مشاغل و رشته های پولساز در قبرس

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در قبرس
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در قبرس
    • پزشکی
    • حقوق
    • مالی و حسابداری
    • دندانپزشکی
    • علوم کامپیوتر
    • معماری
    • مدیریت هتل
    • روانشناسی
    • مهندسی کامپیوتر
    • مهندسی برق
  • مشاغل و رشته های پولساز در قبرس و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در قبرس

مشاغل و رشته های پولساز در قبرس و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در قبرس ، در آمد در قبرس و شغل های پر درآمد در قبرس را در این نوشتار مورد تفحص و بررسی علمی قرار می دهیم. متوسط درآمد در قبرس به چه میزان می باشد؟ کار در قبرس در زمینه رشته های پولساز چه ویژگی دارد؟ شغل های پر درآمد در قبرس بیشتر در کدام دسته می باشند؟ تحصیل در رشته معماری در قبرس چه مقدار به طول می انجامد؟ در ادامه این مقاله به بررسی این گونه سوالات و نکات در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در قبرس خواهیم پرداخت. قبرس کشوری جزیره ای و توسعه یافته در شرق دریای مدیترانه می باشد. این کشور به دلیل وجود دانشگاه های مناسب، شرایط خوبی برای تحصیل دانشجویان بین المللی دارد و از آن جایی که این کشور جزو اتحادیه اروپا می باشد، افراد می توانند پس از پایان دوره های تخصص خود، در قبرس یا یکی از کشور های اتحادیه اروپا مشغول به کار شوند. شما همراهان عزیز به منظور دریافت مشاوره رایگان در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در قبرس می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از جدید ترین روش های مهاجرتی و شرایط دیگر مهاجرت به قبرس، به سایر مقالات این موسسه مراجعه کنید. این مقاله توسط تیم کارشناسی موسسه حقوقی ملک پور تهیه شده و کپی برداری از آن حرام و پیگرد قانونی دارد.

شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در قبرس:

قبرس یا با نام رسمی جمهوری قبرس، کشوری جزیره این در شرق دریای مدیترانه با مساحت 9,251 کیلومتر مربع می باشد. قبرس به دو بخش تقسیم شده است که در بخش شمالی آن ترک نشین و مسلمان ها و در بخش جنوبی آن  قبرسی یا یونانی نشین ها زندگی می کنند. پایتخت کشور قبرس شهر نیکوزیا و واحد پول این کشور یورو می باشد. جمعیت کشور قبرس بیش از 1.1 میلیون نفر و به دلیل وجود دو قوم، زبان رسمی این مردم یونانی و ترکی استانبولی می باشد. قبرس به دلیل وجود مناطق زیبا، از مناطق گردشگری دریای مدیترانه به حساب می آید. بخش جنوبی قبرس جزو اتحادیه اروپا و بخش شمالی آن به عنوان کشوری مستقل توسط دولت ترکیه به حساب می آید. اقتصاد قبرس در گذشته بر پایه کشاورزی و صنایعی همچون پوشاک، کفش و صنایع دستی بود. اما امروزه این کشور بیشتر درآمد خود را از راه گردشگری و فروش تابعیت به دست می آورد. شرایط دریافت تابعیت قبرس در چند سال گذشته آسان گشته است و افراد می توانند با سرمایه گذاری و خردی مسکن به راحتی تابعیت این کشور را دریافت نمایند. درآمد در قبرس در چند سال گذشته دچار تغییرات فراوانی گشته است و محدوده درآمد در این کشور از 550 تا 9,660 یورو در ماه می باشد. متوسط درآمد در قبرس 1,925 یورو در ماه است. این میزان با توجه به میزان هزینه ها در قبرس مناسب می باشد. دانشگاه ها در قبرس دارای شرایط مناسبی می باشند و هزینه زندگی در قبرس در سطح پایینی قرار دارد. از سوی دیگر، دانشگاه های قبرس به زبان انگلیسی می باشد و افراد خارجی از جمله ایرانیان می توانند با داشتن مدرک زبان انگلیسی IELTS یا TOFEL در یکی از این دانشگاه ها به تحصیل بپردازند. از سوی دیگر، دانشجویان خارجی می توانند به دلیل پایین بود جمعیت، در کشور قبرس به کار مشغول شوند یا به دیگر کشور های اروپایی برای کار سفر نمایند. نمودار زیر نشان دهنده میزان متوسط درآمد در قبرس می باشد:

درآمد در قبرس مشاغل پر درآمد در قبرس

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور قبرس

لیست مشاغل و رشته های پولساز در قبرس:

دانشگاه ها در کشور قبرس دارای شرایط مناسبی برای پذیرش دانشجویان خارجی از جمله ایرانیان دارند. از سوی دیگر به دلیل پایین بودن جمعیت و کمبود نیروی کار، این کشور شرایط مناسبی برای کار در قبرس دارد. از این رو آشنایی با شغل های پر درآمد در قبرس می تواند برای متقاضیان شرایط مناسبی ایجاد نماید تا بعد از پایان دوره تحصیلی، به کار در قبرس بپردازند و پس از مدتی تابعیت این کشور را دریافت نمایند. لیست مشاغل و رشته های پولساز در قبرس به شرح زیر است:

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

پزشکی:

پزشکی یکی از رشته های محبوب و شغل های پر درآمد در قبرس می باشد. این رشته، یکی از سخت ترین رشته های تحصیلی در قبرس می باشد و افراد خارجی از جمله شهروندان کشور انگلستان برای معالجه و درمان به بیمارستان های این کشور مراجعه می نمایند. از این رو، میزان تقاضا برای کار در قبرس در زمینه پزشکی بالا می باشد. درآمد در قبرس در زمینه پزشکی به طور متوسط ماهیانه 4،310 یورو می باشد. دوره تحصیلی در زمینه پزشکی در قبرس 6 سال می باشد و افراد در این مدت باید به طور عملی و تئوری به آموزش بپردازند. همچنین متقاضیان برای کار به عنوان تخصص های مرتبط باید به مدت 4 سال در زمینه های تخصصی به تحصیل مشغول شوند. افراد پس از پایان دوره های تخصصی، می توانند در زمینه های زیر به کار بپردازند:

تخصص های پولساز در زمینه پزشکی در قبرس
پزشک خانواده متخصص قلب
جراح پلاستیک جراح عمومی
متخصص مغز و اعصاب اطفال
متخصص داخلی متخصص ریه
پزشکی رشته های پولساز

حقوق:

حقوق یکی دیگر از رشته های محبوب در قبرس به حساب می آید. افراد در زمینه حقوق می توانند در رشته هایی مانند وکالت دادگستری، وکالت عمومی و همچنین قضاوت به کار مشغول شوند. افراد برای کار در زمینه های اشاره شده باید مدرک لیسانس خود را به مدت 4 سال دریافت نمایند. از سوی دیگر، دوره تحصیلی ارشد در زمینه حقوق در قبرس 2 سال می باشد و افراد پس از دریافت مدرک خود می توانند در آزمون ورودی هر کدام از رشته های شغلی شرکت نمایند. درآمد در زمینه حقوق به طور متوسط 2,610 یورو در ماه می باشد که این میزان با توجه به نوع تخصص و زمینه کاری می تواند متفاوت باشد.

حقوق مشاغل و رشته های پولساز

مالی و حسابداری:

از شغل های پر درآمد در قبرس می تواند به مشاغل مرتبط با زمینه های مالی و حسابداری اشاره نمود. رشته های مالی و حسابداری در قبرس جزو رشته های چر تقاضا در این کشور به حساب می آیند و افراد با داشتن این مدرک می توانند در مشاغل متعددی به کار مشغول شوند. همچنین به دلیل وجود شرکت های بین المللی و داخلی در قبرس، و اهمیت بخش مالی در شرکت های امروزه، این رشته تقاضای بالایی در زمینه شغلی نیز دارد. درآمد در قبرس در زمینه مالی و حسابداری ماهیانه 2,230 یورو می باشد که این میزان با توجه به شغل و موقعیت و همچنین سابقه کار فرد متفاوت می باشد. برای کار در قبرس در زمینه های مرتبط با مالی، افراد باید به مدت 4 سال در مقطع لیسانس به تحصیل بپردازند. با داشتن مدرک مالی افراد می توانند در مشاغل زیر به کار مشغول شوند:

تخصص های پولساز در زمینه مالی در قبرس
حسابداری مشاغل دولتی
حسابرسی مالیات
تجارت بانک
مالی و حسابداری رشته های پولساز

دندانپزشکی:

دندانپزشکی یکی دیگر از رشته های محبوب در قبرس می باشد و جزو شغل های پر درآمد در قبرس به حساب می آید. همانطور که اشاره کردیم، شهروندان سایر کشور های اروپایی از جمله انگلستان به منظور بهبود سلامت خود از جمله سلامت دهان و دندان، به کشور قبرس مراجعه می کنند. این زمینه پزشکی وظیفه تامین و بهبود سلامت دهان و دندان را در کشور قبرس بر عهده دارد. از این رو افراد برای کار در قبرس در زمینه دندانپزشکی باید به مدت 5 سال در این زمینه به تحصیل بپردازند. همچنین افراد پس از پایان دوره های تحصیلی خود می توانند با کاریابی، به سایر کشور های اتحادیه اروپا به منظور کار سفر نمایند. درآمد رشته دندانپزشکی در قبرس ماهیانه بیش از 5 هزار یورو می باشد که این میزان با توجه به تعداد بیماران مراجعه کننده متفاوت است. افراد همچنین پس از پایان دوره دندانپزشکی می توانند در زمینه های تخصصی مانند جراح فک و صورت، اورتودنسی و دندانپزشکی کودکان مشغول به کار شوند.

دندانپزشکی رشته های پولساز

علوم کامپیوتر:

علوم کامپیوتر امروزه به یکی از بخش های مهم و حیاتی در اکثر صنعت ها در دنیا تبدیل گشته است. از این سو با توجه به وجود صنایع متفاوت در قبرس، درخواست برای کار در این زمینه بالا می باشد. این افراد همچنین می توانند در زمینه هایی مانند بانک، بخش های دولتی و تجارت به کار مشغول باشند. از همین رو، افراد برای کار در زمینه های متفاوت باید مدرک علوم کامپیوتر را دریافت نمایند که به مدت 4 سال در مقطع لیسانس به طول می انجامد. درآمد در قبرس در زمینه علوم کامپیوتر به طور متوسط 3,310 یورو در ماه می باشد که در زمینه ها و کار های متفاوت این میزان می تواند افزایش یابد. افراد با داشتن مدرک علوم کامپیوتر می توانند در زمینه های زیر به کار در قبرس بپردازند:

تخصص های پولساز در زمینه علوم کامپیوتر در قبرس
توسعه نرم افزار متخصص امنیت شبکه
برنامه نویس نرم افزار توسعه دهنده وب
طراح وب توسعه دهنده سیستم
علوم کامپیوتر مشاغل پولساز

معماری:

به دلیل اهمیت گردشگری در کشور قبرس، دولت این کشور همواره به دنبال ساخت فضا ها  و مناطق مناسب برای گردشگری، فروشگاه ها و ساختمان های مدرن می باشد. از این رو معماری به عنوان یکی دیگر از شغل های مورد درخواست در قبرس به حساب می آید. مدت زمان تحصیل در زمینه معماری در قبرس برای مدرک لیسانس 4 سال می باشد. متقاضیان با داشتن مدرک لیسانس نمی توانند در قبرس به کار مشغول شوند و به همین دلیل باید به مدت 1 سال دیگر مدرک دیپلما خود را دریافت نمایند. درآمد معماران در قبرس ماهیانه بیش از 2 هزار یورو می باشد که این میزان با توجه به پروژه ها و میزان خلاقیت متقاضی متفاوت می باشد.

معماری رشته های پولساز

مدیریت هتل:

به دلیل وجود گردشگری در کشور قبرس و همچنین وجود هتل های فراوان در این کشور، مدیریت هتل به عنوان رشته ای پر تقاضا در قبرس به حساب می آید. زمینه گردشگری به عنوان یکی از منابع بزرگ درآمد در قبرس به حساب می آید و از این رو، در این رشته تمرکز بر پرورش مدیر های خلاق و با کفایت برای بهبود اوضاع گردشگری می باشد. درآمد مدیران هتل در قبرس در حدود 4 هزار یورو در ماه می باشد. مدت لازم برای آموزش در زمینه مدیریت هتل بین 3 تا 4 سال می باشد و افراد در مدت تحصیل خود به مدت 1 سال به عنوان کار آموزی، به مدیریت یک هتل 4 یا 5 ستاره در قبرس و ترکیه یا دیگر نقاط جهان می پردازند.

روانشناسی:

بهداشت در زمینه روح و روان امروزه به عنوان یکی از با اهمیت ترین موارد در کشور های اتحادیه اروپا و از جمله قبرس تبدیل گشته است. به همین دلیل روانشناسی به عنوان یکی از شغل های پر درآمد در قبرس به حساب می آید. از این رو درآمد در زمینه روانشناسی به طور متوسط 3,250 یورو در ماه است. افراد برای کار در قبرس در زمینه روانشناسی باید مدرک تحصیلی این رشته را داشته باشند. به همین دلیل مدت زمان لازم برای دریافت مدرک لیسانس روانشناسی 4 سال می باشد. افراد پس از دریافت مدرک خود می توانند در مناطق متفاوتی همچون بیمارستان ها و دوره های بازپروری مشغول به کار شوند.

روانشناسی مشاغل پر درآمد

مهندسی کامپیوتر:

مهندسان کامپیوتر یکی از دلایل پیشرفت قبرس در صنعت فناوری اطلاعات می باشند. مهندسان کامپیوتر به ساخت برنامه های مورد نیاز و همچنین در مدیریت و ساخت پایگاه داده و توسعه اینترنت نقش بالایی دارند. این افراد می توانند به صورت مستقل یا تمام وقت در شرکت های برنامه نویسی و همچنین سایر صنایع به کار مشغول شوند. طول مدت تحصیل در زمینه مهندسی نرم افزار 4 سال در مقطع لیسانس می باشد و برای تحصیل در این زمینه افراد باید تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشند. درآمد در قبرس در زمینه مهندسی کامپیوتر2,170 یورو در ماه می باشد که بر اساس محل کار و سابقه و همچنین سطح تحصیلات فرد، این میزان افزایش می یابد.

مهندسی کامپیوتر شغل های پر درآمد

مهندسی برق:

مهندسان برق شانس بالایی در پیدا کردن کار در صنایع متفاوت در قبرس و سایر کشور های اتحادیه اروپا دارند. امروزه تمام وسایل زندگی افراد، وسایل برقی می باشد و مهندسین برق وظیفه تعمیر و نگه داری و همچنین تولید برق را بر عهده دارند. علاوه بر صنایع، مهندسین برق می توانند با دولت یا به صورت تکنسین برق به کار مشغول شوند. طول مدت تحصیل در مقطع کارشناسی مهندسی برق 3 سال می باشد و افراد برای کار در قبرس به این مدرک نیاز دارند. درآمد مهندسین برق در قبرس به طور متوسط بیش از 3 هزار یورو در ماه می باشد که تیم میزان با توجه به نوع صنعت و محل کار متفاوت است.

مهندسی برق شغل ها پر ردآمد
مشاغل و رشته های پولساز در قبرس
مشاغل و رشته های پولساز درآمد بر حسب یورو توضیحات
پزشکی 4.3 هزار این رشته یکی از رشته های محبوب در قبرس می باشد و تقاضا برای این رشته در قبرس بالا می باشد. دوره تحصیل در رشته پزشکی 4 سال می باشد.
حقوق 2.6 هزار حقوق یکی از رشته های محبوب ذر قبرس می باشد و افراد پس از 4 سال تحصیل می توانند به کار در قبرس مشغول شوند. دوره تحصیلی ارشد در قبرس 2 سال می باشد.
مالی و حسابداری 2.2 هزار این زمینه یکی از رشته های پر تقاضا در قبرس می باشد و متقاضیان برای کار در زمینه های مختلف می توانند پس از 4 سال تحصیل در این رشته به کاریابی مشغول شوند.
دندانپزشکی 5 هزار دندانپزشکی یکی از رشته های پر درآمد در قبرس می باشد و افراد می توانند پس از گذشت 5 سال تحصیل در این کشور مشغول به کار شوند.
علوم کامپیوتر 3.3 هزار علوم کامپیوتر یکی از بخش های مهم و حیاتی در اکثر صنعت های دنیا می باشد و افراد با پایان رساندن دوره 4 ساله در این مقطع می توانند در بخش های متنوعی مشغول به کار شوند.
معماری 2 هزار به دلیل پیشرفت گردشگری، معماری تقاضای بالایی در این کشور دارند و افراد می توانند پس از گذشت 4 سال می توانند در این زمینه شروع به کار شوند.
مدیریت هتل 4 هزار به دلیل وجود گردشگری، هتل های متنوعی در این کشور وجود دارند و این افراد باید بین 3 الی 4 سال در این زمینه تحصیل کنند.
روانشناسی 3.2 هزار به دلیل وجود مشکلات متنوع و همچنین بهداشت، به یکی از پر تقاضا ترین رشته ها در قبرس تبدیل شده است. دوره تحصیل در این رشته 4 سال می باشد.
مهندسی کامپیوتر 2.1 هزار به دلیل پیشرفت قبرس در حوزه فناوری اطلاعات، این زمینه دارای تقاضای بالا می باشد. دوره تحصیل در این رشته 4 سال می باشدو
مهندسی برق 3 هزار مهندسان برق شانس بالایی در پیدا کردن کار در این کشور می باشند و می توانند در صنایع متفاوت مشغول به کار شوند. طول دوره تحصیلی در این زمینه 3 سال می باشد.
مشاغل و رشته های پولساز در قبرس و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در قبرس ، در آمد در قبرس، کار در قبرس و شغل های پر درآمد در قبرس را در این نوشتار مورد بررسی قرار دادیم. قبرس کشوری کوچک و توسعه یافته و به صورت جزیره این در شرق دریای مدیترانه می باشد. این کشور اقتصادی بر پایه گردشگری دارد و دانشگاه های آن پذیرای دانشجویان بین المللی با داشتن شرایط مناسب و لازم هستند. به دلیل پایین بودن جمعیت کشور قبرس، شرایط کار برای افرادی که دوران تحصیلی خود را به پایان رسانده اند مناسب است. همچنین این افراد می توانند برای کار به سایر شکور های اتحادیه اروپا سفر کنند. شما همراهان عزیز می توانید با بررسی سایر مقالات در وب سایت های رسمی مشاورین موسسه حقوقی ملک پور به جدید ترین روش های مهاجرتی و سایر روش ها برای مهاجرت به قبرس دست یابید. همچنین با ایجاد تماس تلفنی با مشاورین این موسسه می تواین مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در قبرس دریافت نمایید. در صورت داشت هر گونه سوال در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در قبرس با مطرح کردن آن در قسمت دیدگاه ها، جواب آن را در کم ترین زمان ممکن دریافت نمایید. با ثبت امتیاز پنج ستاره رضایت خود را از این نوشتار نشان دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در قبرس

✅متوسط درآمد در قبرس به چه میزان می باشد؟

متوسط درآمد در قبرس 1,925 یورو در ماه می باشد.

✅افراد برای کار در قبرس در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در قبرس چه شرایطی باید داشته باشند؟

افراد با داشتن تحصیلات دانشگاهی در زمینه های مرتبط با مشاغل پولساز و کسب تجربه کار شانس دریافت این مشاغل را دارند.

شغل های پر درآمد در قبرس بیشتر در کدام دسته می باشند؟

مشاغل در زمینه های پزشکی و مالی بیشترین درآمد در قبرس دارند.

✅تحصیل در رشته معماری در قبرس چه مقدار به طول می انجامد؟

معماران برای کار در قبرس باید به مدت 4 سال مدرک لیسانس و 1 سال مدرک دیپلما خود را دریافت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *