مشاغل پر درآمد کانادا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • مشاغل پر درآمد کانادا و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در کانادا
    • پرستار
    • فیزیوتراپیست
    • شنوایی سنجی
    • روانشناس
    • پزشک
    • دندان پزشک
    • مهندسی هوا فضا
    • تحلیلگر سیستم های اطلاعاتی
    • مهندس کامپیوتر
    • راننده
    • طراح داخلی
    • طراح گرافیک
    • عینک فروشی
    • کار درمانگر
    • درمانگر تنفسی
  • مشاغل پر درآمد کانادا و سخن پایانی
✅ مشاغل پر درآمد کانادا ✅ بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا✅مشاغل پر طرفدار در کانادا در این مقاله توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور مورد بررسی قرار گرفت.

مشاغل پر درآمد کانادا و مقدمه ای بر آن

مشاغل پر درآمد کانادا ، بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا، مشاغل پر طرفدار در کانادا و لیست مشاغل پر درآمد در کانادا را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا کدام است؟ مشاغل پر طرفدار در کانادا چند نوع هستند؟ نرخ رشد درآمد در کانادا در سال 2020 چگونه است؟ رشد میزان حقوق در کانادا در چه سطحی قرار دارد؟ در ادامه به بررسی این گونه سوالات و نکات مهم در خصوص مشاغل پر درآمد کانادا خواهیم پرداخت. کانادا کشوری واقع در آمریکای شمالی می باشد. اقتصاد کشور کانادا بر پایه خدمات است و جزو برترین کشور های جهان از لحاظ اقتصادی است. به همین دلیل هر ساله کشور کانادا یکی از مقاصد مهاجران و متخصص خارجی می باشد. از نکات دارای اهمیت مشاغل پر درآمد کانادا است که در این مبحث به بررسی این مشاغل و شرایط دریافت این گونه مشاغل خواهیم پرداخت. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مشاغل پر درآمد کانادا با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید با مطالعه سایر مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه از شرایط مهاجرت به دیگر کشور های تراز اول جهان مطلع شوید.

مشاغل پر درآمد کانادا و شرایط عمومی آن:

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکا شمالی می باشد که از 10 استان و سه قلمرو تشکیل شده است. کانادا با مساحت بیش از 9.9 میلیون کیلومتر مربع دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. به همین منظور این کشور از شرق تا اقیانوس اطلس و از غرب تا اقیانوس آرام، از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی و در جنوب با ایالات متحده آمریکا همسایه است. مرز مشترک کانادا با آمریکا طولانی ترین مرز زمینی جهان است. پایتخت کانادا شهر اتاوا و بزرگ ترین شهر این کشور تورنتو می باشد. جمعیت کشور کانادا بیش از 37 میلیون نفر و زبان رسمی این کشور انگلیسی و فرانسوی است. واحد پول کانادا، دلار کانادا می باشد و به دلیل نزدیکی جغرافیایی این کشور به آمریکا بزرگ ترین روابط اقتصادی در دنیا را دارا هستند. کانادا دارای یکی از بزرگ ترین اقتصاد های دنیا و همچنین کشوری توسعه یافته است. کانادا از نظر صنعت و فناوری کشوری پیشرفته است که سیستم اقتصادی آن به شدت در بخش بازرگانی به ایالات متحده وابسته است. کانادا به دلیل داشتن شرایط مناسب اقتصادی و همچنین میزان درآمد مناسب و توسعه شهری، مقصد مناسبی برای مهاجرین متخصص می باشد. به همین دلیل بیشتر مهاجرین به دنبال پیدا کردن مشاغل پر درآمد کانادا هستند. از سوی دیگر درآمد در کشور کانادا در چند سال گذشته در حال افزایش بوده است. از مشاغل پر درآمد کانادا می توان به مشاغل مرتبط با خدمات از جمله خدمات در حوزه سلامت اشاره کرد. برای بیشتر مشاغل پر طرفدار در کانادا افراد باید دارای مدرک تحصیلی و سابقه کار باشند از این رو سطح درآمد آن ها به موارد ذکر شده بستگی دارد. در نمودار زیر میزان رشد درآمد در کشور کانادا را مشاهده می نماید:

نمودار رشد درآمد در کانادا

فایل تصویری کارشناس ارشد موسسه در خصوص برنامه اسکیل ورکر

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور کانادا

لیست مشاغل پر درآمد در کانادا:

لیست مشاغل پر درآمد کانادا به متقاضیان این امکان را می دهد که بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا را پیدا کند. از سوی دیگر این لیست نشان دهنده مشاغل پر طرفدار در کانادا می باشد و متقاضی می تواند در صورت داشتن تخصص در این گونه مشاغل برای دریافت ویزای کار کانادا اقدام کند. برای داشتن این مشاغل در کانادا افراد به سابقه کار مرتبط و در اکثر مشاغل نیاز به مدرک تحصیلی مرتبط با کار مورد نظر دارند. در زیر برخی از مشاغل پر درآمد در کانادا و همچنین مشاغل پر طرفدار در کانادا را مشاهده می نماید:

پرستار:

پرستاری یکی از مشاغل مورد نیاز و همچنین جزو مشاغل پر درآمد در کانادا است. افراد به عنوان پرستار باید مدرک دانشگاهی داشته باشند و به عنوان دست راست پزشک در معالجه بیماران خواهند بود. همچنین افراد می توانند در یک زمینه خاص تخصص داشته باشند و به فعالیت در بیمارستان ها یا مطب های دکتر بپردازند. محدوده درآمد سالیانه برای یک پرستار از 41 تا 128 هزار دلار در سال می باشد.

فیزیوتراپیست:

افراد برای کار در زمینه فیزیوتراپی به مدرک دانشگاهی و داشتن سابقه کار نیاز دارند. متخصصین این رشته با افرادی مانند ورزشکاران، کودکان، افراد مسن و زنان باردار کار می کنند و به آن ها در بازگشت عملکرد بدنی پس از آسیب یا بیماری کمک می کنند. محدوده درآمد سالیانه در این رشته بین 31 تا 102 هزار دلار در سال می باشد.

شنوایی سنجی:

شنوایی سنجی یکی از مشاغل پر درآمد کانادا و همچنین مشاغل پر طرفدار در کانادا برای خانم ها می باشد. از آن جایی که طبق آمار جمعیت افراد سالمند در کشور کانادا در حال افزایش می باشد و به همین دلیل تقاضا برای این شغل در حال افزایش است محدوده درآمد از 55 تا 107 هزار دلار در سال می باشد.

دندان پزشک:

دندان پزشک مانند پزشکان حقوق بسیار متفاوتی دارند و بسته به محل کار و یا خصوصی بودن کار خود درآمد آن ها متفاوت است. از طرف دیگر داشتن سابقه کار برای این رشته دارای اهمیت است و افراد باید مدرک تحصیلی سطح بالایی داشته باشند. محدوده درآمد دندان پزشکان از 61 تا 208 هزار دلار کانادا در سال است.

روانشناس:

روانشناسان در کانادا در زمینه های متفاوتی همچون ورزش و اجرای قانون کار می کنند. برای داشتن این شغل باید افراد مدرک بالایی در تحصیلات داشته باشند اما به طور میانگین بر طبق وظیفه ای که دارند حقوق کمتری دریافت می کنند اما محدوده درآمدی در این زمینه کاری از 59 تا 132 هزار دلار در سال است.

پزشک:

اگر چه شغل پزشکی یکی از مشاغل پر درآمد در جهان است اما کشور کانادا با کمبود متخصص در این شغل مواجه است. همچنین پزشکی رتبه اول را در لیست مشاغل پر درآمد در کانادا دارد و بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا محسوب می گردد. میزان درآمد در رشته پزشکی به عواملی همچون داشتن تخصص یا عمل کردن به عنوان پزشک عمومی متفاوت می باشد. درآمد در رشته پزشکی در سطح بالایی است به طوری که محدوده از 20 تا 331 هزار دلار کانادا در سال است.

مهندس نرم افزار:

در کانادا مقررات بسیار سخت گیرانه ای درمورد اینکه چه کسی خود را مهندس نرم افزار می نامد وجود دارد. بنابراین افراد برای دریافت شغل در حوزه مهندسی نرم افزار باید مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر را دریافت کند و در این زمینه سابقه کاری داشته باشند. محدوده درآمد از 45 تا 156 هزار دلار در سال می باشد.

تحلیل گر سیستم های اطلاعاتی:

امروزه بیشتر مشاغل در دنیا به یک تحلیلگر احتیاج دارند از این رو متقاضیان کار در این مشاغل باید حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در حوزه علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات داشته باشند تا توانایی و صلاحیت کار در این شغل را کسب کنند. محدوده درآمد از 43 تا 100 هزار دلار در سال می باشد.

مهندس هوا فضا:

مهندسی هوا فضا یکی از مشاغل مورد نیاز دولت کانادا بوده است و قرار است در بخش خصوصی نیز مورد تقاضا قرار بگیرد. از مهندسین هوا فضا برای کمک به طراحی و ساخت هواپیما و فضا پیما استفاده می شود. محدوده حقوق 51 تا 123 هزار دلار در سال است.

راننده:

یکی از مشاغلی که مورد استقبال افراد خارجی در کانادا می باشد و از سوی دیگر به تحصیلات دانشگاهی احتیاجی ندارد شغل رانندگی است. برای داشتن این شغل افراد باید مدرک گواهی نامه مربوط به وسیله نقلیه ای که قصد کار با آن را دارند در کانادا یا به صورت بین المللی دریافت کنند. محدوده درآمد از 30 تا 75 هزار دلار در سال است.

طراح داخلی:

طراحان داخلی، چیدمان و فضای داخلی شرکت یا منازل را انجام می دهند. این چیدمان بر روی تصویر شرکت و همچنین رفاه افرادی که در این فضا کار می کنند، تاثیر زیادی می گذارد و به همین دلیل دارای اهمیت است و باعث می شود روحیه متنوعی را به افراد القا می کنند. با توجه به اهمیت این موضوع اما در کشور کانادا این شغل با کمبود نیروی متخصص مواجه است و متوسط حقوق در این کشور از 27 تا 85 هزار دلار در ماه می باشد.

طراح گرافیک:

طراح گرافیک یکی از هنر های تجسمی محسوب می شود و شرکت های بزرگ طراحان گرافیک را به صورت تمام وقت استخدام می نمایند. همچنین افراد می توانند این کار را به صورت خود اشتغالی و به عنوان فری لنسر انجام دهند. محدوده حقوق افراد در این شغل از 27 تا 77 هزار دلار در سال می باشد.

عینک فروشی:

تقریبا 55 درصد از افراد مقیم کانادا از عینک استفاده می کنند. دلیل استفاده از عینک امروزه به دلیل استفاده از وسایل الکترونیک همچون کامپیوتر است. به همین دلیل عینک فروشی جزو مشاغل با بیشترین تقاضا و همچنین درآمد مناسب در این کشور می باشد. درآمد متوسط در شاخه عینک فروشی از 29 تا 65 هزار دلار در سال می باشد.

کار درمانگر:

زمانی که در بقیه حوزه های پزشکی تمرکز بر این است که بیماران چه کار هایی را نمی توانند انجام دهند، یک متخصص کار درمانگر بر روی آن چه که بیمار می تواند انجام دهد تمرکز دارد. برای کار در این شغل افراد باید مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشند و پس از سپری کردن کار آموزی می توانند در کلینیک های تخصصی مشغول به کار شوند. درآمد سالیانه در این شغل بیش از 34 تا 102 هزار دلار است.

درمانگر تنفسی:

یکی از مشاغل پر درآمد و مناسب برای زنان می باشد و بیشتر تقاضا برای این کار در این شغل متوجه بانوان است. این مشاغل به بررسی و برطرف کردن مشکلات تنفسی و ریوی مانند آسم می باشد. در آمد در این شغل بیشتر به تعداد بیماران بر می گردد و افراد برای کار در این بخش باید مدرک تخصصی و دانشگاهی مربوطه را دریافت کنند. محدوده درآمد برای این افراد 32 تا 100 هزار دلار می باشد.

پر درآمد ترین مشاغل کانادا
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب یورو توضیحات
پرستار 41 تا 128 هزار برای کار به عنوان پرستار افراد باید دارای تخصص و همچنین مدرک دانشگاهی داشته باشند.
فیزیوتراپیست 31 تا 102 هزار متخصصین در این شغل با افراد گوناگونی سر و کار دارند به طوری که شغل آن ها پر از فراز و نشیب است.
شنوایی سنجی 55 تا 107 هزار این رشته در کانادا بیشترین تقاضا را در بین بانوان دارد.
روانشناس 59 تا 132 هزار متخصصین در این رشته در زمینه های متفاوتی همچون ورزش می توانند به کار مشغول باشند و حقوق آن ها در بعضی موارد نسبت به وظیفه کم تر است.
پزشک 20 تا 331 هزار بیشترین درآمد و همچنین بیشترین کمبود در بین مشاغل مورد نیاز کانادا را دارد و به بسته به تخصص آن ها درآمد ها نیز متفاوت است.
دندان پزشک 61 تا 208 هزار همانند پزشک درآمد دندان پزشکان متفاوت بوده و بسته به مکان و نوع کار آن ها دارد.
مهندسی هوا فضا 51 تا 123 هزار هوا فضا یک شغل دولتی در سال 2019 بوده است که امروزه در حال حرکت به سوی خصوصی سازی می باشد.
تحلیلگر سیستم های اطلاعاتی 43 تا 100 هزار کارمندان و متخصصین این حوزه باید در رشته های علوم کامپیوتر تحصیل کرده باشند.
مهندس کامپیوتر 45 تا 156 هزار قوانین سخت گیرانه کشور کانادا فقط به افرادی که مدرک تحصیلی و سابقه کار در کانادا را داشته باشند اجازه کار می دهد.
راننده 30 تا 75 هزار تنها شغلی که در لیست برای کار نیازی به مدرک دانشگاهی نداشته و برای آن باید گواهی نامه معتبر بین المللی یا در داخل کانادا کسب نمود.
طراح داخلی 27 تا 85 هزار یکی از مشاغل مورد نیاز کانادا می باشد و افراد در این شغل بیشتر بر روی احساس و حس افراد با نوع طراحی خود اثر می گذارند.
طراح گرافیک 27 تا 77 هزار این شغل بیشتر به حوزه هنر های تجسمی مربوط می شود و افراد می توانند به صورت تمام وقت در شرکت ها یا به صورت خود اشتغالی در کانادا مشغول شوند.
عینک فروشی 29 تا 65 هزار به دلیل رشد جمعیت افرادی که در کانادا از عینک استفاده می کنند، این رشته به یکی از مشاغل مورد درخواست و پر درآمد در این کشور تبدیل گشته است.
کار درمانگر 34 تا 102 هزار این رشته برخلاف سایر رشته های پزشکی بر توانایی های بیمار تمرکز دارد و میزان درآمد در این شغل به تعداد بیماران بستگی دارد.
درمانگر تنفسی 32 تا 100 هزار این شغل برای بانوان مناسب است و افراد باید مدرک تخصصی این رشته را دریافت کنند. همچنین میزان درآمد به تعداد بیماران مراجعه کننده بستگی دارد.
مشاغل پر درآمد کانادا و سخن پایانی:

مشاغل پر درآمد کانادا ، بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا، مشاغل پر طرفدار در کانادا و لیست مشاغل پر درآمد در کانادا را مورد بررسی قرار دادیم. کانادا دارای اقتصادی توسعه یافته و بر اساس صنعت خدمات می باشد. از سوی دیگر سطح درآمد و رفاه در این کشور در سطح بالایی قرار دارد. به همین دلیل همه ساله متقاضیان و متخصصین خارجی برای کار در کشور کانادا، به این کشور مهاجرت می کنند. لیست مشاغل پر درآمد کانادا و همچنین مشاغل پر طرفدار کانادا به متقاضیان این امکان را می دهد که بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا را پیدا کرده و برای دریافت ویزای کار این کشور اقدام نمایید. به همین دلیل در توضیحات گفته شده بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا پزشکی و در کا مشاغل در حوزه سلامت و کامپیوتر می باشد. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه مشاغل پر درآمد کانادا با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای مطلع شدن از شرایط مهاجرت و مشاغل گر درآمد سایر کشور های تراز اول جهان به وب سایت های معتبر این موسسه مراجعه نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مشاغل پر درآمد کانادا می توانید با مطرح نمودن پرسش خود در قسمت دیدگاه ها، جواب آن را در کم ترین زمان ممکن دریافت نمایید. در صورت داشتن رضایت از این مقاله می توانید با ثبت امتیاز پنج ستاره، کارشناسان ما را در نوشتن بیشتر این گونه مقالات تشویق نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل پر درآمد کانادا

✅ بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا کدام است؟

بهترین و پر درآمد ترین شغل برای مهاجرت به کانادا پزشکی و حوزه کامپیوتر می باشد.

✅ مشاغل پر طرفدار در کانادا چند نوع هستند؟

مشاغل پر طرفدار در کانادا بیشتر در زمینه سلامت قرار دارند.

✅ نرخ رشد درآمد در کانادا طی آخرین آمار چگونه است؟

نرخ رشد درآمد در کانادا طی جدیدترین آمار بیشتر از 10 درصد است.

✅ رشد میزان حقوق در کانادا در چه سطحی قرار دارد؟

رشد درآمد در کانادا نرخ به بیش از 9 درصد رسیده است.

1 پاسخ
  1. مهران غلامي
    مهران غلامي گفته:

    سلام بنده فيزيوتراپيست هستم ٢٨ساله با بيش از سه سال سابقه كار همسرم بتازگي ليسانس روانشناسي گرفته باتوجه به اينكه شغل هر دو ما جز مشاغل مورد نياز كانادا هست بنظرتون راحت ترين و ارزانترين كشور براي بنده كاناداست يا اروپا مثل سوئد و المان؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *