امتیاز بندی ویزای کار استرالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • امتیاز بندی ویزای کار استرالیا و شرایط عمومی
  • ویزای کار و مهارت استرالیا
  • نحوه امتیاز بندی و جداول امتیاز بندی ویزای کار استرالیا
  • فهرست مشاغل ماهر در اولویت برای کار در استرالیا
  • میزان حقوق مشاغل مورد نیاز استرالیا
  • نرخ بیکاری استرالیا
  • مراحل و مدارک درخواست ویزای کار استرالیا بر اساس سیستم امتیازبندی
  • مزایای کار در استرالیا
  • بررسی ویزاهای اقامت دائم استرالیا
  • امتیاز بندی ویزای کار استرالیا و نکات مهم آن
  • امتیاز بندی ویزای کار استرالیا و سخن پایانی
✅امتیاز بندی ویزای کار استرالیا ✅ مهاجرت به استرالیا ✅ ویزای مهارتی استرالیا

امتیاز بندی ویزای کار استرالیا و مقدمه ای بر آن

امتیاز بندی ویزای کار استرالیا، مهاجرت به استرالیا و ویزای مهارتی استرالیا در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. سیستم امتیاز بندی ویزای کار استرالیا چگونه است؟ شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق سیستم امتیازی چیست؟ ویزای مهارتی استرالیا چگونه است؟ برای اقامت و مهاجرت به استرالیا، کلیه افراد غیر شهروند نیاز به ویزا معتبر برای ورود و اقامت در استرالیا دارند. تحت سیستم ویزای جهانی استرالیا قانون مهاجرت 1958 و مقررات 1994 بر سیستم مهاجرت استرالیا حاکم است و کل برنامه توسط (DIAC) اداره می شود. در این مبحث، ما ویزای استرالیا را برای افرادی بررسی می کنیم که می خواهند با سیستم امتیاز بندی ویزای کار استرالیا به این کشور مهاجرت کنند. توصیه ما به شما عزیزان این است که این مقاله را به طور کامل مورد مطالعه قرار بدهید، تا بتوانید شرایط خود را در این زمینه بررسی کنید. پس از پایان مطالعه این نوشته، می توانید با مشاوران ما در مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس بگیرید و و مشاوره رایگان دریافت کنید.

امتیاز بندی ویزای کار استرالیا و شرایط عمومی آن:

برنامه مهاجرت و برنامه بشردوستانه هر دو جریان برنامه مهاجرت دائمی هستند. مهاجرت ماهر که به آن GSM نیز می گویند بر اساس سیستم مبتنی بر امتیاز است. ویزای دانشجویی، ویزای توریستی، ویزای تعطیلات کاری همه این ها ویزای موقت هستند و برای ماه ها یا سال های خاصی معتبر خواهند بود. برای اخذ اقامت دائم استرالیا باید در جدول امتیازات PR استرالیا واجد شرایط باشید. مهاجران ماهر پیری جمعیت را جبران می کنند، بهره وری نیروی کار را بهبود می بخشند، به مشاغل کمک می کنند تا مهارت هایی را پیدا کنند که یافتن آن ها در کوتاه مدت دشوار است و نیازهای مناطق و صنایع منطقه را برطرف می کنند. بنابراین امتیاز بندی ویزای کار استرالیا هم به سود این کشور می باشد و هم تا حدودی شرایط مهاجرت به استرالیا را برای متقاضیان راحت کرده است. استرالیا کشوری پیشرفته، با چهاردهمین اقتصاد بزرگ جهان و دهمین درآمد سرانه در جهان می باشد. پایتخت آن شهر کانبرا بوده و زبان رسمی آن انگلیسی است. در حال حاضر جمعیت این کشور بیش از 25 میلیون نفر بوده و مساحت این کشور 7،617،930 کیلومتر مربع است. ارز مورد استفاده این کشور دلار استرالیا می باشد. توجه داشته باشید که در حال حاضر در صورتی که موفق به اخذ هر یک از ویزاهای کاری استرالیا شوید، به دلیل شیوع بیماری کرونا به محض ورود می بایست به مدت دو هفته در قرنطینه باشید.

  • هیچ مبلغی با نام شما تحت دولت استرالیا ثبت نمی شود.
  • بیانیه ارزش استرالیا باید توسط متقاضی امضا شود.
  • فرم درخواست ویزا نباید در گذشته لغو یا رد شده باشد.
  • متقاضی باید دارای شخصیت و همچنین شرایط سلامتی و مهارتی باشد که توسط دولت کشور تعیین شده است.

پادکست توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط ورود به استرالیا با پیشنهاد کار

کار در استرالیا درباره استرالیا جمعیت استرالیا مساحت استرالیا واحد پول استرالیا زبان رسمی استرالیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

ویزای کار و مهارت استرالیا:

5 نوع ویزای اصلی استرالیا وجود دارد که دو نوع از آن ها مربوط به کار می باشند. ویزای مهارتی استرالیا یکی از این ویزا ها بوده که از سیستم امتیاز بندی ویزای کار استرالیا برای آن استفاده می شود. برای این ویزا شما باید زیر 45 سال داشته باشید، دارای مشاغل نامزد شده مورد تأیید و همچنین سابقه کار باشید. توجه داشته باشید که بیشتر مشاغل نیاز به صلاحیت رسمی دارند و این توسط مقامات مربوطه ارزیابی می شود. امتیازات در درجه اول به دلیل سن، شرایط، تجربه کار و توانایی زبان انگلیسی اعطا می شوند. اگر متقاضی صلاحیت تحصیلی استرالیا را داشته باشد و اگر شغل معرفی شده مورد درخواست باشد، امتیازات اضافی برای شغل و تجربه همسر متقاضی داده می شود. برای شغل مورد تقاضا، پیشنهاد شغلی امتیاز بیشتری می دهد. اگر متقاضی معیارهای دیگری را داشته باشد، امتیازات اضافی در نظر گرفته می شود. دومین نوع ویزای کاری در صورتی است که توسط کارفرما حمایت شوید. اگر واجد شرایط مشاغل ماهر با تجربه کاری باشید و کارفرمایی در استرالیا پیدا کرده اید، می توانید ویزای کار موقت یا دائمی را برای کار برای آن کارفرما دریافت کنید. ویزای کار موقت می تواند حداکثر 4 سال باشد که می تواند برای دوره های 4 ساله اضافی تمدید شود. ویزاهای کار دائمی در شهرهای بزرگ استرالیا دارای شرایط حرفه ای انگلیسی زبان هستند اما می توانند سطح عملکرد پایین تری در مناطق منطقه ای یا دور افتاده داشته باشند. در جدول زیر تمام ویزاهای کار و مهارت استرالیا را برای اطلاع بیشتر شما عزیزان قرار داده ایم.

ویزاهای کار و ماهر زیر کلاس ویزاهای کار و ماهر زیر کلاس
ویزای نوآوری و سرمایه گذاری تجاری (دائمی) (زیر کلاس 888) ویزای سرمایه گذار با حمایت مالی ایالت یا قلمرو (زیر کلاس 893)
ویزای نوآوری و سرمایه گذاری تجاری (موقت) (زیر کلاس 188) ویزای فعالیت موقت (زیر کلاس 408)
صاحب مشاغل (زیر کلاس 890) ویزای تحصیلات تکمیلی موقت (زیر کلاس 485)
ویزای استعداد کسب و کار (دائمی) (زیر کلاس 132) ویزای کار موقت (روابط بین الملل) (زیر کلاس 403)
ویزای برجسته استعداد (زیر کلاس 124) ویزای کار موقت (متخصص اقامت کوتاه مدت) (زیر کلاس 400)
ویزای برجسته استعداد (زیر کلاس 858) ویزای کمبود مهارت موقت (زیر کلاس 482)
طرح نامزدی کارفرما (زیر کلاس 186) ویزای مالک تجارت با حمایت مالی ایالت یا سرزمین (زیر کلاس 892)
ویزای سرمایه گذار (زیر کلاس 891) ویزای منطقه ای (موقت) مهارت کار (زیر کلاس 491)
ویزای اقامت دائم (منطقه ای ماهر) (زیر کلاس 191) ویزای ماهر منطقه ای (زیر کلاس 887)
طرح مهاجرت تحت حمایت منطقه ای (زیر کلاس 187) ویزای ماهر منطقه ای (موقت) (زیر کلاس 489)
ویزای منطقه ای (موقت) اسپانسر کارفرمای ماهر (زیر کلاس 494) ویزای فارغ التحصیل ماهر شناخته شده (زیر کلاس 476)
ویزای مستقل ماهر (زیر کلاس 189) ویزای نامزد مهارت (زیر کلاس 190)

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی این ویدئو

نحوه امتیاز بندی و جداول امتیاز بندی ویزای کار استرالیا:

آزمون امتیاز مهاجرت ماهرانه به شما کمک می کند تا با امتیاز PR امتیاز شما محاسبه شود و شما حداقل 65 امتیاز لازم دارید. این حداقل نمره مورد نیاز است و به معنای دعوت شدن به کار نیست. اگر شما یک کارگر ماهر هستید و می خواهید زندگی کنید و به استرالیا مهاجرت کنید، شما باید طبق برنامه مهاجرت ماهر استرالیا، که به مهارت و تجربه در مشاغل مربوطه از لیست SOL واجد شرایط (لیست مشاغل ماهر) نیاز دارد، واجد شرایط باشید. همانطور که گفته شد، تحت سیستم آزمون امتیازات PR استرالیا باید حداقل 65 امتیاز کسب کنید تا واجد شرایط یکی از رده های زیر باشید.

  • ویزای منطقه ای کار ماهر (زیر کلاس 491)
  • ویزای نامزد مهارت (زیر کلاس 190)
  • ویزای مستقل ماهر (زیر کلاس 189)

در ادامه جدول امتیاز بندی را بر اساس ملاک های موجود برای اخذ ویزای استرالیا قرار داده ایم.

عوامل مؤثر در امتیاز دهی تعداد امتیاز توضیحات
امتیازات سنی 18 تا 24 سال 25 _________
25 تا 32 سال 30
33 تا 39 سال 25
40 تا 44 سال 15
با توجه به آزمون زبان انگلیسی و شرایط آن، مهاجرت استرالیا برای بررسی سطح مهارت خود، آیلتس،PTE ، OET و TOFEL را می پذیرند. سطح پایین 0 نمره 6 در ماژول گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن IETLS به عنوان شایسته طبقه بندی می شود. برای سطح مسلط انگلیسی، نمره مورد نیاز باید حداقل 7 باشد، در حالی که برای سطح برتر انگلیسی باید حداقل 8 امتیاز باشد.
مسلط 10
برتر 20
سابقه کار ماهر در خارج از استرالیا 0 تا 3 سال 0 _________
3 تا 4 5
5 تا7 10
8 تا 10 15
سابقه کار ماهر در داخل استرالیا 0 تا 1 0 _________
1 تا 2 5
3 تا 4 10
5 تا 7 15
8 تا 10 20
شرایط تحصیل دیپلم 10 دانشگاه های شناخته شده 10 امتیاز می گیرند. با ادامه دوره 92 هفته ای 5 برابر، 5 امتیاز اضافی کسب کنید.
کارشناسی ارشد یا لیسانس 15
دکترا 20
اگر در استرالیا در یک منطقه خاص تحصیل کرده اید، می توانید 5 امتیاز اضافی بخواهید و با گذراندن دوره PY سال حرفه ای نیز 5 امتیاز اضافی کسب می کنید.

پادکست توضیحات استاد ملک پور در خصوص ملاک سابقه کار در مهاجرت کاری

فهرست مشاغل ماهر در اولویت برای کار در استرالیا:

اگر می خواهید برای امتیاز بندی ویزای کار استرالیا اقدام کنید، لازم است که از مشاغل در اولویت برای کار در استرالیا آگاهی داشته باشید و این مطلب موضوع مهمی در این زمینه است. فهرست مشاغل ماهر در اولویت مهاجرت (PMSOL) 18شغلی را شناسایی می کند که مهارت های حیاتی را برای حمایت از بهبود اقتصادی استرالیا از COVID-19 پر می کنند. این لیست براساس مشاوره تخصصی کمیسیون ملی مهارت و مشاوره با ادارات مشترک المنافع تهیه شده است. برنامه های نامزدی و ویزا با حمایت کارفرما با مشاغل PMSOL در اولویت رسیدگی قرار می گیرند. این لیست موقتی است و با بهبود استرالیا از بیماری همه گیر، مشاغل دارای اولویت ممکن است تغییر کنند.

فهرست مشاغل ماهر در اولویت مهاجرت
مدیر عامل مهندس مکانیک مدیر پروژه ساخت و ساز
روانپزشک افسر مقیم پزشکی پزشک عمومی
پزشک ماما پرستار برای مراقبت از سالمندان
پرستار ثبت شده برای مراقبت های ویژه و اورژانس پرستار ثبت شده برای پزشکی پرستار ثبت شده برای بهداشت روان
پرستاران ثبت نام نشده پرستار ثبت شده برای دوره عمل مددکار اجتماعی
برنامه ریز تعمیر و نگهداری مهندس نرم افزار برنامه نویس توسعه دهنده

میزان حقوق مشاغل مورد نیاز استرالیا:

همیشه جاذبه ای برای ساکنان غیر استرالیایی که به دنبال کار در آنجا هستند وجود داشته است. بسیاری از این موارد مربوط به سبک زندگی، حقوق و دستمزد و مشخصاً آب و هوای خیره کننده آن است. استرالیا همیشه یک سیاست روشن و منصفانه درمورد مهاجرت داشته و از کارگران مهاجر استقبال می کند، در واقع، هزاران کارگر مهاجر وجود دارد که هر ساله تلاش می کنند برای ویزای کار در استرالیا اقدام کنند. بهترین راه برای تضمین اشتغال و ویزای مبتنی بر کار، برنامه مهاجرت ماهر استرالیا است. این مربوط به مشاغل ذکر شده در لیست مشاغل ماهر (SOL) است. فردی که در استرالیا مشغول به کار است معمولاً ماهیانه حدود 7،570 دلار استرالیا درآمد دارد. در این بخش حقوق مشاغلی را که برای کار در استرالیا در اولویت هستند را در قالب جدول بیان می کنیم.

حقوق مشاغل
مدیر دفتر 6،700 AUD
روانپزشک 19،900 AUD
پزشک عمومی 15،200 AUD
پرستاری 6،050 AUD
مهندس مکانیک 7،650 AUD
افسر مقیم پزشکی 5،730 AUD
ماما 7،370 AUD
مدیر پروژه ساخت و ساز 13،000 AUD
مهندس شبکه 6،620 AUD
برنامه نویس توسعه دهنده 7،820 AUD
مددکار اجتماعی 5،700 AUD

نرخ بیکاری استرالیا:

اگر تمایل دارید از طریق امتیاز بندی ویزای کار استرالیا به این کشور مهاجرت کنید، حتماً نیاز است که از نرخ بیکاری این کشور اطلاعاتی را کسب کنید. ما در این قسمت این موضوع را بررسی می کنیم. نرخ بیکاری فصلی استرالیا در اکتبر سال 2020 به 7 درصد رسید. این نرخ در سپتامبر به 6،7 درصد بوده است. از ماه ژوئیه تا کنون به خاطر وجود ویروس کرونا این نرخ بالاترین نرخ بیکاری در استرالیا بوده است. تعداد بیکاران25،500 نفر افزایش یافته و به 960،900 نفر رسیده است. زیرا افرادی كه به دنبال كار تمام وقت بودند با 16،000 نفر كاهش به 684،800 نفر رسیده اند. اشتغال با افزایش 178،800 به 12،773،900 رسیده است. در نمودار زیر نرخ بیکاری به خوبی نشان داده شده است. این مقاله با عنوان امتیاز بندی ویزای کار استرالیا را متخصصین مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ نوشته اند و شما نمی توانید از آن کپی برداری کنید.

 

جدیدترین نرخ بیکاری در استرالیا

مراحل و مدارک درخواست ویزای کار استرالیا بر اساس سیستم امتیازبندی:

ابتدا شما باید دسته ویزای کار مورد نظر خود را تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که شرایط ارزیابی مبتنی بر امتیاز (Skillselect) را برآورده می کنید. قبل از درخواست ویزا مطمئن شوید که کارفرمای شما فرم نامزدی یا حمایت مالی آنلاین را برای شما تکمیل کرده است. پس از چک کردن این موارد شما باید فرم درخواست آنلاین دسته ویزا را پر کنید و اطلاعات مربوطه و اسناد تکمیلی را به همراه درخواست خود ارسال کنید. همچنین، نیاز است که هزینه درخواست خود را برای پردازش ویزا پرداخت کنید. هزینه ویزا هر از گاهی تغییر می کند و به تاریخی که درخواست شما دریافت می شود، بستگی دارد. اگر بین تاریخ ثبت درخواست و تاریخ دریافت درخواست شما توسط اداره مهاجرت افزایش قیمت وجود داشته باشد، باید هزینه جدید درخواست را پرداخت کنید. به طور معمول پردازش ویزای کار 2 تا 5 ماه طول می کشد. پس از پردازش ویزا می توانید برای کار به استرالیا سفر کنید. اسناد اصلی لازم برای درخواست این ویزا شامل موارد زیر است:

  • مدارک مهارت انگلیسی (IELTS / TOEFL)
  • ارائه اسناد آموزشی و استخدامی
  • نامه پیشنهاد کار
  • بیمه سلامت
  • گذرنامه
  • 2 تا 3 قطعه عکس

مزایای کار در استرالیا:

استرالیا به عنوان یکی از پویاترین کشورها در جهان، استعدادهای ماهر بسیار زیادی دارد. شما با درخواست ویزای کار استرالیا می توانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. کار در استرالیا به دلیل مزیت هایی که دارد مورد استقبال بسیاری از مردم در سر تا سر جهان قرار گرفته است. از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اقتصاد پایدار هر ساله به طور متوسط 2.5 درصد رشد می کند
  • فرصت های شغلی در چندین بخش برای شما وجود دارد.
  • حداقل دستمزد بالا و فرصت پس انداز عالی
  • بهره مندی از مزایای استثنایی اجتماعی مانند مراقبت های بهداشتی رایگان
  • وجود شهرهای زیبا با زندگی چند فرهنگی پر جنب و جوش

هنگامی که در استرالیا کار می کنید، از حقوق اساسی و همان قانون حفاظت از محل کار مانند سایر کارمندان محلی برخوردار خواهید شد. همه این موارد، استرالیا را به مقصدی جذاب برای کار تبدیل می کند.

بررسی ویزاهای اقامت دائم استرالیا:

ویزا های دائمی که منجر به اقامت دائم استرالیا می شوند را در لیست زیر بیان کرده ایم. برای اخذ برخی از این ویزا ها به امتیاز بندی ویزای کار استرالیا نیاز خواهید داشت.

  • ویزای طرح نامزدی کارفرما (ENS)
  • ویزای طرح حمایت مالی منطقه ای (RSMS)
  • ویزای مستقل ماهر
  • ویزای نامزد مهارت
  • ویزای برجسته استعداد
  • ویزای استعداد کاری (دائمی)

با به دست آوردن اقامت دائم استرالیا شما می توانید بطور نامحدود در این کشور بمانید، به کار و تحصیل در استرالیا بپردازید، در طرح ملی بهداشت کشور، Medicare ثبت نام کنید، برای اخذ وام برای وام های بانکی اقدام کنید، بستگان واجد شرایط خود را برای اقامت دائم استرالیا حمایت مالی کنید، در صورت واجد شرایط بودن برای شهروندی استرالیا اقدام کنید، برای کار در نیوزیلند اقدام کنید و در کلاس های رایگان انگلیسی زبان ارائه شده توسط برنامه انگلیسی بزرگسالان مهاجر شرکت کنید.

امتیاز بندی ویزای کار استرالیا و سوالات متداول:

🔹در صورت بیکار شدن در استرالیا، مهاجر باید چه اقدامی انجام دهد؟

اگر اخراج شده اید و در حال حاضر شاغل نیستید، باید ظرف 60 روز کارفرمای دیگری پیدا کنید. اگر نمی توانید کارفرمای جدیدی پیدا کنید، باید در هر جایی که امکان دارد، ترتیبات لازم برای ترک استرالیا باید انجام شود.

🔹چه مدت می توانید با ویزای کاری در استرالیا اقامت داشته باشید؟

بسته به نوع ویزای استرالیا خود می توانید 12 ماه تا 4 سال در استرالیا اقامت داشته باشید. اگر تحت RSMS یا ENS باشید، می توانید به مدت نامحدود تا زمانی که تحت این طرح ها حمایت مالی می شوید، در استرالیا بمانید.

🔹شرایط کار در استرالیا چیست؟

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار و ویزای ماهر عبارتند از:

  • هنگام مراجعه باید زیر 45 سال باشید.
  • برای کار در استرالیا باید حداقل توانایی کافی در زبان انگلیسی را داشته باشید.
  • شغل ماهر معرفی شده شما با توجه به شرایط و مهارت شما باید در SOL یافت شود.
  • مهارت های شما باید قبل از اقدام توسط مقام سنجش در استرالیا تعیین شود تا شغل معرفی شده شما را ارزیابی کند.
  • شما باید از سلامتی مناسبی برخوردار باشید و با گذراندن معاینه پزشکی، توسط پزشک هیئت مدیره ارزیابی سلامت خود را انجام دهید.
  • شما باید شخصیت خوبی داشته باشید و این نیز ارزیابی خواهد شد.
  • شما باید حداقل با 65 امتیاز در آزمون امتیازات قبول شوید.

🔹آیا آیلتس برای ویزای کار استرالیا اجباری است؟

آیلتس آزمون زبان کلیدی است که نمره آن به عنوان شاهدی بر مهارت شما در زبان انگلیسی در نظر گرفته می شود. این در صورتی است که شما از هند یا از کشور دیگری به استرالیا مهاجرت می کنید. شما باید نمره آیلتس خوبی داشته باشید زیرا انگلیسی زبان اصلی استرالیا است. متناوباً، متقاضیان این امکان را دارند که آزمون های PTE (آکادمیک) یا TOEFL یا OET یا CAE انگلیسی و همچنین الزامات مقامات مربوطه را تحت مهاجرت ماهرانه انجام دهند.

امتیاز بندی ویزای کار استرالیا و سخن پایانی:

امتیاز بندی ویزای کار استرالیا ، مهاجرت به استرالیا از این طریق و ویزای مهارتی استرالیا در این نوشتار بررسی شد. یکی از اصلی ترین راه های مهاجرت کاری به استرالیا از طریق امتیاز بندی ویزای کار استرالیا می باشد. ما در این متن تمامی موارد و موضوعاتی را که می تواند در این خصوص برای شما کاربرد داشته باشد را مطرح کردیم و سعی داشتیم پاسخ سؤالات احتمالی شما را در مورد سیستم امتیازی استرالیا را در این مقاله جای دهیم. این نوشتار به قلم کارشناسان ما در مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ مکتوب شده و کپی برداری از آن بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. علاوه بر استرالیا شما می توانید از طریق همین سایت با کشور هایی چون کانادا، آلمان و اتریش آشنایی پیدا کرده و کار در آن ها را نیز مورد تحلیل قرار دهید. همکاران ما در این مجموعه می توانند در رابطه با امتیاز بندی ویزای کار استرالیا به شما مشاوره دهند. برای دریافت مشاوره رایگان کافی است از طریق تماس با ما ارتباط برقرار کنید. با داشتن هر گونه سؤالی در این زمینه می توانید در کادر انتهای متن آن را بیان کنید تا همکاران ما در زمان کمی به آن پاسخ دهند. شما می توانید با امتیازدهی ستاره ای از ما حمایت کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه امتیاز بندی ویزای کار استرالیا

✅ویزای مهارتی استرالیا چگونه است؟

این ویزا به افراد ماهری که بتوانند امتیاز مناسب را در امتیاز بندی ویزای کار استرالیا به دست آورند داده می شود.

سیستم امتیاز بندی ویزای کار استرالیا بر چه اساس است؟

اساس امتیازبندی برای اخذ ویزای استرالیا از طریق سن، شرایط، تجربه کار و توانایی زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

✅شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق سیستم امتیازی چیست؟

  • هنگام مراجعه باید زیر 45 سال باشید.
  • برای کار در استرالیا باید حداقل توانایی کافی در زبان انگلیسی را داشته باشید.
  • شغل ماهر معرفی شده شما با توجه به شرایط و مهارت شما باید در SOL یافت شود.
  • مهارت های شما باید قبل از اقدام توسط مقام سنجش در استرالیا تعیین شود تا شغل معرفی شده شما را ارزیابی کند.
  • شما باید از سلامتی مناسبی برخوردار باشید و با گذراندن معاینه پزشکی، توسط پزشک هیئت مدیره ارزیابی سلامت خود را انجام دهید.
  • شما باید شخصیت خوبی داشته باشید و این نیز ارزیابی خواهد شد.
  • شما باید حداقل با 65 امتیاز در آزمون امتیازات قبول شوید.

چگونه می توان ویزای کار ماهر استرالیا را دریافت کرد؟

ابتدا شما باید دسته ویزای کار مورد نظر خود را تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که شرایط ارزیابی مبتنی بر امتیاز (Skillselect) را برآورده می کنید. سپس مدارک خود را آماده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *