بازار کار مهندس عمران در قبرس

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس عمران به قبرس
  • نرخ بیکاری در قبرس
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان عمران در قبرس
  • میزان درآمد مهندس عمران در قبرس
  • اخذ ویزای کار قبرس برای مهندس عمران
  • اخذ اقامت قبرس از طریق کار مهندس عمران
  • نحوه کاریابی برای مهندس عمران در قبرس
  • بازار کار مهندسی عمران در قبرس و سخن پایانی
بازار کار مهندس عمران در قبرس

بازار کار مهندس عمران در قبرس و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی عمران در قبرس،  شرایط استخدام مهندس عمران در قبرس، شرایط اخذ ویزای کاری قبرس برای مهندس عمران، حقوق کار در قبرس برای رشته مهندسی عمران و دیگر شرایطی که لازم است، تا مهندسین عمران در بازار کار مهندسی عمران در قبرس بدانند را، در مقاله بازار کار مهندسی عمران در قبرس بررسی و به تفصیل بیان می نماییم. قطعا شما مهندسین عزیز و گرامی در رابطه با مهاجرت کاری به کشور قبرس با سوالاتی درگیر هستید. آیا بازار کار مهندسی عمران در قبرس برای اشخاص خارجی مناسب می باشد؟ آیا شرایط استخدام مهندس عمران در قبرس سخت است؟ آیا اخذ ویزای کاری قبرس برای مهندسین عمران پروسه سخت می باشد؟ حقوق کار در قبرس برای مهندسین عمران به چه میزان است؟ شما عزیزان مهاجر می توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه مهاجرت به قبرس و آگاهی از شرایط کاری مهندسی در این کشور، با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور  اتریش تماس بگیرید و دانش و تجربه 15 ساله این موسسه، الگوی مهاجرتی بیاموزید. در نظر داشته باشید، کارشناسان موسسه با بهترین پیشنهاد مهاجرتی در بهترین زمان و با کمترین هزینه به شما، شما را با مهاجرتی بسیار ایده آل روبه رو می نمایند. شما خوبان می توانید با تماس تلفنی با کارشناسان ما، مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین می توانید در صورت داشتن سوالات مهاجرتی، در انتهای این مقاله، سوالات خود را بپرسید. کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی این ویدئو

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس عمران به قبرس:

مهاجرت هر شخصی به کشور دیگر، بر اساس تصمیمات و نظرات شخصی خویش می باشد و در نهایت هر فردی خواستار موفقیت و پیشرفت فوق العاده در زندگی خود می باشد. هر ساله مهاجرین بسیاری به کشور قبرس مهاجرت می نمایند، که مهاجرت به قبرس با انواع ویزا ها و برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و … میسر می باشد. ولی آنچه در مقاله بازار کار مهندسی عمران در قبرس بیان می نماییم، شرایط استخدام مهندس عمران در قبرس می باشد. ولی قصد داریم، تا کمی شما عزیزان را با کشور قبرس آشنا نماییم. قبرس یک کشور دو زبانه می باشد، که مردمان آن به دو زبان ترکی و یونانی صحبت می نمایند. البته خالی از لطف نیست که بدانید، زبان انگلیسی نیز در این کشور رواج دارد. کشور قبرس به دو بخش عمده تقسیم شده است، که ترک زبان ها در بخش شمالی قبرس و یونانی زبان ها در بخش جنوبی این کشور ساکن هستند. شرایط کاری در قبرس برای اتباع خارجی نیازمند اخذ ویزای کاری قبرس می باشد. در کنار این، مهندسین عمران بایستی برای ورود به بازار کار مهندسی عمران در قبرس، واجد شرایط برای مهاجرت کاری باشند، که این شرایط عبارتند از:

داشتن مدرک دانشگاهی لیسانس به بالا (معتبر و اخذ شده از دانشگاهی دارای اعتبار)

داشتن تجربه کاری بالا

داشتن سن مناسب (ترجیحا جوان. زیرا کشوری که از اتباع خارجی نیرو می پذیرد، به نیروی کهن سال نیازمند نمی باشد)

برخی شرایط دیگر از جمله

مجوز کار مهندسی

داشتن قدرت برای ارتباط کلامی

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در قبرس:

همان گونه که در مطلب فوق بررسی کردیم، واجد شرایط بودن یک مهندس عمران برای مهاجرت به قبرس و کار در بازار کار مهندسی عمران در قبرس، ضرورت دارد. یکی از موضوعات مهم که هنگام مهاجرت کاری اتباع خارجی باید مورد بررسی قرار بگیرد ، میزان نرخ بیکاری در کشور قبرس می باشد و ما می خواهیم در این عنوان از بازار کار مهندسی عمران در قبرس، به بررسی میزان نرخ بیکاری در قبرس بپردازیم. میزان نرخ بیکاری در کشور قبرس بیانگر میزان کار در این کشور است. به صورتی که بیان می کند در بازار کار قبرس چه میزان از جوانان مشغول به کار هستند و چه میزان از آنان به بیکاری به سر می برند. در واقع در حال حاضر میزان نرخ بیکاری در کشور قبرس حدود 9.4 درصد است و بدین ترتیب، از هر 100 نیروی آماده به کار جوان، حدود 9 الی 10 نفر بیکار می باشند و چنین شرایطی به هیچ گونه اجازه کار به افراد خارجی را نمی دهد. در نمودار زیر میزان نرخ بیکاری در قبرس امده است.

نمودار نرخ بیکاری در قبرس

با توجه به وضعیتی که در نمودار بالا مشاهده می نمایید، وضعیت بیکاری بالا در این کشور، مناسب برای استخدام مهندس عمران در قبرس نمی باشد. حال اگر شما می خواهید به کشور بهتری برای کار مهندسی مهاجرت نمایید، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و طبق شرایطی که دارید، به یکی از بهترین کشور های اروپایی یا کشور کانادا مهاجرت داشته باشید. شایان ذکر است، پس از واجد شرایط بودن و پایین بودن نرخ بیکاری در قبرس و همچنین نیازمند بودن این کشور به نیروی مهندس عمران، شما بایستی دیگر شرایط کاری خویش را مورد بررسی قرار دهید. مثلا باید از عناوین شغلی و وظایف مهندسین عمران در قبرس اطلاع داشته باشید و با اطلاعات کامل به بازار کار مهندسی عمران در قبرس قدم بگذارید.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان عمران در قبرس:

در این بخش از مقاله بازار کار مهندسی عمران در قبرس، می خواهیم شما مهندسین عزیز را با رشته های کاری و وظایف مهندسی در قبرس آشنا نماییم. همراهان عزیز، مقاله بازار کار مهندسی عمران در قبرس و سایر مقالات قرار گرفته در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش، توسط تیم کارشناسی این موسسه به تحریر درآمده اند. هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع، شرعا و قانونا حرام می باشد و نارضایتی این موسسه را در پی دارد.

مهندسین عمران در کشور قبرس ممکن است در هر یک از عناوین ذکر شده، استخدام شوند:

مهندس سازه بزرگراه ها

مهندس عمران تونل ها

مهندس عمران

ژئوتکنینک مهندس ارشد

مهندس شیفت تونل

مهندس زیر ساخت عمران دانشیار

مهندس سازه دریایی

مهندس راه آهن

مهندس ریسک، انرژی و ساخت و ساز

مهندس عمران خطر سیل

مهندسین عمران در بازار کار مهندسی عمران در قبرس، به انجام وظایف خاصی می پردازند. برخی از این وظایف ها عبارتند از:

طراحی زهکشی، خدماتی، زیرساخت های جاده ای و کارهای خاکی در طیف گسترده ای از پروژه ها که شامل پیشرفت های صنعتی، مسکونی، بهداشت و اوقات فراغت است.

تهیه نقشه های مرتبط از مرحله مفهوم تا ساخت.

تهیه ارزیابی ریسک سیل، بیانیه های زهکشی و گزارش های استراتژی خدمات و همچنین طراحی سیستم های زهکشی شهری پایدار از مرحله مفهوم تا زمان اجرا.

طراحی و جزئیات کارهای مرتبط با بزرگراه و توافق نامه های زهکشی و همچنین سایر رضایت نامه ها، مجوزها و مذاکره در مورد تأییدیه های فنی.

تمیزی سایت و ارزیابی امکان سنجی.

حفظ و توسعه روابط مشتری.

پشتیبانی سایر اعضای تیم در انجام کارهای فنی و گزارش نویسی.

میزان درآمد مهندس عمران در قبرس:

یکی دیگر از عواملی که متقاضیان به هنگام تصمیم گیری برای برای ورود به بازار کار مهندسی عمران در قبرس در نظر می گیرند، میزان حقوق کار در قبرس می باشد. میزان حقوق کار در قبرس برای تمامی اشخاصی که در بازار کار قبرس کار می کنند، متفاوت از یک دیگر می باشد. زیرا در قبرس افراد بر اساس تحصیلاتی، تجربیات کاری، جنسیت، روند رشد حقوق ملی و … حقوق و دستمزد دریافت می نمایند. حال مهندسین عمران نیز در این کشور، می توانند با داشتن تجربه کاری بالا در سنین مناسب، از حقوق و مزایای بالایی بهره مند شوند. مثلا یک مهندس عمران با تجربه کاری بالای 10 سال، 76 درصد افزایش حقوق نسبت به سال های اولیه دارند. نمودار تاثیر تجربه بر افزایش درآمد بازار کار مهندسی عمران در قبرس، در ذیل این متن ترسیم شده است.

به طور کلی مهندسین عمران در کشور قبرس بر اساس جدول زیر حقوق دریافت می نمایند.

حداقل درآمد مهندس عمران 12900 (یورو)
متوسط درآمد مهندس عمران 23900 (یورو)
حداکثر درآمد مهندس عمران 36000 (یورو)
مشاغل میزان درآمد سالانه (یورو)
مدیر قرارداد های ساختمانی 36700
مدیر فروش ساختمان 34000
مدیر کل ساخت و ساز 44400
مدیر عملیات ساختمانی 39300
هماهنگ کننده پروژه ساخت و ساز 26000
مدیر پروژه ساخت و ساز 43700
مدیر کنترل کیفیت ساخت و ساز 32600
مدیر خرید 28500
بازرس ساختمان 10600

اخذ ویزای کار قبرس برای مهندسین عمران:

مهندسین عمران پس از بررسی شرایط و قوانین کاری کشور قبرس برای پذیرش نیروی مهندسی عمران، تمایل دارند تا برای اخذ ویزای کاری قبرس اقدام نمایند. آنان در شرایطی می توانند برای اخذ ویزای کاری قبرس اقدام کنند، که این کشور به نیروی مهندس عمران نیازمند باشد و در عین حال شخصی از کشور خود برای کار مهندسی اقدام نکند. بدین ترتیب مهندس خارجی می تواند از کارفرمای قبرسی یک دعوت نامه شغلی دریافت نماید و قرار داد کار امضا نماید. فرد متقاضی پس ازعقد قرارداد کاری می توان با ارائه مدارک لازم به سفارت قبرس، برای اخذ ویزای کاری قبرس درخواست بدهد. مدارکی فرد متقاضی بایستی به سفارت قبرس اعطا نماید، در لیست زیر ذکر شده است.

تکمیل فرم درخواست ویزا

رسید پرداخت هزینه ویزا

مدارک شناسایی و هویتی

مدارک تحصیلی و ریز نمرات

مدرک اثبات اقامت در قبرس

مدرک سلامت پزشکی

پاسپورت معتبر و دارای صفحات خالی

تمکن مالی

اثبات نامه نداشتن جرم و جنایت

عکس برای پاسپورت

دیگر مدارکی که ممکن است، درخواست شود.

افراد با ارائه مدارک صحیح و در اسرع وقت، شانس خود را برای اخذ ویزا و استخدام شدن در بازار کار مهندسی عمران در قبرس را افزایش می دهند. همچنین می توانند برای اقامت دائم قبرس اقدام نمایند. اخذ اقامت دائم قبرس نیز شرایط جداگانه ای داشته و در عنوان بعدی این نوشتار، بررسی می گردد.

اخذ اقامت قبرس از طریق کار مهندس عمران:

در عناوین فوق از مقاله بازار کار مهندسی عمران در قبرس، به بررسی حقوق کار در قبرس، ویزای کار قبرس، وظایف و عناوین شغلی مهندس عمران، شرایط استخدام مهندس عمران در قبرس و دیگر شرایط مهندس عمران پرداختیم. حال می خواهیم در این قسمت از نوشتار، روند اخذ اقامت دائم قبرس برای مهندس عمران را بررسی نماییم. شخص مهندس در ابتدا که موفق به اخذ ویزای کاری قبرس می شود، اقامت 4 ساله در این کشور را دریافت می نماید و اجازه رفت و آمد آزادانه در این کشور را دارد. ولی وی برای اینکه بتواند اقامت دائم این کشور را به دست بیاورد، می بایست در طول این اقامت به کار بپردازد و با اثبات این قضیه، اقامت خود را تمدید کند. شخص مهندس که اقامت خود را تمدید نماید، مجددا بایستی به مدت یک سال در قبرس به کار بپردازد و در نهایت با 5 سال اقامت موقت و کار در این سرزمین، اقامت دائم بگیرد. فرد مهندس در صورتی که بخواهد تابعیت و پاسورت کشور قبرس را به دست بیاورد، بایستی خلافی انجام ندهد، مالیات بدهد، قوانین این کشور را رعایت کرده و به مقدسات و فرهنگ این جامعه احترام بگذارد و همچنین زبان آنان را بیاموزد. در این شرایط وی می تواند با گذشت 7 سال از تاریخ اقامت دائمی خود، تابعیت بگیرد. شایان ذکر است، مهندس عمرانی که با یک شخص قبرسی ازدواج نماید و صاحب فرزند شود، می تواند 2 سال زود تر از تاریخ موعود، تابعیت بگیرد.

نحوه کاریابی برای مهندس عمران در قبرس:

برای یافتن یک شغل در کشور های خارجی اعم از، کشور های اروپایی، به طور کلی متقاضیان کار و مهندسین عمران می توانند در موسسات، وب سایت ها، روزنامه ها، آژانس های کاریابی و … اقدام نمایند. در اتحادیه اروپا تمامی کشور ها به جز دو کشور آلمان و اتریش اجازه کاریابی به صورت حضوری نمی دهند و کاریابی در این کشور ها به صورت آنلاین می باشد. بدین ترتیب کاریابی در قبرس نیز، به صورت آنلاین و اینترنتی میسر و مقرون به صرفه می باشد. دانستن این نکته خالی از لطف نیست، که کاریابی حضوری در کشور های اروپایی از طریق اخذ ویزا های درمانی، توریستی، گردشگری، سرمایه گذاری و … امکان پذیر است، ولی این روش کاریابی، از هزینه های بالایی برخوردار است.

برخی از وب سایت های کاریابی در قبرس، در لیست زیر آورده شده است.

www.ergodotis.com/en

www.cyprusjobcenter.com

kariera.com.cy

www.cyprusjobs.com

بازار کار مهندس عمران در قبرس و سخن پایانی

بازار کار مهندسی عمران در قبرس، کاریابی در قبرس، استخدام مهندس عمران در قبرس و دیگر شرایط مربوط به کار و زندگی یک مهندس عمران در قبرس را ارزیابی کردیم و دانستیم، مهندسین عمران در بازار کار مهندسی عمران در قبرس، از درآمد پایینی برخوردار می باشند. همچنین این نکته را ذکر کردیم، میزان نرخ بیکاری در کشور قبرس بالا است و این نرخ در بازار کار قبرس، شانس کاریابی برای افراد خارجی را کاهش می دهد و حتی ممکن است در این وضعیت، دولت قبرس از افراد بومی برای بازار کار استفاده نماید و اجازه کار برای افراد خارجی را منع نماید. بدین ترتیب شما عزیزان می توانید قبل از مهاجرت خود، با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و شرایط خود را به طور کامل بسنجید. به شما اطمینان می دهیم با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این موسسه، می توانید به یکی از بهترین کشور ها با بهترین روش اخذ ویزا مهاجرت نمایید. همچنین می توانید در پروسه اخذ ویزای خود از این موسسه کمک بگیرید. موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش، بالای 15 سال تجربه کاری بسیار درخشان در امر مهاجرت داشته و می تواند از صفر تا صد اخذ ویزا و مهاجرت شما، به شما یاری برساند. در صورتی که پس از مطالعه مقاله بازار کار مهندسی عمران در قبرس و دریافت مشاوره، سوالاتی داشتید، می توانید در انتهای این مقاله، سوالاتت خود را مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو می باشند. در صورت رضایتمندی از این نوشتار، 5 ستاره ارزشمند بدهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *