بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در آمریکا
  • بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار
    • وکیل
    • مهندس مکانیک
    • حسابدار
    • مهندس برق
    • پرستار
    • دندانپزشک
    • مهندس کامپیوتر
    • پزشک
    • فیزیوتراپیست
    • متخصص قلب
  • بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار و سخن پایانی
✅بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار✅ جذب نیروی کار در آمریکا✅ پیدا کردن کار در آمریکا در این مقاله توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور مورد بررسی علمی واقع شد.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار و مقدمه ای بر آن

بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار، شغل های پر درآمد در آمریکا و بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا در این مقاله مورد بررسی علمی واقع می گردد. بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار کدامند؟ شغل های پر درآمد در آمریکا کدامند؟ بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا با حقوق بالا کدام است؟ در ادامه به تمامی این سوالات و بررسی شغل های مورد نیاز آمریکا خواهیم پرداخت. شما عزیزان می توانید در طول بررسی مقاله بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار با ما همراه شوید و به تمامی سوالات خود پاسخ دهید. شما متقاضیان گرامی در صورتی که می خواهید از طریق کار به کشور آمریکا مهاجرت کنید، لازم است ابتدا از شرایط خود و شرایط کار آمریکا اطلاع داشته باشید. برای این منظور می‌ توانید با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس تلفنی بگیرید و از کارشناسان این موسسه شرایط کشور آمریکا را پرس و جو کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در آمریکا:

آمریکا سرزمینی پهناور و با اقتصادی پر رونق می باشد، که سیستم آموزشی در آن قوی و ۲۵ درصد از اقتصاد جهانی به این کشور تعلق دارد. آمریکا در زمینه تولیدات خود در رتبه دوم جهان قرار دارد، از این رو هر ساله مورد توجه مهاجران بسیاری قرار می‌ گیرد. کشور آمریکا نیز همانند سایر کشور های جهان دارای میزان نرخ بیکاری می باشد، که نشان دهنده رشد مشاغل در این کشور است. میزان نرخ بیکاری در آمریکا با توجه شیوع ویروس کرونا حدود ۶ درصد می باشد. مهاجرت کاری به آمریکا نیازمند دارا بودن شرایط خاص و رعایت برخی قوانین و مقررات این کشور می‌ باشد، از این رو افرادی که لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا ۲۰۲۱ را مشاهده کرده و قصد دارند به عنوان بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا اقدام نمایند، لازم است ابتدا جهت پیدا کردن کار در آمریکا با کار فرمایی معتبر در این کشور در ارتباط باشند. با ما همراه باشید، در ادامه ۱۰ شغل برتر آمریکا را که امروزه مورد نیاز می باشند، را مورد بازنگری قرار خواهیم داد. نمودار زیر میزان نرخ بیکاری در کشور آمریکا می باشد.

نرخ بیکاری آمریاک 2021

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

معرفی بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار:

هر ساله به دلیل به روز رسانی لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا و کمبود افراد بومی در این کشور برای کار، جذب نیروی کار در آمریکا، از دیگر کشور ها امکان پذیر است و افراد زیادی تمایل دارند تا در آمریکا به کار بپردازند. اما آن چه اهمیت دارد، این است که آیا مهارت شما و رشته کاری شما مرتبط با مشاغل آمریکایی می باشد یا خیر؟ برخی مشاغل در آمریکا از درآمد بالایی برخوردار می باشند و بازار کار وسیعی در آمریکا دارند، این مشاغل که در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا ۲۰۲۱ نیز قرار دارند، می توانند برای مهاجرت کاری به آمریکا بهترین رشته ها و تخصص ها باشند.  رشته های کاری که نیاز بیشتری به نیروی متخصص دارد در عین حال  دارای درآمد مناسبی است را در جدول زیر شرح داده‌ ایم.

شغل میزان درآمد
وکیل 192000
مهندس مکانیک 86500
مهندس برق 89900
مهندس کامپیوتر 85495
حسابدار 65700
پرستار 77500
پزشک 223000
دندانپزشک 238000
فیزیوتراپیست 153000
متخصص قلب 391000

وکیل:

یک وکیل به دفاع حقوقی افراد می پردازد. آن ها معمولاً در زمینه های حقوقی مانند حقوق کیفری، قانون خانواده، قانون اساسی یا قانون تجارت تخصص دارند. سایر تخصص هایی که یک حقوقدان یا وکیل در آنها متخصص می شود، عبارتند از جبران خسارت کارگر، قرار داد و از کار افتادگی یا تأمین اجتماعی. برخی از وکلا از حقوق بشر دفاع می‌کنند، اقدامات قضایی را تشکیل می‌ دهند، که می‌تواند به دستورات رسمی بالقوه تاثیر گذار منجر شود. برای پذیرش در دانشکده حقوق، باید در آزمونی به نام LSAT شرکت نمایند. این آزمون برای استدلال مهارت خواندن و استدلال کلامی می باشد. الزامات وکالت معمولاً شامل مدرک تحصیلات تکمیلی حقوق (JD) از یک دانشکده حقوق معتبر است. بیشتر ایالات ایجاب می‌کنند که وکلا قبل از شرکت در آزمون وکالت، این درجه را کسب نمایند. لازم به ذکر است، یکی از شغل های پر درآمد در آمریکا، رشته وکالت می باشد و یک وکیل در آمریکا، سالانه ۱۹۲۰۰۰ دلار به طورت میانگین درآمد دارد.

وکیل مشاغل مورد نیاز بهترین شغل مشاغل پر درآمد

مهندسی مکانیک:

جذب نیروی کار در آمریکا به عنوان مهندس مکانیک از سال ۲۰۲۱ آغاز شده و به طور حدودی تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. متقاضیان برای کار در رشته مکانیک در آمریکا، به حداقل مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک (BLS) نیازمند می باشد. مهندسی مکانیک تحقیق، طراحی، توسعه و آزمایش دستگاه های مکانیکی و حرارتی از جمله ابزارها، موتورها و ماشین آلات را انجام می دهد. بیشتر مهندسان مکانیک در ساخت انواع اتومبیل یا در شرکت های خدمات معماری و مهندسی کار می کند. به طور کلی مهندس مکانیک در آمریکا متوسط حقوقی سالانه ۸۶۵۰۰ دلار دریافت می نماید.

مهندس مکانیک

حسابداری: 

متقاضیان در ابتدای امر برای حسابداری در آمریکا، به مدرک تحصیلی لیسانس نیازمند می باشند. اشخاصی که دارای مدرک لیسانس باشند، می توانند تا حدودی در رشته مربوطه، به یک cpa (Certified Public Accountant) تبدیل شوند. cpa به عنوان یکی از مهم ترین مدارک برای حسابداران است و اخذ این مدرک، بیانگر واجد شرایط بودن فرد برای شغل حسابداری می باشد. برخی از ایالت های آمریکا در دوره های پیشرفته، همانند گزارشگری مالی، مالیات، حسابرسی و سایر زمینه های تجاری و … به مدرکی بیش از لیسانس نیاز دارند. از این رو، بسیاری از CPA داران نیز، تحصیلات خود را در دوره متوسطه ادامه داده و مدرک فوق لیسانس می گیرند. از آنجایی که آمریکا نیازمند حسابدار می باشد، رشته حسابداری از بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا به شمار می رود. و حسابداران در آمریکا متوسط حقوقی سالانه ۶۵۷۰۰ دلار دریافت می نمایند.

مالی و حسابداری رشته های پولساز

مهندسی برق: 

مهندسان برق از فیزیک الکترونیک و مغناطیس برای طراحی دستگاه های مغناطیسی استفاده می کنند، که از طریق برق کار می کنند. این اشخاص از دستگاه های جیبی کوچک گرفته تا سیستم های الکتریکی هواپیماهای بزرگ سر و کار دارند. پیش‌ بینی می‌شود مشاغل مهندسی برق تا سال ۲۰۲۲ سرعتی کمتر از حد متوسط رشد کنند، زیرا در سال های اخیر مشاغل مهندسی برق به سرعت پیشرفت داشته است. بنابراین انتخاب مدرک مهندسی برق مناسب، بسیار مهم است. اشخاصی که متقاضی کار در کشور آمریکا در رشته مهندسی برق می باشند، باید واجد شرایط باشند. این شرایط عبارتند از:

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر

شرکت در آزمون اصولی

داشتن تجربه کاری

شرکت در آزمون حرفه‌ ای

همراهان گرامی تمامی مقالات موجود در موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش توسط تیم کارشناس این موسسه به بررسی و نگارش درآمده است. هرگونه کپی برداری از این مقالات بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام بوده و نارضایتی این موسسه را به دنبال خواهد داشت. مهندسین برق، پس از دارا بودن شرایط لازم برای مهاجرت به آمریکا، لازم است تا کمی در زمینه حقوق و درآمد رشته کاری خویش آگاهی داشته باشند. به طور کلی متوسط حقوق یک مهندس برق در آمریکا سالانه ۸۹۹۰۰ دلار می باشد.

مهندس برق رشته های پر درآمد

پرستاری:

هشت مرحله اصلی وجود دارد که پرستاران تحصیل کرده خارجی برای به دست آوردن موقعیت ویزای مهاجرت RN در بیمارستان های ایالات متحده باید انجام دهند.

شرایط آموزشی را برآورده کنید.

در صورت مجاز بودن، آزمون مهارت زبان انگلیسی را انجام داده و قبول شوید.

اعتبار خود را ارزیابی نمایید

از مرحله ثبت نام آزمون در در شورای ملی خود عبور کرده و مجوز کسب نمایید.

یک آژانس استخدام پرستار یا کارفرمای مستقر در ایالات متحده پیدا کنید.

درخواست و دریافت ویزای مهاجرت RN / گرین کارت

مصاحبه ویزای RN و معاینه پزشکی

موقعیت RN را بپذیرید.

پرستاران تحصیل کرده بین المللی باید شرایط اولیه تحصیلات را داشته باشند. این شامل:

فارغ التحصیلی از یک برنامه معتبر پرستاری ثبت شده

صدور مجوز به عنوان یک پرستار ثبت شده (RN)

حداقل به مدت دو سال به عنوان RN تمرین کنید.

در حالی که موارد ذکر شده الزامی است، اکثر ایالت ها همچنین به پرستاران تحصیل کرده خارجی نیاز دارند تا دوره تازه سازی پرستاران تحصیل کرده خارجی (FEN) را طی کنند. این دوره شامل 120 ساعت در کلاس و 120 ساعت تمرین بالینی تحت نظارت یک پرستار ثبت شده مجاز است. به طور کلی رشته پرستاری از بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا می باشد و متوسط درآمدی ۷۷۵۰۰ دلار خواهند داشت.

پزشکی:

برای کار در ایالات متحده به عنوان پزشک ، شما معمولاً باید از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شوید ، آزمون عملی پزشکی را پشت سر بگذارید. یک پزشک زمانی که در رشته شغلی خود، شروع به طبابت می کند، مسئولیت جان افراد را بر عهده می گیرد و دلسوزانه برای سلامتی یک بیمار تلاش می نماید. یک پزشک می تواند با تشخیص صحیح و سریع، جان یک بیمار را نجات داده و روند درمان بیمار را سرعت ببخشد. پزشکان خارجی جهت جذب نیروی کار در آمریکا نیاز به معادل سازی مدرک پزشکی (USMLE) دارند. پزشکی در آمریکا از متوسط حقوقی ۲۲۳۰۰۰ دلار سالانه برخوردار می باشد و همچنین رشته پزشکی از شغل های پر درآمد در آمریکا می باشد.

پزشکی در سوئد مشاغل پر درآمد در سوئد

دندانپزشکی:

دندانپزشک یک متخصص پزشکی است که در زمینه بهداشت دهان و دندان تخصص دارد. آنها از بیماری های دندانی جلوگیری می کنند و از اقدامات تشخیصی برای ارزیابی مشکلات دندانی استفاده می کنند. دندانپزشکان همچنین از ابزارهایی برای درمان بیماری هایی مانند شکستگی دندان ، نامرتب بودن دندان ، بیماری پریودنتال و در معرض ریشه دندان استفاده می کنند. متقاضیان ایرانی برای پیدا کردن کار در آمریکا و شروع کار دندانپزشکی در آمریکا، نیازمند معادل سازی مدرک پزشکی و ملزم به شرکت کردن در آزمون USMLE می باشند. این آزمون دارای سه مرحله مجزا بوده و کسب حداقل نمره قبولی برای دندانپزشکی در آمریکا لازم می باشد. شایان ذکر است دندانپزشکی از شغل های پر درآمد در آمریکا می باشد و دندانپزشکان در این کشور، از متوسط حقوقی معادل ۲۳۸۰۰۰ برخوردار می شوند.

دندانپزشکی مشاغل پولساز

پادکست توضیحات کارشناس ارشد موسسه ملک پور در خصوص تبدیل ویزای تحصیلی به کاری در آمریکا

مهندسی کامپیوتر:

از آن جایی که مهندسی کامپیوتر یکی از بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا به شمار می‌ رود، اشخاص بسیاری قصد دارند تا در این زمینه در کشور آمریکا به کار بپردازند. رشته کامپیوتر طیف گسترده‌ ای از کار را در آمریکا به متقاضیان ارائه می نماید و ممکن است یک مهندس کامپیوتر به کار معمار سیستم رایانه‌ ای، معماری کامپیوتر، طراحی مدار و یا به عنوان برنامه نویس سیستم ها به کار بپردازد. یک مهندس کامپیوتر برای ورود به بازار کار آمریکا باید:

حداقل مدرک تحصیلی لیسانس را داشته باشد.

بیش از ۳ سال تجربه کار داشته باشد.

حداقل آیلتس ۷ کسب نمایند.

شایان ذکر است یک مهندس کامپیوتر در آمریکا سالانه ۸۵۴۹۵ دلار به صورت میانگین حقوق دریافت می نمایند.

مهندس کامپیوتر مهندس نرم افزار مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

فیزیوتراپیست:

یک فیزیوتراپیست یک متخصص مراقبت های بهداشتی است که می تواند در محیط های مختلفی کار کند و هدف آن ها همیشه کمک به افراد برای بازیابی حرکت سالم است. در این حرفه انواع مختلف فیزیوتراپی و نقش وجود دارد. در این بخش، ما در مورد آنچه که فیزیوتراپیست ها انجام می دهند، چگونگی تبدیل شدن به یک درمان گر فیزیکی و طیف وسیعی از مکان هایی که یک متخصص طب فیزیکی می تواند کار کند، بحث خواهیم کرد. فیزیوتراپیست ها که PT نیز نامیده می شوند، متخصصان مراقبت های بهداشتی دارای مجوز هستند که در حرکت بدن انسان تخصص دارند. آن ها برای بازیابی یا بهبود دامنه حرکتی، فیزیوتراپی را به بیمارانی که از محدودیت حرکت به دلیل جراحات یا بیماری رنج می برند، ارائه می دهند.

چگونه می توان یک فیزیوتراپیست شد؟ برای موفقیت در این حرفه به یک آموزش و مهارت کامل نیاز خواهید داشت. این مراحلی است که باید دنبال کنید:

لیسانس بگیرید.

دوره دکترا را کامل کنید.

مجوز دریافت کنید.

اقامت را تکمیل نمایید.

گواهینامه دریافت نمایید.

وقتی به فکر حرفه ای در فیزیوتراپی می افتید، ممکن است به فکر یک بیمارستان باشید، اما مکان های مختلفی وجود دارد که می توانید در آن شغل پیدا کنید. در اینجا برخی از گزینه ها وجود دارد:

کلینیک های درمان فیزیکی سرپایی

خانه بیماران

بخش های نظامی

زندان ها

کلینیک های دامپزشکی

مدارس

تیم های ورزشی

خانه های سالمندان

امکانات ورزشی و سالن های ورزشی

فیزیوتراپیست ها در آمریکا متوسط حقوقی معادل ۱۵۳۰۰۰ دلار دارند.

متخصصین قلب:

متخصصان قلب، پزشكانی هستند كه بیماری های قلبی عروقی را تشخیص و درمان می كنند. معمولاً  ۱۰ الی ۱۳ سال طول می کشد که متخصص قلب و عروق شوید. آن ها در درمان بیماری هایی مانند نقص مادرزادی قلب، نارسایی قلبی، بیماری های عروق کرونر و بیماری های دریچه ای قلب تخصص دارند. آن ها فقط با افرادی کار می کنند که نیاز به مراقبت ویژه مربوط به قلب دارند. متخصص قلب اغلب بر روی یک نوع بیمار تمرکز می کند. یک متخصص قلب و عروق بزرگسال فقط بیماران بزرگسال را می بیند. به همین ترتیب، یک متخصص قلب کودکان تنها بیماران نوزاد، کودک یا نوجوان را می بیند. قلب و عروق یکی از پیچیده ترین رشته ها در پزشکی است، بنابراین بسیاری از متخصصان قلب در زمینه های مختلف تخصص دارند. همه متخصصان قلب و عروق، متخصصان قلب و عروق بالینی هستند که بر روی تشخیص، مدیریت پزشکی و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی تمرکز دارند. اگر قصد دارید یک متخصص قلب و عروق باشید و این سوال که چگونه می توان یک متخصص قلب و عروق شد؟ همیشه به ذهن شما خطور می کند. پس شما ملزم به معادل سازی مدرک پزشکی خویش در آمریکا می باشید.  به طور متوسط در آمریکا متخصصان قلب ۳۹۱۰۰۰ دلار حقوق سالانه دریافت می نمایند.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار و سخن پایانی:

بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار، جذب نیروی کار در آمریکا، پیدا کردن کار در آمریکا و دیگر مشاغل برتر مورد نیاز آمریکا در مقاله بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار مورد بررسی علمی واقع شد. اگر شما متقاضیان ارجمند، می خواهید به کشور آمریکا جهت کار مهاجرت نمایید، لازم است ابتدا از مشاغل کاری مورد نیاز این کشور و شرایط مورد نیاز این کشور آگاهی یابید. برای این منظور شما عزیزان می توانید با برقراری تماس با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش از سوی کارشناسان با تجربه این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید و در صورت داشتن سوالات بیشتر می توانید، در انتهای مقاله سوالات خود را مطرح نمایید و پاسخی مناسب دریافت کنید. در صورت رضایت از مقاله بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار ۵ ستاره بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بهترین رشته ها برای مهاجرت به امریکا از طریق کار

پیدا کردن کار در آمریکا برای مهاجران از چه روشی ممکن است؟

پیدا کردن کار در آمریکا برای افراد خارجی به صورت غیر حضوری و از طریق سایت های آنلاین کاریابی امکان پذیر می باشد.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به آمریکا کدامند؟

بهترین رشته ها از نظر درآمد بالا و وسیع بودن بازار کاری در آمریکا، وکالت، مهندس مکانیک، حسابدار، مهندس برق، پرستار، دندانپزشک، مهندس کامپیوتر، پزشک، فیزیوتراپیست و متخصص قلب و عروق می باشد.

شرایط جذب نیروی کار در آمریکا چیست؟

شخص متقاضی کار در آمریکا، باید از کارفرمایی معتبر در آمریکا دعوت نامه (جاب آفر) دریافت کرده و سپس ویزای کار این کشور را اخذ نماید.

آیا ایرانیان می توانند از طریق کار به آمریکا مهاجرت نمایند؟

بله. ایرانیان نیز در صورت موفق شدن به کسب دعوتنامه از این کشور، می توانند به آمریکا مهاجرت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *