امتیازبندی ویزای کاری اتریش

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در اتریش
  • ویزای کار در اتریش
  • مدارک مورد نیاز کار در اتریش
  • نرخ بیکاری در اتریش
  • مشاغل مورد نیاز اتریش 2021
  • میزان حقوق کار در اتریش
  • نحوه کاریابی در اتریش
  • مؤسسات کاریابی در اتریش
  • بررسی ویزای همراه اتریش
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در اتریش
  • سخن پایانی
✅ امتیازبندی ویزای کاری اتریش ✅ شرایط ویزای جستجوی کار و سایر اطلاعات مهم در این رابطه توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در این مقاله بررسی شده است.

امتیازبندی ویزای کاری اتریش و مقدمه ای بر آن

امتیازبندی ویزای کاری اتریش ، شرایط ویزای جستجوی کار اتریش ، هزینه ویزای کار اتریش و سایر اطلاعات مهم در رابطه با مهاجرت کاری به اتریش در این مقاله علمی بررسی و تحلیل شده است. آیا از نحوه امتیازبندی مهاجرت به اتریش آگاه هستید؟ چگونه می توان ویزای کار اتریش 2021 را اخذ کرد؟ شرایط ویزای جستجوی کار اتریش چیست؟ حداقل حقوق در اتریش و وضیعت کار در این کشور چگونه است؟

از آنجا که اتریش کشوری با سطح رفاه بالای اجتماعی و اقتصادی است، افراد زیادی علاقه مند به مهاجرت به این کشور هستند. کسب تجربه ویزای کار اتریش و تجربه زندگی در اتریش تجربه ای هیجان انگیز است که بسیاری رویای آن را در سر دارند. تاکنون از خود پرسیده اید تجربه این اتفاق چگونه ممکن است؟ با مطالعه مقاله امتیازبندی ویزای کاری اتریش می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را در زمینه مهاجرت کاری به اتریش بدست آورید.

 در این نوشتار تلاش کرده ایم که اطلاعات کاملی در خصوص اقامت کاری اتریش و چگونگی امتیازبندی مهاجرت به اتریش در اختیار شما قرار دهیم. اگر پس از مطالعه مقاله علاقه مند به بررسی شرایط خود هستید و یا سوالات دیگری دارید می توانید با تماس با کارشناسان ما در مؤسسه حقوقی ملک پور و مشاوره رایگان تلفنی پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

شرایط عمومی کار در اتریش:

کشور اتریش کشوری با پیشینه تاریخی است که پرچم آن نیز یکی از قدیمی ترین پرچم های تاریخ دنیا است. نام این کشور که قدیمی ترین باغ وحش دنیا را در خود جای داده است، از کلمه آلمانی “austro” به معنای شرق برداشت شده است. شهر وین پایتخت کشور اتریش سال هاست که به عنوان بهترین و استاندارد ترین شهر شناخته می شود. در حدود 25 درصد جمعیت کل کشور در شهر وین ساکن هستند. این کشور زادگاه بسیاری از افراد موفق جهان است. مانند فردیناند پورش موسس کارخانه ماشین سازی آلمانی پورش. ساعت کاری کارمندان در اتریش 8 ساعت در روز و 5 روز در هفته است. اگر کارمندی بیش از این ساعت مشغول به کار باشد می تواند از مزایای اضافه کاری استفاده کند.

وجود قوانین سخت گیرانه به منظور حمایت از حقوق نیروی های کار، شرایط کار مطلوب، نرخ بیکاری پایین و شانس کاریابی مناسب در این کشور باعث شده است که افراد متخصص زیادی به دنبال مهاجرت کاری به اتریش باشند. به طوری که کار در اتریش با جای خواب ، عبارتی است که بارها و بارها توسط مردم ایران سرچ شده است. البته لازم به ذکر است برای مهاجرت به اتریش از طریق کار، کارفرما مکلف است حداقل حقوق که مبلغ مناسبی برای زندگی در اتریش است را به کارمند خود پرداخت کند و تعهدی برای تامین محل زندگی و جای خواب افراد نخواهد داشت. در تصویر زیر اطلاعات جامع و مختصری از اتریش را می بینید.

کار در اتریش درباره اتریش مساحت و جمعیت اتریش پایتخت اتریش واحد پول اتریش

فایل ویدئویی موسسه ملک پور در خصوص نحوه امتیازبندی ویزای کاری اتریش

  • 10 دقیقه
  • 13 K
  • ارسال

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور اتریش

ویزای کار در اتریش:

تجربه ویزای کار اتریش از دو روش امکان پذیر است. اولین روش برای اخذ ویزای کار اتریش 2021 ، به دست آوردن یک پیشنهاد شغلی (job offer) از یک کارفرمای معتبر در اتریش است. البته برای دریافت ویزای کار، لازم است که فرد شرایط امتیازبندی مهاجرت به اتریش را داشته باشد. روش دوم نیز اخذ ویزای job seeker (جستجوی کار) اتریش است. به طور کلی ویزای کاری اتریش از یک سیستم امتیازبندی تبعیت می کند. به این دلیل که افراد برای کار در این کشور باید صلاحیت بدست آوردن شغل را داشته باشند. شرایط امتیاز بندی ویزای جستجوی کار اتریش و هم چنین مهاجرت با پیشنهاد کار در ادامه به طور مفصل بیان شده است.

شرایط اخذ ویزای کار در اتریش از طریق پیشنهاد شغلی (Job Offer):

اخذ پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای اتریشی به رغم اینکه یکی از ایده آل ترین روش های مهاجرت است، کار چندان ساده ای نیست. متقاضیان کار در اتریش حتی با داشتن پیشنهاد شغلی نیز لازم است از فاکتورهای سن، تحصیلات، مدرک زبان و تجربه کار امتیازاتی کسب کنند. وجود سیستم امتیاز بندی ویزای کاری اتریش به دولت کشور کمک می کند که نیروی متخصص دارای صلاحیت را راحت تر شناسایی و کمک کند. از آنجا که همیشه اولویت استخدام با نیروهای بومی همان کشور می باشد، در بسیاری از موارد کارفرما موظف است که آگهی استخدام نیرو را در سطح کشور و سطح اروپا منتشر کند و چنانچه نیروی مناسبی یافت نشد، می تواند به یک مهاجر پیشنهاد کار دهد. متقاضی کار نیز پس از دریافت   Job Offer با رعایت پروسه امتیازبندی ویزای کاری اتریش می تواند ویزای کار دریافت کند.

جدول زیر نحوه کسب امتیازات را نشان می دهد. اگر فرد تمام شرایط گفته شده در این بخش را داشته باشد، موفق به دریافت یکی از معتبرترین اقامت های کاری اروپا یا همان کارت قرمز سفید قرمز اتریش خواهد شد.

امتیاز عنوان
حداکثر امتیاز: ۳۰ شرایط مورد نیاز
20 تحصیلات حرفه ایی / آموزش حرفه ایی در مهارت خاص
25 واجد شرایط عمومی برای پذیرش دانشگاه در اتریش
30 طی یک دوره تحصیلات تکمیلی به مدت ۳ سال در اتریش
حداکثر امتیاز: ۲۰ تجربه کاری در زمینه شغل پیشنهادی
2 تجربه کاری سالانه در کشوری غیر از اتریش
4 تجربه کاری سالانه در کشور اتریش
حداکثر امتیاز: 15

مهارت زبان آلمانی

5 تا سطح A1
10 تا سطح A2
15 تا سطح B1
حداکثر امتیاز: ۱۰ مهارت زبان انگلیسی
5 تا سطح A1
10 تا سطح B1
حداکثر امتیاز: ۱۵ سن
15 تا ۳۰ سالگی
10 تا 40 سالگی
90 مجموع حداکثر امتیاز
55 حداقل امتیاز مورد نیاز

شرایط اخذ ویزای کار اتریش از طریق جستجوی کار (Job Seeker):

ویزای جاب سیکر اتریش به افراد متخصص واجد شرایط این فرصت را می دهد که وارد خاک این کشور شوند و نسبت به کاریابی اقدام کنند. یکی از شرایط ویزای جستجوی کار اتریش ، بررسی جدول امتیازبندی این روش است. برای بررسی این موضوع، که فرد واجد شرایط هست یا خیر، باید از جدول امتیازبندی ویزای جستجوی کار استفاده کرد و امتیاز مهاجرت به اتریش از طریق این روش محاسبه گردد. در این جدول فاکتورهای مهم و امتیازات مربوطه ذکر شده است. متقاضی کار با تطبیق شرایط خود به محاسبه امتیازش می پردازد. اگر امتیاز وی به 70 برسد، واجد شرایط دریافت ویزای جستجوی کار (Job Seeker) می باشد. مدت زمان اعتبار ویزای جستجوی کار اتریش 6 ماه است و فرد متخصص 6 ماه برای یافتن شغل مورد نظر فرصت خواهد داشت. در ادامه جدول امتیاز بندی ویزای جستجوی کار اتریش را مشاهده می نمایید.

امتیاز عنوان
حداکثر امتیاز: 40 شرایط و مهارت ویژه
20 فارغ التحصیل از دانشگاه در مقطع کارشناسی
30 داشتن مدرک کارشناسی در شته های ریاضیات، رایانه، علوم پایه، تکنولوژی
40 داشتن مدرک دکترا در رشته های فوق
حداکثر امتیاز: ۲۰ تجربه کاری مرتبط
2 تجربه کاری مرتبط با رشته تحصیلی
10 تجربه 6 ماه کار در اتریش
در رشته های مدیریتی ارشد و با دارا بودن بورس اوراق بهادار و یا شرکتی که مورد تایید اداره بازرگانی اتریش باشد، حقوق زیر را دریافت کرده باشد:
۲۰ از 50000 یورو تا 60000 یورو
25 از 60000 یورو تا 70000 یورو
30 بیشتر از 70000 یورو
20 فعالیت های پژوهشی و ثبت اختراع
20 جوایر علمی شناخته شده
حداکثر امتیاز: ۱۰ مهارت زبان
5 مهارت زبان آلمانی یا انگلیسی در سطح A1
10 مهارت زبان آلمانی یا انگلیسی در سطح A2
حداکثر امتیاز: 10 تحصیل در اتریش
5 فوق دیپلم در اتریش
10 کارشناسی یا کارشناسی ارشد در اتریش
حداکثر امتیاز: 20 سن
20 تا 35 سالگی
15 تا 40 سالگی
10 تا 40 سالگی
90 مجموع حداکثر امتیاز
70 حداقل امتیاز مورد نیاز

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار اتریش:

آگاهی از مدارک مورد نیاز ویزای کار اتریش برای متقاضیان کار در این کشور بسیار مهم می باشد. لازم است که افراد اطلاع دقیقی از این مدارک داشته باشند تا بتوانند مدارک را به طور کامل تهیه کنند. نقص مدارک حتی در مورد افراد واجد شرایط هم ممکن است سبب ردی ویزا و ایجاد مشکلاتی شود. البته در صورت رد شدن پرونده، در صورتی که امتیازات لازم را داشته باشید، امکان اعتراض به رای صادره وجود دارد. اگر امتیاز مهاجرت به اتریش خود را برای ویزای کار اتریش محاسبه نموده و شرایط بیان شده را دارید، با تهیه این مدارک می توانید کار خود را برای مهاجرت به اتریش شروع کنید. برای موفقیت در کسب تجربه مهاجرت به اتریش از طریق کار به مدارک و اسناد گفته شده دقت کنید.  لیست مدارک لازم برای اخذ ویزای کار اتریش شامل موارد زیر می باشد:

  • پاسپورت معتبر
  • مدارک هویتی فرد مانند شناسنامه
  • عکس پاسپورتی جدید گرفته شده طی 6 ماه اخیر
  • اثبات محل اقامت (سند ملک، اجاره نامه، رزرو هتل و ...)
  • مدارک بیمه نامه سلامت اجباری
  • اثبات تمکن مالی اقامت در مدت زمان معلوم

فایل ویدئویی موسسه ملک پور در خصوص شرایط اخذ ویزای جستجوی کار اتریش

فایل صوتی این ویدئو

نرخ بیکاری در اتریش:

به نظر می رسد بررسی نرخ بیکاری کشور مورد مهاجرت امری ضروری است. چرا که نرخ بیکاری فاکتور مهمی برای بیان شرایط اقتصادی کشور مقصد و هم چنین شانس کاریابی افراد متخصص است. این عدد نشان می دهد که چند درصد از افراد آماده کار، فاقد شغل هستند. هر چه نرخ بیکاری یک کشور پایین تر باشد، شانس کاریابی بیشتر است. خوشبختانه کشور اتریش نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی از این منظر در سطح ایده آلی قرار دارد. اتریش با داشتن نرخ بیکاری پایین، فرصت های شغلی بسیاری برای متخصصان واجد شرایط خواهد داشت. بنابراین اقامت کاری اتریش برای افراد واجد شرایط و دارای امتیاز مهاجرت به اتریش کاری سخت نیست. بر اساس بررسی های اخیر کارشناسان، نرخ بیکاری اتریش بین سال های 1960 تا 2019 به طور میانگین 4.99 بوده است. در نمودار زیر می توانید نرخ بیکاری اتریش را در سال های اخیر مشاهده کنید. خواهید دید که نرخ بیکاری اتریش در آخرین بررسی 6.9 درصد بوده است که حتی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

نرخ بیکاری در اتریش

مشاغل مورد نیاز اتریش 2021:

علاقه مندان به مهاجرت به اتریش از طریق کار و کسب تجربه زندگی در اتریش لازم است از لیست مشاغل مورد نیاز کشور مقصد آگاه باشند. برای بدست آوردن ویزای کار اتریش 2021 نیز می بایست از وجود تخصص خود در آخرین لیست مشاغل مورد نیاز کشور اتریش مطمئن شوید. اگر شغل و تخصص شما جز این لیست نباشد، به این معناست که معمولاً کارفرمایان نیاز به نیروی کار را از افراد بومی این کشور تامین می کنند. به همین دلیل شانس کاریابی زیادی نخواهید داشت. اما اگر شغل شما جز یکی از مشاغل این لیست است، آنگاه می توانید به کاریابی در اتریش و به دست آوردن تجربه مهاجرت به اتریش امیدوار باشید. البته در نظر داشته باشید که ویزای کار اتریش امتیاز بندی است. علاوه بر سابقه کار مدرک تحصیلی، سن و مدرک زبان هم فاکتورهای  مهم دیگری برای مهاجرت کاری به اتریش است. اگر شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز 2021 کشور اتریش قرار دارد، برای بررسی دقیق تر شانس خود، از بررسی سایر شرایطتان غافل نشوید.

نکته مهمی که باید در پروسه مهاجرت به اتریش از طریق کار به آن توجه کنید این است که برخی مشاغل مورد نیاز در اتریش، در جدول امتیاز بندی امتیاز بالاتری دارند. مثلاً رشته های تحصیلی کامپیوتر و برق، 30 امتیاز در جدول امتیاز تحصیلات دارد. در جدول زیر لیست مشاغل مورد نیاز 2021 اتریش را مشاهده می کنید.

مشاغل مورد نیاز  اتریش 2021
مهندس مخابرات مهندس مکانیک
مهندس برق مهندسین حرفه های خاص
مهندس پردازش داده پزشکان
مهندسین در بخش مدیریت اجرایی

میزان حقوق برای کار در اتریش:

عامل دیگری که در پروسه مهاجرت کاری به اتریش مورد بررسی قرار داده ایم، میزان حداقل حقوق در اتریش و وضعیت کار در این کشور است. دستمزد مشاغل در این کشور نسبت به هزینه های زندگی در سطح خوبی است. اطمینان از دریافت حقوق و دستمزد مناسب سبب می شود افراد هزینه ویزای کار اتریش را با انگیزه بیشتری تامین کنند. آگاهی از حقوق مشاغل هم چنین می تواند به انتخاب رشته تحصیلی برای افرادی که در قصد اخذ ویزای تحصیلی اتریش و در نتیجه تجربه زندگی در اتریش را دارند، کمک نماید. بر اساس آخرین بررسی های انجام شده توسط کارشناسان این حوزه میانگین میزان حقوق در اتریش سالانه ۵۸٫۸۳۴ یورو می باشد. این عدد، درآمد مناسبی برای داشتن یک زندگی خوب است. مهندسان در کشور اتریش علاوه بر داشتن شانس کاریابی بهتر، دارای بیشترین درآمد نیز هستند. در جدول زیر متوسط حقوق مشاغل مختلف را در طول یک سال آورده ایم.

نوع حرفه میزان درآمد
توسعه دهنده نرم افزار 46.069
مهندسین 61.094
مدیران ۷۹,۲۸۸
مدیران پروژه 74.247
مدیران IT ۷۲٫۹۰۰
مدیران پروژه در بخش IT 62.169
توسعه دهنده Java 44.183
مدیر بازاریابی ۷۱,۵۸۳
مدیر عامل ۱۳۳,363
مدیر ریسک 76.636

نحوه کاریابی در اتریش:

پس کسب اطلاعات کافی در خصوص حداقل حقوق در اتریش و وضعیت کار در این کشور و هم چنین دریافت اطلاعات کاملی از قبیل امتیازبندی مهاجرت به اتریش، هزینه ویزای کار در اتریش، مشاغل مورد نیاز این کشور برای کسب اقامت کاری اتریش ، وقت آن رسیده روش های کاریابی در اتریش را بشناسید. افرادی که ویزای تحصیلی اتریش را کسب کرده و سابقه کارشان در زمینه مشاغل مورد نیاز کشور اتریش است، شانس کاریابی بسیار بالایی دارند. البته سن، سطح  زبان و داشتن پیشنهاد کار نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار برای کاریابی در اتریش است. دانستن زبان آلمانی نسبت به زبان انگلیسی، شانس کاریابی افراد متخصص را بیشتر می کند. چرا که با تسلط بر زبان آلمانی، ارتباط با کارفرماها راحت تر شده در نتیجه جلب نظر آنان به منظور بدست آوردن پیشنهاد شغلی نیز سهل می گردد. البته رزومه شما نیز تاثیر به سزایی در شانس کاریابی تان خواهد داشت.

مؤسسات کاریابی از طریق ارتباط با کارفرمایان و متقاضیان کار می توانند در امر کاریابی به شما کمک کنند. شما با ثبت نام در سایت های این مؤسسات و ارسال رزومه خود می توانید برای یافتن یک پیشنهاد کار شانس خود را امتحان کنید. البته اگر ویزای جستجوی کار اتریش را دریافت کرده اید، امکان کاریابی به صورت حضوری و مراجعه به شرکت ها و مؤسساتی که نیاز به نیروی متخصص دارند، نیز روش دیگری برای کاریابی است.

مؤسسات کاریابی در اتریش:

برای به دست آوردن تجربه مهاجرت به اتریش از طریق کار شناخت موسسات کاریابی نیز اهمیت به سزایی دارد. با توجه به اهمیت مؤسسات کاریابی و نقش مهمی که در پیدا کردن کار ایفا می کنند، در این بخش لیستی از این مؤسسات را برای آشنایی شما همراهان قرار داده ایم. مراجعه به این مؤسسات برای کاریابی یکی از رایج ترین روش های کاریابی و پیدا کردن کارفرما است. در این مرحله لازم است که مؤسسات معتبر کاریابی را شناسایی کنید. به این ترتیب می توانید از اطلاعاتی که در خصوص موقعیت های کاری دریافت می کنید، اطمینان حاصل کنید. در ادامه تعدادی از این مؤسسات را نام برده ایم. کسانی که تجربه ویزای کار اتریش را کسب کرده اند، عموماً از این مؤسسات کمک گرفته اند. این مقاله توسط تیم حرفه ای مؤسسه حقوقی ملک پور نگارش شده است و هر نوع کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام و غیر قانونی است.

  • https://www.stepstone.at
  • jobsinvienna.com
  • https://www.ratojob.com
  • https://www.jobboardfinder.com

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اقامت کاری و بدون اجازه کار در اتریش

با مشاهده این ویدئو پاسخ سوالات زیر را خواهید یافت :

  • چه کشورهایی برای مهاجرت کاری و کاریابی مناسب تر است؟
  • در چه کشورهایی شانس کاریابی بیشتر است؟
  • چگونه می توانیم از لیست مشاغل مورد نیاز اتریش و سایر کشورها مطلع شویم؟
  • اقامت کاری و بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • کاریابی در خارج از کشور را چگونه شروع کنیم؟
  • چه مشاغلی در اتریش مورد نیاز است؟
  • آیا موسسه ملک پور مجوز کاریابی دارد؟
  • هزینه کاریابی در اروپا به عهده چه کسی است؟
  • متقاضی کار در اروپا چه هزینه هایی را برای کاریابی خواهد داشت؟
  • خدمات موسسه ملک پور در زمینه کاریابی در اروپا چیست؟
  • اقامت بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • حداقل حقوق برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز و بلو کارت چه میزان است؟
  • خودحمایتی چگونه منجر به اخذ اقامت می شود؟
  • وضعیت اقامت دائم و پاسپورت با کار یا بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • در خصوص اقامت با کار یا بدون کار اتریش چگونه می توانیم اطلاعات کاملی به دست آوریم؟

فایل صوتی این ویدئو

بررسی ویزای همراه در اتریش:

برای بررسی امکان الحاق همراه در مهاجرت کاری به اتریش لازم است دو روش کاری را بررسی نماییم. همانطور که می دانید روش اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کار و روش جاب سیکر یا جستجوی کار، دو روش معمول کار در اتریش است. اگر فردی قبل از سفر به اتریش، موفق به دریافت پیشنهاد کاری معتبر گردد، این امکان وجود دارد که هم زمان برای خانواده خود نیز درخواست ویزا دهند. منظور از همراه، همسر و فرزند زیر 18 سال وابسته است.  اما اگر شما از طریق ویزای جستجوی کار می خواهید وارد کشور اتریش شوید، امکان الحاق همراه در زمان پیدا کردن کار وجود دارد. در این روش فرد پس از اخذ ویزای جستجوی کار، به تنهایی وارد کشور اتریش می شود. پس از کاریابی و با پیدا کردن شغلی که درآمد آن برای زندگی با خانواده مناسب باشد، درخواست ویزای همراه می دهد. از طریق ویزای همراه، همسر فرد ویزای قرمز سفید قرمز پلاس دریافت خواهد کرد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در اتریش:

پس از اینکه موفق به اخذ اقامت کاری اتریش شدید، اخذ اقامت دائم و تابعیت گام بعدی در پروسه مهاجرت شماست. همانطور که گفته شد در ابتدا کارت اقامت قرمز سفید قرمز بدست می آورید. البته اخذ این کارت پس از ارزیابی اداره استخدام عمومی اتریش (AMS) و تایید این سازمان است. معمولا در ابتدا این کارت  24 ماهه صادر می شود. در صورتی که در طول این مدت، فرد حداقل 21 ماه مشغول به کار بوده باشد، می تواند کارت قرمز سفید قرمز پلاس را دریافت کند. پس از 5 سال اقامت کاری و پرداخت بیمه و مالیات نیز امکان درخواست اقامت دائم وجود دارد. امکان درخواست پاسپورت اتریش که یکی از معتبرترین پاسپورت های دنیاست، در سال ششم امکان پذیر است.

امتیازبندی ویزای کاری اتریش و سخن پایانی:

امتیازبندی ویزای کاری اتریش ، لیست مشاغل مورد نیاز اتریش ، حداقل حقوق در اتریش و وضعیت کار اتریش در این مقاله بررسی شد. متوجه شدیم که دو روش کلی برای اخذ ویزای کار اتریش وجود دارد که عبارتند از: ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار و ویزای جاب آفر یا دریافت پیشنهاد کار. تفاوت های این دو روش نیز در این مقاله بررسی شد. به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری کشور اتریش و نیاز این کشور به نیروهای متخصص جوان، هم چنین کیفیت بالای زندگی، آن را به مقصدی پرطرفدار برای مهاجرت کاری تبدیل کرده است. هم چنین دانستیم که مؤسسات کاریابی معتبر یکی از بهترین منابع برای کاریابی در اتریش هستند. اگر مقاله را به طور کامل مطالعه کرده اید، حتما متوجه شده اید که شرایط کار در این کشور را دارید یا خیر؟ اگر فکر می کنید شرایطتان برای مهاجرت کاری به اتریش مناسب است، می توانید با تماس با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور از روند انجام این پروسه آگاه شوید. در صورت داشتن سوال، ابهام یا پیشنهاد می توانید در انتهای مقاله و در قسمت دیدگاه ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه امتیازبندی ویزای کار اتریش

✅ علاوه بر دریافت پیشنهاد کار از چه روش دیگری می توان مهاجرت کاری به اتریش داشت؟

متخصصان جویای کار از طریق ویزای جستجو کار اتریش نیز امکان اخذ ویزا و کاریابی در کشور اتریش را دارند.

✅ آیا هزینه هزینه ویزای کار اتریش از طریق روش جاب سیکر بالاست؟

خیر این روش یکی از کم هزینه ترین روش های مهاجرت است. فقط متقاضی می بایست اثبات نماید که هزینه 6 ماه زندگی در اتریش را دارد.

✅ با توجه به شرایط ویزای جستجوی کار اتریش، تجربه کار جهت اخذ ویزای جستجوی کار اتریش چه مقدار باید باشد؟

فرد به ازای هر سال تجربه کار در خارج از اتریش. 2 امتیاز کسب می کند. از آنجا که حداکثر امتیاز از این فیلد 20 می باشد. سابقه بیش از 10 سال امتیازی برای فرد کسب نمی کند.

✅حداقل حقوق در اتریش و وضیعت کار در این کشور چگونه است؟

بر اساس آخرین بررسی های انجام شده توسط کارشناسان این حوزه میانگین میزان حقوق در اتریش سالانه ۵۸٫۸۳۴ یورو می باشد. این عدد، درآمد مناسبی برای داشتن یک زندگی خوب است. مهندسان در کشور اتریش علاوه بر داشتن شانس کاریابی بهتر، دارای بیشترین درآمد نیز هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *