حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در فنلاند
  • حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در فنلاند
  • تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در فنلاند
  • تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در فنلاند
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در فنلاند
  • مزایا و پاداش های مشاغل در فنلاند
  • سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد مشاغل در فنلاند
  • هزینه های زندگی در فنلاند
  • حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند و سخن پایانی
✅حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند ✅ هزینه زندگی در فنلاند ✅ عوامل موثر بر درآمد در فنلاند

حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند، هزینه زندگی در فنلاند و عوامل موثر بر درآمد در فنلاند را در این مقاله به طور علمی مورد ارزیابی قرار می دهیم. حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند چگونه است؟ هزینه زندگی در فنلاند چه مقدار می باشد؟ میزان درآمد در فنلاند برای مشاغل مورد نیاز فنلاند کدامند؟ در این مقاله به تمامی سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید، به صورت علمی و دقیق پاسخ خواهیم داد. کشور فنلاند به دلیل داشتن اقتصاد رو به رشد و نرخ بیکاری پایین در لیست برترین کشورهای جهان قرار گرفته است و به همین دلیل کار در فنلاند برای ایرانیان نیز گزینه ای ایده آل محسوب می شود. اگر خواهان دریافت اطلاعات در خصوص کار در فنلاند برای ایرانیان و میزان درآمد در فنلاند هستید، می توانید جهت دریافت اطلاعات و شرایط مهاجرت کاری به فنلاند با مشاورین مجرب و کار بلد موسسه حقوقی ملک پور ارتباط تلفنی برقرار نموده و از طریق مشاوره رایگان، از راحت ترین راه مهاجرت با کم ترین مخارج مطلع شوید.

شرایط عمومی کار در فنلاند:

فنلاند، ترکیبی عالی از مناظر شگفت انگیز و بی نظیر است. وجود این مناظر چشم گیر آن را به گزینه های بسیار جالب جهت کار و تحصیل تبدیل کرده است. فنلاند یک کشور کاملا امن برای زندگی می باشد. از راه‌های اصلی مهاجرت به این کشور می‌توان به مهاجرت کاری، تحصیلی یا سرمایه‌گذاری اشاره کرد. برخی از اشخاص با توجه به توانایی و رزومه که دارند، ترجیح می‌دهند از طریق ویزای کار وارد این کشور شوند. آنان دوست دارند زندگی در کشوری را که اقتصاد رو به رشدی دارد را، تجربه نماید. بعلاوه آنان علاقه مند به یافتن شغل مناسب با حقوق بالایی می باشند. لطفاً دقت نمایید که کار در فنلاند برای ایرانیان و دریافت ویزای کار فنلاند پیچیده می باشد. زیرا برای اخذ آن نیاز به پیشنهاد شغلی دارید. اگر موفق به دریافت آن از طریق موسسات کاریابی یا از روش‌های دیگر شوید، می توانید درخواست این ویزا را نمایید و جهت کار به یکی از بهترین کشورهای سراسر جهان مهاجرت کنید. طبیعی است که افرادی که دارای یکی از تخصص های موجود در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند هستند، شرایط کاریابی بهتری خواهند داشت. توصیه می‌شود جهت افزایش اطلاعات خود در زمینه حقوق و درآمد مشاغل ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید تا اطلاعات دقیق و به روزی را کسب نمایید‌.

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند:

بسیاری از سازمان ها برای جلوگیری از تبعیض یا پیروی از توافق نامه های کارگری موظفند حقوق خواست کارگران را به کارمندان پرداخت کنند. در این موارد شرکت در مورد اینکه چه چیزی می تواند به شما پرداخت کند اختیاری ندارد و شما نمی توانید درباره حقوق دستمزد و مزایا مذاکره کنید. در جدول زیر میزان حقوق مصوبه، برخی مشاغل مورد نیاز و برخی مشاغل پر درآمد کشور فنلاند را آورده ایم.

مشاغل درآمد به یورو
آسیب شناس پزشک قانونی 12400
مدیر مالی 8430
رئیس بازاریابی و فروش 7430
رئیس روابط عمومی 7700
رئیس بازاریابی 7300
مدیر فروش 7130
وکیل 6560
مدیر املاک 8110
متخصص بیهوشی 14100
پزشک قلب و عروق 18200
حقوق و درآمد در فنلاند
متوسط حقوق در فنلاند 4320 یورو در ماه
حداقل حقوق در فنلاند 1190 یورو در ماه
حداکثر حقوق در فنلاند 20900 یورو در ماه
حقوق یک کارگر خط مونتاژ 1180 یورو در ماه

تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در فنلاند:

علاوه بر سطح تحصیلات، تجربه کاری شما را به کارمندی جذاب و با ارزش در تبدیل می‌کند. اگر دارای تجربه کاری می باشید و در سمینار ها، کارگاه های آموزشی، یادگیری و کنفرانس های مربوط به کاری که انجام می دهید، شرکت کرده‌ اید، قطعاً حقوق بیشتری را دریافت خواهید کرد. افزایش حقوق، انگیزه شما را چند برابر می کند. جدولی که در ذیل این مطلب تهیه کرده ایم میزان افزایش حقوق را بر اساس تجربه نشان می دهد.

تا مرز 5 سال سابقه کاری افزایش 23 درصدی حقوق
قرار گرفتن در مرز 10 سال تجره کار 68 درصد درآمد بالاتر از تازه واردان
بیش از 10 سال سابقه حقوقی بیش از دوبرابر درآمد اولیه بی تجربگان
بالاتر از 15 سال سابقه 103 درصد از افراد تازه وارد حقوق و درآمد بیشتر

نمودار زیر تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در فنلاند را نمایش می دهد.

تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در فنلاند:

علی رغم وجود یک قانون حقوق برابر و قانونی که حقوق و دستمزد برابر برای کار برابر را تعیین می‌کند، هنوز بین زنان و مردان در نیروی کار فنلاندی نابرابری وجود دارد. تاثیر تبعیض جنسیتی بر درآمد مشاغل در فنلاند میان زنان و مردان به میزان ۴ درصد می‌ باشد. یعنی زنان شاغل در این کشور ۴ درصد از مردان حقوق کمتری دریافت می‌ کنند. مثلاً اگر کارمندان مرد این کشور ۴۷۹۰ یورو در ماه حقوق دریافت کنند، از این مقدار ۴ درصد کم کرده و حقوقی معادل  ۴۵۹۰ یورو  به زنان پرداخت می‌کنند. همراهان ارجمند تیم متخصص موسسه حقوقی ملک پور مقاله حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند را نگارش کرده اند. توجه داشته باشید رونوشت از این مقاله غیر قانونی و حرام می باشد و در صورت وقوع این امر، نارضایتی این موسسه در پیش رو می باشد.

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در فنلاند:

برای اکثر فنلاندی ها سطح تحصیلات مهم ترین تصمیم سرمایه‌گذاری در زندگی آن ها است. این امر بر درآمد آنان ، میزان افزایش حقوق، مکانی که در آن شاغل می شوند و … موثر است. یکی از مهم ترین عواملی که بر درآمد مشاغل در فنلاند تاثیر می گذارد، میزان سطح تحصیلات می باشد. به بیان ساده تر افرادی که مدرک تحصیلی بالا دارند نسبت به کارکنان با مدرک تحصیلی پایین تر، حقوق بیشتری دریافت می‌کنند. دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکترا به مراتب حقوق بیشتری نسبت به دیگری دریافت می‌کنند. به طور مثال شخصی که دارنده مدرک دکترا می باشد ۲۳ درصد بیشتر از شخصی که دارنده مدرک کارشناسی ارشد می باشد، حقوق دریافت می کند. جدول زیر میزان حقوق اشخاص بر اساس تحصیلات می باشد.

اشخاصی که با مدرک تحصیلی دیپلم وارد کار می شوند، 17 درصد از ابتدا افزایش حقوق دارند.

فردی با مدرک لیسانس اقدام به کار می نمایند، 41 درصد از بی سوادان درآمد دارند.

کارشناسی ارشد اخذ کنندگان، از کارشناسی داران، 29 درصد حقوق بیشتری دارا هستند.

کارمندانی که موفق در کسب مدرک دکترا هستند، از کارشناسی اخذ کردگان مشغول به کار، 52 درصد حقوق بیشتری دارند.

روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در فنلاند:

روند رشد متوسط حقوق سالانه قانونی است، که در کشورهای مختلف درصدی بر میزان حقوق کارمندان می‌ افزاید. میزان درصدی که بر حقوق کارمندان افزوده می شود، بسته به افزایش نرخ و افزایش فرکانس هر کشوری می باشد که از یک فرمول (افزایش فرکانس ÷ افزایش نرخ = حقوق × ۱۲)‌‌‌‌ خاص پیروی می‌کند و معمولا به صورت سالانه محاسبه می شود. البته تنها بعضی از کشورها ماهانه این روند را در پیش می‌ گیرند. روند رشد  متوسط حقوق سالانه در فنلاند هر ۱۶ ماه یک بار، ۸ درصدمی باشد. حال اگر این روند را در کشور فنلاند به صورت سالانه حساب کنیم کارمندان به ازای هر ۱۲ ماه ۶ درصد افزایش حقوق را تجربه خواهند کرد. یکی دیگر از عناوین حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند، مزایا و پاداش های مشاغل در فنلاند می باشد، که در ادامه به بررسی علمی آن می پردازیم.

مزایا و پاداش های مشاغل در فنلاند:

اکثراً صاحبین مشاغل و شرکت‌ ها با در نظر گرفتن مزایا و پاداش اضافی، مکان کاری را برای کارمندان بسیار دلنشین می‌کنند. و برای این کار معمولا بخشی از سود به دست آمده شرکت را میان کارمندان تقسیم کرده و به عنوان پاداش به آن ها پرداخت می‌کنند. در ذیل این مطلب جدولی تدوین داده‌ ایم تا انواع پاداش مشاغل را شرح دهیم.

پاداشی که بر اساس کار فردی به کارمندان تعلق می گیرد.
سود های به دست آمده شرکت از طریق شراکت و … که کارفرمایان بخشی از آن را به کارمندان پرداخت می کنند.
هدف های موفق برانگیز شرکت
پاداش اواخر سال، تعطیلات سال یا قدر دانی

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد مشاغل در فنلاند:

قبل از مهاجرت به فنلاند بهتر است تمام عواملی که ممکن است در حقوق شما تاثیرگذار باشد را مورد بررسی قرار دهید تا بهتر توانید برای آینده شغلی خود تصمیم بگیرید. در این نوشتار چند عامل مهم را برای بررسی نمودیم. علاوه بر سطح تحصیلات و تجربه کاری دو عامل انتخاب شرکت و شهری که برای زندگی آینده خود انتخاب می نمایید نیز در افزایش حقوق تاثیرگذار می‌باشد. بسیاری از ایرانی ها آرزوی زندگی در بهترین شهرهای فنلاند را دارند. آنان سعی دارند، رزومه خود را برای کارفرمایانی بفرستند که محل تاسیس شرکت شان در این شهرها می‌ باشد. زیرا شرکت های مستقر در شهرهای بزرگ به کارکنان، حقوق بیشتری اعطا می نمایند.

هزینه های زندگی در فنلاند:

یکی از موارد مهمی که متقاضیان کار در فنلاند، بدان توجه ویژه‌ ای دارند، هزینه‌ های زندگی این کشور می باشد. هزینه زندگی در فنلاند نسبت به کشورهای غرب اروپا ۶۱ درصد گران تر و نسبت به کشورهای جهان ۸۱ درصد گران تر می باشد. میزان هزینه های زندگی در فنلاند ماهانه ۲۲۴۷ یورو برای یک نفر می باشد، این میزان برای یک خانواده چهار نفره ۴۱۳۰ یورو می باشد. در ذیل این مطلب جدولی تهیه کرده ایم تا برخی ضروریات زندگی در فنلاند را شرح دهیم.

اقلام ضروری قیمت
آب 1.5 لیتری 1.48
کاهو یک دسته 1.88
یک کیلو پیاز 1.29
یک کیلو سیب زمینی 0.97
یک کیلو گوجه فرنگی 2.78
یک کیلوگوشت گاو 14.02
یک کیلو فیله مرغ 10.15
یک کیلو پنیر 6.58
12 عدد تخم مرغ 2.34
یک کیلو برنج 2.22
500 گرم نان 2.35
یک لیتر شیر 0.98
شهر هزینه مسکن
شهر تمپره 200 الی 900 یورو در ماه
شهر تورکو 290 الی 370 یورو در ماه
شهر اولو 450 یورو به بالا در ماه
هلسینکی 800 یورو به بالا در ماه
جیواسکیلا 540 یورو به بالا در ماه
حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند و سخن پایانی:

در این نوشتار علمی به موضوع حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند و دیگر نکات آن نظیر، درآمد در فنلاند، کار در فنلاند برای ایرانیان و نکات متاثر بر حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند پرداختیم. کشور فنلاند از ویزای جستجوی کار پیروی نمی کند و مهاجران می توانند به صورت آنلاین در این کشور به کاریابی بپردازند و در صورت دریافت پیشنهاد کاری از کار فرمای این کشور، می توانند جهت کار به این کشور مهاجرت نمایند. اگر شما هم ابهاماتی در زمینه مهاجرت به خارج از کشور یا حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند دارید، می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کادر مجرب و متخصص موسسه حقوقی ملک پور تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان آنان بهره مند شوید. همچنین می توانید در بخش پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح نمایید. کاردانان ما در این مجموعه پاسخ گوی سوالات شما می باشند. امید می رود در صورت رضایت از مقاله ۵ ستاره بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند

هزینه زندگی در فنلاند چه مقدار می باشد؟

هزینه زندگی در فنلاند  ۲۲۴۷ یورو برای یک نفر و برای یک خانواده 4 نفره ۴۱۳۰ یورو، ماه به ماه می باشد.

روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در فنلاند به چه صورت است؟

روند رشد  متوسط حقوق سالانه در فنلاند هر ۱۶ ماه یک بار، ۸ درصد می باشد. در واقع می توان گفت به صورت سالانه کارمندان به ازای هر ۱۲ ماه ۶ درصد افزایش حقوق را تجربه خواهند کرد.

متوسط درآمد در فنلاند چه میزان است؟

میزان درآمد در فنلاند به طور متوسط  4320 یورو در ماه می باشد.

شرایط کار در فنلاند برای ایرانیان چگونه است؟

اساسی ترین شرط کار در فنلاند برای ایرانیان دریافت پیشنهاد شغلی از سمت کارفرمای فنلاندی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *