حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در نیوزلند
  • حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در نیوزلند
  • تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در نیوزلند
  • تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در نیوزلند
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در نیوزلند
  • مزایا و پاداش های مشاغل در نیوزلند
  • سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد مشاغل در نیوزلند
  • هزینه های زندگی در نیوزلند
  • حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند و سخن پایانی
✅حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند ✅هزینه های زندگی در نیوزلند ✅ حقوق کارگر در نیوزلند

حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

در این مقاله حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند و عوامل دیگر نظیر: شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان، نرخ بیکاری در نیوزلند، حقوق کارگران در نیوزلند، و سایر عوامل تاثیرگذار بر حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند را مورد ارزیابی و تحلیل علمی قرار خواهیم داد. اگر درصدد دریافت ویزای کاری نیوزلند هستید، ممکن است با سوالاتی روبه رو شوید‌‌. از جمله: چه مواردی بر افزایش حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند تاثیرگذار می باشد؟ شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان چگونه است؟ نرخ بیکاری در نیوزلند چقدر می باشد؟ هدف ما از تهیه این مقاله، پاسخ به این قبیل سوالات می باشد. چنانچه پس از مطالعه مقاله حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند، نیاز به کسب اطلاعات کامل تری داشتید، می توانید با برقراری تماس با مشاورین حاذق موسسه حقوقی ملک پور ، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در نیوزلند:

کشور نیوزلند واقع در جنوب غربی اقیانوس آرام می باشد. این کشور با چشم انداز زیبا و اقتصاد رو به رشدی که دارد، هرساله مورد استقبال مهاجران خارجی قرار می گیرد. راه های مهاجرت به نیوزلند متعدد می باشد. برخی از طریق کار، برخی از طریق تحصیل و برخی از طریق سرمایه گذاری وارد این کشور می شوند. از آن جا که  نرخ بیکاری در کشور نیوزلند نسبت به جمعیت آن پایین می باشد، اکثر متقاضیانی که واجد شرایط هستند، ترجیح می دهند از طریق کار وارد این کشور شوند. نیوزلند به دلیل موفق بودن در صنعت کشاورزی و لبنیات، فرصت های شغلی بسیاری را برای مهاجران به وجود آورده است. توجه نمایید اکثر مهاجران برای دریافت ویزای کار به پیشنهاد شغلی نیاز دارند، بنابرین یافتن شغل اولین وظیفه شما قبل از انتقال به نیوزلند می باشد. یکی از مواردی که در انتخاب شغل موثر است میزان حقوق دریافتی می باشد. با ما همراه باشید، در ادامه، حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند و تمامی عوامل تاثیر گذار بر افزایش حقوق را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

حقوق و درامد پرستاران در نیوزلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند:

یکی از مواردی که اکثر متقاضیان قبل از مهاجرت به نیوزلند بدان توجه ویژه ای می کنند، میزان حقوق دریافتی کارکنان می باشد. متوسط حقوق سالانه کارکنان در نیوزلند ۹۱۴۰۰  دلار نیوزلند می باشد‌‌. در صورتی که، حداقل میزان حقوق سالانه ۲۴۶۰۰ دلار نیوزلند و حداکثر میزان حقوق سالانه  ۴۳۴۰۰۰ دلارنیوزلند است. همچنین میزان حقوق یک کارگر ساده در این کشور به طور متوسط  ۹۷۳۰۰ دلار نیوزلند می باشد. جدول زیر نشان دهنده میزان حقوق برخی از مشاغل در کشور نیوزلند می باشد.

حقوق (به دلار) مشاغل
229 هزار پزشکی
221 هزار دندانپزشکی
76.8 هزار پرستاری
97.7 هزار فناوری اطلاعات
82 هزار مدیریت بازرگانی
65 هزار مدیریت گردشگری
70 هزار کشاورزی
93 هزار مهندسی مکانیک
72 هزار ریاضیات
61 هزار حقوق

جدول زیر نشان دهنده لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند می باشد.

لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021
مدیر پروژه های ساختمانی کارشناسی ارشد سایت
نقشه بردار مهندسی شیمی
مهندسی مواد مهندسی پروژه
مهندسی الکترونیک مهندسی صنایع
محیط زیست مهندسی نرم افزار
مهندسی عمران روانشناسی بالینی
رادیولوژی علوم آزمایشگاهی
سونوگرافی دامپزشکی
جراح عمومی آشپز
مهندسی برق مخابرات متخصصین چند رسانه ای

تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در نیوزلند:

تجربه کاری می تواند کاری باشد که هر فرد نسبت به تجربیات خود منافع آن را دریافت می‌کند. تجربه کاری فواید بسیار زیادی دارد، همانند: شانس شما برای شاغل شدن در شغل مورد نظر افزایش می‌یابد، زیرا کارفرمایان ترجیح می دهند افرادی را که دارای سابقه کاری می باشند استخدام کنند. همچنین اگر در یک صنعت خاصی مدت طولانی مشغول به کار بوده و علاقه زیادی نسبت به کار خود دارید، شانس پیشنهاد کار دائم از سوی کارفرما را دارا می باشید. یکی دیگر از فواید مهم تجربه کاری میزان حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند می باشد، که بر اساس سال‌های تجربه 2 سال، 5 سال، 10 سال و 15 سال میزان حقوق دریافتی کارکنان متفاوت می باشد. حائز اهمیت است بدانید، به طور متوسط اشخاص با سابقه کاری بیش از 10 سال، حقوق و درآمد آنان دو برابر افراد تازه کار می باشد. در زیر این مطلب نموداری شرح دادیم که بیانگر تاثیر سطح تجربه کاری می باشد.

نمودار حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند بر اساس سابقه کار

تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در نیوزلند:

برابری جنسیتی تصوری است که زن‌ها و مردها باید از همه جنبه ها برخورد یکسانی داشته باشند، و نباید بر اساس جنسیت آنها تبعیض قائل شوند. با این وجود تبعیض جنسیتی در اکثر کشورها وجود دارد و این امر مسبب شده تفاوت هایی میان زنان و مردان وجود داشته باشد، که از جمله این تفاوت ها میزان حقوق دریافتی زن و مرد می باشد. به طور مختصر می‌توان گفت، در کشور نیوزلند میزان حقوقی دریافتی زنان نسبت به مردان در ساعات برابر، ۵ درصد کمتر می باشد. هرچند این میزان بسیار کم به نظر می آید، ولی در واقع نشان‌ دهنده تبعیض جنسیتی می باشد. این نوشتار توسط تیم کارشناس موسسه حقوقی ملک پور ملک پور) اتریش) تهیه و تدوین گردیده است. لذا این موسسه هیچگونه رضایتی در قبال کپی برداری از آن بدون ذکر منبع ندارد و شرعا و قانونا حرام می باشد.

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در نیوزلند:

سطح تحصیلات اشخاص تأثیر زیادی در میزان حقوق دریافتی آنان دارد. اشخاصی که سطح تحصیلات بالایی دارند، حداکثر تا 40 درصد بیش از حد متوسط می توانند کسب درآمد کنند. به طور کلی سطح تحصیلات شما، تجربه کاری و توانایی شما در میزان حقوق دریافتی شما تاثیر مستقیمی دارد. میزان حقوق دریافتی افراد نسبت به مدرک تحصیلی آن ها در کشور نیوزلند در زیر آورده شده است:

  • اشخاصی که دارای مدرک دیپلم می باشند نسبت به اشخاصی که در سطح دبیرستان هستند 17 درصد بیشتر حقوق و درآمد دارا می باشند.
  • اشخاصی که دارای مدرک لیسانس می باشند نسبت به اشخاصی که در سطح دیپلم هستند 24 درصد میزان حقوق دریافتی بیشتری دارند.
  • اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشند 29 درصد نسبت به اشخاصی که مدرک آنها کارشناسی یا زیر کارشناسی می باشد حقوق بیشتری دریافت می کنند.
  • دارندگان مدرک تحصیلی دکترا 19 درصد بیشتر از دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق و درآمد کسب می کنند.

برای درک بهتر میزان سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل، در ذیل این مطلب چنین نموداری تهیه و تدوین دادیم.

نمودار تاثیر تحصیلات بر رشد درآمد در نیوزلند

روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در نیوزلند:

در این قسمت از مقاله به بررسی علمی روند رشد متسط حقوق سالانه مشاغل در نیوزلند می پردازیم. هر ساله در تمامی کشورها متوسط حقوق مشاغل مختلف چند درصد افزایش می یابد. این افزایش حقوق بنا به فرمول روند رشد متوسط حقوق سالانه (۱۲ × حقوق = افزایش فرکانس ÷ افزایش نرخ) محاسبه می شود. متوسط حقوق سالانه مشاغل در نیوزلند 6 درصد  می باشد. به بیان دیگر، روند رشد متوسط حقوق در نیوزلند هر 16 ماه یک بار، به میزان 8 درصد افزایش پیدا می‌کند. به این افزایش حقوق که هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد، روند رشد متوسط حقوق می گویند. در ذیل این نوشتار نموداری از روند رشد متوسط حقوق سالانه در نیوزلند تهیه و تدوین دادیم.

نموار روند افزایش حقوق در نیوزلند

مزایا و پاداش های مشاغل در نیوزلند:

بسیاری از شرکت‌ های کشور نیوزلند در مقایسه با مشاغل سایر کشورها مزایای غیر پولی بیشتری به کارمندان خود ارائه می دهند. اتومبیل های شرکت، تلفن های شرکت، وعده‌های غذایی پولی و … همه اغلب در بسته‌های پاداش گنجانده شده اند. پاداش و مزایا در نیوزلند انواع مختلفی دارد که در ذیل این متن به چند مورد از بهترین آنان اشاره نمویدم.

  • برخی صاحبین مشاغل کارکنان خود را زیر نظر گرفته و بنا به کار چالش برانگیز آنها پاداش می دهند.
  • برخی صاحبین مشاغل کارکنان خود را در سود به دست آمده از شراکت با دیگر شرکت ها، فروش اقلام و ... شریک می کنند و جشن می گیرند.
  • بعضی پاداش ها در اواخر سال یا به کارکنان تعلق می گیرد، که نوعی قدردانی از کارکنان می باشد.
  • پاداشی که بعضی مشاغل بر اثر رسیدن به اهداف خود به کارکنان هدیه می دهند.

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد مشاغل در نیوزلند:

در متون فوق آموختیم که سطح تحصیلات و تجربه کاری بر میزان دستمزد دریافتی تاثیر زیادی دارد. علاوه براین شهری که برای آینده شغلی خود انتخاب می نمایید نیز تاثیر گذاراست. از آن جا که سطح کیفیت زندگی در برخی از شهرهای نیوزلند بالا است، شرکت های موفق در دل این شهرها تاسیس شده اند. همین امر سبب گشته تا متقاضیان زیادی به منظور کار به این شهرها بروند‌‌. یکی از بهترین شهرهای نیوزلند، اوکلند است. یافتن کار در اوکلند راحت تر از جست و جوی کار در دیگر شهرها می باشد. یکی از جذابیت های کار در این شهرها این است که  حقوق پرداختی به کارکنان نسبت به سایر شهرها بالا می باشد‌‌. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تضمین کار در شرکت های دولتی بیشتر از خصوصی می باشد، بنابرین توصیه می کنیم در انتخاب شرکت دقت نمایید‌‌.

هزینه های زندگی در نیوزلند:

اطلاع داشتن از هزینه‌های زندگی یک کشور برای مهاجران از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.  متقاضیان مهاجر، قبل از مهاجرت به کشور مورد نظر خود تفکراتی از جمله هزینه های مورد نیاز زندگی، میزان درآمد ماهانه، میزان مخارج ضروری، میزان مخارج غیر ضروری و … در ذهن خود دارند. هزینه های زندگی در نیوزلند شهر به شهر متفاوت بوده و متوسط هزینه های زندگی در نیوزلند 368 دلار نیوزلند در ماه می باشد، که نسبت به دیگر کشورها (ایران) حدود 84 درصد گرانتر محسوب می‌شود. جهت اطلاع از برخی اجناس ضروری در کشور نیوزلند جدول زیر را تنظیم کرده ایم.

قیمت کالا
18  دلار یک وعده غذایی در رستوران
11  دلار مک دونالد
2.68 دلار یک لیتر شیر
9.72 دلار یک کیلو پنیر محلی
2.65 دلار یک کیلو برنج
12.42دلار یک کیلو سینه مرغ
4.68 دلار 12 عدد تخم مرغ
16.80دلار یک کیلو گوشت
2.97 دلار یک کیلو موز
3.64 دلار یک کیلو سیب
2.57 دلار یک کیلو پیاز
3.05 دلار یک کیلو سیب زمینی
4.98 دلار یک کیلو گوجه
1.87 دلار آب معدنی 1.5 لیتری
3.79 دلار یک کیلو پرتغال
قیمت اجاره و خرید
1617.10 آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر
1277.46 آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر
3042.43 آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر
2646.12 آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز شهر
2135.39 خرید هر متر خانه در مرکز شهر
5526.63 خرید هر متر خانه در خارج از مرکز شهر
حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند و سخن پایانی:

ما مقاله حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند، هزینه های زندگی در نیوزلند، شرایط اخذ ویزای کار نیوزلند، حقوق کارگران در نیوزلند و … را مورد ارزیابی و تحلیل علمی قرار دادیم. در مقاله حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند، دریافتیم، ویزای نیوزلند نیازمند شرایطی است که متقاضیان مهاجرت به این کشور باید امتیازات لازم را برای اخذ ویزا کسب نمایند. همچنین شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان داشتن امتیاز بالا در سیستم امتیاز بندی و نیازمند داشتن جاب آفر (Job Offer) می باشد. اگر شما هم تفکر مهاجرت کاری به این کشور را دارید، می توانید، مقالات موسسه حقوقی ملک پور را در این زمینه مطالعه کرده و پاسخ سوالات خود را دریابید، یا با متخصصین کارشناس این مجموعه تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان آنان بهره مند شوید. همچنین می توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید تا کاردانان این موسسه در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشند. در صورتی که از این مقاله رضایت مند هستید ۵ ستاره بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند

متوسط حقوق نیروی کار در نیوزلند به طور متوسط چقدر می باشد؟

متوسط حقوق نیروی کار در نیوزلند سالانه 91400 دلار نیوزلند می باشد.

شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان چگونه است؟

شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان، داشتن امتیاز بالا در سیستم امتیاز بندی و داشتن جاب افر (Job Offer) می باشد.

میزان نرخ بیکاری در نیوزلند به چه میزان می باشد؟

نرخ بیکاری در این کشور بنا به جمعیت آن بسیار کم، و به میزان 4.3 درصد می باشد.

هزینه های زندگی در نیوزلند به طور متوسط چقدر می باشد؟

میانگین هزینه های زندگی در نیوزلند به طور متوسط 3688 دلار نیوزلند می باشد.

شرایط اخذ ویزای کار در نیوزلند چگونه است؟

اخذ ویزای کار نیوزلند کسب امتیازات شرط شده می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *