تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا)

آنچه در این مقاله میخوانید

  • تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا)  و شرایط عمومی آن
  • تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) مشاغل مورد نیاز
  • تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) و هزینه آن
  • تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) مدارک مورد نیاز
  • تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) و ویزای همراه
  • تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) و کار پس از تحصیل
  • تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) و مزایای تحصیل
  • تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) خدمات موسسه ملک پور
  • تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) و سخن پایانی
تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا)

تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) و مقدمه ای بر آن

تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا)، ویزای تحصیلی کانادا و کار و تحصیل در کانادا را در مقاله تحصیل با تضمین کار در کانادا مورد سنجش قرار می دهیم. تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) چگونه می باشد؟ اخذ ویزای کاری کانادا چگونه امکان پذیر می باشد؟ آیا امکان کار و تحصیل در کانادا به صورت همزمان ممکن می باشد؟ برخی از سوالات متقاضیان کار و تحصیل در کشور کانادا چنین می باشد. قرار است در این مقاله، به بررسی چنین مواردی بپردازیم. شما عزیزان می توانید علاوه بر مطالعه این مقاله و آگاهی از شرایط دوره کو آپ کانادا با مشاوران کار بلد موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و علمی بهره مند شوید. همچنین می توانید نظرات و سوالات خویش را راجع به این نوشتار در پایان مقاله مطالعه فرمایید.

تحصیل با تضمین کار در کانادا(co-op کانادا) و شرایط عمومی آن:

کار و تحصیل در کانادا یک برنامه آموزشی می باشد، که دانشجویان می توانند طبق این برنامه در رشته ای کار کنند، که در آن رشته به تحصیل می پردازند. این برنامه مختص اشخاصی است، که در مقطع دیپلم و بالاتر از دیپلم فارغ التحصیل می شوند. همچنین اشخاصی که در رشته های فنی و دیگر رشته های مربوطه تحصیل می‌ کنند، اجازه دارند در این دوره شرکت نمایند. این دوره به دو بخش تحصیل و پس از آن کار پس از تحصیل تقسیم می‌شود. از این جهت، به این دوره ها کارورزی در کانادا گفته می‌ شود. در کنار ما باشید، در ادامه به بررسی تحصیل با تضمین کار در کانادا (co_op کانادا) می پردازیم. همانطور که می‌ دانید کشور کانادا مقصد ایده آل برای دانشجویان بین المللی می باشد. شما می توانید با دوره‌ های کو آپ وارد کشور کانادا شده و ۶ ماه اول به تحصیل پرداخته و مدرک تحصیلی این کشور را اخذ نماید و در ۶ ماه دوم، تجربه کار به علاوه حقوق داشته باشید. شهریه این دوره ۱۲۰۰۰ الی ۱۴۰۰۰ دلار کانادا می باشد. شرکت در این دوره ها، به گونه ای سرمایه گذاری می باشد، زیرا در مرحله دوم، هزینه هایی که خرج این دوره کرده اید، به عنوان حقوق به شما باز می گردد. البته میزان حقوق دریافتی، بیش از هزینه های شما خواهد بود. در رشته های دیجیتال مدیا، بیزینس و … می توانید وارد دوره های کار و تحصیل در کانادا شوید، ولی لازم به ذکر است،

شرایط سنی مطلوب بسیار مهم می باشد.

همچنین گپ تحصیلی شما نباید بیش از حد باشد.

مدرک زبان شما در حد آیلتس 5.5 باشد.

شایان ذکر است، به تحصیل پرداختن در کانادا گاهی سبب اخذ اقامت دائم می‌ شود و گاهی تأثیری در اخذ اقامت نداشته و فرد متقاضی به کشور مبدا باز می گردد. توجه داشته باشید، مدارکی که دانشجویان خارجی با تحصیل در کانادا و یا شرکت در دوره‌ های کار تحصیل و یا همان دوره های کو آپ در پایان دوره تحصیلی اخذ می نمایند، یک مدرک بسیار معتبر است، که دانشجویان با اخذ آن می توانند به راحتی وارد بازار کار کانادا شوند.

جهت آگاهی از شرایط بازار کار کانادا، نمودار نرخ بیکاری در کانادا را ترسیم کرده ایم. همچنین در ادامه به بررسی دیگر شرایط کوآپ کانادا می ‌پردازیم.

نرخ بیکاری در کانادا

فایل تصویری مدیریت موسسه حقوقی ملک پور در خصوص اقامت بعد از تحصیل در کانادا

  • 5 دقیقه
  • 10 K
  • ارسال

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) و مشاغل مورد نیاز:

متقاضیانی که دوره تحصیل با تضمین کار در کانادا (co_op کانادا) را پشت سر گذاشته و یا به عبارتی در این دوره قبول می شوند، می توانند در مرحله دوم کارورزی در کانادا، جهت کار اقدام نمایند. چنین کار های می تواند در رابطه با سازمان‌های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد، کار های دولتی و … باشد. اگر شخص دانشجو در حین گذراندن دوره های کار آموزی در کانادا پیشنهاد کاری دریافت کند، می تواند ویزای کاری کانادا را اخذ کرده و اقامت کاری در این کشور داشته باشد. بدین ترتیب وی می تواند از این طریق، جهت اقامت دائم کانادا اقدام نماید. در زیر این مطلب برخی از مشاغل مورد نیاز تحصیل با تضمین کار در کانادا (Co op canada) را به شکل جدول آورده‌ ایم.

توریسم
پرستاری
آی تی
دیجیتال مارکتینگ
هتل داری
طراحی داخلی

تحصیل با تضمین کار در کانادا(co-op کانادا) و هزینه آن:

برای این که بتوان از روش دوره کو آپ به تحصیل در کانادا پرداخت، بایستی به میزان کافی هزینه لازم برای زندگی در کانادا داشته باشید. همچنین، شخص متقاضی موظف به پرداخت هزینه ویزا می باشد. هزینه های دوره کوآپ نسبت به ماه های تحصیلی متفاوت بوده و لازم است بدانید، این هزینه ها متغیر است و احتمال افزایش و کاهش هزینه وجود دارد. همراهان همیشگی مقاله تحصیل با تضمین کار در کانادا (co_op کانادا) حاصل تحقیقات تیم کارشناسی موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش می باشد. هر گونه کپی برداری از مطالب بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام و غیر قانونی می‌ باشد. به طور کلی هزینه تحصیل در دوره کو آپ کانادا در جدول زیر آمده است. این میزان از هزینه‌ ها به صورت متوسط در نظر گرفته شده است.

دوره ها متوسط هزینه ها (دلار کانادا)
یک ساله 12500
20 ماهه 25000
دو ساله 24000 الی 25000

ویدئو توضیحات کارشناس موسسه حقوقی ملک پور در رابطه با دوره کار تحصیل کانادا

فایل صوتی این ویدئو

تحصیل با تضمین کار در کانادا(co-op کانادا) مدارک مورد نیاز:

برای تحصیل با تضمین کار در کانادا (co_op کانادا) شما خوبان باید شرایط خاصی دارا باشید و مدارک درخواست شده را به سفارت کانادا ارائه بدهید. مدارکی که جهت تحصیل در کانادا در دوره کو آپ باید به سفارت کانادا ارائه نمایید، در لیست زیر آمده است.

عکس ویژه پاسپورت

تکمیل کردن فرم ویزا

داشتن پاسپورت با اعتبار

پرداخت هزینه ویزا

ارائه گواهی نامه اثبات ثروت مورد نیاز

سوابق کاری مرتبط (در صورت دارا بودن)

نکته: داشتن مدرک تحصیلی در رابطه با رشته تحصیلی مورد نیاز، نیازمند داشتن مال و ثروت کافی و ارائه مدرک زبان انگلیسی جهت تحصیل می باشد. همچنین امکان درخواست اینترنتی و آنلاین نیز وجود دارد.

تحصیل با تضمین کار در کانادا(co-opکانادا) و ویزای همراه:

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که تحصیل در کانادا و برخی کشور های دیگر ارائه می‌ دهند، اجازه آوردن خانواده به عنوان همراه می‌ باشد. دانشجویان بین المللی در زمانی که به تحصیل تمام وقت در دانشگاه های کانادا مشغول باشند، می‌توانند درخواست همراه بدهند. شخص دانشجو می‌ تواند درخواست همراه برای بستگان خویش را در صورتی که تحت تکفل وی می باشند، همزمان با درخواست ویزای خویش ارائه بدهد. یا می‌تواند در ابتدا جهت ویزای تحصیلی خویش اقدام کرده و در موقعی که می‌خواهد ویزای خویش را دریافت نماید، درخواست ویزای همراه بدهد. شایان ذکر است اطلاعات و شرایط خانواده متقاضی بایستی به هنگام درخواست پذیرش تحصیلی آماده باشد. همچنین شخص دانشجو و همراهان باید میزان بودجه کافی خویش را جهت زندگی در کانادا به اثبات برسانند. دیگر شرایطی که همراهان در صورت نیاز باید ارائه کنند:

قرار گرفتن در معاینات پزشکی

دارا بودن ویزای TVR

لازم به ذکر است، همسر متقاضی می تواند جهت کار در کانادا ویزای کار باز (open work permit) را درخواست بدهد. همچنین فرزندان متقاضی که زیر ۱۸ سال سن دارند، به دلیل این که ممکن است، سابقه آنان به عنوان توریست در نظر گرفته شود، می توانند بدون تامین مجوز در مدارس ابتدایی، پیش‌ دبستانی و دبیرستان تحصیل کنند.

تحصیل با تضمین کار در کانادا(co-op کانادا) و کار پس از تحصیل:

همان گونه که عنوان شد، در دوره های کارورزی در کانادا پس از مرحله اول که مختص تحصیل می باشد، وارد مرحله دوم، یعنی کار می شوند. در صورتی که در مرحله دوم، کار فرما از کار و مهارت فرد متقاضی رضایت داشته باشد، به وی پیشنهاد کار در کانادا می دهد‌. از این رو متقاضی می تواند جهت اخذ ویزای کاری کانادا اقدام نماید. دانشجویانی که دوره Co op canada را می گذرانند، می توانند در حین کار در دوره های کارورزی، رضایت کار فرما را کسب کند و پیشنهاد کاری دریافت نماید. شایان ذکر است، شانس دانشجو در این باره بسیار بالا می باشد و لازمه اخذ آن، شرایط زیر است:

پایان دوره تحصیلات کارآموزی

گواهی رضایت کارفرما از وی

ارائه مدرک دریافت شده از طریق تحصیل در دوره تحصیل با تضمین کار در کانادا (co_op کانادا)

تحصیل با تضمین کار در کانادا(co-op کانادا) و مزایای تحصیل:

از مهم‌ ترین مزایای تحصیل با تضمین کار در کانادا (co_op کانادا) چنین می باشد، دانشجویان می توانند در شرکت در دوره‌ های ۶ ماهه و ۱ ساله کو آپ، نسبت به زمان تحصیلی خویش کار تضمین شده دریافت نمایند. جالب است بدانید، شما باید هزینه تحصیل در دوره اول را دارا باشید، تا بتوانید در این دوره شرکت و تحصیل نمایید. سپس در مرحله دوم که کار می باشد، به کار پرداخته و حقوق دریافت می نمایید. در واقع شما عزیزان با دریافت حقوق به هنگام کار، هزینه‌ های اولیه خویش را بیشتر از میزان مخارج اولیه به عنوان حقوق دریافت می نمایید. این کار تضمین شده از طرف دانشگاه کانادا می باشد. دوره کو آپ کانادا، فرم دوم نیز تعریف کرده است، که در این روش دانشجویان در دانشگاه در رشته توریسم تحصیل کرده و کار دریافت می نمایند. برای آگاهی در این زمینه، می‌ توانید از مشاوران موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش مشاوره رایگان دریافت نمایید. برای دریافت مشاوره، می توانید ارتباط تلفنی بگیرید.

تحصیل با تضمین کار در کانادا(co-opکانادا) و خدمان موسسهملک پور:

برای این که پروسه مهاجرتی شما در میانه راه به مشکل بر نخورد و تمامی مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید توصیه می کنیم، از طریق موسسه حقوقی ملک پور اقدامات لازمه را انجام دهید. این موسسه تجربه بسیار طولانی در زمینه ویزاهای کشورهای اروپایی و سایر کشورها دارد. به علاوه  موسسه حقوقی ملک پور ( ملک پوراتریش) با تمامی راه‌های مهاجرتی آشنایی دارد و به قوانین تمامی کشورها مسلط می باشد. موسسه ملک پور با همکاری مشاور رسمی مهاجرت تایید شده توسط دولت کانادا می تواند در زمینه بررسی روش ها مناسب شما برای مهاجرت به کانادا به شما کمک کند. اگر قصد شما برای مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا قطعی است پیشنهاد می کنیم، با کارشناسان این موسسه به منظور بررسی دقیق رزومه علمی و یا به عبارتی شرایط تحصیلی خود ارتباط بگیرید. در نظر داشته باشید، مهاجرت به کانادا بدون وکیل نیز امکان پذیر می باشد، ولی به دلیل آگاه نبودن شما از تمام مراحل اخذ ویزا، ریسک پروسه شما افزایش می یابد.

تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا) و سخن پایانی:

تحصیل با تضمین کار در کانادا (co_op کانادا)، کارورزی در کانادا و شرایط تحصیل با تضمین کار در کانادا و از جمله اخذ ویزای همراه، در مقاله تحصیل با تضمین کار در کانادا (co_op کانادا) بررسی شد. در مقاله نگارش شده عنوان گردید، شخص دانشجو می تواند خانواده خویش را به کانادا همراه بیاورد. تحصیل با تضمین کار در کانادا (co_op کانادا) از نظر اقامت کار پس از تحصیل، ارائه ویزای همراه، اجازه اخذ ویزای کاری کانادا، اجازه کار برای همسر دانشجو و … یکی از برترین روش های مهاجرتی می باشد. شما خوبان می توانید در رابطه با اطلاعات مورد نیاز جهت تحصیل کو آپ در کانادا، با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس تلفنی برقرار نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. در صورت رضایت از این نوشتار ستاره با ارزش به مقاله بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه تحصیل با تضمین کار در کانادا (co-op کانادا)

✅آیا پس از دوره های کارورزی کوآپ کانادا، می توان ویزای کاری کانادا را اخذ نمود؟

بله، در صورتی که در دوره کوآپ، کار فرما از کار شما رضایت داشته باشد، به شما پیشنهاد شغلی (جاب آفر) می دهد.

✅هزینه دوره دو ساله کوآپ کانادا چه مقدار می باشد؟

هزینه دوره های دو ساله کوآپ کانادا 24000 الی 25000 دلار کانادا می باشد.

✅آیا تحصیل در دوره کو آپ (Co op Canada)، اقامت کار پس از تحصیل دارد؟

خیر، دانشجویان در این دوره می توانند در حین کارورزی، رضایت کارفرما را جلب کرده و به کار پس از تحصیل در کانادا مشغول شوند.

✅از مهم ترین مشاغل مورد نیاز تحصیل با تضمین کار در کانادا کدامند؟

برخی از مهم ترین مشاغل مورد نیاز، عبارتند از: توریسم، پرستاری، آی تی، دیجیتال مارکتینگ، هتل داری، طراحی داخلی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *