لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه

آنچه در این مقاله میخوانید

  •  شرایط عمومی کار در ترکیه
  • ویزای کاری ترکیه
  •  مدارک مورد نیاز ویزای کار در ترکیه
  • نرخ بیکاری در ترکیه
  • لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه 2021
  • میزان حقوق کار در ترکیه
  • نحوه کاریابی در ترکیه
  • مؤسسات کاریابی در ترکیه
  • بررسی ویزای همراه ترکیه
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در ترکیه
  • سخن پایانی کار در ترکیه
✅ لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه ✅ قوانین کار در ترکیه 2021 توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در این مقاله علمی بررسی شده است.

لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه ، قوانین کار در ترکیه 2021 ، راه ها و قوانین اخذ ویزای کار ترکیه را در این مقاله به صورت علمی و تخصصی تحلیل و بررسی می نماییم. شخصی که بخواهد مهاجرت به ترکیه از طریق کار داشته باشد لازم است که از لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه 2021 آگاهی داشته باشد. سؤالاتی ممکن است پیش آید از جمله اینکه چه رشته ها و مشاغلی در لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه قرار دارد؟ چگونه می توان از لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه آگاه شد؟ پس از اخذ ویزای کار ترکیه برای پیدا کردن بهترین شغل ها در ترکیه چه کار می توان انجام داد؟ شرایط اخذ اقامت ترکیه از طریق کار به چه صورت است؟

در این مقاله به این سوالات و موارد دیگر از جمله مدارک مورد نیاز ویزای کار ترکیه، روش های کاریابی برای افراد جویای کار در ترکیه، مؤسسات کاریابی در ترکیه، نرخ بیکاری در این کشور و شرایط ویزای همراه در هنگام مهاجرت کاری به ترکیه را مورد بررسی قرار داده ایم. بهتر است این نوشته را به صورت دقیق مطالعه نمایید پس از آن اگر با هر سوالی مواجه شدید می توانید با مؤسسه  حقوقی ملک پور تماس گرفته و با کارشناسان ارشد و متخصص به صورت رایگان مشاوره به روز به دست آورید. یا در همین وبسایت با طرح سوالات خود پاسخ خود را به صورت رایگان دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در ترکیه:

در ابتدای بحث لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه لازم است که در خصوص این کشور و شرایط عمومی آن توضیحات اولیه ای انجام شود. کشور ترکیه در قاره اوراسیا قرار دارد که مساحتی در حدود 784000 کیلومتر مربع و جمعیتی در حدود 82000000 نفر دارد. این کشور با کشورهای دیگری همچون کشور گرجستان، ارمنستان، ایران و عراق هم مرز می باشد. شهر آنکارا به عنوان پایتخت این کشور شناخته شده است و شهر استانبول نیز به عنوان یکی از شهرهای مهم آن با فرهنگ و اقتصاد قوی معرف همه افراد می باشد. زبان رسمی این کشور زبان ترکی است و پس از آن زبان کردی نیز به عنوان یکی دیگر از زبان های رایج آن کاربرد زیادی دارد. واحد پول رسمی این کشور لیر می باشد و در سال های اخیر به دلیل وضعیت نا به سامان اقتصادی که برای این کشور به وجود آمد و به دلیل بحران های مالی و ارزی در این کشور با رکود اقتصادی روبه رو شد. این رکود اقتتصادی ممکن است کاریابی را برای افراد جویای کار در ترکیه سخت تر کند. چرا که اولویت استخدام نیروی کار در بهترین شغل ها در ترکیه با افراد بومی است.

پایتخت ترکیه مساحت و جمعیت ترکیه درباره ترکیه کار در ترکیه

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور ترکیه

ویزای کار ترکیه:

افرادی که قصد داشته باشند در کشور ترکیه کار کنند و برای کار کردن در یکی از مشاغل لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه 2021 اقدام کنند لازم است که در ابتدا یک ویزای کاری دریافت کنند. دریافت این ویزا مستلزم داشتن یک پیشنهاد شغلی از کارفرمایی در این کشور است. بر اساس قوانین کار در ترکیه 2021 برای دریافت این ویزا افراد باید شرایط خاصی را داشته باشند که آن را توضیح می دهیم. جویای کار در ترکیه در مرحله اول باید از طرف یک کارفرما و یا به واسطه یک مؤسسه پیشنهاد کاری دریافت کند.

در این صورت در ابتدای امر پس از مراجعه به سفارت و ارائه نمودن مدارک لازم و پیشنهاد شغلی به شخص یک اقامت 1 ساله اعطا می شود که پس از آن در صورتی که کماکان موقعیت کاری خود را حفظ کند و با کارفرما قرارداد خود را تمدید نماید می تواند اقامت خود را 2 سال دیگر و پس از آن 3 سال دیگر نیز تمدید نماید. به این معنی که می تواند 6 سال اقامت موقت کاری را دریافت نماید.

مدارک مورد نیاز ویزای کار در ترکیه:

افرادی که می خواهند با اطلاع از لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه برای ویزای کار این کشور درخواست نمایند نیاز به ارائه مدارک و مستندات خاصی دارند. این مدارک باید به صورت دقیق و مشخص به سفارت ارائه شوند تا افسر ویزا با بررسی آن ها به شخص متقاضی ویزای کار ترکیه را اعطا نماید. جمع آوری این مدارک کار سخت و پیچیده ای نمی باشد اما مهم ترین مرحله آن دریافت پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما در این کشور می باشد. این مرحله با سپری نمودن قوانین خاصی مانند دریافت اجازه کار از وزارت کار این کشور همراه می باشد. در زیر مدارک مورد نیاز و اولیه را برای دریافت این ویزا معرفی می نماییم.

  • ارائه نامه قرار داد کاری شخص تقاضا دهنده کار از طرف کارفرما یا کمپانی مورد نظر
  • پاسپورت شخص متقاضی
  • مدارک شناسایی مورد نیاز متقاضی
  • ارائه ۴ قطعه عکس رنگی
  • ارائه گواهینامه سلامت پزشکی و نامه عدم ابتلا به بیماری های خاص
  • نشان دادن نامه عدم سوء پیشینه و ارتکاب جرم
  • ارائه مدارک تحصیلی سال های گذشته
  • ارائه نامه تمکن مالی مناسب
  • نشان دادن نامه و پیشینه کاری و تخصص و مهارت های خاص خود
  • ارائه تقاضانامه کاری از طرف خود برای کار در کشور ترکیه و درخواست ویزای کاری ترکیه

نرخ بیکاری در ترکیه:

در بحث لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه موضوع مهمی که نیاز است به آن پرداخته شود، موضوع نرخ بیکاری در این کشور است. افراد جویای کار در ترکیه که در پی یافتن بهترین شغل ها در ترکیه هستند، قبل از اقدام بهتر است این شاخص را مد نظر قرار دهند.  همانطور که در اوایل این مقاله گفته شد کشور ترکیه در سال های اخیر از نظر اقتصادی و سیاسی با بحران های زیادی مواجه شد و از نظر ارزش و اعتبار پولی، شغل و بازار کار، وارد یک رکود عمیق گردید. از آنجایی که جمعیت این کشور در حدود بیش از 80 میلیون نفر می باشد از نظر شرایط کار نیز دارای نرخ بیکاری بالایی می باشد که بیش از 14 درصد اعلام شده است. کار در این کشور در اکثر موارد مستلزم دانش زبان ترکی است و افرادی که به این زبان تسلط نداشته باشند، نمی توانند به راحتی کاریابی انجام دهند. در نمودار زیر آمار آخرین نرخ بیکاری در این کشور را در قالب یک نمودار نشان داده ایم:

نرخ بیکاری ترکیه

در مقابل کشورهای برتری مثل کشور اتریش، کشور آلمان، کشور کانادا، کشور استرالیا و… از نظر کار و شرایط اقتصادی دارای موقعیت و وضعیت بسیار مناسبی هستند و علاوه بر اینکه دارای نرخ بیکاری زیر 4 درصد هستند، افراد به زبان انگلیسی هم می توانند کاریابی انجام دهند. تا جایی که کشورهایی مثل اتریش و آلمان حتی بدون داشتن پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرما می توان ویزای جستجوی کار را دریافت نمود. این کشورها در برخی از رشته ها از جمله رشته های فنی مهندسی مانند رشته مکانیک، رشته برق و قدرت، رشته برق و الکترونیک، رشته کامپیوتر، رشته IT و…. بحران نیرو دارند و برای جذب نیروی کار در این مشاغل از قبل آگهی نموده اند.

از آنجا که شغل های مورد نیاز در ترکیه بیشتر مختص مردم بومی این کشور می باشد، بنابراین توصیه می شود متقاضیان کار در کشورهای دیگر به جای کشور بی ثباتی مانند ترکیه، بهترین کشورهای دنیا را برای مهاجرت کاری انتخاب کنند. نمودار ذیل آمار رشد بیکاری در کشور ترکیه در سال های گذشته را نشان داده است

نمودار رشد بیکاری در ترکیه

مشاغل مورد نیاز ترکیه 2021:

موضوع مهم و اولیه این نوشتار لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه 2021 می باشد. اینکه افراد اطلاع داشته باشند که کشور مورد نظر آن ها در چه مشاغلی به نبروی کار نیاز دارد و شغل های مورد نیاز در ترکیه چه مشاغلی است، در روند و پروسه تصمیم گیری آن ها قطعا تاثیر بسزایی خواهد داشت. اینکه افراد بدانند که این کشور آیا به رشته و تخصص آن ها نیاز دارد یا خیر، می توانند بهتر تصمیم بگیرند و برنامه ریزی بهتری برای زندگی و آینده خود داشته باشند. بهترین مشاغل در ترکیه مشاغلی است که هم جزو لیست شغل های مورد نیاز در ترکیه باشد و هم شرایط درآمد آن از متوسط حقوق در ترکیه بالاتر باشد. طبیعتاً هر سال وزارت کار این کشور ممکن است یک لیستی از رشته ها را معرفی نماید که ممکن است در سال بعد آن رشته ها دیگر مورد نیاز نباشد و نیروی کار لازم را جذب کرده باشند. در این قسمت از نوشتار به معرفی و بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در کشور ترکیه در سال 2021 می پردازیم.

مشاغل مورد نیاز ترکیه 2021
نجاری ام دی اف کاری
کاشی کاری آشپزی
نقاش کاری آرایشگری
حسابداری گارسون
فناوری اطلاعات تورلیدری
مهندسی مدیر فروش
کارشناس بیمه مدیر فروش

میزان حقوق برای کار در ترکیه 2021:

نکته دیگری که در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه بسیار حائز اهمیت است موضوع متوسط حقوق در ترکیه برای مشاغل مختلف در این کشور است. از آنجایی که افراد در مرحله کاریابی می خواهند از میزان دستمزد لازمه در تخصص خود آگاه باشند، در رشته هایی که معمولا این کشور در آن ها به نیروی کار نیاز دارد؛ میزان حقوق دریافتی در آن به صورت میانگین را بیان کرده ایم. برای هر کسی مهم ترین سوال در خصوص حقوق و دستمزد در کارها و مشاغل مختلف است. اگر حقوقی که قرار است دریافت کنند پایین باشد ممکن است به صورت کامل مسیر مهاجرت خود را تغییر داده و یک تصمیم دیگر برای ساختن آینده مهاجرتی خود بگیرند. در جدول زیر به متوسط حقوق در ترکیه برای مشاغل مختلف اشاره نموده ایم:

عنوان شغلی متوسط حقوق در ترکیه
حسابدار ۶،۲۶۲ TRY
دستیار اداری ۴،۹۴۳ TRY
معمار ۷،۹۱۹ TRY
وکیل ۱۳،۵۳۴ TRY
مهندس زیست پزشکی ۷۶۰۴ TRY
صندوقدار ۵،۱۷۲ TRY
حسابدار خبره ۷،۵۷۳ TRY
سرآشپز ۷،۷۷۸ TRY
مدیر اجرایی ۲۱،۵۱۶ TRY
مدیر ارشد مالی ۱۹۴۷۶ TRY
مهندس عمران ۷،۹۲۷ TRY
تکنسین کامپیوتر ۶،۸۷۰ TRY
دندانپزشک ۲۰۸۵۵ TRY
برنامه نویس ۷۹۹۶ TRY
مهندس برق ۸،۸۷۵ TRY
معلم دبستان ۶،۳۴۰ TRY
مهندس ۸،۵۴۰ TRY

 در جدول زیر به صورت درصدی میانگین رشد دستمزد در شغل های مختلف را در 4 سال اخیر نشان داده ایم. در حال حاضر در حدود 3 درصد حقوق افراد افزایش یافته است.

میانگین حقوق سال ۲۰۱۷ = ۸۵۰۸ TRY
میانگین حقوق ۲۰۱۸ + ۳٪ ۸،۷۲۱ TRY
متوسط ​​حقوق سال ۲۰۱۹ + ۱٪ ۸،۴۳۴ TRY
متوسط ​​حقوق سال ۲۰۲۰ + ۳٪ ۹،۰۸۲ TRY

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

نحوه کاریابی در ترکیه:

موضوع بعدی در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه چگونگی پیدا کردن بهترین مشاغل در ترکیه است. همانطور که بیان شد افرادی که بخواهند ویزای کاری کشور ترکیه را به دست آورند لازم است که در ابتدا یک پیشنهاد شغلی از کشور مورد نظر داشته باشند.  برای این اقدام باید بتوانند کاریابی را انجام دهند و کارفرمای مورد نظر خود را پیدا کنند. متقاضیان جویای کار در ترکیه معمولا یا می توانند به صورت حضوری و فیزیکی در این کشور با شرکت ها و کارفرمایان مختلفی صحت نموده و رزومه کاری و تخصص و مهارت و توانایی های خود را به اثبات برسانند و کارفرما را متقاعد کنند که نیروی خوبی هستند. یا اینکه به صورت غیر فیزیکی و به صورت آنلاین رزومه های خود را برای موسسات کاریابی در ترکیه ارسال کنند تا بتوانند پیشنهاد شغلی مورد نظر را دریافت نمایند. البته برای این کار باید  از طریق موسسات کاریابی معتبر اقدام نمایید. موسسات کاریابی معتبر در یافتن بهترین مشاغل در ترکیه به فرد جویای کار کمک می کنند.

مؤسسات کاریابی در ترکیه:

همانطور که گفته شد برای کاریابی در لیست شغل های مورد نیاز ترکیه ، مراجعه به وب سایت ها و موسسات کاریابی بهترین روش است. در این قسمت بر آن شدیم که لیستی از موسسات کاریابی در ترکیه را تهیه کرده و در اختیار شما همراهان عریز و جویای کار در ترکیه قرار دهیم.  در زیر لیست تعدادی از موسسات کاریابی در ترکیه ارائه می گردد.

موسسات کاریابی معتبر در ترکیه
expat.com
Iskur
Jobs In Istanbul
Learn4Good
Marmaris Recruitment
co.uk – Jobs In Turkey
secretcv.com
Totaljobs – Jobs In Turkey
yenibiris.com
Nunu
HRM Danışmanlık
Arbeitsvermittlung
Michael Page International Turkey
۵Manpower Genel Müdürlük
Mento

بررسی ویزای همراه در ترکیه:

موضوع دیگری که در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه اهمیت دارد این است که آیا در هنگام دریافت ویزای کاری این کشور می توان ویزای همراه را نیز دریافت نمود یا خیر.  در حقوق بین الملل همراه شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال می شود. در این خصوص می توان بیان نمود که در هنگام مهاجرت به ترکیه از طریق کار از همان ابتدا امکان بردن همراه وجود ندارد و شخص متقاضی زمانی که ویزای کار خود را دریافت نمود و به این کشور ورود کرد و اقامت کاری 1 ساله خود را دریافت نمود، پس از آن می تواند برای الحاق همسر و فرزندان زیر 18 سال خود درخواست داده و اقدام کند. بنابراین این پروسه برخلاف ویزای اسکیل ورکر کانادا (که از ابتدا به همراهان اقامت اعطا می کند) بوده و ویزای همراه را به متقاضیان نمی دهد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در ترکیه:

یک نکته مهم دیگر که در راستای بحث لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه 2021 پیش می آید موضوع اقامت و تابعیت ترکیه از طریق کار است. بر اساس قوانینی که در خصوص کار در ترکیه 2021 برای افراد خارجی وجود دارد به این صورت است که اگر افراد تا 8 سال قرارداد کاری و به تبع آن اقامت کاری موقت خود را تمدید نمایند می توانند اقامت بلند مدت این کشور را به دست آورند. برای این اقدام باید مراحل لازمه را طی کنند و با تایید وزارت کار و وزارت امور خارجه این کشور این اقامت را دریافت نمایند. زمانی که افراد اقامت دائم ترکیه را به دست آوردند می توانند در نهایت پاسپورت و تابعیت ترکیه را نیز درخواست دهند. گفتنی است پاسپورت کشور ترکیه از نظر اعتبار در سطح بین المللی در رتبه 38 قرار گرفته است.

افرادی که پاسپورت این کشور را دارند می توانند به 71 کشور دنیا بدون نیاز به دریافت ویزا رفت و آمد داشته باشند. اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که پاسپورت کشور ترکیه فاقد اعتبار و قدرت خاصی در سطح بین الملل است و به دلیل نا امنی های سیاسی و اقتصادی سال های اخیر در این کشور برای افراد خارجی امنیت و رفاه مورد نیاز را برآورده نخواهد کرد. به افرادی که می خواهند مهاجرت کاری به ترکیه داشته باشند توصیه اکید می شود که به جای این کشور که آینده آن ها در یک وضعیت مبهم قرار می دهد، کشورهای برتر اروپایی مانند اتریش، سوئیس، آلمان، دانمارک، نروژ، سوئد و… را انتخاب کنند. این کشورها هم دارای وضعیت بسیار مناسب برای کار هستند و هم دارای بهترین شرایط برای اخذ اقامت و تابعیت هستند و بالاخره اینکه دارای بالاترین سطح رفاه و امنیت اجتماعی و اقتصادی در دنیا می باشند.

کار در ترکیه و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه و شرایط کاریابی در ترکیه و شرایط اخذ ویزای کاری ترکیه را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دادیم. علاوه بر معرفی شغل های مورد نیاز ترکیه در خصوص مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار این کشور و نرخ بیکاری در کشور ترکیه و شرایط مهاجرت کاری به ترکیه نیز صحبت نمودیم. بنا به دلایل نامناسب اقتصادی و سیاسی کشور ترکیه، مهاجرت به این کشور از طریق کار به افراد توصیه نمی شود و به جای آن کشورهای اروپایی مانند آلمان و اتریش را توصیه می نماییم. کشورهای آلمان و اتریش در یک سری از رشته به شدت به نیروی کار نیاز دارند. مانند رشته های کامپیوتر،IT، مکانیک، برق و… که افراد با ویزای جستجوی کار نیز می توانند به این کشورها مهاجرت کاری داشته باشند و در نهایت اقامت کاری دریافت کنند. در نتیجه نکته بسیار مهمی که در این مقاله به دست آمد این بود که ویزای جستجوی کار اتریش و ویزای جستجوی کار آلمان می تواند بهترین جایگزین برای ویزای کاری کشور ترکیه باشد. همچنین ویزاهای اسکیل ورکر کانادا و استرالیا نیز از بهترین راه های مهاجرت کاری می تواند باشد. شما عزیزان اگر در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه و مهاجرت کاری به کشورهای اروپایی دارای سوال و ابهام بودید می توانید با موسسه مشاوره ای ملک پور تماس حاصل نموده و با کارشناسان و مشاورین ارشد و متخصص به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید. همچنین می توانید با طرح سوال خود در همین وبسایت پاسخ خود را به صورت رایگان به دست آورید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه 2021

✅ جهت دریافت ویزای کار ترکیه چه باید کرد؟

افراد جویای کار در ترکیه؛ لازم است در ابتدا یک پیشنهاد شغلی از کارفرمایی داشته باشند تا بتوانند بر اساس آن ویزای کاری را برای این کشور به دست آورند.

✅ متوسط نرخ بیکاری در کشور ترکیه در سال های اخیر به چه میزان بوده است؟

کشور ترکیه از نظر شرایط کار نیز دارای نرخ بیکاری بالایی می باشد که بیش از 14 درصد اعلام شده است.

✅ بر اساس قوانین کار در ترکیه 2021 اخذ اقامت دائم از طریق ویزای کار پس از چه مدت امکان پذیر است؟

اگر افراد تا 8 سال قرارداد کاری و به تبع آن اقامت کاری موقت خود را تمدید نمایند می توانند اقامت بلند مدت این کشور را به دست آورند.

✅ متقاضیان جویای کار در ترکیه چگونه می توانند در این کشور کاریابی کنند؟

متقاضیان جویای کار در ترکیه می توانند به صورت حضوری در این کشور با شرکت ها و کارفرمایان مختلفی صحبت نموده و تخصص و توانایی های خود را به اثبات برسانند یا اینکه به صورت آنلاین رزومه های خود را برای موسسات کاریابی در ترکیه ارسال کنند تا بتوانند پیشنهاد شغلی مورد نظر را دریافت نمایند.

10 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      افراد متقاضی کار در ترکیه؛ لازم است در ابتدا یک پیشنهاد شغلی از کارفرمایی داشته باشند تا بتوانند بر اساس آن ویزای کاری را برای این کشور به دست آورند.

      پاسخ
  1. داریوش
    داریوش گفته:

    باسلام وقت بخیر
    میانگین حقوق یک ام دی اف کار ماهر در کشور ترکیه چقدراست
    ممنون از همراهی شما بزرگوران

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام وعرض ادب دوست عزیز
      بر اساس آخرین تغییرات قانونی در ترکیه حداقل دستمزد خالص در سال 2021 برای افراد مجرد 2826 لیره ترکیه (377 دلار) در ماه خواهد بود که این مبلغ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. ام دی اف کار ماهر هم بسته به مهارت و کیفیت کار خود ممکن است درآمد متفاوتی داشته باشد. این مورد بستگی به شرایطی دارد که کارفرما تعیین می کند.

      پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام دوست عزیز از آنجا که برای کار در هر دو کشور نیاز به داشتن پیشنهاد کار است، کشوری که نرخ بیکاری پایین تری دارد نیاز به نیروی کار بیشتری خواهد داشت. کشور ترکیه با توچه به نرخ بیکاری بالایی که دارد اولویت استخدام کارفرمایان با افراد بومی این کشور است. احتمالا شانس کاریابی در امارات بیشتر است اما در این مورد باید دقیق تر شرایط خود را بررسی کنید و در وب سایت های کاریابی نام نویسی کنید.

      پاسخ
  2. علی امجدیان
    علی امجدیان گفته:

    سلام من علی امجدیان متولد1356کرج ازایران هستم 17سال بادیگاردوراننده شخصیتهاوتاجرهابودم والان بیکارم ومشکلات مالی ومتاهل صاحب1پسرپول کافی هم ندارم اقدام کنم برای ویزاکارفقط می تونم پول بلیط رفتم راجورکنم آیاشخصی یامکانی می تواندکاری برایم کندوقتی مشغول بشم ازحقوقم تسویه کنم.

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در کشورهای خارجی در زمینه ای که شما سابقه کار دارید نیاز هست که حتما یک پیشنهاد کار دریافت کنید. تخصص شما جزو مشاغل مورد نیاز نیست و معمولا از افراد بومی و دارای اقامت در کشور استخدام میشود. به همین دلیل دریافت پیشنهاد کار برای این مورد به سختی ممکن است. با این حال شما می تونید به موسسات کاریابی که در مقالات وب سایت در کشورهای مختلف معرفی شده سر بزنید و رزومه خود را ارسال کرده و شانس خودتون رو امتحان کنید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *