بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به فرانسه
  • نرخ بیکاری در فرانسه
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در فرانسه
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در فرانسه
  • اخذ ویزای کار فرانسه برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت فرانسه از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در فرانسه
  • بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه و سخن پایانی
بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه

بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه و مقدمه ای بر آن

زمانی که صحبت از مهاجرت به کشور فرانسه می شود، در ابتدا باید طریقه مهاجرت را در نظر گرفت، که آیا شخص متقاضی می خواهد از طریق کار مهاجرت نماید یا از طریق تحصیل و یا از دیگر طریق ها. قطعا مهندسین حسابدار برای قدم گذاشتن در بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه می توانند از طریق تحصیل و یا از طریق کار مهاجرت داشته باشند و ما می خواهیم در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه، طریقه مهاجرت شخص مهندس از طریق کار را بررسی نماییم. در هر زمانی که شما خوبان قصد دارید به کشور فرانسه مهاجرت نمایید، لازم است تا لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه 2021 را مشاهده نمایید و اگر شغل مورد نظر شما در این لیست قرار داشت، با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و برای مهاجرت و اخذ ویزای کار این کشور، اقدام کنید. لازم به ذکر است، شما خوبان می توانید از مشاوران این موسسه، مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید و در آخر اگر سوالی در ذهن خود داشتید، در بخش پایانی مقاله ذکر نمایید و از سوی کارشناسان ما پاسخ دریافت کنید.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کار و ویزای کاری

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به فرانسه:

همان گونه که عنوان کردیم، مهندسین حسابدار برای مهاجرت به کشور فرانسه و کار در بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه، ملزم به اخذ ویزای کاری فرانسه می باشند. ولی دیگر نکاتی وجود دارد، که مهندسین حسابدار باید شرایط خاصی را دارا باشند تا بتوانند برای مهاجرت به فرانسه اقدام نمایند. در ادامه این نوشتار می خواهیم در ابتدا کشور فرانسه را معرفی کنیم، سپس شرایط کار در فرانسه برای ایرانیان را نیز عنوان کنیم. کشور فرانسه در قلب اتحادیه اروپا قرار دارد و جزو برترین کشورهای اروپا محسوب می شود. کشور فرانسه دارای اقتصاد قوی می باشد و اقتصاد آن در میان کشورهای دنیا پیچیده است. بدین منظور در نظر اشخاص خارجی کشوری محبوب به شمار رفته و افراد بسیار زیادی می خواهند از طریق کار و تحصیل در این کشور ساکن شوند. مهندسین حسابدار نیز از افرادی هستند، که برای پیشرفت و سطح رفاه بالای زندگی، می خواهند به کشور فرانسه مهاجرت نمایند. از این رو باید واجد شرایط برای مهاجرت باشند. ابتدا باید مدرک تحصیلی معتبر حسابداری داشته باشند و سابقه کاری معتبر حسابداری داشته باشند. سپس بایستی لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه 2021 را بررسی نمایند و اطمینان حاصل کنند، که این کشور به نیروی حسابدار نیازمند است. همچنین باید از میزان نرخ بیکاری در فرانسه اطلاع داشته باشند. در این صورت می توانند در فرانسه کاریابی کرده و ویزای کاری دریافت نمایند. در ادامه مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه، روند کاریابی و اخذ ویزای کار فرانسه را برای مهندسین عمران بازگو می کنیم.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در فرانسه:

مهندسین حسابدار پس از بررسی عناوین بسیاری می توانند برای اخذ ویزای کاری فرانسه درخواست بدهند و یکی از عناوین مهم و قابل بررسی، میزان نرخ بیکاری در این کشور می باشد. میزان نرخ بیکاری در کشور فرانسه به طور کلی کمی در حد بالا قرار دارد و در حال حاضر حدود 8 درصد می باشد. با این میزان از نرخ بیکاری در فرانسه، حدوداً 8 جوان از هر 100 نیوری جوان کاری، بیکار هستند. با این میزان ار نرخ بیکاری، شرایط کار برای ایرانیان کمی سخت خواهد بود، ولی به طور کلی کار در بازار کار مهندسی حسابداری فرانسه امکان پذیر می باشد. در زیر این مطلب، نمودار نرخ بیکاری در فرانسه را گردآوری کرده ایم.

نرخ بیکاری فرانسه

همان طوری که مشاهده می نمایید، میزان نرخ بیکاری در کشور فرانسه از سال 2018 با درصد بالایی مواجه بوده و تنها در اواخر سال 2020 کمی کاهش یافته است و همچنان این نرخ،  در حد بالای قرار دارد و یکی از اصلی ترین دلیل افزایش نرخ بیکاری در کشور فرانسه و سایر کشور ها، وجود ویروس کرونا می باشد.

در ادامه به بررسی عناوین شغلی و وظایف شغلی مهندسین حسابدار در فرانسه می پردازیم.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری به فرانسه:

شغل مهندسی حسابداری در کشور فرانسه و سایر کشور های اروپایی زیر رشته بسیار زیادی دارد و نمی توان گفت، شخص مهاجر فقط در یک مجموعه و در یک بخش معلوم استخدام می شود. مثلا ممکن است فرد مهندس پس از مهاجرت به فرانسه و شروع کار در بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه، در عناوین لیست زیر قرار بگیرد.

ارشد حسابرسی

مدیر مالیات

تحلیلگر بودجه

کاردانی مالیاتی

دستیار حسابرسی

سرپرست حسابداری

حسابدار ارشد

مدیر حسابداری دفتر کل

به علاوه، مهندسین حسابداری وظایف شغلی بسیار زیادی را متحمل می شوند و برخی از این وظایف عبارتند از:

برای اطمینان از رعایت همه اهداف و مهلت های قانونی، بر فعالیت های روزمره تیم حسابداری نظارت داشته باشید.

با مدیریت عملکرد، تعیین اهداف، ارائه آموزش مداوم و حفظ روابط مستحکم کارکنان، کارمندان را توسعه دهید.

مسئول فرآیند بسته شدن ماهانه و سازگاری کلیه حساب های دفتر کل.

تهیه و توزیع گزارش های مالی دقیق و به موقع و تحلیل های مرتبط.

پردازش حقوق و دستمزد برای همه کارمندان ساعتی، حقوق بگیر و غیرمستقیم، از جمله نگهداری ساختار کمیسیون.

فعالیت حساب بانکی شرکتی روزانه از جمله پشتیبانی و ACH و فعالیت های انتقال سیم را مدیریت کنید.

پرونده های مالیات فروش و حق رای دادن، IFTA و سایر الزامات گزارش نظارتی را هماهنگ کنید.

پشتیبانی از اتمام روند بودجه سالانه و پیش بینی های جریان نقدی.

تهیه کلیه مدارک مالیاتی، حسابرسی یا بازنگری و اطلاعات مربوط به پایان سال مربوط به آنچه توسط خارج از CPA لازم است.

سوالات مدیریت ارشد در مورد نتایج مالی و درخواست های گزارشگری ویژه پاسخ دهید.

میزان درآمد مهندس حسابداری در فرانسه:

در این عنوان از متن مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه، قصد داریم یکی از مهم ترین عوامل در فرانسه را برای مهندسین حسابدار بررسی نماییم. از آن جایی که میزان درآمد ها در هر کشوری بسیار متفاوت از یک دیگر می باشد و هر شخصی دوست دارد تا درآمد بالایی در کشور مقصد داشته باشد، باید میزان حقوق کار در فرانسه را بررسی نماییم. همراهان همیشگی، موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش سال ها است، در زمینه مهاجرت فعالیت دارد و دارای شعب و کارمندان بسیار حرفه ای می باشد و این مقاله توسط تیم این موسسه به تحریر در آمده است. لذا هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع شرعا و قانونا حرام بوده و نارضایتی این موسسه را به دنبال دارد. به طور کلی میزان حقوق کار در فرانسه برای مهندسین حسابدار به صورت حداقل، متوسط و حداکثر، 15900 یورو، 33200 یورو و 52100 یورو در یک سال می باشد. دانستن این نکته خالی از لطف نمی باشد، افزایش سابقه کار، تاثیر مستقیمی بر افزایش حقوق مهندسین حسابداری در کشور فرانسه دارد. در ادامه نمودار این روند را تهیه و تدوین داده ایم.

افزایش حقوق مهندسین حسابداری در فرانسه بر اساس تجربه

اخذ ویزای کار فرانسه برای مهندسین حسابداری:

برای مهاجرت کردن به کشور فرانسه بایستی ویزای این کشور را دریافت کرد. مهندسین حسابدار در این راستا، برای مهاجرت کاری خود باید ویزای کار فرانسه را دریافت کنند. برای این منظور مهندسین در ابتدا که شرایط خویش را بررسی می نمایند، در صورت واجد شرایط بودن می توانند در این کشور کاریابی کنند و سپس با ارائه مدارک زیر، برای ویزای کاری درخواست بدهند. لازم به ذکر است، از آن جایی که پروسه اخذ ویزای کار هر کشوری بسیار حساس می باشد، در ارائه مدارک خواسته شده دقت داشته باشید و در اسرع وقت تمامی مدارک لازم را به سفارت کشور فرانسه تحویل نمایید. مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری فرانسه عبارتند از:

پاسپورت دارای اعتبار و صفحات خالی (معتبر)

عکس های مخصوص برای پاسپورت (معمولا دو قطعه)

مدارک تحصیلی معتبر (معمولا با ریز جزئیات)

مدارک شناسایی (از جمله کارت ملی و شناسنامه)

مدارک مبنی بر نداشتن سابقه کیفری

مدارک مبنی بر سلامت فردی (از سوی پزشک معتبر)

مدارک اثبات محل اقامت در فرانسه

تمکن مالی

فرم درخواست ویزا (تکمیل شده)

ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا

ارائه قرار داد کاری

اخذ اقامت فرانسه از طریق کار مهندس حسابداری:

آیا مهندسین حسابداری می توانند با قدم گذاشتن در بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه، به اقامت دائم برسند؟ در این بخش می خواهیم به این سوال، که از سوالات بسیاری مهاجرین می باشد، پاسخ بدهیم. مهندسین حسابدار از هنگامی که وارد کشور فرانسه می شوند، اقامت دائم دریافت نمی کنند و فقط به همراه ویزای کاری فرانسه، به مدت محدودی اقامت موقت می گیرند و اگر خواستار دریافت اقامت دائم در این کشور می باشند، باید در فرانسه به کار مشغول شده و در طول اقامت خود، مالیات بدهند. سپس می توانند پس از اتمام مهلت اقامت خود، برای تمدید آن اقدام نمایند و این روند را تا 5 سال زندگی و کار در این کشور پیش بگیرند و در نهایت برای اقامت دائم درخواست بدهند. از این رو مهندسین حسابدار، اقامت این کشور را دریافت می نمایند و با رعایت قوانین، احترام به مقدسات و یادگیری زبان فرانسه، می توانند برای تابعیت و پاسپورت این کشور درخواست بدهند.

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در فرانسه:

کار در فرانسه برای ایرانیان و مهندسین ایرانی در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه، بررسی شد و می خواهیم یکی دیگر از قوانین کار در فرانسه برای ایرانیان را بیان نماییم. ایرانیان برای کار کردن در کشور های خارجی همانند فرانسه، در ابتدا باید بتوانند در این کشور کاریابی نمایند و یک قرار داد کاری امضا کنند. سپس می توانند با انجام این امر، برای اخذ ویزای کاری درخواست بدهند. کار برای مهندسین حسابداری نیز به همین روش می باشد. ولی کاریابی در فرانسه به چه شیوه ای می باشد؟ به طور کلی با در نظر گرفتن قوانین هر کشوری، دولت فرانسه اجازه نمی دهد تا خارجی ها در خاک این کشور به جستجوی کار بپردازند. بدین منظور وب سایت ها، موسسات، آژانس های استخدامی، روزنامه های کاری و … را در اختیار عموم مردم قرار داده است که از این طریق می توان به کاریابی در فرانسه پرداخت.

بازار کار مهندس حسابداری در فرانسه و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه یک مقاله مهاجرتی می باشد و در آن به بررسی روش مهاجرت مهندسین حسابدار به کشور فرانسه پرداختیم و از شرایط و ضوابط کلی کشور فرانسه و بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه آگاه شدیم. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در فرانسه عنوان کردیم، مهندسین حسابداری زمانی می توانند به کشور فرانسه مهاجرت کاری داشته باشند، که این کشور لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه 2021 را به انتشار درآورده باشد و شغل حسابداری در آن وجود داشته باشد. همچنین در این نوشتار ذکر کردیم، مهندسین حسابدار فقط از طریق کاریابی در فرانسه می توانند ویزای کاری این سرزمین را دریافت کرده و در نهایت به اقامت دائم برسند و با کار و زندگی در این کشور به مدت چند سال، تابعیت فرانسه را نیز دریافت کنند. شما مهاجرین عزیز می توانید برای مهاجرت در زمانی مناسب و اخذ ویزای کار فرانسه، با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از کارشناسان این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *