حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در فنلاند
  • حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد پرستاران در فنلاند
  • تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد پرستاران در فنلاند
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه پرستاران در فنلاند
  • مزایا و پاداش های کار پرستاری در فنلاند
  • سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در فنلاند
  • هزینه های زندگی در فنلاند
  • حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند و سخن پایانی
حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند

حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند، مهاجرت پرستاران به فنلاند، اصلی ترین مسائل در پروسه رشد حقوق پرستار در فنلاند و دیگر مسائلی که ممکن است در مهاجرت پرستاران به فنلاند تاثیر گذار باشد و به موضوع حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند مرتبط باشد را مورد بحث علمی و تخصصی قرار می دهیم و به رشته تحریر در خواهیم آورد. فنلاند از کشور های عضو اتحادیه اروپا و حوزه شنگن می باشد که در شمال اروپا و حوزه اسکاندیناوی واقع شده است. فنلاند کشوری بی نظیر و از بهترین کشور های جهان می باشد که به دلیل شرایط بسیار مناسب زندگی مانند دیگر کشور های حوزه اسکاندیناوی، متقاضیان بسیاری را از سراسر جهان برای مهاجرت از مسیر های گوناگون به خود جذب می کند. موسسه حقوقی ملک پور با سطح تخصص بالا در امور مهاجرتی و با در اختیار داشتن مشاورین و وکلای با تجربه در مسائل مهاجرت، به افرادی که تمایل به مهاجرت به دیگر کشور های جهان را دارند خدماتی بی نظیر ارائه می نمایند. افراد متقاضی می توانند جهت کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص موضوعاتی مانند حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند و دیگر اطلاعات مهاجرتی و همچنین بررسی شرایط مهاجرتی خودشان با موسسه تماس گرفته و تا مشاورین به صورت رایگان به آن ها خدمات مشاوره ای ارائه نمایند.

شرایط عمومی کار در فنلاند:

جمهوری فنلاند کشوری واقع شده در شمال اروپا با حدود 5 میلیون نفر جمعیت می باشد. شهر هلسینکی پایتخت این کشور و زبان رسمی مردمان آن فنلاندی و سوئدی می باشد. فنلاند تا سال 1809 بخشی از سوئد بود. فنلاند تنها عضو شمال اروپا در اتحادیه اروپا است که از یورو به عنوان پول ملی استفاده می کند.کشورهای شمال اروپا به طور مداوم در رأس گزارش سالانه جهانی شادترین کشور های جهان که توسط سازمان ملل اعلام می شود قرار دارند، اما در سال 2020،  فنلاند با گذر از بقیه کشور ها این عنوان را به خود اختصاص داده، در این رتبه بندی عوامل زیادی در نظر گرفته شده است، عواملی مانند امید به زندگی، قدرت اقتصادی، حمایت اجتماعی از دوستان و آشنایان، فساد پایین، آزادی در انتخاب و .. عواملی هستند که باعث شده فنلاند به عنوان شادترین کشور جهان شناخته شود. کشور فنلاند از نظام درمانی و بهداشتی بسیار عالی برخوردار است اما در این کشور کمبود نیروی پرستار وجود دارد و فرصت های شغلی زیادی برای کار پرستاری در فنلاند وجود دارد. در ادامه به مطالبی حول محور حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند خواهیم پرداخت.  صفحه

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی این ویدئو

حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند:

همان طور که گفته شد کشور فنلاند در بخش درمان به نیروی کار پرستار نیاز دارد و به دلیل شرایط بسیار عالی زندگی در این کشور پرستاران بسیاری تمایل دارند تا در این کشور به کار پرستاری مشغول شوند. البته قابل ذکر است که تمامی کشور های دنیا از نقاط مثبت و منفی برخوردار هستند و کشور فنلاند نیز از این قاعده مستثنی نیست، و متقاضیان قبل از هر گونه اقدام باید به بررسی تمام نکات بپردازند تا بتوانند یک انتخاب مناسب برای مهاجرت داشته باشند. همان گونه که گفته شد در این مقاله به بررسی حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند خواهیم پرداخت و شما عزیزان برای دریافت سایر اطلاعات مهاجرتی می توانید به مطالعه مقالات در سایت های موسسه ملک پوربپردازید. فنلاند یکی از کشور های سطح اول جهان می باشد و نرخ بیکاری در این کشور پایین می باشد. در ادامه میزان حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند را به صورت کامل توضیح خواهیم داد:

  • محدوده حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند:

    پرستارانی که به عنوان نیروی کار در فنلاند مشغول به کار می باشند معمولاً سالانه حدود 42400 یورو درآمد کسب می کنند و محدوده حقوق از 22900 یورو در پایین ترین میزان حقوق تا 46000 یورو در بالاترین میزان حقوق است.

  • حقوق متوسط:

    متوسط ​​حقوق 39000 یورو در سال است ، به این معنی که نیمی (50٪) از متقاضیانی که به عنوان پرستار در فنلاند کار می کنند کمتر از 39،000 یورو درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر از پرستاران  بیش از 39،000 یورو درآمد دارند.

نمودار حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند

درصد ها:

همان گونه که می بینید 25% و 75% نزدیک ترین درصد ها به میانه نمودار توزیع حقوق می باشند که به این معنا می باشد که 25% از پرستاران در فنلاند حقوقی کمتر از 27800 یورو برای یک سال دریافت می کنند و 75% پرستاران حقوقی بالاتر از این مبلغ دریافتی دارند، در ادامه می بینید که 75% درصد از پرستاران در فنلاند  حقوقی کمتر از 47300 یورو درآمد دارند و تنها 25% از پرستاران 47300 یورو درآمد دارند.

تاثیر تجربه کار بر درآمد پرستاران در فنلاند:

عواملی وجود دارند که مستقیما در روند افزایش و تعیین حقوق پرستاران در فنلاند تاثیر دارند که یکی از این عوامل تاثیر گذار، میزان تجربه کاری هر پرستار می باشد. پرستارانی که از تجربه کاری بالاتری برخوردار هستند از میزان حقوق و درآمد بالاتری برخوردار می باشند و همچنین یکی از دلایلی که باعث می شود پرستاران بتوانند وارد بازار کار پرستاری در فنلاند شوند میزان تجربه کاری آن ها می باشد، مسلماً پرستاری که از سال ها تجربه کاری برخوردار است به مراتب شانس بالاتری برای ورود به بازار کار پرستاری در فنلاند دارد و هم چنین از میزان حقوق و درآمد بالاتری نسبت به همکاران کم تجربه خود دارند، البته پرستاران باید از این موضوع اطلاع داشته باشند که جهت ورود به کار پرستاری در فنلاند باید در این کشور معادل سازی مدارک را انجام دهند که از اصلی ترین بخش های معادل سازی یادگیری زبان فنلاندی می باشد. در این قسمت برای شما عزیزان میزان حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند را نسبت به هر سال تجربه کاری برای شما قرار داده ایم:

نمودار افزایش حقوق و درآمد پرستاران بر اساس تجربه

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد پرستاران در فنلاند:

پرستاری از مشاغلی می باشد که نیاز به تحصیل آکادمیک دارد و افرادی که تمایل دارند تا وارد کار پرستاری شوند، نیاز است تا در این رشته به تحصیل دانشگاهی بپردازند و مدرک دانشگاهی را در این رشته کسب نمایند. همچنین تحصیلات در رشته پرستاری موجب می شود تا پرستارانی که از سطح بالاتری از تحصیلات در این رشته برخوردار هستند میزان حقوق و درآمد بالاتری را دریافت نمایند. همان گونه که گفته شد پرستارانی که قصد مهاجرت به دیگر کشور ها را دارند و تمایل دارند در این کشور ها به کار پرستاری مشغول شوند باید معادل سازی مدارک را انجام دهند اما افرادی که در کشور فنلاند به تحصیل در رشته پرستاری می پردازند در صورتی که موفق به فارغ التحصیلی در این رشته شوند می توانند بدون معادل سازی به عنوان پرستار در این کشور به فعالیت مشغول شوند. در این قسمت به تفاوت میان حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند با سطوح مختلف تحصیلی خواهیم پرداخت. پرستارانی که در کشور فنلاند با مدرک تحصیلی لیسانس مشغول به کار می پردازند برای هر سال کار حقوقی معادل 34400 یورو حقوق دریافت می نمایند و این در حالی است که پرستارانی که در فنلاند با مدرک فوق لیسانس به کار مشغول می باشند برای هر سال کار، حقوقی معادل با 52500 یورو دریافت می نمایند. پرستاران با مدرک فوق لیسانس در شرایطی مساوی با همتایان خود با مدرک لیسانس 53درصد از حقوق بالاتری برخوردار هستند.

روند رشد متوسط حقوق سالانه پرستاران در فنلاند:

از دیگر عوامل تاثیر گذار در رشد حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند می توان به مواردی همچون شهر محل کار پرستاران و یا فعالیت در موسسات و مراکز دولتی یا خصوصی اشاره نمود. علاوه بر این موارد که منجر به افزایش حقوق و درآمد پرستاران می شود، شامل افزایش سالانه ملی حقوق نیز می شوند. افزایش سالانه ملی حقوق در تمام کشور ها و در تمام مشاغل وجود دارد و به این صورت می باشد که در هر سال میزان مشخصی به حقوق نیرو های کار اضافه می شود. در کشور فنلاند میزان افزایش سالانه ملی حقوق برای نیروی کار پرستار در هر 18 ماه اتفاق می افتد که در هر مرتبه 9% از کل حقوق یک پرستار به حقوق نیرو ها اضافه می شود. افزایش سالانه ملی حقوق در کشور فنلاند برای مشاغل دیگر متفاوت می باشد و به صورت کلی در هر 16 ماه مقدار 8% به حقوق نیرو های کاری اضاقه می گردد.

مزایا و پاداش های کار پرستاری در فنلاند:

از مسائل مهمی که باعث می شود هر نیروی کاری تمایل داشته باشد تا با اشتیاق بیشتری به انجام کار مشغول شود و این موضوع باعث ایجاد شدن انگیزه در میان کارمندان و نیرو ها می شود پرداخت پاداش و مزایا به نیرو ها می باشد. تجربه ثابت کرده که در مشاغلی که کارفرمایان برای نیرو های برتر خود پاداش و مزایا در نظر گرفته اند، میزان اشتیاق به کار در میان نیرو ها بیشتر می شود و هر نیرو تمام توان خود را در کار می گذارد تا بتواند رضایت کارفرمای خود را به دست آورد. این موضوع بیشتر در مشاغلی دیده می شود که میزان سود دهی و گردش مالی بالا دارند، اما در مشاغلی مانند پرستاری شرایط متفاوت است، زیرا کار پرستاری جز مشاغلی می باشد که به صورت مستقیم باعث تولید درآمد نمی شود. مطابق با آماری که در سال 2020  منتشر شد تنها 27% از پرستاران شاغل در فنلاند اعلام نموده اند که در طول سال حقوق و مزایا دریافت نموده اند و 73% از پرستاران در این کشور اعلام نموده اند که هیچ گونه مزایا و پاداشی دریافت نکرده اند.

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در فنلاند:

میزان حقوق پرستار در فنلاند و عواملی که در افزایش حقوق پرستاران و تعیین حقوق آن ها به صورت مستقیم نقش دارند مانند سطح تحصیلات و تجربه کاری را مورد بررسی قرار دادیم. اما همان گونه که گفته شد عواملی چون جنسیت پرستاران در فنلاند، شهر محل فعالیت آن ها و کار در مراکز دولتی و خصوصی، دیگر عوامل تاثیر گذاری می باشند که قبل از هر گونه اقدام برای مهاجرت پرستاران به فنلاند باید مورد بررسی قرار بگیرد. پس از بررسی و تحقیق در خصوص روند رشد و میزان حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند و بررسی مواردی دیگر مانند هزینه های زندگی، نرخ بیکاری، شرایط آب و هوا، میزان امنیت و .. می توان تصمیم گرفت که آیا فنلاند برای مهاجرت کاری انتخابی مناسب می باشد؟ در ادامه به بررسی علل دیگر افزایش حقوق و درآمد پرستاران می پردازیم:

  • تاثیر جنسیت در حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند:

    در کشور فنلاند نیروی پرستار زن برای هر سال کار پرستاری در این کشور حقوقی معادل با 43200 یورو دریافت می نمایند و این در حالی است که پرستاران آقا در کشور فنلاند برای هر سال کار پرستاری حقوقی معادل با 41500 یورو دریافت می کنند.

  • کار در موسسات دولتی یا خصوصی فنلاند و تاثیرات آن در حقوق و درآمد پرستاران:

    پرستارانی که در مراکز درمانی خصوصی در فنلاند به کار پرستاری مشغول می باشند برای هر سال کار در مراکز خصوصی حقوق و درآمدی معادل با 54900 یورو دریافت می نمایند و این در حالی است که پرستارانی که در مراکز درمانی دولتی و عمومی فعالیت می کنند 5درصد حقوق و درآمد بالاتری نسبت به همکاران خود در بخش خصوصی دارند و برای هر سال کار پرستاری حقوقی معادل با 57500 یورو دریافت می نمایند.

  • تفاوت حقوق پرستاران در فنلاند در شهر های مختلف:

    کشور فنلاند کشوری کوچک می باشد از این رو اکثریت پرستاران مهاجر برای کار به شهر هلینسکی پایتخت این کشور نقل مکان می نمایند. حقوق و درآمد پرستاران در این شهر برای هر سال کار معادل با 48900 یورو می باشد.

هزینه های زندگی در فنلاند:

می توان به جرات مبحث هزینه های زندگی در یک کشور را، مهم ترین موضوع برای انتخاب یک کشور جهت مهاجرت دانست. افراد متقاضی به مهاجرت هنگامی که تمایل به مهاجرت پیدا می کنند در ابتدا به بررسی هزینه زندگی در سایر کشور ها می پردازند و بعد از بررسی این موضوع به بررسی موارد دیگر می پردازند. البته تمامی مواردی که قبل از مهاجرت به بررسی نیاز دارند حائز اهمیت می باشند و هر کدام به نوعی در انتخاب یک کشور به عنوان مقصد نقش دارند. قبل از مهاجرت پرستاران به فنلاند نیز باید به بررسی هزینه های زندگی در این کشور پرداخت. این مقاله و دیگر مقالاتی که در سایت های موسسه حقوقی ملک پور مطالعه می نمایید تماماً توسط تیم آی تی و مشاورین موسسه تهیه گردیده و تدوین شده است، هر نوع استفاده از این مقالات و کپی برداری از آن ها خلاف قانون می باشد و از نظر شرعی حرام می باشد. در جداول زیر هزینه بعضی از اقلام مصرفی در شهر هلینسکی پایتخت فنلاند را برای شما قرار داده ایم:

قیمت مقدار کالا
یورو 2.44 12 عدد تخم مرغ
یورو 3.61 1 لیتر شیر
یورو 4.71 1 کیلو مرغ
یورو 6.62 1 کیلو گوشت قرمز
یورو 3.02 1 کیلو پنیر
یورو 0.72 1 کیلو موز
یورو 1 1 کیلو پرتغال
یورو 1.08 1کیلو سیب
یورو 13 یک وعده-ارزان رستوران
یورو 1.50 1.5 لیتر آب معدنی
یورو 1.61 هر کورس تاکسی
یورو 88 1 ماه(آپارتمان 80 متری) قبض آب، برق، گاز، شارژ ساختمان
یورو 0.07 هر دقیقه مکالمه موبایل
یورو 23 1 ماه اینترنت
یورو 88 1 ماه(آپارتمان 80 متری) بلیط حمل و نقل محلی
یورو 41 هر ماه باشگاه ورزشی
یورو 5.72 یک لیتر بنزین
قیمت مقدار نوع
یورو 760 مرکز شهر .هر متر مربع قیمت خرید آپارتمان
یورو 441 خارج از مرکز.  هر متر مربع قیمت خرید آپارتمان
1500 تا 2800 یورو مرکز شهر .  سه خوابه اجاره آپارتمان
1100 تا 1700 یورو خارج از مرکز شهر .  سه خوابه اجاره آپارتمان
800 تا 1250 یورو مرکز شهر .  یک خوابه اجاره آپارتمان
700 تا 1000 یورو خارج از مرکز شهر . یک خوابه اجاره آپارتمان
حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند و سخن پایانی:

حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند، مهاجرت به فنلاند برای پرستاران، علل افزایش حقوق پرستار در فنلاند و سایر موارد و موضوعات مربوط به حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند را برای شما متقاضیان، به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار دادیم و سعی شد تا با اطلاعاتی دقیق و به روز برای شما عزیزان متقاضی کار پرستاری در فنلاند مطالبی در خصوص حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند را به رشته تحریر در آوریم. فنلاند از کشور های حوزه اسکاندیناوی و اروپای شمالی می باشد که شاد ترین کشور جهان در سال 2020 شناخته شد. این کشور با رفاه بالا و فرهنگ بی نظیر و آب و هوای برفی کشوری پر طرفدار در میان مهاجران می باشد. به دلیل کمبود نیروی کار پرستاری در فنلاند و همچنین شرایط عالی بهداشت و درمان این کشور از پرستارانی که به این کشور مهاجرت می نمایند به خوبی استقبال می کند. موسسه حقوقی ملک پور با کادری مجرب و متخصص در امور حقوق مهاجرت و با به کار گیری وکلای مهاجرتی با تجربه از سراسر دنیا، به افرادی که تمایل به مهاجرت به کشور های سطح اول جهان از روش های کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری را دارند خدماتی بی نظیر ارائه می نماید. همچنین مهاجرت به فنلاند برای پرستاران از خدمات موسسه می باشد و پرستاران می توانند با برقرار کردن تماس با موسسه و صحبت با مشاورین، اطلاعات دقیقی در خصوص حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند به دست آورند و همچنین این امکان را دارند تا با بازگو کردن شرایط مهاجرتی خود، از بهترین روش مهاجرت برای خودشان آگاه شوند. در صورتی که هر گونه ابهام یا سوالی برای شما به وجود آمد می توانید در قسمت پرسش و پاسخ مطرح نمایید تا به آن ها پاسخ بدهیم.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد پرستاران در فنلاند

✅حداقل حقوق و حداکثر حقوق پرستاران در فنلاند چه مقدار است؟

پایین ترین میزان حقوق برای هر سال کار پرستاری در فنلاند حقوقی معادل با 22900یورو دریافت می باشد و بالاترین میزان حقوق برای هر سال کار 46000 یورو می باشد.

✅تفاوت حقوق پرستاران در فنلاند با مدرک لیسانس نسبت به پرستارانی که با مدرک فوق لیسانس مشغول به کار می باشند چه مقدار است؟

پرستارانی که در کشور فنلاند مشغول به کار هستند برای هر سال کار 53درصد حقوق کمتری نسبت به پرستاران با مدرک فوق لیسانس درآمد دارند.

✅تفاوت حقوق و درآمد پرستاران آقا نسبت به حقوق پرستاران خانم در فنلاند چه مقدار است؟

در کشور فنلاند پرستاران خانم برای هر سال کار حقوقی معادل با 43200 یورو دریافت می کنند و این در حالی است که پرستاران آقا برای هر سال کار در شرایطی برابر حقوقی معادل با 41500یورو دریافت می نمایند.

✅عوامل تاثیر گذار در افزایش حقوق پرستاران در فنلاند کدام می باشند؟

عوامل اصلی تاثیر گذار در افزایش حقوق پرستاران در فنلاند میزان تجربه کاری هر پرستار، سطح تحصیلات آن ها می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *