مشاغل و رشته های پولساز در اتریش

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در اتریش
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در اتریش
    • پزشکی
    • روانشناسی
    • حقوق
    • اقتصاد و تجارت
    • تعلیم و تربیت
    • معماری
    • گردشگری و مدیریت اوقات فراغت
    • تاریخ
    • علوم ارتباطات
    • زبان انگلیسی و مطالعه آمریکا
  • مشاغل و رشته های پولساز در اتریش و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در اتریش درآمد در اتریش

مشاغل و رشته های پولساز در اتریش و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در اتریش ، کار در اتریش و پولساز ترین رشته ها در اتریش را در این نوشتار مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. پولساز ترین رشته ها در اتریش در کدام زمینه قرار دارند؟ درآمد در اتریش از طریق این رشته ها به چه میزان می باشد؟ کار در اتریش در زمینه رشته های پولساز دارای چه مزایایی است؟ آیا مهاجرت به اتریش از طریق این رشته ها امکان پذیر است؟ در ادامه نوشتار به بررسی این سوالات و نکات مهم در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در اتریش می پردازیم. اتریش کشوری اتریش کشوری محصور در خشکی واقع در اروپای مرکزی با اقتصادی توسعه یافته و کشوری ثروتمند است. دانشگاه های اتریش جزو معروف ترین دانشگاه های دنیا به حساب می آیند و به دلیل تقاضیای بالا در بیشتر زمینه های کاری، افراد پس از پایان تحصیل می توانند در این کشور مشغول به کار شوند. شما همراهان گرامی می توانید با ایجاد تماس با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در اتریش دریافت نمایید. همچنین با بررسی سایر مقالات در وب سایت های این موسسه، از بهترین روش ها برای مهاجرت مطلع شوید.

شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در اتریش:

اتریش یا با نام رسمی جمهوری اتریش کشوری محصور در خشکی و در اروپای مرکزی می باشد. مساحت کشور اتریش 83,879 کیلومتر مربع است و از شمال با آلمان و جمهوری چک، از جنوب با ایتالیا و اسلوونی، از غرب با سوئیس و لیختن اشتاین و از شرق با اسلواکی و مجارستان مرز مشترک دارد. پایتخت کشور اتریش شهر وین و وجه رایج در این کشور یورو می باشد. جمعیت کشور اتریش بیش از 9 میلیون نفر است که زبان رسمی در بین آن ها زبان آلمانی می باشد. زبان های دیگری همچون اسلوونیایی، کرواتی و مجاری نیز به صورت منطقه ای در بین این مردم رایج است. اقتصاد اتریش بسیار پیشرفته و توسعه یافته می باشد. به طوری که در سال 2015 این کشور رتبه چهاردهم کشور های ثروتمند جهان را بر اساس میزان تولید ناخالص داخلی به دست آورد. به دلیل خصوصی سازی در این کشور، صنایع دولتی در اتریش در مقایسه با سایر اقتصادهای اروپایی، حجم کوچکی از اقتصاد در این کشور را در بر گرفته است. یکی از منابع درآمد اصلی در کشور اتریش گردشگری می باشد. اقتصاد اتریش به دلیل نزدیکی مرز به کشور آلمان بسیار وابسته است و آلمان به طور سنتی یکی از بزرگ ترین شرکای تجاری اتریش محسوب می گردد. از این رو تغییرات سریع اقتصاد آلمان باعث آسیب پذیری کشور اتریش گشته است. دانشگاه های کشور اتریش جزو بهترین دانشگاه ها در سطح بین المللی می باشند. از سوی دیگر درخواست کار برای اکثر رشته ها در این کشور به دلیل نبود نیروی کار متخصص بالا می باشد. از این سو افراد می توانند با تحصیل و کار در اتریش تابعیت این کشور را به دست آورند. در ادامه به بررسی پولساز ترین رشته ها در اتریش و درآمد در اتریش در برخی از رشته و شغل ها می پردازیم. متوسط درآمد ماهیانه در اتریش در چند سال گذشته دچار رشد شده است. از این رو، نمودار زیر نشان دهنده متوسط درآمد در اتریش می باشد:

درآمد در اتریش مشاغل و رشته های پولساز در اتریش

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای جستجوی کار اتریش

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور اتریش

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اقامت کاری و بدون اجازه کار در اتریش

با مشاهده این ویدئو پاسخ سوالات زیر را خواهید یافت :

  • چه کشورهایی برای مهاجرت کاری و کاریابی مناسب تر است؟
  • در چه کشورهایی شانس کاریابی بیشتر است؟
  • چگونه می توانیم از لیست مشاغل مورد نیاز اتریش و سایر کشورها مطلع شویم؟
  • اقامت کاری و بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • کاریابی در خارج از کشور را چگونه شروع کنیم؟
  • چه مشاغلی در اتریش مورد نیاز است؟
  • آیا موسسه ملک پور مجوز کاریابی دارد؟
  • هزینه کاریابی در اروپا به عهده چه کسی است؟
  • متقاضی کار در اروپا چه هزینه هایی را برای کاریابی خواهد داشت؟
  • خدمات موسسه ملک پور در زمینه کاریابی در اروپا چیست؟
  • اقامت بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • حداقل حقوق برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز و بلو کارت چه میزان است؟
  • خودحمایتی چگونه منجر به اخذ اقامت می شود؟
  • وضعیت اقامت دائم و پاسپورت با کار یا بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • در خصوص اقامت با کار یا بدون کار اتریش چگونه می توانیم اطلاعات کاملی به دست آوریم؟

فایل صوتی این ویدئو

لیست مشاغل و رشته های پولساز در اتریش:

اتریش کشوری ثروتمند با جمعیت کم می باشد و نیروی کار متخصص در این کشور پایین است. از این رو افراد می توانند برای کار در اتریش و مهاجرت به اتریش پس از تحصیل در دانشگاه های این کشور، کار مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از سپری کردن مدتی، تابعیت این کشور را دریافت نمایند. در زیر لیست برخی از پولساز ترین رشته ها در اتریش را مورد بررسی قرار می دهیم:

پزشکی:

یکی از مشاغل و رشته های پولساز در اتریش رشته پزشکی می باشد. گستره رشته های پزشکی و همچنین بهداشت در کشور اتریش بسیار بالا می باشد و افراد می توانند پس از دوره های لازمه، به کار در این کشور مشغول شوند. متقاضیان در اتریش پس از سپری کردن 6 سال در دوره های پزشکی در دانشگاه های اتریش و سپس دوره 6 ماهه به عنوان کار آموزی می توانند به عنوان پزشک عمومی در این کشور مشغول به کار شوند. برای کار در اتریش در زمینه پزشک تخصص، افراد باید به مدت 5 تا 6 سال دیگر به تحصیل در زمینه تخصص بپردازند. درآمد در اتریش در زمینه پزشکی از 4 هزار یورو در ماه به عنوان حقوق پایه برای افراد تازه کار و پزشکان عمومی می باشد. افراد برای کار به عنوان جراح در کشور اتریش باید پس از سپری کردن دوره های تخصص، به مدت 3 تا 5 سال سابقه کار داشته باشند. چند نمونه از مشاغل پزشکی پولساز در اتریش به شرح زیر است:

رشته های پولساز در زمینه پزشکی
پزشک عمومی متخصص قلب
جراح قلب متخصص مغز و اعصاب
جراح مغز و اعصاب ارولوژیست
پزشکی در اتریش رشته های پولساز در اتریش

روانشناسی:

روانشناسی یکی از محبوب ترین و پولساز ترین رشته ها در اتریش به حساب می آید. این رشته در بین دانش آموزان در اتریش و سایر کشور های همسایه دارای دارای محبوبیت بالایی است. افراد خارجی برای تحصیل و کار در این زمینه باید دانش بالایی در زبان آلمانی داشته باشند و تحصیل در رشته روانشناسی به زبان آلمانی صورت می گیرد. درآمد در زمینه روانشناسی به صورت پایه، ماهیانه 2,900 یورو است  و افراد برای کار به صورت فردی باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد در این زمینه را داشته باشند. با داشتن مدرک روانشناسی متقاضیان می توانند در بیمارستان ها، کلینیک های روان درمانی، مراکز مراقبت از سالمندان، فعالیت در تحقیق و تدریس و غیره مشغول به کار شوند. روانشناسی برای کار و مهاجرت به اتریش بسیار مناسب می باشد و افراد پس از پایان دوره های تحصیلی می توانند در این زمینه در مراکز گوناگون و گسترده ای مشغول به کار شوند. چند نمونه از مراکز در زمینه روانشناسی به شرح زیر است:

مراکز کار روانشناسان در اتریش
بیمارستان مراکز باز پروری
کمک به سالمندان کلینیک های روان درمانی
کمک به معتادان توسعه سازمان و مدیریت تغییرات

حقوق:

رشته حقوق یکی از پولساز ترین، محبوب ترین و قدیمی ترین رشته ها در بین دانش آموزان در کشور اتریش می باشد. افراد برای تحصیل و کار در اتریش در این زمینه باید درک بالایی در زبان آلمانی داشته باشند. رشته حقوق دارای سختی های متنوعی است و افراد در صورت نداشتن دانش در زبان آلمانی نمی توانند متن های متنوع و طولانی در این رشته را متوجه شوند. دوره استاندارد در رشته حقوق به صورت 9 ترم ارائه می شود که 4 ترم آن به عنوان دوره پایه و مابقی آن به عنوان دوره اصلی در نظر گرفته شده است. درآمد در اتریش در زمینه حقوق به کار فرد بستگی دارد و به طور میانگین از 3 هزار یورو در ماه آغاز می گردد. افراد می توانند در زمینه های وکالت، قاضی و سر دفتر مشغول به کار شوند.

وکالت در اتریش شغل های پولساز در اتریش

اقتصاد و تجارت:

کشور اتریش یکی از مقصد های بزرگ برای متخصصین مالی و همچنین به دلیل دانشگاه های معتبر در این زمینه، برای علاقه مندان به این رشته می باشد. امروزه هیچ کشوری در دنیا بدون داشتن بخش اقتصاد و تجارت نمی تواند به پیشرفت بزرگی دست پیدا کند. تحصیل در رشته اقتصاد و تجارت در دانشگاه های اتریش باعث می شود که افراد پس از پایان دوره های تحصیلی به کار در این کشور مشغول شوند. برای مهاجرت به اتریش کار در این رشته ها می تواند به عنوان گزینه مناسبی مطرح شود. افراد پس از فارغ التحصیلی می توانند در زمینه های متعددی همچون منابع انسانی به کار مشغول شوند و درآمد در اتریش در این زمینه از 2200 تا 3500 یورو در ماه است که به نوع کار و زمینه کاری بستگی دارد. چند نمونه از مشاغل مرتبط اقتصاد و تجارت به شرح زیر است:

  • منابع انسانی

  • کنترل

  • حسابداری مالی

  • بازاریابی و فروش

  • مدیریت پروژه

تعلیم و تربیت:

تعلیم و تربیت و همچنین معلمی نقش اساسی در یک کشور دارد و متخصصان در این زمینه با افراد در تمامی سنین کار می کنند. در زمینه تدریس، افراد علاوه بر انتقال مطالب علمی، باید به تربیت و همچنین روانشناسی افراد دقت داشته باشند. برای کار در زمینه معلمی، متقاضیان باید در این زمینه علاقه داشته باشند و بتوانند با افراد در هر سنی ارتباط برقرار نمایند. متخصصین جوان در زمینه تعلیم و تربیت 2600 تا 2900 یورو در ماه درآمد دارند. درآمد در این زمنیه به مسائلی همچون سن دانش آموزان، محل تدریس و زمینه تدریس بستگی دارد و سابقه کار در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است. مدت زمان دوره برای تحصیل در این زمینه به دانشگاه بستگی دارد و به طور معمول 10 ترم می باشد

معلمی در اتریش مشاغل پر درآمد در اتریش

معماری:

معماری یکی دیگر از پولساز ترین رشته ها در اتریش به حساب می آید. این زمینه بین مهندسی و طراحی می باشد و برای طراحان داخلی و طراحان محیط دوره های جدایی در کشور اتریش وجود دارد. افراد برای تحصیل در زمینه معماری باید علاوه بر طراحی خوب در زمینه های ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی و ذهنی خلاق داشته باشند. ار آن جایی که معماران به صورت انفرادی کار می کنند باید بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار نمایند. درآمد در زمینه معماری به عوامل مهمی همچون اندازه پروژه و خلاقیت و نوآوری فرد بستگی دارد و به عنوان حقوق پایه 2400 تا 2700 یورو در ماه می باشد. کشور اتریش به مدرن سازی و در عین حال نگهداری مناطق تاریخی اهمیت بسیاری می دهد و متخصصین در این زمینه پس از پایان دوره های معماری که 6 تا 8 ترم می باشند، می توانند در زمینه ها و مناطق گوناگونی کار کنند. چند نمونه از زمینه های کاری در اتریش به شرح زیر است:

زمینه کاری معماران در اتریش
توسعه پروژه نظارت و مدیریت بر ساخت و ساز
ساخت و ساز طراحی و مسئولیت رقابت
تحقیق و توسعه روزنامه نگاری معماری

گردشگری و مدیریت اوقات فراغت:

گردشگری یکی از منابع درآمد در کشور اتریش به حساب می آید و سالانه بیش از 40 میلیون گردشگر به این کشور سفر می کنند. مدیریت اوقات فراغت تلفیقی از مدیریت و گردشگری می باشد و افراد جوان پس از تحصیل در این زمینه می توانند به کار هایی همچون مدیریت تور های تفریحی و آژانس های مشغول شوند. درآمد در اتریش در این زمینه کاری بین 1800 تا 2400 یورو در ماه می باشد. درآمد در این زمینه به عنوان های مهمی همچون میزان صلاحیت، اندازه شرکت و موقعیت کاری بستگی دارد و با افزایش سابقه می توانند این میزان را افزایش دهند. افراد برای کار در این زمینه باید در زبان انگلیسی تخصص داشته باشند و با فرهنگ و مناطق دیدنی اتریش آشنایی کامل داشته باشند. چند نمونه از زمینه های کاری در رشته توریسم را مشاهده می نمایید:

  • مجری تور

  • انجمن های گردشگری

  • هتل های زنجیره ای

  • اوقات فراغت

  • ارائه دهنده خدمات آنلاین

  • تدریس و تحقیق

مشاغل و رشته های پولساز در اتریش

تاریخ:

یکی از پیچیده ترین و گسترده ترین موضوعات مطالعه تاریخ می باشد. افرادی که به مطالعه تاریخ اتریش علاقه دارند می توانند در این رشته تحصیل کنند. علاوه بر اتریش، افراد می توانند به مطالعه تاریخ اروپا نیز مشغول شوند. متقاضیان می توانند از بین بخش های تاریخ باستان، قرون وسطی و جدید تر زمینه مطالعه و کار خود را مشخص کنند. علاقه مندان به این کار باید علاقه زیادی به تاریخ و همچنین ادبیات داشته باشند. درآمد تاریخ دانان در اتریش برای افراد جوان از 2300 تا 3 هزار یورو در ماه آغاز می شود. دارندگان مدرک تاریخ می توانند در زمینه های زیر مشغول به کار شوند:

  • تدریس

  • موزه

  • کتابخانه

  • رسانه های مرتبط

  • مدیریت فرهنگ

  • مدیریت علم

  • آموزش بزرگسالان

  • جهانگردی

علوم ارتباطات:

علوم ارتباطات شامل موارد گسترده و پیچیده ای در جهان امروز می باشد و می تواند یکی از موارد کار و مهاجرت به اتریش به حساب بیاید. علوم ارتباطات به علوم اجتماعی و علوم انسانی مرتبط است. افراد در این بخش با تمام جنبه های ارتباطی، رسانه ای و غیره سر و کار دارند. افراد می توانند بین تخصص ها روزنامه نگاری؛ مدیریت رسانه یا روابط عمومی یکی را انتخاب نمایند. همچنین ارتباط آنلاین نقش مهمی در ارتباطات در عصر حاضر دارد. شروع درآمد در اتریش برای فارغ التحصیلان در این زمینه 1800 تا 2800 یورو در ماه می باشد. افراد با پایان دوره ها در این زمینه می توانند در زمینه های زیر مشغول به کار شوند:

زمینه های کاری علوم ارتباطات در اتریش
دستیار یا مدیر روابط عمومی مدیر رسانه های اجتماعی
سر دبیر کارمند بازاریابی
روزنامه نگار تبلیغات
رشته های پولساز در اتریش علوم ارتباطات در اتریش

زبان انگلیسی و مطالعه آمریکا:

این رشته به عنوان برای مهاجرت به اتریش مناسب می باشد و یکی از پولساز ترین رشته ها در اتریش به حساب می آید. افراد در این زمینه به تحصیل در یادگیری تاریخ آمریکا و زبان انگلیسی، ادبیات انگلیسی و دستور زبان این کشور می پردازند. دوره استاندارد تحصیل در این زمینه 4 یا 6 ترم می باشد و افراد برای یادگیری بهتر و ارتقا مهارت ها یک ترم در خارج از اتریش سپری کنند. درآمد در اتریش برای این متخصصین 2700 تا 3 هار یورو برای افراد تاره کار می باشد. کار در اتریش به منظور متخصص در این زمینه گسترده می باشد و افراد می توانند در زمینه های زیر مشغول به کار شوند:

  • رسانه و بازاریابی

  • روزنامه نگاری

  • مدیریت فرهنگ

  • ترجمه

  • مدیریت ارتباطات

  • آموزش بزرگسالان

  • آموزش بزرگسالان

  • خدمات دیپلماتیک

مشاغل و رشته های پولساز در اتریش و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در اتریش ، مهاجرت به اتریش، درآمد در اتریش، کار در اتریش و پولساز ترین رشته ها در اتریش را مورد بررسی قرار دادیم. اتریش کشوری کم جمعیت و ثروتمند در اروپای مرکزی می باشد. این کشور به نیروی کار متخصص نیاز دارد و دانشگاه های این کشور پذیرای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان می باشد. از این رو با بررسی پولساز ترین رشته ها در اتریش مهاجران می توانند بهترین زمینه تحصیلی و کاری را در این کشور پیدا کنند و برای آن درخواست ارائه نمایند. از این رو این روش برای کار و مهاجرت به اتریش بسیار کار آمد است. شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در اتریش با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین با بررسی سایر مقالات در وب سایت های این موسسه، از جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های تراز اول دنیا مطلع شوید. در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در اتریش با ارائه پرسش خود در قسمت دیدگاه ها، جواب آن را در کم ترین زمان ممکن دریافت نمایید. با ثبت امتیاز پنج ستاره، رضایت خود را از این نوشتار ثبت نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در اتریش

✅پولساز ترین رشته ها در اتریش در کدام زمینه قرار دارند؟

رشته های پزشکی و حقوق در اتریش جزو پولساز ترین رشته ها در اتریش هستند.

✅درآمد در اتریش به چه میزان می باشد؟

معمولاً درآمد در اتریش بیشتر از 1800 یورو در ماه است.

✅کار در اتریش در زمینه رشته های پولساز از چه طرقی امکان پذیر است؟

برای دریافت پیشنهاد کار در زمینه رشته های پولساز، می توان از روش های تحصیل در اتریش، اخذ ویزای جستجوی کار و یا دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمایی در اتریش استفاده کرد.

✅چه کسانی برای مهاجرت به اتریش و کار در رشته های پولساز شانس بیشتری دارند؟

افرادی که در دانشگاه های معتبر اتریش در زمینه رشته های پولساز تحصیل کرده اند و افرادی که در زمینه رشته خود دارای مدارک تحصیلی و سوابق کاری مفید هستند با دانستن زبان آلمانی شانس بیشتری برای مهاجرت به اتریش و کار در رشته های پولساز دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *