مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا
    • دندانپزشکی
    • پزشکی
    • پرستاری
    • هوانوردی
    • مهندسی نفت
    • حقوق
    • آمار
    • مدیریت بازرگانی
    • علم واقعیت
    • ریاضیات
  • مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا کار در آمریکا

مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا ، پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا، کار در آمریکا و درآمد در آمریکا مورد بحث و بررسی علمی قرار می گیرد. پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا در کدام دسته قرار دارند؟ درآمد در آمریکا در چه سطحی می باشد؟ کار در آمریکا در زمینه رشته های پولساز چه مزایایی دارد؟ شرایط و مزایای مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا چه مواردی هستند؟ در ادامه به بررسی این گونه سوالات و نکات ارزشمند در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا می پردازیم. آمریکا کشوری بزرگ و ثروتمند در نیمه جنوبی قاره آمریکای شمالی می باشد. این کشور اقتصاد اول در جهان را دارد و دانشگاه های کشور آمریکا جزو بهترین دانشگاه ها در سطح دنیا می باشند. از این سو افراد پس از تحصیل می توانند در کشور آمریکا یا سایر کشور های دنیا به کار مرتبط با رشته تحصیلی خود مشغول شوند. شما همراهان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید در صورت بررسی سایر مقالات در وب سایت های این موسسه، جدید ترین اخبار دز زمینه مهاجرت را دریافت نمایید. این مقاله توسط تیم کارشناسی موسسه حقوقی ملک پور تهیه گردیده است و هر گونه کپی برداری از آن حرام و پیگرد قانونی دارد.

شراط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا:

ایالات متحده آمریکا یا به اختصار ایالات متحده یا آمریکا خوانده می شود یک کشور مستقل در آمریکای شمالی میان کشور کانادا و مکزیک، اقیانوس آرام و اطلس قرار گرفته است. آمریکا شامل 50 ایالت، حوزه فدرال، 5 سرزمین خود مختار و مجموعه ای از جزایر پراکنده است که در مجموع بیش از 9.8 میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد که چهارمین کشور بزرگ دنیا از لحاظ مساحت است. جمعیت کشور آمریکا بیش از 330 میلیون نفر تخمین داده شده است که سومین کشور پر جمعیت جهان تلقی می شود و زبان رسمی مردم در این کشور انگلیسی است. پایتخت کشور آمریکا شهر واشنگتن دی . سی در ایالت ویرجینیا و پرجمعیت ترین شهر این کشور شهر نیویورک می باشد. ایالات متحده آمریکا کشوری فوق پیشرفته  و بر پایه تولید ناخالص داخلی و دومین کشور دنیا بر پایه تولید ناخالص می باشد. اقتصاد آمریکا یک اقتصاد فوق صنعتی و عظیم است که در زمینه خدمات به شدت عالی عمل کرده و در زمینه اقتصاد دانش بنیان سرآمد در دنیا محسوب می گردد. از لحاظ تولید، آمریکا دومین کشور دنیا و اولین کشور وارد کننده و همچنین دومین کشور صادر کننده در جهان محسوب می شود. این کشور که فقط 4.3 درصد از جمعیت جهان را در بر دارد، مالک 29.4 درصد از ثروت در دنیا است و دارای بیشترین سهم جهانی در بین کشور های دنیا است. همچنین در سایر قسمت ها از جمله درآمد سرانه، شاخص توسعه انسانی  و تولید نا خالص داخلی رتبه ای بالا در میان کشور های دنیا دارد. دانشگاه های این کشور در بین برترین دانشگاه ها در دنیا می باشند به طوری که دانشگاه هاروارد رتبه 1 در میان برترین دانشگاه های دنیا را از آن خود کرده است. نرخ بیکاری در کشور آمریکا نسبت به جمعیت این کشور پایین می باشد و به همین دلیل این کشور در بعضی مشاغل با کمبود نیروی کار متخصص مواجه است. متقاضیان کار در آمریکا می توانند پس از تحصیل در دانشگاه های این کشور، کار مورد نظر خود را پیدا کنند و پس از مدتی مشغول به کار شوند. درآمد در آمریکا 0.53 درصد رشد داشته است که می تواند برای مهاجرین رقم مناسبی باشد. مشکل اصلی برای مهاجرین ایرانی در این است که به دلیل سیاست های خارجی در این کشور، مهاجران ایرانی نمی توانند هیچ گونه ویزای آمریکا را دریافت نمایند. نمودار زیر میزان رشد درآمد در آمریکا را نشان می دهد:

درآمد در آمریکا مشاغل پر درآمد در آمریکا

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور آمریکا

لیست مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا:

به دلیل نرخ بیکاری پایین، اقتصاد فوق پیشرفته و درآمد مناسب در آمریکا، هر ساله تعداد زیادی از مهاجران برای تحصیل و کار به کشور آمریکا مهاجرت می نمایند. از این رو با دانستن پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا و همچنین مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا می توانند راه خود را برای زندگی عالی و رفاه کامل در این کشور مشخص سازند. افرادی که با تمایل دارند با ویزای تحصیلی به آمریکا مهاجرت کنند، می توانند رشته های تحصیلی که پولساز هستند را انتخاب کرده و در صورت رعایت شرایط و قوانین، امکان تبدیل ویزای تحصیلی (f1) به ویزای کاری نیز وجود دارد. دانشجویان بین المللی (international) که قصد دارند در حین تحصیل ویزای تحصیلی خود را به اقامت کاری آمریکا تبدیل نمایند، می توانند در سه ماه پایانی فارغ التحصیلی خویش، درخواست مجوز opt بدهند. در ادامه به بررسی لیست مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا می پردازیم:

پادکست توضیحات کارشناس ارشد موسسه ملک پور در خصوص تبدیل ویزای تحصیلی به کاری در آمریکا

دندانپزشکی:

دوره های دندانپزشکی در کشور آمریکا یکی از دوره های پر متقاضی است و به همین دلیل تحصیل در این زمینه دشوار می باشد. دندانپزشکی یکی از پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا به حساب می آید و افراد برای کار در این زمینه باید مدرک دندانپزشکی خود را دریافت نمایند. بدین منظور، متقاضیان باید پیش از شروع دوره ها مدرک کارشناسی دریافت کنند. اکثر دانش آموزان در رشته های علوم زیستی، شیمی و میکروبیولوژی پس از پایان دوره های کارشناسی خود، در دوره های 4 ساله دندانپزشکی در کشور آمریکا ثبت نام می نمایند. دندان پزشکی شاخه های متعددی مانند جراح دندانپزشکی و ارتودنتیست دارد که درآمد در آمریکا در این زمینه ها متفاوت است. درآمد یک دندانپزشک معمولی در آمریکا از 188 هزار دلار در سال آغاز می گردد.

دندانپزشکی در آمریکا مشاغل پولساز در آمریکا

پزشکی:

کار در آمریکا در زمینه پزشکی بسیار سخت و دشوار می باشد و برای تحصیل و کار در این زمینه افراد باید فداکاری های لازم را انجام دهند. پزشکی جزو مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا است و افراد برای کار در آمریکا در این زمینه باید شرایط سختی را سپری کنند. افراد پس از پایان دوره تحصیلی در زمینه پزشکی که به مدت 8  سال می باشد باید به مدت 7 سال در یک بیمارستان برای افزایش مهارت در زمینه تخصص خود مشغول به کار شوند. از این رو تحصیل در زمینه پزشکی در آمریکا سخت می باشد. اما در آمد در آمریکا در زمینه پزشکی به صورت پایه و برای پزشکان خانواده 200 هزار دلار در سال می باشد. چند مورد از زمینه های پزشکی در آمریکا با درآمد بالا به شرح زیر است:

زمینه های پزشکی با درآمد بالا در آمریکا
جراح مخصص قلب
عب شناس متخصص مغز و اعصاب
متخصص داخلی متخصص اطفال
پزشکی در آمریکا رشته های پولساز در آمریکا

پرستار:

پرستاری یکی از مشاغل پر درآمد و رشته های محبوب در دنیا می باشد. به دلیل افزایش جمعیت و جمعیت بالا در کشور آمریکا، تقاضا برای این رشته در حال افزایش است. از این رو تا سال 2026 تقاضا برای رشته پرستاری 31 درصد افزایش می یابد. متوسط درآمد در زمینه پرستاری در امریکا 169 هزار دلار در سال است که این میزان می تواند با توجه به سابقه کار و تعداد شیفت های کاری افزایش یابد. برای کار در آمریکا در زمینه پرستاری افراد باید دوره های این رشته را که به مدت 4 سال می باشد سپری کنند. پس از پایان دوره های تحصیلی افراد می توانند در بیمارستان های شهر مشغول به کار شوند. چند نمونه از مشاغل در زمینه پرستاری:

  • مراقبت از کودکان

  • پرستاری بزرگسالان

  • کار در مراکز بهداشت

رشته های پولساز در آمریکا پرستاری در آمریکا

هوانوردی:

امروزه صنعت هوانوردی و خلبانی به یکی از پر تقاضا ترین مشاغل در آمریکا تبدیل شده است. خلبانی یکی از پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا می باشد و متوسط درآمد افراد در رشته هوانوردی 161 هزار دلار در سال است. برای کار در زمینه خلبانی افراد باید مدرک لیسانس در زمینه عملیات هوایی، مهندسی هوا فضا یا رشته مرتبط داشته باشند. خلبانان باید دو ماه آموزش بر روی زمین و بیش از 1500 ساعت تجربه پرواز کسب نمایند. مدت زمان برای تحصیل در این زمینه 2 تا 4 سال می باشد و افراد می توانند در زمینه های زیر مشغول به کار شوند:

زمینه های هوانوردی در آمریکا
مهندس پرواز ناوبری
اطلاعات پرواز برج مراقبت
هوانوردی در آمریکا مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا

مهندسی نفت:

آمریکا یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان و همچنین وارد کنندگان نفت در دنیا می باشد و مهندسان نفت در آمریکا یکی از پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا محسوب می شود. مهندسان نفت وظیفه طراحی روش های استخراج نفت و گاز را از زیر زمین بر عهده دارند. افراد برای کار در آمریکا در زمینه مهندسی نفت می توانند مدرک لیسانس این رشته را از دانشگاه های معتبر این کشور که به مدت 3 تا 4 سال به طول می انجامد دریافت نمایند. درآمد در زمینه مهندسی نفت 155 هزار دلار در سال است که می تواند بسته به نوع شرکت و سابقه کار فرد افزایش یابد.

مهندس نفت در آمریکا

حقوق:

حقوق یکی از رشته های پر تقاضا در آمریکا است و از آن جایی که مشکلات قضایی در زمینه طلاق و بین شرکت ها افزایش یافته است، تقاضا برای این شغل در آمریکا در حال افزایش است. برای کار در زمینه های مرتبط با حقوق افراد باید به مدت 3 سال در دانشکده حقوق به تحصیل بپردازند و پس از آن به عنوان کار آموز در زمینه های مختلف در یکی از ایالت های این کشور مشغول به کار شوند. متوسط درآمد برای افرادی که در زمینه حقوق فعالیت دارند 141 هزار دلار در سال است. اما وکلای دادگستری و مدافعان عمومی درآمد کم تری از این میزان دارند. لذا در بخش خصوصی افراد می توانند درآمد قابل توجهی کسب نمایند. زمینه های مرتبط با حقوق در آمریکا:

  • وکیل عمومی

  • وکیل دادگستری

  • قاضی

  • سر دفتر

حقوق در آمریکا مشاغل پولساز در آمریکا

آمار:

یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا در زمینه آمار می باشد. تقاضا در زمینه آمار در آمریکا بالا می باشد. آمار کاربردی برای افراد در گرایش های علوم طبیعی، ریاضیات و آموزش ریاضی متوسطه در نظر گرفته شده است. اکثر شرکت ها در آمریکا و واحد های بورسی به افرادی که این دوره را سپری کرده باشند نیاز دارند و میزان رشد در این زمینه در آمریکا در حال افزایش است. متوسط درآمد در این زمینه 80,500 دلار در سال است و نرخ بیکاری در این رشته 1.4 درصد می باشد که میزان ناچیزی است.

رشته آمار در آمریکا رشته های پر درآمد در آمریکا

مدیریت بازاریابی:

رشته مدیریت بازاریابی یکی از رشته های پر تقاضا و بازار کار در این زمینه در کشور ایالات متحده آمریکا بالا می باشد. افراد با تحصیل در این زمینه می توانند به راحتی کار مورد نظر و مناسب خود را پیدا نمایند. نرخ بیکاری در زمینه مدیریت بازاریابی در آمریکا 2.8 درصد است و میزان درآمد در آمریکا در این زمینه بیش از 131 هزار دلار در سال می باشد. از این رو افراد باید در دوره های تحصیلی در زمینه مدیریت بازاریابی در آمریکا شرکت کنند و پس از پایان تحصیلات می توانند به کار در این کشور مشغول شوند.

مشاغل پولساز در آمریکا مدیریت بازاریابی در آمریکا

علم واقعیت:

واقعیت شغلی است که با اندازه گیری و مدیریت ریسک و عدم اطمینان سر و کار دارد. این دوره در ایالات متحده یکی از پر تقاضا ترین و همچنین بازار کار مناسبی در این کشور دارد. بنگاه های اقتصادی و خصوصی به افرادی که در این دوره تحصیل کرده اند نیاز دارند تا بتوانند در راس امور به ریسک و عدم اطمینان های مرتبط را مدیریت کنند. افراد در این رشته تحصیلی باید 3 سال تحصیل کنند و سپس برای کار در آمریکا آماده شوند. درآمد این متخصصین در سال به طور متوسط 100 هزار دلار می باشد.

ریاضیات:

ریاضیات یکی از پر کاربرد ترین رشته ها در آمریکا محسوب می شود. به دلیل وجود شرکت های بزرگ در کشور آمریکا و در زمینه فناوری اطلاعات، علم ریاضیات و داده ها در این کشور بسیار پر متقاضی و پر درآمد است. تحصیل در زمینه ریاضیات در آمریکا 3 سال به طول می انجامد و افراد می توانند در این زمینه پس از پایان تحصیلات به کار مشغول شوند. در حال حاظر داده های دیجیتالی در حال افزایش است و برای تحلیل این داده ها متخصصین در این زمینه می توانند به تجزیه و تحلیل بپردازند. تا سال 2026 رشد مشاغل در این زمینه تا 29 درصد افزایش می یابد. درآمد در این زمینه 105 هزار دلار در سال است و نرخ بیکاری این رشته 1.4 درصد می باشد. مشاغل مرتبط با رشته ریاضیات:

مشاغل مرتبط با رشته ریاضیات در آمریکا
علوم داده مدیریت ریسک
تحلیلگر مسائل مالی امنیت سایبری
تحلیل داده تحلیلگر امنیت
مشاغل پولساز در آمریکا ریاضیات در آمریکا
مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا
مشاغل و رشته های پولساز درآمد بر حسب دلار توضیحات
دندانپزشکی 188 هزار درآمد دندانپزشکان در آمریکا به تعداد مراجعه کنندگان بستگی دارد و متقاضیان برای کار در آمریکا بایددوره 4 ساله در این زمینه را سپری نمایند. همچنین این زمینه دارای شاخه های متعددی در دوره تخصص می باشد.
پزشکی 200 هزار کار و تحصیل در زمینه پزشکی سخت می باشد و افراد باید پس از سپری کردن 8 سال تحصیل، باید 7 سال دیگر در بیمارستان های این کشور مشغول به کار شوند.
پرستاری 169 هزار پرستاری یکی از پر تقاضا ترین زمینه های کاری در آمریکا می باشد و افراد برای کار در این زمینه باید دوره های پرستاری که به مدت 4 سال می باشند را سپری کنند.
هوانوردی 161 هزار صنعت هوانوردی یکی از پر تقاضا ترین رشته ها می باشد و افراد می توانند پس از پایان دوره های 2 تا 4 ساله به کار خلبانی مشغول شوند
مهندسی نفت 155 هزار از آن جا که آمریکا کشوری غنی از نفت است این زمینه تقاضای بالایی دارد و افراد می توانند پس از پایان دوره های 3 تا 4 ساله در زمینه لیسانس به کار در این شغل مشغول شوند.
حقوق 141 هزار تقاضا برای زمینه های کاری مرتبط با حقوق به دلیل مشکلات متعدد بین زوجین و دعوا های حقوقی بالا می باشد. از این رو افراد پس از سپری کردن دوره 3 ساله می تواند در زمینه های مختلف مشغول به کار شود.
آمار 80.5 هزار شرکت ها و واحد های بورسی در آمریکا در حال افزایش است و به همین دلیل درخواست برای متخصصین این زمینه بالا می باشد.
مدیریت بازاریابی 131 هزار تقاضا برای این زمینه به دلیل وجود شرکت هی متعدد بین المللی در آمریکا بالا می باشد و افراد می توانند پس از پایان دوران تحصیلی خود، می توانند به کاریابی در این زمینه مشغول شوند.
علم واقعیت 100 هزار دوره تحصیلی در زمینه علم واقعیت 3 سال می باشد و افراد می توانند با داشتتن مدرک در این زمینه در بنگاه های اقتصادی و بخش های مالی شرکت ها به کار مشغول شوند
ریاضیات 105 هزار افراد پس از 3 سال و سپری کردن دوره ها در زمینه ریاضیات می توانند در زمینه های مختلفی همچون فناوری اطلاعات و تحلیل داده به کار مشغول شوند.
مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا ، پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا، کار در آمریکا و درآمد در آمریکا را در این نوشتار مورد بررسی قرار دادیم. آمریکا کشوری بزرگ و پر جمعیت و همچنین اقتصادی فوق پیشرفته در دنیا است. این کشور اولین اقتصاد دنیا و اولین وارد کننده می باشد که نرخ بیکاری در این کشور در سطح پایینی قرار دارد. دانشگاه های کشور آمریکا جزو بهترین دانشگاه ها در دنیا محسوب می شوند و افراد پس از پایان دوره های تحصیلی خود می توانند به کار در این کشور مشغول شوند. به همین دلیل رشته های پولساز می توانند بهترین روش برای مهاجرت تحصیلی و کاری برای افرادی باشد که قصد مهاجرت به کشور آمریکا را دارند. اما از سوی دیگر ایرانیان به دلیل مسائل سیاسی این کشور نمیتوانند ویزای آمریکا را دریافت نمایند. شما همراهان گرامی به منظور دریافت مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین با بررسی سایر مقالات در وب سایت های رسمی این موسسه، جدید ترین روش ها در زمینه مهاجرت را دریافت نمایید. با مطرح کردن سوالات خود در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا در قسمت پرسش و پاسخ، جواب آن را در کم ترین زمان ممکن دریافت نمایید. شما می توانید با ثبت امتیاز پنج ستاره رضایت خود را از این نوشتار اعلام نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا

پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا در کدام دسته قرار دارند؟

رشته های پزشکی و مشاغل مرتبط با آن پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا هستند.

درآمد در آمریکا در چه سطحی می باشد؟

درآمد در آمریکا در حال افزایش بوده و کمترین میزان درآمد در لیست 80 هزار دلار در سال است.

کار در آمریکا در زمینه رشته های پولساز در چه صورت امکان پذیر است؟

افراد می توانند با تحصیل در این رشته ها و کسب تجربه کار در زمینه مورد نظر، شغل مناسب را به دست آورند.

شرایط و مزایای مشاغل و رشته های پولساز در آمریکا چه مواردی هستند؟  

پس از تحصیل و کار در این زمینه ها، افراد می توانند درآمد بالا و رفاه مناسبی در کشور آمریکا داشته باشند و پس از مدتی تابعیت این کشور را دریافت نمایند.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *