حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در آمریکا
  • حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد پرستاران در آمریکا
  • تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد پرستاران در آمریکا
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه پرستاران در آمریکا
  • مزایا و پاداش های کار پرستاری در آمریکا
  • سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در آمریکا
  • هزینه های زندگی در آمریکا
  • حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا و سخن پایانی
حقوق و درامد پرستاران در آمریکا

حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا، نگاه کلی به هزینه های زندگی در ایالات متحده، بررسی روند افزایش حقوق پرستاران در آمریکا، شرایط مهاجرت پرستار به آمریکا و مواردی که به حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا ارتباط مستقیم دارد از جمله مواردی است که سعی داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. ایالت متحده آمریکا از بسیاری جهات کشوری است که شباهتی به دیگر کشور ها ندارد و در طول تاریخ خود هر نوع تمایز قابل توجهی را به خود اختصاص داده است، آمریکا به عنوان ابر قدرت نظامی جهان و یکی از مرفه ترین کشور ها و همچنین یکی از متنوع ترین کشور ها از نظر جمعیت می باشد. آمریکا هدف مهاجرت بسیاری از مردمان جهان برای شروع یک زندگی بهتر می باشد. موسسه حقوقی ملک پور با تخصص و سابقه بلند مدت در امر مهاجرت می تواند در اختیار شما عزیزان اطلاعات دقیقی در خصوص حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا را قرار دهد و به شما متقاضیان جهت مهاجرت به این کشور و دیگر کشور های سطح اول جهان یاری رساند. با برقراری ارتباط با موسسه حقوقی ملک پور می توانید به صورت رایگان اطلاعات و شرایط خود را با مشاورین موسسه به اشتراک بگذارید تا آن ها پس از بررسی این شرایط بهترین نوع مهاجرت را با توجه به شرایط و علایق شما معرفی نماید.

شرایط عمومی کار در آمریکا:

سومین کشور جهان از نظر وسعت زمین ایالات متحده آمریکا می باشد که تقریبا اندازه کل قاره اروپا است. این کشور بیشتر از هر کشوری در جهان مهاجر را در خود جای داده است  و احتمالاً هیچ کشوری از نژاد ، قومیت و فرهنگ طیف وسیع تری از ایالات متحده ندارد که نزدیک به 45 میلیون نفر می باشد. این کشور 5% از جمعیت جهان را در خود جای داده است ولی تقریباً 25% از تولید اقتصاد ی جهان را در خود جای داده است. ایالات متحده قوی ترین سیستم آموزش عالی جهان را در اختیار دارد و سالانه بیش از یک میلیون دانشجوی بین المللی جذب می کند که بیشترین دانشجوی بین المللی را نسبت به سایر کشور ها دارد. مهاجرت پرستار به آمریکا در سالیان گذشته به شدت افزایش داشته است و پرستاران از سراسر جهان تمایل به مهاجرت به این کشور را دارند. پرستارانی که تمایل به کار در آمریکا را دارند باید برای ورود به این کشور ویزای کاری آمریکا را اخذ نمایند. در ادامه این مقاله به بررسی میزان حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا خواهیم پرداخت.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا:

بی شک آمریکا یکی از بهترین کشور های دنیا می باشد و می توان گفت اکثریت مردم تمایل دارند تا با روش های مختلف به این کشور پیشرفته مهاجرت نمایند. شاید آمریکا یکی از برترین کشور های جهان به شمار رود اما پرستارانی که تمایل به مهاجرت به این کشور دارند باید قبل از هر گونه اقدامی به بررسی مسائل مختلف بپردازند، مسائلی مانند حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا، میزان افزایش حقوق پرستاران در این کشور، هزینه های زندگی در ایالت متحده و مسائل مهمی که ممکن است در آینده کاری یک پرستار تاثیر مستقیم داشته باشد. در ادامه برای شما میزان حقوق پرستاران در آمریکا را قرار داده ایم:

  • محدوده دستمزد و حقوق پرستاران در آمریکا:

    حقوق پرستار در ایالت متحده در پایین ترین حالت حقوق 39500 دلار و در بالاترین حالت حقوق یک پرستار 119000 دلار برای یک سال کار پرستاری می باشد.

  • حقوق متوسط:

    حقوق متوسط یک پرستار در سال 76000 دلار در سال است، به این معنی که نیمی(50%) از پرستاران در ایالت متحده آمریکا حقوقی کمتر از 76000 دلار درآمد دارند و نیمی دیگر حقوق و درآمدی بالاتر از 76000 دلار درآمد دارند.

نمودار حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا

درصد ها:

با مشاهده نمودار توزیع که برای شما عزیزان قرار داده ایم متوجه این موضوع می شوید که دو مقدار درصدی که به میانه نزدیک می باشند 25% و 75%  می باشند که نشان دهنده این موضوع می باشد که تنها 25% از پرستاران در آمریکا حقوق و درآمدی کمتر از 52000 دلار برای یک سال کار پرستاری دریافت می نمایند و 75% از آن ها حقوقی بالاتر از 52000 دلار دریافت می نمایند. در قسمت بالای نمودار توزیع حقوق نیز متوجه این موضوع خواهید شد که تنها 25 درصد از پرستاران در آمریکا برای یک سال کار حقوقی بالاتر از 95700 دلار دریافت می نمایند و 75 درصد از نیروی پرستار در آمریکا کمتر از این مبلغ دریافتی دارند.

تاثیر تجربه کار بر درآمد پرستاران در آمریکا:

بدون شک تجربه داشتن در هر شغل و حرفه ای اصلی ترین موضوع برای قانع کردن کارفرمایان برای استخدام یک نیروی کاری می باشد، همچنین بالا رفتن تجربه یکی از مهم ترین عناصر برای افزایش حقوق و درآمد نیرو های کاری من جمله پرستاران می باشد. البته قابل ذکر است که عوامل بسیاری در افزایش حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارند اما داشتن تجربه در کار از مهم ترین و اصلی ترین موارد برای افزایش حقوق پرستار در آمریکا می باشد، در ادامه برای شما عزیزان در یک نمودار میزان تفاوت حقوق و روند افزایش حقوق پرستاران در آمریکا بر اساس هر سال تجربه کاری را قرار داده ایم و با توجه به نمودار می توانید متوجه تاثیرات هر سال تجربه کاری بر میزان افزایش حقوق پرستاران در آمریکا شوید:

نمودار تاثیر تجربه بر حقوق پرستاران در آمریکا

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد پرستاران در آمریکا:

در تمام کشور های جهان اشخاصی که دارای مدارک تحصیلات عالیه می باشند از شرایط راحت تری برای ورود به بازار کار بهرمند هستند و در اکثر موارد اولویت استخدام با افرادی می باشد که دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند. داشتن مدارک تحصیلات عالی معتبر علاوه بر این موضوع که از اصلی ترین الزامات برای ورود به کار پرستاری است یکی از اصلی ترین دلایل برای افزایش حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا می باشد و افرادی که در زمان تحصیل در دانشگاه موفق به اخذ مدارک در مقاطع بالاتر شده اند از حقوق و مزایای بیشتری برخوردار می شوند. شهروندان آمریکایی که تمایل به ورود به کار پرستاری را دارند باید به تحصیل پرستاری در آمریکا بپردازند و پس از گذراندن دوران تحصیل پرستاری در آمریکا می توانند برای ورود به بازار کار در این رشته اقدام نمایند، همچنین اصلی ترین نیاز برای مهاجرت پرستار به آمریکا داشتن مدارک تحصیلی در رشته پرستاری می باشد. تاثیر سطح تحصیلات در میزان حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا در مقاطع مختلف متغیر می باشد، پرستارانی که با مدرک لیسانس پرستاری وارد بازار کار این رشته می شوند برای یک سال کار به صورت میانگین حقوقی معادل 54700 دلار دریافت می نماید، اما پرستارانی که مدرک تحصیلی آن ها فوق لیسانس پرستاری می باشد برای یک سال کار، در شرایطی برابر با همتایان خود با مدرک لیسانس، حقوقی معادل 97000 دلار دریافت می نمایند و به این معنی می باشد که پرستاران با مدرک فوق لیسانس پرستاری 77% حقوق بالاتری نسبت به پرستاران با مدرک لیسانس دریافت می کنند.

نمودار تاثیر تحصیلات بر حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا

روند رشد متوسط حقوق سالانه پرستاران در آمریکا:

همانگونه که در مطالب بالا توضیح داده شد از مهم ترین مسائل که قبل از اقدام برای مهاجرت پرستاران به بررسی و تحقیق در آن مورد می پردازند روند رشد و افزایش حقوق و درآمد پرستاران در کشور های دیگر می باشد، این که چه دلایلی منجر به افزایش سریع تر حقوق و درآمد در آن کشور می شود؟ یا به صورت کلی هر چند ماه یک بار از طرف دولت افزایش حقوق برای پرستاران اعمال می شود و هر بار چه مقدار به حقوق یک پرستار اضافه می شود؟ این سوال ها ممکن است در ذهن هر پرستار شکل بگیرد و به دنبال جوابی برای آن ها باشد، که در این قسمت سعی داریم به این سوالات پاسخ دهیم. تجربه و تحصیلات دو موردی که تا این قسمت از مقاله مورد بررسی قرار گرفت اصلی ترین عوامل جهت افزایش حقوق یک پرستار می باشند، اما آیا تنها این موارد می تواند حقوق یک پرستار را تعیین کند یا افزایش دهد؟ از دیگر عواملی که تاثیر مستقیم در تعیین حقوق یک پرستار دارد می توان به جنسیت یک پرستار یا شهر یا ایالتی که پرستار در آن مشغول به کار می شود و یا خصوصی یا دولتی بودن مجموعه و موسسه کاری پرستاران اشاره کرد. علاوه بر این موارد که می تواند به صورت جداگانه در افزایش حقوق یک پرستار تاثیر بگذارد، افزایش حقوق به صورت سالانه برای تمام پرستاران اعمال می شود. در کشور آمریکا میزان افزایش حقوق سالانه ملی برای پرستاران و دیگر مشاغل در هر 18 ماه یک بار اتفاق می افتد که میزان 9درصد حقوق نیرو ها افزایش پیدا می کند.

مزایا و پاداش های کار پرستاری در آمریکا:

هر نیروی کار، در صورتی که در کار و حرفه ی خود به بهترین شکل عمل نماید و باعث رضایت بیش از حد کارفرمای خود شود علاوه بر حقوق و درآمدی که به صورت ثابت دریافت می نماید پاداش و مزایای را نیز دریافت می نماید. پاداش و مزایا برای نیرو های کاری در تمامی حرفه ها و مشاغل در اقصی نقاط جهان دیده می شود. دادن پاداش و مزایا به نیرو های کاری عمدتا در مشاغلی وجود دارد که میزان درآمد در آن ها بالا می باشد و نیرو های کاری مستقیما روی افزایش درآمد مجموعه تاثیر می گذارند و باعث افزایش درآمد آن مجموعه می شوند. در مشاغلی مانند خدمات درمانی که نیرو های کاری در سراسر کشور بسیار زیاد می باشند و در هر مرکز درمانی تعداد بسیار زیادی نیرو به کار مشغول هستند و هدف کاری آن ها بهبود سلامت جامعه می باشد م مستقیماً نقشی در رشد اقتصادی یک مملکت ندارند میزان اعطای پاداش و مزایا به نیرو های کاری کمتر دیده می شود. بر اساس آخرین گزارش در کشور آمریکا در سال 2020 تنها 30% از پرستاران در کل ایالت متحده پاداش و مزایا دریافت کرده اند و 70% از پرستاران در آمریکا هیچ گونه پاداشی دریافت نکرده اند.

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در آمریکا:

تاثیر تجربه و تحصیلات در روند تعیین و افزایش حقوق پرستاران در آمریکا توضیح داده شد و همان طور که گفته شد از اصلی ترین عوامل جهت تعیین حقوق و افزایش حقوق پرستاران در آمریکا این دو مورد می باشند. اما مسائل دیگری نیز در این تعیین حقوق و افزایش حقوق تاثیر مستقیم دارند که در مطالب بالا به آن ها اشاره شد، مواردی مانند تاثیرات جنسیت در تعیین میزان حقوق، شهر و ایالت محل کار پرستاران و همین طور تاثیر کار در موسسات خصوصی و دولتی  بر روی تعیین حقوق پرستار در آمریکا که در این قسمت به طور کامل به توضیح آن ها خواهیم پرداخت:

  • تاثیرات جنسیت پرستار در تعیین حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا:

    در کشور آمریکا پرستاران زن از حقوق و مزایای بالاتری نسبت به پرستاران مرد برخوردار هستند. حقوق پرستار زن در ایالت متحده آمریکا در حالت معمول برای یک سال کار پرستاری 79800 دلار می باشد و این در حالی می باشد که آقایان با همان شرایط 6% کمتر از حقوق خانم ها دریافت می نمایند و برای هر سال کار پرستاری حقوقی معادل 75300 دلار دریافت می نمایند.

  • تاثیرات کار در مراکز خصوصی یا دولتی بر میزان حقوق پرستاران در آمریکا:

    پرستارانی که در مراکز درمانی دولتی و عمومی مشغول به فعالیت می باشند نسبت به همکاران خود در مراکز خصوصی از حقوق و مزایای بالاتری برخوردار هستند. حقوق پرستار در آمریکا در مراکز دولتی برای هر سال کار به صورت میانگین 97100 دلار می باشد و این در حالی می باشد که در مراکز خصوصی حقوق پرستار برای یک سال کار 92400 دلار می باشد و به این معنی می باشد که پرستاران بخش دولتی 6% حقوق بالاتری دریافت می کنند.

  • تاثیر شهر و ایالت محل کار در تعیین حقوق پرستاران در آمریکا:

    حقوق پرستاران در کشور آمریکا به واسطه وسعت زیاد و جمعیت بالا در شهر ها و ایالات مختلف متفاوت می باشد. در این قسمت برای شما عزیزان در قالب یک جدول میزان حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا را برای شما قرار داده ایم:

شهر میزان حقوق
آتلانتا 71،100 دلار
بوستون 77،500 دلار
بریستول 58200 دلار
شیکاگو 88،400 دلار
دالاس 86،400 دلار
دنور 75،100 دلار
دیترویت 72،900 دلار
هوستون 87،600 دلار
شهر کانزاس 72،600 دلار
لاس وگاس 75،600 دلار
ممفیس 76،800 دلار
میامی 70،700 دلار
نیواورلان 66،000 دلار
نیویورک 92،100 دلار
اوکلند 68،500 دلار
شهر اوکلاهما 77،100 دلار
فیلادلفیا 88،700 دلار
سن آنتونیو 82،400 دلار
سن دیگو 85،000 دلار
سانفرانسیسکو 83،700 دلار

هزینه های زندگی در آمریکا:

پس از بررسی حقوق پرستاران در آمریکا و بررسی مواردی که در افزایش حقوق پرستاران در آمریکا نقش مستقیم دارد، متقاضیانی که به مهاجرت از طریق کار پرستاری در آمریکا تمایل دارند باید تمام عوامل و زوایا را بررسی کنند تا بتوانند با چشمی باز پا در این راه بگذارند. از موارد مهمی که پرستاران قبل از اقدام باید به بررسی آن بپردازند هزینه های زندگی در ایالت متحده می باشد. در این بخش به بررسی برخی از هزینه های زندگی در آمریکا در شهر میامی در قالب جدول خواهیم پرداخت:

کالا مقدار قیمت
بنزین 1لیتر دلار 2.49
تاکسی هر کورس دلار3.25
بلیط وسیله نقلیه عمومی یک طرفه 2.50 دلار
اینترنت ماهیانه 65 دلار
مکالمه تلفنی موبایل هر دقیقه 0.19 دلار
سیب 1 کیلوگرم 2.27 دلار
پرتقال 1 کیلوگرم 1.68 دلار
موز 1 کیلوگرم 0.72 دلار
پنیر 1 کیلوگرم 5.43 دلار
شیر 1 کیلوگرم 3.37 دلار
گوشت 1 کیلوگرم 6 دلار
مرغ 1 کیلوگرم 5 دلار
نان 500 گرم 2.65 دلار
تخم مرغ 12 عدد 2.73 دلار
نوع مقدار قیمت
اجاره آپارتمان خارج از مرکز شهر 1خواب 1100تا 1600 دلار
اجاره آپارتمان/ خارج از مرکز شهر 3خواب 2000تا 3500 دلار
اجاره آپارتمان /مرکز شهر 1خواب 1300 تا 2400 دلار
اجاره آپارتمان /مرکز شهر 3خواب 2500 تا 5000 دلار
خرید آپارتمان / مرکز شهر هر متر 300تا 930 دلار
خرید آپارتمان/ خارج از مرکز شهر هر متر 167 تا 350 دلار
حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا و سخن پایانی:

حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا، بررسی هزینه های زندگی در ایالت متحده آمریکا، مواردی که تعیین کننده حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا می باشند، عواملی که تاثیرات مستقیم در روند افزایش حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا را دارند و دیگر مواردی که به میزان حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا مرتبط می شود را در این مقاله مورد تحلیل قرار دادیم. آمریکا قوی ترین اقتصاد جهان و ابر قدرت کشور های جهان می باشد که در صنایع مختلف و تکنولوژی و مدرنیته علم پزشکی همیشه پرچم دار بوده و در رتبه اول قرار داشته است. این کشور بزرگ که تاریخی طولانی ندارد توانسته در مدت زمان کم کنترل دنیا را در دست بگیرد. سالیانه متقاضیان بسیاری از انواع روش ها به آمریکا مهاجرت می نمایند که روش های کار، تحصیل، سرمایه گذاری از مطرح ترین آن ها است. موسسه حقوقی ملک پور با تجربه درخشان در امور مهاجرت می تواند در اختیار شما متقاضیان اطلاعات دقیقی در خصوص مهاجرت پرستار به آمریکا، تحصیل پرستاری در آمریکا و حقوق پرستاران در آمریکا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با تماس با موسسه میتوانید با مشاور های با تجربه و متخصص ما به صورت رایگان به مشورت بپردازید و از جدیدترین اطلاعات مهاجرتی روز دنیا بهرمند شوید. در صورت پیش آمدن سوال برای شما عزیزان در قسمت پرسش و پاسخ مطرح نمایید تا در اولین فرصت به آن پاسخ داده شود.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد پرستاران در آمریکا

✅کدام عوامل تاثیر مستقیمی در تعیین حقوق و افزایش حقوق پرستاران در آمریکا دارد؟

عواملی چون شهر محل کار پرستاران در آمریکا، میزان تجربه آن ها، سطح تحصیلات پرستاران، جنسیت پرستاران و کار در مراکز خصوصی یا دولتی از جمله عوامل تاثیر گذار در حقوق پرستاران در آمریکا می باشد.

✅میزان تفاوت حقوق پرستاران در آمریکا با مدرک فوق لیسانس چند درصد بیشتر از حقوق پرستاران با مدرک لیسانس می باشد؟

پرستارانی که در کشور آمریکا با مدرک فوق لیسانس مشغول به کار پرستاری می باشند 77درصد حقوق بالاتری نسبت به پرستارانی که با مدرک لیسانس مشغول به کار هستند درآمد دارند.

✅آیا در آمریکا حقوق پرستاران زن با پرستاران مرد در شرایط برابر تفاوت دارد؟

بله. در کشور آمریکا پرستاران خانم مقدار 6 درصد از حقوق بالاتری نسبت به پرستاران آقا برخوردار هستند.

✅تفاوت حقوق پرستارانی که در مراکز و بیمارستان های عمومی در کشور آمریکا فعالیت می کنند با پرستارانی که در مراکز خصوصی فعالت دارند به چه مقدار است؟

پرستارانی که در مراکز بهداشتی عمومی و دولتی در کشور آمریکا فعالیت می نمایند 6 درصد بالا تر از پرستارانی است که در بخش های خصوصی مشغول به کار می باشند.

2 پاسخ
  1. ب
    ب گفته:

    سلام
    من خواهان استخدام به عنوان پرستار در امریکا هستم
    ولی با توجه به شرایط و روابط فعلی ایران و امریکا چقدر شانس گرفتن ویزا هست…
    با سن ۲۹ سال دارنده CGFNS و آیلتس ۷

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام وعرض ادب دوست عزیز
      پرستاران برای کار در هر کشور نیاز است که در ابتدا مدرک خود را معادل سازی کنند. سطح زبان خیلی مهم است که شما خوشبختانه این شرایط را دارید. سابقه کار هم موضوع مهم دیگری است. تا دوره ریاست جمهوری پیشین امکان ورود ایرانیان وجود نداشت. امیدواریم که با توجه به تغییر ریاست جمهوری آمریکا این موضوع به زودی میسر شود و امکان معادل سازی و کار را به دست آورید. حتما در سایت و شبکه های اجتماعی موسسه را دنبال کنید تا به محض باز شدن این راه بتوانید مطلع شده و اقدام نمایید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *