حقوق و درآمد پرستاران در هلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در هلند
  • حقوق و درآمد پرستاران در هلند
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد پرستاران در هلند
  • تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد پرستاران در هلند
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه پرستاران در هلند
  • مزایا و پاداش های کار پرستاری در هلند
  • سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در هلند
  • هزینه های زندگی در هلند
  • حقوق و درآمد پرستاران در هلند و سخن پایانی
✅حقوق و درآمد پرستاران در هلند✅هزینه های زندگی در هلند✅ مزایا و پاداش پرستاران در هلند

حقوق و درآمد پرستاران درهلند و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پرستاران در هلند، اطلاع از هزینه های زندگی در هلند، بررسی شرایطی که در افزایش حقوق و درآمد پرستاران در هلند تاثیر دارد مانند میزان تجربه، سطح تحصیلات و … مزایا و پاداش های پرستاران در هلند و دیگر مواردی که در افزایش حقوق و درآمد پرستاران در هلند تاثیر دارد را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. هلند از کشور های غرب اتحادیه اروپا و از کشور های عضو معاهده شنگن نیز می باشد که هر ساله از سراسر جهان متقاضیان بسیاری برای اهداف گوناگون مانند تحصیل، کار و سرمایه گذاری به آن مهاجرت می کنند. موسسه حقوقی مهاجرتی ملک پور با تجربه و سابقه طولانی در امور مهاجرتی می تواند اطلاعات دقیقی در خصوص حقوق و درآمد پرستاران در هلند را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در این راه  شما را یاری نمایند. با برقراری تماس با موسسه می توانید شرایط مهاجرتی خود را با مشاورین با تجربه موسسه در میان بگذارید تا آن ها با بررسی بهترین نوع مهاجرت را به شما پیشنهاد دهند.

شرایط عمومی کار در هلند

هلند که با نام سرزمین لاله های نارنجی در قاره اروپا شناخته می شود در غرب اروپا واقع گردیده است. از همسایگان هلند بلژیک و آلمان می باشند که از جنوب با این کشور همسایه می باشند. پایتخت هلند شهر زیبای آمستردام می باشد و شهر لاهه یکی از مهم ترین شهر های این کشور و اروپا می باشد که مرکز نشست های سیاسی و دادگاه های بین المللی می باشد. جمعیت هلند بیش از 17.5 میلون نفر می باشد و مساحت این کشور 41.543 کیلومتر مربع می باشد. دین اکثریت مردم در هلند مسیحیت می باشد. هلند یک از قوی ترین کشور ها در دامداری و کشاورزی می باشد و یکی از بزرگترین صادر کننده های مواد لبنی  به دیگر کشور های جهان محسوب می شود و صنایع شیمیایی و کشتی سازی از جمله صنایع اصلی در هلند می باشند.. هلند از جمله کشور های می باشد که نرخ بیکاری در آن پایین می باشد و مطابق با اخرین آمار نرخ بیکاری در هلند زیر 4 درصد می باشد و همین مساله باعث شده تا افراد زیادی برای کار به این کشور مهاجرت نمایند. کشور هلند از ثروتمند ترین کشور های جهان به شمار می رود و از اصلی ترین کشور ها در تجارت و بانکداری جهانی به شمار می آیند. در ادامه به بررسی دقیق میزان حقوق و درآمد پرستاران در هلند خواهیم پرداخت.

شرایط عمومی هلند درباره هلند پایتخت هلند جمعیت و مساحت هلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

حقوق و درآمد پرستاران در هلند

متقاضیان و داوطلبانی که تمایل به مهاجرت کاری به دیگر کشور ها را دارند، در این راه به دنبال رشد و پیشرفت از نظر اقتصادی می باشند و برای این که بتوانند به این خواسته خود دست پیدا کنند باید بتوانند بهترین کشور را برای مهاجرت انتخاب نمایند و برای این انتخاب باید به مواردی مانند نرخ بیکاری، میزان تورم و رشد اقتصادی و میزان حقوق و … توجه نمایند. کار پرستاری در هلند از جمله کار های می باشد که از حقوق و مزایای خوبی برخوردار می باشد. فردی که به عنوان پرستار در هلند کار می کند معمولاً سالیانه حدود 47000 یورو کسب درآمد می کند و میزان حقوق در این کشور در پایین ترین حالت 22100 یورو و در بالاترین حالت 74300 یورو برای یک سال کار پرستاری می باشد. شایان به ذکر است که حقوق و درآمد پرستاران در هلند بر اساس تجربه، میزان مهارت، جنسیت و یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. میانگین حقوق و درآمد پرستاران در هلند 49،800 یورو در سال است ، به این معنی می باشد که نیمی (50٪)  از افرادی که به عنوان پرستار کار می کنند کمتر از 49،800 یورو درآمد دارند و این در حالی است که نیمی دیگر بیش از 49،800 یورو درآمد دارند.

نمودار افزایش حقوق پرستاران در هلند

در نمودار بالا دو مقدار درصدی که به میانه دریافت حقوق یعنی 50% نزدیک هستند مقدار 25% و 75% می باشد. با خواندن نمودار توضیع حقوق متوجه می شوید که 25% از پرستاران کمتر از 32.400 یورو در سال درآمد دارند و این در حالیست که 75% از پرستاران بالاتر از 32.400 یورو در سال حقوق دریافت می کنند. همچنین در نمودار می بینید که 75% از پرستار ها کمتر از 65.800 یورو درآمد دارند و این در حالی می باشد که تنها 25% از پرستار ها بیشتر از 65.800 یورو درآمد دارند.

تاثیر تجربه کار بر درآمد پرستاران در هلند

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق و درآمد پرستاران در هلند است .طبیعتاً هر چقدر در کار و حرفه خود تجربه بیشتری به دست آورده باشید و با بالا رفتن سال های کار شما در آن حرفه تجربه شما بالاتر رفته باشد به همان اندازه مقدار دستمزد شما نیز بالاتر می رود. براساس میانگین تغییر در دستمزد و حقوق در مدت زمان، تغییرات درآمد و حقوق در پرستاران مختلف متفاوت است. یک پرستار با کمتر از دو سال سابقه کار تقریباً 25500 یورو در سال درآمد کسب می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین دو تا پنج سال 35200 یورو در سال درآمد داشته باشد، افرادی که بین دو تا پنج سال تجربه کار پرستاری دارند 38٪ بیشتر از افردی با سابقه کمتر از دو سال درآمد کسب می کنند. با حرکت به جلو و افزایش سطح تجربه بین پنج تا ده سال حقوق پرستاران به 50،000 یورو در سال می رسد که این مقدار حقوق 42٪ بیشتر از میزان حقوق دریافتی فردی با سابقه دو تا پنج سال تجربه می باشد. علاوه بر این، پرستارانی که تخصص آنها بین ده تا پانزده سال است، حقوقی معادل 61000 یورو در سال دریافت می کنند، که این مقدار حقوق 22% بیشتر از پرستارانی با سابقه پنج تا ده سال کار می باشد. اگر سطح تجربه پرستاران بین پانزده تا بیست سال باشد ، دستمزد مورد انتظار 64،400 یورو در سال است ،  که این مقدار 6٪ بیشتر از پرستارانی می باشد که ده تا پانزده سال سابقه دارد. و سرانجام پرستارانی که بیش از بیست سال سابقه کار دارند ، سالانه 70100 یورو حقوق دریافت می کنند ، که این مقدار9% درصد بیشتر از پرستارانی با سابقه کار پانزده تا بیست سال می باشد.

نمودار افزایش حقوق بر اساس نمودار در هلند

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد پرستاران در هلند

همه ما می دانیم که تحصیلات دانشگاهی معادل درآمد حقوق بالاتر است، حال این سوال به وجود می آید که مدرک به چه مقدار می تواند به درآمد شما بی افزاید. افرادی که تحصیلات عالی دانشگاهی دارند در تمامی مشاغل می توانند از حقوق و مزایای بیشتری نسبت به همکاران خود که تحصیلات پایین تری دارند داشته باشند. این موضوع در شغل پرستاری نیز مشاهده می شود و پرستارانی که تحصیلات عالی دانشگاهی دارند حقوق و مزایای بیشتری نسبت به همکاران خود با مدارک پایین تر دارند. میزان افزایش حقوق و درآمد پرستاران در هلند علاوه بر میزان تجربه به تحصیلات نیز بسیار بستگی دارد. پرستارانی که مدرک تحصیلی آن ها لیسانس می باشد به صورت متوسط در یک سال 35200 یورو درآمد دارند اما پرستارانی که مدرک تحصیلی آن ها کارشناسی ارشد می باشد برای یک سال 64.400 یورو حقوق دریافت می کند و این بدان معنی می باشد که پرستارانی که مدرک تحصیلی آن ها کارشناسی ارشد می باشد در یک شرایط مساوی بیشتر از 83% از کسانی که مدرک آن ها لیسانس می باشد حقوق دریافت می کنند.

نمودار افزایش حقوق بر اساس مدرک تحصیلی

روند رشد متوسط حقوق سالانه پرستاران در هلند

به صورت کلی در افزایش حقوق و درآمد پرستاران عوامل مختلفی تاثیر دارند البته قابل ذکر است که افزایش حقوق و روند رشد درآمد پرستاران در هلند برای همه پرستاران متغیر است. دلایل مختلفی مثل تخصص داشتن در حرفه پرستاری، بالا رفتن سال های کار و افزایش تجربه کاری، ارائه مدارک دانشگاهی معتبر و … اصلی ترین دلایل برای افزایش حقوق و درآمد پرستاران در هلند می باشد. سهیم بودن نیروی کار در موفقیت و رشد موسسه از دیگر عوامل اصلی افزایش حقوق و درآمد پرستاران در هلند می باشد. این مقاله توسط تیم مشاوره و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تدوین شده است و هر گونه کپی برداری از آن رسماً خلاف قانون و مقررات می باشد و شرعاً خلاف است. در کل روند رشد افزایش حقوق و درآمد پرستاران در هلند به صورت معمول در هر 17 ماه اتفاق می افتد و میزان 10% از حقوق سالیانه به حقوق پرستار اضافه می شود، متوسط ​​افزایش حقوق سالانه ملی در هلند برای همه مشاغل در هر 15 ماه 9٪ می باشد.

مزایا و پاداش های کار پرستاری در هلند:

در هر تخصص و حرفه ای که نیروی کار به فعالیت مشغول می باشند نیرو های که در پیشرفت و رشد و درآمد زایی شرکت یا موسسه تاثیر به سزایی دارند و از نظر اقتصادی به مجموعه کاری خود کمک می کنند، مجموعه یا موسسه برای ایجاد کردن حس دل گرمی در نیروی برتر خود و ایجاد رقابت بین دیگر نیرو ها، به آن نیرو مبلغی را به عنوان پاداش اهدا می کند. این مساله بیشتر در شغل های دیده می شود که میزان درآمد و سود مجموعه بالا می باشد. به طور کل در مشاغلی مانند شغل پرستاری که در چرخه سود آوری کشور سهم چندانی ندارند و بیشتر به مردم خدمات ارائه می نمایند اعطای مزایا و پاداش در آن ها کمتر دیده می شود. در بیشتر کشور های اروپا و سطح اول جهان در طول سال تنها درصد جزیی از پرستاران به صورت کلی پاداش و مزایا دریافت نموده اند و اکثریت آن ها پاداشی دریافت ننموده اند. در کشور هلند در طول سال گذشته تنها 34% از پرستاران مزایا و پاداش دریافت نموده اند و 67% از پرستاران هیچ گونه پاداشی دریافت نکرده اند.

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در هلند:

تا این قسمت از مقاله متوجه شدیم که در افزایش حقوق و درآمد پرستاران در هلند عوامل متعددی نقش ایفا می کنند، عواملی مانند تجربه کاری، تحصیلات عالی دانشگاهی، دریافت پاداش و مزایا  از مهم ترین عوامل افزایش حقوق و درآمد پرستاران در هلند می باشد. اما عوامل دیگری نیز در این افزایش حقوق نقش دارند که بیشتر به شرایط بستگی دارند. عواملی مانند کار کردن در مراکز دولتی یا خصوصی، کار کردن در شهر های بزرگ و یا کوچک هلند و مذکر یا مونث بودن نیروی کار از موارد تاثیر گذار در افزایش حقوق پرستار در هلند می باشند. در ادامه به صورت خلاصه به بررسی هر یک از این عوامل خواهیم پرداخت تا متقاضیانی که تمایل به مهاجرت کاری به هلند و کار پرستاری دارند بتوانند با اطلاعات دقیق تر برای مهاجرت کاری به هلند اقدام نمایند.

میزان افزایش حقوق و در مراکز دولتی و یا خصوصی:

افرادی که در بخش دولتی در کشور هلند مشغول به کار می باشند به طور معمول از افرادی که در بخش خصوصی کار می کنند 5% حقوق بالاتری دریافت می نمایند.

تاثیر جنسیت در درآمد پرستاران در هلند:

کشور هلند از کشور های می باشد که در آن به برابری حقوق مرد و زن اهمیت بسیاری داده می شود که این موضوع نشان از بالا بودن سطح فرهنگ مردم در این کشور می باشد. اما این موضوع به صورت مطلق نمی باشد و در مسائلی مانند درآمد و حقوق ممکن است شرایط برابر نباشد و گاهاً میزان حقوق خانم ها در بعضی از مشاغل بالاتر از حقوق اقایان می باشد. در رشته پرستاری در هلند نیز مانند اکثر کشور های اروپا حقوق خانم ها از آقایان بالاتر می باشد و در یک شرایط برابر حقوق پرستار زن 5% از حقوق یک پرستار آقا بالاتر می باشد

میزان حقوق و درآمد پرستاران در هلند در شهر های مختلف:

از دیگر عوامل تاثیر گذار در افزایش حقوق و درآمد پرستاران در هلند شهر محل کار پرستاران می باشد. در جدول زیر میزان حقوق و درآمد پرستاران در شهر های مختلف هلند را برای شما قرار داده ایم:

شهر میزان حقوق
آلمر 45،600 یورو
آمستردام 51،700 یورو
بردا 40،800 یورو
آیندهوون 46،100 یورو
گرونینگن 43200 یورو
نایمخن 42،600 یورو
روتردام 49،100 یورو

هزینه های زندگی در هلند

پرستارانی که تمایل به مهاجرت کاری به هلند دارند پس از بررسی شرایط و اطلاع از میزان حقوق و درآمد پرستاران در هلند و آگاهی از این موضوع که چه مسائلی در افزایش حقوق تاثیر گذار است، باید به بررسی هزینه های زندگی در هلند بپردازند. با بررسی و اطلاع از هزینه های زندگی در هلند می توان به این مهم دست یافت که آیا این کشور محل مناسبی برای مهاجرت کاری می باشد یا خیر؟ در جدول زیر به بررسی برخی از اقلام مصرفی در کشور هلند خواهیم پرداخت:

قیمت  مقدار نوع کالا
2.35 یورو قیمت هر کیلومتر تاکسی
3.20 یورو یک طرفه بلیط وسایل عمومی
44یورو 1ماه اینترنت
0.88 یورو 1.5 لیتر آب معدنی
11.82  یورو 1 کیلو پنیر
1.66یورو 1 کیلو پرتغال
1.77 یورو 1 کیلو نان
2.4 یورو 1 کیلو برنج
14.42یورو 1 کیلو گوشت
8.05 یورو 1 کیلو مرغ
0.14 یورو هر دقیقه مکالمه با موبایل
قیمت هر متر مربع جهت خرید آپارتمان – مرکز شهر 6500 تا 9000یورو
قیمت هر متر مربع جهت خرید آپارتمان – خارج از مرکز شهر 4500 تا 6000 یورو
اجاره آپارتمان یک خواب – خارج از مرکز شهر 1000 تا 1500 یورو
اجاره آپارتمان سه خواب – خارج از مرکز شهر 1600 تا 2500 یورو
اجاره آپارتمان یک خواب – مرکز شهر 1400 تا 2000 یورو
اجاره آپارتمان سه خواب – مرکز شهر 2200 تا 3500یورو
حقوق و درآمد پرستاران در هلند و سخن پایانی:

ححقوق و درآمد پرستاران در هلند ، هزینه های زندگی در هلند، بررسی مسائلی که در افزایش حقوق و درآمد پرستاران در هلند تاثیر مستقیم دارد مانند تجربه کاری، جنسیت، شهر محل کار، تحصیلات و .. و دیگران مسائلی که با حقوق و درآمد پرستاران در هلند رابطه مستقیم دارد را در این مقاله به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دادیم. کشور هلند با توجه به نرخ بیکاری بسیار پایین و همچنین سطح بالای رفاه اجتماعی و سطح بالای آموزش و بالا بودن حقوق و مزایا در شغل هایی مثل پرستاری به یکی از کشور های محبوب برای مهاجرت کاری در بین پرستاران در سراسر جهان تبدیل شده است. موسسه حقوقی ملک پور با تسلط و تبهر در امور مهاجرت، می تواند در اختیار شما عزیزان متقاضی به مهاجرت کاری به هلند، اطلاعات بسیار مفیدی را در خصوص میزان حقوق و درآمد پرستاران در هلند را قرار دهد و در این راه شما را همراهی کند. شما عزیزان گرامی می توانید با تماس گرفتن با موسسه حقوقی ملک پور و صحبت با مشاورین ارشد از بهترین روش برای مهاجرت خودتان اطلاع پیدا نمایید. شما می توانید در صورت وجود هر گونه ابهام و یا پرسش، در انتهای مقاله مطرح بفرمایید تا مشاورین موسسه در اسرع وقت به آن ها پاسخ دهند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد پرستاران در هلند

✅حداقل و حداکثر حقوق و درآمد پرستاران در هلند برای یک سال کار پرستاری به چه میزان است؟

حقوق و درآمد پرستاران در هلند بسته به شرایط در پایین ترین حال 22100 یورو و در بالاترین حالت خود 74300 یورو می باشد.

✅تفاوت حقوق و درآمد پرستاران زن در هلند نسبت به میزان حقوق پرستاران مرد برای هر سال کار چه مقدار است؟

پرستاران زن در هلند به صورت میانگین برای هر سال کار پرستاری در این کشور 5درصد حقوق بالاتری نسبت به پرستاران آقا دریافت می کنند.

✅آیا مدرک تحصیلی پرستاران در هلند بر روی حقوق و درآمد آن ها تاثیر مستقیم می گذارد؟

بله. پرستارانی که با مدرک فوق لیسانس پرستاری در کشور هلند مشغول به کار می شوند از 83درصد حقوق بالاتری نسبت به پرستارانی که مدرک لیسانس دارند درآمد کسب می کنند.

✅تفاوت حقوق و درآمد پرستاران در مراکز دولتی و خصوصی هلند به چه مقدار است؟

به صورت کلی پرستارانی که در مراکز عمومی و دولتی کشور هلند کار می کنند از 5درصد حقوق و درآمد بالاتری نسبت به همکاران خود در بخش خصوصی درآمد دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *