بازار کار مهندس عمران در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس عمران به نیوزلند
  • نرخ بیکاری در نیوزلند
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان عمران در نیوزلند
  • میزان درآمد مهندس عمران در نیوزلند
  • اخذ ویزای کار نیوزلند برای مهندس عمران
  • اخذ اقامت نیوزلند از طریق کار مهندس عمران
  • نحوه کاریابی برای مهندس عمران در نیوزلند
  • بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند و سخن پایانی
بازار کار مهندس عمران در نیوزلند

بازار کار مهندس عمران در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند، حداقل حقوق در نیوزلند برای مهندسین عمران، شرایط دریافت ویزای کاری نیوزلند و بررسی شرایط کلی کشور نیوزلند و شرایط کار مهندس عمران در نیوزلند در مقاله بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند، مورد بررسی واقع می گردد. شاید شما هم از متخصصین عمران در دیگر سرزمین ها هستید و تمایل دارید برای ادامه کار و زندگی به کشور نیوزلند مهاجرت نمایید. بدین جهت ممکن است، با سوالاتی مبهم، آشفته افکار شوید. بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند چگونه می باشد؟ حداقل حقوق در نیوزلند برای مهندسین عمران به چه میزان است؟ آیا شرایط دریافت ویزای کاری نیوزلند برای مهندسی عمران پیچیده است؟ قرار است در ادامه نگارش مقاله بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند به بررسی این عوامل بپردازیم و پاسخی علمی برای آنان بیان کنیم. شما عزیزان می توانید در ارزیابی این نوشتار با ما همراه شوید و از اطلاعات متناسبی در رابطه با روند مهاجرت به کشور نیوزلند برخوردار گردید. شایان ذکر است، این مقاله توسط تیم کارشناسی موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تهیه و تنظیم گردیده است. این موسسه دارای بیش از 15 سال خدمت رسانی به متقاضیان مهاجرت به سرزمین های همسایه و غیر همسایه می باشد، که می توانید برای داشتن مهاجرتی آسان و ریسک پایین، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مهند شوید.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی این ویدئو

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس عمران به نیوزلند:

اگر درگیر یک چالش برای ورود به بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند هستید، این کشور می تواند یک زندگی شاد و راضی کننده و همچنین یک سبک زندگی را ارائه دهد، که مهندسان عمران در اکثر کشورها فقط می توانند رویای آن را داشته باشند. مهارت های شما در نیوزیلند بسیار مورد توجه است. کمبود مهندس عمران در سراسر کشور وجود دارد و تقاضا در حال افزایش است. مهندسان عمران به دلیل افزایش هزینه های دولت در زیر ساخت هایی مانند جاده، جمع آوری آب، مدیریت فاضلاب و ساختمانهای عمومی، پروژه های بزرگ راه داری و زیرساخت های آب، بازسازی منطقه کانتر بری پس از زلزله و نیاز به تأمین تقاضای فزاینده برق با تجهیزات و ایستگاه های جدید تولید برق، مورد تقاضا هستند. مهندسین عمران در لیست های کمبود مهارت در نیوزیلند هستند، بنابر این اگر شما یک پیشنهاد شغل مناسب دارید، می توانید برای ورود به بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند، اقدام نمایید. مهاجرت مهندس عمران به نیوزلند، نیازمند واجد شرایط بودن برای کار در این کشور می باشد.

برای تبدیل شدن به یک مهندس عمران ، شما باید، یک لیسانس مهندسی با افتخارات داشته باشید. همچنین NCEA  سطح 3 برای ورود به دوره آموزش عالی مورد نیاز است.  موضوعات مفید شامل ریاضیات، انگلیسی، شیمی، فیزیک، فن آوری های دیجیتال و ساخت و ساز و فن آوری های مکانیکی است. همچنین برخی قوانین دیگری از جمله موارد ذیل، مورد نیاز است.

مهارت در تجزیه و تحلیل دقیق و تفسیر دقیق اطلاعات.

مهارت های خوب حل مسئله.

برقراری ارتباط خوب.

ایمنی کار.

برنامه ریزی و سازمان دهی

خلاق و نوآور، با مهارت طراحی

قادر به کار مستقل در یک تیم.

مهندسین عمران باید از توانایی مناسبی برخوردار باشند، زیرا ممکن است مجبور باشند مسافت زیادی را برای کار در محل ها پیاده روی کنند و تجهیزات را حمل کنند.

علاوه بر شرایطی که یک مهندس عمران باید داشته باشد، کشور نیوزلند نیز، باید در برخی موارد، مطلوب برای مهاجر پذیری باشد. به عنوان برخی از این شرایط برای مهاجرت مهندسین عمران، می توان نرخ بیکاری در نیوزلند را بررسی نمود. و ما قصد داریم، شما را از میزان نرخ بیکاری در نیوزلند، آگاه کنیم.

نرخ بیکاری در نیوزلند:

پس از آشنایی با قوانین کشور نیوزلند برای پذیرش مهندسین عمران در بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند، لازم است، تا از دیگر شرایطی که باید به هنگام مهاجرت مهندسین عمران در نظر گرفت، آگاه شد. به هنگام مهاجرت مهندس عمران به نیوزلند بایستی در ابتدا بررسی کرد و دانست که آیا نیوزلند در وضعیتی قرار دارد، که بتواند از اتباع بیگانه دعوت به همکاری داشته باشد؟ اگر کشور نیوزلند دارای میزان نرخ بیکاری در سطح پایینی باشد، قطعا از افراد خارجی حمایت خواهد کرد.

نرخ بیکاری در کانادا

 در تصویر بالا مشاهده می شود، نرخ بیکاری در کشور نیوزلند از سال 2018 تا 2019 روند کاهش نرخ داشته است و در پایان سال 2019، به دلیل ورود ویروس کرونا بر کشور های جهان، نرخ بیکاری در این کشور کمی افزایش داشت و بالاترین میزان نرخ، در سال 2020 مشاهده می گردد. ولی کشور نیوزلند بسیار بازار کار مناسبی دارد و با وجود چنین مشکلی، در سال جاری نرخ آن کاهش یافته است. با چنین میزان نرخ بیکاری در این کشور، مهاجرت مهندس عمران به نیوزلند امکان پذیر است. اگر تصمیم قطعی برای مهاجرت به کاری به کشور نیوزلند دارید، بایستی از دیگر زوایا شغل خود را ارزیابی کنید. برای آشنایی بیشتر با رشته کاری خود، در ادامه نوشتار بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند در کنار ما باشید.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان عمران در نیوزلند:

در این قسمت از متن مقاله بازار کار مهندسی عممران در نیوزلند، می خواهیم از عناوین شغلی و وظایف ظغلی مهندسین عمران در نیوزلند سخن بیان نماییم. منظور از عناوین شغلی یک مهندس عمران در نیوزلند، مهندسی در رشته ای مرتبط با عمران می باشد. مهاجرت مهندسین عمران به کشور نیوزلند، فقط مختص کار در یک رشته نمی باشد و عناوین زیر، از مجموعه مشاغل مهندسی عمران می باشد.

مشاوره های مهندسی خصوصی

مقامات دولت محلی و منطقه ای

آژانس های دولتی مانند آژانس حمل و نقل نیوزلند

شرکت های ساختمانی و توسعه دهندگان املاک

زیرساخت ها و شرکت های تاسیساتی مانند راه آهن و شرکت های برق

مهندسین عمران پس از آن که بتوانند در بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند قدم بگذارند، بایستی وظایفی را به انجام برسانند. برخی از وظایف مهندسین عمران در نیوزلند، عبارتند از:

درمورد نیازهای هر پروژه با مشتریان، مقامات دولتی، پیمان کاران و سایر متخصصان مشورت می کنند.

در مورد مناسب بودن سایت های ساخت و توسعه تصمیم می گیرند.

طراحی سازه های مانند جاده ها، سیستم های زهکشی، ساختمان ها، سدها یا اسکله ها بررسی می نمایند، که آیا سازه ها قادر به تحمل بارهایی هستند که توسط مردم، آب و هوا و سایر نیروهای طبیعی بر روی آن ها وارد می شود

گزارش ها، نقشه های کار و مشخصات را تهیه می نمایند.

تخمین هزینه ها را تهیه کرده و بازده هزینه پروژه ها را ارزیابی می نمایند.

ارزیابی اثرات زیست محیطی

نقشه های مورد تأیید مقامات مربوطه را دریافت نموده و پروانه های ساختمانی دریافت می نمایند.

نظارت بر ساخت و ساز برای اطمینان از ساخت صحیح سازه ها.

میزان درآمد مهندس عمران در نیوزلند:

علاوه بر مهندسین عمران در بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند، دیگر مردمانی که که قدم در بازار کار نیوزلند می گذارند، مشتاقند تا از حداقل حقوق در نیوزلند مطلع شوند. میزان حقوق در کشور نیوزلند به صورت کلی برای مشاغل مناسب می باشد. همچنین در حالی که رشته عمران از رشته های تخصصی در نیوزلند به شمار می رود، درآمد بسیار مناسبی در حد بالا می باشد. به طور کلی در جدول زیر، حداکثر، متوسط و حداقل حقوق در نیوزلند را برای مهندسین عمران بیان می نماییم و در ادامه حداکثر، متوسط و حداقل حقوق در نیوزلند را برای تمام مشاغل ذکر می نمایم.

مشاغل میزان درآمد سالانه (دلار نیوزلند)
حداقل حقوق مهندس عمران 49900 دلار نیوزلند
متوسط حقوق مهندس عمران 92400 دلار نیوزلند
حداکثر حقوق مهندس عمران 140000 دلار نیوزلند

در جدول زیر، برخی حقوق و درآمد مشاغل مهندسی را به صورت میانگین درآمد سالانه ذکر کرده ایم.

مشاغل میزان درآمد سالانه (دلار نیوزلند)
قایق سازی 43500
مدیر ساختمان 41500
کابینه ساز 33200
بازرس ساختمان 39700
نجار 35300
تکنسین عمران 43100
مدیر ساخت و نگهداری 72000
مدیر کل ساخت و ساز 166000
مدیر عملیات ساختمانی 154000
ناظر ساخت و ساز 58200

اخذ ویزای کار نیوزلند برای مهندسین عمران:

خارجی به آنان تعلق می گیرد، تنها ویزای متخصصین و مهندسین به مهندسین عمران اجازه کار طولانی مدت را با نام Essential Skills  می دهد. بر اساس ویژگی های این ویزا، اشخاصی می توانند از این طریق اقدام نمایند، که شغل آنان مورد نیاز کشور نیوزلند بوده و بسیار ضروری می باشند. شایان ذکر است، اخذ ویزای Essential Skills از طریق اخذ امتیاز می باشد. در واقع در کشور نیوزلند یک سیستم امتیاز بندی قرار گرفته است، که بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری و … امتیاز می دهد و متقاضیان می توانند با اخذ امتیازات لازم و دریافت پیشنهاد شغلی، این ویزا را اخذ نمایند.

با در نظر گرفتن تمامی شرایط ذکر شده، در کشور نیوزلند آزمونی به نام آزمایش بازار کار وجود دارد، که اگر مهندسین عمران و یا دیگر متخصصان، در زمینه شغل مورد نظر پیشنهاد کار داشته باشند، نیازی به آزمون بازار کار ندارند. در غیر این صورت، کار فرما موظف است، از طریق این آزمون، نیوزلندی ها بر اساس انجام کار بررسی نماید.

شایان ذکر است، از شرایط دریافت ویزای کاری نیوزلند (Essential Skills)، ارائه مدارک درخواست شده است.

ارائه کردن نامه انگیزه نامه

پاسپورت معتبر

ارائه مدارک شناسایی

ارائه مدارک تحصیلی

ارائه جاب آفر

ارائه قرار داد کاری

ارائه عکس مخصوص برای پاسپورت

پرداخت هزینه ویزا

گواهی سلامت پزشکی

ارائه نامه عدم سابقه کیفری

برای اخذ اقامت دائم نیوزلند، مهندسین عمران باید بتوانند در بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند به کار بپردازند. برای آگاهی بیشتر از روند اخذ اقامت نیوزلند، به بررسی عنوان بعدی می پردازیم.

اخذ اقامت نیوزلند از طریق کار مهندس عمران:

متقاضیان مهندسی که قصد دارند در بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند کار کنند، پس از موفقیت در اخذ ویزای کار متخصصین با نام Essential Skills، میتوانند اقامت دائم بگیرند. البته اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق کار، دارای شرایطی می باشد، که فرد متقاضی می تواند با رعایت این قوانین برای اخذ آن درخواست بدهد. ویزای Essential Skills به مهندسین عمران اعتبار دو ساله ارائه می نماید و شخص مهندس بایستی بتواند در بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند کار کند. سپس می تواند اقامت کاری خود را تمدید نماید و پس از آن که 5 سال در این کشور اقامت داشت، برای اقامت دائمی درخواست بدهد. همچنین اخذ تابعیت و پاسپورت نیوزلند پس از اخذ اقامت دائم در نیوزلند امکان پذیر می باشد، که فرد بایستی در طول اقامت خود مالیات بدهد، خطر و تهدید برای این جامعه نباشد و جرم مرتکب نشود و قوانین این کشور را رعایت نماید.

نحوه کاریابی برای مهندس عمران در نیوزلند:

برای ورود به بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند، مهندس عمران بایستی ویزای کار بگیرد و برای اخذ ویزای کار نیاز به پیشنهاد شغلی می باشد. همچنین برای اخذ دعوت نامه شغلی، فرد متقاضی باید بتواند با یک کارفرمای معتبر ارتباط بگیرد. شایان ذکر است، یافتن یک کارفرما در نیوزلند، از روش کاریابی در نیوزلند است و کاریابی در این کشور، نیازمند پیدا کردن موسسات و وب سایت های کاریابی معتبر می باشد. همچنین مراجعه به آژانس های کاریابی و روزنامه ها نیز یک روش عالی می باشد. همراهان عزیز مقاله بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند و دیگر مقالات قرار گرفته بر روی وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش، تهیه و تنظیم شده توسط تیم کارشناسی موسسه است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع حرام است و نارضایتی این موسسه را به دنبال خواهد داشت.

به طور کلی، از آن جایی که کاریابی در موسسات معتبر نیوزلند روشی ایده آل برای یافتن کار در این کشور می باشد، برخی از معتبر ترین موسسات را در ذیل این مطلب بیان کردیم.

Google for Jobs

Jora

Job Monsster

Indeed

Jobfeed

بازار کار مهندس عمران در نیوزلند سخن پایانی

بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند، مهاجرت مهندس عمران به نیوزلند، حداقل حقوق در نیوزلند و شرایط دریافت ویزای کاری در مقاله بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند مورد بررسی و بازنگری علمی قرار گرفت. در مقاله بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند بررسی کردیم و دانستیم، اخذ ویزای کار برای مهندسین عمران از نوع تخصص و مهارت می باشد و با نام Essential Skills می باشد. همچنین دانستیم، کشور نیوزلند به متقاضیان کار 5 سال پس از کار در بازار کار این کشور اقامت دائم را ارائه می نماید. کشور نیوزلند در حال حاضر به نیروی مهندسی نیازمند بوده و میزان نرخ بیکاری در آن در حد مناسبی برای کار می باشد. شما متقاضیان گرامی می توانید با مطالعه این مقاله، از اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با شرایط کاری نیوزلند برای کار مهندس عمران بهره مند گردید. همچنین شما خوبان می توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. به علاوه در بخش پایانی مقاله امکان پرسش سوالات ابهامی خود را دارید و در اسرع وقت پاسخی مناسب دریافت می نمایید. شما خوبان می توانید با دادن 5 ستاره به این نوشتار، میزان رضایت خود را بیان نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار مهندسی عمران در نیوزلند

✅مهاجرت مهندس عمران به نیوزلند دارای چه شرایط می باشد؟

برای کار مهندسی عمران در نیوزلند، بایستی مدرک لیسانس مهندسی و 2 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. همچنین NCEA  سطح 3 برای ورود به دوره آموزش عالی مورد نیاز است.

✅شرایط دریافت ویزای کاری نیوزلند چگونه می باشد؟

اخذ ویزای کار نیوزلند، دارای شرایطی از جمله کسب امتیازات لازم در سیستم امتیاز بندی بوده و نیازمند کسب پیشنهاد شغلی می باشد.

✅حداقل حقوق در نیوزلند و متوسط حقوق برای یک مهندس عمران به چه میزان است؟

حداقل و متوسط حقوقی که یک مهندس عمران در نیوزلند دریافت می نماید، 49900 و 92400 دلار نیوزلند در طول یک سال کار می باشد.

✅اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق کار چند سال طول می کشد؟

اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق کار، 5 سال پس از کار و زندگی در نیوزلند امکان پذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *