لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در آرژانتین
  •  ویزای کاری آرژانتین
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار در آرژانتین
  • نرخ بیکاری در آرژانتین
  • لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین 2021
  • میزان حقوق در آرژانتین
  • نحوه کاریابی در آرژانتین
  • مؤسسات کاریابی در آرژانتین
  • بررسی ویزای همراه آرژانتین
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در آرژانتین
  • لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین و سخن پایانی
لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین

لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین ، کاریابی در آرژانتین ، کار در آرژانتین ، شرایط کار در آرژانتین برای ایرانیان و چگونگی اخذ اقامت کاری در آرژانتین در این مقاله بررسی خواهد شد. شرایط کار در آرژانتین برای ایرانیان به چه صورت است؟ آیا اخذ اقامت از طریق ویزای کار انجام پذیر است؟ مراحل کاریابی در آرژانتین و گرفتن اقامت آرژانتین از طریق کار به چه صورت است؟ لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین چگونه است؟ در این مقاله به تمام سوالات شما درباره کار در آرژانتین پاسخ خواهیم داد. موسسه حقوقی ملک پور با تخصص در زمینه مهاجرت و مشاوره مهاجرتی می تواند به شما متقاضیان در مسیر مهاجرت خدمات مناسبی ارائه کند، پس از مطالعه این مقاله در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی می توانید با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور (ملک پور اتریش ) تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

شرایط عمومی کار در آرژانتین:

در آرژانتین قانونی به نام “حمایت از نیروی کار بومی” وجود دارد. این بدین معناست که اولویت کارفرما در انتخاب نیروی کار افراد بومی و محلی هستند و مهاجران سهم زیادی ندارند. بنابراین به دلیل قوانین سخت استخدام، یافتن شغل در این کشور مشکل است. تنها راه مطمئن شدن از گرفتن کار و مهاجرت کاری، داشتن پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای آرژانتینی است. اشخاصی که با نیت کار کردن در آرژانتین قصد مهاجرت دارند باید از طرف یک کارفرمای آرژانتینی پیشنهاد شغلی داشته باشند و یا به یک کمپانی چند ملیتی که کارمندان و کارگرانی از کشورهای مختلف دارد ملحق شوند. راه دیگری هم وجود دارد و آن این است که در صنایعی که تمایل به استخدام کارگران خارجی دارند تقاضا دهند. دانستن زبان اسپانیایی باعث می شود این امر زودتر به نتیجه برسد. مهم ترین رشته های مورد نیاز در کشور آرژانتین فناوری اطلاعات، مهندسی نفت و حسابداری هستند.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور انگلستان

ویزای کار آرژانتین:

گفتیم که برای اخذ ویزای آرژانتین در زمینه کاری، باید کارفرمایی در آرژانتین درخواست استخدام فرد به عنوان متقاضی کار را ارسال کند. کارفرمای آرژانتینی بایستی تمام مجوزهای لازم را جهت استخدام افراد خارجی از سازمان های مربوطه داشته باشد. درخواست ویزای کار منوط به بستن قرارداد کاری می باشد که کارفرما قرارداد را در دفتر اسناد رسمی درآرژانتین امضا می کند و متقاضی نیز با حضور در سفارت قرارداد را امضا کرده و پس از تایید اجازه اقامت، برای اخذ ویزا اقدام می نماید.

کشور آرژانتین دارای دو نوع ویزای کاری است:

ویزا A23: برای اشخاصی که از طرف کارفرما دعوت می شوند.

ویزا E23 : برای کسانی که جهت انجام فرصت های مطالعاتی از سوی یک موسسه علمی تحقیقاتی به آرژانتین دعوت می شوند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج

فایل صوتی این ویدئو

مدارک مورد نیاز ویزای کار در آرژانتین:

در این بخش از مقاله لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین به بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار آرژانتین خواهیم پرداخت. مدارکی که برای صدور ویزای کار آرژانتین لازم است و باید توسط متقاضی تهیه و تحویل سفارت گردد به شرح زیر است:

نامه قراردادی که توسط کارفرما و متقاضی امضا شده است.

گذرنامه با اعتبار حداقل 7 ماهه

3 قطعه عکس استاندارد

اصل و تصویر مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی

نامه عدم سوء پیشینه

ارائه مدارک تحصیلی

نرخ بیکاری در آرژانتین:

بر خلاف کشورهای دیگر که نرخ بیکاری آن ها بسیار پایین است، نرخ بیکاری در آرژانتین تحت تاثیر همه گیری بیماری کرونا ویروس در نیمه دوم سال گذشته به بالاترین سطح خود در شانزده سال اخیر رسیده است (در حدود 13 درصد ). بنابراین در این کشور برای مهاجران خارجی فرصت های شغلی کمی وجود دارد. علاوه بر آن اگر به زبان رسمی آرژانتین یعنی زبان اسپانیایی مسلط نباشند معمولا یافتن شغل مناسب احتمال بسیار کمی دارد. با توجه به نرخ بالای بیکاری در آرژانتین چنانچه واجد شرایط می باشید پیشنهاد می کنیم در رابطه با کشور آلمان یا اتریش یا کانادا نیز تحقیق و مطالعه نمایید. در زیر نمودار نرخ بیکاری در آرژانتین طی چند سال گذشته آورده شده است.

نمودار نرخ بیکاری در آرژانتین

لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین2021:

آرژانتین علیرغم موقعیت جغرافیایی خوب و مساحت زیاد، منابع طبیعی و آب و هوای معتدل همچنان جز کشور های در حال توسعه محسوب می شود. اقدامات در دست انجام دولت آرژانتین بدین منظور است تا از لحاظ اقتصادی وضعیت را به ثبات برساند و با سرعت بیشتری توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی را برای کشور به ارمغان آورد. در نتیجه این اقدامات، در شرکت ها، کارخانجات، سازمان ها، موسسات، کارگاه های تولیدی و … به متخصصین در بعضی زمینه ها نیاز ضروری احساس می شود. چند عنوان از لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین و شغل های ضروری کشور آرژانتین به قرار زیر است:

داروساز

پزشک

تکنسین پزشکی و آزمایشگاهی

مدیر ارتباطات آنلاین

مدیر تولید محتوا

مهندسین

 در کل با شرایط کنونی محبوب ترین شغلی که آرژانتینی ها دارند تدریس کردن و فعالیت در حوزه آموزش است. معلمان و استادان دانشگاه در آرژانتین نسبت به مشاغل دیگر امنیت شغلی بالاتری دارند. به طور میانگین حقوق یک معلم یا استاد دانشگاه در آرژانتین 69400 پزوی آرژانتین است. اگرچه افزایش قیمت اقلام ضروری به دلیل نرخ تورم 50 درصدی قدرت خرید کسانی که حقوق ثابت دارند را پایین آورده است و باعث نارضایتی این قشر گردیده است. با توجه به فراگیر شدن اینترنت و استفاده از فضای مجازی و گرایش اکثر مشاغل به فروش آنلاین، ارتباطات آنلاین و تولید محتوا جهت سایت ها و پیج های فروشگاهی و شرکتی برای کارجویانی که به زبان اسپانیایی مسلط باشند می تواند بازار کار خوبی باشد.

میزان حقوق برای کار در آرژانتین:

طبق قانون کار در کشور آرژانتین کارکنان باید 8 ساعت در روز و 48 ساعت در هفته مشغول به کار باشند. به طور کلی در رابطه با میزان حقوق در کشور آرژانتین می توان گفت کارفرمایان برای یک سال معادل 13 ماه حقوق می پردازند. حقوق ماهانه در مشاغل مختلف متغیر است. با این حال متوسط حقوق و دستمزد ماهانه در کشور آرژانتین حدود 90000 پزو آرژانتین می باشد. دوستان گرامی مقاله لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین توسط تیم مشاوره و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور به نگارش درآمده است و هر نوع استفاده و کپی برداری بدون ذکر منبع خلاف مقررات است.

نحوه کاریابی در آرژانتین:

به طور کلی مهاجرت به آرژانتین پیشرفت محسوب نمی شود. مهاجرت به این کشور فقط برای کسانی که از دانشگاه های دولتی این کشور پذیرش تحصیلی بگیرند چون هزینه ای بابت تحصیل پرداخت نمی کنند، ممکن است امتیازی به حساب بیاید اما از آن جایی که بازار کار بی ثباتی دارد این فارغ التحصیلان نیز عمدتا نمی توانند با پیدا کردن شغل اقامت خود را در این کشور تمدید کنند. اخذ ویزای کاری از آرژانتین نیز نسبتا دشوار است؛ هرچند با توسل به موسسات و سایت های کاریابی می شود احتمال یافتن شغل را اندکی بالاتر برد. به طور کلی می توان گفت موسسات کاریابی و آژانس های استخدامی در آرژانتین می توانند به متقاضیان واجد شرایط در زمینه کاریابی در آرژانتین کمک کنند.

مؤسسات کاریابی در آرژانتین:

دوباره تکرار می کنیم که در آرژانتین فرصت های شغلی کمیاب و تمایل به جذب مهاجر پایین است و حتی خود مردم آنجا نیز در پیدا کردن شغل با مشکل روبرو هستند. در بهترین حالت مهاجرینی که از یکی از دانشگاه های سطح بالای آرژانتین مثل دانشگاه بوینس آیرس و در یکی از رشته های مورد نیاز آرژانتین درس خوانده و مدرک خود را با معدل بالایی گرفته باشند در صورتی که به زبان اسپانیایی نیز تسلط کافی داشته باشند می توانند امیدوار باشند که شغلی در آرژانتین پیدا کنند و اقامت خود در این کشور را تمدید کنند. در زیر آدرس سایت چند نمونه از معتبرترین موسسات کاریابی آرژانتین را برای شما آورده ایم تا از طریق آن ها لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین را مطالعه کنید.

موسسات کاریابی در آرژانتین
www.zonajobs.com
www.computrabajo.com
www.unmejorempleo.com
www.curriculum.eleducation.org

بررسی ویزای همراه در آرژانتین:

یکی از روش های معمول و مقرون به صرفه برای مهاجرت به آرژانتین مهاجرت کاری است. جهت ورود به بازار کار آرژانتین قوانین و مقرراتی وضع شده است که افراد متقاضی باید قبل از اقدامات لازم برای مهاجرت از آن ها مطلع باشند. گفته شد که کاریابی در آرژانتین برای شهروندان خارجی آسان نیست زیرا کارفرمایان در آرژانتین ترجیح می دهند نیروی کار محلی و بومی به جای نیروی کار خارجی استخدام کنند. نیروهای متقاضی به کار در آرژانتین باید بتوانند از سمت یک کارفرما در آرژانتین پیشنهاد کاری و دعوت نامه رسمی دریافت کنند و بعد از اخذ دعوت نامه شغلی، متقاضی باید اقدامات لازم را در راستای اخذ ویزای کار آرژانتین انجام دهد. برای این امر، متقاضی به سفارتخانه یا کنسولگری آرژانتین مراجعه کرده و درخواست خود را اعلام می کند. یکی از امتیازات مهاجرت کاری به کشور آرژانتین این است که متقاضی می تواند همراه با خانواده خود به این کشور مهاجرت کند و در آرژانتین اقامت داشته باشد. جهت اخذ ویزای همراه آرژانتین لازم است مدارک هویت خود و خانواده ( از قبیل پاسپورت سند ازدواج و کارت ملی ) و گواهی تمکن مالی را ارائه دهید.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در آرژانتین:

گفتیم که برای دریافت ویزای کار در آرژانتین می توان به چند روش اقدام کرد. یک نوع ویزا هم برای فعالیت کوتاه مدت وجود دارد که تا حداکثر 1 ماه به شما اجازه اقامت در آرژانتین می دهد. این ویزا برای کسانی مناسب است که جهت انجام کسب و کار، شرکت در جلسات، کنفرانس ها، کنگره ها، مسابقات ورزشی و غیره به آرژانتین سفر می کنند. مختصرا اینکه شما می توانید برای یک شرکت آرژانتینی کار کنید و در نهایت اقامت این کشور را بدست آورید. البته برای این نوع ویزا نیاز است کارفرما در وزارت مهاجرت ثبت نام کرده، کد مخصوص داشته باشد و مجاز به استخدام کارگران خارجی باشد. شما می بایست برای دریافت این ویزا از قبل با یک کارفرما آشنا شده و او برای شما دعوت نامه رسمی ارسال کند. مدت اعتبار این ویزا معمولا یک تا سه سال می باشد و پروسه تمدید آن در این کشور تقریبا راحت است. بعد از گذشت سه سال شما می توانید جهت اخذ اقامت دائم نیز اقدام نمایید. اعضای خانواده شما هم می توانند بعد از تثبیت شدن موقعیت کاری شما درخواست ویزا دهند.

لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین، شرایط کار در آرژانتین برای ایرانینان و سایر مهاجرین، کاریابی در آرژانتین و ..در این مقاله به صورت علمی به رشته تحریر درآمد. شرایط عمومی کار در آرژانتین را توضیح دادیم. در مورد ویزای کار در آرژانتین و نحوه کاریابی و لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین صحبت کردیم. مدارک مورد نیاز برای کار در آرژانتین را شرح دادیم و چند نمونه از موسسات کاریابی در آرژانتین را نیز معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله با عنوان لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین مورد پسند شما قرار گرفته باشد. در پایان یادآور می شویم موسسه حقوقی ملک پور با 15 سال سابقه در امور مهاجرتی آماده ارائه خدمات به متقاضیان مهاجرت می باشد. شما عزیزان می توانید هر گونه سوالی در خصوص اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در آرژانتین داشتید با مشاوران با تجربه موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید و از مشاوره رایگان اولیه بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *