حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در فنلاند
  • حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در فنلاند
  • تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در فنلاند
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در فنلاند
  • مزایا و پاداش های پزشکان در فنلاند
  • سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد پزشکان در فنلاند
  • هزینه های زندگی در فنلاند
  • حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند و سخن پایانی
حقوق-و-درآمد-پزشکان-در-فنلاند

حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند، درآمد ماهیانه در فلاند برای پزشکان، هزینه زندگی در فنلاند و عوامل تاثیر گذار بر حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند را به صورت علمی بررسی و به نگارش در می آوریم. شاید شما هم قبل از مهاجرت به کشور به فنلاند با چنین سوالاتی مواجه شوید. حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند چگونه است؟ درآمد ماهیانه در فنلاند برای پزشکان و دیگر مشاغل چگونه می باشد؟ متوسط هزینه زندگی در فنلاند به چه مقدار است؟ اگر شما هم چنین سوالاتی را در افکار خود دارید، می توانید علاوه بر مطالعه دیگر مقالات علمی ما در وب سایت موسسه حقوقی ملک پور از طریق تماس تلفنی با کادر مجرب این موسسه مشاوره ای کاملاً رایگان در زمینه مهاجرت کاری به کشور فنلاند دریافت نمایید و از بهترین و آسان ترین زمان مهاجرت مطلع شوید. توجه داشته باشید برای دریافت تماس از سوی کارشناسان کاردان ما می توانید فرم درخواست تماس را به صورت کاملاً صحیح تکمیل نمایید.

شرایط عمومی کار در فنلاند:

جمهوری فنلاند یکی از کشور های اروپایی واقع شده در شمال این قاره می باشد. پایتخت این جمهوری، شهر زیبای هلسینکی و مردمان آن به زبان فنلاندی و سوئدی صحبت می نمایند. وجود منظره های شگفت انگیز و همچنین بی نظیر بودن این کشور از نظر اقتصاد بالا، فنلاند را مقصدی مناسب جهت تحصیل و کار و سرمایه گذاری تبدیل کرده است. نرخ بیکاری در این کشور  در سطح پایین بوده و تحصیل تخصص پزشکی در فنلاند به زبان های فنلاندی، انگلیسی و سوئدی می باشد. حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند بنا به قرار گرفتن در شرایط و عوامل متفاوتی افزایش می‌ یابد که ما قصد داریم در ادامه این نوشتار به بررسی تمامی این عوامل از جمله حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند بپردازیم. نمودار زیر بیانگر وضعیت نرخ بیکاری در کشور فنلاند می باشد.

نرخ بیکاری فنلاند 2021

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند:

داشتن درآمد ماهیانه در فنلاند به میزان بالا از جمله عواملی است که یک پزشک با در نظر گرفتن آن تصمیم قطعی برای مهاجرت کاری به این کشور را می گیرد. حقوق یک پزشک با داشتن سابقه کاری بالا می‌ تواند افزایش یابد. همچنین بیان این نکته که تبعیض جنسیتی سبب می گردد تا زنان حقوق کمتری نسبت به مردان در فلاند دریافت نمایند، صدق می کند. به طور کلی متوسط حقوقی که یک پزشک در یک ماه کار می‌ تواند دریافت نماید، ۱۱ هزار یورو می باشد. به عبارت دیگر یک پزشک در فلاند سالانه به صورت متوسط ۱۳۲ هزار یورو حقوق و درآمد کسب می نماید. در نمودار زیر می توانید روند توزیع دستمزد میان پزشکان را مشاهده نمایید.

نمودار توضیع حقوق پزشکان در فنلاند

با توجه به نمودار موجود در این قسمت از مقاله، نیمی از پزشکان در کشور فنلاند حقوقی معادل 10800 یورو ماهانه دریافت می نمایند. در صورتی که 25 درصد از پزشکان در این کشور 6680 یورو درآمد دارند.

در جدول زیر درآمد پزشکان مختلف در فنلاند را به نمایش در آورده ایم.

میزان حقوق ماهیانه(یورو) مشاغل
15600 متخصص اورولوژی
13000 رادیولوژیست
11600 روانپزشک
8390 فیزیوتراپیست
11200 طب اطفال
10700 پزشک اطفال
13000 قلب و عروق کودکان
12600 زنان و زایمان
14800 طب داخلی
9900 پزشک عمومی
14100 پزشک پوست
16900 قلب و عروق
9490 بینایی سنج

برای بهره مندی از حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند به این قسمت از نوشتار مراجعه نمایید.

تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در فنلاند:

از عواملی که به طور مستقیم بر درآمد پزشکان در فنلاند تاثیر می گذارند، سطح تجربیات کاری اشخاص می باشد. پزشکان پس از شاغل شدن کار پزشکی در فنلاند، هر ساله پس از بیشتر شدن سطح تجربیات خود، حقوق بیشتری نسبت به درآمد اولیه خود دریافت می نمایند. در نمودار زیر می توانید تاثیر تجربیات کاری و افزایش حقوق پزشکان را مشاهده نمایید.

تاثیرات تجربه کاری بر درآمد پزشکان در فنلاند

بر اساس این نمودار در می یابیم که پزشکانی که دارای 20 سال سوابق کاری هستند، 9 درصد از اشخاصی که دارنده سابقه کاری به میزان 15 الی 20 ساله هستند، حقوق بیشتری دریافت می نمایند. این امر در حالی می باشد که، افراد در صورت دارا بودن تجربه کار ما بین 5 الی 10 سال، 36 درصد حقوق بیشتری نسبت افراد با تجربه کمتر از این دریافت می کنند. به طور کلی پزشکان در کشور فنلاند، پس 2 سال کار در این کشور، افزایش حقوق را تجربه می نمایند.

تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در فنلاند:

هر پزشک زن و پزشک مردی که به کشور فنلاند و یا دیگر کشور های جهان مهاجرت می‌ کنند، کار برابری را انجام می‌ دهند و همگی برای درمان بیماران تلاش می‌ کنند. طبیعتاً شما نیز به این موضوع توجه داشته اید، که یک پزشک چه زن باشد و یا مرد، می‌ تواند طبق تخصصات پزشکی خود در نجات جان مردم نقش داشته باشد. ولی در کشور فنلاند، زنان ۴ درصد حقوق و دستمزد کمتری در مقایسه با حقوق مردان دریافت می نمایند. بنابراین می توان گفت تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل نیز در کشور ۴ درصد می‌ باشد.

روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در فنلاند:

پس از بررسی تجربیات پزشکی و همچنین جنسیت یک پزشک که عوامل تاثیر گذار بر حقوق و درآمد پزشکان فنلاندی می باشند، به بررسی عنوان دیگری می پردازیم، که سبب روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در فنلاند است. توجه داشته باشید که روند رشد متوسط حقوق سالانه در فنلاند برای پزشکان و سایر مشاغل متفاوت می بوده و بدین طریق می باشد که هر چند ماه و یا یک سال درصدی بر حقوق کل یک فرد شاغل در این کشور افزوده می‌ شود. این روند به گونه ای است که کارمندان فنلاندی هر ۱۶ ماه ۸ درصد افزایش حقوق را مشاهده می‌ کنند در صورتی که پزشکان در این کشور هر ۱۵ ماه ۱۲ درصد افزایش حقوق را تجربه می نمایند. نموداری که در زیر به این نوشتار را ترسیم کرده ایم، نمودار روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در فنلاند می باشد.

نمودار روند افزایش حقوق پزشکان در فنلاند

مزایا و پاداش های پزشکان در فنلاند:

مسئله های متفاوت و مهمی وجود دارد که سبب می گردد یک پزشک در فنلاند با اشتیاق بیشتری به کار بپردازد. همچنین یک دلگرمی برای روند به انجام رساندن کار عالی می باشد. با توجه به تحقیقات به دست آمده، ثابت شده است که کارمندان در صورت دریافت پاداش از کارفرما، میل کاریشان افزایش یافته، موجب گشته تا میان افراد رقابت کاری ایجاد شود و هر شخص توان خود را در شغل خود به صورت کامل به کار بگیرد. با بیان این سخنان، پزشکانی که در کشور فنلاند طی سال اخیر پاداش دریافت کرده اند، ۷۸ از آن ها بوده اند. بر اساس آمار منتشر شده 78 درصد پزشکان در کشور فنلاند در سال گذشته پاداش دریافت کرده اند، درصد های 6 الی 8 درصدی پاداش را دریافت نموده اند. همچنین 22 درصد دیگر پزشکان در کشور فنلاند پاداش و مزایایی کسب نکرده اند.

سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد پزشکان در فنلاند:

سطح تجربیات پزشکان، جنسیت پزشکان، مزایا و پاداش دریافتی پزشکان در فنلاند و … بر حقوق یک پزشک تاثیر می گذارند و میزان حقوق دریافتی وی را مشخص می سازند. در کنار این عوامل باید در نظر گرفت که حقوق کار در بخش دولتی کشور فنلاند نسبت به حقوق کار در بخش های خصوصی بالاتر می باشد همچنین سکونت در شهر های اقتصادی و بزرگ کشور فنلاند از دیگر عوامل افزایش حقوق می باشد. همچنین سطح ارشدیت یک پزشک، درآمد بالایی را برایش به وجود می آورد. در زیر این مطلب، به بررسی این عوامل می پردازیم.

  • به عنوان مثال، زندگی در شهر هلسینکی درآمدی معادل 11800 را پزشکان به ارمغان می آورد.
  • سطح ارشدیت پزشکان نیز به این دلیل می باشد که آنان مسئولیت های بیشتری را دارا می باشند و به همگی موارد تحمیل شده باید رسیدگی نمایند. از این رو حقوق و درآمد بیشتری کسب می نمایند.
  • شاغل شدن در موسساتی که دولتی می باشند، نسبت به مشاغلی که خصوصی هستند، 5 درصد بیشتر می باشد.

هزینه های زندگی در فنلاند:

مسلم است هر شخصی خواستار مهاجرت به کشوری می باشد که بتواند بسیار راحت در آن کشور به زندگی بپردازد و مخارج زندگی را پرداخت کرده و پیشرفت نماید. هزینه زندگی در فنلاند نیز از جمله عناوینی می باشد که یک پزشک می تواند با بررسی میزان دقیق آن، از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نماید. متقاضیان ارجمند مقاله حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند توسط تیم کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تنظیم گردیده است. هر گونه کپی برداری از مطالب آن بدون ذکر منبع، شرعاً و قانوناً حرام بوده و موجب نارضایتی این موسسه می گردد. به طور کلی هزینه زندگی در فنلاند، شهر هلسینکی بدون در نظر گرفتن هزینه مسکن، برای یک نفر حدود 832 یورو تخمین زده می شود. برای آگاهی شما عزیزان مهاجر از هزینه های زندگی و مسکن در شهر هلسینکی فنلاند، جدول زیر را تهیه کردیم.

قیمت ها (یورو) اقلام
2.11 نان 500 گرم
14.35 گوشت گاو یک کیلو
2.23 برنج یک کیلو
1.32 پیاز یک کیلو
10.80 مرغ یک کیلو
1.03 سیب زمینی یک کیلو
7.25 پنیر یک کیلو
2.42 تخم مرغ 12 عدد
0.96 شیر یک لیتر
1.59 کاهو یک راس
2.46 سیب یک کیلو
2.16 پرتقال یک کیلو
1.56 موز یک کیلو
هزینه ها نوع
8088.93 خرید یک متر آپارتمان در شهر
4748.28 خرید یک متر آپارتمان بیرون شهر
989.76 اجاره آپارتمان یک خوابه در شهر
1919.23 اجاره آپارتمان سه خوابه در شهر
785.83 اجاره آپارتمان یک خوابه بیرون شهر
1353.85 اجاره آپارتمان سه خوابه بیرون شهر
حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند و سخن پایانی:

حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند، درآمد ماهیانه در فنلاند، تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در فنلاند، تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در فنلاند و دیگر عوامل تاثیر گذار بر حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند را مورد بازنگری علمی قرار دادیم. دانستیم پزشکان در فنلاند نسبت به هر سال افزایش تجربه کاری، افزایش حقوق را در پیش رو دارند و زنان در این کشور نسبت به مردان حقوق کمتری دریافت می‌ کنند. اگر قصد مهاجرت کار پزشکی به کشور های اروپایی را دارید، می توانید کشور های آلمان و یا دانمارک را مقصد ایده ‌آل خود در نظر بگیرید. زیرا معادل سازی مدرک تحصیلی در این کشور ها بسیار راحت تر از دیگر کشور های اروپایی می باشد. برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با مهاجرت پزشکان به کشور آلمان و دانمارک می توانید با تماس تلفنی با کاردانان موسسه حقوقی ملک پور از مشاوره علمی و کاملاً رایگان بهره مند شوید و در صورت دارا بودن سوالات دیگر، می توانید در بخش پرسش و پاسخ، مطرح نمایید. در صورت رضایت مندی از این نوشتار ۵ ستاره ارزشمند بدهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد پزشکان در فنلاند

✅متوسط درآمد ماهیانه در فنلاند برای پزشکان و دیگر مشاغل چگونه می باشد؟

متوسط درآمد یک پزشک در کشور فنلاند سالانه ۱۳۲۰۰۰ یورو و متوسط درآمد مشاغل در این کشور، ماهانه ۴۳۲۰ یورو می باشد.

✅هزینه زندگی در فنلاند به چه مقدار می باشد؟

 میانگین مخارج برای یک خانواده ۴ نفره در جمهوری فنلاند، ۴۱۳۰ یورو می باشد.

✅آیا پزشکان در فنلاند از پاداش های نقدی برخوردار می شوند؟

 بله، پزشکان در فنلاند نرخ های پاداشی ۶ الی ۸ درصدی دریافت می نمایند.

✅آیا در کشور فنلاند تبعیضی میان حقوق زنان و مردان پزشک وجود دارد؟

 بله. در کشور فنلاند زنان در زمینه کاری ۴ درصد حقوق کمتری نسبت به مردان دریافت می کنند. این میزان تبعیض میان پزشکان نیز همین مقدار می باشد.