حقوق و درآمد پزشکان در فرانسه

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در فرانسه
  • حقوق و درآمد مشاغل در فرانسه
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در فرانسه
  • تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در فرانسه
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در فرانسه
  • مزایا و پاداش های مشاغل در فرانسه
  • سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد مشاغل در فرانسه
  • هزینه های زندگی در فرانسه
  • حقوق و درآمد مشاغل در فرانسه و سخن پایانی
حقوق و درآمد پزشکان در فرانسه

حقوق و درآمد مشاغل در فرانسه و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پزشکان در فرانسه، تحصیل پزشکی در فرانسه ۲۰۲۱، درآمد پزشکان در فرانسه، حقوق یک پزشک در فرانسه، مهاجرت پزشک عمومی به فرانسه و دیگر عناوین آن نظیر، هزینه زندگی در فرانسه را مورد ارزیابی و بازبینی علمی قرار دادیم. به صورت قطعی شما نیز در زمان مهاجرت به کشور فرانسه با سوالاتی نظیر حقوق درآمد پزشکان در فرانسه چگونه می باشد؟ آیا تحصیل پزشکی در فرانسه ۲۰۲۱ امکان‌ پذیر است؟ درآمد پزشکان در فرانسه به چه مقدار می باشد؟ حقوق یک پزشک در فرانسه به عنوان متخصص مغز و اعصاب چقدر می باشد؟ مهاجرت پزشک عمومی به فرانسه دارای چه شرایطی می باشد؟ مواجه می شوید. اگر شما هم خواستار کار در کشور فرانسه می باشید، پیشنهاد می کنیم جهت بهره مندی از اطلاعات کار و پزشکی در این کشور، با مشاوران کارشناس موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و مشاوره علمی و کاملا رایگان دریافت نمایید. شما خوبان در صورت دارا بودن سوالات بیشتر می توانید در قسمت پرسش ها، آن ها را مطرح نمایید و در اسرع زمان پاسخی مناسب دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در فرانسه:

یکی از پهناور ترین کشور ها که از کشور های غربی اروپا می باشد، کشور فرانسه است، که به عنوان سومین کشور از نظر وسعت می باشد. کشور فرانسه جزو کشور های پر بازدید و از نظر سیاست، فرهنگ، اقتصاد، هنر، فناوری و صنعت از کشور های مهم در سطح جهان می باشد. پایتخت این کشور پهناور پاریس است. مهاجرت پزشک به فرانسه جهت کار پزشکی هدفی مناسب و عالی است که نیازمند معادل سازی مدرک پزشکی می باشد. متقاضیان به کار پزشکی در صورت دارا بودن شرایط سنی می توانند از طریق تحصیل به کشور فرانسه مهاجرت کنند و به مدت 9 سال در این کشور به تحصیل پزشکی مشغول شوند. حقوق پزشکان در فرانسه به عناوین مختلفی وابسته می باشد که در ادامه مقاله حقوق درآمد پزشکان در فرانسه، به بررسی تمامی این عوامل و درآمد پزشکان در فرانسه می پردازیم. با توجه به نمودار نرخ بیکاری در فرانسه می توان متوجه شد که این کشور می تواند مقصد مناسبی جهت کار به عنوان پزشک باشد.

نرخ بیکاری در فرانسه

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان به فرانسه

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان به فرانسه

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

حقوق و درآمد مشاغل در فرانسه:

درآمد پزشک در فرانسه بسته به نوع خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد ممکن است تا حد زیادی. در زیر این مطلب لیستی تهیه کرده ایم که میزان حداقل، متوسط و حداکثر حقوق یک پزشک را در یک ماه کاری نشان می دهد. ولی به طور کلی حقوق یک پزشک در فرانسه بسته به نوع شغل آن ها متفاوت و در جدول زیر نمایش داده شده است.

  • حداقل حقوق پزشکان در فرانسه: سالانه 42800 یورو
  • متوسط حقوق پزشکان در فرانسه: سالانه 116000 یورو
  • حداکثر حقوق پزشکان در فرانسه: سالانه 197000 یورو
میزان درآمد سالانه(یورو) مشاغل پزشکی
91900 متخصصین تغذیه
88000 متخصصین آلرژی
185000 متخصصین قلب و عروق
148000 متخصصین مغز و اعصاب
89500 پزشکی عمومی
98500 بینایی سنج
147000 پزشک پوست
124000 دکتر
138000 زنان و زایمان
106000 چشم پزشک
115000 متخصص اطفال

تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در فرانسه:

از گذشته تا به امروز در میان تمام کشور های دنیا افزایش درآمد کارمندان به دلایل متفاوتی رایج بوده است. یکی از حائز اهمیت ترین دلایل، میزان تجربه کاری هر شخص می باشد. وجود این امر در کشور فرانسه نیز سبب گردیده حقوق یک پزشک در فرانسه نسبت به میزان سوابق کاری که دارد، تعیین و در صورت لزوم افزایش یابد. به عنوان مثال می توان گفت پزشکی که در کشور فرانسه ۱۵ الی ۲۰ سال به کار طبابت پرداخته است، ۲۵ درصد از پزشکی که ۵ الی ۱۰ سال سابقه کاری دارد، حقوق بیشتری کسب می نماید. این وضعیت در حالی می باشد که شخص پزشک با دارا بودن ۵ الی ۱۰ سال سابقه، ۶۸ درصد از حقوق اولیه خود، دستمزد بیشتری دریافت می نماید. برای بیان کردن این مفهوم و درک بهتر تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در فرانسه، نمودار زیر را تنظیم کردیم.

تاثیرات تجربه بر درآمد حقوق در مشاغل فرانسه

تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در فرانسه:

مقررات مربوط به ضد تبعیضی در تمام جنبه های یک رابطه شغلی و حوزه‌های جامعه اعمال می‌شود و حمایت‌هایی از تبعیض مستقیم و غیرمستقیم را تعیین می‌ کند. در اکثر کشورها قوانینی در مورد فرآیند های استخدام اعمال می شود. با وجود این قوانین و مقررات تبعیض جنسیتی در زمینه کسب و کار در کشور نروژ همچنان موجود می باشد. از لحاظ کاری، می‌توان گفت که میزان حقوق دریافتی مردان در کشور نروژ ۴ درصد بیشتر از حقوق دریافتی زنان می باشد. همراهان عزیز این مقاله توسط تیم کاردان موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تنظیم گردیده است. لذا این موسسه رضایتی در پی کپی برداری از آن بدون ذکر منبع ندارد و شرعا و قانونا حرام می باشد.

روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در فرانسه:

مهاجرت پزشک به فرانسه طبق گفته های فوق، مناسب جهت کار و زندگی و همچنین پیشرفت چشمگیر شغلی می باشد، که از روش تحصیلی نیز امکان پذیر است. قصد داریم در این بخش مقاله، روند های تاثیر گذار بر حقوق یک پزشک در فرانسه را مورد بررسی قرار دهیم. جنسیت یک پزشک، میزان تجربیات شخص پزشک، نوع تخصص پزشکی و طبابت و … همگی از راه های افزایش حقوق برای یک پزشک می باشد. به علاوه این روش ها پزشکان بر اثر روند رشد متوسط حقوق سالانه، افزایش حقوق را تجربه می کنند. که طبق قوانین کشوری تمامی مشاغل در این کشور ۹ درصد افزایش حقوق را هر ۱۵ ماه تجربه می کنند در صورتی که ماهیت شغلی پزشکان آن را در جایگاه بهتری از درآمد قرار داده و افزایش ۱۳ درصدی حقوق را هر ۱۴ ماه تجربه می نمایند. نمودار زیر حاکی از روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در فرانسه می باشد.

نمودار روند افزایش حقوق پزشکان در فرانسه

مزایا و پاداش های مشاغل در فرانسه:

از مسائل گوناگونی که موجب می گردد تا نیرو های کاری اشتیاق بیشتری از خود به کار نشان دهند و با میل بیشتری به کار مشغول شوند، قدردانی از آنان و اعطا نمودن پاداش های نقدی و مزایای غیر نقدی می باشد. همراهان گرامی تمامی مقالات علمی در وب سایت رسمی موسسه حقوقی ملک پور حاصل زحمات تیم کاردان این مجموعه می باشد. از این رو کپی برداری از اطلاعات آن بدون ذکر منبع نارضایتی این موسسه را در پی دارد. ضمن این که از نظر شرعی و قانونی حرام است. به طور کلی کارمندان در صنایع کاری نسبت به دریافت پاداش تلاش چالش برانگیز داشته و مسئولیت های شغلی خود را به بهترین روش ممکن به انجام می رسانند. پزشکان همانند دیگر مشاغل در کشور به فرانسه اشتیاق بر دریافت پاداش را دارند، ولی تمامی پزشکان در این کشور موفق نگردیده اند تا پاداش‌ ها را دریافت نمایند. در سال گذشته در کشور فرانسه 82درصد از پزشکان شامل مزایا و پاداش شده اند.

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد مشاغل در فرانسه:

در مباحث فوق بیان کردیم و دانستیم، حقوق یک پزشک در فرانسه نسبت به عوامل مختلفی از جمله روند رشد متوسط حقوق سالانه افزایش می‌ یابد. ولی سایر عواملی وجود دارد که شخص پزشک می تواند به راحتی در افزایش درآمد خود تاثیر بگذارد. مثلا یک پزشک می‌ تواند بررسی کرده و شهری را برای سکونت خود بر گزیند که از نظر سطح رفاه زندگی و اقتصاد در سطح بالا و همچنین پرجمعیت و وسیع در کشور فرانسه باشد. زیرا چنین شهر های توانایی پرداخت دستمزد به کارمندان خود را به میزان بالا دارا می باشند. همچنین جهت ضمانت کاری و دریافت بیشتر حقوق به میزان ۵ درصد، پیشنهاد می کنیم در موسسات دولتی شاغل و شروع به کار نمایید. شایان ذکر است راه اندازی کلینیک و مطب شخصی نیز در شهر های پرجمعیت درآمد بالایی را نسبت به شهر های که ساکنین کمی دارند، دارد.

در جدول زیر میزان متوسط حقوق پزشکان در شهر های مختلف فرانسه را ترسیم کردیم.

درآمد ((یورو(سالانه)) شهر های فرانسه
117000 نانت
126000 مارسی
112000 مون پلیه
108000 بوردو
123000 لیون
107000 لیل
129000 پاریس
123000 تولوز
116000 استراسبورگ

هزینه های زندگی در فرانسه:

مهاجرت پزشک عمومی به فرانسه مانند دیگر پزشکان دارای شرایط خاص و میزان حقوق و درآمد آن طبق روال پزشک در فرانسه، افزایش می‌یابد. ولی لازم است، یک پزشک عمومی و یا دیگر پزشکان نظیر و قلب و عروق، مغز و اعصاب و … پس از بررسی نمودن موارد بیان شده در مطالب بالا، به بررسی هزینه های زندگی در فرانسه بپردازند. بدین صورت پزشکان می‌ توانند میزان حدودی هزینه زندگی در فرانسه را تخمین بزنند و تصمیم بگیرند که آیا این کشور مناسب یک زندگی آسان و مقرون به صرفه می باشد یا خیر؟ به طور کلی هزینه زندگی در فرانسه (شهر پاریس) بدون در نظر گرفتن هزینه مسکن برای یک فرد مستقل، ۹۸۰.۱۴ یورو می باشد. در جدول آورده شده ذیل، هزینه اجاره ماهیانه و برخی ضروریات زندگی در پاریس فرانسه را آورده‌ ایم.

قیمت ها (یورو) اقلام خوراکی
21.30 گوشت گاو یک کیلو
12.97 گوشت مرغ یک کیلو
2.26 برنج یک کیلو
17.11 پنیر یک کیلو
1.12 شیر یک لیتر
2.27 سیب زمینی یک کیلو
3.06 سیب یک کیلو
2.17 موز یک کیلو
1.53 کاهو یک راس
2.63 پیاز یک کیلو
2.99 پرتقال یک کیلو
3.86 تخم مرغ 12 عدد
1.79 نان 500 گرم
اجاره و خرید محل سکونت نوع آپارتمان
1.220 در شهر یک خوابه اجاره ای
2.830 در شهر سه خوابه اجاره ای
9.891 بیرون شهر یک متر خرید
859 بیرون شهر یک خوابه اجاره ای
1.738 بیرون شهر سه خوابه اجاره ای
13.158 در شهر یک متر خرید
حقوق و درآمد مشاغل در فرانسه و سخن پایانی:

حقوق و درآمد پزشکان در فرانسه، درآمد پزشک در فرانسه، مهاجرت پزشک به فرانسه، حقوق پزشکان در فرانسه و دیگر عنوان های که بر روند افزایش حقوق یک پزشک در فرانسه تاثیرگذار می باشند را به گونه‌ ای علمی بیان کردیم. ما در طول نگارش مقاله حقوق و درآمد پزشکان در فرانسه از میزان حقوقی که یک پزشک عمومی، پزشکی قلب و عروق، مغز و اعصاب و … دریافت می نمایند، آگاهی یافتیم و دانستیم تحصیل پزشکی در فرانسه ۲۰۲۱ یکی دیگر از راه های اخذ مدرک پزشکی در این کشور می‌ باشد. متقاضیان گرامی و خواهان کار و زندگی در کشور فرانسه می توانند از روش‌ های خود حمایتی و تحصیلی اقدام به کار پزشکی در این کشور نمایند، زیرا اقدام از طریق چنین روش های برای پزشکی در فرانسه بسیار راحت و مقرون به صرفه می باشد. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه، می‌ توانید با برقراری تماس از کاردانان مخبر موسسه حقوقی ملک پور (MI اتریش) مشاوره رایگان و علمی دریافت نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درامد پزشکان در فرانسه

✅درآمد پزشکان در فرانسه به چه میزان می باشد؟

متوسط درآمد پزشکان در فرانسه، سالانه ۱۱۶۰۰۰ یورو می باشد.

✅مهاجرت پزشک عمومی به فرانسه دارای چه شرایطی است؟

پزشکان عمومی نیز همانند دیگر پزشکان، لازم است مدرک پزشکی خود را معادل سازی نمایند.

✅میزان افزایش حقوق پزشکان در فرانسه چه مقدار است؟

به صورت کلی پزشکان در فرانسه در هر 14 ماه 13 درصد افزایش حقوق را تجربه می کنند

✅حقوق یک پزشک در فرانسه به عنوان متخصص مغز و اعصاب به چه مقدار می باشد؟

متخصصین مغز و اعصاب در کشور فرانسه، سالانه ۱۴۸۰۰۰ یورو درآمد دارند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *