شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار پس از تحصیل در انگلستان
  • شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت کاری در انگلستان
  • مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اخذ اقامت کار پس از تحصیل در انگلستان
  • بررسی نرخ بیکاری در انگلستان
  • لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021
  • میزان حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان
  • نحوه کاریابی در انگلستان
  • مؤسسات کاریابی در انگلستان
  • کار پس از تحصیل در انگلستان و بررسی ویزای همراه
  • وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار در انگلستان
  • خدمات موسسه حقوقی ملک پور
  • کار پس از تحصیل در انگلستان و سخن پایانی
✅شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان ✅شرایط مهاجرت به انگلیس ۲۰۲۱ ✅اجازه کار بعد از تحصیل در انگلستان

کار پس از تحصیل در انگلستان و مقدمه ای بر آن

شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان، اخذ اقامت دائم انگلستان از طریق تحصیل، اجازه کار بعد از تحصیل در انگلستان و مهاجرت به انگلیس از طریق کار از شرایطی هستند، که در مقاله شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان مورد بررسی واقع می شوند. با توجه به شرایطی که یک دانشجو می‌ تواند، در حین تحصیل در کشور انگلستان داشته باشد، ممکن است، قبل از مهاجرت با یک سری سوالات مبهم روبه‌ رو شود. شرایط کاری پس از تحصیل در انگلستان چگونه می باشد؟ آیا اقامت دائم انگلستان از طریق تحصیل میسر می باشد؟ آیا شخص اجازه کار بعد از تحصیل در انگلستان را دارد؟ آیا مهاجرت به انگلیس از طریق کار هزینه زیادی دارد؟ در مقاله شرایط کاری پس از تحصیل در انگلستان به این سوالات پاسخ خواهیم داد. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم، با ما همراه باشید و پس از مطالعه این نوشتار، با کارشناسان ما در موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار پس از تحصیل در انگلستان:

انگلیس یا انگلستان یک کشور جزیره ای است، که در سواحل شمال غربی اروپا قرار دارد. اقتصاد کشور انگلیس قدرتمند و این کشور بسیار ثروتمند می باشد. از این رو سرزمینی بسیار مناسب و ایده آل جهت مهاجرت کاری و تحصیلی می باشد و جالب است بدانید، در هر سال حدود بیش از ۵۰۰ هزار نفر خواستار مهاجرت به انگلستان جهت تحصیل و کار می باشند. شرایط کار در انگلیس برای ایرانیان، داشتن پیشنهاد کار و اخذ ویزای کار انگلیس می باشد. همچنین آنان می توانند از طریق تحصیل به این کشور ثروتمند مهاجرت کرده و پس از تحصیل به کار بپردازند. روش کار تحصیل نیز یکی از روش های پر طرفدار برای مهاجرت به انگلستان است. افراد با شرکت در این دوره ها که در دانشگاه های معتبر انگلستان برگزار می شود، علاوه بر تحصیل، کار کرده و حقوق دریافت می کنند. در ادامه مقاله شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان، به بررسی شرایط تحصیل و اقامت پس از تحصیل در انگلستان می پردازیم.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار تحصیل در انگلستان

فایل صوتی این ویدئو

شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت کاری در انگلستان:

دانشجویان متقاضی تحصیل در کشور انگلستان، در حالی که در این کشور به تحصیل می پردازند، ابتدا به جهت تامین مقدار حدودی هزینه های زندگی و تحصیل در انگلستان، متصدی اجازه کار حین تحصیل می باشند و با دریافت اجازه کار، به کار حین تحصیل مشغول می شوند. برخی از دانشجویان خواهان زندگی پس از تحصیل در انگلیس می باشند و می خواهند اجازه کار بعد از تحصیل در انگلستان را داشته باشند. بدین ترتیب لازم است، تا از شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان آگاهی داشته باشند. بدین منظور، دولت انگلیس به دانشجویان بین المللی این اجازه را صادر کرده، تا پس از اتمام تحصیل و فارغ التحصیلی در این کشور، به مدت ۲ سال در این کشور به دنبال کار متناسب با رشته تحصیلی خویش باشند و در این مدت می توانند در مشاغلی نیمه وقت شاغل باشند. افرادی که تمایل دارند در حین تحصیل در کمپانی های بزرگ مشغول به کار شده و حقوق دریافت کنند، هم چنین به دنبال یافتن بهترین مشاغل برای کار در انگلستان هستند، می توانند با ویزای کار تحصیل وارد انگلستان شده و علاوه بر تحصیل حقوق دریافت کنند. لازم به ذکر است، دانشجویان فارغ التحصیل در مقطع دکتری، ۳ سال اجازه اقامت پس از تحصیل در انگلیس خواهند داشت. هم چنین دانشجویان دکترا می توانند در حین تحصیل اجازه کار به صورت تمام وقت را نیز دریافت کنند.  این روند به دانشجویان اجازه می‌ دهد تا با کار پس از تحصیل در این کشور، اقامت پس از تحصیل در انگلستان را به دست بیاورند. پس از گذر از این مرحله، متقاضی می تواند جهت اقامت دائم انگلستان اقدام نماید، که دارای شروطی مهم می‌ باشد و در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اخذ اقامت کار پس از تحصیل در انگلستان:

از مراحل مهم اخذ اقامت پس از تحصیل در انگلستان، اخذ ویزای کار این کشور می باشد، که نیازمند شرایط و مدارک لازم می‌ باشد. در عنوان قبل شرایط اخذ اقامت پس از تحصیل در انگلستان را بررسی کردیم و در زیر این توضیحات، مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت پس از تحصیل در انگلستان ا نام می بریم. ناگفته نماند، اخذ ویزای کار انگلستان پس از تحصیل بسیار مراحل حساسی را به دنبال خواهد داشت، لذا در آماده سازی مدارک کوتاهی نکرده و در نظر داشته باشید هر گونه نقص و تناقضی در مدارک، موفقیت پروژه شما را با ریسک روبرو می کند.

ارائه نامه اثبات ثروت و مال کافی

ارائه مدرک زبان انگلیسی

گواهی مبنی بر سلامت پزشکی

اثبات نداشتن هیچ گونه جرم و جنایت

عکس مخصوص پاسپورت

بررسی نرخ بیکاری در انگلستان:

بررسی نرخ بیکاری در انگلستان در این بخش از نوشتار شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان صورت گرفته است. از اصلی ترین شرایط مهاجرت به انگلیس ۲۰۲۱ جهت کار، بررسی و آگاه شدن از سطح میزان نرخ بیکاری در انگلستان می باشد. نرخ بیکاری انگلستان را می‌ توان یکی از فاکتور های اساسی جهت بررسی و تحقیق قبل از مهاجرت درنظر گرفت. زیرا اگر انگلیس، در نرخ بالای از بیکاری قرار داشته باشد، اتباع خارجه شانسی در دریافت جاب آفر (پیشنهاد شغلی) نخواهند داشت. با توجه به نموداری که در ذیل، ترسیم کرده‌ ایم، نرخ بیکاری انگلستان حدود ۴.۹ درصد می باشد. بدین ترتیب می‌ توان نتیجه گرفت، از هر ۱۰۰ نیروی کار در انگلستان حدود ۴ الی ۵ نفر بیکار می‌ باشند و از این نظر این کشور بسیار مناسب کار و زندگی می باشد.

نرخ بیکاری انگلستانن 2021

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021:

از دیگر شرایط اساسی مهاجرت به انگلیس ۲۰۲۱، بررسی لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان می باشد. یک فردی که خواستار مهاجرت به انگلیس از طریق کار می باشد، قطعاً به دنبال شغلی مناسب که مرتبط با تحصیلات خود باشد، می‌ گردد. جهت این امر لازم است، فرد از کمبود مشاغل انگلستان مطلع گردد و اگر مهارت و تحصیلات وی مطابق با نیازمندی این کشور باشد، می‌ تواند جهت مهاجرت کاری به انگلیس اقدام نماید. برای آگاهی از مشاغل مورد نیاز انگلیس در سال ۲۰۲۱، جدول زیر را گرد آوری کردیم. بررسی میزان حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان، در قسمت بعدی مقاله شرایط کار پس از تحصیل می باشد.

مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021
راننده تحویل مدیر پروژه
مدیر فروشگاه دستیار مشتری
دستیار فروشگاه مهندس نرم افزار
دستیار فروش مشاور خدمات مشتری
مدیر عملیات تحلیلگر تجارت
تکنسین های توربین بادی پزشک
پرستار نصاب خورشیدی فتوولتائیک
دستیار کادر درمانی آمار شناس
ریاضیدانان دستیار های درمانگر فیزیکی

میزان حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان:

پس از بررسی نمودن مشاغل مورد نیاز کشور انگلستان ۲۰۲۱، متقاضیان لازم می دانند تا از میزان درآمد مشاغل انگلیس آگاهی داشته باشند. شایان ذکر است، انگلستان با توجه به اقتصاد و ثروتی که دارد، به کارمندان خویش حقوق و دستمزد مناسب اعطا می نماید. همچنین میزان حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان با توجه به ویژگی های هر فرد و مصوبات دولت انگلیس افزایش می‌ یابد. شما عزیزان می توانید در این بخش از مقاله به مطالعه حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان بپردازید. در جدول زیر حقوق برخی از مشاغل انگلیس را آورده ایم.

عنوان شغل متوسط حقوق (سالانه)
مدیر مالی 149000
حسابدار 49400
مهندس هوافضا 90500
خلبان 123000
مکانیک 27100
معلم 54600
مهندس شبکه 62700
داروساز 87600
مترجم 66200
مهندس برق 70300
مهندس مکانیک 66500
مدیر ارشد مالی 152000
مدیر ارشد اجرایی 162000
پرستار 54500
تکنسین کامپیوتر 56100
دندانپزشک 175000

نحوه کاریابی در انلگلستان:

جهت کاریابی در انگلستان اشخاص متقاضی می توانند، به راحت ترین نحو، به جستجوی مشاغل بپردازد. مقاله شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان و تمامی مقالات موجود در موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش، توسط تیم این مجموعه به تحریر درآمده است. لذا هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع نارضایتی این موسسه را به دنبال داشته و از نظر شرعی و قانونی کاملاً حرام می باشد. به طوری کلی اشخاص به روش حضوری و غیر حضوری می‌ توانند به کاریابی در انگلستان بپردازند.

روش اول: جستجوی آنلاین مشاغل در موسسات و وب‌ سایت‌ های معتبر انگلستان

روش دوم: اخذ ویزا هایی نظیر توریستی، درمانی و … و پرداختن به کاریابی در انگلستان

پس از کاریابی در انگلستان و یافتن یک شغل مناسب با رشته تحصیلی، اشخاص می‌توانند از کار فرمای این کشور درخواست دعوت نامه شغلی داشته باشند و پس از دریافت جاب آفر، جهت مهاجرت به انگلیس از طریق کار اقدام نمایند.

مؤسسات کاریابی در انگلستان:

به منظور آگاهی رساندن به افرادی که روش جستجوی کار به روش غیر حضوری را انتخاب کرده‌ اند، نام برخی از موسسات کاریابی معتبر در انگلستان را در زیر این مطلب بیان می نماییم. ولی قبل از بررسی موسسات نیاز به بیان است، شما عزیزان می توانید با سطح توانایی های شخصی، تحصیلات و شرایط سنی مناسب و …رزومه ای مناسبی را ایجاد کرده و با قرار دادن رزومه کاری خویش در این موسسات، از شانس بالایی در جهت پیدا کردن شغل مربوطه برخوردار شوید.

 موسسات کاریابی در انگلستان
Huntress group Propel
Deerfoot IT resources Opilio
Satigo Cbs butler
IT recruit UK

بررسی ویزای همراه جهت کار در انگلستان:

ویزای همراه و شرایط اخذ آن برای شخص متقاضی کار در انگلیس بسیار مهم می باشد. زیرا شخصی که دارای همسر و فرزند می باشد، قطعاً سعی دارد تا خانواده خویش را همراه خود بیاورد. برای این منظور، اشخاصی که قصد مهاجرت به انگلیس از طریق کار را دارند، طبق قانون دولت انگلیس می‌ توانند برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود ویزای همراه درخواست بدهند. گفتن این نکته الزامی می‌ باشد، که اثبات کردن تمکن مالی و نداشتن مشکلات مالی، از ضروریات اخذ ویزای الحاق خانواده می باشد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار در انگلستان:

اقامت دائم انگلستان از طریق تحصیل، هدف نهایی متقاضیان کار و زندگی در این کشور می باشد. مسلماً فردی که به تحصیل در انگلیس پرداخته و  پس از آن اجازه کار بعد از تحصیل در انگلستان را دریافت کرده است، در نهایت پس از همراه آوردن فرزندان و همسر خویش، درصدد اخذ اقامت دائم این کشور می باشد. برای این منظور، فرد بایستی در اقامت موقت ۵ ساله خویش از طریق ویزای کار در انگلستان، به کار به زندگی در انگلیس بپردازد و پس از این مدت، اقامت خویش را به مدت 5 سال دیگر تمدید نماید. پس از عبور از چنین مراحلی، شخص می تواند پس از ۱۰ سال، اقامت دائم انگلستان را درخواست بدهد. فردی که اقامت دائم دریافت می نماید، سپس می‌ تواند تابعیت و پاسپورت این کشور را با احترام به فرهنگ جامعه انگلیس، عدم سوء سابقه کیفری و پرداخت به موقع مالیات دریافت نماید.

خدمات موسسه حقوقی ملک پور:

در این مقاله، سعی کردیم که شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان را به طور کامل خدمت علاقه مندان به تحصیل و کار در این کشور شرح دهیم. آنچه مسلم است این است که انتخاب بهترین روش مهاجرتی همواره اصلی ترین گام برای مهاجرت است. شما می توانید با تماس با کارشناسان موسسه ملک پور ، پس از تحلیل شرایطتان، مناسبترین روش را برای خود انتخاب کنید. با مشاوره دقیق می توانید بفهمید که آی روش هایی مانند تحصیل و یا دوره های کار تحصیل در انگلستان کدام مناسب تر است. به علاوه در صورتی که شانس بالایی برای یافتن کارفرما در کشور انگلستان داشته باشید، با تهیه پکیج راهنمای گام به گام کاریابی خارج از کشور، خودتان مانند یک وکیل مهاجرتی به دنبال کار باشید. مدیریت محترم موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش، با همکاری با وکیل های مهاجرتی برتر کشور های اروپایی، آمریکایی و … روند اخذ ویزای شما را تا حد ممکن آسان می نماید. همچنین شما عزیزان طی بهره‌ مندی از خدمات موسسه، می توانید با خیالی آسوده قدم در راه مهاجرت بگذارید. همچنین می توانید پروسه اخذ ویزای خود را با خیالی آسوده به این موسسه بسپارید. اگر شما عزیزان به صورت قاطع تصمیم دارید به کشور انگلستان مهاجرت  کنید؛ با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از بهترین روش برای مهاجرت به این کشور با توجه به شرایط خود آگاه شوید.

کار پس از تحصیل در انگلستان و سخن پایانی:

شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان، اقامت پس از تحصیل در انگلستان و دیگر عواملی نظیر نرخ بیکاری کشور انگلستان را مورد بازنگری واقعی کردیم. در بررسی مقاله شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان بیان شد، نرخ بیکاری انگلستان در سطح ۴.۵ درصد بوده و مشکلی در جهت کار اتباع خارجی ایجاد نمی کند. همچنین برخی از مشاغل مورد نیاز انگلیس در سال ۲۰۲۱ بیان گردیده و حقوق و درآمد برخی مشاغل ذکر شد. شاید شما مهاجران عزیزی که قصد دارید به عنوان دانشجو به انگلستان مهاجرت نمایید، می خواهید خانواده خویش را همراه ببرید. از این رو به تحقیقاتی راجع به دانستن شرایط اجازه کار همسر دانشجو در انگلیس بپردازید، بدین ترتیب توصیه ما به شما این است، در این زمینه با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از تمامی شرایط مهاجرت و اجازه کار همسر دانشجو در انگلیس مشاوره رایگان دریافت نمایید. شما عزیزان می توانید میزان رضایت خود از مقاله شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان را با دادن ۵ ستاره بیان کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه شرایط کار پس از تحصیل در انگلستان

✅آیا اخذ اقامت دائم انگلستان از طریق تحصیل امکان پذیر می باشد؟

بله، اشخاص پس از دریافت ویزای کار انگلستان، می‌ توانند پس از گذشت چند سال اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند.

✅مهاجرت به انگلیس از طریق کار چگونه می باشد؟

اشخاص بایستی از طریق کاریابی در انگلیس، از کارفرمایی رسمی در انگلیس، پیشنهاد شغلی اخذ کرده و ویزای کار این کشور را دریافت نمایند.

✅شرایط اخذ ویزای همراه برای شخصی که خواستار کار بعد از تحصیل در انگلستان است، چگونه می باشد؟

شخص متقاضی پس از اخذ ویزای کار انگلستان و اثبات توانایی مالی، می تواند جهت همراه آوردن همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود درخواست ویزای الحاق بدهد.

✅اخذ اقامت پس از تحصیل در انگلستان چگونه امکان پذیر است؟

متقاضیان بایستی قبل اتمام تحصیلات خویش، با مراجعه به وزارت کار انگلیس، درخواست اجازه کار پس از تحصیل داشته باشند. بدین ترتیب می توانند با کسب اجازه، اقامت پس از تحصیل در انگلیس داشته و به جستجوی شغل مربوطه باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *