مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا
    • پزشکی
    • دندانپزشکی
    • فیزیک
    • حقوق
    • مدیریت مهمانداری
    • روانشناسی
    • حسابداری و مالی
    • مهندسی نرم افزار
    • مهندسی هوا فضا
    • مهندسی مکانیک
  • مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا

مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا ، تحصیل در ایتالیا و مشاغل پر درآمد در ایتالیا  را مورد بررسی علمی در ادامه این نوشتار قرار خواهیم داد. مدت تحصیل در ایتالیا در زمینه دندانپزشکی چقدر است؟ درآمد در ایتالیا چقدر می باشد؟ مشاغل پر درآمد در ایتالیا در کدام دسته می باشد؟ مهاجرت به ایتالیا از طریق رشته های پولساز چه مزایایی دارد؟ ایتالیا کشوری بزرگ و توسعه یافته در جنوب قاره اروپا قرار دارد. این کشور دارای دانشگاه های متعدد می باشد که اکثر این دانشگاه ها جزو دانشگاه های برتر در دنیا به حساب می آیند. این دانشگاه ها پذیرای دانشجویان بین المللی می باشند و افراد خارجی می توانند پس از تحصیل در این دانشگاه ها، به کار در کشور ایتالیا مشغول گردند. شما همراهان می توانید به منظور جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های مطرح دنیا، به بررسی سایر مقالات در موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین با ایجاد تماس تلفنی با مشاورین این موسسه، در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا مشاوره رایگان دریافت نمایید. این مقاله توسط تیم کارشناسی موسسه ملک پور تنظیم و تدوین گردیده و هر گونه کپی برداری از آن حرام و پیگرد قانونی دارد.

شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا:

ایتالیا با نام رسمی جمهوری ایتالیا کشوری با مساحت 301,340 کیلومتر مربع و در جنوب قاره اروپا قرار دارد. دو کشور واتیکان و سان مارینو درون خاک ایتالیا قرار دارند. ایتالیا با کشور های اتریش، فرانسه، واتیکان، اسلوونی، سان مارینو و سوئیس مرز مشترک دارد. پایتخت کشور ایتالیا شهر روم و وجه رایج در این مملکت یورو می باشد. جمعیت ایتالیا بیش از 60.4 میلیون نفر و زبان رسمی آن ها، زبان ایتالیایی است. ایتالیا یکی از قدرت های اصلی در اقتصاد جهان و همچنین هشتمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. امروزه ایتالیا کشوری توسعه یافته و جزو گروه جی هشت می باشد. برخی از صنایع کشور ایتالیا می توان به فلز کاری، ماشین آلات، شیمیایی و الکتریکی می باشند و کشاورزی یکی از منابع درآمد در ایتالیا به حساب می آید. جنوب کشور ایتالیا منطقه ای به نسبت فقیر و بر پایه کشاورزی می باشد اما شمال این کشور ثروتمند و صنعتی است. گردشگری در ایتالیا رونق فراوانی دارد و از این رو هر ساله تعداد زیادی گردشگر برای دیدن مناطق تاریخی و زیبای ایتالیا به این کشور سفر می کنند. محدوده درآمد در ایتالیا از 920 تا 16,300 یورو در ماه می باشد. متوسط درآمد در ایتالیا ماهیانه 3,650 یورو می باشد که این میزان با توجه به سابقه کار و سطح تحصیلات فرد درآمد می تواند بالا تر نیز باشد. دانشگاه های ایتالیا جزو برترین دانشگاه ها در سطح جهان می باشند و اکثر این دانشگاه ها پذیرای دانشجویان بین المللی، در صورت داشتن شرایط مناسب و مدرک زبان، می باشند. به دلیل گستردگی صنعت های متفاوت و همچنین بخش گردشگری در ایتالیا افراد می توانند در صورت کاریابی مناسب، پس از پایان دوره تحصیلی خود به کار در ایتالیا مشغول شوند. از این رو، این روش می تواند برای مهاجرت به ایتالیا و دریافت تابعیت این کشور مناسب باشد. نمودار زیر نشان دهنده تاثیر میزان تحصیلات بر درآمد در ایتالیا را نشان می دهد:

درآمد در ایتالیا رشته های پر درآمد در ایتالیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور ایتالیا

لیست مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا:

همانطور که اشاره کردیم افراد با داشتن شرایط مناسب می توانند به تحصیل در دانشگاه های ایتالیا مشغول شوند. از این رو پس از پایان دوره های تحصیلی، در صورت کاریابی مناسب، افراد خارجی می توانند به کار در این کشور مشغول شوند. به همین دلیل تحصیل در ایتالیا می تواند یکی از راه های مهاجرت به ایتالیا و دریافت تابعیت باشد. افراد خارجی با آشنایی با رشته های پول ساز و مشاغل پر درآمد در ایتالیا می توانند زندگی مناسبی در این کشور داشته باشند و تابعیت ایتالیا را دریافت نمایند. لیست مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا به شرح زیر می باشد:

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

پزشکی:

پزشکی یکی از مشاغل پر درآمد در ایتالیا و رشته های پولساز در این کشور به حساب می آید. این رشته در سراسر دنیا شرایط سختی برای فارغ التحصیلی دارد و متخصصین در این زمینه باید به صورت تمام وقت به آموزش و یادگیری مشغول باشند. دوره های تحصیلی در زمینه پزشکی در ایتالیا 6 سال می باشد و افراد در این مدت باید به صورت عملی و همچنین تئوری به یادگیری علم پزشکی بپردازند. افراد پس از پایان دوره های تحصیلی خود می توانند در بیمارستان ها و مراکز پزشکی در ایتالیا به عنوان پزشک عمومی مشغول به کار شوند. همچنین به منظور کار به عنوان متخصص، افراد باید دوره های مورد نیاز در زمینه تخصص مورد نظر را سپری نمایند. درآمد در ایتالیا در زمینه پزشکی به طور متوسط 8,500 یورو در ماه می باشد که این میزان با توجه به سابقه کار و تخصص فرد می تواند متغییر باشد. برخی از تخصص های رشته پزشکی در ایتالیا به شرح زیر است:

تخصص های پولساز در زمینه پزشکی در ایتالیا
جراح عمومی متخصص ریه
متخصص مغز و اعصاب جراح قلب
متخصص اطفال متخصص داخلی
پزشکی رشته های پولساز

دندانپزشکی:

دندانپزشکی از جمله مواردی است که دانشجویان خارجی می توانند از آن برای مهاجرت به ایتالیا استفاده نمایند. به دلیل افزایش جمعیت و همچنین تلاش دولت ایتالیا برای افزایش سطح بهداشت در این کشور، تقاضا برای دندانپزشک در این کشور بالا می باشد و دانشجویان خارجی پس از پایان دوره های تحصیلی می توانند در بیمارستان ها و مراکز دندانپزشکی مشغول به کار شوند. درآمد دندانپزشکان در ایتالیا به میزان مراجعه کنندگان و سطح تحصیلات بستگی دارد و به طور متوسط ماهیانه 8,730 یورو است. افراد برای تحصیل در ایتالیا در زمینه دندانپزشکی باید به مدت 6 سال مشغول به تحصیل باشند. در مدت تحصیل افراد به آموزش عملی در کنار آموزش تئوری می پردازند و پس از پایان دوره خود باید به عنوان کارآموز در یکی از مراکز دندانپزشکی در ایتالیا مشغول به کار شوند. پس از پایان دوره 6 ساله افراد می توانند به کار در تخصص های جراح فک و صورت، ایمپلنت، پروتز های دهان و دندان و همچنین ارتودنتیست مشغول به کار شوند.

دندانپزشکی شغل های پر درآمد

فیزیک:

مهندسان در زمینه فیزیک می توانند در بیشتر صنایع و همچنین تولید علم تاثیر فراوانی داشته باشند. فیزیک دانان با تیکه بر علم خود می توانند در زمینه های متفاوتی مشغول به کار شوند. این افراد همچنین به عنوان یکی از موارد مهم در زمینه پیشرفت علم اختر شناسی و اپتیک شناخته می شود. مدت تحصیل در زمینه فیزیک در مقطع کارشناسی 3 سال می باشد و افراد برای بدست آوردن شغل های مناسب و کار در زمینه علمی باید مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت نمایند. متوسط درآمد برای فیزیک دانان ماهیانه 7,780 یورو می باشد که این میزان با توجه به صنعت و سطح تحصیلات فرد می تواند افزایش یابد.

فیزیک رشته های پولساز

حقوق:

حقوق به عنوان یکی از رشته های محبوب در بین دانش آموزان در داخل کشور ایتالیا شناخته می شود. در این زمینه متقاضیان خارجی باید به زبان ایتالیایی مسلط باشند. چرا که این زمینه به صورت زبان ایتالیایی ارائه می گردد و افراد در مدت تحصیل خود باید کتاب های فراوانی در زمینه حقوق را به زبان ایتالیایی مطالعه نمایند. دوره تحصیل در ایتالیا در زمینه حقوق به نوع دانشگاه بستگی دارد و بین 4 الی 5 سال به طول می انجامد. درآمد در ایتالیا در زمینه حقوق به طور متوسط 7,500 یورو در ماه می باشد. این درآمد به میزان سابقه و نوع کار بستگی دارد و افراد می توانند با داشتن مدرک حقوق می توانند در زمینه های وکیل دادگستری و عمومی، قاضی و سر دفتر مشغول به کار شوند.

حقوق در ایتالیا رشت های پر درآمد

مدیریت مهمانداری:

گردشگری یکی از صنایع توسعه یافته و گسترده در کشور ایتالیا می باشد. به دلیل وجود آب و هوای مناسب و همچنین مناطق دیدنی در این کشور، صنعت گردشگری دارای تقاضای بالایی می باشد. از این رو، دولت ایتالیا برای بهبود این صنعت به افرادی خلاق و تحصیل کرده نیاز دارد. به همین دلیل متقاضیان خارجی می توانند در این زمینه پس از پایان تحصیلات به کار مشغول شوند. مدت لازم برای تحصیل در ایتالیا در این زمینه 3 سال می باشد و افراد می توانند با داشتن مدرک زبان انگلیسی به تحصیل بپردازند. درآمد در ایتالیا در این زمینه بسیار متغییر و بر اساس نوع خدمت و میزان خلاقیت می باشد که به طور متوسط 6,650 یورو در ماه است.

مدیریت مهمانداری در ایتالیا

روانشناسی:

بهداشت روح و روان همانند بهداشت جسمی دارای اهمیت بالایی می باشد و روانشناسان می توانند به جلوگیری و بهبود افراد در بیماری های روحی کمک کنند. امروزه به دلیل وجود مشکلات فراوان در جامعه، افراد به روانشناسان ماهر احتیاج دارند و به همین دلیل تقاضا در زمینه روانشناسی بالا می باشد. طول دوره تحصیلی در مقطع لیسانس روانشناسی 4 سال است و افراد برای کار به عنوان روانشناس مستقل باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند. روانشناسی یکی دیگر از مشاغل پر درآمد در ایتالیا به حساب می آید و درآمد روانشناسان به طور متوسط 5,840 یورو در ماه است. افراد با داشتن مدرک روانشناسی می توانند در بیمارستان، بیمارستان های روانی، درمانگاه های بازپروری، کلینیک های روانشناسی و به صورت مستقل مشغول به کار شوند.

حسابداری و مالی:

بخش مالی یکی از مهم ترین قسمت های شرکت های در دنیای امروزی می باشند. از این رو، به دلیل وجود شرکت های متنوع و توسعه یافته در ایتالیا، متقاضی برای کار در بخش مالی در این کشور بالا می باشد. افراد با داشتن خلاقیت و تخصص بالا در این زمینه، می توانند در شرکت های معتبری مشغول به کار شوند. درآمد افراد در زمینه مالی می تواند به بزرگی شرکت و سمت فرد بستگی داشته باشد و به طور متوسط 3,760 یورو در ماه می باشد. برای تحصیل در ایتالیا در زمینه حسابداری و مالی، افراد باید به مدت 3 سال مشغول به تحصیل باشند و داشتن دانش در زبان انگلیسی الزامی می باشد.

حسابداری و مالی شغل های پر درآمد

مهندسی نرم افزار:

به دلیل پیشرفت تکنولوژی و گستردگی صنعت فناوری اطلاعات، مهندسی نرم افزار به یکی از مشاغل پر درآمد در ایتالیا و رشته های پولساز در این کشور تبدیل گشته است. مهندسی نرم افزار در بیشتر صنایع از جمله صنعت گردشگری ادغام گشته است. امروزه مردم بیشتر وقت خود را در استفاده از کامپیوتر ها و نرم افزار ها سپری می کنند و از این رو مهندسین نرم افزار می توانند شغل مناسب و درآمد بالایی داشته باشند. تحصیل در ایتالیا در زمینه مهندسی نرم افزار به مدت 3 سال به طول می انجامد و افراد می توانند در مدت تحصیل خود به کار مشغول شود. درآمد مهندسین نرم افزار به تعداد پروژه ها و سابقه کار بستگی دارد و به طور متوسط 3,750 یورو در ماه است. افراد می توانند در زمینه های زیر مشغول به کار شوند:

تخصص های پولساز در زمینه مهندسی نرم افزار در ایتالیا
برنامه نویس سیستم تحلیلگر سیستم
تحلیلگر امنیت برنامه نویس وب
توسعه دهنده وب طراح بازی های کامپیوتری
برنامه نویس نرم افزار توسعه دهنده سیستم
مهندسی نرم افزار رشته های پولساز

مهندسی هوا فضا:

مهندسین هوا فضا در زمینه های متفاوتی از جمله خلبانی کاربرد فراوانی دارند. این زمینه به بررسی هواپیما ها و طراحی این گونه وسایل می پردازند. مهندسین هوا فضا می توانند پس از پایان دوره های تحصیلی خود به مدت یک سال به آموزش دوره های خلبانی و سپس کار به عنوان خلبان مشغول شوند. درآمد مهندسان هوا فضا به طور متوسط 4,640 یورو در ماه می باشد که این میزان با توجه به صنعت می تواند افزایش یابد. طول مدت تحصیل در ایتالیا در زمینه هوا فضا در مقطع لیسانس 3 سال و در مقطع کارشناسی ارشد 2 سال می باشد.

مهندسی هوا فضا رشته های پولساز

مهندسی مکانیک:

مهندسان مکانیک به توسعه و طراحی محصولات در صنایع متفاوت کمک شایانی انجام می دهند. از این رو تقاضا برای مهندسین مکانیک در کشور ایتالیا بالا می باشد. همچنین افراد در زمینه های پزشکی و شیمیایی نیز می توانند به فعالیت بپردازند درآمد مهندسین مکانیک به نوع صنعت و سابقه کار آن ها بستگی دارد و در حدود 3,700 یورو در ماه می باشد. برای کار در زمینه مهندسی مکانیک افراد باید به تحصیل در ایتالیا بپردازند و مدت زمان لازم برای دریافت مدرک کارشناسی 3 سال می باشد.

مهندسی مکانیک شغل های پولساز
مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا
مشاغل و رشته های پولساز درآمد بر حسب یورو توضیحات
پزشکی 8.5 هزار این رشته در ایتالیا یکی از رشته های سخت می باشد که طول دوره تحصیل در آن 6 سال است. این رشته یکی از پولساز ترین رشته ها در ایتالیا به حساب می آید.
دندانپزشکی 8.7 یکی از رشته های محبوب در بین دانشجویان خارجی در ایتالیا می باشد. افراد برای کار در این زمینه باید بیش از 6 سال مشغول به تحصیل باشند و پس از به عنوان کار آموز در برخی مراکز مشغول به کار شوند.
فیزیک 7.7 هزار این زمینه در بیشتر صنایع و از جمله صنایع فضایی و اختر شناسی کاربرد فراوانی دارد. افراد می توانند پس از پایان دوره 3 ساله در مقطع کارشناسی ارشد در مشاغل متنوعی مشغول به کار شوند.
حقوق 7.5 هزار یکی از رشته های محبوب در بین دانش آموزان ایتالیایی می باشد و افراد برای تحصیل در این زمینه باید به زبان ایتالیایی مسلط باشند. دوره رشته حقوق در استالیا بین 4 تا 5 سال می باشد.
مدیریت مهمانداری 6.6 هزار صنعت گردشگری در ایتالیا دچار رونق فراوانی گشته است و به همین دلیل افراد برای کار و بازدهی بهتر در این صنعت می توانند دوره های 3 ساله این رشته را سپری نمایند.
روانشناسی 5.8 هزار بهداشت در ایتالیا در جایگاه بالایی قرزار دارد و به همین دلیل این رشته یکی از پر تقاضا ترین ها در ایتالیا می باشد. افراد برای کار در زمینه روانشناسی باید دوره 4 ساله در این رشته را سپری نمایند.
حسابداری و مالی 3.7 هزار صنایع و شرکت های متنوعی در ایتالیا وجود دارد که متقاضیان می توانند در بخش های مالی آن ها مشغول به کار شوند. به همین دلیل، دوره های رشته مالی و حسابداری 3 سال می باشد.
مهندسی نرم افزار 3.7 هزار این رشته به دلیل کاربرد آن رد اکثر صنایع، دارای تقاضای بالایی می باشد. افراد برای کار در زمینه مهندسی نرم افزار باید به مدت 3 سال در این زمینه مشغول به تحصیل شوند.
مهندسی هوا فضا 4.6 هزار این زمینه تحصیلی در بخش هیا خلبانی و سایر بخش های فرودگاهی کاربرد نیز دارد. دوره لیسانس در این رشته 3 سال و دوره کارشناسی ارشد آن 2 سال می باشد.
مهندسی مکانیک 3.7 هزار مهندسیان مکانیک در توسعه وم طراحی محصولات متنوع کاربرد فراوانی د ارند و به همین دلیل دوره تحصیلی در این شاخه 3 سال می باشد.
مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا ، تحصیل در ایتالیا، درآمد در ایتالیا، مشاغل پر درآمد در ایتالیا و مهاجرت به ایتالیا را در این نوشتار به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم. ایتالیا کشوری توسعه یافته و بزرگ در جنوب قاره اروپا است و هشتمین کشور جهان از لحاظ اقتصادی می باشد. دانشگاه های در کشور ایتالیا سطح بالایی دارند و افراد خارجی برای تحصیل می توانند با داشتن مدرک زبان انگلیسی یا ایتالیایی، می توانند به تحصیل در ایتالیا بپردازند. همچنین افراد با کاریابی مناسب می توانند به کار در ایتالیا مشغول شوند و پس از سپری کردن مدتی، می توانند تابعیت ایتالیا را دریافت نمایند. این روش می تواند به عنوان روشی مناسب و مطمئن برای مهاجرت به ایتالیا به حساب می آید. شما همراهان عزیز می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس تلفنی ایجاد نمایید. همچنین با بررسی سایر مقالات در وب سایت های این موسسه می توانید جدید ترین روش ها در زمینه مهاجرت را دریافت نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا، با مطرح کردن سوال خود رد قسمت دیدگاه ها، جواب آن را در کم ترین زمان ممکن از کارشناسان ما دریافت نمایید. با ثبت امتیاز پنج ستاره می توانید رضایت خود را از این مقاله نشان دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در ایتالیا

✅مدت تحصیل در ایتالیا در زمینه دندانپزشکی چقدر است؟

تحصیل در زمینه دندانپزشکی 6 سال به طول می انجامد.

درآمد در ایتالیا چقدر می باشد؟

متوسط درآمد در ایتالیا 3,650 یورو در ماه است.

مشاغل پر درآمد در ایتالیا در کدام دسته می باشد؟

بیشتر مشاغل در رشته های پزشکی و مهندسی می باشد.

مهاجرت به ایتالیا از طریق رشته های پولساز در چه صورت ممکن است؟

افراد در صورت داشتن تحصیلات دانشگاهی و به دست آوردن تجربه کار، با دریافت پیشنهاد کار از کارفرمایی در ایتالیا در زمینه مشاغل پولساز می توانند به ایتالیا مهاجرت کاری داشته باشند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *