مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان و مقدمه ای بر آن
  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان
    • پزشکی و دندانپزشکی
    • حقوق
    • مهندسی عمران
    • مهندسی نرم افزار
    • مهندسی مکانیک
    • حسابداری
    • زمین شناسی
    • معماری
    • ریاضیات کاربردی
    • اقتصاد
  • مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان و سخن پایانی
✅ مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان✅ لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان ✅ فرصت های شغلی در انگلستان

مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان، لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان و فرصت های شغلی در انگلستان در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان کدام ها هستند؟ چه مشاغلی در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان وجود دارد؟ فرصت های شغلی در انگلستان چه مشاغلی را شامل می شود؟ انگلیس به طور معمول مکانی محبوب برای مشاغل بوده است. زیرا این کشور اقتصاد خوبی دارد و کارفرمایان بزرگی به عنوان میزبان در بسیاری از شهرهای بزرگ آن وجود دارند. در حال حاضر، ویزاهای کاری در انگلیس فقط برای مهاجران ماهر و کسانی که در مشاغل کمبود کار می کنند در دسترس است. همچنین، در سال 2020، دولت انگلیس معرفی سیستم جدید مبتنی بر امتیاز را اعلام کرده که از آغاز سال 2021 به اجرا در می آید. در این مقاله مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان به شکلی بیان شده که مورد استفاده مفید شما عزیزانی که به دنبال تحصیل یا کار در انگلستان هستید، قرار بگیرد. این نوشته توسط متخصصین مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ نگارش شده و حقوق آن مربوط به این مؤسسه است. بنابراین، کپی برداری از آن خلاف قوانین می باشد و ممنوع است. با مطالعه مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان در صورتی که نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان و شرایط عمومی آن:

انگلیس در شمال غربی اروپا و در قسمت جنوبی بریتانیا قرار گرفته است. این کشور جزیره ای بوده و همچنین بخشی از پادشاهی متحده انگلستان است. پایتخت انگلیس لندن می باشد و از شهرهای بزرگ دیگر آن می توان بیرمنگام، منچستر، شفیلد، لیورپول، نیوکاسل و لیدز را نام برد. انگلیس اقتصاد بزرگی دارد و از پوند استرلینگ به عنوان واحد پول خود استفاده می کند. انگلیسی، اسکاتلندی و ولزی زبان هایی هستند که در این کشور صحبت می شوند. انگلیس به عنوان سومین جزیره پرجمعیت جهان بیش از 67 میلیون نفر جمعیت دارد و مساحت 130،279 کیلومتر مربع را به خود اختصاص داده است. برای انگلستان رشد اقتصادی در لندن و جنوب شرقی این کشور متمرکز شده است. بازار کار لندن 10 برابر بیشتر از سایر نقاط کشور رونق دارد که باعث شده رقابت بسیار بیشتری برای مشاغل به وجود بیاید. درآمد و هزینه در انگلستان نیز دلیل موجه دیگری برای انتخاب این کشور به عنوا مقصد مهاجرت کاری است. لیست فرصت های شغلی در انگلستان که با کمبود نیرو مواجه اند و در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان قرار دارند، شامل دانشمندان بیوشیمی و فیزیک، مهندسین عمران، مکانیک و برق، بخش فناوری اطلاعات، پزشکی، آموزش، طراحان گرافیک و سر آشپز های ماهر است. نمودار زیر افراد شاغل در انگلستان را نشان می دهد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در مقایسه با سال قبل، به میزان 247،000 نفر کاهش یافته است که بیشترین کاهش سالانه از سال2010 تا کنون بوده است.

نمودار افراد شاغل در انگلستان

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی این ویدئو

لیست مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان:

علی رغم افزایش تعداد فارغ التحصیلان، نظرسنجی ها نشان می دهند که هنوز هم دریافت مدرک تحصیلی می تواند برای اشتغال و افزایش درآمد مؤثر باشد. خواه به دنبال اولین شغل بعد از فارغ التحصیلی خود باشید و یا در نظر داشته باشید که یک تغییر شغلی داشته باشید، یک حقوق اولیه خوب و درآمد بالقوه بالا احتمالاً سهم زیادی در اخذ تصمیم شما خواهد داشت. بنابراین، مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان را به روشنی بیان می کنیم. مشاغلی با بالاترین پتانسیل حقوق، طیف وسیعی از بخش ها و تخصص ها را شامل می شوند. از بهداشت و درمان گرفته تا امور مالی همگی در این لیست وجود دارند. در زیر جایگاه های شغلی خالی فارغ التحصیلان انگلستان در سال 2020 را نشان داده ایم. بازار کار فارغ التحصیلان انگلستان در سال 2020 نسبت به سال گذشته بهبود یافته است. طبق آخرین گزارش های بدست آمده، در این سال سمت های شغلی 3 درصد خالی تر از سال گذشته بوده است. همانطور که این اینفوگرافی نشان می دهد، بیشترین سهم از این موقعیت ها در بخش دولتی بوده که 5،594 مورد جایگاه خالی دارد. از نظر رشد، بیشترین افزایش سالانه در اهداف استخدام در امور بانکی و مالی (16.0 درصد)، خیریه (14.1 درصد) و نفت / انرژی (6/12 درصد) است. از سوی دیگر انتظار می رود مهندسی / صنعتی (6/6 درصد)، مواد شیمیایی و دارویی (5/1 درصد) و بانکداری سرمایه گذاری (8/2 درصد) کاهش داشته باشد.

پزشکی و دندانپزشکی:

از مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان می توان پزشکی و دندانپزشکی را نام برد. برای پزشک شدن دوره تحصیلی مورد نیاز بسیار طولانی است و بسته به هدف شخص مدرک پزشکی 5 سال، آموزش بنیاد 2 سال و آموزش تخصصی 8 سال زمان لازم دارد. نیازهای دانشکده پزشکی متفاوت است، زیرا توسط هر دانشکده جداگانه تعیین می شود. همه مدارس به نمرات خوب سطح A در علوم نیاز دارند. تجربه کاری و مهارت های ارتباطی عالی نیز مهم است. برای تبدیل شدن به یک پزشک بیمارستان در انگلستان، شما باید یک مدرک پزشکی و چندین سال آموزش را پشت سر بگذارید. دانشکده پزشکی رقابتی است، بنابراین شما به نمرات خوب، تجربه کاری مرتبط، تعهد و اشتیاق فراوان نیاز دارید. به طور کلی شما باید برای ده سال یا بیشتر تحصیل و آموزش در محل کار آماده باشید. رشته های پزشکی شامل پزشکان، روانشناسان، رادیوگرافی ها، پرستاران، دامپزشکان و کاردرمانگران می باشد.

 همچنین، برای تبدیل شدن به یک دندانپزشک کاملاً واجد شرایط در انگلستان حدود شش سال طول می کشد. با این حال، این چارچوب زمانی ممکن است بسته به انتخاب یا عدم انتخاب یک تخصص متفاوت باشد. در ابتدا شما باید یک دوره کارشناسی پنج ساله را به پایان برسانید (این دوره برای کسانی که در مسیر ورود به دانشگاه تحصیلات تکمیلی قرار دارند به چهار سال کاهش می یابد). پس از فارغ التحصیلی، شما باید یک سال آموزش بنیاد دندانپزشکی را انجام دهید. برای تبدیل شدن به یک دندانپزشک در حال تمرین، باید در شورای عمومی دندانپزشکی نیز ثبت نام کنید. برخی از دانشجویان با ادامه تحصیلات تخصصی که حداقل سه سال طول می کشد، ادامه تحصیل می دهند. دندانپزشکان می توانند به عنوان یک دندانپزشک عمومی، جراح فک و صورت، جراح دهان، ارتودنسی، دندانپزشک کودکان و دندانپزشک ترمیمی مشغول به کار شوند. در میان همه رشته های پزشکی، دندانپزشکی بیشترین تقاضا را دارد و با ارزش ترین مدرک است. بنابراین در صورت داشتن تخصص این رشته ارزش این را دارد که به یافتن شغل در انگلیس بپردازید. به طور متوسط​​، پزشکان و دندانپزشکان در 5 سال اول فارق التحصیلی سالانه حدود 45،000 پوند درآمد کسب می کنند.

پزشکی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

حقوق:

مدرک حقوق انگلستان بسیار مشهور است، بنابراین پس از 3 سال تحصیل رشته حقوق در دانشگاه برای شما مشاغل زیادی وجود دارد. فارغ التحصیلان رشته حقوق در انگلستان شغل های متنوعی را برای انتخاب دارند، آن ها می توانند وکیل دادگستری، مدافع، وکالت، وكالت ثبت اختراع و تحلیلگر قانونگذاری را انتخاب کنند. برای تبدیل شدن به یک وکیل دادگستری پنج سال زمان نیاز است. از جمله سه سال برای مدرک حقوق شما، یک سال برای یک دوره وکالت و یک سال کار آموزی مورد نیاز است. تخمین زده می شود که در مدت 5 سال اول پس از فارغ التحصیلی یک فارغ التحصیل رشته حقوق سالانه حدود 35،000 پوند درآمد کسب کند. در نتیجه حقوق یکی از مشاغل و رشته های پولساز در انگستان است.

حقوق قضاوت وکیل وکالت قاضی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

مهندس عمران:

دوره های کارشناسی مهندسی عمران به طور معمول سه یا چهار سال خواهد بود و شامل ترکیبی از سخنرانی ها و کارهای آزمایشگاهی است. همچنین تأکید بر کار درون تیمی نیز وجود خواهد داشت. ما کار مهندسین عمران بخش خصوصی و دولتی را در همه جا، هر روز، می بینیم و از آنها استفاده می کنیم. پل ها، تونل ها، جاده ها، ساختمان ها، فرودگاه ها، سیستم های آبرسانی و سیستم های تصفیه فاضلاب از دسته کارهای عمرانی هستند. متخصصان ماهر در ساخت و نگهداری و طراحی کار می کنند. بعد از تحصیل در رشته مهندسی عمران می توانید در انگلستان به عنوان مهندس عمران، نقشه بردار، مهندس سازه و مشاور محیط زیست که یکی از مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان می باشند، مشغول به کار شوید. میانگین درآمد سالانه در انگلیس برای مهندسین عمران 44،851 پوند می باشد. حقوق مربوط به نگارش این مقاله برای مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ بوده و کپی برداری از آن مجاز نیست.

مهندس عمران مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

مهندس نرم افزار:

مهندسی نرم افزار به عنوان یکی از مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان شناخته شده و مدارک کارشناسی از کالج ها و دانشگاه های معتبر می توانند گام مهمی برای رسیدن به موفقیت در این حرفه باشند. متداول ترین نوع کارشناسی، مدرک لیسانس است که به چهار سال تحصیل نیاز دارد. دوره ها و برنامه های مهندسی نرم افزار بر تحقیق، توسعه و ایجاد نرم افزار و سیستم های فناوری مبتنی بر رایانه متمرکز هستند. مهندسان نرم افزار ممکن است کار در صنایع مختلف را انتخاب کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است در حال توسعه برنامه هایی برای ارتش باشند، یا ممکن است سیستم های رایانه ای برای استفاده در بیمارستان ها و کلینیک ها ایجاد کنند. میانگین درآمد سالانه در انگلیس برای این رشته 41،950 پوند است.

مهندس کامپیوتر مهندس نرم افزار مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

مهندس مکانیک:

رشته های مهندسی مکانیک به عنوان کارشناسی ارائه می شود و در درجه لیسانس علوم یا لیسانس مهندسی (B.Eng) دارای مدرک تحصیلی می باشد و فارغ التحصیلی در اتحادیه اروپا 3 سال طول می کشد. اگر در حال تحصیل در مقطع کارشناسی در مهندسی مکانیک هستید می توانید مهارت های فنی خود را توسعه داده و در زمینه های اصلی مکاترونیک، علوم مواد، رباتیک و اتوماسیون تخصص پیدا کنید. فارغ التحصیلان لیسانس مهندسی مکانیک می توانند در توسعه فناوری های جدید در حمل و نقل، هوا فضا، بهداشت (مانند پزشکی و دندانپزشکی)، ساخت و ساز و رباتیک کار کنند. میانگین درآمد سالانه در انگلیس برای مهندس مکانیک 66،500 پوند است. شما در صورتی که به عنوان یک مهندس مکانیک واجد شرایط باشید می توانید برای یافتن شغل در انگلیس اقدام کنید.

مهندس مکانیک مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

حسابداری:

برای تحصیل در رشته حسابداری، به عنوان نمونه ای از مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان، گرچه تحصیل در دوره ریاضی یا امور مالی می تواند مفید باشد، اما شرط لازم برای تحصیل در رشته های حسابداری در انگلستان نیست. گرفتن مدرک دیپلم حرفه ایAAT 9 تا 18 ماه طول می کشد. همچنین، اگر تصمیم دارید یک حسابدار رسمی شوید، به 3 تا 10 سال تحصیل در کنار تجربه عملی نیاز دارید. فارغ التحصیلان امور مالی و حسابداری در انگلستان می توانند به متخصصان تجارت، منابع انسانی و امور مالی، دبیران امور دفترداری، دبیرخانه ای و کارکنان خرده فروشی تبدیل شوند. میانگین درآمد سالانه در انگلیس برای این مشاغل 49،400 پوند است.

حسابدار مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

زمین شناسی:

کسانی که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد زمین شناسی را داشته باشند می توانند برای یکی از مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان اقدام کنند. تحصیل در دوره کارشناسی این رشته سه تا چهار سال طول می کشد. بسیاری از کارفرمایان در حال حاضر مدارک عالی مانند کارشناسی ارشد یا دکترا را نیز درخواست می کنند. زمین شناسان می توانند در یکی از مشاغل زمین شناس مهندسی، ژئوشیمیست، ژئوفیزیکدان، دانشمند علوم زمین، مهندس ژئوتکنیک و متخصص آب شناسی مشغول به کار شوند و برای یافتن شغل در انگلیس اقدام کنند. درآمد یک زمین شناس فارغ التحصیل به طور متوسط ​​28 هزار پونداست. در حالی که درآمد بالقوه مشاغل زمین شناسی به طور متوسط ​​به 82 هزار پوند می رسد.

زمین شناسی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

معماری:

همانند پزشکی، رسیدن به مدرک معماری روال طولانی دارد. شما در حالی که دوره هفت ساله خود را می گذرانید، به طور موثر کار خود را آغاز کرده اید. در نتیجه، برای مشاغل سطح فارغ التحصیلان نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر، به ویژه در لندن و جنوب شرقی که رونق ساختمان در آنجا زیاد است، دستمزد بالا است. پس از تحصیل در این رشته می توانید به عنوان معمار یا طراح داخلی مشغول به کار شوید و به طور میانگین حقوق سالیانه 40،788 پوند را دریافت کنید.

معماری مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

ریاضیات کاربردی:

ریاضیات کاربردی شامل استفاده از نظریه ها، روش ها و مدل های ریاضی سطح بالا در زمینه های تخصصی صنعت از جمله مهندسی، علوم کامپیوتر، تجارت و علوم است. بازار کار نسبتاً کوچکی برای افراد وجود دارد که به طور رسمی ریاضیدانان نامیده می شوند، به این معنی که این متخصصان بیشتر مشاغلی مانند تحلیلگر داده، دانشمند داده یا تحلیلگر کمی را در اختیار دارند. زمینه های نوظهور مانند داده کاوی و حریم خصوصی، اقلیم شناسی و زیست شناسی سیستم ها نیز تقاضای زیادی برای افراد با مهارت ریاضی دارند. چند سال است که انگلیس فارغ التحصیلان ریاضی کمی دارد، بنابراین هر کسی که با داشتن مدرک دانشگاهی خوب از دانشگاه فارق التحصیل شود می تواند وارد بازار کار شود. میانگین حقوق برای این رشته 43،229 پوند می باشد.

ریاضیات کاربردی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز

اقتصاد:

برای تحصیل در رشته اقتصاد مدرک معمولی اقتصاد سه سال طول می کشد. برای برخی از دانشجویان این دوره به 4 سال نیز می رسد. زیرا دوره هایی که اغلب طولانی هستند شامل یک سال صرف شده در خارج از کشور برای ایجاد مهارت های زبانی هستند. فارغ التحصیلان رشته های اقتصادی در بازار کار بسیار مورد توجه هستند. هر نوع بنگاه اقتصادی به یک اقتصاددان حرفه ای نیاز دارد که ثبات مالی شرکت را حفظ کند. بنابراین، اگر چنین مدرکی را دریافت کنید، پس از خارج شدن از دانشگاه مشاغل بی شماری برای شما در دسترس خواهد بود. متوسط ​​حقوق سالانه برای این شغل 41،144 پوند می باشد. تحلیلگر مالی، بانکدار و اقتصاددان از مشاغل مربوط به این رشته هستند.

اقتصاد مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز
مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب یورو توضیحات
پزشکی و دندانپزشکی 45،000 پوند به طور کلی برای پزشکی شما باید برای ده سال یا بیشتر تحصیل و آموزش در محل کار آماده باشید. رشته های پزشکی شامل پزشکان، روانشناسان، رادیوگرافی ها، پرستاران، دامپزشکان و کاردرمانگران می باشد.

همچنین، برای تبدیل شدن به یک دندانپزشک کاملاً واجد شرایط در انگلستان حدود شش سال طول می کشد. با این حال، این چارچوب زمانی ممکن است بسته به انتخاب یا عدم انتخاب یک تخصص متفاوت باشد.

حقوق 35،000 پوند مدرک حقوق انگلستان بسیار مشهور است، بنابراین پس از 3 سال تحصیل رشته حقوق در دانشگاه برای شما مشاغل زیادی وجود دارد. فارغ التحصیلان رشته حقوق در انگلستان شغل های متنوعی را برای انتخاب دارند، آن ها می توانند وکیل دادگستری، مدافع، وکالت، وكالت ثبت اختراع و تحلیلگر قانونگذاری را انتخاب کنند.
مهندسی عمران 44،851 پوند دوره های کارشناسی مهندسی عمران به طور معمول سه یا چهار سال خواهد بود و شامل ترکیبی از سخنرانی ها و کارهای آزمایشگاهی است. همچنین تأکید بر کار درون تیمی نیز وجود خواهد داشت.
مهندسی نرم افزار 41،950 پوند دوره ها و برنامه های مهندسی نرم افزار بر تحقیق، توسعه و ایجاد نرم افزار و سیستم های فناوری مبتنی بر رایانه متمرکز هستند. مهندسان نرم افزار ممکن است کار در صنایع مختلف را انتخاب کنند.
مهندسی مکانیک 66،500 پوند رشته های مهندسی مکانیک به عنوان کارشناسی ارائه می شود و در درجه لیسانس علوم یا لیسانس مهندسی (B.Eng) دارای مدرک تحصیلی می باشد و فارغ التحصیلی در اتحادیه اروپا 3 سال طول می کشد.
حسابداری 49،400 پوند تحصیل در دوره ریاضی یا امور مالی می تواند مفید باشد، اما شرط لازم برای تحصیل در رشته های حسابداری در انگلستان نیست. گرفتن مدرک دیپلم حرفه ایAAT 9 تا 18 ماه طول می کشد. همچنین، اگر تصمیم دارید یک حسابدار رسمی شوید، به 3 تا 10 سال تحصیل در کنار تجربه عملی نیاز دارید.
زمین شناسی 82،000تا28،000 پوند تحصیل در دوره کارشناسی این رشته سه تا چهار سال طول می کشد. بسیاری از کارفرمایان در حال حاضر مدارک عالی مانند کارشناسی ارشد یا دکترا را نیز درخواست می کنند. زمین شناسان می توانند در یکی از مشاغل زمین شناس مهندسی، ژئوشیمیست، ژئوفیزیکدان، دانشمند علوم زمین، مهندس ژئوتکنیک و متخصص آب شناسی مشغول به کار شوند
معماری 40،788 پوند همانند پزشکی، رسیدن به مدرک معماری روال طولانی دارد. شما در حالی که دوره هفت ساله خود را می گذرانید، به طور موثر کار خود را آغاز کرده اید. در نتیجه، برای مشاغل سطح فارغ التحصیلان نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر، به ویژه در لندن و جنوب شرقی که رونق ساختمان در آنجا زیاد است، دستمزد بالا است.
ریاضیات کاربردی 43،229 پوند ریاضیات کاربردی شامل استفاده از نظریه ها، روش ها و مدل های ریاضی سطح بالا در زمینه های تخصصی صنعت از جمله مهندسی، علوم کامپیوتر، تجارت و علوم است.
اقتصاد 41،144 پوند فارغ التحصیلان رشته های اقتصادی در بازار کار بسیار مورد توجه هستند. هر نوع بنگاه اقتصادی به یک اقتصاددان حرفه ای نیاز دارد که ثبات مالی شرکت را حفظ کند.
مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان، لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان و فرصت های شغلی در انگلستان در این نوشتار بررسی شد. انگلستان به عنوان یک کشور اروپایی که در بخش های مختلفی به نیروی کار نیاز دارد، مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است. از این رو با بررسی دقیق و کامل مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان ما در این مقاله به مهمترین این مشاغل و رشته ها پرداختیم. تا بتوانیم این مباحث را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. پس از مطالعه این مطالب اگر تصمیم به مهاجرت انگلستان داشته باشید باید نحوه اخذ ویزای کار و یافتن شغل در انگلیس را مورد مطالعه قرار دهید. شما همچنین می توانید مشاغل و رشته های پولساز سایر کشور های اروپایی همچون اتریش و آلمان را بررسی کنید. برای اخذ مشاوره می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت نمائید. از طریق امتیاز دهی ستاره ای می توانید در نظر سنجی ستاره ای ما شرکت کنید و در کادر مربوط به ثبت سؤالات نظرات و سؤالات خود را در مورد مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان با ما در میان بگذارید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان

✅بالاترین درآمد سالانه در انگلیس مربوط به چه شغلی است؟

مشاغلی چون پزشکی، مهندسی، زمین شناسی، حسابداری و حقوق درآمد بالایی دارند ولی در این میان بیشترین میانگین درآمد برای مهندس مکانیک است.

✅رشته های تحصیلی پر تقاضا در انگلستان که  یافتن شغل در انگلیس در این رشته ها راحت تر است، کدامند؟

پزشکی و دندان پزشکی، حقوق، زمین شناسی، ریاضیات و کاربرد ها، مهندس عمران، مکانیک، نرم افزار، اقتصاد و معماری از رشته های پر تقاضا در انگلستان هستند لذا یافتن شغل در انگلیس در این رشته ها راحت تر است.

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان، شامل چه مشاغلی است؟

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان قرار دارند، شامل دانشمندان بیوشیمی و فیزیک، مهندسین عمران، مکانیک و برق، بخش فناوری اطلاعات، پزشکی، آموزش، طراحان گرافیک و سر آشپز های ماهر است.

✅درآمد رشته های پزشکی و دندان پزشکی در انگلستان چقدر است؟

میانگین درآمد مشاغل برای کسانی که در رشته های پزشکی و دندانپزشکی تحصیل کرده اند 45،000 پوند در انگلستان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *