برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • اسکیل ورکر کانادا و شرایط عمومی آن
  • تفاوت اسکیل ورکر و اکسپرس اینتری
  • نرخ بیکاری در کانادا
  • حداقل امتیاز اکسپرس اینتری
  • اسکیل ورکر کانادا و سیستم امتیاز بندی
  •  بررسی وضعیت ویزای همراه
  • مدارک مورد نیاز برای کار در کانادا
  • میزان حقوق در کانادا
  • مشاغل مورد نیاز کانادا 2021
  • نحوه کاریابی در کانادا
  • موسسات کاریابی در کانادا
  •  وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در کانادا
  • سخن پایانی
برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا

برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا و مقدمه ای بر آن

برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا، هزینه ویزای اسکیل ورکر کانادا، جدول اسکیل ورکر کانادا، لیست مشاغل اسکیل ورکر کانادا و دیگر عنوان های که با موضوع برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا مرتبط می باشند را در این مقاله به صورت علمی و تخصصی مورد بررسی قرار می دهیم. حداقل نمره آیلتس برای اسکیل ورکر کانادا و قبولی در این برنامه چه نمره ای می باشد؟ برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا چیست؟ تفاوت اکسپرس اینتری با اسکیل ورکر   Skilled Workerچیست؟ با ما همراه باشید تا در مقاله برنامه اسکیل ورکر کانادا به پاسخ تمامی سوالات خود دست یابید. موسسه حقوقی ملک پور از قدیمی ترین و معتبر ترین موسسات در سطح خاورمیانه می باشد و با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و مجرب و وکلای با تجربه در امور مهاجرت می تواند خدمات بسیار مناسبی را به شما عزیزان ارائه نماید. شما می توانید با برقراری ارتباط با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان به مشاوره تلفنی با کارشناسان مجرب بپردازید.

تفاوت اسکیل ورکر و اکسپرس اینتری :

جهت درک دقیق شما عزیزان و متوجه شدن تفاوت اکسپرس اینتری و اسکیل ورکر، در این بخش به بررسی و تعریف این دو خواهیم پرداخت. اکسپرس اینتری (Express Entry) سیستمی آنلاین برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار می باشد. متقاضیان می توانند تا از طریق برنامه های فدرال اسکیل ورکر کانادا، برنامه فدرال اسکیل ترید و برنامه تجربه کار کانادایی اقدام نمایند. هنگام ثبت نام آنلاین و ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری(Express Entry)، اطلاعاتی که توسط فرد متقاضی وارد می گردد علاوه بر تعیین امتیازات اکسپرس اینتری برای تعیین شدن صلاحیت فرد در یکی از این سه برنامه می باشد. برای مثال، در سیستم اکسپرس اینتری از متقاضی سوال می شود که میزان پولی که قرار است با خود به کشور کانادا بیاورید چه مقدار است؟ در برنامه اسکیل ورکر کانادا نیاز است تا فرد دارایی لازم را جهت اسکان در این کشور را دارا باشد اما این موضوع در برنامه تجربه کار کانادایی از الزامات نمی باشد. در برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا در صورتی که فرد متقاضی دارای شرایط عالی باشد و بالاترین امتیاز از تحصیلات و مدرک زبان را اخذ نمایید در صورتی که دارایی لازم را نداشته باشد واجد شرایط نخواهد بود. همان طور که اشاره شد آگاهی از الزامات و تفاوت میان برنامه های سیستم اکسپرس اینتری از اصلی ترین مواردی می باشد که فرد باید از آن آگاه باشد. علاوه بر مواردی که گفته شد، سیستم امتیازات اسکیل ورکر به صورت جداگانه می باشد که با امتیازات در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری متفاوت است. فاکتور ها و موارد مشابهی در هر دو سیستم امتیاز بندی وجود دارد اما تفاوت های بسیار مهمی در نحوه امتیاز دهی وجود دارد. در سیستم امتیاز بندی اسکیل ورکر فرد متقاضی برای واجد شرایط بودن نیاز به اخذ 67 امتیاز دارد و در صورت کسب این امتیاز فر متقاضی اجازه ورود به استخر اکسپرس اینتری را خواهد داشت. افراد پس از ورود به استخر (pool) بر حسب امتیازات سیستم اکسپرس اینتری امتیاز دریافت می کنند. در استخر(pool) افرادی برای ادامه زندگی و کار به کانادا دعوت می شوند که حداکثر امتیازات را کسب نمایند. در این بخش حداقل امتیاز مشخصی وجود ندارد و در هر بار قرعه کشی حداقل امتیاز اعلام می گردد.

فایل تصویری کارشناس ارشد موسسه در خصوص برنامه اسکیل ورکر

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور کانادا

آخرین تغییرات برنامه نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا:

بسیاری از افراد برنامه نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا را یک روش کم هزینه می دانند. البته افراد برای اقدام از این روش می بایست دارای شرایط مناسبی باشند و امتیازات لازم را کسب کنند. در ویدئویی که در ادامه مشاهده می کنید، مشاور رسمی مهاجرت دولت کانادا آقای افضلی در خصوص آخرین تغییرات برنامه federal skilled worker یا نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا که تحت عنوان سیستم اکسپرس اینتری اقدام می کنید را ارائه می دهند.

 با دیدن این ویدئو اطلاعات زیر را کسب خواهید کرد.

بر اساس آخرین به روز رسانی قوانین برای برنامه اکسپرس اینتری مقدار تمکن مالی چقدر است؟

مقدار تمکن مالی برای همراهان در صورت وجود چقدر افزایش می یابد؟

تمکن مالی به چه صورت و چگونه می بایست به دولت ارائه شود؟

آیا در کدام مرحله در سیستم اکسپرس اینتری نیاز به ارائه مدرک تمکن مالی می باشد؟

مدارک مالی که پس از دعوتنامه می بایست ارائه گردد، چیست؟

نامه تمکن مالی چه شرایطی دارد و چه اطلاعاتی را نشان می دهد؟

حداقل امتیاز برای انتخاب شدن در این سیستم چقدر است؟

در چه صورت شانس بیشتری برای انتخاب شدن خواهیم داشت؟

نرخ بیکاری در کانادا:

در ادامه مبحث برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا به بررسی نرخ بیکاری در کشور کانادا خواهیم پرداخت. بدون شک افرادی که تمایل دارند تا به دیگر کشور ها جهت کار و زندگی مهاجرت نمایند، موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند تا بتوانند از شرایط کار در آن کشور اطلاع پیدا نمایند. یکی از مهم ترین موارد جهت بررسی برای افرادی که تمایل دارند تا به کشور کانادا مهاجرت کاری داشته باشند نرخ بیکاری در کانادا می باشد. کشور کانادا از جمله کشور های می باشد که نیاز جدی به نیروی کار ماهر داشته و از افراد متخصص و نیرو های کاری ماهر استقبال می کند. نرخ بیکاری در کشور کانادا برای دومین ماه متوالی در ماه مارس 2021 کاهش یافت و به 7.5 درصد رسید. این مقدار کمترین میزان نرخ بیکاری در کانادا از فوریه سال 2020 می باشد. تعداد افراد بیکار در کانادا در ماه مارس 8.9 درصد کاهش داشته است. نموداری که در قسمت پایین قرار داده شده نشان دهنده نرخ بیکاری کشور کانادا می باشد:

نرخ بیکاری در کانادا

حداقل امتیاز اکسپرس اینتری:

همان گونه که اشاره شد کار در کشور کانادا از طریق برنامه امتیاز بندی می باشد و افراد با شرکت در برنامه اسکیل ورکر کانادا 2021 می توانند بر اساس امتیاز بندی و کسب امتیازات لازم به کشور کانادا مهاجرت نمایند. افرادی که تمایل دارند تا از طریق شرکت در برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا به این کشور مهاجرت نمایند باید دارای شرایطی چون سن مناسب، مدرک تحصیلی، سطح زبان، سوابق کاری، تمکن مالی مناسب و دیگر موارد باشند. برای مثال افرادی که تمایل دارند تا از طریق برنامه اکسپرس اینتری اقدام نمایند باید حداقل مدرک دیپلم تحصیلی 12 ساله باشند تا بتوانند جهت اخذ ویزای کار کانادا اقدام نمایند. البته باید گفت برای کسب امتیازات لازم افراد باید حداقل مدرک لیسانس ارائه نمایند. سوابق کاری از دیگر موارد مهم برای کسب امتیاز در برنامه اسکیل ورکر کانادا می باشد، متقاضیان باید حداقل دارای 3 سال سابقه کار در زمینه کاری خود باند تا بتوانند واجد شرایط شرکت در برنامه اسکیل ورکر(Skilled Worker) باشند. سطح زبان متقاضی نیز از دیگر مواردی است که از اصلی ترین موارد جهت کسب امتیاز در برنامه اسکیل ورکر کانادا 2021 می باشد. در ادامه به بررسی دقیق امتیازات لازم در برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا خواهیم پرداخت.

فایل تصویری توضیحات کارشناس موسسه در خصوص تاثیر سابقه کار در اسکیل ورکر کانادا

فایل صوتی توضیحات کارشناس موسسه در خصوص تاثیر سابقه کار در اسکیل ورکر کانادا

اسکیل ورکر کانادا و سیستم امتیازبندی:

به صورت کلی متقاضیان اخذ ویزای کاری کانادا دو مرحله امتیاز بندی خواهند داشت، افرادی که موفق می شوند امتیازات لازم در مرحله اول را کسب نمایند می توانند به مرحله بعدی راه پیدا کنند. در ادامه به محاسبه و بررسی امتیازات اکسپرس اینتری خواهیم پرداخت و شما می توانید در جداول زیر امتیازات مورد نیاز برای قبولی در مرحله اول و دوم را مشاهده نمایید:

مرحله اول:

سطح زبان:

سطح زبان اول Listening speaking Writing Reading
 CLB  ۹  و  بالاتر ۶ امتیاز ۶ امتیاز ۶ امتیاز ۶ امتیاز
CLB ۸ ۵ امتیاز ۵ امتیاز ۵ امتیاز ۵ امتیاز
CLB ۷      ۴امتیاز  ۴امتیاز  ۴امتیاز 4 امتیاز
پایینتر از CLB ۷    بدون نمره بدون نمره بدون نمره بدون نمره

امتیازات سن:

سن متقاضی امتیاز
کمتر از 18 سال امتیاز0
18 تا 35 سال 12 امتیاز
36 سال 11 امتیاز
37 سال 10 امتیاز
38 سال 9 امتیاز
39 سال 8 امتیاز
40 سال 7 امتیاز
41 سال 6 امتیاز
42 سال 5 امتیاز
43 سال 4 امتیاز
44 سال 3 امتیاز
45 سال 2 امتیاز
46 سال 1 امتیاز
بالا تر از 47 سال 0 امتیاز

تحصیلات:

تحصیلات فرد متقاضی امتیازات
مدرک دیپلم 5 امتیاز
مدرک فوق دیپلم 19 امتیاز
مدرک لیسانس 21 امتیاز
مدرک فوق لیسانس 23 امتیاز
 مدرک دکترا 25 امتیاز

سوابق کاری:

سابقه کار متقاضی امتیازات
1 سال سابقه کار 9 امتیاز
2 تا 3 سال سابقه کاری 11 امتیاز
4 تا 5 سال سابقه کاری 13 امتیاز
بیشتر از 6 سال سابقه کاری 15 امتیاز

انطباق پذیری:

سابقه کار متقاضی امتیازات
مدرک زبان همسر متقاضی 5 امتیاز
داشتن مدارک تحصیلی اخذ شده از کانادا 5 امتیاز
داشتن مدارک تحصیلی اخذ شده توسط همسر 5 امتیاز
سابقه کاری در خاک کانادا 10 امتیاز
سابقه کاری همسر در خاک کانادا 5 امتیاز
داشتن اقوام در کانادا 5 امتیاز

پیشنهاد کاری:

افرادی که از سمت یک کارفرما در کشور کانادا دعوت نامه کاری داشته باشند 10 امتیاز دیگر را می توانند به امتیازات خود بیافزایند.

مرحله دوم:

افرادی که موفق به کسب حداقل 67 امتیاز در مرحله اول می شوند مجاز به ورود به مرحله دوم برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا می باشند. افراد پس از ورود به استخر POOL می توانند با کسب امتیاز مجاز به مهاجرت به کانادا شوند. در این مرحله و در سیستم اکسپرس اینتری حداکثر امتیاز 1200 می باشد. در این مرحله متقاضیان با توجه به شرایطی چون سن، مدرک زبان، میزان تحصیلات، سابقه کاری و… امتیازات لازم را کسب می کنند. افرادی که موفق شوند امتیازات لازم را کسب نمایند مجاز به مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا می باشند. به صورت حدودی افراد باید در این مرحله 460 امتیاز را کسب کنند. در جدول زیر امتیازاتی که افراد می توانند از شرایط خود اخذ نمایند را قرار داده ایم:

امتیاز بدون همسر امتیاز در کنار همسر عوامل
110 امتیاز 100 امتیاز سن
160 امتیاز 150 امتیاز سطح زبان
150 امتیاز 140 امتیاز میزان تحصیلات
80 امتیاز 70 امتیاز میزان تجربه کاری در کانادا

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص شرایط اسکیل ورکر و جدول امتیازبندی کانادا

فایل صوتی این ویدئو

بررسی وضعیت ویزای همراه:

در ادامه مبحث برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا به بررسی شرایط اخذ ویزای همراه کانادا خواهیم پرداخت. از اصلی ترین مزایای برنامه اسکیل ورکر کانادا می توان به اجازه اخذ ویزای همراه به صورت همزمان اشاره کرد. مطابق با قوانین بین المللی همراهان فرد اصلی به همسر و فرزندان زیر 18 سال گفته می شود و دیگر افراد خانواده مانند والدین شامل ویزای همراه نخواهند شد. در برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا و سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری، بر اساس شرایط فردی همسر شخص متقاضی، امتیازات جداگانه ای در نظر گرفته می شود و این امتیازات می تواند به فرد اصلی در پروسه اخذ ویزای کار کانادا کمک بسیاری نمایید. قابل ذکر است که فرد اصلی باید مقدار تمکن مالی مورد نیاز را برای اعضای خانواده خود نیز نشان دهد. با کسب امتیازات لازم فرد متقاضی این امکان را خواهد داشت تا همراه با خانواده خود با اقامت دائم به کشور کانادا وارد شوند.

مدارک مورد نیاز برای کار در کانادا:

بدون شک افراد متقاضی جهت اخذ ویزای اسکیل ورکر کانادا و مهاجرت کاری به این کشور نیازمند ارائه مدارک می باشند و با ارائه مدارک به سفارت کانادا در کشور خود می توانند درخواست خود را ارائه نمایند. در صورت نبود سفارت کانادا در کشور خود، این امکان برای متقاضی وجود دارد تا به نزدیک ترین سفارت این کشور مراجعه کنند. افراد باید به این نکته توجه نمایند که ارائه هر نوع سند و مدارک جعلی باعث لغو پرونده خواهد شد و با فرد متخلف برخورد خواهد شد. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کانادا را برای شما قرار داده ایم:

  • ارائه مدارک شناسایی
  • ارائه گذرنامه دارای اعتبار
  • ارائه مدارک زبان مورد نیاز
  • ارائه سوابق کاری
  • ارائه نامه تمکن مالی فرد متقاضی
  • پرداخت هزینه ویزای اسکیل ورکر کانادا

میزان حقوق در کانادا:

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که هر نیروی کار متخصص قبل از مهاجرت کاری و انتخاب کشور به آن توجه بسیاری دارد میزان حقوق در کشور مورد نظر می باشد. در صورتی که مقدار حقوق در کشور مقصد مناسب باشد و بتواند هزینه های زندگی فرد را در کشور مقصد پوشش دهد می توان با در نظر گرفتن سایر موارد کشور مقصد را انتخاب نمود. باید گفت میزان حقوق در مشاغل مختلف در کشور کانادا بسیار متفاوت است اما به صورت میانگین حقوق یک نیروی کار در کشور کانادا 120.000دلار کانادا برای کار در هر سال می باشد. محدوده حقوق در کشور کانادا در کمترین حالت برای یک سال کار 30.200 دلار کانادا و در بالاترین میزان برای هر سال کار 534.000 دلار کانادا می باشد. در جدول زیر میزان حقوق در برخی از مشاغل در کشور کانادا را برای شما قرار داده ایم:

مشاغل میزان حقوق سالیانه(دلار کانادا)
مهندسان مکانیک 118.000 CAD
مهندسان عمران 107.000 CAD
حسابداران 116.000 CAD
خلبانان 205.000 CAD
دارو ساز ها 151.000 CAD
معلمین 93.700 CAD
مترجمین 104.000 CAD
دندان پزشکان 274.000 CAD
پرستاران 95.500 CAD
متخصصان تغذیه 242.000 CAD
تکنسین کامپیوتر 92600 CAD

مشاغل مورد نیاز 2021 کانادا :

در این بخش به بررسی لیست مشاغل اسکیل ورکر کانادا خواهیم پرداخت. اداره مهاجرت کشور کانادا هر ساله در سایت خود لیستی از مشاغل مورد نیاز کانادا ارائه می نماید. لیست مشاغل ارائه شده توسط دولت کانادا به متقاضی نشان می دهد که با توجه به سوابق کاری و مدارک تحصیلی آیا دارای شرایط برای کار در این مشاغل می باشند یا خیر. افراد می توانند با مراجعه به سایت دولت کانادا به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز این کشور بپردازید و در صورتی که حرفه شما جز مشاغل سطح 0- A و B باشد این امکان وجود دارد که جهت مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید. در ادامه لیست مشاغل مورد نیاز کانادا را برای شما در قالب یک جدول قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا
توسعه دهندگان نرم افزار
قانون گذاران
مهندسان برق
مهندسان مکانیک
حسابدار
مدیران پروژه
پرستاران
جوشکاران
رانندگان

شما عزیزان می توانید در سایت مهاجرت کانادا به محاسبه آنلاین امتیاز اسکیل ورکر کانادا بپردازید و فرم ارزیابی اسکیل ورکر کانادا را پر نمایید.

نحوه کاریابی در کانادا:

در مقاله برنامه فدرال اسکیل وکر کانادا (SKILLED WORKER) موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دادید. موضوعاتی نظیر لیست مشاغل اسکیل ورکر کانادا، نمره آیلتس برای اسکیل ورکر کانادا و … مورد بررسی قرار گرفت. افرادی که موفق می شوند در برنامه اسکیل ورکر کانادا امتیازات لازم را در دو مرحله اخذ نمایند، می توانند با اقامت دائم به کشور کانادا مهاجرت نمایند. افراد پس از ورود به کانادا باید در این کشور به کاریابی پردازند. روش های مختلفی برای کاریابی در کانادا وجود دارد. کشور کانادا شرایط عالی و زیر ساخت های مناسبی برای کاریابی دارد و افرادی که به تازگی وارد این کشور شده اند خدمات مناسبی از سمت دولت کانادا دریافت می کنند. افراد می توانند با مراجعه کردن به مراکز خدمات رسانی به مهاجرین به آموزش جستجوی کار در کانادا بپردازند. افراد می توانند با مراجعه با موسسات کاریابی در کانادا و بانک مشاغل در این کشور به کاریابی بپردازند.

موسسات کاریابی در کانادا:

افرادی که موفق می شوند از طریق برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا به این کشور مهاجرت نمایند پس از ورود می توانند در این کشور به کاریابی بپردازند. همان گونه که اشاره شد روش های مختلفی برای کاریابی وجود دارد، روش های مانند مراجعه به موسسات کاریابی در کانادا، مراجعه به بانک مشاغل و سایت های کاریابی از مطرح ترین روش های کاریابی در کانادا می باشد. مقاله برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا توسط کارشناسان مجرب موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تدوین گردیده و هر نوع کپی برداری خلاف قانون می باشد و از نظر شرعی حرام است. در ادامه نام برخی از سایت ها و موسسات کاریابی در کانادا را برای شما قرار داده ایم:

سایت های کاریابی در کانادا
CareerBuilder
Indeed
LinkedIn
Jobboom
Monster
سایت های کاریابی در کانادا
Immigrant serving organization
Service canada
Job bank

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص دعوتنامه کاری جهت اقامت دائم کانادا

فایل صوتی این ویدئو

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در کانادا:

مهاجرت کاری از طریق برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا یکی از اصلی ترین و پر طرفدار ترین راه های اخذ تابعیت کانادا می باشد.  افرادی که موفق می شوند تا از طریق برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا به این کشور مهاجرت نمایند، در همان بدو ورود اقامت دائم (PR)  این کشور را اخذ می کنند. این اقامت دائم به مدت 5 سال می باشد و افراد در صورتی که در مدت 5 سال 3 سال را در کانادا حضور داشته باشند می توانند تابعیت کانادا را اخذ نمایند. همچنین فرد باید نشان دهد که در این مدت مشغول به کار بوده است و مالیات بر درآمد خود را به موقع پرداخت کرده است و در این کشور جرم و جنایتی مرتکب نشده باشد. افرادی که تمایل به اخذ تابعیت کانادا را دارند باید در آزمون زبان و تطبیق اجتماعی شرکت نمایند و نمره قبولی را اخذ نمایند.همان گونه که در مبحث قبل بیان شد، یکی از روش های بهتر و راحت برای کاریابی در کانادا، برای متقاضیان مهاجرت از طریق کار 2021، کاریابی در وب سایت معتبر و موسسات کانادا می باشد و هر شخص متقاضی کار در این کشور می تواند، طبق شرایط شغلی و رزومه شغلی خود، به جستجوی کاری مرتبط با خویش باشد. سایت های شرح داده در جدول زیر، از سایت های کاریابی معتبر در کانادا می باشند.

برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا و سخن پایانی:

برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا، لیست مشاغل اسکیل ورکر کانادا، نمره زبان برای اسکیل ورکر کانادا و سایر موضوعات مرتبط با برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا را در این مقاله به صورت علمی مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله متوجه شدیم برنامه اسکیل ورکر فدرال چیست، همچنین گفته شد که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام اسکیل ورکر کانادا به محاسبه آنلاین امتیاز اسکیل ورکر کانادا بپردازند. کشور کانادا از کشور های مهاجر پذیر می باشد که در این سال ها متقاضیان زیادی از روش های مختلف مانند فدرال اسکیل ورکر کانادا به آن مهاجرت نموده اند. افراد متقاضی باید شرایط سنی، مدرک تحصیلی، سابقه کار و نمره آیلتس برای اسکیل ورکر کانادا را داشته باشند تا بتوانند در این برنامه شرکت نمایند. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه ترین موسسه مهاجرتی خاورمیانه می باشد و با در اختیار داشتن نیرو های با تجربه می تواند خدمات بسیار مناسبی را به شما عزیزان متقاضی به مهاجرت ارائه نماید. شما می توانید با تماس با موسسه به صورت رایگان با مشاورین کاربلد مجموعه به مشاوره مهاجرتی بپردازید تا از بهترین روش مهاجرتی برای خود اطلاع پیدا نمایید. در صورت رضایت از مقاله برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا می توانید در انتها به این نگارش امتیاز بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا

✅ اصلی ترین شرایط برای ورود به برنامه اسکیل ورکر کانادا چیست؟

افرادی که تمایل دارند تا از طریق شرکت در برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا به این کشور مهاجرت نمایند باید دارای شرایطی چون سن مناسب، مدرک تحصیلی، سطح زبان، سوابق کاری، تمکن مالی مناسب و دیگر موارد باشند.

✅ افراد واجد شرایط برای قبولی در برنامه فدرال اسکیل ورکر باید چند امتیاز کسب کنند؟

افرادی که موفق به کسب حداقل 67 امتیاز در مرحله اول می شوند مجاز به ورود به مرحله دوم برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا می باشند. افراد پس از ورود به استخر POOL می توانند با کسب امتیاز مجاز به مهاجرت به کانادا شوند. در این مرحله و در سیستم اکسپرس اینتری حداکثر امتیاز 1200 می باشد.

✅ آیا در برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا امکان ورود به صورت همزمان با خانواده برای فرد وجود دارد؟

افرادی که موفق می شوند در این برنامه امتیازات لازم را کسب کنند می توانند همراه با همسر و فرزندان زیر 18 سال خود به صورت همزمان به کانادا مهاجرت کنند.

✅ متوسط حقوق و درآمد مشاغل در کانادا برای هر سال کار چه مقدار است؟

باید گفت میزان حقوق در مشاغل مختلف در کشور کانادا بسیار متفاوت است اما به صورت میانگین حقوق یک نیروی کار در کشور کانادا 120.000دلار کانادا برای کار در هر سال می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *