لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در نیوزلند
  • ویزای کار نیوزلند
  • مدارک مورد نیاز کار در نیوزلند
  • نرخ بیکاری در نیوزلند
  • مشاغل مورد نیاز 2020 نیوزلند
  • میزان حقوق کار در نیوزلند
  • نحوه کاریابی در نیوزلند
  • مؤسسات کاریابی در نیوزلند
  • بررسی ویزای همراه نیوزلند
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در نیوزلند
  • لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند و سخن پایانی

لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند ، ویزای کاری نیوزلند، مهاجرت به نیوزلند و کاریابی در نیوزلند را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار می دهیم. سطح درآمد در نیوزلند چگونه است؟ نرخ بیکاری در نیوزلند در چه میزان قرار دارد؟ تابعیت از طریق ویزای کار نیوزلند چگونه به دست می آید؟ مشاغل مورد نیاز نیوزلند در چه زمینه ای قرار دارند؟ در ادامه به این قبیل سوالات و نکات در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند می پردازیم. نیوزلند کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام است و دارای اقتصادی توسعه یافته و نرخ بیکاری پایین می باشد. اقتصاد این کشور بیشتر بر پایه صادرات کشاورزی و دامپروری است که شرایط مناسبی برای متقاضیان خارجی را دارد و دارای ویزا های کاری گوناگونی می باشد. مقالات معتبر در وب سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پورمی توانند منابع مناسبی برای مهاجرت به کشور های مختلف دنیا باشند. همچنین شما عزیزان می توانید با برقراری تماس با این موسسه در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند و سایر کشور های جهان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در نیوزلند:

نیوزلند یا زلاندنو کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام است و از دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک تشکیل شده است. نیوزلند با دیگر خشکی های کره زمین فاصله زیادی دارد به طوری که نزدیک ترین همسایه این سرزمین استرالیا در 2000 کیلومتری آن قرار دارد. پایتخت نیوزلند شهر ولینگتون و بزرگ ترین شهر آن اوکلند می باشد. زبان رسمی نیوزلند انگلیسی و مائوری است و وجه رایج در این ممکلت دلار نیوزلند می باشد. مساحت کل نیوزلند بیش از 268 هزار کیلومتر مربع و دارای جمعیت بیشتر از 5 میلیون نفر می باشد. در سال 1840 نیوزلند به مستعمره بریتانیا درآمده است و رئیس حکومت این کشور ملکه الیزابت دوم می باشد. نیوزلند جزو کشور های توسعه یافته قرار دارد و در سال 2013 هفتمین کشور دنیا از نظر شاخص توسعه انسانی بوده است. اما اقتصاد نیوزلند بسیار متکی به صادرات محصولات کشاورزی و دامپر‌وری می باشد. لبنیات، پشم، میوه، ماهی، شراب و گوشت بیشترین درصد از صادرات کالا های نیوزلند را تشکیل می دهند. از سال 2000 تا کنون سطح درآمد متوسط در نیوزلند افزایش چشم گیری داشته است اما با این وجود این میزان درآمد پایین تر از بسیاری از کشور های جهان اول می باشد، با این وجود میزان رضایت مردم این کشور در سطح بالایی قرار دارد. برای اینکه بتوان به نیوزلند مهاجرت کاری انجام داد باید ویزای کاری این کشور را دریافت نمود. در ادامه به بررسی ویزای کاری نیوزلند و همچنین مدارک مورد نیاز درخواست این ویزا خواهیم پرداخت.

حقوق و درامد پرستاران در نیوزلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور نیوزلند

ویزای کار در نیوزلند:

برای کار و مهاجرت به نیوزلند ، فرد باید دارای ویزای کاری این کشور باشد و غیر از آن اجازه کار در نیوزلند را ندارد. ویزای کاری نیوزلند به چند دسته تقسیم می شوند که این ویزا ها موقت هستند و بسته به نوع و مدت اعتبار تفاوت دارند. بعضی از این ویزا ها به اقامت دائم نیوزلند منجر می شوند که در ادامه توضیح خواهیم داد. در زیر انواع ویزای کاری نیوزلند را مشاهده می کنید:

نوع ویزا توضیحات
ویزای تعطیلات working holiday ویزای تعطیلات نیوزلند به افراد دارای سن 18 تا 30 سال و برای بعضی کشور ها تا 35 سال اعطا می گردد. اجازه اقامت این ویزا یک سال می باشد و برای اتباع انگلستان و کانادا تا 23 ماه است. همچنین متقاضی باید میزان پول برای خرید بلیط برگشت را به همراه داشته باشد. میزان تمکن مالی در حساب فرد متقاضی نباید کمتر از 4200 دلار باشد.
ویزای نیروی کار ضرروری Essential skills این ویزا برای افرادی است که از کارفرمای این کشور پیشنهاد کاری دریافت کرده اند مناسب است. به دلیل اینکه شهروندان نیوزلندی در اولویت برای موقعیت های شغلی در این کشور هستند، دریافت پیشنهاد کاری برای متخصصین خارجی را سخت می کند. این ویزا به افرادی که برای خود اشتغالی به نیوزلند سفر می کنند نمی باشد و اعضای خانواده هر کدام به طور جداگانه درخواست ویزای نیوزلند را داشته باشند. متقاضیان این ویزا باید دارای تخصص و سابقه کار مرتبط با کار مورد نظر را داشته باشند و همچنین تحصیلات مرتبط را کسب کرده باشند. مدت اعتبار این ویزا بین 1 تا 5 سال می باشد و بستگی به مدت قرارداد فرد با کارفرما دارد.
Long term skill shortage list این ویزا برای متخصصان و شغل های دارای مهارت بالا می باشد که به صورت دائمی به نیروی کار متخصص نیازمند هستند. متقاضی باید در ابتدا با کارفرما قرارداد منعقد کند و میزان حقوق نباید کمتر از 45 هزار دلار نیوزلند در سال کمتر باشد. داشتن دعوتنامه کاری برای متقاضی از امتیاز بالایی برخوردار است و مواردی همچون سن، میزان مهارت، سابقه کاری و تحصیلات در دریافت این ویزا حائز اهمیت است.
Immediate skill shortage list این نوع ویزا برای مشاغلی است که هیچگونه متقاضی در داخل نیوزلند ندارد و این کشور به طور دائم با کمبود نیروی متخصص در این زمینه مواجه است. افرادی که در این مشاغل دارای پیشنهاد کاری، داشتن گواهی سلامت روحی و جسمی، و یا در نیوزلند در حال تحصیل باشند از اولویت بالاتری برخوردار هستند.

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار نیوزلند:

پس از دریافت پیشنهاد کاری و انتخاب نوع ویزا، متقاضی باید مدارک لازم جهت درخواست ویزا و  اجازه مهاجرت به نیوزلند را به اداره مهاجرت نیوزلند ارسال کند. تمامی مدارک باید به صورت ترجمه شده به انگلیسی و معتبر باشند. هر گونه نقض در این مدارک باعث می شود درخواست متقاضی برای ویزای کاری نیوزلند رد گردد. در زیر لیست مشاغل مورد نیاز جهت درخواست ویزای کاری نیزولند را مشاهده می نمایید:

  • سابقه کاری
  • پاسپورت معتبر
  • شناسنامه
  • مدارک تحصیلی مرتبط
  • نامه پیشنهاد کاری یا قرارداد با کارفرما
  • بیمه نامه معتبر
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • گواهی تمکن مالی
  • مدرک زبان مناسب

نرخ بیکاری در نیوزلند:

از موارد حائز اهمیت برای مهاجرت کاری، بررسی نرخ بیکاری کشور مقصد می باشد. این نرخ نشان دهنده سطح بازار کاری است و هرچه میزان آن کمتر باشد شرایط مناسب تری برای متقاضیان خارجی در کشور مقصد فراهم است. نیوزلند به دلیل داشتن اقتصادی توسعه یافته و همچنین جمعیت نسبتا پایین آن دارای نرخ بیکاری مناسبی می باشد. این نرخ در چند سال گذشته دچار افت مناسبی شده است به طوری که بیشترین نرخ بیکاری اتفاق افتاده در سال 1999 و با نرخ 7.02 درصد بوده است. اما از طرف دیگر کم ترین میزان آن در سال 2007 و با نرخ 3.66 درصد بوده است که پس از آن رشد زیادی را تجربه کرده است. امروزه این نرخ در سال 2020 پس از یک افت نسبتا مناسب به 4.2 درصد رسیده است که نرخ بسیار مناسبی برای نیوزلند می باشد. در نمودار زیر نرخ بیکاری نیوزلند را مشاهده می نمایید:

مشاغل مورد نیاز 2020 نیوزلند:

از دیگر موارد مهم در مهاجرت کاری بررسی لیست مشاغل مورد نیاز موجود در کشور مقصد می باشد. متقاضی با بررسی این لیست و همچنین تخصص خود می تواند شغل مورد نظر و مناسب خود را پیدا کرده و برای آن درخواست دهد. دولت نیوزلند با بررسی حوزه هایی که نیروی متخصص در آن ها با کمبود مواجه است و همچنین دریافت این نیاز ها از طریق کارفرمایان هر سال لیست  مشاغل مورد نیاز نیوزلند خود را ارائه می کند که متقاضی ویزای کار این کشور با بررسی این لیست می تواند شغل مورد نظر خود را پیدا کند. از صنایع مورد نیاز کشور نیوزلند می توان به مشاغل کشاورزی، دامداری، جنگل داری و ساخت ساز نام برد. در زیر لیست مشاغل مورد نیاز مورد نیاز نیوزلند را مشاهده می کنید:

مشاغل مورد نیاز 2020 نیوزلند
مهندس عمران توسعه دهنده نرم افزار
پزشک معلم
فیزیو تراپیست دام پزشک
پرستار رادیولوژی
حسابدار ماما
دندان پزشک سر آشپز
مهندس برق مهندس کشاورزی

میزان حقوق برای کار در نیوزلند:

یکی از عمده ترین و با اهمیت ترین مسائل مربوط به مهاجرت کاری، میزان درآمد و سطح متوسط درآمد در کشور مقصد می باشد. هر چه این میزان بیشتر باشد می توان متوجه شد که سطح رفاه بالا تر است. افراد پیش از مهاجرت به نیوزلند باید سطح درآمد در کار مورد نظر خود را بررسی کنند. این میزان هر ساله در حال افزایش است و همچنین می تواند بر اساس سن متقاضی، نوع کار، محل کار و سابقه فرد متغییر باشد. کمترین درآمد در کشور نیوزلند 24,600 دلار نیوزلند در سال می باشد. همچنین بیشترین میزان سطح درآمد در این کشور 434 هزار دلار نیوزلند است. از این رو متوسط درآمد 91,400 دلار نیوزلند است که رقم نسبتا مناسبی می باشد و نصف مردم در این کشور کمتر از این میزان درآمد دارند. در زیر لیست مشاغل مورد نیاز همراه با درآمد های آن ها را مشاهده می نمایید:

عنوان شغلی متوسط درآمد به یورو
وکیل 75 هزار
مهندس نرم افزار 76 هزار
مدیر ساخت و ساز 75 هزار
مهندس نفت 80 هزار
حسابدار 81 هزار
معمار سیستم 86 هزار
لوله کش 55 هزار
مهندس عمران 50 هزار
پزشک 92 هزار
دام پزشک 57 هزار

نحوه کاریابی در نیوزلند:

همانطور که اشاره شد، برای دریافت بعضی از ویزا های کاری در نیوزلند به دریافت پیشنهاد کاری و یا قرارداد کاری با کارفرما احتیاج است. به همین دلیل کاریابی در نیوزلند برای متقاضیان ویزای کاری این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. افراد می توانند از طریق وب سایت های کاریابی و همچنین موسسات کاریابی در این کشور پیشنهاد کاری و قرارداد کاری خود را دریافت کنند. وب سایت های کاریابی یکی از آسان ترین روش ها برای کاریابی در نیوزلند هستند که متقاضیان می توانند از کشور مبدا خود، با ارسال رزومه به این وب سایت ها و یا موقعیت های شغلی مناسب که توسط کارفرمایان آگهی شده اند و با ارسال رزومه به صورت مستقیم و پس از مصاحبه کاری با کارفرما، پیشنهاد و یا قرارداد کاری را دریافت و برای درخواست ویزای کاری نیوزلند به اداره مهاجرت این کشور ارائه می توان ارائه کرد. این وب سایت ها می توانند به صورت رایگان و یا ایجاد با حساب کاربری و پرداخت مبلغی ناچیز عمل کاریابی را برای متقاضیان انجام دهند. لیست زیر نام چند نمونه از وب سایت های کاریابی در نیوزلند را نشان می دهد:

وب سایت های کاریابی در نیوزلند
Seek Indeed
Recruit.net Grad Connection
Hudson careersnz
Tip TopJob.com Workhere New Zealand
MyJobSpace.co.nz Hays
Jobrapido Gigajob
Jobster.co.nz Careerjet
Jobs.govt.nz 3wjobs.com

مؤسسات کاریابی در نیوزلند:

موسسات کاریابی علاوه بر افراد در کشور نیوزلند، به متقاضیان خارجی کار در نیوزلند نیز سرویس ارائه می دهند. این موسسات پس از دریافت رزومه متقاضی، با کارفرمایانی که قصد استخدام نیروی کار خارجی را دارند ارتباط برقرار می کنند. این موسسات پس از تایید رزومه و ارسال آن برای کارفرما، برای متقاضی مصاحبه کاری با کارفرما تعیین می کنند که پس از انجام این مصاحبه و همچنین انجام تست های تخصص، با کارفرما قرارداد امضا کرده و یا پیشنهاد کاری دریافت کنند. نا گفته نماند که کاریابی در نیوزلند دارای شرایط سختی می باشد و علاوه بر رزومه متقاضی باید مدارک تخصص خود را نیز به کارفرما و اداره مهاجرت نیوزلند ارائه دهند. در زیر لیست موسسات کاریابی کشور نیوزلند را مشاهده می نمایید:

موسسات کاریابی در  نیوزلند
Hudson Recruitment Agency
Hays Recruitment
OneStaff
Total Recruitment
Beyond Recruitment
Robert Half
Robert walters
Coverstaff Recruitment
Bravo Hospitality Group
AWF

بررسی ویزای همراه در نیوزلند:

از عمده ترین مسائلی که دارندگان ویزای کاری نیوزلند با آن مواجه هستند، دریافت ویزای همراه نیوزلند برای افراد خانواده خود می باشد. از این رو متقاضی ویزای کار نیوزلند باید شرایط مناسبی جهت حمایت از اعضای خانواده خود را داشته باشد و همچنین اعضای خانواده باید دارای شرایط مناسبی جهت پذیرش در نیوزلند باشند. دارنده ویزای کاری نیوزلند می تواند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود ویزای همراه نیوزلند را دریافت کنند، اما اگر بتواند ثابت کند فرزندان مجرد و دارای وابستگی به خانواده هستند می تواند برای فرزندان 22 سال خود نیز این ویزا را دریافت کند. مدت اعتبار ویزای همراه به ویزای اصلی بستگی دارد و هرگونه مشکلی که باعث لغو این اعتبار گردد، باعث لغو شدن ویزای همراه نیز می شود. دارنده ویزای اصلی باید دارای تمکن مالی جهت حمایت فرزندان و همسر خود باشد و در صورت داشتن اقامت دائم این کشور باید صاحب ملک با متراژ متوسط که بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد ارائه کند. برای فرزندان بالای 16 سال و‌ همچنین همسر متقاضی، داشتن دانش متوسط در زبان انگلیسی و‌ یا مدرک زبان انگلیسی لازم می باشد. همچنین سند ازدواج معتبر و داشتن گواهی پزشک مبنی بر سلامت روحی و جسم دارندگان ویزای همراه الزامی می باشد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در نیوزلند:

از عمده ترین دلایل جهت مهاجرت کاری به نیوزلند، دریافت تابعیت نیوزلند از طریق ویزای کاری این کشور می باشد. افراد می توانند از طریق برخی از ویزا های کاری نیوزلند، تابعیت این کشور را نیز دریافت کنند. دارندگان ویزای کاری نیوزلند می توانند پس از سپری کردن 5 سال اقامت در این کشور تابعیت نیوزلند را دریافت نمایند. این افراد باید در مجموع 1350 روز و یا 240 روز در هر سال در کشور نیوزلند حضور داشته باشند. البته این افراد باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و سابقه کیفری در کشور مبدا خود و یا هر کشوری که در آن اقامت داشته اند، نداشته باشند. درخواست تابعیت نیوزلند توسط وزارت امور داخلی این کشور تایید می شود و در مراسمی، متقاضی باید سوگند وفا داری خود به کشور نیوزلند را انجام می دهد. این مراسم رسمی بوده و پس از آن متقاضی می تواند برای پاسپورت نیوزلند اقدام کند.

لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند ، ویزای کار نیوزلند و مهاجرت کاری به نیوزلند را مورد بررسی قرار دادیم. نیوزلند کشوری توسعه یافته و اقتصادی قدرتمند در سطح جهان است. نرخ بیکاری این کشور در سطح پایینی قرار دارد. همانند اکثر کشور های دنیا، کاریابی در نیوزلند می تواند از چند طریق صورت گیرد، اما به دلیل اینکه شهروندان این کشور در اولویت قرار دارند، کاریابی برای متقاضیان خارجی سخت می باشد. سطح درآمد در کشور نیوزلند در حد قابل قبولی می باشد. به دلیل سخت بودن کاریابی در کشور نیوزلند، پیشنهاد موسسه حقوقی ملک پور بر اینست که متقاضیان واجد شرایط می توانند علاوه بر نیوزلند، به کشور های تراز اول جهان همچون آلمان و اتریش، به دلیل کاریابی آسان برای ایرانیان، مهاجرت کنند. شما عزیزان می توانید با برقرای تماس با این موسسه، مشاوره رایگان در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند و کشور های تراز اول جهان دریافت کنید. همچنین مقالات در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور می توانند منابع معتبری در زمینه مهاجرت کاری قرار بگیرند. شما می توانید در قسمت دیدگاه ها سوالات مربوط به لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند را مطرح نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت پاسخ سوال شما را ارسال نمایند. در صورت داشتن رضایت از این مقاله، با دادن امتیاز پنج ستاره ما را در نوشتن بیشتر مقالات تشویق نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند

✅ سطح درآمد در نیوزلند چگونه است؟

این میزان از 24 هزار دلار در سال شروع می شود و متغیر می باشد.

✅ نرخ بیکاری در نیوزلند در چه میزان قرار دارد؟

نرخ بیکاری در نیوزلند در سطح مناسب و 4.2 درصد در سال 2020 می باشد.

✅ تابعیت از طریق ویزای کار نیوزلند چگونه به دست می آید؟

پس از گذشت 5 سال از اقامت و داشتن شرایط مناسب تابعیت همچون عدم سو پیشینه می توان تابعیت این کشور را دریافت کرد.

مشاغل مورد نیاز نیوزلند در چه زمینه ای قرار دارند؟

به دلیل پایه اقتصاد نیوزلند، مشاغل موجود در این شهر بر اساس کشاورزی و خدمات می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *