بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به دانمارک
  • نرخ بیکاری در دانمارک
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در دانمارک
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در دانمارک
  • اخذ ویزای کار دانمارک برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت دانمارک از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در دانمارک
  • بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک، مهاجرت به دانمارک، کار در دانمارک برای مهندسین حسابدار و شرایط اخذ ویزای کاری و دریافت اقامت دائم دانمارک برای مهندسین حسابدار را در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک بررسی و ارزیابی می نماییم. بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک چگونه می باشد؟ آیا مهاجرت به دانمارک در سال 2021 امکان پذیر می باشد؟ آیا کار در دانمارک برای مهندسین حسابدار مناسب است؟ مهندسین حسابدار چگونه می توانند ویزای کار دانمارک و اقامت این کشور را دریافت کنند؟ تا آخر مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک در کنار ما باشید. قصد داریم در این مقاله، به سوالات ابهامی شما مهاجرین عزیز پاسخ علمی بدهیم و از شرایط کاری مهندسین حسابدار در دانمارک آمار جمع آوری نماییم. شما مهندسین عمرانی که می خواهید برای ادامه کار و زندگی کشور دانمارک را مقصد خویش قرار دهید، بهتر است در ابتدا با مشاورین کاردان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از کارشناسان این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. لازم به ذکر است، موسسه حقوق ملک پور ملک پور اتریش با سال ها تجربه کاری درخشان در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … به شما مهاجرین محترم بهترین پیشنهاد را می دهد. شما عزیزان می توانید پس از دریافت مشاوره، سوالات خود را در بخش پایانی مقاله مطرح نمایید و از سوی کارشناسان ما پاسخ علمی بگیرید.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص ویزای کار دانمارک

فایل صوتی توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص ویزای کار دانمارک

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به دانمارک:

آیا پس از مهاجرت به دانمارک قصد دارید در بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک به کار استخدام استخدام شوید؟ برای این منظور، می خواهیم شرایط کار به عنوان مهندس حسابدار در دانمارک را بررسی نماییم. کشور دانمارک یکی از کشور های حوزه اسکاندیناوی در قاره اروپا می باشد و از ثروتمند ترین کشور های جهان می باشد. ثروتمندی دانمارک به دلیل منابع تاریخی بسیاز زیاد است و این امر سبب گشته اقتصاد آن قوی بماند. از این جهت هر ساله افراد بسیار زیادی برای کار و تحصیل به این سرزمین مهاجرت می نمایند. کشور دانمارک نیز از مهاجرین با آغوش باز استقبال می نماید، ولی بایستی اشخاصی که از طریق کار اقدام می نمایند، ابتدا یک پیشنهاد کار داشته باشند و همچنین می بایست این افراد واجد شرایط برای مهاجرت باشند. مثلا مهندسی حسابدار برای کار در بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک، می بایست مهارت های خاصی از جمله

مهارت های ارتباطی شفاهی و کتبی عالی.

توانایی چند وظیفه ای و رعایت ضرب الاجل ها.

تسلط به زبان انگلیسی و دانمارکی (نوشتاری و گفتاری).

توجه عالی به جزئیات.

توانایی تأثیرگذاری بر دیگران.

توانایی کار تحت نظارت محدود.

داشته باشند. همچنین آن ها باید 3 الی 6 سال تجربه در زمینه های حسابداری مرتبط داشته باشند. به علاوه داشتن مدرک تحصیلی حسابداری نیز از شرایط مهم مهاجرتی برای مهندسین به شمار می رود. لازم به ذکر است، نظام حسابداری در کشور دانمارک و دیگر کشور های جهان با یک دیگر متفاوت می باشد. از این رو مهندسین حسابدار بایستی پس از دریافت پیشنهاد کار و مهاجرت به دانمارک، به معادل سازی بپردازند.

نرخ بیکاری در دانمارک:

در متن بالا عنوان کردیم، مهندسین حسابدار برای کار در دانمارک نیاز به مدارک و شرایط خاصی دارند و باید واجد شرایط مهاجرت نیز باشند. مثلا مهندسین عمران زمانی می توانند به سایت رسمی اداره مهاجرت دانمارک درخواست بدهند، که این سرزمین به نیروی مهندس نیاز داشته باشد. همچنین دولت دانمارک در ابتدا افراد بومی خویش را به کار می گیرد و سپس برای افراد خارجی دعوت نامه کار ارسال می نماید. در واقع دولت دانمارک زمانی به افراد خارجی اجازه کار در کشورش را می دهد، که میزان نرخ بیکاری در آن پایین باشد و جوانان آماده به کار این سرزمین بیکار نباشند. هم اکنون میزان نرخ بیکاری در کشور دانمارک حدود 4.5 درصد است و حدودا 95 جوان از هر 100 جوان دانمارکی مشغول به کار هستند. در ادامه نمودار نرخ بیکاری در دانمارک را آورده ایم.

نمودار نرخ بیکاری در دانمارک

نرخ بیکاری در کشور دانمارک از سال 2020 تا کنون کاهش یافته است و این امر نشانه رشد اقتصادی و پیشرفت در بازار کار در دانمارک می باشد. به طور کلی شرایط مهاجرت برای مهندسین حسابدار واجد شرایط در سال 2021 فراهم می باشد. ولی مهندسین حسابدار بایستی قبل از قدم برداشتن در مسیر مهاجرت به دانمارک، بررسی های خویش را راجع به رشته کاری خود در این کشور بیشتر نمایند. مثلا لازم است، عناوین و وظایفی که در بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک متحمل می شوند را بررسی نمایند.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در دانمارک:

همانگونه که ذکر کردیم، لازم است مهندسین حسابدار قبل از اقدام برای کار در دانمارک، از وظایف شغلی خود کمی آگاهی داشته باشند. در واقع حسابداران در کشور دانمارک مسئولیت های مختلفی را بر عهده می گیرند. مثلا مهندسین حسابدار در کشور دانمارک ممکن است یک حسابدار باشند، یا ممکن است حسابدار گروه، کمک حسابدار، حسابدار قانونی، حسابدار مالیاتی، حسابدار حقوق و دستمزد، حسابدار امور مالی و یا حسابدار در بخش های متنوع بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک باشند. به علاوه مهندسین حسابدار ممکن است به انجام وظایف ذکر شده در ذیل بپردازند.

مسئول دفتر کل موسسات واگذار شده و نظارت بر امور بانکی، حساب های دریافتی، حساب های قابل پرداخت، حقوق و دستمزد، بازشناسی درآمد، حسابداری موجودی، دارایی های ثابت و فعالیت های بین شرکتی.

ورودی های ژورنال را تهیه و ثبت می کنند، به عنوان مثال محاسبه اقلام تعهدی دیگر.

حسابداری حقوق و دستمزد.

ارسال پول نقد.

آماده سازی داده ها برای اقلام تعهدی تعطیلات.

ماهانه مطابق با جدول زمانبندی، دستورالعمل های شرکت، تولید و سازگاری ترازنامه با کیفیت بالا و دقیق را انجام می دهند.

معاملات تولید شده سیستم را برای معقول بودن بررسی می کنند.

سوابق دارایی ها، بدهی ها و سایر معاملات مالی را ارائه می دهند.

الزامات، قوانین و مقررات گزارشگری مالی را بررسی و تفسیر می کنند.

گزارشات ماهانه درآمد و هزینه اشخاص حقوقی را نظارت و تدوین می کنند.

در ادامه نوشتار بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک، به بررسی میزان درآمد مهندس حسابداری در دانمارک می پردازیم.

میزان درآمد مهندس حسابداری در دانمارک:

مهندسین حسابداری که متقاضی مهاجرت به کشور های اروپایی می باشند، قطعا برای رشد و پیشرفت خود تلاش می نمایند. بدین ترتیب، درآمدی که می توانند در کشور دانمارک کسب نمایند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مهندسین حسابداری که در بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک کار می کنند، حداقل حقوقی که می دریافت می نمایند، 171000 کرون دانمارک و حداکثر حقوقی که دریافت می نمایند، 531000 کرون در یک سال می باشد. لازم به ذکر است، مهندسینی که تجربه کاری بالایی در دانمارک کسب می نمایند، می توانند از حداکثر درآمد ها برخوردار شوند. به طور کلی متوسط حقوقی که یک مهندس حسابدار به ازای یک سال کار در دانمارک دریافت می نماید، 342000 کرون می باشد و سایر مهندسین حسابدار در دانمارک، بر اساس جدول زیر این نوشتار حقوق و دستمزد دریافت می نمایند.

مشاغل میزان درآمد سالانه (کرون دانمارک)
دستیار حسابداری 257000
کارمند حسابداری 205000
مدسر حسابداری 726000
دستیار مدیر حسابداری 625000
دستیار حسابرس 343000
مدیر حسابرسی 679000
دفتر دار 222000
مدیر بودجه 705000
حسابدار خبره 450000
خزانه دار شرکت 669000

اخذ ویزای کار دانمارک برای مهندسین حسابداری:

در این عنوان از مقاله، می خواهیم شرایط اخذ ویزای کار دانمارک برای مهندسین حسابدار را مورد ارزیابی قرار بدهیم. ویزای کاری دانمارک برای ورود به این کشور و کار از اصلی ترین نیاز ها می باشد و به علاوه مهندسین، هر شخصی که می خواهد به کار در دانمارک مشغول شود، باید این ویزا را دریافت نماید. مهندسین حسابدار نیز همانند دیگر مردمانی که برای ویزای کار دانمارک اقدام می نمایند، در مرحله اول باید در این کشور به کاریابی بپردازند و پس از دریافت پیشنهاد کار از سوی یک کارفرمای دانمارکی، می توانند به کنسولگری کشور خود درخواست ویزای کار دانمارک بدهند. این مدارک عبارتند از:

درخواست فرم ویزا و تکمیل آن

پرداخت هزینه درخواست ویزا و ارائه رسید آن

پاسپورت با صفحات خالی و اعتبار لازم

عکس های جدید برای پاسپورت

ارائه شناسنامه، کارت ملی و سایر مدارک شناسایی و هویتی

ارائه مدارک تحصیلی با ریز جزئیات

ارائه نامه سلامت فردی از سوی یک پزشک معتبر

ارائه نامه عدم سوء سابقه کیفری

ارائه نامه تمکن مالی

ارائه اثبات محل اقامت در دانمارک

ارائه قرار داد کاری و شواهد مبنی بر هدف مهاجرت به دانمارک

ارائه مدارک مربوط به سوابق کار (ترجمه شده به زبان دانمارکی)

ممکن است در رابطه با مهاجرت به دانمارک، برخی از مهاجرین عزیز راجع به کاریابی در دانمارک سوالاتی داشته باشند. برای آگاهی از این موضوع، در عنوان های بعدی از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک، همراه ما باشید.

اخذ اقامت دانمارک از طریق کار مهندس حسابداری:

در ادامه اخذ ویزای کار در دانمارک و استخدام شدن در بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک، فرد مهندس می خواهد برای همیشه در این کشور زندگی کند و یا تابعیت این سرزمین را به دست بیاورد. بدین منظور لازم است، فرد مهندس مدت زمان اقامت موقت خود را با اثبات کار در دانمارک تمدید نماید و پس از مدت زمان کار و زندگی 4 ساله در دانمارک، برای رسیدن به اقامت دائم درخواست بدهید. همچنین پس از این که مهندسین حسابدار بتوانند اقامت دائم کشور دانمارک را به دست بیاورند، می توانند با گذشت مدت زمان محدودی، برای تابعیت و پاسپورت این کشور درخواست داشته باشند. البته برای اخذ تابعیت دانمارک رعایت برخی شرایط الزامی می باشد.

یادگیری زبان دانمارکی

جرم و جنایت مرتکب نشدن و خطری برای جامعه دانمارک نبودن

رعایت و احترام به قوانین و فرهنگ جامعه دانمارک

پرداخت مالیات به موقع در مدت زمان اقامت

کاریابی در دانمارک

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در دانمارک:

همانگونه که بیان کردیم، ممکن است مهندسین حسابدار در رابطه با کاریابی در دانمارک دچار ابهام شوند. چگونه می توان برای کاریابی در دانمارک اقدام کرد؟ همراهان عزیز مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا تهیه و تنظیم شده توسط تیم کارشناسی موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش می باشد. هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع شرعا قانونا حرام بوده و نارضایتی این موسسه را به دنبال دارد. مهندسین حسابداری و سایر اشخاصی که می خواهند در دانمارک کاریابی نمایند، می توانند به دو طریق اقدام داشته باشند. در روش اول می توانند در کشور خود به صورت اینترنتی و آنلاین در موسسات، آژانس ها، وب سایت ها و روزنامه های استخدامی دانمارک به دنبال شغل مربوطه باشند و با یک کارفرما ارتباط برقرار کرده و برای دعوت نامه شغلی درخواست بدهند. در روش دوم متقاضیان می توانند با اخذ ویزاهایی توریستی، گردشگری، درمانی و … پا در خاک دانمارک بگذارند و به کاریابی بپردازند. اما این روش از کاریابی، مقرون به صرفه نمی باشد.

بازار کار مهندس حسابداری در دانمارک و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک، کار در دانمارک، مهاجرت به دانمارک و دیگر شرایط کار مهندس حسابدار در دانمارک را در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک بررسی و ارزیابی کردیم. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک عنوان کردیم، مهندسین در صورتی که می خواهند در کشور دانمارک کاریابی نمایند، باید به صورت آنلاین و اینترنتی به کاریابی غیر حضوری بپردازند. همچنین آنان می توانند با اخذ دیگر ویزا هایی نظیر توریستی، درمانی و … به کاریابی در خاک دانمارک بپردازند. به علاوه در مقاله ای که بررسی کردیم، دانستیم، مهندسین حسابدار می توانند با کار در دانمارک و زندگی به مدت 4 سال در دانمارک، برای اقامت دائم درخواست بدهند و با رعایت کشور دانمارک، برای اخذ تابعیت و پاسپورت این کشور درخواست بدهند. شما عزیزان در صورتی که می خواهید برای ادامه زندگی و پیشرفت در رشته کاری خود به دانمارک مهاجرت نمایید، می توانید با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از سوی کارشناسان این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. امید است از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در دانمارک رضایت داشته باشید و با دادن 5 ستاره به آن، میزان رضایت خود را بیان نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *