بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به آمریکا
  • نرخ بیکاری در آمریکا
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در آمریکا
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در آمریکا
  • اخذ ویزای کار آمریکا برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت آمریکا از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در آمریکا
  • بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا و سخن پایانی
بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا

بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا، حقوق حسابدار در آمریکا، سابقه کار حسابداری در آمریکا برای مهندسین حسابدار و شرایط مهاجرت و اقامت در آمریکا برای مهندسین در آمریکا را در مقاله پیش رو با عنوان اصلی بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا بررسی می نماییم. آیا در بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا به نیروی خارجی نیاز است؟ آیا حقوق حسابدار در آمریکا برای مهندسین حسابدار مناسب می باشد؟ آیا سابقه کار حسابداری در آمریکا سبب افزایش درآمد می شود؟ آیا مهندسین حسابداری می توانند به آمریکا مهاجرت کرده و در این کشور به اقامت دائم برسند؟ شما مهاجرین عزیز می توانید به هنگام مهاجرت کاری به کشور آمریکا، شرایط کلی این کشور را مورد بررسی واقع نمایید و با مطالعه مقالات علمی آمریکا در وب سایت موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش اطلاعات بیشتری از کشور آمریکا به دست بیاورید. همچنین شما خوبان می توانید با مشاوران کارشناس این موسسه تماس تلفنی بگیرید و از آنان در جهت مهاجرت ایده آل با کم ترین هزینه مشاوره بگیرید. در نظر داشته باشید، این امکان برای شما عزیزان فراهم است، تا به هنگام دشتن سوالات مهاجرتی، در پایان مقاله مطرح کنید و از سوی کارشناسان موسسه پاسخ علمی بگیرید.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص انواع ویزای کاری

فایل صوتی توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص انواع ویزای کاری

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به آمریکا:

آیا آمریکا بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران می باشد؟ آیا می توان در سال 2021 به کشور آمریکا مهاجرت کرد؟ آیا کار در بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا امکان پذیر می باشد؟ به دلیل تغییرات قوانین جدید در آمریکا، در حا حاضر می توان به کشور آمریکا مهاجرت کرد. مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … به کشور آمریکا امکان دارد، ولی مهاجرین باید واجد شرایط برای مهاجرت باشند. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا به بررسی شرایط مهاجرت مهندس حسابداری خواهیم پرداخت. همچنین می خواهیم قبل از پرداختن به امر مهاجرت، کمی از ویژگی های کشور آمریکا را بیان نماییم. آمریکا از سرزمین های پراکنده ای به وجود آمده است و یک سرزمین پهناور را تشکیل داده است. آمریکا از نظر تولیدات در رده دوم جهانی قرار دارد. همچنین آمریکا از نظر نظام آموزشی بسیار قوی می باشد و مورد توجه دانش جویان بین المللی قرار گرفته است. با شرایط شگفت انگیز آمریکا، خواهان مهاجرت به این کشور در هر سال افزایش می یابد و در حال حاضر اشخاص زیادی از جمله مهندسین حسابدار، می خواهند قدم در خاک آمریکا بگذارند. مهندسین حسابدار می توانند با داشتن مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری و یا مدارک بالاتر در رشته حسابداری، به کشور آمریکا مهاجرت نمایند. به علاوه آنان باید دارای سابقه کار حسابداری بالا بوده و مجوز کار در بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا را دریافت نمایند.

برخی از مجوز ها برای اشخاصی که از کشور های مختلف به آمریکا می آیند، الزامی می باشد. این مجوز ها عبارتند از:

گواهینامه CPA

گواهینامه CGA

گواهینامه CMA

جالب است بدانید، تحصیل حسابداری در آمریکا اجازه می دهد، تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر این کشور، اجازه کار پس از تحصیل دریافت نمایند. برای آگاهی از شرایط کار پس از تحصیل در آمریکا، به این قسمت از متن مراجعه نمایید.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در آمریکا:

از دیگر شرایط لازم برای استخدام افراد خارجی در بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا، میزان نرخ بیکاری در آمریکا و مورد نیاز بودن شغل مهندسی حسابداری در این کشور می باشد. پیش بینی می شود اشتغال حسابداران و حسابرسان از سال 2019 تا 2029 رشد تقریبا 4 درصدی داشته باشد، تقریباً به همان سرعتی که میانگین تقاضا ها برای همه مشاغل است. جهانی شدن، اقتصاد رو به رشد آمریکا و مالیات پیچیده و همچنین محیط نظارتی آمریکا، انتظار می رود که تقاضا برای مهندسین حسابدار بیشتر شود. بر اساس این آمار، مهاجرت مهندسین حسابدار به کشور آمریکا امکان پذیر خواهد بود. ولی یکی دیگر از شرایط مهم در بازار کار آمریکا، میزان نرخ بیکاری در این کشور می باشد. نرخ بیکاری در آمریکا در سال 2021 در حد 5.8 درصد می باشد و از سال گذشته تا اکنون بسیار کاهش یافته است. میزان نرخ بیکاری در آمریکا در سال گذشته حدود 11 بوده و شرایط مهاجرت را برای متقاضیان کار در این کشور دشوار کرده بود. به طور کلی در سال 2021، با توجه نیازمندی کشور آمریکا به مهندسین حسابدار و مناسب بودن میزان نرخ بیکاری در این کشور، متقاضیان می توانند با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرند و پس از بررسی شرایط خود، برای مهاجرت به آمریکا درخواست بدهند. نمودار نرخ بیکاری در کشور آمریکا را در ادامه این بحث قرار داده ایم.

نرخ بیکاری در آمریکا

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری به آمریکا:

پس از بررسی کردن عناوین فوق دانستیم، مهندسین حسابدار و واجد شرایطین می توانند در اسرع وقت برای مهاجرت به آمریکا از طریق کار اقدام داشته باشند. از این رو ارزیابی عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در آمریکا برای افراد مهندس الزامی می باشد. در واقع مهندسین حسابدار در زمانی که با اطلاع کامل از رشته کاری خود، قدم در مسیر مهاجرت کاری می گذارند، با مشکلات کاری رو به رو نمی شوند و می توانند با آگاهی کامل به کار مهندسی در بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا وارد شوند. به طور کلی در کشور آمریکا عناوین زیادی از رشته کاری مهندسی حسابداری وجود دارد و برخی از این عناوین عبارتند از:

حسابدار مالیاتی

مسئول حسابداری

حساب دار

حسابدار عمومی

حسابدار مدیریتی

کارمند حسابداری

مامور رسیدگی

کنترل کننده

مدیر ارشد مالی

وظایف شغلی مهندسین حسابدار در آمریکا:

بیشتر حسابداران و حسابرسان تمام وقت کار می کنند. بیشتر حسابداران و حسابرسان در دفاتر کار می کنند، اما برخی دیگر از خانه کار می کنند. اگرچه حسابداران و حسابرسان معمولاً به صورت تیمی کار می کنند، اما برخی به تنهایی کار می کنند. حتی حسابداران و حسابرسان ممکن است به محل کار مشتریان خود سفر کنند.

یک کنترل کننده به شرکت ها کمک می کند تا برنامه های استراتژیک برای امور مالی خود تهیه کنند. آن ها با نظارت بر کلیه فعالیت های حسابداری و مالی، از سلامت یک تجارت پشتیبانی می کنند. آن ها معمولاً زیر نظر افسران ارشد مالی کار می کنند و اغلب وظایف زیادی را نیز با آن ها تقسیم می کنند. مسئولیت های کنترل کننده ها ممکن است شامل تهیه بودجه، جمع آوری داده های مالی و تهیه گزارش باشد. در مشاغل کوچکتر، ممکن است هر دو نقش را همزمان داشته باشند.

میزان درآمد مهندس حسابداری در آمریکا:

در عنوان پیش رو از نوشتار بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا می خواهیم میزان حقوق حسابدار در آمریکا و تاثیر سابقه کار حسابداری در آمریکا را بیان نماییم. مهندسین حسابداری که در بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا کار می کنند، سالانه به طور متوسط حدود 65700 دلار درآمد کسب می نمایند. همچنین محدوده و دامنه حقوق حسابدار در آمریکا به ترتیب در حداقل و حداکثر 32900 دلار و 102000 دلار در یک سال کاری می باشد. جالب است بدانید، سابقه کار حسابداری در آمریکا، سبب افزایش درآمد می شود. در واقع مهندسین حسابداری با هر میزان سابقه کاری که در کشور آمریکا به دست می آورند، از درآمد بالایی برخوردار می شوند. مثلا یک حسابدار با تجربه کاری 5 ساله، 32 درصد افزایش حقوق خواهد داشت. به علاوه اگر شخصی 10 سال تجربه کاری داشته باشد، 34 درصد حقوق بیشتری کسب می نماید. به همین ترتیب شخصی که 15 سال تجربه کار حسابداری داشته باشد، 19 درصد حقوق بیشتر و حسابداری که 20 سال تجربه در بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا داشته باشد، 8 درصد دستمزد بیشتری کسب می نماید. اگر میزان سابقه کار حسابداری در آمریکا به بالای 20 سال برسد، اشخاص 100 درصد بیشتر از حقوق یک فرد بی تجربه را کسب می نمایند.

نمودار تاثیر تجربه کار بر درآمد حسابداران در آمریکا، در ادامه این نوشتار آمده است.

اخذ ویزای کار آمریکا برای مهندسین حسابداری:

همان گونه که بررسی نمودیم، مهاجرت از طریق کار مهندسی حسابداری به آمریکا ممکن می باشد و همچنین تحصیل حسابداری در آمریکا از دیگر طرق های ورود به بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا می باشد. لازم به ذکر است، مهندسین حسابدار برای اخذ ویزای کاری آمریکا می توانند از دو طریق اقدام نمایند:

ویزای H1B:

راه عالی برای مهاجرت به ایالات متحده به عنوان مهندس از طریق ویزای H1B است، که ویزای غیر مهاجرتی است. این یک گزینه محبوب برای خارجیانی است که در رشته حسابداری مدرک می گیرند. با این حال، با داشتن تجربه، مهاجرت از طریق H1B بدون مدرک امکان پذیر است.

ویزای O-1:

یک گزینه غیر مهاجرتی برای خارجی ها با مهارت ها و توانایی های فوق العاده است. برخلاف سایر ویزاهای کاری، برای واجد شرایط بودن ویزای O-1 پیشنهاد کار و نمایش توانایی لازم است. ویزای O-1 دارای دو زیر مجموعه O-1A و O-1B است. شما به عنوان یک حسابدار می توانید برای گروه O-1A اقدام نمایید.

مهندسین به هنگام مهاجرت به کشور آمریکا، ملزم به ارائه مدارک لازم به کنسولگری کشور خود می باشند. این مدارک عبارتند از:

پاسپورت معتبر

عکس مخصوص پاسپورت

فرم درخواست ویزا

پرداخت هزینه ویزا و ارائه سر رسید آن

مدارک تحصیلی و ریز جزئیات آن (ترجمه شده)

مدارک هویتی از جمله شناسنامه و کارت ملی

گواهی عدم سوء پیشینه

گواهی سلامت فردی معتبر

اثبات نامه اقامت در آمریکا

تمکن مالی

ارائه مدارک سوابق کاری

دعوت نامه کاری

قرار داد کاری از سوی آمریکا

اخذ اقامت آمریکا از طریق کار مهندس حسابداری:

مهندسین حسابدار پس از قدم گذاشتن در بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا، اقامت 3 ساله دریافت می نمایند و می توانند پس از 3 سال کار، گرین کارت آمریکا (اقامت دائم) بگیرند. همراهان ارجمند، مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا و سایر مقالات علمی در وب سایت موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تهیه و تدوین شده توسط تیم مجرب موسسه می باشد. هر گونه رونوشت بدون ذکر منبع، شرعا و قانونا حرام بوده و نارضایتی موسسه را به دنبال دارد. شایان ذکر است، مهندسین حسابدار پس از گذشت دو سال و نیم از زمان اخذ گرین کارت آمریکا می توانند، زبان رسمی این کشور را مسلط شوند، مالیات داده و قوانین این جامعه را مورد احترام واقع نمایند. در این صورت می توانند تابعیت و پاسپورت کشور آمریکا را دریافت نمایند.

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در آمریکا:

به همان گونه ای که ذکر شد، یکی از پر تکرار ترین روش های مهاجرتی به کشور آمریکا، مهاجرت از طریق کار در آمریکا می باشد. لذا برای مهاجرت به آمریکا بایستی از سوی کارفرمای معتبر پیشنهاد شغلی دریافت کرد. بدین منظور افراد متقاضی می توانند با کاریابی در آمریکا با یک کارفرما ارتباط برقرار نمایند و در صورتی که در بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا به نیروی مهندس نیاز بود، یک دعوت نامه شغلی دریافت کنند. لازم به ذکر است، برای کاریابی در آمریکا افراد نمی توانند در خاک این کشور به جستجوی کار بپردازند و باید در خاک کشور خود به صورت آنلاین و اینترنتی کاریابی نمایند. رایج ترین روش های کاریابی در آمریکا عبارتند از:

ساختن یک رزومه کاری و در اختیار کارفرما قرار دادن

جستجوی کار در وب سایت های کاریابی

جستجوی کار در موسسات معتبر کاریابی

صحبت مستقیم با صاحبین مشاغل و شرکت ها در آمریکا

ارتباط با آژانس های کاریابی در آمریکا

ارتباط مستقیم با کارفرما و صحبت مفید در مورد مهارت های شغلی و سوابق ماهرانه

بازار کار مهندس حسابداری در آمریکا و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا، حقوق حسابدار در آمریکا، تاثیر سابقه کار حسابداری بر میزان درآمد مهندسین حسابدار و شرایط اخذ اقامت و تابعیت مهندسین حسابدار را در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا بررسی کردیم و به تفصیل بیان کردیم. آمریکا یکی از کشور های پهناور می باشد و اقتصاد آن رو به رشد و از نظر تولیدات در رده دوم می باشد. آمریکا به اشخاصی که توانسته اند ویزای کار این کشور را دریافت نمایند، اقامت سه ساله اعطا می نماید و همچنین به اشخاصی که توانسته باشند، در این سه سال به کار بپردازند، گرین کارت می دهد. به علاوه به اشخاصی که دو سال و نیم پس از اخذ گرین کارت، قوانین این جامعه را رعایت نمایند، تابعیت و پاسپورت آمریکا را اعطا می نماید. شایان ذکر است، آمریکا به مشتاقان تحصیل در این کشور، اجازه کار پس از تحصیل می دهد. از این رو تحصیل حسابداری در آمریکا یکی از راه های ایده آل برای کار در بازار کار مهندسی حسابداری در آمریکا می باشد. شما عزیزانی که قصد مهاجرت کاری و تحصیلی و یا مهاجرت از راه های دیگر به آمریکا را دارید، می توانید با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس تلفنی برقرار نمایید و از آنان برای مهاجرت خویش، مشاوره رایگان دریافت فرمایید. در صورت رضایت از این نوشتار، 5 ستاره ارزشمند هدیه دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *