امتیاز بندی ویزای کار کانادا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در کانادا
  • ویزای کاری کانادا
  • انواع برنامه‌های اکسپرس انتری
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار کانادا
  • نرخ بیکاری در کانادا
  • لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021
  • میزان حقوق در کانادا
  • نحوه کاریابی در کانادا
  • مؤسسات کاریابی در کانادا
  • بررسی ویزای همراه کانادا
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در کانادا
  • محصول ویدئویی بی نظیر راهنمای کار در کانادا
  • امتیازبندی ویزای کار کانادا و سخن پایانی
✅ امتیاز بندی ویزای کار کانادا ✅ محاسبه امتیاز لازم برای اکسپرس اینتری ✅بررسی پروسه اسکیل ورکر کانادا توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در این مقاله به صورت علمی تحلیل شده است.

امتیاز بندی ویزای کار کانادا و مقدمه ای بر آن

امتیاز بندی ویزای کار کانادا ، هزینه ویزای کار کانادا و انواع ویزای کار کانادا به همراه تحلیل جداول امتیاز بندی و همچنین بررسی پروسه اسکیل ورکر کانادا در این مقاله به صورت علمی بررسی و تحلیل شده است. چگونه ویزای کار کانادا بگیریم ؟ در چه صورت می توان با اجازه کار و اقامت دائم وارد کانادا شد؟ سطح زبان فرد متقاضی برای اخذ ویزای کار کانادا 2021 در چه حد باید باشد؟ شرایط سنی ویزای کار کانادا به چه صورت است؟ انواع ویزای کار کانادا چه هستند و کدامشان برای شرایط شما مناسب است؟ پاسخ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر که در خصوص امتیاز بندی ویزای کار کانادا در ذهن دارید را با خواندن این مقاله بیابید.

پروسه امتیاز بندی اسکیل ورکر (Skilled Worker) در کشورهایی مانند کانادا و استرالیا همواره مورد توجه متخصصان بوده است. جداول امتیاز بندی ممکن است در طی زمان تغییر یابد. به همین دلیل اطلاع از آخرین تغییرات امری ضروری است. اطلاعات آپدیت شده ویزای کاری کانادا 2021 را در این مقاله می توان بدست آورد. اگر پس از مطالعه مقاله علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر و تحلیل شرایط خود هستید، می توانید با کارشناسان ما در مؤسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند گردید.

شرایط عمومی کار در کانادا:

کشور پهناور کانادا در شما قاره آمریکای شمالی واقع شده است. این کشور که از سمت جنوب با کشور آمریکا در همسایگی می باشد، دارای روابط بسیار نزدیک اقتصادی و سیاسی با آن کشور است. ده استان فدرال در کانادا وجود دارد که به جز اندکی که فرانسوی زبان هستند، همگی به زبان انگلیسی صحبت می کنند. ساختار حکومت کانادا که از دو مجلس عوام و سنا تشکیل شده است، تحت پادشاهی بریتانیاست. نظام حقوقی این کشور نیز دموکراسی پارلمانی فدرالی است. به این معنا که کانادا تشکیل شده است از دولت های مستقل و تحت نظر یک دولت فدرال اداره می شود.

کشور کانادا بسیار پهناور و در اکثر نقاط آب و هوای بسیار سرد قطبی دارد. با وجود سردی هوا دارای منابع طبیعی بسیاری است. این کشور پهناور مهاجر پذیر با وجود صنایع گسترده ای و اقتصاد قدرتمندی که دارد، همواره مورد توجه بسیاری از مردم دنیا وخصوصاً ایرانیان بوده است.

یکی از روش های مطرح برای مهاجرت کاری کانادا برنامه اسکیل ورکراست که بسیاری آن را تحت عنوان اکسپرس اِنتری (Express Entry) می شناسند. این برنامه مهاجرتی مناسب نیروهای کار متخصص و ماهر خارجی است. در واقع این برنامه فرصت مناسبی به افراد متخصص می دهد تا بتوانند با ثابت کردن توانایی های خود، اقامت دائم کانادا را بدست آورند. این پروسه امتیاز بندی است و فاکتورهایی مهمی که سبب امتیازآوری فرد می شود عبارتند از: تحصیلات، سن، سابقه کار، سطح زبان انگیسی یا فرانسوی، پیشنهاد کار و انطباق پذیری. در ادامه مقاله توضیحات کاملی در خصوص امتیازات هر یک از این فاکتورها ارائه شده است.

آخرین تغییرات برنامه نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا:

همانطور که می دانید برنامه نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا یکی از کم هزینه ترین روش های مهاجرت کاری برای افراد واجد شرایط است. در این ویدئو مشاور رسمی مهاجرت دولت کانادا آقای افضلی در خصوص آخرین تغییرات برنامه federal skilled worker یا نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا که تحت عنوان سیستم اکسپرس اینتری اقدام می کنید را ارائه می دهند.

 با دیدن این ویدئو اطلاعات زیر را کسب خواهید کرد.

میزان تمکن مالی طبق آخرین به روز رسانی قوانین برای برنامه اکسپرس اینتری چه مقدار است؟

در صورت داشتن همراه میزان تمکن مالی به چه مقدار افزایش می یابد؟

تمکن مالی به چه صورت و چگونه می بایست به دولت ارائه شود؟

آیا در مرحله ایجاد پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری نیاز به ارائه مدرک تمکن مالی می باشد؟

پس از دریافت دعوتنامه چه مدارک مالی می بایست ارائه گردد؟

نامه تمکن مالی چه شرایطی دارد و چه اطلاعاتی را نشان می دهد؟

کف امتیازی برای انتخاب شدن در این سیستم چقدر است؟

در چه صورت شانس بیشتری برای انتخاب شدن خواهیم داشت؟

  • 6 دقیقه
  • 15 K
  • ارسال

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور کانادا

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص شرایط اسکیل ورکر و جدول امتیازبندی کانادا

فایل صوتی این ویدئو

ویزای کار کانادا:

همانطور که قول دادیم در این مقاله به این سوال که چگونه ویزای کار کانادا بگیریم پاسخ خواهیم داد. یکی از مهمترین و پر مخاطب ترین روش های اخذ ویزای کار کانادا شرکت در پروسه express entry یا ورود سریع است. از این طریق افراد متخصص که شرایط تحصیلی، سابقه کار و سطح زبان بالایی دارند در سریع ترین زمان ممکن می توانند برای مهاجرت به کانادا از روش کار اقدام کرده و اقامت دائم کانادا را بدست آورند سپس در خاک کانادا به دنبال شغل مناسب خود باشند. به طور کلی اخذ ویزای کاری کانادا 2021 مستلزم امتیاز آوری از فاکتورهایی که در بالا بیان کردیم. این 6 فاکتور اساسی در مرحله اول جمعاً  100 امتیاز دارد که افراد متخصص می بایست حداقل 67 امتیاز کسب کنند تا بتوانند وارد پروسه اسکیل ورکر شوند. نحوه امتیازبندی ویزای کار کانادا را در ادامه مشاهده می فرمایید.

شرایط سنی ویزای کار کانادا  

سن متقاضی امتیاز
کمتر از ۱۸ سال ۰
۱۸ الی ۳۵ سال ۱۲
۳۶ ۱۱
۳۷ ۱۰
۳۸ ۹
۳۹ ۸
۴۰ ۷
۴۱ ۶
۴۲ ۵
۴۳ ۴
۴۴ ۳
۴۵ ۲
۴۶ ۱
۴۷ و بالاتر ۰

سطح زبان

متقاضیان از این فیلد حداکثر 28 امتیاز می توانند کسب کنند و این در صورتی است که به دو زبان مسلط باشند. که 24 امتیاز از زبان اول و 4 امتیاز از زبان دوم می توان کسب کرد. دقت کنید که مدرک زبان برای ثبت نام در این پروسه باید آیلتس جنرال باشد.

نمره زبان امتیاز
CLB 9 و بالاتر ۲۴
CLB 8 ۲۰
CLB 7 ۱۶
پایین تر از 7  0

تحصیلات

حداکثر امتیازی که از این فاکتور می توان اخذ کرد 25 است. کسانی که مدرک دانشگاهی دارند حداقل 21 امتیاز کسب می کنند. امتیاز تحصیلی بر اساس مقطع تحصیل و نوع رشته متفاوت است. بهتر است در هنگام محاسبه دقیق این فاکتور با مشاور خود مشورت نموده و یا اینکه راهنمای اسکیل ورکر را در وب سایت دولت کانادا مطالعه بفرمایید.

مقطع تحصیلی امتیاز
دکترا ۲۵
کارشناسی ارشد ۲۳
کارشناسی ۲۱
فوق دیپلم ۱۹
دیپلم ۵

سابقه کار

حداکثر امتیازاین فاکتور 15 است و بسته به اینکه سابقه کار متقاضی در کانادا باشد یا خارج از آن نیز تغییر می یابد.

سابقه کار امتیاز
1 سال ۹
2 الی 3 سال ۱۱
4 الی 5 سال ۱۳
بالاتر از 6 سال ۱۵

پیشنهاد کار

اگر متقاضی از کارفرمایی در کانادا پیشنهاد شغلی دائمی، تمام وقت و با حقوق دارد حداکثر 10 امتیاز دیگر می تواند کسب کند.

انطباق پذیری

متقاضی می تواند از توانایی های همسر خود و یا داشتن اقوام در کانادا نیز امتیاز کسب کند.

شرایط امتیاز
مدرک زبان همسر ۵
داشتن تحصیلات قبلی در کانادا ۵
مدرک تحصیلی همسر از کانادا ۵
سابقه کار در کانادا ۱۰
سابقه کار همسر در کانادا ۵
اقوام در کانادا 5

پادکست مشاور رسمی مهاجرت دولت کانادا در رابطه با مدرک زبان کافی برای امتیاز خوب در اکسپرس اینتری

انواع برنامه های اکسپرس انتری کانادا:

در ادامه بررسی انواع ویزای کاری کانادا به بیان انواع برنامه های اکپرس انتری می پردازیم. برنامه آنلاین و امتیاز بندی اکپرس انتری سیستمی است که دولت کانادا با استفاده از آن به ارزیابی متخصصانی که متقاضی مهاجرت کاری به کانادا هستند می پردازد. اکپرس انتری شامل سه دسته زیر می باشد:

  • برنامه اسکیل ورکر فدرال(FSWP):

    این برنامه بسیار مورد توجه متقاضیان مهاجرت به کاناداست. نیروهای کار ماهر که تخصص کافی داشته باشند از این طریق می توانند برای مهاجرت دائمی به کانادا اقدام کنند.

  • برنامه اسکیل تریدز فدرال(FSTP):

    نیروهای کار حرفه ای در برخی مشاغل و حرفه های خاص برای اقامت دائم کانادا از این طریق اقدام می کنند. معمولاً اکثر مشاغل فنی از این طریق می توانند اقدام کنند.

  • دسته تجربه کانادایی(CEC):

    افرادی که حداقل یک سال تجربه کار در کانادا را دارند و تصمیم به اخذ اقامت دائم این کشور را دارند از این برنامه استفاده می کنند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار در کانادا:

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به دنبال اخذ ویزای کار کانادا به صورت تضمیمی هستید، پس از محاسبه امتیازات خود لازم است از مدارک لازم برای این کار مطلع گردید. شما می بایست این مدارک مهم را تهیه کرده تا در زمان مشخص آن ها را به دولت کانادا ارائه دهید. مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری کانادا 2021 به قرار زیر است:

  • ارائه گذرنامه یا پاسپورت دارای اعتبار
  • ارزیابی مدرک تحصیلی(ECA) برای تایید مدارک تحصیلی که خارج از کانادا اخذ شده است.
  • مدرک زبان
  • سطح زبان با یکی از دو معیار Canadian Language Benchmarks (CLB) برای زبان انگلیسی و یا Niveaux de compétence linguistique canadien (NCLC) برای زبان فرانسه ارزیابی می گردد. داشتن مدرک CLB 7 معادل آیلتس ۶ یا NCLC 7 برای زبان فرانسه است حداقل مدرک زبان است.
  • پیشنهاد کار از کارفرمایی در کانادا در صورت وجود.
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • مدراک مربوط به معاینات پزشکی
  • مدارک تمکن مالی: برای فرد اصلی مبلغ ۱۳ هزار دلار کانادا و به ازای هر همراه حدود ۳٫۵۰۰ دلار کانادایی .
  • در صورتی که متقاضی برنامه یک استان شده اید، ارائه مدارک مربوط به داوطلب برنامه استانی الزامی است.

 پاسخ استاد ملک پور به سوال یکی از کاربران در خصوص مهاجرت از طریق کار آتش نشانی در کانادا

نرخ بیکاری در کانادا:

در مهاجرت کاری یکی از مسائل مهمی که می بایست ارزیابی شود، نرخ بیکاری کشور مقصد است. از این رو در این بخش به بررسی نرخ بیکاری کشور کانادا جهت بررسی علمی این کشور به هدف مهاجرت کاری می پردازیم. با بررسی این مهم می توان شانس افراد برای کاریابی در این کشور را حدس زد. نرخ بیکاری کشور کانادا طی آخرین بررسی ها 5.5 درصد بوده است که این مقدار، نرخ بیکاری مناسبی در بین کشورهای پیشرفته و مهاجر پذیر است. نمودار نرخ بیکاری در کانادا را در ذیل مشاهده می کنید:

نرخ بیکاری در کانادا 2020

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص شرایط سابقه کار در برنامه اسکیل ورکر کانادا

فایل صوتی این ویدئو

مشاغل مورد نیاز کانادا 2021:

به هدف جذب نیروهای متخصص و حرفه ای لازم است که مشاغل مورد نیاز شناخته شوند و سپس نسبت به جذب نیروهای کاری اقدام کرد. کشور کانادا نیز لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام نموده تا افرادی که تخصص کافی در این مشاغل را دارند بتوانند برای اخذ ویزای کاری کانادا اقدام کنند. این لیست ممکن است شامل مشاغل تخصصی و حتی غیر تخصصی باشد. اگر قصد اخذ ویزای کار کانادا تضمینی دارید لازم است این لیست را بررسی نمایید. پس از اطلاع از فاکتورهای امتیاز بندی ویزای کار کانادا ، حال به بررسی شغل خود در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور بپردازید. هر شغلی در کانادا تحت یک دسته بندی خاص یا NOC قرار می گیرد. دسته بندی ها شامل کدهای 0,a,b هستند که همه مشاغل در یکی از این دسته ها قرار می گیرند که در ادامه توضیح داده ایم.

  • مشاغل سطح 0 شامل مشاغل مدیریتی مانند مشاغل زیر:
    • مدیر معدن
    • مدیریت رستوران
    • ناخدا
  • مشاغل سطح A شامل مشاغل تخصصی که اغلب نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارند مانند مشاغل زیر:
    • معماران
    • پزشکان
    • دندانپزشکان
  • مشاغل سطح B شامل مشاغل تجربی و فنی که معمولاً نیاز به مدرک دانشگاهی ندارند و داشتن مدارک فنی و حرفه ای یا مدرک کالج کفایت می کند مانند مشاغل ذیل:
    • برقکار
    • لوله کش
  • مشاغل سطح C شامل مشاغل غیر فنی که نیاز به آموزش های خاصی دارد مانند مشاغل زیر:
    • رانندگان کامیون
    • قصاب های صنعتی
    • گارسون رستوران
  • مشاغل سطح D شامل مشاغل خدماتی و کارگری مانند مشاغل زیر:
    • کارگران خدماتی
    • کارگران میادین نفتی

کسانی که شغلشان در زمینه مشاغل سطح C,D است تنها در صورتی که در کانادا حضور و اقامت داشته باشند، امکان کاریابی خواهند داشت. لیست مشاغل مورد نیاز کانادا را در سطح های شغلی مختلف در جدول زیر مشاهده کنید:

شغل مشاغل مربوط کد شغل سطح شغل
قانونگذار Legislators ۰۰۱۱ O
مدیران و مقامات ارشد دولت Senior government managers and officials ۰۰۱۲ O
مدیران ارشد : مالی، ارتباطات و سایر خدمات اجتماعی Senior managers – financial, communications and other business services ۰۰۱۳ O
مدیران ارشد : بهداشت، آموزش، خدمات اجتماعی و عمومی و سازمانهای گروهی و عضویتی Senior managers – health, education, social and community services and membership organizations ۰۰۱۴ O
مدیران ارشد : تجارت، صادرات و سایر خدمات و کمیته اجرایی ملی Senior managers – trade, broadcasting and other services, n.e.c. ۰۰۱۵ O
مدیران مالی Financial managers ۰۱۱۱ O
مدیران خرید Purchasing managers ۰۱۱۳ O
مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی Advertising, marketing and public relations managers ۰۱۲۴ O
مدیران ارشد : ساخت و ساز،حمل و نقل، تولید و خدمات رفاهی Senior managers – construction, transportation, production and utilities ۰۰۱۶ O
مدیران بیمه، املاک و مستغلات و کارگزاران مالی Insurance, real estate and financial brokerage managers ۰۱۲۱ O
مدیران منابع انسانی Human resources managers ۰۱۱۲ O
مدیران بانک، اعتبارات و سایر مدیران سرمایه گذاری Banking, credit and other investment managers ۰۱۲۲ O
سایر مدیران خدماتی Other administrative services managers ۰۱۱۴ O
مدیران شرکت های مخابراتی Telecommunication carriers managers ۰۱۳۱ O
مدیران مهندسی Engineering managers ۰۲۱۱ O
مدیران دولتی : توسعه سیاست های بهداشت و درمان اجتماعی و مدیریت برنامه Government managers – health and social policy development and program administration ۰۴۱۱ O
مدیران سیستم های کامپیوتری و اطلاعات
Computer and information systems managers
۰۲۱۳ O
مدیران دولتی : توسعه سیاست های آموزشی و مدیریت برنامه Government managers – education policy development and program administration ۰۴۱۳ O
مدیران : آموزش دوره های متوسطه و آموزش حرفه ای Administrators – post-secondary education and vocational training ۰۴۲۱ O
سایر مدیران خدمات تجاری Other business services managers ۰۱۲۵ O
سایر مدیران در بخش مدیریت دولتی Other managers in public administration ۰۴۱۴ O
مدیران معماری و علوم Architecture and science managers ۰۲۱۲ O
مدیران خدمات پستی و پیک Postal and courier services managers ۰۱۳۲ O
مدیران دولتی : تحلیل اقتصادی، توسعه سیاست و مدیریت برنامه Government managers – economic analysis, policy development and program administration ۰۱۴۲ O
مدیران مدارس و مدیران اجرایی دوره های ابتدایی و متوسطه School principals and administrators of elementary and secondary education ۰۴۲۲ O
مدیران مراقبت های بهداشت Managers in health care ۰۳۱۱ O
مدیران کتابخانه، بایگانی، موزه و گالری هنر Library, archive, museum and art gallery managers ۰۵۱۱ O
افسران ماموریت های نیروهای مسلح کانادا Commissioned officers of the Canadian Armed Forces ۰۴۳۳ O
مدیران در بخش خدمات عمومی، اجتماعی و اصلاحی Managers in social, community and correctional services ۰۴۲۳ O
روسای آتش نشانی و افسران ارشد آتش نشانی Fire chiefs and senior firefighting officers ۰۴۳۲ O
مدیران : انتشارات، انیمیشن و کارتون، برنامه های رادیویی و تلویزیونی، هنرهای نمایشی Managers – publishing, motion pictures, broadcasting and performing arts ۰۵۱۲ O
مامورین پلیس Commissioned police officers ۰۴۳۱ O
مدیران تجارت خرده فروشی و عمده فروشی Retail and wholesale trade managers ۰۶۲۱ O
مدیران فروش شرکت Corporate sales managers ۰۶۰۱ O
مدیران رستوران Restaurant and food service managers ۰۶۳۱ O
مدیران خدمات اسکان Accommodation service managers ۰۶۳۲ O
مدیران برنامه های تفریحی، ورزشی و بدنسازی و خدمات Recreation, sports and fitness program and service directors ۰۵۱۳ O
مدیران در خدمات مشتری و شخصی Managers in customer and personal services, n.e.c. ۰۶۵۱ O
مدیران ساخت و ساز Construction managers ۰۷۱۱ O
مدیران عملیات و نگهداری تجهیزات Facility operation and maintenance managers ۰۷۱۴ O
مدیران ساخت و نوسازی منازل Home building and renovation managers ۰۷۱۲ O
مدیران در تولید منابع طبیعی و ماهیگیری Managers in natural resources production and fishing ۰۸۱۱ O
مدیران در بخش حمل و نقل Managers in transportation ۰۷۳۱ O
مدیریت آبزی پروری Managers in aquaculture ۰۸۲۳ O
مدیریت کشاورزی Managers in agriculture ۰۸۲۱ O
مدیریت تولید Manufacturing managers ۰۹۱۱ O
مدیریت باغ Managers in horticulture ۰۸۲۲ O
مدیریت خدمات Utilities managers ۰۹۱۲ O
حسابرس و حسابدار مالی Financial auditors and accountants ۱۱۱۱ A
کارگزاران اوراق بهادار، سرمایه گذاران بورس و واسطه های معاملات بازرگانی Securities agents, investment dealers and brokers ۱۱۱۳ A
تحلیلگر مالی و سرمایه گذاری Financial and investment analysts ۱۱۱۲ A
مشاغل حرفه ای در مشاوره مدیریت بازرگانی Professional occupations in business management consulting ۱۱۲۲ A
سایر مامورین مالی Other Financial Officers ۱۱۱۴ A
متخصصان منابع انسانی Human resources professionals ۱۱۲۱ A
مشاغل حرفه ای در تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی Professional occupations in advertising, marketing and public relations ۱۱۲۳ A
شیمیدان Chemists ۲۱۱۲ A
فیزیکدان و منجم Physicists and astronomers ۲۱۱۱ A
زمین شناس و اقیانوس شناس Geoscientists and oceanographers ۲۱۱۳ A
هواشناس و اقلیم شناس Meteorologists and climatologists ۲۱۱۴ A
مهندس عمران Civil engineers ۲۱۳۱
مهندس مکانیک Mechanical engineers ۲۱۳۲
سایر مشاغل حرفه ای در زمینه علوم فیزیکی Other professional occupations in physical sciences ۲۱۱۵ A
ناظر، کارمندان اداری مالی و بیمه Supervisors, finance and insurance office workers ۱۲۱۲ B
ناظر، کارمندان عمومی و پشتیبانی اداری Supervisors, general office and administrative support workers ۱۲۱۱ B
ناظر، مشاغل مربوط به پست و توزیع Supervisors, mail and message distribution occupations ۱۲۱۴ B
ناظر، کتابخانه ، مکاتبات و کارکنان اطلاعات مرتبط Supervisors, library, correspondence and related information workers ۱۲۱۳ B
افسران اداری Administrative Officers ۱۲۲۱ B
ناظر، زنجیره تامین و پیگیری و مشاغل برنامه ریزی و هماهنگی Supervisors, supply chain, tracking and scheduling co-ordination occupations ۱۲۱۵ B
مدیر املاک
Property administrators
۱۲۲۴ B
معاونین اجرایی Executive Assistants ۱۲۲۲ B
برنامه ریزان کنفرانس ها و رویدادها Conference and Event Planners ۱۲۲۶ B
مامورین نیروی انسانی و استخدام Human Resources and Recruitment Officers ۱۲۲۳ B
مامورین و ناظران خرید Purchasing agents and officers ۱۲۲۵ B
معاونین حقوقی اداری Legal administrative assistants ۱۲۴۲ B
مامورین دادگاه و دادگستری Court officers and justices of the peace ۱۲۲۷ B
ناظران بیمه اشتغال، مهاجرت، خدمات مرزی و عملکردی Employment insurance, immigration, border services and revenue officers ۱۲۲۸ B
معاونین اداری Administrative Assistants ۱۲۴۱ B
مشاغل مدیریت اطلاعات پزشکی Health information management occupations ۱۲۵۲ B
دستیاران اداری پزشکی Medical administrative assistants ۱۲۴۳ B
گزارشگران دادگاه، نسخه نویسان پزشکی و مشاغل مرتبط Court reporters, medical transcriptionists and related occupations ۱۲۵۱ B
کارشناسان بیمه Insurance underwriters ۱۳۱۳ B
تکنسین مدیریت بایگانی و سوابق Records management technicians ۱۲۵۳ B
مأمور آماری و مشاغل پشتیبانی تحقیقاتی Statistical officers and related research support occupations ۱۲۵۴ B
تکنسین های حسابداری و حسابداران Accounting technicians and bookkeepers ۱۳۱۱ B
بازرسان تعدیل کننده بیمه و مطالبات Insurance adjusters and claims examiners ۱۳۱۲ B
گمرک، کشتی و سایر کارگزاران Customs, ship and other brokers ۱۳۱۵ B
ارزیاب
Assessors, valuators and appraisers
۱۳۱۴ B
مسئول پذیرش Receptionists ۱۴۱۴ C
کارگران پشتیبانی دفتر عمومی General office support workers ۱۴۱۱ C
مدیران حقوق و دستمزد Payroll administrators ۱۴۳۲ C
کارمند شخصی Personnel clerks ۱۴۱۵ C
منشی دادگاه Court clerks ۱۴۱۶ C
منشی ورود اطلاعات Data entry clerks ۱۴۲۲ C
اپراتورهای نشر و مشاغل مرتبط Desktop publishing operators and related occupations ۱۴۲۳ C
کارمندان حسابداری و سمت های مرتبط Accounting and related clerks ۱۴۳۱ C
کارمندان ممیزی و آماری Survey interviewers and statistical clerks ۱۴۵۴ C
کارمندان بانک، بیمه و سایر سمت های مرتبط Banking, insurance and other financial clerks ۱۴۳۴ C
تحصیلدار Collectors ۱۴۳۵ C
کارمند و منشی کتابخانه Library assistants and clerks ۱۴۵۱ C
هماهنگ کننده تدارکات تولید Production logistics co-ordinators ۱۵۲۳ C
کارگران خرید و انبارداری Purchasing and inventory control workers ۱۵۲۴
کارمندان پست، پستی و مشاغل مرتبط Mail, postal and related workers ۱۵۱۱ C
نامه رسان Letter carriers ۱۵۱۲ C
پیک، پیام رسان و توزیع کنندگان درب منزل Couriers, messengers and door-to-door distributors ۱۵۱۳ C
باربری و متصدی دریافت Shippers and receivers ۱۵۲۱ C
فروشنده فروشگاه های بزرگ Storekeepers and partspersons ۱۵۲۲ C
کارمند مکاتبات و نشریات و مقررات Correspondence, publication and regulatory clerks ۱۴۵۲
برنامه ریز مسیر حمل و نقل و خدمه Transportation route and crew schedulers ۱۵۲۶ C
توزیع کننده Dispatchers ۱۵۲۵ C
زیست شناس و دانشمندان مرتبط Biologists and related scientists ۲۱۲۱ A
متخصص جنگلداری Forestry professionals ۲۱۲۲ A
نمایندگان، مشاوران و متخصصان کشاورزی Agricultural representatives, consultants and specialists ۲۱۲۳ A
مهندس زمین شناسی Geological engineers ۲۱۴۴ A
مندس نفت Petroleum engineers ۲۱۴۵ A
مهندس برق و الکترونیک Electrical and electronics engineers ۲۱۳۳ A
مهندس شیمی Chemical engineers ۲۱۳۴ A
مهندس صنعت و تولید Industrial and manufacturing engineers ۲۱۴۱ A
مهندس متالوژی و مواد Metallurgical and materials engineers ۲۱۴۲ A
مهندس معدن Mining engineers ۲۱۴۳ A
معماران Architects ۲۱۵۱ A
معماران منظر Landscape architects ۲۱۵۲ A
مهندس هوافضا Aerospace engineers ۲۱۴۶ A
مهندس کامپیوتر (به غیر از مهندسی نرم افزار و طراحان) Computer engineers (except software engineers and designers) ۲۱۴۷ A
سایر مشاغل مهندسی Other professional engineers, n.e.c. ۲۱۴۸ A
ریاضیدان، آمارشناس و آمارگیر Mathematicians, statisticians and actuaries ۲۱۶۱ A
تحلیلگر و مشاوره سیستم Information systems analysts and consultants ۲۱۷۱ A
برنامه ریز شهری و کاربری اراضی Urban and land use planners ۲۱۵۳ A
طراح وب و توسعه دهنده Web designers and developers ۲۱۷۵ A
تحلیلگر پایگاه داده و سرپرست داده Database analysts and data administrators ۲۱۷۲ A
نقشه بردار زمین Land surveyors ۲۱۵۴ A
برنامه نویس کامپیوتر و توسعه دهنده رسانه های تعاملی Computer programmers and interactive media developers ۲۱۷۴ A
مهندس نرم افزار و طراح Software engineers and designers ۲۱۷۳ A
تکنسین و کارشناس شیمیایی Chemical technologists and technicians ۲۲۱۱ B
تکنسین و کارشناس زمین شناسی و معدن Geological and mineral technologists and technicians ۲۲۱۲ B
برآوردگر ساختمانی Construction estimators ۲۲۳۴ B
تکنسین و متخصص مراتع و باغداری Landscape and horticulture technicians and specialists ۲۲۲۵ B
تکنسین و کارشناس جنگلداری Forestry technologists and technicians ۲۲۲۳ B
مامور حفاظت و شیلات Conservation and fishery officers ۲۲۲۴ B
تکنسین و کارشناس زیست شناسی Biological technologists and technicians ۲۲۲۱ B
بازرس محصولات کشاورزی و آبزیان Agricultural and fish products inspectors ۲۲۲۲ B
تکنسین و کارشناس مهندسی صنایع و تولید Industrial engineering and manufacturing technologists and technicians ۲۲۳۳ B
کارشناس و مکانیک سازه های صنعتی Industrial instrument technicians and mechanics ۲۲۴۳ B
ابزار هواپیما ، مکانیک برقی و اویونیک ، تکنسین ها و بازرسان Aircraft instrument, electrical and avionics mechanics, technicians and inspectors ۲۲۴۴ B
تکنسین و کارشناس مهندسی عمران Civil engineering technologists and technicians ۲۲۳۱ B
تکنسین و کارشناس  مهندسی مکانیک Mechanical engineering technologists and technicians ۲۲۳۲ B
تکنسین و کارشناس نقشه برداری زمین Land survey technologists and technicians ۲۲۵۴ B
مشاغل فنی در زمین شناسی و هواشناسی Technical occupations in geomatics and meteorology ۲۲۵۵ B
تکنسین و کارشناس مهندسی برق و الکترونیک Electrical and electronics engineering technologists and technicians ۲۲۴۱ B
کارشناس خدمات الکترونیکی (تجهیزات خانگی وتجاری) Electronic service technicians (household and business equipment) ۲۲۴۲ B
بازرس مهندسی و مامور نظارتی Engineering inspectors and regulatory officers ۲۲۶۲ B
بازرس در بهداشت عمومی و محیط زیست و بهداشت و ایمنی شغلی Inspectors in public and environmental health and occupational health and safety ۲۲۶۳ B
تکنسین و کارشناس معماری Architectural technologists and technicians ۲۲۵۱ B
طراح صنعتی Industrial designers ۲۲۵۲ B
تکنسین و کارشناس طراحی Drafting technologists and technicians ۲۲۵۳ B
افسر عرشه، حمل و نقل آب Deck officers, water transport ۲۲۷۳ B
افسر مهندس، حمل و نقل آب Engineer officers, water transport ۲۲۷۴ B
کارشناس و آزماینده غیر مخرب Non-destructive testers and inspection technicians ۲۲۶۱ B
کنترل کننده های ترافیک راه آهن و تنظیم کننده های ترافیک دریایی Railway traffic controllers and marine traffic regulators ۲۲۷۵ B
کارشناس شبکه های رایانه ای Computer network technicians ۲۲۸۱ B
بازرس ساختمانی Construction inspectors ۲۲۶۴ B
خلبان هوایی، مهندس پرواز و مربی پرواز Air pilots, flight engineers and flying instructors ۲۲۷۱ B
کنترل کننده ترافیک هوایی و مشاغل مرتبط Air traffic controllers and related occupations ۲۲۷۲ B
کارشناس پشتیبانی کاربر User support technicians ۲۲۸۲ B
کارشناس آزمایش سیستم های اطلاعاتی Information systems testing technicians ۲۲۸۳ B
اپتومتریست Optometrists ۳۱۲۱ A
عینک ساز Chiropractors ۳۱۲۲ A
پزشک متخصص Specialist physicians ۳۱۱۱ A
هماهنگ کننده و ناظر پرستاری Nursing co-ordinators and supervisors ۳۰۱۱ A
پرستاران بخش عمومی و پرستاران بخش روانی Registered nurses and registered psychiatric nurses ۳۰۱۲ A
مشاغل گروه پیراپزشکی Allied primary health practitioners ۳۱۲۴ A
پزشک عمومی و پزشک خانواده General practitioners and family physicians ۳۱۱۲ A
دندان پزشک Dentists ۳۱۱۳ A
دامپزشک Veterinarians ۳۱۱۴ A
متخصصین کاردرمانی Occupational therapists ۳۱۴۳ A
مشاغل حرفه ای دیگر در درمان و ارزیابی Other professional occupations in therapy and assessment ۳۱۴۴ A
شنوایی سنجی و آسیب شناس گفتار درمانی Audiologists and speech-language pathologists ۳۱۴۱ A
سایر مشاغل تخصصی در تشخیص سلامت و درمان Other professional occupations in health diagnosing and treating ۳۱۲۵ A
داروساز Pharmacists ۳۱۳۱ A
متخصص تغذیه Dietitians and nutritionists ۳۱۳۲ A
متخصص آزمایشگاه پزشکی و دستیاران آسیب شناس Medical laboratory technicians and pathologists’ assistants ۳۲۱۲ B
فیزیوتراپ Physiotherapists ۳۱۴۲ A
کارشناس سلامت حیوانات و کارشناس دامپزشکی Animal health technologists and veterinary technicians ۳۲۱۳ B
دندانساز Denturists ۳۲۲۱ B
متخصص آزمایشگاه پزشکی Medical laboratory technologists ۳۲۱۱ B
درمانگران تنفسی ، پرفیوژنست های بالینی و تکنسین های قلبی ریوی Respiratory therapists, clinical perfusionists and cardiopulmonary technologists ۳۲۱۴ B
سونوگرافر Medical sonographers ۳۲۱۶ B
تکنسین های قلب و فن آوری های تشخیصی الکتروفیزیولوژیک Cardiology technologists and electrophysiological diagnostic technologists, n.e.c. ۳۲۱۷ B
تکنسین های پرتودرمانی پزشکی Medical radiation technologists ۳۲۱۵ B
مشاغل پیراپزشکی Paramedical occupations ۳۲۳۴ B
ماساژ درمانگر Massage therapists ۳۲۳۶ B
سایرتکنسین و کارشناسان پزشکی (غیر از بهداشت دندان) Other medical technologists and technicians (except dental health) ۳۲۱۹ B
سایر مشاغل فنی در درمان و ارزیابی Other technical occupations in therapy and assessment ۳۲۳۷ B
متخصص بهداشت دندان و متخصص دندان Dental hygienists and dental therapists ۳۲۲۲ B
کارشناس دندانپزشکی، تکنسین و دستیاران آزمایشگاهی Dental technologists, technicians and laboratory assistants ۳۲۲۳ B
بینایی سنج Opticians ۳۲۳۱ B
پزشک معالج سنتی Practitioners of natural healing ۳۲۳۲ B
کارشناس پرستار تجربی Licensed practical nurses ۳۲۳۳ B
پرستار دستیار، وابسته به خدمات بیمار Nurse aides, orderlies and patient service associates ۳۴۱۳ C
مشاغل دیگر در زمینه پشتیبانی خدمات درمانی Other assisting occupations in support of health services ۳۴۱۴ C
دستیاران دندانپزشکی Dental assistants ۳۴۱۱ C
مدرس کالج و دوره های شغلی College and other vocational instructors ۴۰۲۱ A
معلم دوره متوسطه Secondary school teachers ۴۰۳۱ A
معاون آموزشی و پژوهشی و مدرس دوره متوسطه Post-secondary teaching and research assistants ۴۰۱۲ A
استاد و مدرس دانشگاه University professors and lecturers ۴۰۱۱ A
قاضی Judges ۴۱۱۱ A
وکلا و صاحبان اسناد رسمی Lawyers and Quebec notaries ۴۱۱۲ A
روانشناس Psychologists ۴۱۵۱ A
معلم مدرسه ابتدایی و مهد کودک Elementary school and kindergarten teachers ۴۰۳۲ A
مشاور آموزشی Educational counsellors ۴۰۳۳ A
افسران توسعه تجارت و محققان و مشاوران بازاریابی Business development officers and marketing researchers and consultants ۴۱۶۳ A
پژوهشگران ، مشاوران و مسئولان سیاست های اجتماعی Social policy researchers, consultants and program officers ۴۱۶۴ A
محققان ، مشاوران و مسئولان سیاستهای سلامت Health policy researchers, consultants and program officers ۴۱۶۵ A
مددکار اجتماعی Social workers ۴۱۵۲ A
مشاور ازدواج، خانواده و مشاغل مرتبط Family, marriage and other related counsellors ۴۱۵۳ A
مشاورین دینی حرفه ای Professional occupations in religion ۴۱۵۴ A
افسران عفو مشروط و مشاغل مرتبط Probation and parole officers and related occupations ۴۱۵۵ A
مشاوران استخدام Employment counsellors ۴۱۵۶ A
محققان، مشاوران و مسئولین برنامه های علوم طبیعی و کاربردی Natural and applied science policy researchers, consultants and program officers ۴۱۶۱ A
اقتصاددان و محقق و تحلیلگر سیاست اقتصادی Economists and economic policy researchers and analysts ۴۱۶۲ A
محققان تفریحی ، ورزشی و تناسب اندام ، مشاوران و مسئولان برنامه Recreation, sports and fitness policy researchers, consultants and program officers ۴۱۶۷ A
افسران برنامه منحصر به فرد برای دولت Program officers unique to government ۴۱۶۸ A
سایر مشاغل حرفه ای در علوم اجتماعی Other professional occupations in social science, n.e.c. ۴۱۶۹ A
پژوهشگران ، مشاوران و مسئولان سیاست آموزش و پرورش Education policy researchers, consultants and program officers ۴۱۶۶ A
کارمندان خدمات اجتماعی و عمومی Social and community service workers ۴۲۱۲ B
مربیان و دستیاران کودکان Early childhood educators and assistants ۴۲۱۴ B
مربی معلولین Instructors of persons with disabilities ۴۲۱۵ B
Paralegal و مشاغل مرتبط Paralegal and related occupations ۴۲۱۱ B
سایر مشاغل مذهبی Other religious occupations ۴۲۱۷ B
افسر پلیس (به جز مأمورین) Police officers (except commissioned) ۴۳۱۱ B
آتش نشان Firefighters ۴۳۱۲ B
سایر مدرسین Other instructors ۴۲۱۶ B
مقمامات غیر گماشته نیروهای مسلح کانادا Non-commissioned ranks of the Canadian Armed Forces ۴۳۱۳ B
کلانتر و نگهبان Sheriffs and bailiffs ۴۴۲۱ C
مأمورین خدمات اصالحی Correctional service officers ۴۴۲۲ C
افسران اجرای قانون و سایر افسران نظارتی By-law enforcement and other regulatory officers, n.e.c. ۴۴۲۳ C
پرستار کودک در منزل Home child care providers ۴۴۱۱ C
کارگران پشتیبانی خانگی ، خانه داران و مشاغل مرتبط Home support workers, housekeepers and related occupations ۴۴۱۲ C
دستیاران معلم دوره ابتدایی و متوسطه Elementary and secondary school teacher assistants ۴۴۱۳ C
ویرایشگر Editors ۵۱۲۲ A
روزنامه نگار Journalists ۵۱۲۳ A
مترجم، مترجم شفاهی Translators, terminologists and interpreters ۵۱۲۵ A
کتابداران Librarians ۵۱۱۱ A
نگهبان و متصدی Conservators and curators ۵۱۱۲ A
بایگانی Archivists ۵۱۱۳ A
نویسنده Authors and writers ۵۱۲۱ A
تهیه کننده ، کارگردان ، طراح و مشاغل مرتبط Producers, directors, choreographers and related occupations ۵۱۳۱ A
رهبر ارکستر ، آهنگساز و تنظیم کننده Conductors, composers and arrangers ۵۱۳۲ A
نوازنده و خواننده Musicians and singers ۵۱۱۳۳ A
رقصنده Dancers ۵۱۳۴ A
بازیگر و کمدین Actors and comedians ۵۱۳۵ A
نقاشان ، مجسمه سازان و سایر هنرمندان تجسمی Painters, sculptors and other visual artists ۵۱۳۶ A
تکنسین های ضبط صدا و فیلم Audio and video recording technicians ۵۲۲۵ B
سایر مشاغل فنی و هماهنگی در تصاویر متحرک ، پخش و هنرهای نمایشی Other technical and co-ordinating occupations in motion pictures, broadcasting and the performing arts ۵۲۲۶ B
پشتیبانی از مشاغل موجود در تصاویر متحرک ، پخش ، عکاسی و هنرهای نمایشی پشتیبانی Support occupations in motion pictures, broadcasting, photography and the performing arts ۵۲۲۷ B
کتابداران و تکنسین های بایگانی عمومی Library and public archive technicians ۵۲۱۱ B
مشاغل فنی مربوط به موزه ها و گالری های هنری Technical occupations related to museums and art galleries ۵۲۱۲ B
عکاس Photographers ۵۲۲۱ B
اپراتور دوربین فیلمبرداری Film and video camera operators ۵۲۲۲ B
تکنسین های گرافیک Graphic arts technicians ۵۲۲۳ B
تکنسین های پخش Broadcast technicians ۵۲۲۴ B
طراح داخلی و دکوراتور داخلی Interior designers and interior decorators ۵۲۴۲ B
طراحان خلاق در زمینه تئاتر، مد و نمایش Theatre, fashion, exhibit and other creative designers ۵۲۴۳ B
صنعتگر و متخصص Artisans and craftspersons ۵۲۴۴ B
اعلام کنندگان و سایر گویندگان Announcers and other broadcasters ۵۲۳۱ B
سایر اجرا کنندگان Other performers, n.e.c. ۵۲۳۲ B
طراحان گرافیک و تصویرگران Graphic designers and illustrators ۵۲۴۱ B
تولیدکننده – پارچه ، چرم و محصولات خز Patternmakers – textile, leather and fur products ۵۲۴۵ B
ورزشکار Athletes ۵۲۵۱ B
مربی Coaches ۵۲۵۲ B
کارگزاران بیمه و واسط معاملات بازرگانی Insurance agents and brokers ۶۲۳۱ B
نمایندگی املاک و مستغلات Real estate agents and salespersons ۶۲۳۲ B
نماینده فروش مالی Financial sales representatives ۶۲۳۵ B
داوران و مقامات ورزشی Sports officials and referees ۵۲۵۳ B
رهبران برنامه و مربیان تفریحی، ورزشی و بدنسازی Program leaders and instructors in recreation, sport and fitness ۵۲۵۴ B
ناظران فروش خرده فروشی Retail sales supervisors ۶۲۱۱ B
متخصص فروش فنی – تجارت عمده فروشی Technical sales specialists – wholesale trade ۶۲۲۱ B
خریداران خرده فروشی و عمده فروشی Retail and wholesale buyers ۶۲۲۲ B
آشپز Cooks ۶۳۲۲ B
قصاب ، گوشت و ماهی فروشان – خرده فروشی و عمده فروشی Butchers, meat cutters and fishmongers – retail and wholesale ۶۳۳۱ B
نانوا Bakers ۶۳۳۲ B
سرپرستان سرویس غذا Food service supervisors ۶۳۱۱ B
خانه دار Executive housekeepers ۶۳۱۲ B
سرپرستان اسکان ، مسافرت ، گردشگری و خدمات مرتبط Accommodation, travel, tourism and related services supervisors ۶۳۱۳ B
سرپرستان خدمات  اصلاعات و مشتری Customer and information services supervisors ۶۳۱۴ B
سرپرستان نظافت Cleaning supervisors ۶۳۱۵ B
سایر سرپرستان خدمات Other services supervisors ۶۳۱۶ B
سرآشپز Chefs ۶۳۲۱ B
خیاط پیراهن ، خز فروش Tailors, dressmakers, furriers and milliners ۶۳۴۲ B
کفاش و کفش دوز Shoe repairers and shoemakers ۶۳۴۳ B
تعمیرکاران ساعت و جواهرات و مشاغل مرتبط Jewellers, jewellery and watch repairers and related occupations ۶۳۴۴ B
آرایشگر Hairstylists and barbers ۶۳۴۱ B
خیاط رومبلی و پرده و غیره Upholsterers ۶۳۴۵ B
گرداننده مراسم تدفین Funeral directors and embalmers ۶۳۴۶ B
مشاوران مسافرتی Travel counsellors ۶۵۲۱ C
صندوقدار و خدمه پرواز Pursers and flight attendants ۶۵۲۲ C
نماینده بلیط هواپیما و خدمات Airline ticket and service agents ۶۵۲۳ C
نماینده فروش و حساب – تجارت عمده فروشی (غیر فنی) Sales and account representatives – wholesale trade (non-technical) ۶۴۱۱ C
فروشندگان خرده فروشی Retail salespersons ۶۴۲۱ C
مهماندار و میزبان Maîtres d’hôtel and hosts/hostesses ۶۵۱۱ C
بارمن Bartenders ۶۵۱۲ C
گارسون غذا و نوشیدنی Food and beverage servers ۶۵۱۳ C
نماینده خدمات مشتری – موسسات مالی Customer services representatives – financial institutions ۶۵۵۱ C
سایر نمایندگان خدمات مشتری و اطلاعات Other customer and information services representatives ۶۵۵۲ C
مشاور اجتماعی و شخصی Image, social and other personal consultants ۶۵۶۱ C
نمایندگان بلیط حمل و نقل زمینی و آبی ، نمایندگان خدمات حمل بار و منشیان مربوطه Ground and water transport ticket agents, cargo service representatives and related clerks ۶۵۲۴ C
کارمندان پذیرش هتل Hotel front desk clerks ۶۵۲۵ C
راهنمای تور و مسافرت Tour and travel guides ۶۵۳۱ C
راهنماهای ورزشی و تفریحی هوای آزاد Outdoor sport and recreational guides ۶۵۳۲ C
مشاغل کازینو Casino occupations ۶۵۳۳ C
نگهبانان امنیتی و مشاغل مربوط به سرویس های امنیتی Security guards and related security service occupations ۶۵۴۱ C
زیبایی شناس و لیزر کار(رفع موی زاید) و مشاغل مربوطه Estheticians, electrologists and related occupations ۶۵۶۲ C
دامداران و کارگران مراقبت از حیوانات Pet groomers and animal care workers ۶۵۶۳ C
سایر مشاغل خدمات شخصی Other personal service occupations ۶۵۶۴ C
میزبان پیشخوان غذا ، خدمه آشپزخانه و مشاغل پشتیبانی مرتبط Food counter attendants, kitchen helpers and related support occupations ۶۷۱۱ D
پشتیبانی از مشاغل در خدمات اسکان ، مسافرت و راه اندازی امکانات Support occupations in accommodation, travel and facilities set-up services ۶۷۲۱ D
اپراتور و شرکت کننده در تفریحی ، سرگرمی  و ورزشی Operators and attendants in amusement, recreation and sport ۶۷۲۲ D
صندوقدار Cashiers ۶۶۱۱ D
خدمه ایستگاه خدمات Service station attendants ۶۶۲۱ D
منشی و پرکننده سفارش  فروشگاه های زنجیره ای Store shelf stockers, clerks and order fillers ۶۶۲۲ D
سایر مشاغل مرتبط با فروش Other sales related occupations ۶۶۲۳ D
تمیز کننده های تخصصی Specialized cleaners ۶۷۳۲ D
سرایدار و سرپرستان ساختمان Janitors, caretakers and building superintendents ۶۷۳۳ D
مشاغل مربوط به خشکشویی Dry cleaning, laundry and related occupations ۶۷۴۱ D
پاک کننده های چراغ Light duty cleaners ۶۷۳۱ D
سایر مشاغل پشتیبانی خدمات Other service support occupations, n.e.c. ۶۷۴۲ D
پیمانکاران و سرپرستان ، معاملات لوله کشی Contractors and supervisors, pipefitting trades ۷۲۰۳ B
پیمانکاران و سرپرستان ، تجارت نجاری Contractors and supervisors, carpentry trades ۷۲۰۴ B
پیمانکاران و سرپرستان ، ماشینکاری ، تشکیل فلز ، شکل دهی و معاملات و مشاغل مرتبط Contractors and supervisors, machining, metal forming, shaping and erecting trades and related occupations ۷۲۰۱ B
پیمانکاران و سرپرستان ، سایر مشاغل ساختمانی ، نصب کننده ، تعمیرکار و سرویس دهنده Contractors and supervisors, other construction trades, installers, repairers ۷۲۰۵ B
پیمانکاران و سرپرستان ، تجارت برق و مشاغل ارتباطات از راه دور Contractors and supervisors, electrical trades and telecommunications occupations ۷۲۰۲ B
سازندگان ابزار Tool and die makers ۷۲۳۲ B
سازنده میلگردهای فلزی و ساختاری Structural metal and platework fabricators and fitters ۷۲۳۵ B
آهن کار Ironworkers ۷۲۳۶ B
ماشین کاران و بازرسان ماشینکاری و ابزار Machinists and machining and tooling inspectors ۷۲۳۱ B
سازنده دیگ بخار Boilermakers ۷۲۳۴ B
کارگران ورق فلز Sheet metal workers ۷۲۳۳ B
کارگران خط برق و کابل Electrical power line and cable workers ۷۲۴۴ B
کارگران خطوط مخابراتی و کابل Telecommunications line and cable workers ۷۲۴۵ B
لوله کش Plumbers ۷۲۵۱ B
نصب و راه اندازی سیستم های آبپاش ، پرفیوژن و سیستم های آب پاش Steamfitters, pipefitters and sprinkler system installers ۷۲۵۲ B
جوشکار و اپراتورهای مربوط به دستگاه Welders and related machine operators ۷۲۳۷ B
برق کار (به جز سیستم صنعتی و نیروگاهی) Electricians (except industrial and power system) ۷۲۴۱ B
برقکار صنعتی Industrial electricians ۷۲۴۲ B
برقکار سیستم های قدرتی Power system electricians ۷۲۴۳ B
کارگران نصب و راه اندازی ارتباطات از راه دور Telecommunications installation and repair workers ۷۲۴۶ B
تکنسین های خدمات تلویزیون و نگهداری کابل Cable television service and maintenance technicians ۷۲۴۷ B
نجار Carpenters ۷۲۷۱ B
کابینت کار Cabinetmakers ۷۲۷۲ B
آجرچین Bricklayers ۷۲۸۱ B
کمک نصاب گاز Gas fitters ۷۲۵۳ B
بتن کار Concrete finishers ۷۲۸۲ B
کاشی کار Tilesetters ۷۲۸۳ B
نصب کننده های دیواره های سخت و پلاستر و برشکار Plasterers, drywall installers and finishers and lathers ۷۲۸۴ B
نقاشان و دکوراتورها (به جز دکوراتور داخلی) Painters and decorators (except interior decorators) ۷۲۹۴ B
نصاب کف پوش Floor covering installers ۷۲۹۵ B
پیمانکاران و سرپرستان ، تجارت مکانیک Contractors and supervisors, mechanic trades ۷۳۰۱ B
پیمانکاران و سرپرستان ، خدمه تجهیزات سنگین Contractors and supervisors, heavy equipment operator crews ۷۳۰۲ B
سرپرستان ، چاپ و مشاغل مرتبط Supervisors, printing and related occupations ۷۳۰۳ B
ناظر ، عملیات حمل و نقل ریلی Supervisors, railway transport operations ۷۳۰۴ B
عایقکار Insulators ۷۲۹۳ B
ناظر ، حمل و نقل موتور و سایر اپراتورهای حمل و نقل زمینی Supervisors, motor transport and other ground transit operators ۷۳۰۵ B
مکانیک صنعتی و میلگردهای ساختمانی Construction millwrights and industrial mechanics ۷۳۱۱ B
مکانیک تجهیزات سنگین Heavy-duty equipment mechanics ۷۳۱۲ B
مکانیک گرمایش ، برودتی و تهویه مطبوع Heating, refrigeration and air conditioning mechanics ۷۳۱۳ B
مسئول راه آهن Railway carmen/women ۷۳۱۴ B
سقف ساز Roofers and shinglers ۷۲۹۱ B
شیشه گر Glaziers ۷۲۹۲ B
مکانیک هواپیما و بازرس هواپیما Aircraft mechanics and aircraft inspectors ۷۳۱۵ B
کمک مکانیک Machine fitters ۷۳۱۶ B
سازنده آسانسور و مکانیک Elevator constructors and mechanics ۷۳۱۸ B
تکنسین های خدمات خودرو ، مکانیک کامیون و اتوبوس و تعمیرکارهای مکانیکی Automotive service technicians, truck and bus mechanics and mechanical repairers ۷۳۲۱ B
تعمیرکاران بدنه موتور Motor vehicle body repairers ۷۳۲۲ B
مکانیک گرمایش روغن و سوخت جامد Oil and solid fuel heating mechanics ۷۳۳۱ B
مهندسین لوکوموتیو راه آهن و محوطه Railway and yard locomotive engineers ۷۳۶۱ B
هادی راه آهن و ترمز Railway conductors and brakemen/women ۷۳۶۲ B
اپراتور جرثقیل Crane operators ۷۳۷۱ B
دریل و بلستر – معدنکاری ، استخراج معادن و ساخت و ساز Drillers and blasters – surface mining, quarrying and construction ۷۳۷۲ B
سرویس کننده و تعمیرکار لوازم خانگی Appliance servicers and repairers ۷۳۳۲ B
مکانیک الکتریکی Electrical mechanics ۷۳۳۳ B
مکانیک موتورسیکلت ، همه وسایل نقلیه زمینی و سایر Motorcycle, all-terrain vehicle and other related mechanics ۷۳۳۴ B
سایر تعمیرکارهای کوچک موتور و تجهیزات کوچک Other small engine and small equipment repairers ۷۳۳۵ B
دریل چاه های آب Water well drillers ۷۳۷۳ B
اپراتورهای چاپ Printing press operators ۷۳۸۱ B
سایر تجارتها و مشاغل مرتبط Other trades and related occupations, n.e.c. ۷۳۸۴ B
نصاب و سرویس دهنده های مسکونی و تجاری Residential and commercial installers and servicers ۷۴۴۱ C
سایر تعمیرکاران و سرویس دهندگان Other repairers and servicers ۷۴۴۵ C
کارگران اسکله Longshore workers ۷۴۵۱ C
کنترل کیفیت Material handlers ۷۴۵۲ C
رانندگان کامیون حمل و نقل Transport truck drivers ۷۵۱۱ C
کارگران آب و گاز و فواره ها Waterworks and gas maintenance workers ۷۴۴۲ C
کنترل کننده آفات و دستگاه های کنترل کننده آفات Pest controllers and fumigators Other repairers and servicers ۷۴۴۴ C
رانندگان اتوبوس ، اپراتورهای مترو و سایر اپراتورهای ترانزیت Bus drivers, subway operators and other transit operators ۷۵۱۲ C
رانندگان تاکسی و لیموزین و دستفروشان Taxi and limousine drivers and chauffeurs ۷۵۱۳ C
رانندگان خدمات تحویل و پیک Delivery and courier service drivers ۷۵۱۴ C
اپراتور تجهیزات سنگین (به جز جرثقیل) Heavy equipment operators (except crane) ۷۵۲۱ C
اپراتورهای تجهیزات تعمیر و نگهداری کارهای عمومی و کارگران مرتبط Public works maintenance equipment operators and related workers ۷۵۲۲ C
کارگران راه آهن و کارگران تعمیر و نگهداری مسیر Railway yard and track maintenance workers ۷۵۳۱ C
خدمه حمل و نقل آب و خدمه موتورخانه Water transport deck and engine room crew ۷۵۳۲ C
اپراتورهای قایق و کشتی کابلی و مشاغل مرتبط Boat and cable ferry operators and related occupations ۷۵۳۳ C
مهمانداران رمپ حمل و نقل هوایی Air transport ramp attendants ۷۵۳۴ C
نصاب و سایر خدمات مکانیکی خودرو Other automotive mechanical installers and servicers ۷۵۳۵ C
کارگران ساخت و ساز Construction trades helpers and laborers ۷۶۱۱ D
کارگران بازرگانی Other trades helpers and laborers ۷۶۱۲ D
کارگران عمومی و تعمیر و نگهداری Public works and maintenance laborers ۷۶۲۱ D
کارگران حمل و نقل ریلی و موتوری Railway and motor transport laborers ۷۶۲۲ D
ناظر ، درختکاری و جنگلداری Supervisors, logging and forestry ۸۲۱۱ B
ناظر ، معدن و استخراج Supervisors, mining and quarrying ۸۲۲۱ B
پیمانکاران و سرپرستان ، حفاری و خدمات نفت و گاز Contractors and supervisors, oil and gas drilling and services ۸۲۲۲ B
کارگران معدن تولید و توسعه زیرزمینی Underground production and development miners ۸۲۳۱ B
حفاری چاههای نفت و گاز ، سرویس دهنده ها ، آزمایش کنندگان و کارگران مرتبط Oil and gas well drillers, servicers, testers and related workers ۸۲۳۲ B
اپراتورهای ماشین آلات جنگلی Logging machinery operators ۸۲۴۱ B
پیمانکار خدمات کشاورزی ، سرپرستان مزرعه و دامداران تخصصی Agricultural service contractors, farm supervisors and specialized livestock workers ۸۲۵۲ B
پیمانکاران و سرپرستان ، محوطه سازی ، نگهداری زمین ها و خدمات باغبانی Contractors and supervisors, landscaping, grounds maintenance and horticulture services ۸۲۵۵ B
استادان و مامورین ماهیگیری Fishing masters and officers ۸۲۶۱ B
ماهیگیر Fishermen/women ۸۲۶۲ B
خدمات معدن زیرزمینی و کارگران پشتیبانی Underground mine service and support workers ۸۴۱۱ C
حفاری چاههای نفت و گاز و کارگران خدمات مربوطه Oil and gas well drilling and related workers and services operators ۸۴۱۲ C
اپراتورهای اره برقی و زنجیر برقی Chain saw and skidder operators ۸۴۲۱ C
کارگران باغداری و جنگلداری Silviculture and forestry workers ۸۴۲۲ C
کارگران مزرعه عمومی General farm workers ۸۴۳۱ C
کارگر گلخانه Nursery and greenhouse workers ۸۴۳۲ C
خدمه کشتی های شناور ماهیگیری Fishing vessel deckhands ۸۴۴۱ C
شکارچی Trappers and hunters ۸۴۴۲ C
کارگر برداشت Harvesting laborers ۸۶۱۱ D
کارگران نگهداری از محوطه سازی و زمین Landscaping and grounds maintenance laborers ۸۶۱۲ D
کارگران آبزی و برداشت دریایی Aquaculture and marine harvest laborers ۸۶۱۳ D
کارگران معدن Mine laborers ۸۶۱۴ D
کارگران حفاری نفت ، گاز ، و کارگران مرتبط Oil and gas drilling, servicing and related laborers ۸۶۱۵ D
کارگران جنگلداری و جنگلبانی Logging and forestry laborers ۸۶۱۶ D
ناظر ، فرآوری مواد معدنی و فلزات Supervisors, mineral and metal processing ۹۲۱۱ B
سرپرست نفت ، گاز و فرآوری مواد شیمیایی و آب و برق Supervisors, petroleum, gas and chemical processing and utilities ۹۲۱۲ B
ناظر فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی Supervisors, food and beverage processing ۹۲۱۳ B
ناظر پلاستیک و محصولات پلاستیکی Supervisors, plastic and rubber products manufacturing ۹۲۱۴ B
ناظر پردازش محصولات چوبی و جنگلی Supervisors, forest products processing ۹۲۱۵ B
ناظران پردازش و تولید محصولات منسوجات ، پارچه ، پارچه ، خز و چرم Supervisors, textile, fabric, fur and leather products processing and manufacturing ۹۲۱۷ B
ناظر ، مونتاژ وسایل نقلیه موتوری Supervisors, motor vehicle assembling ۹۲۲۱ B
ناظر ، تولید الکترونیک Supervisors, electronics manufacturing ۹۲۲۲ B
ناظر ، تولید محصولات برقی Supervisors, electrical products manufacturing ۹۲۲۳ B
ناظران ، مبلمان و لوازم جانبی Supervisors, furniture and fixtures manufacturing ۹۲۲۴ B
ناظر ، سایر محصولات تولیدی مکانیکی و فلزی Supervisors, other mechanical and metal products manufacturing ۹۲۲۶ B
ناظر و مونتاژ دیگر محصولات تولیدی Supervisors, other products manufacturing and assembly ۹۲۲۷ B
اپراتورهای کنترل و پردازش مرکزی ، فرآوری مواد معدنی و فلز Central control and process operators, mineral and metal processing ۹۲۳۱ B
اپراتورهای کنترل و پردازش مرکزی ، نفت ، گاز و فرآوری مواد شیمیایی Central control and process operators, petroleum, gas and chemical processing ۹۲۳۲ B
اپراتورهای کنترل پالپ ، تهیه و پوشش بسته بندی Pulping, papermaking and coating control operators ۹۲۳۵ B
مهندسان برق و اپراتورهای سیستمهای برق Power engineers and power systems operators ۹۲۴۱ B
اپراتورهای تصفیه آب و فاضلاب Water and waste treatment plant operators ۹۲۴۳ B
اپراتورهای ماشینکاری ، فرآوری مواد معدنی و فلزی Machine operators, mineral and metal processing ۹۴۱۱ C
کارگران ریخته گری Foundry workers ۹۴۱۲ C
شیشه سازها و اپراتور دستگاههای برش شیشه ای Glass forming and finishing machine operators and glass cutters ۹۴۱۳ C
اپراتورهای سازنده بتن ، رس و سنگ Concrete, clay and stone forming operators ۹۴۱۴ C
بازرسان و آزمایش کنندگان ، فرآوری مواد معدنی و فلز Inspectors and testers, mineral and metal processing ۹۴۱۵ C
اپراتور دستگاههای فلزکاری و آهنگری فلزی Metalworking and forging machine operators ۹۴۱۶ C
اپراتورهای ابزار ماشینی Machining tool operators ۹۴۱۷ C
سایر اپراتورهای دستگاههای فلزی Other metal products machine operators ۹۴۱۸ C
اپراتورهای دستگاه کارخانه مواد شیمیایی Chemical plant machine operators ۹۴۲۱ C
اپراتورهای پردازش پلاستیک Plastics processing machine operators ۹۴۲۲ C
اپراتورهای ماشین آلات پردازش لاستیک و کارگران مرتبط Rubber processing machine operators and related workers ۹۴۲۳ C
اپراتورهای دستگاه اره برقی Sawmill machine operators ۹۴۳۱ C
اپراتورهای دستگاه آسیاب پالپ Pulp mill machine operators ۹۴۳۲ C
اپراتور دستگاه تولید کاغذ Papermaking and finishing machine operators ۹۴۳۳ C
سایر اپراتورهای ماشین آلات پردازش چوب Other wood processing machine operators ۹۴۳۴ C
اپراتورهای ماشین تبدیل کننده کاغذ Paper converting machine operators ۹۴۳۵ C
گریدرهای چوب و سایر بازرسان و گریدرهای فرآوری چوب Lumber graders and other wood processing inspectors and graders ۹۴۳۶ C
اپراتورهای ماشین آلات نجاری Woodworking machine operators ۹۴۳۷ C
کارگران و اپراتور ماشین آلات الیاف و نخ نساجی Textile fibre and yarn, hide and pelt processing machine operators and workers ۹۴۴۱ C
بافنده ، نساج و دیگر مشاغل مربوط به پارچه Weavers, knitters and other fabric making occupations ۹۴۴۲ C
برنده پارچه ،خز و چرم Fabric, fur and leather cutters ۹۴۴۵ C
اپراتورهای چرخ خیاطی صنعتی Industrial sewing machine operators ۹۴۴۶ C
بازرسان و گریدرها، نساجی، پارچه، خز و تولید محصولات چرمی Inspectors and graders, textile, fabric, fur and leather products manufacturing ۹۴۴۷ C
کنترل کننده فرآیند و اپراتورهای دستگاه ، پردازش مواد غذایی و آشامیدنی Process control and machine operators, food and beverage processing ۹۴۶۱ C
قصابان صنعتی و برش گوشت ، برش مرغ و کارگران مرتبط Industrial butchers and meat cutters, poultry preparers and related workers ۹۴۶۲ C
کارگران پرورش ماهی و غذاهای دریایی Fish and seafood plant workers ۹۴۶۳ C
آزمایش کنندگان و درجه بندی ، فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی Testers and graders, food and beverage processing ۹۴۶۵ C
عملگرهای تجهیزات چاپ پلاستیک Plateless printing equipment operators ۹۴۷۱ C
دوربین ، پلیت سازی و سایر مشاغل پیش ساخته Camera, platemaking and other prepress occupations ۹۴۷۲ C
اپراتور دستگاه های بسته بندی Binding and finishing machine operators ۹۴۷۳ C
پردازشگر عکس و فیلم Photographic and film processors ۹۴۷۴ C
مونتاژکار هواپیما و بازرسان مونتاژ هواپیما Aircraft assemblers and aircraft assembly inspectors ۹۵۲۱ C
مونتاژکار خودرو ، بازرس و آزمایش کننده وسایل نقلیه موتوری Motor vehicle assemblers, inspectors and testers ۹۵۲۲ C
مونتاژکار قطعات الکترونیکی ، سازنده ، بازرسان و آزمایش کنندگان Electronics assemblers, fabricators, inspectors and testers ۹۵۲۳ C
اسمبلرها و بازرسان ، لوازم برقی ، دستگاهها و تجهیزات تولید Assemblers and inspectors, electrical appliance, apparatus and equipment manufacturing             ۹۵۲۴ C
مونتاژکار ، سازنده و بازرس موتورهای الکتریکی و ترانسفورماتورهای برقی Assemblers, fabricators and inspectors, industrial electrical motors and transformers ۹۵۲۵ C
مونتاژکار و بازرس مکانیکی Mechanical assemblers and inspectors ۹۵۲۶ C
اپراتور ماشین آلات و بازرسان تولید دستگاههای برقی Machine operators and inspectors, electrical apparatus manufacturing ۹۵۲۷ C
مونتاژکار و بازرس قایق Boat assemblers and inspectors ۹۵۳۱ C
مونتاژکار و بازرس مبلمان Furniture and fixture assemblers and inspectors ۹۵۳۲ C
مونتاژکار و بازرس دیگر محصولات چوبی Other wood products assemblers and inspectors ۹۵۳۳ C
رنگ کار مبلمان Furniture finishers and refinishers ۹۵۳۴ C
مونتاژکار، سازنده و بازرس محصولات پلاستیکی و Plastic products assemblers, finishers and inspectors ۹۵۳۵ C
نقاشان صنعتی ، روکش و اپراتورهای فرایند تکمیل فلز Industrial painters, coaters and metal finishing process operators ۹۵۳۶ C
مونتاژکار ، سازنده و بازرس محصولات Other products assemblers, finishers and inspectors ۹۵۳۷ C
کارگران فرآوری مواد معدنی و فلزی Laborers in mineral and metal processing ۹۶۱۱ D
کارگر ساخت فلز Laborers in metal fabrication ۹۶۱۲ D
کارگران در فرآوری محصولات شیمیایی و آب و برق Laborers in chemical products processing and utilities ۹۶۱۳ D
کارگران تولید چوب ، خمیر و کاغذ Laborers in wood, pulp and paper processing ۹۶۱۴ D
کارگران تولید لاستیک و پلاستیک Laborers in rubber and plastic products manufacturing ۹۶۱۵ D
کارگر در فرآوری نساجی Laborers in textile processing ۹۶۱۶ D
کارگران در فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی Laborers in food and beverage processing ۹۶۱۷ D
کارگران ماهی و فرآوری غذاهای دریایی Laborers in fish and seafood processing ۹۶۱۸ D
سایر کارگران در فرآوری ، تولید و آب و برق Other laborers in processing, manufacturing and utilities ۹۶۱۹ D

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص تأثیر سابقه کار در برنامه اسکیل ورکر کانادا

فایل صوتی این ویدئو

میزان حقوق برای کار در کانادا:

اطلاع از میزان حقوق و دستمزد مشاغل مختلف به منظور مهاجرت کاری از جمله اطلاعات اساسی و مهم است. اگر علاقه مند به مهاجرت به کانادا می باشید، حتما میزان حقوق شغل تخصصی تان برایتان مهم است. طبیعتاً میزان دستمزد نیروهای کار بر اساس نوع شغل و میزان تجربه و تخصص افراد و حتی استان محل کار، متفاوت است.  میزان حقوق و دستمزد در کانادا در سطح مناسبی نسبت به هزینه های زندگی قرار دارد. در جدول زیر برخی از مشاغل مهم و میانگین حقوق و دستمزد سالانه آن ها آورده شده است.

عنوان شغلی متوسط حقوق سالانه
طراح وب ۶۲٫۰۰۰ دلار
مسئول فروش ۵۰٫۰۰۰ دلار
مدیر بازرگانی ۸۵٫۰۰۰ دلار
مدیر پروژه ۹۰٫۰۰۰ دلار
راننده ۴۴٫۰۰۰ دلار
بازارپرداز (merchendiser) ۴۸٫۰۰۰ دلار
پذیرش ۳۱٫۰۰۰ دلار
پرستار رسمی ۷۶٫۰۰۰ دلار
کارگر ساده ۳۰٫۰۰۰ دلار
مشاور مالی ۵۷٫۰۰۰ دلار
مکانیک ماشین‌آلات صنعتی ۷۰٫۰۰۰ دلار
مهندس برق ۷۷٫۰۰۰ دلار
جوشکار ۴۰٫۰۰۰ دلار

نحوه کاریابی در کانادا:

اگر شما هم از جمله علاقه مندان به مهاجرت به کانادا می باشید، حتما از خود پرسیده اید که چگونه ویزای کار کانادا بگیریم؟ این یک سوال اصولی و پایه است که حتما تا کنون به بخش زیادی از پاسخ آن رسیده اید. نحوه کاریابی در کانادا به جهت دریافت پیشنهاد کار برای افزایش امتیاز در پروسه اسکیل ورکر و یا به طور کلی ورود به کانادا، موضوعی است که سوال بسیاری از افراد و متخصصان علاقه مند به مهاجرت به کانادا است. اگر شما راه های کاریابی صحیح را بیاموزید و به کار گیرید می توانید در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه، یک مهاجرت موفق داشته باشید. یکی از روش های کاریابی در کانادا، جستجو از طریق سایت های تخصصی کاریابی است. بسیاری از مؤسسات کاریابی از طریق وب سایت های خود، می توانند رزومه متقاضیان را دریافت نمایند و نسبت به پیدا کردن کارفرمای معتبر اقدام کنند. از این روش حتی بدون حضور فیزیکی در کانادا هم می توان استفاده کرد.

کاریابی به وسیله وکلای معتبر نیز یکی دیگر از راه های کاریابی در کاناداست. وکلا می توانند رزومه شما را برای کارفرمایان ارسال کرده و وقت مصاحبه شغلی را برای شما هماهنگ کنند. در این مورد لازم است برای کسب نتیجه مطمئن، که با وکیل معتبر کار کنید. مؤسسه حقوق ملک پور با همکاری با بهترین مشاور رسمی مهاجرت دولت کانادا می تواند در این زمینه شما را یاری دهد. استفاده از بانک مشاغل دولت کانادا یکی دیگر از راه های کاریابی در کاناداست. هر استان برای افرادی که به دنبال شغل هستند صفحات خاصی در وبسایت های خود تعریف کرده است که برای شناخت مشاغل مختلف می توان از این امکان استفاده کرد.

 اگر از طریق پروسه اسکیل ورکر و یا روش های دیگر موفق به اخذ اقامت کانادا شده اید، مراجعه فیزیکی به شرکت ها و کارفرماهایی که نیاز به نیروی کار دارند روش دیگری برای کاریابی در کاناداست. قابل ذکر است در هنگام ورود به کانادا باید شماره بیمه اجتماعی (SIN)  دریافت کنید تا اجازه کار داشته باشید.

مؤسسات کاریابی در کانادا:

همانطور که اشاره شد مؤسسات کاریابی در کانادا کمک به سزایی در امر کاریابی به شما می کند. این مؤسسات با ارتباط دو طرفه با نیروهای کار و کارفرما می تواند پل ارتباطی مناسبی برای شما باشد. در این قسمت تعدادی از این مؤسسات کاریابی را معرفی می کنیم. شما با مراجعه به وب سایت مؤسسات و یا تماس با آن ها می توانید از نحوه ارسال رزومه خود و درخواست کاریابی مطلع گردید. اگر نام مؤسساتی که در جدول ذیل آمده جستجو نمایید می توانید از آدرس وب سایت هاشان نیز آگاه شوید.

نام مؤسسه کاریابی واقع در شهر
Randstad Montreal, QC, Canada
HAYS Vancouver, BC, Canada
Matrix Brampton, ON, Canada
Randstad Toronto, ON, Canada

بررسی ویزای همراه در کانادا:

امکان الحاق همراه در هنگام مهاجرت برای بسیاری از افراد خصوصاً افراد متاهل بسیار مهم است. با توجه به اینکه مهاجرت کاری به کانادا طی یک پروسه امتیاز بندی انجام می شود، همراه یک فرد نیز می تواند برای وی امتیازاتی کسب کند. این امر به این دلیل است که کانادا به اهمیت خانواده واقف است. به علاوه همسر شخص اصلی نیز تمایل پیدا می کند با نسبت به ارتقا امتیاز خود تلاش کند. اگر فرد از طریق پروسه اسکیل ورکر توسط دولت یا فدرال انتخاب شود و موفق به اخذ اقامت دائم گردد، می تواند همراه با خانواده خود برای مهاجرت به این کشور اقدام کند. به طور کلی امکان دریافت ویزای همراه برای فردی که از طریق کار وارد کانادا می شود وجود دارد. منظور از همراه همسر و فرزندان وابسته زیر 18 سال است. هم چنین در صورتی که فرد پیشنهاد کاری دریافت کند، شرایط الحاق همراه برای ایشان وجود دارد.

فایل صوتی موسسه ملک پور‌ در خصوص شرایط همراه در برنامه اسکیل ورکر کانادا

محصول ویدئویی بی نظیر راهنمای کار در کانادا:

بسیاری از افراد به دنبال اخذ ویزای کار کانادا تضمینی هستند. اگر فکر می کنید که شرایط اولیه برای ثبت نام در پروسه Express entry را دارید و می توانید امتیازات لازم را بدست آورید، خودتان می توانید از صفر تا 100 این کار را انجام دهید. حتما می پرسید چگونه؟ با تهیه پکیج آموزش اقامت کاری کانادا خودتان وکیل مهاجرتی خود شده و می توانید نسبت به انجام تمام کارهای لازم در روال اسکیل ورکر اقدام فرمایید. این محصول به شما در امتیاز بندی ویزای کار کانادا و اقدام برای آن کمک خواهد کرد. شما می توانید در پرداخت هزینه ویزای کار کانادا ، با تهیه این محصول صرفه جویی کنید. این محصول حاصل تحقیقات و تلاش های تیم مجرب ملک پور و با تدریس جناب آقای افضلی مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا و استاد ملک پور پدر علم مهاجرت ایران می باشد.

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص دعوتنامه کاری جهت اقامت دائم کانادا

فایل صوتی این ویدئو

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در کانادا:

کار در کانادا یکی از روش های اخذ اقامت و دریافت پاسپورت این کشور است.  متوجه شدیم که مهاجرت کاری کانادا از طریق دریافت پیشنهاد شغلی، امتیاز آوری در پروسه اسکیل ورکر و یا تحصیل در این کشور امکان پذیر است. کسانی که تحصیلی وارد می شوند می توانند پس از تحصیل به دنبال کار باشند و در صورت یافتن شغل مناسب ویزای خود را به کاری تغییر دهند. با توجه به آخرین قوانین ویزای کاری کانادا 2020 ، افراد با داشتن 3 سال سابقه کار و پرداخت بیمه و مالیات در کانادا می توانند برای اقامت دائم خود درخواست دهند. اگر با درخواست این افراد موافقت شود، دریافت پاسپورت نیز تحت شرایطی امکان پذیر خواهد بود.

کار در کانادا و سخن پایانی:

امتیازبندی ویزای کار کانادا ، توضیح شرایط سنی ویزای کار کانادا و انواع ویزای کار کانادا در این مقاله علمی بیان شد.
دانستیم که اخذ ویزای کار کانادا تضمینی ، مستلزم آگاهی از تمامی امتیازات، شرایط و مراحل است. هم چنین برای کاهش هزینه ویزای کار کانادا محصول کاربردی به نام پکیج آموزش اقامت کاری کانادا با تدریس مشاور رسمی مهاجرت دولت کانادا استاد ملک پور را به شما همراهان عزیز معرفی نمودیم. علاوه بر اطلاعات فوق به بررسی نرخ بیکاری، لیست مشاغل مورد نیاز کانادا، نحوه کاریابی و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر پرداختیم. حال شما می توانید با دانستن چگونگی امتیازبندی ویزای کار کانادا، شانس خود را برای دریافت ویزای کار این کشور بسنجید. از آنجا که کانادا یک کشور مهاجر پذیر و در عین حال دارای رفاه اجتماعی بالایی می باشد، می توان امیدوار بود با داشتن شرایط لازم می توان اقامت این کشور را اخذ کرد. در صورتی که هنوز پرسش هایی در ذهن داشته و یا تمایل به بررسی و تحلیل شرایط خود را دارید، می توانید با کارشناسان مجرب مؤسسه ملک پور اتریش تماس بگیرید و اطلاعات کامل تری را در مورد اینکه چگونه ویزای کار کانادا بگیریم ، بدست آورید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه امتیازبندی ویزای کار کانادا

✅ مهاجرت به کانادا از طریق اسکیلد ورکر به کانادا چگونه امکان پذیر است؟

اسکیلد ورکر یا به صورت عامیانه اسکیل ورکر بر اساس یک سیستم امتیازبندی و رقابتی است. افرادی که بالاترین امتیازها را کسب کنند، توسط دولت این کشور انتخاب شده و اقامت دائم همراه با اجازه کار دریافت می کنند.

✅  در پروسه امتیازبندی ویزای کار کانادا از روش اسکیلد ورکر چه فاکتورهایی برای فرد امتیاز می آورد؟

فاکتورهایی مهمی که سبب امتیاز آوری فرد می شود عبارتند از: تحصیلات، سن، سابقه کار، سطح زبان انگیسی یا فرانسوی، پیشنهاد کار و انطباق پذیری.

✅ امکان اخذ ویزای کار کانادا 2021 از طریق اسکیل ورکر برای متخصصان چه مشاغلی وجود دارد؟

هر شغلی در کانادا تحت یک دسته بندی خاص یا NOC قرار می گیرد. مشاغلی که در دسته بندی ها شامل کدهای 0,a,b قرار می گیرند، می توانند در این پروسه شرکت کنند.

2 پاسخ
  1. eman
    eman گفته:

    سلام
    اگر بر اساس این امتیازات در مرحله اول امتیاز 67 رو کسب کنیم شانس ما برای انتخاب شدن توسط دولت چقدر است؟

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام دوست عزیز
      با بدست آوردن حداقل امتیاز وارد مرحله دوم می شوید. با توجه به رقابتی بودن این پروسه به طور دقیق نمی توان گفت. بهتر است امتیازات مرحله دوم نیز محاسبه شود و بر اساس آن نظر داده شود. به نظر می رسد با حداقل امتیاز شانس زیادی نداشته باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *