بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس کامپیوتر به کره جنوبی
  • نرخ بیکاری در کره جنوبی
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان کامپیوتر در کره جنوبی
  • میزان درآمد مهندس کامپیوتر در کره جنوبی
  • اخذ ویزای کار کره جنوبی برای مهندس کامپیوتر
  • اخذ اقامت کره جنوبی از طریق کار مهندس کامپیوتر
  • نحوه کاریابی برای مهندس کامپیوتر در کره جنوبی
  • بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی و سخن پایانی
بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی

بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی، ویزای کاری کره جنوبی، مهاجرت کاری به کره جنوبی در زمینه مهندس کامپیوتر، درخواست کار در کره جنوبی و دیگر عواملی که یک مهندس کامپیوتر در جهت مهاجرت به کره جنوبی باید در نظر بگیرد را مورد باز نگری علمی قرار خواهیم داد. اگر شما هم افرادی تقاضا کننده برای مهاجرت کاری به کشور کره جنوبی در زمینه مهندسی کامپیوتر هستید، یقینا با سوالات مبهم زیادی مواجه شده اید. بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی چگونه است؟ اخذ ویزای کار کره جنوبی چگونه می باشد؟ آیا مهاجرت کاری به کره جنوبی در زمینه مهندسی کامپیوتر امکان پذیر است؟ درخواست کار در کره جنوبی چگونه می باشد؟ با همراهی ما تا انتهای این مقاله پاسخ سوالات خود را می توانید دریافت نمایید. اگر نیازمند دریافت اطلاعات بیشتری در زمینه مهاجرت به کره جنوبی و یا دیگر کشور ها می باشید، با تماس با مشاورین کاردان موسسه حقوقی ملک پور مشاوره و راه کار های علمی را به صورت  دریافت کنید.

شرایط مورد نیازبرای مهاجرت کاری مهندس کامپیوتر به کره جنوبی:

مهاجرت کاری به کره جنوبی در زمینه مهندسی کامپیوتر یک فرصت بسیار مناسب جهت کار برای افراد متخصص می باشد. برخی از متخصصین کامپیوتر مایل به مهاجرت کاری به کشور کره‌ جنوبی هستند. ولی باید در نظر داشته باشند برای مهاجرت به هر کشوری از جمله کره جنوبی، هر شخصی باید دارای شرایط خاصی باشند. به این منظور قصد داریم شرایط مربوط به مهاجرت کاری به کره جنوبی را بررسی نماییم. مثلا یک مهندسی کامپیوتر قبل از هر چیز ملزم به دریافت پیشنهاد شغلی از کار فرما معتبر در این کشور می باشد. همچنین علاوه بر این، باید مدارکی که در ادامه مقاله شرح خواهیم داد، را دارا باشد. تا بتواند ویزای کاری کشور کره را اخذ نماید. علاوه بر تمامی این موارد شخص متقاضی باید واجد شرایط مهاجرت به کره باشد که این شرایط عبارتند از

    • دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس
    • دارای شرایط سنی مناسب
    • تجربه و مهارت در کار رشته کامپیوتر ۴ الی۵ سال
    • مسلط بودن به زبان کره‌ ای و داشتن مدرک آن

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در در خصوص کار در خارج

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در کره جنوبی:

با توجه به درخواست هایی که مهندسین کامپیوتر برای کار در کره جنوبی دارند، لازم است درباره مشاغل این کشور، از میزان نرخ بیکاری آگاه شوند. زیرا میزان نرخ بیکاری به صورت واضحی با درخواست ویزای کاری این کشور ارتباط بسیار مستقیمی دارد. کره جنوبی طبق سال‌ های گذشته، امسال نیز اطلاعاتی در زمینه نرخ بیکاری منتشر کرده است. میزان نرخ بیکاری در حدود ۵.۴ درصد می باشد. میزان نرخ بیکاری در کره جنوبی با چنین وضعیتی، زمینه مشاغل و موفقیت های کاری این کشور را بیان می کند. گرچه این نرخ پایین می باشد، ولی نسبت به سال گذشته درصدی افزایش یافته است. یعنی از سال ۲۰۲۰ نرخ بیکاری ۴ درصد بوده (از ۱۰۰ نفر نیرو چهار نفر بیکار بوده‌ اند) اما در سال جاری ۲۰۲۱ نرخ بیکاری افزایش یافته است (از هر ۱۰۰ نفر حدود ۶ نفر بیکار می‌ باشند). با این حال شانس مهندس کامپیوتر در جهت دریافت پیشنهاد شغلی در صورتی که شرایط مورد نیاز را دارا باشد، مناسب است. در ذیل این مطلب نموداری تهیه و تدوین داده‌ ایم که گفته های این بحث را بیان می کند.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان کامپیوتر در کره جنوبی:

مهندس کامپیوتری که برای مهاجرت به کشور کره جنوبی شرایط لازم را دارا می باشد، پس از بررسی روند های مهم قبل از اخذ ویزا باید به بررسی عوامل مهم دیگری در زمینه رشته کاری خود بپردازد. این بررسی‌ ها به مهندس کامپیوتر طریقه کار در زمینه های  کامپیوتر را آموزش می دهد. تا آن ها پس از مهاجرت به کره جنوبی در صنعت کاری خود با مشکل مواجه نشوند. جدولی در زیر این مطلب قرار داده ایم که عنوان شغلی مهندس کامپیوتر و وظایف وی را در آن شرح دهیم. همراهان گرامی این مقاله توسط تیم کارشناس موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تنظیم گردیده است. هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعا و قانونا حرام می باشد و نارضایتی این موسسه را در پی دارد.

عناوین شغلی

مهندس نرم افزار تحقیق و توسعه

مهندس برنامه کاربردی برای برق و اتصال هوشمند

مهندس شبکه

مهندس توسعه نرم افزار

مهندس کیفیت

مهندس نرم افزار برای استتباط یادگیری عمیق

وظایف شغلی

تجزیه و تحلیل دوره ای سخت افزار و نرم افزار رایانه با استفاده از فناوری موجود و ابزار آزمایش

پشتیبانی از کارکنان فنی

پاسخ به مسائل مربوط به رایانه

نظارت برای اطمینان از محافظت و امنیت حساب های ذخیره سازی ابری شرکت

اطمینان از به روز بودن تجهیزات رایانه ای

تست اعتبار سنجی برای مادر برد های جدید و بازسازی شده

برنامه ریزی و مدیریت تولید تجهیزات سخت افزاری رایانه

میزان درآمد مهندس کامپیوتر در کره جنوبی:

میزان درآمد یک مهندس کامپیوتر در کره جنوبی یکی از اساسی‌ ترین تحقیقاتی می‌ باشد که یک فرد متقاضی باید قبل از هر اقدامی به آن بپردازد. مثلا یک مهندس کامپیوتر باید سطح تحصیلات خود را در نظر بگیرد. علاوه بر این در نظر داشته باشد در کدام یک از شهر های کره جنوبی شروع به زندگی نمایند، تا درآمد بیشتری بتواند کسب کند. علاوه بر همه این ها میزان مهارت و تجربه کاری در رابطه با رشته کامپیوتر بیشترین تاثیر را بر درآمد مهندسی کامپیوتر دارد.  شهر های پر درآمد در کره جنوبی عبارتند از: سئول، سوون، بوسان، اینچئون و دایچئون. به طور کلی بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی از درآمدی سالانه مابین 43000 دلار آمریکا الی 59875 دلار آمریکا برخوردار می باشد. جدول زیر بیان کننده حقوق مهندس کامپیوتر در برخی از شهر های پر درآمد کره جنوبی به صورت سالانه می باشد.

درآمد ماهانه (یورو) مشاغل
سئول 58900 دلار آمریکا
سوون 57753 دلار آمریکا
بوسان 46564 دلار آمریکا
اینچئون 75363 دلار آمریکا
دایچئون 59780 دلار آمریکا

اخذ ویزای کار کره جنوبی برای مهندسان کامپیوتر:

مهندس کامپیوتری که درخواست کار در کره جنوبی را دارد، باید در جریان باشد، جهت اخذ ویزای کاری کره جنوبی، باید ابتدا با کار فرما ارتباط برقرار کند. پس از این که فرد کار فرمایی معتبر را یافته و اقدام به کار نمود،  طی ۱ الی ۴ هفته  درخواست‌ وی از طریق کارفرما به اداره دادگستری ارسال شده و پاسخ آن دریافت می گردد. اگر پس از طی این روند درخواست کار مهندس کامپیوتر توسط اداره دادگستری کره جنوبی به تایید برسد، شخص تقاضا کننده می تواند نامه تاییدیه یا دعوت نامه شغلی را به همراه مدارک نامبرده در ذیل این نوشتار، به کنسولگری کره مراجعه کرده و درخواست اخذ ویزای کاری بدهد. مطلع بودن از مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار کره جنوبی برای متقاضیان کار در این کشور امری ضروری می باشد، زیرا به هنگام نقص مدارک، درخواست ویزای کاری منقضی می گردد. به همین منظور در لیست زیر مدارک مربوطه جهت اخذ ویزای کار کشور کره جنوبی را ذکر کرده ایم. 

پاسپورت و کپی آن که دارای اعتبار باشد

تکمیل فرم درخواست اخذ ویزا

رزومه کاری شخص

مدارک تحصیلات دانشگاهی

فیش پرداخت هزینه های ویزا

ارائه نامه قرار داد کاری

ارائه شرح نامه شغلی در کره جنوبی

اخذ اقامت کره جنوبی از طریق کار مهندس کامپیوتر:

فردی که به دنبال اخذ ویزای کار کره جنوبی می باشد، تا بتواند به عنوان مهندس کامپیوتر وارد بازار کاری این کشور شود، در ادامه می‌ تواند اقامت دائم این کشور را اخذ نماید. که ما در این بخش از مقاله به بررسی روند اخذ اقامت کره از طریق کار مهندس کامپیوتر می پردازیم. اگر مهندس کامپیوتر، ویزای کاری کره جنوبی را اخذ نماید، می تواند به صورت تمام وقت در این کشور مشغول به کار شود. و در صورت اتمام اعتبار ویزای کار خود، آن را تمدید نماید. پس از ۵ سال کار و زندگی در کره جنوبی و همچنین دادن مالیات و بیمه بودن، می‌ تواند اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل نماید. همچنین اگر پس از دائمی شدن اقامت خود، ۵ سال دیگر در این کشور به کار بپردازد و جرمی مرتکب نشده و با فرهنگ مردمان کره ادغام شود، همچنین بر زبان کره‌ ای مسلط باشد، می تواند تابعیت و پاسپورت کره جنوبی را دریافت نماید. این نکته شایان ذکر است که تابعیت کره جنوبی به صورت مضاعف امکان پذیر است و فرد نیازی به از دست دادن تابعیت اصلی خویش ندارد. در نظر داشته باشید کاریابی قبل از مهاجرت به هر کشوری مهم و ضروری می باشد. و ما در بخش بعدی مقاله بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی، به بررسی نحوه کاریابی برای مهندس کامپیوتر در کره جنوبی می پردازیم.

نحوه کاریابی برای مهندس کامپیوتر در کره جنوبی:

مهاجرت کاری به کره جنوبی در زمینه مهندسی کامپیوتر  نیازمند کاریابی در کره جنوبی می باشد. از این رو به بررسی مواردی می پردازیم که کاریابی در کشور کره جنوبی را آسان‌ تر می‌ کند، که به بررسی آن ها می‌ پردازیم. مثلا تسلط بر زبان کره ای ها که در صورت اقدام به کاریابی حضوری در این کشور، امکان صحبت رو در رو با کار فرما را فراهم می‌ آورد و شخص می‌ تواند با کار فرما مستقیما مصاحبه نماید. همچنین حضور در کره جنوبی شما را با فرهنگ و سبک زندگی مردمانش آگاه می سازد که بسیار در تصمیمات شخصی فرد برای مهاجرت کاری و اقامت در این کشور تاثیر می گذارد. همچنین مهندسین کامپیوتر می توانند علاوه بر جستجوی کار به صورت حضوری در وب‌ سایت‌ های معتبر این کشور، به صورت غیر حضوری به کاریابی بپردازند. سایت های آنلاین جستجوی کار به صورت غیر حضوری در کشور کره را به صورت لیست، زیر این نوشتار ترسیم نموده ایم.

    • WORKNET
    • JOBKOREA
    • Saramin
    • Incruit
بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی و سخن پایانی:

بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی، میزان درآمد مهندس کامپیوتر در کره جنوبی، بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی و دیگر عناوین مرتبط با بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی را به تفصیل علمی بیان کردیم. ما در این مقاله آموختیم شهر هایی در کشور کره جنوبی وجود دارند که حقوق و دستمزد بیشتری نسبت به سایر شهر های این کشور به مهندس کامپیوتر پرداخت می‌ کنند. همچنین وضعیت مشاغل در این کشور در سطح نسبتا خوبی قرار دارد و نرخ بیکاری آن بسیار پایین و بیانگر رشد مشاغل در کره می باشد. اگر شما هم متقاضی کار در کره جنوبی می باشید، می توانید جهت دریافت اطلاعات مهاجرتی با تیم کارشناس موسسه حقوقی ملک پور تماس رایگان برقرار کرده و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید. کارشناسان این موسسه در بخش پرسش سوالات ابهامی شما خوبان را پاسخگو هستند. امیدواریم نوشتار بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی علمی و دارای نکات مفیدی برای شما عزیزان بوده باشد. در صورت رضایت از این مقاله پنج ستاره بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار مهندس کامپیوتر در کره جنوبی

شهر های پر درآمد کره جنوبی برای کار مهندس کامپیوتر کدامند؟

برخی از شهر های کشور کره جنوبی که مهندسین کامپیوتر حقوق و درآمد بیشتری در آن دارند، عبارتند از: سئول،سوون، بوسان، اینچئون و دایچئون.

کار در کره جنوبی در زمینه مهندس کامپیوتر در چه صورت امکان پذیر می باشد؟

در صورت وجود رشته کامپوتر در لیست نیازمندی کشور کره جنوبی، فرد می‌ تواند با دریافت پیشنهاد شغلی در این کشور مشغول به کار شود.

میزان درآمد مهندس کامپیوتر در کره جنوبی به چه مقدار می باشد؟ ۴۳

هزار دلار آمریکا الی ۵۹۷۸۰ دلار آمریکا، میزان درآمد سالانه‌ ای است که یک مهندس کامپیوتر در کشور کره جنوبی دریافت می‌ کند.

اخذ ویزای کاری کره جنوبی چگونه می باشد؟

اخذ ویزای کره جنوبی برای اتباع خارجی، نیازمند دریافت پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای این کشور می باشد، که در صورت واجد شرایط بودن می توان به کره جنوبی مهاجرت نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *