حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در نیوزلند
  • حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند
  • تاثیرات تجربه کاری بر درآمد پرستاران در نیوزلند
  • تاثیرات میزان تحصیلات بر درآمد پرستاران در نیوزلند
  • روند افزایش متوسط حقوق سالانه پرستاران در نیوزلند
  • پاداش و مزایای کار پرستاری در نیوزلند
  • دیگر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در نیوزلند
  • هزینه های زندگی در نیوزلند
  • حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند و سخن پایانی
حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند

حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند، استخدام پرستار در نیوزلند، بررسی شرایط مهاجرت پرستاران به نیوزلند، تحلیل مسائل و موضوعاتی که به رشد و افزایش حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند منجر میگردد و دیگر مطالبی که به هر شکل به موضوع حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند مرتبط می شود، به صورت تخصصی و با مطالب علمی مورد نقد و تحلیل قرار می دهیم.  نیوزلند کشوری در قاره اقیانوسیه و از همسایگان کشور استرالیا به شمار می رود. این کشور شگفت انگیز به واسطه طبیعت خارق العاده و بکر و منحصر به فرد و همچنین پیشرفته بودن و نرخ بیکاری پایین از کشور های مورد توجه برای افرادی می باشد که تمایل به مهاجرت به کشور های سطح اول جهان را دارند. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه بیش از 20 سال تجربه در امر مهاجرت می تواند در امر مهاجرت پرستار به نیوزلند و همچنین دیگر روش های مهاجرت به متقاضیان یاری رساند. با برقراری ارتباط با موسسه می توانید به صورت رایگان شرایط مهاجرتی خود را بررسی نمایید و از جدیدترین روش های مهاجرت اطلاع پیدا نمایید.

شرایط عمومی کار در نیوزلند:

نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است. دوجزیره بزرگ و جزایر کوچک زیادی نیوزلند را تشکیل می دهند. منطقه های خود مختاری چون توکلائو، راس، نیووی و جزایر کوک نیز در خاک نیوزلند واقع هستند. نیوزلند با دیگر خشکی های زمین فاصله بسیاری دارد که این اتفاق باعث به وجود آمدن مجموعه شگفت انگیزی از گیاهان و حیوانات شده است. استرالیا به فاصله 2000 کیلومتر نزدیک ترین همسایه نیوزلند است که دریای معروف به تاسمان بین این دو کشور واقع گردیده. نیوزلند از شمال نیز با کشور های فیجی، نیوکالدونیا و تونگا همسایه است. اوکلند بزرگترین شهر در نیوزلند محسوب می شود و شهر ولینگتون پایتخت ایت کشور است. نیوزلند شامل 16 استان و 50 شهر می باشد. مساحت نیوزلند 268.021 کیلومتر مربع می باشد و طبق اخرین سرشماری جمعیت این کشور 4.972.620 نفر می باشد. واحد پول این کشور دلار نیوزلند است و مذهب اکثریت مردم در این کشور مسیحیت است. به دلیل فاصله زیاد جزایر نیوزلند از دیگر خشکی ها، این کشور یکی از آخرین مناطقی بوده که انسان ها وارد آن شده اند. پس از آشنایی با کشور نیوزلند، به بررسی حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند در ادامه این مقاله می پردازیم

حقوق و درامد پرستاران در نیوزلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی توسط موسسه ملک پور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی توسط موسسه ملک پور

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج

حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند:

افرادی که تمایل به مهاجرت به نیوزلند را دارند و متقاضیان کار پرستاری در نیوزلند باید قبل از هر گونه اقدام به بررسی مواردی بپردازند که می تواند در انتخاب آن ها کمک نماید. از جمله این مسائل می توان به میزان حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند اشاره نمود. حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند به موارد مختلفی بستگی دارد که تمامی این موارد باعث افزایش حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند می شود که از مهم ترین این موارد می توان به میزان تجربه، مدرک تحصیلی و … می باشد. که در ادامه این مطالب را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • محدوده حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند:

    پس از استخدام پرستار در نیوزلند و مشغول شدن به کار، پرستاران در پایین ترین حالت برای هر سال کار پرستاری 40.500 دلار نیوزلند (NZD) حقوق دریافت می نمایند، و حقوق پرستار در نیوزلند در بالاترین حالت خود برای هر سال کار پرستاری 116.000 دلار نیوزلند (NZD) می باشد.

  • متوسط حقوق پرستاران در نیوزلند:

    حقوق متوسط حدود نیمی از پرستاران (50 درصد) در نیوزلند برای هر سال کار کمتر از 71800 دلار نیوزلند(NZD) می باشد و این در حالی می باشد که نیمی دیگر(50درصد) حقوق متوسط بالای 71800 دلار نیوزلند برای هر سال کار پرستاری دریافت می نمایند.

نمودار توزیع حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند

همان گونه که در تصویر و نمودار بالا مشاهده می کنید تنها 25% از پرستاران در استرالیا حقوقی کمتر از 50.500 دلار نیوزلند(NZD) درآمد دارند و این در حالی می باشد که 75% از پرستار ها حقوق بالاتر از 50.500 دلار استرالیا (NZD) دریافت می کنند، در ادامه مطابق با نمودار فوق مشاهده می کنید که حقوق 75% از پرستاران در نیوزلند پایین تر از 88.300 دلار نیوزلند(NZD) می باشد و تنها 25% از پرستاران در این کشور حقوقی بالاتر از 88.300 دلار نیوزلند دریافت می کنند.

تاثیرات تجربه کاری بر درآمد پرستاران در نیوزلند:

در مطالب بالا توضیح داده شد که جهت رشد و افزایش حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند عوامل زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایفای نقش می کنند که می توان از مهم ترین آن ها، به  میزان و سطح تجربه هر پرستار اشاره کرد. چیزی که مشخص است این است که با بالا رفتن میزان تجربه هر پرستار میزان حقوق و مزایای اون نیز افزایش می یابد و این موضوع یک امر رایج در تمامی مشاغل می باشد. با افزایش عمر کار پرستاران و تجربه کاری آن ها به ازای هر سال تجربه میزان مشخصی به حقوق پرستاران اضافه خواهد شد که در ادامه به صورت کامل به بررسی میزان افزایش حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند بر اساس هر سال تجربه در یک نمودار برای شما قرار داده ایم:

نمودار تاثیر تجربه بر افزایش حقوق

تاثیرات میزان تحصیلات بر درآمد پرستاران در نیوزلند:

از عوامل تاثیر گذار دیگری که در افزایش حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند تاثیر مستقیم دارد تحصیلات پرستاران می باشد، علاوه بر تاثیر تحصیلات بر افزایش حقوق پرستار در نیوزلند، داشتن مدرک تحصیلی از الزامات استخدام پرستار در نیوزلند می باشد و افرادی که تمایل به کار پرستاری دارند باید برای ورود به این حرفه تحصیلات دانشگاهی ارائه نمایند. مسلما هر چه قدر سطح تحصیلات یک پرستار بالا تر باشد میزان حقوق دریافتی نیز به مراتب افزایش می یابد و این موضوع علاوه بر حرفه پرستاری در دیگر مشاغل در نیوزلند نیز وجود دارد. برای مثال پرستاری که با مدرک تحصیلی لیسانس مشغول به کار پرستاری می باشد حقوق و مزایای کمتری نسبت به یک پرستار با مدرک فوق لیسانس می باشد. در کشور نیوزلند پرستارانی که دارای مدرک لیسانس پرستاری از دانشگاه های معتبر می باشند، برای هر سال کار پرستاری به صورت متوسط 52.600 دلار نیوزلند در یافت می نمایند و این در حالی است که پرستارانی که موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس پرستاری از دانشگاه های معتبر شده اند برای هر سال کار پرستاری در شرایط مشابه 102.000 دلار نیوزلند حقوق دریافت می نمایند و به این معنی می باشد که پرستارانی که دارای مدرک فوق لیسانس می باشند 93% حقوق بالاتری نسبت به پرستاران با مدرک لیسانس دریافت می نمایند.

نمودار تاثیرات تحصیل در افزایش درآمد پرستاران در نیوزلند

روند افزایش متوسط حقوق سالانه پرستاران در نیوزلند:

تا این بخش از مقاله گفته شد که پروسه افزایش حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند به عواملی گوناگونی بستگی دارد، و تاثیراتی که تجربه کاری و میزان تحصیلات در روند رشد حقوق پرستاران در نیوزلند دارند را توضیح دادیم. از عوامل مهم دیگری که در افزایش حقوق یک پرستار تاثیر دارد می توان به میزان سهیم بودن یک نیرو در رشد و پیشرفت یک مجموعه  اشاره کرد. نکته ای که باید به آن توجه بسیاری کرد این است که روند افزایش حقوق در پرستاران به یک شکل نمی باشد و ممکن است یک پرستار با دخالت عوامل متعددی که از آن ها نام بردیم میزان حقوق بالاتری دریافت کند. اما به صورت کلی در کشور نیوزلند روند افزایش حقوق پرستاران در هر 18 ماه می باشد که میزان 9% از کل به حقوق آن ها اضافه می شود. تهیه و تدوین این مقاله توسط تیم آی تی و کادر مشاورین موسسه حقوقی ملک پور انجام گردیده، انجام هر گونه کپی برداری و استفاده از مقالات موسسه خلاف مقررات است و از نظر شرعی کاملاً حرام می باشد. میزان افزایش حقوق در کشور نیوزلند در مشاغل دیگر متفاوت می باشد و این افزایش در هر 16 ماه صورت می گیرد و میزان افزایش حقوق 8% از کل حقوق یک نیرو می باشد.

 پاداش و مزایای کار پرستاری در نیوزلند:

 پاداش و مزایا از قدیم در هر کار و حرفه ای وجود داشته و این موضوع در تمام دنیا دیده می شود. نیرو های که از شرایط بهتری برخوردار هستند و امور مربوط به خود را به نحو عالی انجام می دهند و باعث رشد و افزایش درآمد مجموعه می شوند، توسط آن مجموعه با هدف ادامه داشتن این روند رشد برای آن نیرو و هم چنین ایجاد احساس رقابت در دیگر نیرو ها با در نظر گرفتن پاداش و مزایا مورد تشویق قرار می گیرد. این موضوع در هر حرفه و تخصصی به نحوی انجام می شود اما میزان آن در مشاغل مختلف متفاوت است و بیشتر در مشاغلی دیده می شود که میزان سود دهی آن ها بالا می باشد. با توجه به این موضوع که خدمات درمانی در کشور نیوزلند برای شهروندان آن کشور به صورت رایگان یا با حداقل هزینه می باشد به مراتب پرستاران کمتر از بقیه مشاغل از حقوق و مزایا برخوردار هستند. در سالی که گذشت در کشور نیوزلند تنها 28 % از پرستاران در نیوزلند پاداش و مزایا دریافت نموده اند و 72% از پرستاران در این کشور هیچ گونه پاداش و مزایایی دریافت نکرده اند.

دیگر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در نیوزلند:

دو مورد از مهم ترین و موثر ترین دلایل و عوامل که در پروسه رشد و افزایش حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند وجود دارند را مورد بررسی قرار دادیم، در ادامه به دیگر عوامل تاثیر گذار در روند رشد حقوق پرستار در نیوزلند می پردازیم.حقوق پرستار در نیوزلند به عوامل مختلف دیگری نیز بستگی دارد که متقاضیان پرستاری در نیوزلند باید به آن ها توجه بسیاری داشته باشند. عواملی مانند انتخاب شهر، استخدام پرستار در نیوزلند در مراکز دولتی یا خصوصی و جنسیت که از دیگر عوامل تاثیر گذار می باشند را در این قسمت بررسی می کنیم:

  • تاثیر جنسیت در افزلیش حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند:

    نیوزلند از کشور های سطح اول جهان به شمار می رود که از نظر فرهنگ شباهت بسیار زیادی به انگلستان دارد. در این کشور به موضوع برابری بین زن و مرد توجه بسیاری می شود و در بسیاری از موضوعات هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد. اما در موضوع پرداخت حقوق ممکن است در بعضی از مشاغل تفاوت های بین حقوق دریافتی آقایان و خانم ها به وجود آید. در کشور نیوزلند در حرفه پرستاری میزان حقوق دریافتی خانم ها 5% بیستر از آقایان در شرایط برابر می باشد.

  • ار در مراکز دولتی یا خصوصی و میزان تاثیر آن در افزایش حقوق:

    خدمات درمانی در نیوزلند نیز مانند دیگر کشور های جهان در دو بخش خصوصی و دولتی به مردم ارائه می شود. در کشور نیوزلند میزان حقوق و درآمد پرستاران در مراکز دولتی  5% بالاتر از همتایان خود در مراکز خصوصی می باشد.

  • تاثیر شهر محل کار در افزایش حقوق و درآمد پرستار در نیوزلند:

    یقیناً کار کردن در شهر های بزرگ در هر کشور حقوق و مزایای بیشتری نسبت به شهر های کوچک تر دارند. زیرا در شهر های بزرگ جمعیت بیشتری زندگی می کنند و به همین میزان خدماتی که ارائه می شود بیشتر و میزان کار نیرو ها نیز بالاتر است. این موضوع در کشور نیوزلند نیز قابل مشاهده می باشد. در جدول زیر میزان حقوق یک پرستار در شرایط برابر در شهر های مختلف نیوزلند را قرار داده ایم:

شهر میزان حقوق
ولینگتون 78.200 دلار نیوزلند
روتوروا 69.100 دلار نیوزلند
همیلتون 71.700 دلار نیوزلند
کریستچرچ 75.500 دلار نیوزلند
اوکلند 81.200 دلار نیوزلند

هزینه های زندگی در نیوزلند:

اصلی ترین علل در پروسه رشد حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند، شرایط پرستاری در نیوزلند و میزان حقوق پرستار در نیوزلند را در مطالب بالا برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. متقاضیان مهاجرت پرستاری به نیوزلند پس از بررسی و اطلاع از شرایط حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند باید به بررسی مسائل مختلف دیگر بپردازند که مهم ترین آن ها هزینه های زندگی در نیوزلند می باشد. با بررسی میزان هزینه های زندگی در نیوزلند و مقایسه با میزان درآمد پرستاران در این کشور می توان به این نتیجه رسید که آیا مهاجرت پرستاری به نیوزلند مناسب می باشد یا خیر. در ادامه به بررسی مهم ترین هزینه ها در شهر اوکلند خواهیم پرداخت:

اقلام مصرفی مقدار قیمت
پنیر 1 کیلو 5.21 NZD
سیب 1 کیلو 1.82NZD
پرتقال 1کیلو 1.87  NZD
آب معدنی 1.5 لیتر  6 NZD
مرغ 1 کیلو 6.76 NZD
گوشت 1 کیلو 9.27NZD
تخم مرغ 12 عدد 6.25NZD
برنج 1 کیلو 1.33NZD
شیر 1 لیتر  10.50 NZD
قیمت خرید آپارتمان مرکز شهر- هر متر مربع 11.500 دلار نیوزلند
قیمت خرید آپارتمان خارج از مرکز- هر متر مربع 9.000  دلار نیوزلند
اجاره آپارتمان مرکز شهر-  سه خوابه 3.450  دلار نیوزلند
اجاره آپارتمان خارج از مرکز شهر –  سه خوابه 2.600  دلار نیوزلند
اجاره آپارتمان مرکز شهر –  یک خوابه 1.900  دلار نیوزلند
اجاره آپارتمان خارج از مرکز شهر –  یک خوابه 1.700  دلار نیوزلند
حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند و سخن پایانی:

حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند، شرایط مهاجرت پرستاران به نیوزلند، بررسی مسائلی که منجر به افزایش حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند می شود را در این مقاله به صورت تخصصی و علمی به رشته تحریر درآمد. نیوزلند از برترین و پیشرفته ترین کشور های جهان با طبیعت عالی و آب و هوای مساعد از جمله کشور هایی می شود که سالیانه هزاران نفر از سراسر دنیا به قصد کار، تحصیل، سرمایه گذاری و بازدید به آن مهاجرت می نمایند. پرستاری از جمله مشاغلی می باشد که در نیوزلند از شرایط بسیار عالی بهره مند است و افرادی که به واسطه کار و پرستاری در نیوزلند به ان مهاجرت می نمایند از شرایط خوبی بهره مند می شوند. موسسه حقوقی ملک پور با تجربه و سابقه طلایی در امور مهاجرت و اخذ ویزا می تواند به شما متقاضیان مهاجرت پرستاری به نیوزلند خدمات ویژه ای را ارائه نماید و اطلاعات دقیقی در خصوص حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید با برقرار کردن تماس با موسسه ملک پور به صورت رایگان به بررسی شرایط مهاجرتی خود بپردازید. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید در بخش پرسش و پاسخ مقاله مطرح نمایید تا در اولین فرصت به آن ها پاسخ داده شود.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند

✅محدوده حقوق پرستاری در نیوزلند در پایین ترین و بالاترین حالت برای هر سال کار چه مقدار است؟

محدوده حقوق پرستاری در نیوزلند در پایین ترین حالت برای هر سال کار به عنوان پرستار 40500 دلار نیوزلند می باشد و این میزان حقوق در بالاترین حالت 116000 دلار نیوزلند می باشد.

✅میزان حقوق پرستاران مرد در نیوزلند نسبت به حقوق پرستاران خانم در این کشور چه تفاوتی دارد؟

پرستاران زن در کشور نیوزلند برای هر سال کار پرستاری 5 درصد از حقوق بیشتری نسبت به پرستاران آقا برخوردار هستند.

✅تفاوت حقوق و درآمد پرستاران در نیوزلند با مدرک فوق لیسانس نسبت به حقوق پرستارانی که با مدرک لیسانس مشغول به کار می باشند چه مقدار است؟

در نیوزلند پرستارانی که با مدرک فوق لیسانس مشغول به کار می باشند برای هر سال کار پرستاری در این کشور 93درصد حقوق بالاتری نسبت به پرستارانی که دارای مدرک لیسانس می باشند دریافت می کنند.

✅تفاوت حقوق پرستاری در نیوزلند برای کار در بیمارستان ها و مراکز دولتی نسبت به مراکز خصوصی چه مقدار است؟

پرستارانی که در مراکز دولتی و عمومی به کار مشغول می باشند از 5 درصد حقوق بیشتری نسبت به پرستاران بخش خصوصی برخوردار هستند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *