بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس عمران به کره جنوبی
  • نرخ بیکاری در کره جنوبی
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان عمران در کره جنوبی
  • میزان درآمد مهندس عمران در کره جنوبی
  • اخذ ویزای کار کره جنوبی برای مهندس عمران
  • اخذ اقامت کره جنوبی از طریق کار مهندس عمران
  • نحوه کاریابی برای مهندس عمران در کره جنوبی
  • بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی و سخن پایانی
بازار کار مهندس عمران در کره جنوبی

بازار کار مهندس عمران در کره جنوبی و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی، شرایط مهاجرت مهندس عمران به کره جنوبی، روند اخذ ویزای کاری کره جنوبی برای مهندس عمران و نگاهی بر تمامی شرایط کار مهندس عمران در کره جنوبی در مقاله بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی خواهیم داشت. بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی چگونه می باشد؟ شرایط مهاجرت مهندس عمران به کره جنوبی چیست؟ آیا روند اخذ ویزای کاری جنوبی برای مهندسین عمران سخت و دشوار می باشد؟ مهندسین عمران چگونه می توانند اقامت دائم کشور کره جنوبی را اخذ نمایند؟ این قبیل از سوالات، بخشی از سوالات مهندسینی است، که می خواهند برای ادامه کار و زندگی به کشور کره جنوبی مهاجرت کاری داشته باشند. ما قصد داریم در طول بررسی مقاله بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی، به تمامی این سوالات پاسخ علمی بدهیم و به شما مهاجرین عزیز توصیه می نماییم، در صورتی که تصمیم قطعی برای مهاجرت گرفته اید و هدف شما زندگی و کار مهندسی در کره جنوبی می باشد، با مشاوران ما در موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و تمامی شرایط خود را بیان نمایید. مطئن باشید، کارشناسان ما بهترین روش مهاجرت در زمان ایده آل را به شما عزیزان به صورت رایگان مشاوره می دهند. شما خوبان می توانید در پایان این نوشتار، نظرات و سوالات خود را ثبت نمایید و از سوی کارشناسان ما پاسخ دریافت کنید.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی این ویدئو

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس عمران به کره جنوبی:

اگر می خواهید در بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی استخدام شوید، بایستی مراحل زیادی را سپری نمایید تا بتوانید ویزای کاری کره جنوبی را دریافت کرده و در کشور کره به کار مهندسی عمران بپردازید. بدین ترتیب لازم است تا از شرایط کار در کره و شرایط فردی آگاهی کامل داشته باشید. کره جنوبی با نام رسمی کره در جنوب شرقی قاره آسیا واقع شده است و مساحت آن برابر با 100363 کیلو متر مربع می باشد. کره جنوبی در رشد اقتصادی بیشترین سرعت را دارد و از نظر رشد اقتصادی در رده دوازدهم جهانی جای دارد. اقتصاد کشور کره متکی بر صنعت می باشد و منابع معدنی جایگاه خاصی در این کشور ندارند. همچنین شرکت هایی نظیر سامسونگ، کیا و ال جی در این کشور فعالیت دارند. به علاوه کره جنوبی به دلیل رشد بی نظیر درآمد سرانه، از کشور توسعه یافته به شمار می رود. کره جنوبی ویزای های بسیار زیادی به مردمان کشور ها ارائه می نماید، تا بتوانند در این کشور قدم بگذارند. از جمله ویزایی که در مقاله بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی مورد بررسی قرار می دهیم، ویزای کاری کره جنوبی برای مهندسین عمران می باشد. نا گفته نمایند، قبل از بررسی ویزای کاری این کشور، می خواهیم شرایط ورود مهندسین عمران به خاک کره را بیان کنیم. مهندسین عمران با داشتن شرایط ذیل، می توانند برای مهاجرت کاری به کره جنوبی اقدام نمایند.

مدرک دانشگاهی کسب شده از دانشگاهی معتبر

تجربه کاری ماهانه به مدت زیاد

گواهینامه اجازه کار در مهندسی عمران در کره

مسلط بودن به زبان کره ای ها

به علاوه این عوامل، بایستی قبل از اقدام برای مهاجرت به کره، میزان نرخ بیکاری در این کشور را مورد برسی قرار داد. در ادامه به بررسی میزان نرخ بیکاری در کره جنوبی می پردازیم.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در کره جنوبی:

به گونه ای که در متون بالا عنوان شد، شرایط بسیاری وجود دارد تا مهندس عمران بتواند در بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی شاغل شود. همچنین عنوان کردیم از دیگر شرایط مهم در باب این مسئله، وجود نرخ بیکاری در کره می باشد. از آن جایی که نرخ بیکاری در هر کشوری بیان گر وضعیت کار می باشد، اتباع خارجی در مواقعی می توانند برای استخدام در کار اقدام نمایند، که کره در میزان مناسبی از نرخ بیکاری قرار داشته باشد. میزان نرخ بیکاری در کره جنوبی 3.8 درصد می باشد و در نمودار زیر این مطلب تهیه و تدوین داده شده است.

نمودار نرخ بیکاری در کره جنوبی

 بر اساس آخرین آمار ها و نرخی که در این نمودار قابل مشاهده است، میزان نرخ بیکاری در کره جنوبی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و اکنون شرایط بسیار مناسبی را برای مهاجرت افراد خارجی فراهم آورده است. زیرا با نرخ در کره، حدودا 97 نفر از هر 100 نیروی کاری، مشغول به کار می باشند. به طور کلی مهندسین عمران می توانند در اولین فرصت با داشتن شرایط و دریافت جاب آفر، اقدام به مهاجرت داشته باشند. اما نکته ای دیگر در باب مهندسین عمران وجود دارد، که آیا کره جنوبی در حال حاضر به نیروی عمران نیازمند است؟

در کشور کره جنوبی بنا وجود نیازمندی فراوان به نیروی مهندسی عمران، اجازه ورود با اتباع خارجی داده می شود. البته بیان این نکته خالی از لطف نیست، که مهندسین عمران در بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی در عناوین مختلفی به کار می پردازند. در ادامه به به صورت دقیق این مسئله را بررسی می نماییم.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان عمران در کره جنوبی:

طبق آنچه که در متن فوق بدان اشاره داشتیم، کشور کره جنوبی به نیروی مهندسی عمران نیاز دارد. اما باید ذکر شود، در بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی به عناوین مختلفی از مهندسی پرداخته می شود و آگاهی از این مسئله، می تواند اشخاص مهندس را از مشکلات کاری پس از مهاجرت باز دارد. به طور کلی برخی از عناوین شغلی یک مهندس عمران در کره و وظایف وی به شرح لیست زیر است.

عناوین شغلی مهندس عمران:

مهندس میدانی

مهندس پروژه

دستیار مهندس

مدیر ساخت منطقه ای

مدیر قرار داد های منطقه ای

بازسازی تدارکات

مهندس خریدار در بخش ساخت و ساز

مهندس سازه

وظایف شغلی مهندسین عمران در کره جنوبی:

مهندسی عمران شامل دانش نظری است که برای برنامه ریزی عملی طرح شهرها، روستا ها و سایر جوامع ما اعمال می شود. این امر به اصلاح محیط طبیعی و ایجاد محیط های جدید برای بهتر کردن سبک زندگی مردم می پردازد.  مهندسان عمران در طراحی و ساخت سازه های فیزیکی محیط پیرامون ما مانند جاده ها، پل ها، ساختمان ها و بندرگاه ها نقش دارد. آن ها همچنین به عنوان مهندسین سازه شناخته می شوند و بر ساخت و ساز ساختمان ها، پل ها و … نظارت می کنند.

میزان درآمد مهندس عمران در کره جنوبی:

مهندسین عمران رشته کاری خود را از جهات بسیار زیادی باید ارزیابی نمایند، تا بتوانند پس از مهاجرت به کشور کره جنوبی پیشرفت مناسبی داشته و از بروز مشکلات جدی خود داری نمایند. یکی از این عوامل، حقوق کار در کره جنوبی می باشد. همراهان گرامی مقاله بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی و دیگر مقالاتی که بر روی وب سایت رسمی موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش قرار گرفته اند، تهیه شده توسط تیم کارشناس موسسه می باشد. هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع شرعا و قانونا حرام بوده و نا رضایتی این موسسه را به دنیال دارد. مهندسین عمران در کشور کره از حداقل حقوقی برابر با  1850000 وون، متوسط درآمد 3780000 وون و حداکثر درآمد 5900000 وون در یک ماه برخوردار می شوند.

شایان ذکر است مهندسین عمران و اشخاصی که در بازار کار کره شاغل هستند، همگی در صورتی که در سنین مناسب سابقه کاری بالایی داشته باشند، از افزایش حقوق بهره مند می شوند. البته روند افزایش حقوق مشاغل در زمینه های کاری متفاوت، مختلف از یک دیگر می باشد. نمودار زیر، بیان وضعیت افزایش حقوق و درآمد مهندسین عمران بر اساس افایش تجربه کار در کره جنوبی می باشد.

تاثیرات تجربه کاری بر درآمد مهندسین عمران در کره جنوبی

جالب است بدانید، مهندسین عمرانی که بیشتر از 20 سال سابقه کاری در زمینه شغلی خود دارند، 5520000 وون حقوق دریافت می نمایند. در حالی که حقوق اولیه آنان 2200000 وون می باشد. به عبارتی ساده تر، مهندسین عمران با افزایش سابقه کار بیش از 20 سال، 105 درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

اخذ ویزای کار کره جنوبی برای مهندسین عمران:

مهندسین عمران پس از بررسی های متداول راجع به بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی و داشتن تصمیم جدی برای مهاجرت به این سرزمین، به شرایط اخذ ویزای کاری کره جنوبی توجه می نمایند. مهندسین عمران باید در ابتدا به کاریابی در کره بپردازند، که دارای مراحلی خاص می باشد و در ادامه بررسی خواهد شد. سپس می توانند پس از کاریابی در کره و ارتباط با کارفرما در کره، در نهایت یک پیشنهاد کاری دریافت نمایند. ناگفته نماند، کارفرما درخواست کار شخص خارجی را برای اداره دادگستری ارسال می نماید و طی 1 تا 4 هفته جواب آن ارسال می شود. پس از دریافت دریافت تائیدیه، شخص مهندس می تواند با ارائه مدارک لازم، برای اخذ ویزای کاری کره جنوبی اقدام نماید. مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری کره جنوبی عبارتند از:

پاسپورت معتبر

عکس برای پاسپورت

درخواست فرم ویزا

تکمیل فرم درخواست ویزا

ارائه مدارک شناسایی

ارائه مدارک تحصیلی

ارائه نامه نداشتن سو سابقه کیفری

ارائه نامه تمکن مالی

ارائه گواهی اقامت در کره جنوبی

ارائه دعوت نامه شغلی و قرارداد کاری

در ادامه این روند، می خواهیم نحوه اخذ اقامت دائم مهندسین عمران در بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی را بیان نماییم.

اخذ اقامت کره جنوبی از طریق کار مهندس عمران:

در این قسمت از متن مقاله بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی می خواهیم اخذ اقامت دائم کره جنوبی را برای مهندسین عمران بیان نماییم. مهندسین عمران پس از بررسی شرایط کاری و زندگی در کره، می تواند با ارائه مدارک لازم و داشتن پیشنهاد کاری ویزای کاری بگیرد. از این رو وی می تواند با دریافت ویزای کاری کره جنوبی، اقامت موقت می گیرد. بدین ترتیب می تواند تا مدت زمان 5 سال، به صورت موقت به صورت تمام وقت کار کند. در ادامه این روند، شخص می تواند در حین کار کردن در بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی به مدت 5 سال، پرداخت مالیات و بیمه شدن، برای اقامت دائم درخواست بدهد. همچنین شخص می تواند با 5 سال زندگی مناسب و نداشتن جرم و جنایت و آشنایی با قوانین کره و همچنین گذشت 5 سال از اخذ اقامت دائم، تابعیت کره جنوبی را دریافت نماید. نکته مثبت تابعیت کره چنین می باشد، که شخص مهندس و یا دیگر مهندسین و کارمندانی که د رکره تابعیت می گیرند، نیازی ندارند تا تابعیت اصلی خویش را از دست بدهند.

نحوه کاریابی برای مهندس عمران در کره جنوبی:

هر فردی که قصد دارد در کشور کره جنوبی به کار استخدام شود، در ابتدا باید بداند این کشور به نیروی شغل مربوطه نیازمند می باشد یا خیر؟ برای این امر، وی باید به کاریابی در کره جنوبی بپردازد. کاریابی در کره جنوبی به صورت حضوری امکان پذیر نمی باشد و اشخاص می توانند به صورت آنلاین در موسسات و وب سایت های کره کاریابی نمایند. همچنین اشخاص می توانند با آموزش و تسلط بر زبان کره ای، به صورت رو در رو و مستقیم با کارفرما صحبت نمایند. در این صورت افراد می توانند به راحت ترین روش ممکن، کارفرما را از ویژگی های کاری و مهارت های خود آگاه نمایند.

بازار کار مهندس عمران در کره جنوبی و سخن پایانی

بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی، حقوق کار در کره جنوبی، ویزای کاری کره جنوبی و دیگر شرایط کار مهندسین عمران در کره جنوبی را در مقاله بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی بررسی کردیم. ما در این نوشتار آموختیم، مهندسین عمران می توانند در حال حاضر برای مهاجرت به کره اقدام نمایند. زیرا کشور کره در وضعی فعلی به نیروی مهندس عمران نیازد دارد. همچنین نرخ بیکاری در این کشور در سطح پایین و مناسبی قرار دارد. به علاوه در مقاله بازار کار مهندسی عمران در کره جنوبی عنوان شد، مهندسین می توانند با 5 سال زندگی در کره اقامت دائم بگیرند و با گذشت 10 سال زندگی در این کشور، بدون از دست دادن تابعیت اصلی خود، تابعیت کشور کره را نیز دریافت نمایند. شما عزیزان می توانید با واجد شرایط بودن برای مهاجرت به کره اقدام نمایید. برای اینکه بتوانید تمام مراحل مهاجرتی را بیاموزید و برای اخذ ویزای کار کره جنوبی راهنمایی دریافت نمایید، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از آنان مشاوره رایگان دریافت نمایید. در صورت رضایتمندی از این نوشتار 5 ستاره ارزشمند بدهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *