لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در سنگاپور
  •  ویزای کاری سنگاپور
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار در سنگاپور
  • نرخ بیکاری در سنگاپور
  • لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021
  • میزان حقوق برای کار در سنگاپور
  • نحوه کاریابی در سنگاپور
  • مؤسسات کاریابی در سنگاپور
  • بررسی ویزای همراه سنگاپور
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در سنگاپور
  • لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور و سخن پایانی
✅ لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور ✅بررسی ویزای همراه توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور به طور علمی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت.

لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور ، نیازمندی های شغلی در سنگاپور و چگونگی اخذ ویزای کار سنگاپور طبق لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021 به طور کاملاً علمی مورد تحقیق و تحلیل قرار خواهد گرفت. نحوه کاریابی برای کار در سنگاپور به چه صورت است؟ چگونه می توان با مؤسسات کاریابی ارتباط برقرار نمود؟ نیازمندی های شغلی در لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021 شامل چه کارهایی است؟ بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در سنگاپور به امر کاریابی چه کمکی می کند؟ چگونه می توان اقامت و تابعیت این کشور را دریافت نمود؟ افرادی که تمایل به اخذ ویزای کار دارند و می خواهند طبق لیست مشاغل مورد نیاز در سنگاپور برای کار در این کشور اقدام کنند سؤالاتی در ذهنشان به وجود می آید. در ادامه به بررسی تمام این نکات خواهیم پرداخت تا شما جواب تمام سوالاتتان را دریافت نمایید. به شما پیشنهاد می شود اگر تمایل به مهاجرت دارید با مؤسسه  حقوقی ملک پور  تماس حاصل نمایید تا از طریق مشاوره تلفنی رایگان توسط مشاورین متخصص بهره مند شوید. همچنین در انتهای مقاله سوالات خود را می توانید در جهت کار در سنگاپور مطرح نمایید تا متخصصین ما به شما پاسخ دهند.

شرایط عمومی کار در سنگاپور:

سنگاپور کشوری با رویکرد بسیار مناسب در امر حمایت از کمپانی ها، هلدینگ ها و شرکت ها می باشد. همه ساله از سوی مجله های مختلف بررسی کننده، در رتبه های بالای رفتار های اخلاقی با شرکت ها و همینطور قوانین حاکم بر استخدام ها و اخراج ها و همچنین دستمزدها و حقوق پرسنل قرار دارد. سالانه بین 3 الی 5 درصد افزایش دستمزد وجود دارد. این کشور به نام جمهوری سنگاپور شناخته می شود. کشورهای مالزی و اندونزی با سنگاپور هم مرز می باشد. پایتخت سنگاپور بدوک است. مساحت این کشور 725.1 کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 5.638.700 نفر می باشد. واحد پول سنگاپور دلار است.

برای اخذ ویزای کار در سنگاپور، ابتدا متقاضی می بایست مبادرت به انتخاب شغل و کارفرما و اخذ تاییدیه و موافقت اشتغال از کارفرما نماید. در مرحله دوم کارفرما یا نماینده قانونی وی باید به اداره مهاجرت این کشور رجوع نموده و برای اشتغال متقاضی درخواست ویزای کار دهد. در صورتی که درخواست ویزای کار در سنگاپور برای متقاضی از سوی اداره مهاجرت بلامانع بود، مرحله سوم درخواست نوع ویزا می باشد.

سنگاپور

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور سنگاپور

ویزای کار سنگاپور:

اخذ ویزای کار برای افرادی که دارای تخصص در یکی از مشاغل موجود در لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021 هستند، با سهولت بیشتری انجام می شود، چرا که به دلیل نیازمندی های شغلی در سنگاپور ممکن است نیروی کار مورد نظر در این کشور وجود نداشته باشد. بنابراین برای مهاجرت کاری به سنگاپور و اخذ ویزای کار سنگاپور بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در سنگاپور کمک زیادی به شما خواهد کرد. در این بخش انواع ویزای کار و شرایط هرکدام بررسی می گردد. همانطور که تا کنون مطالعه فرمودید برای اخذ ویزای کار نیاز به حضور و مراجعه کارفرما یا نماینده وی در اداره مهاجرت الزامیست. بعد از این مرحله نوع ویزای کار و درخواست متقاضی بررسی می گردد که در سنگاپور دو نوع ویزای کار وجود دارد:

  • ویزای کار در سنگاپور EP:

    اگر در قرارداد کاری فی مابین کار فرما و متقاضی، حداقل حقوق ماهانه 3600 دلار سنگاپور بود متقاضی بابت این دستمزد باید مدارک مهارت های فنی و تخصصی خویش را ارائه دهد. مدارک تحصیلی بالا و سوابق درخشان کاری و تجربی مورد نیاز است.

  • ویزای کار در سنگاپور S Pass :

    برای تکنسین ها و متقاضیان کار بین المللی با سطح مهارت و تخصص متوسط با حداقل دستمزد ماهیانه 2399 دلار سنگاپور ویزای s pass صادر می گردد. درخواست این ویزا برای کلیه ملیت ها مجاز بوده و مدت زمان اعتبار این ویزا دو ساله بوده و قابل تمدید می باشد. برای این نوع ویزا داشتن مدارک و گواهینامه های تخصصی و فنی و حرفه ایی مورد تایید می باشد.

مدارک مورد نیاز ویزای کار در سنگاپور:

به طور معمول ویزای نوع S نسبت به ویزای EP متقاضیان بیشتری دارد. افرادی که برای اولین بار مبادرت به اخذ ویزای نوع S می نمایند در ابتدای امر می بایست نوع فعالیت خویش را اعلام نمایند. ویزای نوع S صادره تنها یک ماه قبل از اتمام اعتبار پاسپورت مدت خواهد داشت پس بهتر است پاسپورت و گذرنامه متقاضی حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد. درخصوص افرادی که با ویزای گردشگری در سنگاپور حضور داشته باشند، در صورت انقضای ویزای توریستی، پیش از صدور ویزای کار سنگاپور، نمی توانند در این کشور حضور داشته باشند، چرا که دولت ویزای توریستی را تمدید نمی کند و می بایست این کشور را ترک نموده و مجددا برای ویزای کار سنگاپور اقدام نمایند تا پس از صدور ویزا بتوانند به سنگاپور بازگردند.

  • فرم 14A تکمیل شود
  • فرم V39A تکمیل شود
  • عکس پاسپورتی
  • اصل پاسپورت به همراه کپی (دارای حداقل 6 ماه اعتبار)
  • بلیط رفت و برگشت به سنگاپور
  • پرداخت 30 دلار بعنوان هزینه درخواست ویزا
  • قرارداد کاری
  • کپی مدارکی که محل اسکان در سنگاپور را اثبات نماید
  • کپی سابقه کاری متقاضی به همراه جزئیات دقیق ثبت شده در پروفایل تجاری شخص
  • مدارک تحصیلی، در صورت وجود

نرخ بیکاری در سنگاپور:

برای متقاضیان اشتغال در سنگاپور یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت است و حتما می بایست مد نظر قرار گیرد، نرخ بیکاری در سنگاپور است. گفتنی است به استناد آمار و اطلاعات اخیر نرخ بیکاری در سنگاپور در سال 2019 حدود 2 درصد بوده و این نرخ بسیار پایین و بیانگر این است که از هر صد نفر نیروی کار در سنگاپور، 98 نفر شاغل می باشند. نکته دیگر این است که ثروت و سرمایه در کشور سنگاپور در بین سرمایه گذارانی که اکثرا خارجی و مهاجر می باشند در حال گسترش است و غالب مردم و حجم کثیری از ساکنین این کشور در فقر یا در حد متوسط رو به فقر زندگی می کنند و عموماً مشاغل پر درآمدی ندارند.

در سنگاپور چیزی تحت عنوان بیمه بیکاری وجود ندارد چراکه سیاست دولت این کشور بر این پایه استوار است که برای افراد بیکار شغل یا برای افرادی که شغلی را از دست می دهند، شغل جایگزینی در نظر گرفته شود و حمایت مالی انجام نگیرد. در نمودار زیر نرخ بیکاری در 3 سال گذشته را ملاحظه می فرمایید.

نرخ بیکاری در سنگاپور

لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021:

طبق لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021 در خصوص مشاغل مرتبط با امور مالی، حسابداری و… تقاضای نیروی کار بسیار بالا است. همچنین روند تقاضای نیروی کار در مشاغلی همچون، عقد قرارداد، امور تجاری، بانکداری شرکت ها و هلدینگ های بزرگ، تحلیلگران شاخص های سرمایه گذاری و محققین بازار و همچنین فن آوری اطلاعات در سنگاپور به طور چشمگیری روبه افزایش است. شرکت ها همواره به دنبال جذب بازاریابان قوی و ماهر و نیز مدیران فروش متخصصی هستند که بتوانند با کمک ایشان روند فروش را افزایش دهند. با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز در سنگاپور با بالا رفتن صنعت دیجیتال، تجارت الکترونیک نیز بورس بالایی یافته و متخصصین این امر نیز بخوبی جذب اشتغال می شوند. لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021 را می توانید در جدول زیر مشاهده بفرمایید.

لیست مشاغل مورد نیاز  سنگاپور 2021
مدیر مالی نیروی متخصص IT و رسانه های دیجیتال
مدیر تولید مهندسی برق
مدیر ساخت و تولید مهندسی شیمی
نیروی درمانی مدیر فروش

میزان حقوق برای کار در سنگاپور:

آگاهی از لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور و میزان دستمزد و حقوق پرداختی در کشور مقصد برای بسیاری از متقاضیان کار در سنگاپور می تواند حائز اهمیت فراوانی باشد. در کشور سنگاپور در سنوات اخیر نمودار پرداخت دستمزد سینوسی بوده است یعنی فراز و نشیب های زیادی داشته است لیکن با توجه به نرخ بیکاری 2 درصدی در این کشور که رقم بسیار خوبی است، پرداخت متوسط دستمزد در سنگاپور حدود 67152 دلار سنگاپور در یک سال می باشد، که این رقم حدود 5596 دلار در هر ماه را به طور متوسط برای هر شاغل در سنگاپور متصور می شود. برای کارگران تمام وقت در سنگاپور رقم دستمزد پرداختی 4437 دلار می باشد. ساعت کار در سنگاپور برای کارمندان 45 ساعت در هفته می باشد.که تقریبا هفت ساعت در روز می باشد با در نظر گرفتن تعطیلی یک روز در هفته.

بیشترین دستمزدها به کارمندان و کارگران ذیربط به مجموعه مشاغلی همچون پزشکی، امورمالی و حسابداری، بازاریابی و مدیریت فروش، و فن آوری اطلاعات تعلق می گیرید. در جدول زیر طبق لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور می توانید میزان حقوق شغل ها را ملاحظه بفرمایید.

ردیف شغل حداقل حقوق میانگین حقوق حداکثر حقوق
1 حسابدار 48.000$ 57.000$ 75.000$
2 مهندس برق 59.000$ 62.000$ 65.000$
3 مهندس مکانیک 59.000$ 62.000$ 65.000$
4 مدیر تولید 180.000$ 203.000$ 225.000$
5 مدیر فروش 75.000$ 83.000$ 90.000$
6 مدیر کنترل کیفیت 75.000$ 95.000$ 115.000$
7 مدیر IT 105.000$ 115.000$ 165.000$
8 مدیر پروژه 100.000$ 120.000$ 180.000$
9 معمار 105.000$ 128.000$ 150.000$
10 مدیر بازاریابی 150.000$ 155.000$ 160.000$

نحوه کاریابی در سنگاپور:

برای بررسی مشاغل مورد نیاز سنگاپور و همچنین کاریابی در این کشور می توان از وبسایت های کاریابی و آگهی های مشاغل این کشور کمک گرفت. همانطور که پیش از این خواندیم، برای کار در سنگاپور نیاز به کارفرما الزامیست. کارفرما یا نماینده قانونی وی باید در زمان حضور در اداره مهاجرت این کشور ثابت نماید که هیچ گزینه داخلی برای شغل مورد نظر برای شما وجود نداشته است. این مهم با کمک آگهی جذب نیرو در جراید کثیرالانتشار در سنگاپور و کشورهای همسایه صورت می گیرد. بدین وسیله کار فرما می تواند مبادرت به جذب نیروی کار ایرانی نماید. برای کاریابی در مشاغل مورد نیاز در سنگاپور مراجعه به وب سایت های کاریابی در این کشور می تواند راه حل مناسبی باشد. متقاضی باید مدارک خویش به همراه رزومه را برای کارفرما ارسال نماید تا موجبات انعقاد قرارداد و پیش قرارداد بعمل آید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

مؤسسات کاریابی در سنگاپور:

برای اخذ ویزای کار سنگاپور داشتن کارفرما شرط اولیه است. متقاضیان محترم برای بدست اوردن یک کارفرما می توانند طبق لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور از طریق آگهی های استخدام در سایت های کاریابی این کشور اقدام نمایند؛ چرا که اکثر کارفرمایان نیازمندی های نیروی کار خویش را به سایت های کاریابی انتقال می دهند تا این موسسات نفرات واجد شرایط را فیلتر کرده و به کارفرمایان معرفی نمایند. در بسیاری از سایت های کاریابی امکان بارگذاری رزومه و سوابق علمی و عملی وجود دارد. راه دیگر ورود به سایت های هلدینگ ها و شرکت هاست که متقاضیان محترم می توانند با ورود به بخش نیازمندی ها و آگهی های مشارکت و همکاری در سایت های اصلی و رسمی هلدینگ ها و شرکت ها ورود کرده و رزومه خویش را بارگذاری نمایند.

 در جدول زیر می توانید با تعدادی از موسسات معتبر کاریابی در سنگاپور آشنا شوید :

موسسات کاریابی سنگاپور
Randstad Singapore
Employment Agencies In Singapore – SMART RECRU
SG Recruiters Group Pte Ltd
Multiway Employment Pte Ltd – Singapore Top Employment
SG Recruiters Group
Permanent Personnel Services Pte. Ltd
ER Employment Agency
RGF Talent Solutions Singapore

بررسی ویزای همراه در سنگاپور:

از مزایای دریافت ویزای کار سنگاپور بردن همراه می باشد. بدین وسیله خانواده متقاضی که دارای ویزای کار سنگاپور می باشد، می توانند برای اخذ ویزا به جهت حضور در سنگاپور اقدام نمایند. لکن اخذ ویزای همراه شرایط و الزاماتی را شامل می شود، مثلاً شخصی که دارنده ویزای کار سنگاپور است می بایست حداقل 6000 دلار سنگاپور به صورت ماهیانه حقوق داشته باشد. این ویزا، همسر قانونی فردی که دارای ویزای کار سنگاپور می باشد و فرزند زیر 18 سال و همچنین در صورت داشتن فرزند معلول تا سن 21 سال که ازدواج نکرده باشد، شامل می گردد

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای همراه :

  • سند ازدواج رسمی
  • اثبات مکانی جهت محل زندگی
  • اثبات تمکن مالی
  • تکمیل فرم درخواست
  • پاسپورت معتبر
  • گواهی تولد فرزندان

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در سنگاپور:

طبق لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور، داشتن شغل در این کشور، به مهاجران ایرانی کمک نمی کند تا بتوانند اقامت دائم و تابعیت دریافت نمایند و به سادگی اخذ اقامت دائم رقم نمی خورد. لذا از سوی موسسه حقوقی ملک پور ( ملک پوراتریش) با بیش از 15 سال تجربه درخشان پیشنهاد می شود برای کار در کشورهای اروپایی همانند آلمان و اتریش و دانمارک یا کشوری خارج از اروپا همچون کانادا مبادرت به اخذ اقامت موقت، دائم و سپس تابعیت و پاسپورت نمایید.

مدارک موردنیاز جهت اخذ تابعیت سنگاپور:

  • ارائه مدارکی مبتنی بر دریافت اقامت دائم
  • پاسپورت معتبر
  • تکمیل فرم درخواست
  • عکس
  • ارائه مدارکی مبنی بر مشخص بودن محل سکونت
  • ارائه مدارک هویتی خود و خانواده
  • ارائه سند ازدواج و گواهی تولد فرزندان
لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور، نیازمندی های شغلی و اخذ ویزای همراه بر اساس مشاغل مورد نیاز در سنگاپور و شرایط اقامت و تابعیت در این کشور مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021 پیدا کردن کارفرما در این کشور راحت نیست و از طرفی دریافت ویزای کار در سنگاپور هیچ کمکی به دریافت اقامت دائم و اخذ پاسپورت نمی کند. . لذا از سوی موسسه حقوقی ملک پور ( ملک پوراتریش) با بیش از 15 سال تجربه درخشان پیشنهاد می شود برای کار در کشورهای اروپایی همانند آلمان و اتریش و دانمارک یا کشوری خارج از اروپا همچون کانادا مبادرت به اخذ اقامت موقت، دائم و سپس تابعیت و پاسپورت نمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در جهت لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور و اخذ ویزای کار در دیگر کشورها با موسسه تماس حاصل نمایید تا از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. همچنین می توانید در انتهای مقاله در قسمت دیدگاه سوالات خود را مطرح کنید تا پاسخ آن را دریافت کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور

انواع ویزاهای کاری سنگاپور کدامند؟

در سنگاپور دو نوع ویزای کار وجود دارد:

ویزای کار EP: مشاغلی که نیاز به مهارت های فنی و تخصصی دارند و حقوق این نوع مشاغل نیز بالاتر است.

ویزای کار S Pass : تکنسین ها و متقاضیان کار بین المللی با سطح مهارت و تخصص متوسط.

✅ میانگین حقوق در کشور سنگاپور چه میزان است؟

هم اکنون متوسط حقوق در سنگاپور 5596 دلار در ماه است که معادل 67152 دلار در سال می باشد.

✅ نرخ بیکاری در کشور سنگاپور به چه میزان است؟

میانگین نرخ بیکاری سنگاپور طبق آخرین آمار، حدود 2 درصد بوده و این نرخ بسیار پایین است.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *