بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به استرالیا
  • نرخ بیکاری در استرالیا
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در استرالیا
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در استرالیا
  • اخذ ویزای کار استرالیا برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت استرالیا از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در استرالیا
  • بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا و سخن پایانی
بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا

بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا، مهاجرت با مدرک حسابداری، حقوق حسابدار در استرالیا و دیگر شرایطی که باید یک مهندس حسابداری داشته باشد تا بتواند به کشور استرالیا مهاجرت نماید را، در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا بررسی می نماییم. ممکن است شما مهندسین عزیز در مهاجرت خود دچار سوالاتی مبهم شوید. مثلا از خود سوال بپرسید، آیا بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا مناسب برای کار می باشد؟ آیا مهاجرت با مدرک حسابداری به استرالیا امکان پذیر است؟ حقوق حسابدار در استرالیا و حقوق مهندس حسابداری در استرالیا به چه میزان است؟ آیا مهندسین عمران می توانند اقامت دائم در کشور استرالیا را اخذ نمایند؟ ما قصد داریم در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا علاوه بر پاسخ به چنین سوالاتی، به بررسی شرایط کاری مهندسی حسابداری در استرالیا بپردازیم. شما عزیزان می توانید با همراهی ما تا آخر نوشتار بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا، از کلیه شرایط کاری مهندسی حسابداری مطلع شوید. همچنین می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. به علاوه می توانید سوالاتی که در رابطه با موضوع مهاجرتی به استرالیا دارید، در بخش آخر مقاله مطرح کرده و در اسرع وقت پاسخی مناسب دریافت نمایید.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص نکات مهم برای کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص نکات مهم برای کاریابی در خارج از کشور

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به استرالیا:

در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا قرار است به بررسی عناوین بسیاری در رابطه با بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا و مهاجرت مهندس حسابدار به استرالیا بپردازیم. مهندسین حسابداری قطعا می خواهند به کشوری در جهان مهاجرت نمایند، که از خدمات پیشرفته و رفاه بالا بهره مند شوند. ولی از آن جایی که نظام حسابداری در هر سرزمینی متفاوت می باشد، مهندسین حسابداری باید در آن کشور به معادل سازی مدارک خود پرداخته و مجوز کار در بازار کار آن کشور را کسب نمایند. همچنین مهندسین حسابداری باید واجد شرایط مهاجرت به سرزمین های خارجی باشند. منظور از واجد شرایط بودن، داشتن سطح تحصیلات مناسب، مدرک تحصیلی حسابداری معتبر، مدرک زبان، سوابق کاری و … می باشد. به طور کلی باید بیان کرد، مهندسین و افراد ماهر برای مهاجرت به استرالیا بایستی از طریق سیستم امتیاز بندی این کشور اقدام به مهاجرت نمایند. بر اساس قوانین جدید وضع شده در این کشور، سیستم امتیاز PBS (SKILL SELECT) می باشد و افراد ملزم به جمع آوری 65 امتیاز از 100 امتیاز در این سیستم می باشند. جدولی که در زیر این نوشتار تدوین داده ایم، در رابطه با امتیازاتی که افراد می توانند بر اساس شرایط خود دریافت کنند، می باشد.

عناوین  حداقل امتیاز قابل کسب حداکثر امتیاز قابل کسب
سن 15 30
تحصیلات 10 20
مدرک زبان (OET, TOFEL, PTE) 10 20
سابقه کار در استرالیا 5 20
سابقه کار در خارج از استرالیا 5 15

شایان ذکر است، مهندسین حسابداری برای ورود به بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا، باید مدرک تحصیلی حسابداری و مربوط به مهندسی حسابداری داشته باشند. به بیان دیگر، مهاجرت با مدرک حسابداری برای آنان میسر خواهد بود. شما عزیزانی که قصد دارید، از ریز جزئیات سیستم امتیاز بندی استرالیا آگاهی داشته باشید، می توانید به این قسمت از متن مراجعه نمایید.

در ادامه این نوشتار، به بررسی میزان نرخ بیکاری در استرالیا می پردازیم.

نرخ بیکاری در استرالیا:

مهاجرت مهندس حسابدار به استرالیا نیازمند مطلوب بودن شرایط بسیار زیادی می باشد و یکی دیگر از شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا و استخدام شدن در بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا، پایین بودن میزان نرخ بیکاری در این کشور می باشد. کشور استرالیا از برترین کشورها در جهان می باشد و افراد زیادی می خواهند در این کشور به کار و زندگی بپردازند. اقتصاد کشور استرالیا هر ساله رو به رشد می باشد و این امر سبب گشته تا مهاجرین بسیاری به این کشور برای تحصیل و کار مهاجرت نمایند. همچنین وجود طبیعت های زیبا و مناظر فوق العاده در جنگل های استرالیا، این کشور را به مکان گردشگری نیز تبدیل کرده است. به طور کلی مهندسین حسابدار و یا اشخاصی که می خواهند ویزای کاری استرالیا را درخواست داده و به این کشور مهاجرت نمایند، می توانند با شرایط مطلوب کاری در این کشور اقدام نمایند. میزان نرخ بیکاری در این سرزمین حدود 5.6 درصد می باشد و نمودار آن در این قسمت از مقاله قرار گرفته است.

نمودار نرخ بیکاری در استرالیا

نرخ بیکاری در ماه ها و سال گذشته در حد بالاتری قرار داشته است، ولی باید در نظر داشت ویروس کرونا نیز تاثیرات بسیار منفی در بازار کار هر کشوری داشته است. همانگونه که بیان کردیم، افراد زیادی تمایل دارند تا از طریق تحصیل به کشور استرالیا قدم بگذارند. بنابراین یکی دیگر از راه های کار در بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا، تحصیل حسابداری در استرالیا می باشد.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری به استرالیا:

اشخاصی که می خواهند از طریق تحصیل حسابداری در استرالیا و یا از طریق مهاجرت کاری به استرالیا، در بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا وارد شوند، بایستی از شرایط رشته کاری خود آگاهی کامل داشته باشند. زیرا بنا بر آنچه در متون بالا ذکر کردیم، نظام حسابداری در هر کشوری متفاوت می باشد و مهندسین حسابداری در بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا، در عناوین شغلی مختلفی استخدام می شوند و وظایف مهمی را در باب رشته کاری خود به انجام می رسانند. برخی از عناوین و وظایف کار مهندسین حسابدار در استرالیا عبارتند از:

عناوین شغلی:

کنترل کننده

کنترل کننده شرکت

مدیر حسابداری

مدیر امور مالی

خزانه دار

کنترل کننده تجارت

کنترل کننده مالی

وظایف شغلی مهندسین حسابداری:

حسابدارانی که اظهارنامه مالیاتی افراد را تهیه می کنند.

حساب رسان در مورد صحت صورتهای مالی شرکت اظهار نظر می کنند.

حساب داران مالیاتی و خدمات بازرگانی از تعهدات پیروی از مشاغل و گروه های مشتری مراقبت می کنند. مشاوران، به مشاغل مشاوره ارائه می دهند تا در تصمیم گیری از جمله در رابطه با معاملات بزرگ، ادغام و … آن ها كمك كند.

دیگر نقش های حسابداری شامل حساب داران دادگستری، حساب داران هزینه، حساب داران پروژه و تحلیلگران است.

مهندسین حسابدار و یا حساب داران در کشور استرالیا از حقوق و درآمد بسیار مناسبی برخوردار هستند و ما در ادامه مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا، به بررسی میزان حقوق حسابدار در استرالیا و مهندس حسابدار می پردازیم.

میزان درآمد مهندس حسابداری در استرالیا:

 در عنوان های قبلی در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا بررسی های زیادی صورت گرفت و از شرایط کار زیر شاخه های حسابداری در استرالیا آگاه شدیم. در ادامه این نوشتار می خواهیم از حقوق حسابدار در استرالیا آمار های جمع آوری نماییم. بنا به اقتصاد بالای و رو به رشد کشور استرالیا، این سرزمین به مهندسین حسابداری حقوق و دستمزد بسیار مناسبی اعطا می نماید. به گونه ای که یک حسابدار در بخش حسابداری و امور مالی این کشور، متوسط حقوقی بالغ بر 93500 دلار استرالیا حقوق دریافت می نماید. همراهان عزیز مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا تهیه و تنظیم شده توسط تیم کارشناسی موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش می باشد. هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع شرعاً قانوناً حرام بوده و نارضایتی این موسسه را به دنبال دارد. در ادامه جدولی ترسیم کرده و حقوق درآمد رشته های مربوط به حسابداری را آورده ایم.

مشاغل میزان درآمد سالانه (دلار استرالیا)
حسابدار 66100
دستیار حسابداری 52400
کاردانی حسابداری 47100
مدیر حسابداری 135000
تکنسین حسابداری 48500
دستیار حسابرس 66200
متخصص صورتحساب 72300
دفتر دار 42800
مدیر بودجه 137000
حسابدار خبره 81000
خزانه دار شرکت 130000
معاون مدیر مالی 188000
حسابرس خارجی 96800
مجری امور مالی 147000

اخذ ویزای کار استرالیا برای مهندسین حسابداری:

پس از آن که مهندسین حسابداری رشته کاری خویش را از هر نظر مورد بررسی قرار داده و می خواهند برای مهاجرت به کشور استرالیا اقدام نمایند، باید برای ویزای کاری استرالیا درخواست بدهند. اصلی ترین ویزا های کار کشور استرالیا عبارتند از:

ساب کلاس 491

ساب کلاس 190

ساب کلاس 189

ویزای 491:

در این روش، مهندسین حسابدار با دریافت این ویزا می توانند در کنار خانواده خویش در محلی ویژه در این کشور اقامت داشته باشند. اخذ ویزای ساب کلاس 491، نیاز داشتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در آژانس های کاریابی استرالیا و یا پیشنهاد کار از سوی خانواده می باشد. همچنین شخص متقاضی زمانی می تواند این ویزا را درخواست بدهد، که استرالیا به نیروی مربوطه در بازار کار خود نیازمند باشد.

ویزای 190:

در این روش، درخواست برای ویزای ساب کلاس 190، 7 تا 9 ماه طول می کشد تا پرونده متقاضی بررسی شود. همچنین اخذ این ویزا، نیازمند دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای ایالتی می باشد. همچنین شخص متقاضی می بایست به مدت 2 سال در منطقه ای زندگی کند، که کارفرما در آن منطقه سکونت دارد. اخذ این ویزا اقامت دائم استرالیا را به مهندسین و … اعطا می نماید و افراد پس از اخذ اقامت، می توانند پس از 4 سال تابعیت این کشور را درخواست بدهند.

ویزای 189:

اخذ ویزای ساب کلاس 189 نیازی به دخالت کارفرما و اسپانسر شیپ ندارد و شخص مهندسین و متخصصین می توانند با شرکت در سیستم امتیاز بندی استرالیا، این ویزا را دریافت نمایند. شایان ذکر است، برای چنین ویزای لازم است از قبل مدارک خویش را submit (ارسال) نمایید.

اگر می خواهید پس از اخذ ویزای کاری استرالیا، برای اقامت دائم این کشور درخواست بدهید، در ادامه مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا کنار ما باشید و شرایط اخذ اقامت در این کشور را بیاموزید.

اخذ اقامت استرالیا از طریق کار مهندس حسابداری:

با قدم گذاشتن در بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا، به مهندسین اقامت موقت داده می شود، تا بتوانند به اثبات برسانند، که در این کشور به کار پرداخته و خواهان زندگی دائمی در این سرزمین هستند. بدین ترتیب مهندسین پس از حمایت شدن از سوی کارفرما در این کشور و استخدام شدن در رشته کاری تخصصی می توانند با 4 سال زندگی در استرالیا، اقامت دائم بگیرند. همچنین اشخاص می توانند با رعایت شرایط و قوانین کشور استرالیا، رعایت و احترام به فرهنگ جامعه استرالیا، یادگیری و تسلط بر زبان انگلیسی و اثبات داشتن نیت پاک برای زندگی دائمی در استرالیا، تابعیت این سرزمین را دریافت نمایند.

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در استرالیا:

کار کردن در بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا برای افراد خارجی به طور کلی به دو روش امکان پذیر می باشد. یکی از طریق اخذ ویزای کار و مهاجرت کاری و دیگری از طریق تحصیل حسابداری در استرالیا. اشخاصی که در استرالیا تحصیل می نمایند، در نهایت می توانند با کاریابی در این کشور پس از تحصیل، در رشته کاری مربوطه شاغل شوند و در آخر اقامت دائم بگیرند. اما اشخاصی که می خواهند از طریق کار اقدام کنند، باید بتوانند از سوی یک کارفرما در استرالیا پیشنهاد شغلی دریافت نمایند. برای یافتن یک شغل در کشور استرالیا افراد می توانند با کاریابی در موسسات کاریابی در استرالیا، کاریابی در وب سایت های معتبر در استرالیا، استخدام در آژانس های کاریابی در استرالیا و … اقدام نمایند. تمامی این روش ها معتبر بوده و دولت استرالیا به منظور کمک به افراد خارجی، چنین روند های را پیش روی متقاضیان قرار داده است. به طور کلی کاریابی در استرالیا به روش غیر حضوری امکان پذیر است.

بازار کار مهندس حسابداری در استرالیا و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا، حقوق حسابدار در استرالیا، مهاجرت مهندس حسابدار به استرالیا و دیگر شرایط کاری و روند اخذ ویزای کار و اقامت دائم کشور استرالیا را برای مهندسین حسابدار در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا بررسی و به تفصیل بیان کردیم. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا عنوان شد، نرخ بیکاری در این کشور به میزان مناسبی می باشد و مهندسین و سایر مردمانی که می خواهند در این کشور کار کنند، می توانند در زمان مناسب برای اخذ ویزای کار این کشور درخواست بدهند. البته باید ذکر گردد، منظور از زمان مناسب، زمانی می باشد که در بازار کار استرالیا به نیروی کاری مرتبط با مهارت شما نیاز باشد. به علاوه در این نوشتار ذکر شد، ویزای های کاری استرالیا به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند و هر شخصی بنا به مهارت ها و ویژگی های خود می تواند این ویزا ها را دریافت نماید. شما عزیزان می توانید می توانید با کار و تحصیل در کشور استرالیا، در نهایت اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید. برای آگاهی بیشتر از شرایط کار و زندگی در کشور استرالیا، می توانید دیگر مقالات علمی ما را در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش مطالعه نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر برای مهاجرت به استرالیا و اقدام برای اخذ ویزای کاری این کشور، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنان مشاوره رایگان دریافت نمایید. در صورت رضایت از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در استرالیا، 5 ستاره ارزشمند هدیه دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *