بازار کار برنامه نویسی در آمریکا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در آمریکا
  • بررسی بازار کار برنامه نویسی در آمریکا
  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به آمریکا
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویس در آمریکا
  • میزان درآمد برنامه نویس در آمریکا
  • اخذ ویزای کار آمریکا برای برنامه نویسان
  • اخذ اقامت آمریکا از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس
  • نحوه کاریابی برای برنامه نویس در آمریکا
  • بازار کار برنامه نویسی در آمریکا و سخن پایانی

بازار کار برنامه نویسی در آمریکا و مقدمه ای بر آن

بازار کار برنامه نویسی در آمریکا، درآمد برنامه نویسی در آمریکا و بهترین زبان های برنامه نویسی در آمریکا در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. حقوق برنامه نویسی در آمریکا چقدر است؟ بازار کار برنامه نویسی در آمریکا چگونه است؟ بهترین زبان برنامه نویسی در آمریکا چیست؟ مهاجرت به آمریکا همچنان یک چشم انداز بسیار هیجان انگیز برای افرادی با ملیت های مختلف در سراسر جهان است. اگر به شغل برنامه نویسی در آمریکا علاقه دارید و تصمیم گرفته اید به تعداد کثیر مهاجران به آمریکا بپیوندید چند مرحله وجود دارد که باید انجام دهید. ما در این مقاله بازار کار برنامه نویسی در آمریکا، بهترین زبان برنامه نویسی در آمریکا و درآمد برنامه نویسی در آمریکا را طوری بیان کرده ایم که پاسخ گوی هر گونه سؤال در این خصوص بوده باشیم. همچنین مراحل رسیدن به شغل برنامه نویسی را روشن کرده ایم تا مورد استفاده مفید شما عزیزان قرار گیرد. شما همراهان خوب در صورتی که ابهامی در خصوص بازار کار برنامه نویسی در آمریکا داشته باشید یا مشاوره بخواهید، می توانید با مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در آمریکا:

ایالات متحده یا آمریکا یک جمهوری فدرال متشکل از ۵۰ ایالت، یک منطقه فدرال، پنج سرزمین خود مختار و مجموعه‌ای از جزایر پراکنده می باشد که این مجموعه مساحتی معادل ۹/۸ میلیون کیلومتر مربع و جمعیتی بیش از ۳۲۵ میلیون نفر را دارد. پایتخت آمریکا شهر واشینگتن دی. سی بوده و پرجمعیت ‌ترین شهر آن نیویورک است. رایج ترین زبان این کشور که زبان رسمی آن است، انگلیسی آمریکایی می باشد. واحد پول در این کشور دلار آمریکا است. اگر می خواهید در شغل برنامه نویسی در آمریکا مشغول به کار شوید ابتدا باید درباره فرصت های شغلی، حقوق، املاک و مستغلات و کیفیت زندگی در این کشور اطلاعاتی را کسب کنید. آمریکا کشوری عظیم است، سبک زندگی و محیط اطراف آن بسته به موقعیت خاص شما می تواند بسیار متفاوت باشد. شما ممکن است بخواهید از چند ایالت مختلف دیدن کنید تا ببینید کدام یک بیشتر برای شرایط شما مناسب است.

سالانه هزاران نفر برای بازدید، کار و زندگی به ایالات متحده می آیند. از این گذشته، آمریکا به عنوان سرزمین فرصت شناخته می شود. با این حال، برای بازدید و یا انتقال به ایالات متحده، شخص باید ویزای معتبر یا کارت سبز دریافت کند. این کار را می توان از طریق تعدادی مسیر انجام داد، در برخی موارد منجر به اقامت موقت و در برخی دیگر به اقامت دائم منجر می شود. نرخ بیکاری ایالات متحده در سپتامبر 2020 به 7.9 درصد رسید. این نرخ در ماه قبل 8.4 درصد بوده است. دلیل کاهش این نرخ این بوده که افراد کمتری به دنبال کار بوده اند. این نرخ کاملا بالاتر از سطح آن قبل از همه گیر شدن ویروس کرونا است. در جدول زیر تغییرات این نرخ را مشاهده می کنید. آگاهی از این نرخ می تواند دید خوبی را به جویندگان کار دهد.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور آمریکا

بررسی بازار کار برنامه نویسی در آمریکا:

شغل برنامه نویسی در آمریکا توسطUS News & World Report  به عنوان بهترین شغل در آمریکا شناخته شده است. زیرا به طور متوسط حقوق بالاتری را نسبت به میانگین حقوق سایر شغل ها ​​دریافت می کنند. طبق گزارشات و بررسی های انجام گرفته در این کشور درخواست برنامه نویس نسبت به سال قبل افزایش یافته است و در تمامی صنف های شغلی مانند مخابرات، خدمات مالی و حتی خرده فروشان، با استعدادان این زمینه را جذب می کنند. با اینکه مشاغل زیادی برای این افراد وجود دارد، باز هم آمریکا با کمبود مهارت های فناوری اطلاعات و نیرو برنامه نویس مواجه است. با وجود چشم انداز رشد شغلی، توسعه دهندگان نرم افزار و برنامه نویسان انتظار می رود این افراد آینده درخشانی را پیش روی خود داشته باشند. کسانی که آموزش و تحصیلات مناسب داشته باشند، نه تنها از امنیت شغلی بسیار خوبی برخوردار هستند و دارای گزینه های شغلی زیادی هستند بلکه از یک مسیر شغلی پر درآمد می توانند استفاده کنند. توجه به این نکته مهم است که افراد مذکور اگر بخواهند در طولانی مدت در فضای کاری خود موفق شوند، باید مهارت های خود را به طور مداوم تکمیل کنند. یادگیری زبان های برنامه نویسی جدید و اطلاع از آخرین روندهای فناوری می تواند کمک بسیاری به این افراد دهد. به طور کلی تعداد فرصت های شغلی در ایالات متحده به 6.493 میلیون نفر در آگوست سال 2020 کاهش یافته است. که در نمودار زیر قابل مشاهده است. با وجود کاهش، درصد زیادی از این فرصت های شغلی مربوط به برنامه نویسان است.

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به آمریکا:

برای مهاجرت کاری به آمریکا پس از اینکه از بازار کار برنامه نویسی در آمریکا مطلع گشتید، باید برسی کنید که چه نوع ویزای می تواند شما را به هدفتان برساند. هنگامی که ویزای مناسب را تأمین کردید، برای اثبات صلاحیت کار در ایالات متحده باید مجوز کار را که به طور رسمی به عنوان سند اجازه اشتغال (EAD) شناخته می شود، را دریافت کنید. این سند به کارفرمایان اثبات می کند که شما مجاز به کار در ایالات متحده هستید. اگر شما یک مسئله ساز خلاق، بازیکن تیم و علاقه مند به فن آوری هستید، می توانید به شغل برنامه نویسی که مورد پسند شما است، دست پیدا کنید. علاوه بر این، شما باید از طرف یک کارفرما در آمریکا پیشنهاد شغلی دریافت کنید تا بتوانید برای ویزا و مهاجرت اقدام کنید. برای کسانی که تنها تجربه کاری در برنامه نویسی دارند، مهاجرت می تواند سخت باشد. به طور کلی کسانی شانس مشغول شدن به عنوان یک برنامه نویس در آمریکا دارند که مدرک تحصیلی و حرفه ای داشته باشند و توانایی قابل توجهی در یکی از زبان های برنامه نویسی را داشته باشند. همچنین هر چه مدرک تحصیلی شما سطح بالاتری را داشته باشد در زمینه کاریابی موفق تر خواهید بود.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در آمریکا:

به طور کلی زبان های برنامه نویسی مختلفی وجود دارد که تعداد زیادی از آن ها پر کاربرد هستند و مشاغل زیادی برای آن ها وجود دارد، تعداد دیگری از این زبان ها مورد استفاده چندانی قرار نمی گیرند. برای اینکه بتوانید برای کاریابی در بازار کار برنامه نویسی در آمریکا موفق باشید تسلط داشتن به 5 زبان برنامه نویسی پر کاربرد می تواند برای شما مفید باشد. زیرا این زبان ها جزء بهترین زبان های برنامه نویسی در آمریکا هستند. این 5 زبان شامل جاوا، SQL، جاوا اسکریپت، C++ و پایتون است. زبان های محبوب برنامه نویسی در آمریکا در جدول زیر جمع آوری شده اند.

مشاغل موجود در زمینه برنامه نویسی
برنامه نویسC
برنامه نویسC ++
برنامه نویس #C
برنامه نویس Delphi
برنامه نویسJava
برنامه نویس Javascript
برنامه نویس Visual Basic.NET
برنامه نویسPHP
برنامه نویسRuby on Rails
برنامه نویسPython
برنامه نویس Object Pascal

علاوه بر کد زدن در برنامه نویسی، برنامه نویس به نوبه خودش وظایفی دارد که باید به درستی آن ها را انجام دهد تا موفق باشد و بهترین خروجی کار را ارائه دهد. در جدول زیر لیستی از وظایف یک برنامه نویس را که شامل موارد مختلفی است را قرار داده ایم.

شرح وظایف برنامه نویسان
کدگذاری و رفع اشکال
طراحی و آزمایش ساختارهای رایانه ای
عیب یابی خطاهای سیستم
نوشتن دستورالعمل های رایانه ای
مدیریت سیستم های پایگاه داده
حفظ سیستم عامل ها
ویرایش منبع کد
تجزیه و تحلیل الگوریتم ها
پیاده سازی سیستم های ساخت
ارائه پشتیبانی فنی

میزان درآمد برنامه نویس در آمریکا:

در حین ارزیابی بازار کار برنامه نویسی در آمریکا یکی از پارامترهای مهمی که باید به آن بپردازید درآمد برنامه نویسی در آمریکا است. شخصی که به عنوان یک برنامه نویس در ایالات متحده کار می کند معمولاً سالانه حدود 89،600 دلار درآمد کسب می کند. محدوده حقوق برای این مشاغل از 41،200 دلار تا 142،000 دلار در سال است. مقدار واقعی حقوق برنامه نویسی در آمریکا بسته به رشته کاری شما، تخصص، تجربه و مدرک تحصیلی تان می تواند متفاوت تر از این مبالغ باشد. همچنین این مبالغ به شهر محل کار شما نیز بستگی دارد. کارمندان برنامه نویس در عنوان شغلی خود در نیویورک، به طور متوسط ​​23.4٪ بیشتر از متوسط ​​کشور درآمد دارند. این عناوین شغلی، همچنین دستمزد بالاتر از متوسط را ​​در سیاتل، واشنگتن، لس آنجلس و کالیفرنیا دارند. کمترین حقوق را می توان در هوستون و تگزاس یافت. نمودار زیر میزان حقوق برنامه نویسی را بر اساس تجربه افراد نشان می دهد. خط افقی نمودار تعداد سال های تجربه برنامه نویسان است و خط عمودی حقوق براساس هزار دلار می باشد که در نهایت خروجی آن را مشاهده می کنید.

اخذ ویزای کار آمریکا برای برنامه نویسان:

پس از اینکه بازار کار برنامه نویسی در آمریکا را به طور کامل شناختید و تمایل به کار در بهترین زبان برنامه نویسی در آمریکا داشتید، باید برای ویزای کار این کشور اقدام کنید. ویزا های مختلفی برای مهاجرت از طریق کار به آمریکا وجود دارد که بسته به کشور مبدأ شما شرایط اخذ آن متفاوت است. کسانی که می خواهند بدون هیچ محدودیتی از نظر کشور مبدأ، برای برنامه نویسی به این کشور بروند از دو نوع ویزا می توانند استفاده کنند. ویزای J-1 برای کسانی که ابتدا می خواهند به کارآموزی در این کشور بپردازند، مناسب است. دیگری ویزای H-1B است که برای دارندگان مدارک مناسب است و به افراد اجازه اقامت موقت 6 ساله را می دهد. در زیر به طور دقیق تر توضیحاتی را راجع به این دو نوع ویزا قرار داده ایم.

نوع ویزا توضیحات
H-1B این ویزا معمولترین ویزای شناخته شده برای مهندسانی است که قصد انتقال به ایالات متحده را دارند، با این حال هنوز محدودیت های خاصی برای این ویزا وجود دارد. مدت اجازه کار برای این ویزا 6 سال است که قابل تمدید نیست، مگر اینکه گرین کارت داشته باشید که بتوانید سالانه ویزای H-1B خود را تمدید کنید. زمان پردازش این ویزا از 2 تا 4 ماه می تواند متغیر باشد.
J-1 این ویزا برای شرکت هایی طراحی شده است که بتوانند از کسانی که می خواهند برنامه های کارآموزی را بگذرانند حمایت مالی کنند. این ویزا موقت است و استفاده از آن برای مهندسان کاملاً معمول است زیرا تهیه آن از سایر ویزاهای موجود آسان تر است. زمان پردازش برای این ویزا 1 تا 2 ماه است.

اخذ اقامت آمریکا از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس:

اقامت در آمریکا به وسیله کار در این کشور به دو صورت امکان پذیر است. یکی اقامت موقت که متناسب با ویزای کار شما اجازه اقامت را به شما می دهد و دیگری اقامت دائم آمریکا است. برای اخذ اقامت دائم آمریکا باید از طریق گرین کارت اقدام کنید. گرین کارت یا اقامت دائم به شما امکان می دهد به طور دائم در آمریکا زندگی و کار کنید. همچنین این کارت می تواند شرایط اقامت موقت در این کشور را برای شما فراهم کند. در عمل، این کارت بسیاری از مزایای یکسان بودن شهروند بودن را به جز توانایی رأی دادن را برای مهاجران در بر دارد. از آنجایی که برنامه نویسان می توانند از طریق ویزای H-1B برای کار در آمریکا درخواست دهند، این خبر خوش وجود دارد که از طریق این ویزا امکان اخذ گرین کارت یا همان کارت سبز در آمریکا وجود دارد. یک روش دیگر برای اخذ اقامت دائم در آمریکا وجود دارد این روش لاتاری است. که ایرانیان نیز می توانند از این روش استفاده کنند. ثبت نام برای این قرعه کشی به صورت آنلاین امکان پذیر است و قرعه کشی یک بار در سال، معمولاً به مدت 4 تا 5 هفته در پاییز صورت می پذیرد.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

نحوه کاریابی آمریکا برای برنامه نویس:

برای کار در آمریکا به عنوان یک برنامه نویس به پیشنهاد کاری از طرف کارفرما نیاز دارید. از آن جایی که اخذ ویزای کار آمریکا برای متقاضیان بسیار سخت است، هرچه رزومه شما قوی تر باشد احتمال کاریابی شما در این کشور بیشتر است. اگر اهل آمریکا نیستید و در آمریکا به دنبال کار هستید، یکی از بهترین کارها برای یافتن شغل در آمریکا آژانس کاریابی و مسافرتی است زیرا آن ها قادر هستند در هر زمان شغلی را برای شما فراهم کنند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است، که تمام مدارک قانونی را که برای کار در آمریکا نیاز دارید را آماده کنید. روش های دیگری برای کاریابی در این کشور وجود دارد که بهترین آن ها سایت های کاریابی هستند. LinkedIn، careerjet،Glass door، simplyhired و Indeed از جمله مواردی هستند که می توانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند. زیرا منابع خوبی برای مشاغل برنامه نویسی هستند و به طور تخصصی می توانند به شما خدمات ارائه دهند.

بازار کار برنامه نویسی در آمریکا و سخن پایانی:

بازار کار برنامه نویسی در آمریکا، حقوق برنامه نویسی در آمریکا و بهترین زبان های برنامه نویسی در آمریکا در این نوشتار بررسی شد. آمریکا یکی از محبوب ترین کشور هایی است که مورد استقبال بی نظیر مهاجران برای کار و زندگی قرار گرفته است. از طرفی شرایط ورود به این کشور و اخذ ویزای کار و اقامت در آن با سختی های زیادی همراه است. با این حال خیلی از مهاجران تمایل به مهاجرت به این کشور را دارند. در این مقاله ما کانون توجه مان بر روی برنامه نویسانی بود که می خواهند برای کار به آمریکا بروند. برنامه نویسی نه تنها یک شغل پر درآمد در جهان و آمریکا است بلکه موقعیت های شغلی بسیاری در بازار کار برنامه نویسی در آمریکا وجود دارد. با در نظر گرفتن سختی راه این هدف شما می توانید برای مهاجرت به این کشور از طریق تماس رایگان از مشاوران ما کمک بگیرید. ولی به طور کلی کارشناسان مجموعه حقوقی ملک پور ؛ به شما پیشنهاد می دهند که با توجه به شرایط گفته شده از بازار کار برنامه نویسی در آلمان، اتریش و کشور های اروپایی دیگر استفاده کنید و مشغول به کار شوید. سعی کردیم مطالب را به طور تخصصی و علمی بیان کنیم تا به عنوان بهترین منبع مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. در پایان در صورتی که سؤالی راجع به بازار کار برنامه نویسی در آمریکا داشته باشید می توانید در کادر ثبت دیدگاه آن را مطرح کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما خواهند بود. اگر مطالب این مقاله مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفت می توانید به مجموعه ما از طریق امتیاز دهی ستاره ای، امتیاز دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار برنامه نویسی در آمریکا

حقوق برنامه نویسی در آمریکا چقدر است؟

شخصی که به عنوان یک برنامه نویس در ایالات متحده کار می کند معمولاً سالانه حدود 89،600 دلار درآمد کسب می کند. محدوده حقوق برای این مشاغل از 41،200 دلار تا 142،000 دلار در سال است.

بهترین زبان برنامه نویسی در آمریکا که برای کار در آمریکا مفید واقع شود کدام است؟

تسلط داشتن به 5 زبان برنامه نویسی پر کاربرد می تواند برای شما مفید باشد. این 5 زبان شامل جاوا، SQL، جاوا اسکریپت، C++ و پایتون می باشند.

✅به عنوان یک برنامه نویس چگونه به آمریکا بروم؟

ابتدا باید از طریق کاریابی از طرف کارفرما پیشنهاد شغلی دریافت کنید. داشتن رزومه قوی می توان مسبب مهاجرت شما شود.

✅از طریق چه ویزای می توان با شغل برنامه نویسی در آمریکا مشغول به کار شد؟

دو نوع ویزا برای برنامه نویسان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد یکی ویزای H-1B و دیگری ویزای J-1 است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *