بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به پرتغال
  • نرخ بیکاری در پرتغال
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در پرتغال
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در پرتغال
  • اخذ ویزای کار پرتغال برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت پرتغال از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در پرتغال
  • بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال و سخن پایانی
بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال

بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال و مقدمه ای بر آن

با کار و مهاجرت مهندس حسابدار در کشور پرتغال می باشد. اگر شما عزیزان می خواهید به بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال مشغول شوید، بهتر است در ابتدای امر بررسی نمایید و بدانید، که مهاجرت به پرتغال از طریق کار مهندسی حسابداری چه شرایطی دارد؟ همچنین باید میزان نرخ بیکاری در پرتغال را مورد بررسی واقع نمایید. زیرا یکی از قوانین هر کشوری برای اجازه دادن به افراد خارجی جهت کار در آن کشور، پایین بودن نرخ بیکاری می باشد. در غیر این صورت هیچ فرد خارجی نمی تواند در کشور دیگری کار کند. البته نا گفته نماند، مردمان کشور های عضو اتحادیه اروپا، آزادانه می توانند وارد کشور های اروپایی شده و به کار بپردازند. به طور کلی هنگامی که تصمیم می گیرید به کشور پرتغال مهاجرت کنید و در بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال کار کنید، بهتر است با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از مشاوران این موسسه، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص اصول کار در خارج از کشور

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به پرتغال:

در این بخش از مقاله علمی بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال می خواهیم شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به پرتغال را مورد بررسی واقع نماییم. کشور پرتغال یکی از کشور های اروپایی و واقع شده در شبه جزیره ایبری است. کشور پرتغال از نظر اقتصاد و رشد زمینه کاری، در سال های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است. از این رو دارای مشاغل تخصصی و مهندسی می باشد. بدین ترتیب افراد زیادی می خواهند مهاجرت به پرتغال از طریق کار داشته باشند. از این رو لازم است، مهندسین حسابدار لیست مشاغل مورد نیاز پرتغال را بررسی نمایند و در صورت نیاز بودن این شغل در این کشور برای اخذ ویزای کاری پرتغال اقدام داشته باشند. اما قبل از هر چیز لازم است، مهندسین از واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل نمایند و بدانند، در کشور پرتغال باید به اخذ مجوز کار بپردازند. همچنین باید مدارک تحصیلی و کاری خویش را با نظام حسابداری پرتغال معادل نمایند. به علاوه کشور پرتغال جهت اجازه دادن به افراد خارجی جهت کار، افراد با تجربه را به بازار کار خود دعوت می نماید. از این رو مهندسین عزیز بایستی دارای چند سال تجربه کاری مرتبط و ماهرانه باشند. ممکن است برخی از مهندسین عزیز در رابطه با تحصیل در پرتغال سوالاتی داشته باشند، که آیا از طریق تحصیل در پرتغال می توان به شغل حسابداری در این کشور استخدام شد؟ برای این منظور با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از کارشناسان این موسسه پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در پرتغال:

یکی دیگر از شرایط لازم جهت مهاجرت به پرتغال از طریق کار، مناسب بودن میزان نرخ بیکاری دراین کشور می باشد. در واقع مهندسین حسابدار بایستی قبل از اینکه اقدامی برای کار در بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال داشته باشند، میزان نرخ بیکاری در پرتغال را بررسی نمایند. اگر نرخ بیکاری در پرتغال بالا باشد، مهندسین خارجی به سختی می توانند یک پیشنهاد کار دریافت نمایند و یا حتی ممکن است، نتوانند دعوت نامه کاری دریافت کنند. به طور کلی میزان نرخ بیکاری در کشور پرتغال حدود 7.1 درصد می باشد و این میزان از نرخ در مقایسه با سال های 2018 و 2019 بالا می باشد، ولی در میزان نرخ بیکاری در پرتغال در سال 2020 بیشترین حد خود را داشته در رده 8 درصد قرار داشت. در حال حاضر اکثر جوانان پرتغالی مشغول به کار می باشند و اگر کشور پرتغال به نیروی مهندس حسابدار نیاز داشته باشد، فرصت خوبی برای مهاجرت می باشد. در ادامه این مطلب، نمودار نرخ بیکاری در پرتغال را آورده ایم.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری به پرتغال:

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در پرتغال چه می باشد؟ از عناوین و وظایف شغلی مهندسان در پرتغال، عوامل بسیار متعددی وجود دارد، که در لیست زیر به بررسی آن ها می پردازیم. ولی نکته قابل توجه به این موضوع، چنین است، که اگر مهندسین حسابدار در رابطه با شغل تخصصی خود اطلاعاتی نداشته باشند، با مشکلات جدی و بزرگی رو به رو می شوند. ولی از آن جایی که مهندسین حسابدار برای مهاجرت باید دارای چند سال تجربه کار ماهرانه باشند، قطعا از عناوین و وظایف کاری خویش اطلاع دارند. برخی از عناوین شغلی انان عبارت است از:

مدیر حسابداری

متخصص حسابداری

دستیار پرداختی حساب ها

دستیار اداری

مسئول حسابداری

متخصص امور مالی

حسابدار عمومی

مدیر حسابداری ارشد

کنترل کننده حسابداری

برخی از وظایف شغلی مهندسین حسابدار در پرتغال عبارت است از:

سوابق حسابداری ماهانه را مطابق با اصول حسابداری مدیریت کنید.

اطمینان از انطباق با روش های حسابداری داخلی.

حفظ سوابق دقیق، از جمله دفترها، رسیدهای مجلات و فاکتورها.

اطمینان حاصل کردن از حساب های پرداختنی به موقع.

نمودار حساب ها را حفظ کنید.

سیستم کنترل معاملات حسابداری را حفظ کنید.

عمل کردن مطابق با الزامات گزارش دولت محلی و پرونده های مالیاتی.

همکاری کردن با ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث.

میزان درآمد مهندس حسابداری در پرتغال:

همراهان عزیز، مقاله ای که به مطالعه آن می پردازید، بسیار علمی می باشد و توسط تیم کارشناس موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش به تحریر درآمده است. لذا هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع، شرعا و قانونا حرام بوده و موجب نارضایتی این موسسه می باشد. مهندسین حسابداری که به کشور پرتغال مهاجرت می کنند، در ابتدا از میزان درآمد خود به اطمینان حاصل می نمایند. در واقع میزان درآمد ها در کشور پرتغال در حد مناسبی می باشد و همچنین سطح درآمد مهندسین در این کشور، می تواند با افزایش سطح تجربیات کاری، افزایش بیابد. مثلا حداقل سطح درآمد یک مهندس حسابداری در بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال 13800 یورو در یک سال می باشد و حداکثر درآمد آن 68300 یورو است. گفتنی است، درآمد مهندسین حسابدار بر اساس داشتن تجربه کاری بالا، به شرح نمودار زیر می باشد.

تاثیر تجربه بر افزایش درآمد مهندس حسابدار در پرتغال

طبق این نمودار، مهندسین با تجربه بیش از 2 سال، به مراتب از افزایش درآمد بهره مند می شوند و با رسیدن به 10 سال تجربه کاری، حدودا دو برابر حقوق خویش را دریافت می نمایند. به علاوه درآمد مهندسین حسابدار در بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال، تا رسیدن به بیشتر از 20 سال سابقه کار، قابل افزایش می باشد، ولی جالب است بدانید، این وضعیت شامل اشخاصی می باشد، که در سنین مناسب شروع به کار و کسب تجربه کرده اند. در ادامه این مقاله، به اخذ ویزای کار پرتغال برای مهندس حسابداری می پردازیم.

اخذ ویزای کار پرتغال برای مهندسین حسابداری:

تا مورد بحث قرار دادن این عنوان از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال، شرایط لازم برای مهاجرت مهندس حسابدار، میزان نرخ بیکاری در پرتغال، عناوین و وظایف شغلی و … را مورد ارزیابی قرار دادیم و دانستیم، مهندسین حسابدار می توانند با داشتن شرایط لازم، به کشور پرتغال مهاجرت داشته باشند و تنها امری که قبل از مهاجرت باید از آن اطمینان داشته باشند، نیازمند بودن کشور پرتغال به نیروی مهندسی می باشد. حال جالب است بدانید، مهندسین حسابداری می توانند با دریافت یک پیشنهاد کاری از سوی کشور پرتغال، با ارائه دیگر مدارک لازم، برای دریافت ویزای کار پرتغال، اقدام داشته باشند.

پاسپورت معتبر و دارای صفحات خالی و اعتبار لازم

۲ قطعه عکس مخصوص برای پاسپورت

فرم درخواست ویزای پرتغال

رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا

مدارک شناسایی اعم از کارت ملی و شناسنامه و …

مدارک تحصیلی معتبر و ریز جزئیات آن

گواهی سلامت پزشکی معتبر

گواهی اثبات اقامت در پرتغال

گواهی عدم سوء سابقه کیفری

تمکن مالی

اخذ اقامت پرتغال از طریق کار مهندس حسابداری:

پس از اخذ ویزای کار پرتغال، مهندسین حسابدار می توانند به اقامت دائم برسند. ولی اخذ اقامت پرتغال از طریق کار مهندس حسابداری دارای شرایط و مراحل زیادی می باشد، که حدودا 5 سال به طول می انجامد. در واقع مهندسین حسابداری می توانند با اخذ ویزای کاری پرتغال، اقامت موقت این کشور را به دست بیاورند و در بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال، به کار استخدام شوند. پس از پایان اعتبار اقامت در این کشور، شخص حسابدار می تواند برای تمدید اقامت خود درخواست نماید، ولی باید ثابت کند در مدت اقامت خود، در این کشور شاغل بوده است. با پی گیری این امر تا 5 سال، مهندس حسابدار می تواند برای اقامت دائم پرتغال اقدام نماید. سپس می تواند با رعایت قوانین پرتغال، یادگیری زبان و فرهنگ پرتغال، پرداخت مالیات و گذشت مدت زمانی از اخذ اقامت دائم، برای تابعیت و پاسپورت این کشور درخواست بدهد.

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در پرتغال:

یکی از سوالاتی که در ذهن متقاضیان گرامی به وجود می آید، نحوه کاریابی در پرتغال می باشد. در واقع متقاضیان کار حسابداری در پرتغال می خواهند بدانند از چه طریقی می توانند برای اخذ دعوت نامه شغلی (جاب آفر) اقدام کنند. در واقع متقاضیان و حسابداران عزیزی که مشتاق زندگی و کار کردن در بازار کار پرتغال می باشند، می توانند یک رزومه کاری ایجاد نمایند و در وب سایت ها، موسسات، آژانس ها و … به صورت اینترنتی در اختیار کارفرمایان قرار بدهند و در شرایط مناسب این کشور، دعوت نامه کاری دریافت نمایند. البته ممکن است برخی بخواهند به صورت کاریابی در خاک پرتغال اقدام نمایند، ولی جالب است بدانید، کاریابی برای مهندسین حسابدار و سایر مشاغلی که نیاز به معادل سازی دارند، از روش اینترنتی و غیر حضوری بهتر است. زیرا مهاجرت با ویزا های دیگر به کشور پرتغال، مدت محدودی دارد و فرصت کافی به معادل سازی و کاریابی را نمی دهد. شایان ذکر است، برای دیگر مشاغلی که در پرتغال هیچ گونه معادل سازی ندارند، می توان از طریق ویزای های گردشگری  توریستی و… اقدام کرد.

بازار کار مهندس حسابداری در پرتغال و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال، شرایط اخذ ویزای کار پرتغال و نحوه رسیدن به اقامت دائم و تابعیت پرتغال را برای مهندسین حسابدار بررسی کردیم. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال عنوان کردیم، مهندسین عزیز می توانند با دریافت یک پیشنهاد کاری برای اخذ ویزای کار این کشور اقدام نمایند. همچنین در طول بررسی این مقاله آموختیم، مهندسین حسابدار می توانند با 5 سال کار و زندگی متداول در پرتغال، به اقامت دائم برسند و سپس برای تابعیت این کشور درخواست بدهند. جالب است بدانید، یکی از مهم ترین شرایط کاری در پرتغال، میزان نرخ بیکاری در این کشور می باشد و هم اکنون نرخ بیکاری در این کشور، در حد مناسبی می باشد و در حد بالا نمی باشد. به طور کلی مهندسین حسابدار در حال حاضر می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرند و در باره مهاجرت به پرتغال، مشاوره رایگان دریافت نمایند. در صورت مطالعه و رضایت از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در پرتغال، 5 ستاره زیر این نوشتار را روشن بفرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *