لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید

  • شرایط عمومی کار در آفریقای جنوبی
  • ویزای کار در آفریقای جنوبی
  • مدارک مورد نیاز کار در آفریقای جنوبی
  • نرخ بیکاری در آفریقای جنوبی
  • مشاغل مورد نیاز 2020 آفریقای جنوبی
  • میزان حقوق برای کار در آفریقای جنوبی
  • نحوه کاریابی در آفریقای جنوبی
  • مؤسسات کاریابی در آفریقای جنوبی
  • بررسی ویزای همراه آفریقای جنوبی
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در آفریقای جنوبی
  • سخن پایانی کار در آفریقای جنوبی
✅ لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی ✅ نرخ بیکاری در این کشور توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در این مقاله مورد تحقیق و بررسی علمی قرار گرفت.

لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی، نرخ بیکاری در کشور آفریقای جنوبی و نرخ بیکاری در آفریقای جنوبی در سال 2020 در این مقاله مورد تحقیق و بررسی علمی قرار خواهد گرفت. نحوه کاریابی در کشور آفریقای جنوبی چگونه است؟ آیا از میزان حقوق دریافتی در کشور آفریقای جنوبی مطلع هستید؟ مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری آفریقای جنوبی چیست؟ شروط آسان برای دریافت ویزای کار آفریقای جنوبی باعث شده است که بسیاری از افراد به کار کردن در این کشور روی آورند و با این گونه سوالات مواجه شوند. پاسخ به سوالاتی از این دست و بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی، هدف اصلی این مقاله است که توسط کارشناسان مؤسسه  حقوقی ملک پور  نوشته شده است. ضمن اینکه ما بر آن شدیم پرکاربردترین و کلیدی ترین مطالب را در این نوشتار برای شما تهیه کنیم. شما می توانید در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش با تیم ما در مؤسسه تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در آفریقای جنوبی:

آفریقای جنوبی یکی از کشورهای انگلیسی زبان است که تحت حمایت ابر قدرت هایی مانند آمریکا و انگلستان می باشد. آفریقای جنوبی دارای زیربنای اقتصادی قوی است که فضایی مناسب را برای به کار بستن ایده های کار آفرینی برای نیروهای جوان به وجود آورده است. رشته های مهندسی جز لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی به حساب می آید و فضایی مطلوب را به جهت کار و زندگی برای آن ها به وجود آورده است. از نکات مثبت آفریقای جنوبی دارا بودن امکانات تفریحی و ورزشی است. به مواردی مانند آموزش و بهداشت نیز توجه خاصی می شود. هزینه های زندگی در آفریقای جنوبی پایین است. از این رو بسیاری از مهاجرین، کشور آفریقای جنوبی را به جهت کار و زندگی انتخاب می کنند. از مهم ترین مزایای کشور آفریقای جنوبی ثبات سیاسی و انگلیسی زبان بودن این کشور است. زبان انگلیسی در تمامی نقاط این کشور به طور گسترده ای استفاده می شود. از دیگر موارد مورد توجه این است که ارائه آیلتس جز مدارک ضروری دریافت ویزای کار آفریقای جنوبی محسوب نمی شود اما دانستن سطحی از زبان شانس دریافت ویزا را بالا خواهد برد. این موارد باعث شده است که بسیاری از مهاجرین کشور آفریقای جنوبی را راهی برای مهاجرت به کشورهای دیگر انتخاب کنند.

آفریقای جنوبی

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور آفریقای جنوبی

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

ویزای کار آفریقای جنوبی:

اگر قصد مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی را دارید، پیش از هر چیز باید لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی را بررسی کنید و بر این اساس در ابتدا به ویزای کاری احتیاج دارید. برای کار کردن در این کشور می توانید از دو طریق اقدام کنید. طریقه اول زمانی است که شما پیشنهاد کاری از یک کارفرما در آفریقای جنوبی دارید و بر این اساس برای دریافت ویزای کار آفریقای جنوبی اقدام می کنید. توجه داشته باشید که غالباً دریافت پیشنهاد کاری از خارج از آفریقای جنوبی کاری چندان راحت نیست و کارفرمایان معمولا ترجیح می دهند که از افراد در خاک کشور آفریقای جنوبی را استخدام نمایند از آنجایی که احتمال دارد پروسه گرفتن ویزا به طول انجامد، کارفرما باید زمانی طولانی را منتظر نیروی کار بماند. به این خاطر بعضی از کشورها که با بحران نیروی کار مواجه هستند ویزایی به عنوان ویزای جست و جوی کار صادر می کنند. آفریقای جنوبی نیز این نوع ویزا را صادر می کند. این طریقه دوم کار کردن در آفریقای جنوبی است. شما می توانید لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی را بررسی کنید و پس از آنکه رشته شما مطابق با این نوع مشاغل بود برای ویزای جست و جوی کار اقدام کنید. این نوع ویزا کوتاه مدت است و به افراد این امکان را می دهد که به مدتی مشخص در کشور مورد نظر اقامت داشته باشند و دنبال کار بگردند. این نوع ویزا قابل تمدید نیست و افراد با دریافت پیشنهاد کاری و شروع کار خود می توانند اقامت دریافت کنند. کشورهایی مانند اتریش و آلمان نیز ویزای جست و جوی کار دارند. شرایط دریافت ویزای کار و ویزای جست و جوی کار آفریقای جنوبی به شرح زیر می باشد.

  • ویزای کار عمومی آفریقای جنوبی

    زمانی که شما پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کشور آفریقای جنوبی داشته باشید می توانید برای این نوع ویزا درخواست دهید. کارفرمان هم چنین می بایست نشان دهد که به نیروی کار خارجی احتیاج دارد. یعنی اینکه باید ثابت کند شهروند و یا مقیم آفریقای جنوبی برای این فرصت شغلی وجود نداشته است. یعنی اینکه در مرحله اول کارفرما باید فرصت شغلی مورد نظر را آگهی کند و مادامی که شهروند و یا مقیم آفریقای جنوبی یافت نشد، نیروی کار خارجی را استخدام نماید. در این قسمت صلاحیت و تخصص این نیروی کار خارجی باید حتما توسط سازمان (SAQA) تایید شود. قرارداد کاری نیز باید توسط کارفرما و نیروی کار امضا شود. ضمن اینکه دستمزد و دیگر مزایای شخص خارجی باید با شهروندان کشور آفریقای جنوبی یکسان باشد. سپس متقاضی می بایست قرارداد و دیگر مدارک را به سفارت یا کنسولگری در کشور خود ارسال کرده و برای دریافت ویزای کار اقدام نماید.

  • ویزای کار مهارت های مورد نیاز (ویزای جست و جوی کار)

    این ویزا مختص نیروی کار متخصص است. افراد بدون دریافت پیشنهاد کاری و پیش از هر چیز با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی می توانند برای این نوع ویزا اقدام نمایند. این ویزا، ویزای جست و جوی کار نام دارد که به مدت 9 تا 24 ماه صادر می شود. افراد در این مدت می توانند به دنبال شغل مورد نظر خود بگردند. زمانی که فرد شغل مورد نظر را پیدا کند و استخدام شود می تواند اجازه کار در کشور آفریقای جنوبی را به مدت 5 سال دریافت کند. در مقایسه با ویزای کار و دریافت پیشنهاد شغلی افراد بیشتر راغب به دریافت ویزای جست و جوی کار هستند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار در آفریقای جنوبی:

مادامی که لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی را مورد بررسی قرار می دهید باید مدارک مورد نیاز ویزای کار را نیز آماده کرده و روز مصاحبه به سفارت تحویل دهید. در زیر مدارک مورد نیاز ویزای کار آفریقای جنوبی نام برده شده است.

  • فرم پر شده درخواست ویزا
  • پاسپورت معتبر
  • پرداخت هزینه ویزا
  • گواهی واکسیناسیون
  • ارائه تمکن مالی که می تواند از یکی از روش های اظهار نامه بانکی، پول نقد، و یا چک های مسافرتی انجام شود.
  • ارائه گواهی پزشکی
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه
  • ارائه گواهی از وزارت کار
  • مدارک تحصیلی به شکل ترجمه شده رسمی
  • مدارک همراه

ضمن اینکه مدارکی دیگر برای دریافت ویزای عمومی کار در کشور آفریقای جنوبی لازم است که به شرح زیر می باشد.

  • ارائه ضمانت نامه ای که توسط کارفرما تهیه شده است که طبق آن در صورت اخراج متقاضی هزینه های او و خانواده اش را خواهد پذیرفت.
  • قرارداد کاری
  • ارائه گواهی ثبت شرکت که مربوط به کارفرما است

نرخ بیکاری در آفریقای جنوبی:

پیش از آنکه برای مهاجرت کاری آفریقای جنوبی اقدام کنید و لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی را مورد بررسی قرار دهید، نرخ بیکاری این کشور را نیز باید بررسی کنید. مادامی که نرخ بیکاری در کشوری پایین باشد، فرصت های شغلی بیشتری در آن کشور وجود دارد و افراد به راحتی می توانند کاریابی کنند. از این جهت بررسی میزان نرخ بیکاری کشور آفریقای جنوبی نیز حائز اهمیت می باشد. این مقاله توسط مشاوران با تدبیر مؤسسه حقوقی ملک پور، ملک پور اتریش تحلیل و گرد آوری شده است. بنابراین هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع کاملا غیر قانونی می باشد. نمودار زیر نرخ بیکاری در کشور آفریقای جنوبی را نشان می دهد. طبق این نمودار نرخ بیکاری در سال 2019 در این کشور1/29 درصد است و این به آن معنا است که فرصت های شغلی در آفریقای جنوبی آن چنان مطلوب نیست و پیشنهاد می شود افرادی برای کار در این کشور اقدام کنند که دارای تخصص باشند.

نرخ بیکاری آفریقای جنوبی

مشاغل مورد نیاز 2020 آفریقای جنوبی:

همان طور که عنوان شد نرخ بیکاری در کشور آفریقای جنوبی بالا است و نکته ای که باید مد نظر قرار داد این است که این کشور در تمامی رشته ها نیازمند نیروی کار نیست. بنابراین پیش از هر گونه تصمیم گیری در مورد مهاجرت بهتر است لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی را به طور کامل تحلیل و بررسی کنید. دولت این کشور بیان کرده است که در کدام رشته ها و مشاغل نیاز به نیروی کار متخصص دارد. بنابراین پیشنهاد می شود افرادی که در این گونه رشته ها و مشاغل مهارت و تخصص خوبی دارند برای ویزای جست و جوی کار آفریقای جنوبی اقدام نمایند. در غیر این صورت بهتر است که در مورد کشور مورد نظر خود بررسی های بیشتری انجام دهند. در زیر لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی در سال 2020 آمده است.

مشاغل مورد نیاز 2020 آفریقای جنوبی
کشاورزی Agriculture
معماری و طراحی محیط Architecture and the Built Environment
مطالعات بازرگانی، اقتصادی و مدیریت Business, Economics and Management Studies
ارتباطات و فناوری اطلاعات Information Communication & Technology
مهندسی Engineering
حرفه های بهداشت و علوم بالینی مرتبط Health Professions and Related Clinical Sciences
علوم حیات و زمین Life and Earth Sciences
افراد حرفه ای و کاردان Professionals and Associate Professionals
معاملات Trades
برون سپاری فرایند تجاری – BPO Business Process Outsourcing – BPO
دانشگاهیان و محققان Academics and Researchers
فارغ التحصیل دکتری Doctoral Graduate

در جدول زیر نیز به بعضی از سمت های شغلی در رشته هایی که عنوان شد اشاره شده است.

تخصص مورد نظر مشاغل
کشاورزی مهندس کشاورزی، تکنسین جنگل، پژوهشگر کشاورزی، پشم چین گوسفند
ساخت و ساز مهندس پروژه عمرانی، برنامه ریز شهری و روستایی، مهندس معمار
مدیریت و اقتصاد مدیریت همکاری، مشاور سرمایه گذاری، برنامه ریزی ریسک و خطر
آی تی و تکنولوژی متخصص سیسکو، آنالیزگر شبکه، مهندس امنیت آی تی، متخصص دیتا بیس
مهندس مهندس انرژی، مهندس الکترونیک، مهندس کشتی، مهندس شیمی
سلامت و بهداشت داروساز بیمارستان، پرستار، دامپزشک
علوم زمین شناسی علوم زمین شناسی مهندس محیط، بیوشیمی، مدیریت محیط زیست، علوم تغذیه و…
مشاغل حرفه ای فیزیک دان، فیزیک دان خورشیدی، فضانورد و…
مشاغل فنی جوشکار، لوله کش و…
آنالیزگر کسب و کار آنالیزگر کیفیت، معمار سیستم، آنالیزگر کسب و کار
تحقیقاتی و پژوهشی پژوهشگر سیاه چاله فضایی، انرژی تاریک و ..
تحصیلی تحصیلی پست دکترا

میزان حقوق برای کار در آفریقای جنوبی:

همان طور که بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی نکته مهمی به شمار می رود، میزان حقوق دریافتی نیروی کار نیز عامل مهمی برای افرادی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارند. افرادی که در شغل های پاره وقت و معمولی مشغول به کار می شوند حقوق بالایی دریافت نمی کنند و از آنجایی که نرخ بیکاری در آفریقای جنوبی بالا است پیدا کردن این گونه شغل ها هم کار راحتی نخواهد بود. افراد با تخصص می توانند در آمد بالاتری کسب کنند. پس اگر قصد مهاجرت کاری دارید، هم زمان با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی میزان حقوق مشخص شده برای هر کدام را نیز بررسی کنید. جدول زیر میزان حقوق مشاغل مورد نیاز و مهم را نشان می دهد. میزان حقوق ها با دو واحد راند و دلار عنوان شده است.

متوسط حقوق سالانه(راند آفریقای جنوبی) متوسط حقوق سالانه(دلار آمریکا) شغل
395،810 41،736 توسعه دهنده نرم افزار
479،291 48،607 مهندس
1،028،458 106،194 مدیر کل
663،880 66،355 مدیر
561،989 52،936 مدیر منابع انسانی
782،520 77،153 مدیر آی تی
645،469 66،252 مدیر مالی
479،849 53،486 مهندس مکانیک
815،528 74،639 حسابدار ارشد

نحوه کاریابی در آفریقای جنوبی:

همان طور که بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی و میزان حقوق دریافتی نیروها مهم است نحوه کاریابی در این کشور نیز اهمیت دارد. پیشتر عنوان شد که آفریقای جنوبی دو نوع ویزای کار دارد. به دو روش هم می توان در این کشور کاریابی کرد. افرادی که پیشنهاد کاری از یک کارفرما در آفریقای جنوبی دارند و برای ویزای عمومی کار درخواست می دهند قادر خواهند بود در خاک کشور خودشان و از طریق سایت های کاریابی رزومه خود را ارسال کنند. بنگاه ها و مؤسسات کاریابی بسیاری وجود دارند که شما می توانید برای هر کدارم از آنها رزومه خود را ارسال کنید و در نهایت شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. افرادی که برای ویزای جست و جوی کار آفریقای جنوبی اقدام می کنند می توانند در خاک این کشور به جست و جوی شغل مورد نظر خود بپردازند. این گونه اشخاص نیز می توانند قبل از مهاجرت، لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی را از طریق مؤسسات کاریابی این کشور بررسی کرده و زمانی که وارد می شوند در مصاحبه های کاری شرکت کنند. مؤسسات کاریابی و رسانه های محلی از عوامل دیگر برای پیدا کردن شغل مورد نظر این افراد است. مردم کشور آفریقای جنوبی به 11 زبان متفاوت صحبت می کنند اما به طور معمول زبان انگلیسی در رسانه ها و تجارت آنها رایج است. پس دانستن زبان انگلیسی روند کاریابی شما را سرعت خواهد بخشید و دانستن دیگر زبان ها هم می تواند عامل مثبتی باشد.

مؤسسات کاریابی در آفریقای جنوبی:

زمانی که لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی را به جهت جست و جوی شغل مورد نظر خود بررسی می کنید، مؤسسات کاریابی یکی از عوامل کمک کننده در این پروسه به شمار می آید. مؤسسات کاریابی به عنوان واسطه میان کارفرما و نیروی کار عمل می کنند. “این مقاله توسط مشاوران با تدبیر مؤسسه حقوقی ملک پور تحلیل و گرد آوری شده است. بنابراین هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع کاملا غیر قانونی می باشد.”  به این شکل که کارفرمایان لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی را که در شرکت خود می خواهند به این مؤسسات می دهند و افراد می توانند با بررسی این فرصت ها برای شغل مورد نظر خود درخواست دهند. در زیر نام برخی از مؤسسات کاریابی در کشور آفریقای جنوبی عنوان شده است.

  • Best Jobs
  • Career Junction
  • Careers24
  • EmploySA
  • Find a job in Africa
  • Indeed
  • JobMail
  • Jobs South Africa
  • Lol Jobs
  • Zigo

بعضی از سایت های کاریابی کشور آفریقای جنوبی که در رشته ها و مشاغل خاصی فعالیت می کنند در زیر آمده است.

مشاغلی که فعالیت دارد نام موسسه کاریابی
مشاغل مورد نیاز در سازمان های غیر دولتی و سازمان های توسعه Action Appointments
مشاغل مورد نیاز در بخش آی تی CareerWeb
امور مالی، بانکی، حسابداری و بیمه eFinancialCareers
مشاغل اجرایی Micheal Page
کاریابی از طريق شبکه غير دولتي کشور آفريقا NGO Pulse

بررسی ویزای همراه در آفریقای جنوبی:

اگر به دنبال بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی، برای ویزای کاری این کشور اقدام می کنید، جالب است بدانید که ویزای جست و جوی کار آفریقای جنوبی شرایط بردن همراه را نیز دارد. افراد می توانند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود درخواست ویزای همراه دهند. همراه می تواند در آفریقای جنوبی به تحصیل و یا کار بپردازد. ارائه مدارک همراه مانند سند ازدواج یا شناسنامه نیاز است. هم چنین متقاضی باید نشان دهد که برای زندگی همراهان خود اسکان تهیه نموده و از پس هزینه های آنها نیز بر می آید. زمانی که شخص اقامت دائم آفریقای جنوبی را دریافت کرد، می تواند برای والدین، خواهر و برادر خود نیز درخواست ویزا کند. ضمن اینکه در این مرحله هم باید ثابت کند که توانایی پرداخت هزینه های آن ها را نیز خواهد داشت. به طور کلی متقاضی به ازای هر یک نفر همراه باید 8500 راند میزان درآمدش باشد.

  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه تایید
  • دریافت تابعیت دو گانه از طرف کشور مبدا
  • ارائه فرم تست زبان مبنی بر مهارت شخص در دانش زبان
  • ارتباط با مردم جامعه آفریقای جنوبی به جهت تبدیل شدن به یک شهروند آفریقای جنوبی
  • حضور داشتن در مراسم اعطای تابعیت آفریقای جنوبی نیز اجباری است.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در آفریقای جنوبی:

افرادی که با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی ویزای کار را دریافت می کنند، مادامی که از طرف کارفرما استخدام شده اند و کار می کنند قادر خواهد بود ویزای خود را تمدید کنند. افراد پس از 5 سال کار و پرداخت مالیات می توانند برای دریافت اقامت دائم آفریقای جنوبی اقدام کنند. افرادی که اقامت دائم این کشور را می گیرند تقریبا از حقوق یک شهروند آفریقای جنوبی برخوردار خواهند بود و تنها از حقوقی مانند دادن رای و یا حمایت سیاسی محروم هستند. لازم به ذکر است که مادامی که شخص پیشنهاد کار دائم دریافت می کند می تواند از همان ابتدا اقامت دائم آفریقای جنوبی را دریافت نماید. افراد پس از 5 سال اقامت دائم آفریقای جنوبی می توانند برای تابعیت این کشور درخواست دهند. از عوامل دیگری که برای دریافت پاسپورت کشور آفریقای جنوبی نیاز است به شرح زیر می باشد.

کار در آفریقای جنوبی و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی، بررسی و ذکر نام مؤسسات کاریابی در آفریقای جنوبی و میزان حقوق پرداختی برای لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی از مواردی بود که در این مقاله مورد بررسی علمی قرار گرفت. همان طور که عنوان شد افراد به طور عموم با دریافت ویزای جست و جوی کار آفریقای جنوبی اقامت این کشور را دریافت می کنند. نرخ بیکاری در آفریقای جنوبی بسیار بالا است، بنابراین این کشور برای دریافت اقامت کاری چندان توصیه نمی شود و همانطور که پیشتر هم گفتیم ویزای جست و جوی کار در کشورهایی نظیر اتریش و آلمان نیز ارائه می گردد که به مراتب شرایط کاری در این کشورها بسیار بهتر است. بنابراین شما می توانید با بررسی دقیق شرایطتان برای دریافت ویزای جست و جوی کار یکی از این دو کشور نیز اقدام نمایید. در نظر داشته باشید جهت هر گونه پرسش و دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی می توانید با اعضای مؤسسه حقوقی ملک پور مشاوره تلفنی و رایگان برقرار کنید. شما قادر خواهید بود نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه ها در زیر همین مقاله برای ما بنویسید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز آفریقای جنوبی

✅ روش های کار در آفریقای جنوبی کدام است؟

برای کار در آفریقای جنوبی می توان به دو طریق اقدام نمود. طریقه اول داشتن پیشنهاد شغلی یا Job offer از یک کارفرما در این کشور است. روش دوم دریافت کار در آفریقا و اخذ ویزای آن، ورود با ویزای جاب سیکر می باشد.

✅ با توجه به نرخ بیکاری در کشور آفریقای جنوبی، شرایط کار در این کشور چگونه ارزیابی می شود؟

بر اساس آخرین آمارها، نرخ بیکاری در این کشور 29 درصد است و این به آن معنا است که فرصت های شغلی در آفریقای جنوبی آن چنان مطلوب نیست.

✅ دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور آفریقای جنوبی پس از چه مدت امکان پذیر است؟

افراد پس از 5 سال کار و پرداخت مالیات می توانند برای دریافت اقامت دائم آفریقای جنوبی اقدام کنند. افراد پس از 5 سال اقامت دائم آفریقای جنوبی می توانند برای تابعیت این کشور درخواست دهند.

2 پاسخ
  1. drya
    drya گفته:

    سلام
    ویزای جاب سیکر آفریقا چه مدت اعتبار داره و اینکه احتمال موفقیت و دریافت ویزا در حال حاضر چقدر است؟

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      این ویزا یک ساله است. در حال حاضر اقدام در این خصوص با ریسک زیادی همراه است و شانس اخذ ویزا برای ایرانیان بسیار پایین است.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *