مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند و مقدمه ای بر آن
  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند
    • پزشکی
    • پرستاری
    • حسابداری
    • مهندسی کامپیوتر
    • زبان انگلیسی
    • دندان پزشکی
    • حقوق
    • معماری
    • خلبانی
    • مهندسی عمران
  • مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند و سخن پایانی
✅ مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند✅ حقوق مشاغل در فنلاند ✅ بهترین مشاغل در فنلاند

مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند، حقوق مشاغل در فنلاند و بهترین مشاغل در فنلاند در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. بهترین رشته های تحصیلی در فنلاند چه رشته هایی هستند؟ حقوق مشاغل در فنلاند چقدر است؟ مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند کدام هستند؟ فنلاند با وجود نیروی کار ماهر خود، جمعیت سالخورده ای دارد. بنابراین فارغ التحصیلانی که در رشته های پر تقاضا تحصیل کرده باشند و توانایی های لازم را داشته باشند در فنلاند می توانند چشم انداز شغلی خوبی را داشته باشند. ما در این مقاله همه موضوع هایی را که در ابتدای مقاله ذکر شده اند را به طور کامل بیان می کنیم و پاسخ گوی سؤالات احتمالی شما در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند خواهیم بود. در صورتی که برای مهاجرت کاری به خارج از کشور به مشاوره نیاز پیدا کردید می توانید با مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند و شرایط عمومی آن:

فنلاند، کشوری واقع در شمال اروپا بوده و از نظر جغرافیایی دور افتاده است و آب و هوای خاصی دارد. تقریباً دو سوم فنلاند توسط مناطق جنگلی ضخیم پوشانده شده است و این کشور را به جنگلی ترین کشور در اروپا تبدیل کرده است. پایتخت این کشور هلسینکی می باشد. جمعیت فنلاند بیش از 5،5 میلیون نفر است و 338،145 کیلومتر مربع مساحت دارد که تقریباً به اندازه آلمان یا کمی کوچکتر از ایالت مونتانا در ایالات متحده است. بازار کار فنلاند به طور سنتی تحت سلطه تولید بوده و عمده صادرات آن شامل ماشین آلات، محصولات کاغذی و چوبی، تجهیزات الکتریکی، تجهیزات نوری و وسایل نقلیه است. صنعت فناوری اطلاعات در حال حاضر به بزرگترین بخش این کشور تبدیل شده است و از آن به عنوان قطب اصلی فناوری اروپا یاد می شود. فنلاند دو زبان رسمی اصلی فنلاندی و سوئدی دارد، اگرچه سوئدی تنها زبان اول 10٪ از مردم است. همچنین تعدادی از زبان های اقلیت از جمله رومانی، سامی و زبان اشاره فنلاندی نیز وجود دارد. واحد پول کشور فنلاند یورو می باشد. نمودار زیر اشتغال در فنلاند را نمایش می دهد که نسبت به دوره قبل یعنی سپتامبر افزایش یافته است و به 72 درصد رسیده است.

نمودار میزان اشتغال در فنلاند کار در فنلاند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

لیست مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند:

یک نظرسنجی توسط صنایع فناوری فنلاند، که از 350 شرکت به نمایندگی از حدود یک سوم کل مشاغل این بخش سؤال کرده است، نشان داد که 53،000 کارگر در صنعت فناوری تا سال 2021 مورد نیاز هستند. جایی که بیشترین نیاز به کارگران ماهر است. بخش مراقبت های بهداشتی بوده که نقش هایی مانند پزشک، دندانپزشک و گفتار درمانی را پوشش می دهد. همچنین این مشاغل جزء مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند هستند. بنابراین اگر صلاحیت داشته باشید یا در هر یک از این رشته ها به دنبال کار باشید، می توانید از طرف کارفرمایان پیشنهاد شغلی دریافت کنید. فعالیت شما سطح مهارت شما را تعیین می کند. به عنوان مثال، شما برای کار در مراقبت های بهداشتی، تجاری و سایر نقش های مشتری باید به زبان فنلاندی درک عالی داشته باشید. در ادامه ده مورد از بهترین رشته های تحصیلی در فنلاند را بررسی می کنیم.

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

پزشکی:

رشته پزشکی از مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند بوده و کسانی که می خواهند بعد از طی کردن تحصیل خود در این کشور مشغول به کار شوند، در صورتی که مدرک تحصیلی خود را در این کشور اخذ نکرده باشند باید برای کار در این کشور شرایط خاصی را پشت سر بگذرانند. قبل از اقدام به پزشکی در فنلاند، اداره نظارت بر امور بهداشت و سلامت (والویرا) باید مدارک شما را به رسمیت بشناسد. علاوه بر این باید برای دریافت مجوز پزشکی در این کشور اقدام کنید. بسته به اینکه شما تحصیلات خود را در EU / EEA به پایان رسانده اید یا خیر، مسیرهای مختلفی برای کار در مراقبت های بهداشتی فنلاند وجود دارد. اگر مسیر پزشکی خود را در EU / EEA طی کرده باشید یا اگر گواهینامه خود را در جای دیگری کسب کرده باشید اما در 5 سال اخیر حداقل 3 سال به عنوان پزشک در EU / EEA کار کرده باشید شرایط یکسانی دارید. به طور کلی برای تمام شهروندان غیر فنلاندی باید تحصیلات خود را مورد ارزیابی قرار دهند اولین قدم برای دستیابی به مجوز، ارزیابی، تحصیلی است که در خارج از کشور گذرانده شده است. حقوق مشاغل در فنلاند برای این بخش شغلی ماهانه از 9،420 تا 26،300 یورو می باشد و از گروه بهترین مشاغل در فنلاند هستند. مشاغل زیر واجد شرایط اخذ مجوز توسط اداره نظارت بر امور بهداشت و سلامت فنلاند هستند:

  • بهداشت دندان
  • تکنسین دندانپزشکی
  • دندانپزشک
  • رژیم درمانی
  • تکنسین آزمایشگاه پزشکی
  • ماما
  • کاردرمانگر
  • داروساز
  • پزشک
  • فیزیوتراپیست
  • روانشناس
  • رادیوگرافی
  • متخصص گفتار درمانی
پزشکی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

پرستاری:

از مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند می توان پرستاری را نام برد. در فنلاند لیسانس مراقبت های بهداشتی همان پرستاری است. تحصیل برای تبدیل شدن به یک پرستار ثبت شده معمولاً 3 تا 5 سال طول می کشد. همچنین مدارک پرستار ماما، پیراپزشک و بهداشت عمومی شامل مدارک لازم پرستاری هستند. تحصیل در یک پرستار پیراپزشک یا بهداشت عمومی 4 سال به طول می انجامد. آموزش پرستاری فرصت های شغلی عالی در فنلاند و خارج از کشور را ایجاد می کند. در حال حاضر در فنلاند کمبود پرستار وجود دارد و مشاغل زیادی برای این رشته در دسترس است. در این کشور، شما باید مجوز تمرین به عنوان یک پرستار را داشته باشید. اگر در فنلاند تحصیل کنید، این مجوز را دریافت خواهید کرد. اما اگر در کشور دیگری در رشته پرستاری تحصیل کرده اید، برای دریافت مجوز باید از طریق سازمان نظارت بر امور بهداشت و سلامت (والویرا) اقدام کنید. شما به عنوان یک پرستار می توانید در بخش بیمارستان، کلینیک سرپایی یا جراحی کار کنید. شغل شما همچنین ممکن است در مراقبت های بهداشتی در خانه، پذیرش پرستار، مکان های مختلف توان بخشی، خانه های مراقبت یا مراکز درمانی باشد. پرستاران در فنلاند ماهانه به طور متوسط ​​3000 یورو درآمد کسب می کنند.

پرستار پرستاری مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

حسابداری:

رشته تحصیلی حسابداری نیز از مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند است. اگر می خواهید در فنلاند در یکی از مشاغل پر درآمد مشغول به کار شوید به مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد نیاز خواهید داشت. علاوه بر این برخی از مجوزها و گواهینامه های مرتبط با حسابداری وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند. نیاز به حسابداران حرفه ای همچنان در حال افزایش است زیرا تعداد شرکت های نوپا در فنلاند در حال افزایش است. متوسط ​​حقوق حسابداران در فنلاند می تواند بیش از 4000 یورو در ماه باشد. در لیست زیر تعدادی از مشاغل موجود در این کشور را که مربوط به رشته حسابداری می باشند را قرار داده ایم:

  • حسابدار
  • حسابرس امور مالی
  • حسابدار شعبه بانک
  • حسابدار بودجه
  • متخصص مالیات بر درآمد
  • تحلیلگر مالیات
  • سرپرست حسابرسی داخلی برای امور مالی
حسابدار حسابداری مالی اقتصاد مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

مهندس کامپیوتر:

رشته تحصیلی مهندسی کامپیوتر زیر شاخه های زیادی دارد و با تحصیل در این رشته بهترین فرصت های کاری در فنلاند برای شما وجود دارد. تحصیل در مدرک کارشناسی این رشته بسته به شرایط شما سه تا چهار سال طول می کشد. مشاغل زیادی برای این رشته وجود دارد. مشاغل مهندسی کامپیوتر یکی از پردرآمدترین مشاغل جهان است و با افزایش و توسعه مداوم فناوری اطلاعات، متخصصان IT دائماً تقاضا دارند. توسعه دهنده برنامه، تحلیلگر امنیت سایبری، طراح بازی، مشاور فناوری اطلاعات، مهندس نرم افزار، توسعه دهنده وب و بسیاری از مشاغل دیگر برای این رشته تحصیلی وجود دارد و بیش از 7000 فرصت خالی برنامه نویس در فنلاند وجود دارد تا سرعت رشد سریع صنعت IT را برآورده کند. درآمد ماهانه یک برنامه نویس در فنلاند حدود 4000 یورو است.

مهندس کامپیوتر مهندس نرم افزار مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

زبان انگلیسی:

کسانی که در رشته تحصیلی زبان انگلیسی در فنلاند یا سایر کشور ها تحصیل کرده باشند باید بدانند که زبان انگلیسی از مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند است و برای کار در این کشور تحت عنوان معلم زبان انگلیسی و برای تدریس زبان انگلیسی در فنلاند به هر دو مدرک لیسانس و گواهینامه TESOL / CELTA نیاز خواهید داشت و نامزدهای دارای تابعیت اتحادیه اروپا اولویت بالاتری برای استخدام دارند. از آنجا که تدریس در فنلاند یک زمینه کاملاً رقابتی است، هرچه تحصیلات و تجربه بیشتری داشته باشید احتمال یافتن شغل برای شما بیشتر است. معلمان در فنلاند از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار هستند و می توانند به طور متوسط ​​کمی بیش از 3،250 یورو در ماه درآمد کسب کنند.

انگلیسی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

دندانپزشکی:

در فنلاند تحصیلات مقدماتی پایه در دندانپزشکی 5.5 سال طول می کشد و منجر به مدرک لیسانس دندانپزشکی می شود. از همان ابتدا، مطالعات بر نقش سیستم مراقبت های بهداشتی دندانپزشکی و دندانپزشکان به عنوان بخشی از مراقبت های بهداشتی جامع تأکید دارند. دانش آموزان پس از گذراندن سال پنجم خود، قبل از فارغ التحصیلی یک دوره اجباری عملی شش ماهه در یک مرکز بهداشت دارند. چنانچه در خارج از کشور مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشید و بخواهید در فنلاند به عنوان دندانپزشک مشغول به کار شوید باید مجوز کار دریافت کنید. میانگین درآمد ماهانه دندانپزشکان در این کشور 10،800 یورو بوده و از مشاغل پر درآمد در فنلاند می باشد.

دندان پزشکی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

حقوق:

رشته تحصیلی حقوق از مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند و جهان است. برای تحصیل در رشته حقوق در فنلاند سه تا چهار سال زمان طول می کشد. پس از طی این دوره تحصیلی بسته مشاغلی که مد نظر داشته باشید باید گواهینامه یا مجوز هایی را دریافت کنید. به عنوان مثال وکالت یکی از مشاغل پر درآمد در فنلاند بوده و برای اخذ این شغل باید آزمون وکالت دهید. یک وکیل در فنلاند می تواند ماهانه 8،860 یورو درآمد داشته باشد. این مقاله توسط گروه متخصصان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ نگارش شده و کپی برداری از آن شرعاً و قانوناً مجاز نیست.

حقوق قضاوت وکیل وکالت قاضی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

معماری:

رشته تحصیلی معماری در فنلاند برای مقطع کارشناسی سه سال زمان نیاز دارد و در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید برای کارشناسی ارشد این رشته اقدام کنید تا شرایط کاری بهتری را به دست بیاورید. یک معمار می تواند به عنوان یک معمار داخلی و ساخت و ساز مشغول به کار شود. معماری یکی از مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند بوده و یک معمار به صورت میانگین ماهانه 5،610 یورو درآمد دارد. متخصصین مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ این مقاله را نگارش و تهیه کرده اند و کپی برداری از آن شرعاً و قانون غیر مجاز می باشد.

معمار معماری مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

خلبان:

در فنلاند، آموزش مقدماتی برای خلبانان فقط توسط آکادمی هواپیمایی فنلاند در پوری انجام می شود. این آموزش تقریباً دو سال به طول می انجامد و به چند مرحله تقسیم می شود. این مراحل به صورت مرحله پروانه خلبانی خصوصی (PPL) و مرحله مجوز خلبانی تجاری (CPL) دنبال می شوند، که بیشتر به مراحل تک موتوره و چند موتوره تقسیم می شود. پس از فارغ التحصیلی، خلبانان دارای مجوز خلبانی تجاری، درجه بندی ابزار و درجه بندی چند موتور هستند و می توانند به عنوان خلبان مشغول به کار شوند. خلبانی یکی از مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند بوده و درآمد میانگین آن به صورت 7،770 یورو در ماه می باشد.

خلبان مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

مهندس عمران:

مدرک مهندسی عمران و ساخت و ساز به دانشجویان می آموزد که پروژه های ساختمانی را طراحی و نظارت کنند. دانشجویان یاد می گیرند که بودجه ها و هزینه ها را مدیریت کنند، با معماران و مهندسان کار می کنند، تاخیرها و نگرانی های ایمنی را برطرف می کنند. این رشته می تواند یکی از مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند باشد و فرصت های شغلی زیادی برای فارق التحصیلان این رشته وجود دارد. متوسط درآمد یک مهندس عمران در فنلاند 4،320 یورو است.

مهندس عمران مهندس ساختمان مشاغل مورد نیاز مشاغل پر درآمد رشته های پولساز
مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند
مشاغل پولساز میانکین درآمد ماهانه توضیحات
پزشکی 9،420 تا 26،300 یورو رشته پزشکی از مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند بوده و کسانی که می خواهند بعد از طی کردن تحصیل خود در این کشور مشغول به کار شوند، در صورتی که مدرک تحصیلی خود را در این کشور اخذ نکرده باشند باید برای کار در این کشور شرایط خاصی را پشت سر بگذرانند.
پرستاری 3،000 یورو در فنلاند لیسانس مراقبت های بهداشتی همان پرستاری است. تحصیل برای تبدیل شدن به یک پرستار ثبت شده معمولاً 3 تا 5 سال طول می کشد. همچنین مدارک پرستار ماما، پیراپزشک و بهداشت عمومی شامل مدارک لازم پرستاری هستند.

حسابداری

4،000 یورو نیاز به حسابداران حرفه ای همچنان در حال افزایش است زیرا تعداد شرکت های نوپا در فنلاند در حال افزایش است.

مهندسی کامپیوتر

4،000 یورو توسعه دهنده برنامه، تحلیلگر امنیت سایبری، طراح بازی، مشاور فناوری اطلاعات، مهندس نرم افزار، توسعه دهنده وب و بسیاری از مشاغل دیگر برای این رشته تحصیلی وجود دارد و بیش از 7000 فرصت خالی برنامه نویس در فنلاند وجود دارد تا سرعت رشد سریع صنعت IT را برآورده کند.

زبان انگلیسی

3،250 یورو برای کار در این کشور تحت عنوان معلم زبان انگلیسی و برای تدریس زبان انگلیسی در فنلاند به هر دو مدرک لیسانس و گواهینامه TESOL / CELTA نیاز خواهید داشت و نامزدهای دارای تابعیت اتحادیه اروپا اولویت بالاتری برای استخدام دارند.
دندانپزشکی 10،800 یورو در فنلاند تحصیلات مقدماتی پایه در دندانپزشکی 5.5 سال طول می کشد و منجر به مدرک لیسانس دندانپزشکی می شود. از همان ابتدا، مطالعات بر نقش سیستم مراقبت های بهداشتی دندانپزشکی و دندانپزشکان به عنوان بخشی از مراقبت های بهداشتی جامع تأکید دارند.

حقوق

8،860 یورو رشته تحصیلی حقوق از مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند و جهان است. برای تحصیل در رشته حقوق در فنلاند سه تا چهار سال زمان طول می کشد.
معماری 5،610 یورو رشته تحصیلی معماری در فنلاند برای مقطع کارشناسی سه سال زمان نیاز دارد و در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید برای کارشناسی ارشد این رشته اقدام کنید تا شرایط کاری بهتری را به دست بیاورید.
خلبانی 7،770 یورو در فنلاند، آموزش مقدماتی برای خلبانان فقط توسط آکادمی هواپیمایی فنلاند در پوری انجام می شود. این آموزش تقریباً دو سال به طول می انجامد و به چند مرحله تقسیم می شود.
مهندسی عمران 4،320 یورو مدرک مهندسی عمران و ساخت و ساز به دانشجویان می آموزد که پروژه های ساختمانی را طراحی و نظارت کنند. دانشجویان یاد می گیرند که بودجه ها و هزینه ها را مدیریت کنند، با معماران و مهندسان کار می کنند، تاخیرها و نگرانی های ایمنی را برطرف می کنند.
مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند، حقوق مشاغل در فنلاند و بهترین مشاغل در فنلاند در این نوشتار بررسی شد. فنلاند در بخش های مختلفی با کمبود نیروی کار همراه است که از قضا این مشاغل، مشاغل پر درآمد در فنلاند نیز می باشند و بهترین رشته های تحصیلی در فنلاند را برای تحصیل نیاز دارند. بنابراین ما در این مقاله که نگارش آن برعهده مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ بوده است، به تمامی این موارد رسیدگی کردیم و توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این نکته بسیار حائز اهمیت است که برای کار در این کشور پس از بررسی این مطالب باید کاریابی در فنلاند را نیز بررسی کنید زیرا ممکن است شرایط سختی برای اخذ ویزای این کشور وجود داشته باشد و شما نیاز داشته باشید که مشاغل و رشته های سایر کشور ها را ارزیابی کنید. در صورت داشتن هر گونه سؤال در مورد مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید یا در پایان مقاله آن ها را بیان کنید. با امتیاز دهی ستاره ای شما می توانید میزان رضایت مندیتان را از مطالب این مقاله نشان دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در فنلاند

✅بیشترین پرداخت حقوق مشاغل در فنلاند برای چه مشاغلی است ؟

مشاغلی چون پزشکی، دندانپزشکی، حسابداری و وکالت درآمد بالایی دارند.

✅در فنلاند کمبود نیرو برای چه مشاغلی است؟

لیست کمبود نیرو مشاغل فناوری اطلاعات و بخش مراقبت های بهداشتی که نقش هایی مانند پزشک، دندانپزشک و گفتار درمانی را پوشش می دهد.

بهترین رشته های تحصیلی در فنلاند که آینده پر درآمدی دارند، کدامند ؟

پزشکی، حسابداری، پرستاری، دندانپزشکی، حقوق و رشته های مهندسی پر درآمدترین رشته ها در فنلاند هستند.

بهترین مشاغل در فنلاند بیشتر کدام صنعت را پوشش می دهند؟

بهترین مشاغل در فنلاند را می توان صنعت فناوری اطلاعات دانست. چرا که در حال حاضر به بزرگترین بخش این کشور تبدیل شده و از آن به عنوان قطب اصلی فناوری اروپا یاد می شود و به نیروی کار زیادی نیاز دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *