بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به سوئیس
  • نرخ بیکاری در سوئیس
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در سوئیس
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در سوئیس
  • اخذ ویزای کار سوئیس برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت سوئیس از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در سوئیس
  • بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس و سخن پایانی
بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس

بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس، حقوق کار در سوئیس برای مهندسین حسابداری، کار در سوئیس به عنوان شخص مهندس و شرایط مهاجرت مهندس حسابدار به کشور سوئیس را در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس بررسی و به نگارش در می آوریم. همچنین در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس نگاهی بر شرایط اخذ ویزای کاری سوئیس، اخذ اقامت دائم و تابعیت سوئیس برای مهندس حسابدار خواهیم داشت. آیا می توان در سال 2021 در بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس استخدام شد؟ آیا حقوق کار در سوئیس برای مهندسین حسابداری مناسب می باشد؟ آیا کار درسوئیس به عنوان مهندس حسابدار، نیازمند اخذ ویزای کاری سوئیس می باشد؟ مهندسین حسابداری چگونه می توانند با توجه به کار در سوئیس اقامت دائم و تابعیت دریافت نمایند؟ چنین پرسش هایی بخشی از سوالات مهندسینی می باشد که قصد دارند، برای ادامه کار و زندگی به کشور سوئیس مهاجرت نمایند و ما می خواهیم در طول بررسی و ارزیابی مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس، به چنین سوالاتی پاسخ علمی بدهیم. بدین منظور به شما عزیزان مهاجر پیشنهاد می کنیم، در ادامه این نوشتار ما را همراهی کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اخذ ویزای کار سوئیس و شرایط کلی مهاجرت به سوئیس در سال 2021، با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از کارشناسان این موسسه مشاوره مهاجرتی رایگان دریافت نمایید. شایان ذکر است، در پایان هر مقاله می توانید سوالات مربوط به مهاجرت خویش را بیان نمایید و سریع ترین زمان از کارشناسان ما پاسخ علمی دریافت نمایید.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کاریابی در خارج از کشور

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به سوئیس:

در سال های گذشته و در سال جاری، اشخاص بسیار زیادی تمایل دارند تا به کشور سوئیس مهاجرت نمایند و مهاجرت ها در باب کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و … می باشد. از این رو مهندسین زیادی می خواهند در بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس استخدام شوند و در نهایت به اقامت دائم و تابعیت برسند. از این رو مهندسین باید واجد شرایط برای مهاجرت و کار در سوئیس باشند. نظام حسابداری و امور حسابرسی در هر کشوری متفاوت می باشد و حسابدارانی که قصد دارند از ایران به کشور سوئیس مهاجرت نمایند، باید مدارک خود را معادل کشور سوئیس نمایند. همچنین مهندسین می بایست دارای سابقه کار چند ساله بوده و مجوز های لازم را در کشور سوئیس دریافت نمایند. از شرایط دیگر برای مهاجرت به کشور سوئیس، نیازمندی کشور سوئیس به نیروی مهندسی می باشد. بدین منظور مهندسین حسابدار زمانی می توانند به کشور سوئیس مهاجرت داشته باشند، که لیست مشاغل مورد نیاز سوئیس 2021 را بررسی نمایند و اطمینان داشته باشند که شغل مهندسی حسابداری در این لیست موجود باشد. لازم به ذکر است، مهاجرت از طریق تحصیل به کشور سوئیس بسیار رایج است و اشخاص بسیار زیادی از طریق تحصیل، اقامت دائم سوئیس را دریافت کرده اند. در واقع اشخاصی که در کشور سوئیس تحصیل کرده اند و در دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل شده اند، فرصت کاریابی پس از تحصیل در سوئیس را دریافت کرده اند و با یافتن یک شغل مرتبط با رشته تحصیلی، ویزای کار سوئیس و در نهایت اقامت دائم دریافت کرده اند. بدین ترتیب شما مهندسان حسابدار عزیز می توانید با مطالعه مقاله شرایط کار پس از تحصیل در سوئیس و دریافت مشاوره از کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش، از روند تحصیل و کار پس از تحصیل در سوئیس آگاهی بیابید.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در سوئیس:

از دیگر شرایط مورد نیاز برای کار در سوئیس، پایین بودن میزان نرخ بیکاری در این کشور می باشد. بدین طریق علاوه بر مهندسین حسابدار، دیگر اشخاص متقاضی کار در سوئیس می توانند برای مهاجرت، اقدام داشته باشند. نرخ بیکاری در کشور سوئیس حدود 3.1 درصد می باشد. لازم به ذکر است کشور سوئیس یکی از برترین کشور های اروپایی می باشد و اقتصاد این کشور یکی از برترین اقتصاد های رو به رشد می باشد. در ادامه مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس، به بررسی حقوق کار در سوئیس برای مهندسین حسابداری خواهیم پرداخت.

نمودار نرخ بیکاری در کشور سوئیس، در زیر این مطلب تنظیم شده است.

نمودار نرخ بیکاری در سوئیس

همانگونه که در تصویر می بینید، از سال 2020 الی 2021، نرخ بیکاری در کشور سوئیس 3 درصد بوده است و نوسانات نرخ بیکاری در این کشور بسیار کم می باشد. این امر، نشان از ثبات بازار کار سوئیس می باشد و حتی با تاثیرات منفی ویروس کرونا، این کشور در جایگاه بسیار مناسبی از نظر کار قرار دارد.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری به سوئیس:

عناوین شغلی مهندسین حسابدار در بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس چه می باشد؟ مهندسین حسابدار در بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس چه وظایفی را بر عهده دارند؟ آیا مهندسین حسابدار قبل از مهاجرت از زمینه شغلی خود اطلاع می یابند؟ در این قسمت از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس می خواهیم به این سوالات پاسخ بدهیم. لازم به ذکر است، رشته مهندسی حسابداری در سوئیس دارای عنوان شغلی بسیار متعددی می باشد و مهندسین حسابدار ممکن است، در هر عنوانی از حسابداری مشغول به کار شوند. به علاوه هر شخصی که در هر رشته ای از حسابداری به کار استخدام می شود، می بایست تمامی وظایف شغلی خود را به درستی به انجام برساند. به طور کلی عنوان های شغلی مهندسین حسابدار در سوئیس عبارتند از:

هماهنگ کننده کمک هزینه

هماهنگ کننده اداری

حسابدار

تحلیلگر عمومی حسابداری

حسابدار صورت حساب

حسابدار ارشد

حسابداری صندوق

افسر اداری

کنترل کننده برای تحقیق و توسعه

دستیار مالی و حسابداری

مدیر فاکتور

تحلیلگر و کنترل کننده تجارت

وظایف شغلی مهندسین حسابداری در سوئیس:

مسئولیت انطباق و مدیریت مالی اعطای کمک های کلان و کمک های مالی فرعی.

اولین نقطه تماس در مورد کلیه امور مربوط به مدیریت مالی کمک های مالی اختصاص یافته.

نظارت مالی بر کمک های مالی اختصاص یافته.

قرار دادهای اهدا کنندگان را هماهنگ و بررسی کنید.

مسئول گزارش های دقیق اهداکنندگان مالی.

بررسی گزارش های مالی شرکا یا بخش ها.

مراحل انتخاب مشاوره های خارجی را هماهنگ کنید.

قراردادهای شرکا، ارائه دهندگان خدمات و مشاوران را بررسی کنید.

میزان درآمد مهندس حسابداری در سوئیس:

مهندسین حسابدار پس از بررسی های بسیار زیاد و به دست آوردن آمار های کاری و شرایط کار در بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس، سپس به بررسی میزان درآمد خویش در کشور سوئیس می پردازند. زیرا مهندسینی که تصمیم به مهاجرت دارند، قطعا کشور برتر و مناسبی نظیر سوئیس را در نظر می گیرند و قصد دارند برای پیشرفت کار و افزایش سطح رفاه زندگی مهاجرت نمایند. از این رو لازم است، تا سطح درآمد خویش را مورد بررسی قرار دهند و مناسب بودن سطح درآمد ها اطمینان داشته باشند. همراهان ارجمند، مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس تهیه و تنظیم شده توسط کارشناسان خبره موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش می باشد. لذا هر گونه رونوشت بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام می باشد و این موسسه هیچ رضایتی نخواهد داشت.  حقوق کار در سوئیس برای مهندسین حسابدار به شرح جدول زیر می باشد.

حداقل حقوق مهندس حسابدار 51600 فرانک سوئیس
متوسط حقوق مهندس حسابدار 128000 فرانک سوئیس
حداکثر حقوق مهندس حسابدار 256000 فرانسک سوئیس
مشاغل میزان درآمد سالانه (فرانک سوئیس)
دستیار حسابداری 71300
کارمند حسابداری 54700
مدیر حسابداری 184000
تکنسین حسابداری 64000
دستیار مدیر حسابداری 164000
منشی حسابرسی 67500
متخصص صورتحساب 97900
معاون مدیر مالی 240000
مشاور بدهی 151000
خزانه دار شرکت 180000
حسابدار خبره 114000
مدیر بودجه 177000
تحلیلگر بودجه 162000
دفتر دار 61300

اخذ ویزای کار سوئیس برای مهندسین حسابداری:

پس از بررسی تمام عوامل مهاجرتی، مهندس حسابدار برای مهاجرت به کشور سوئیس از طریق کار، می بایست ویزای کاری سوئیس را دریافت نماید. اخذ ویزای کار همانند دیگر کشور های اروپایی نیازمند داشتن یک پیشنهاد شغلی از سوی جامعه سوئیس می باشد و دریافت یک پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای سوئیسی، نیازمند کاریابی در این کشور و برقراری ارتباط با یک کارفرما می باشد. از این رو مهندس حسابدار می تواند با کاریابی در سوئیس و برقرار کردن ارتباط با یک کارفرما و دریافت پیشنهاد کار، با ارائه مدارک مود نیاز، برای اخذ ویزای کار سوئیس درخواست بدهد و با اخذ این ویزا، قدم در بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس گذاشته و برای اخذ اقامت دائم در این کشور اقدام نماید. اخذ اقامت سوئیس برای شخص مهندس، در ادامه این نوشتار مورد بازنگری قرار می گیرد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری سوئیس:

پاسپورت

عکس مخصوص پاسپورت (2 عدد)

فرم ویزای تکمیل شده

رسید پرداخت هزینه ویزا

مدارک تحصیلی و ریز جزئیات

مدارک شناسایی به صورت کامل

عدم سوء سابقه کیفری

مدارک سلامت پزشکی

تمکن مالی

اثبات منطقه اقامت در سوئیس

اخذ اقامت سوئیس از طریق کار مهندس حسابداری:

همانگونه که تا رسیدن به این مبحث مطالعه نمودید، کار در سوئیس در سال 2021 با داشتن شرایط لازم امکان پذیر می باشد و شرط دریافت اخذ ویزای کار سوئیس، دریافت یک پیشنهاد شغلی معتبر از سوی کارفرمای معتبر می باشد. پس از این امر، شخص مهندس با دریافت ویزای کار سوئیس، اقامت موقت این کشور را به دست می آورد و می تواند در بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس شروع به کار نماید. شخص مهندس می تواند به مدت 5 سال در کشور زیبای سوئیس کار کند و در صورت تمایل، اقامت خود را تمدید کرده و اجازه کار به مدت 5 سال دیگر را دریافت نماید. در صورتی که مهندس حسابدار این 5 سال را هم به کار سپری کند، می تواند رای اقامت دائم این کشور درخواست بدهد و پس از دریافت اقامت دائمی، برای اخذ تابعیت و پاسپورت کشور سوئیس درخواست بدهد. لازم به ذکر است، شرایط اخذ تابعیت سوئیس به شرح ذیل می باشد:

تسلط و آموزش زبان ملی سوئیس

رعایت قوانین سوئیس

پرداخت مالیات در طول مدت اقامت

عدم سوء سابقه کیفری

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در سوئیس:

در عناوین فوق دانستیم، مهندس حسابدار برای کار در سوئیس باید بتواند در کشور سوئیس کاریابی کند و پس از دریافت دعوت نامه شغلی می تواند برای اخذ ویزای کاری سوئیس اقدام نماید. کاریابی در سوئیس به صورتی می باشد، که اشخاص می توانند از طریق اینترنت اقدام به جستجوی کار داشته باشند و در موسسات و وب سایت های رسمی کاریابی در سوئیس به این امر بپردازند. لازم به ذکر است، مهندسین و سایر افرادی که می خواهند به جستجوی کار در سوئیس باشند، هیچ گونه اجازه ای از سوی دولت سوئیس مبنی بر جستجوی کار به صورت حضوری نمی توانند دریافت نمایند و تنها با اخذ ویزا هایی نظیر توریستی و گردشگری می توانند به سوئیس مهاجرت کرده و به کاریابی بپردازند. جالب است بدانید، از آن جایی که مهندسین حسابدار باید به برابر کردن مدارک تحصیلی خود در سوئیس بپردازند تا با نظام حسابداری این کشور معادل شوند، بهتر است از طریق دریافت پیشنهاد شغلی اقدام داشته باشند و زمان لازم برای معادل سازی را دریافت نمایند. زیرا ویزاهای دیگر با مدت اعتبار محدود و کوتاه می باشد و ممکن است مهندسین را از معادل سازی و یافتن شغل مربوطه منع کنند.

بازار کار مهندس حسابداری در سوئیس و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس، کار در سوئیس، حقوق کار در سوئیس برای مهندس حسابدار و روند کاریابی در سوئیس را برای مهندس حسابدار بررسی کردیم. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس دانستیم، شغل حسابداری و امور مالی در کشور سوئیس مورد نیاز می باشد و در لیست مشاغل مورد نیاز سوئیس 2021 قرار دارد. از این رو مهندسین حسابدار می توانند در اسرع وقت برای مهاجرت اقدام کنند. به علاوه در این مقاله ذکر شد، مهندسین حسابدار می توانند با 10 سال اقامت موقت در سوئیس و کار و زندگی در این کشور، برای اقامت دائمی سوئیس درخواست بدهند و پس از آن برای تابعیت و پاسپورت این کشور اقدام داشته باشند. شما عزیزانی که قصد دارید به کشور سوئیس مهاجرت کرده و در بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس استخدام شوید، می توانید در اولین فرصت با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتیش تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، برای اخذ ویزا اقدام نمایید. در صورت رضایت مندی از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در سوئیس 5 ستاره ارزشمند بدهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *