پر درآمد ترین شغل ها در عمان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در عمان و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در عمان
    • پزشک
    • دندانپزشک
    • وکیل
    • قاضی
    • خلبان
    • استاد دانشگاه
    • مدیر بازاریابی
    • مدیر بانک
    • مدیر ارشد اجرایی
    • مدیر ارشد مالی
  • پر درآمد ترین شغل ها در عمان و سخن پایانی

پر درآمد ترین شغل ها در عمان و مقدمه ای بر آن

پر درآمد ترین شغل ها در عمان ، پر طرفدار ترین شغل ها در عمان، بهترین شغل برای مهاجرت به عمان را در این مبحث علمی مورد بررسی قرار داده ایم. بیشترین میزان درآمد در عمان چقدر است؟ بهترین شغل برای مهاجرت به عمان در چیست؟ پر درآمد ترین شغل ها در عمان در چه دسته ای قرار دارند؟ پر طرفدار ترین شغل ها در عمان دارای چه شرایطی هستند؟ در ادامه به بررسی این سوالات و نکات در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در عمان خواهیم پرداخت. عمان کشوری ثروتمند در شرق شبه جزیره عربستان می باشد. اقتصاد این کشور بر پایه صادرات نفت و گاز است. این کشور به دلیل کمبود نیروی کار هر ساله متخصصین زیادی را برای کار در بخش خدمات و صنعت می پذیرد. از این رو دانستن بهترین شغل برای مهاجرت به عمان و همچنین پر طرفدار ترین شغل ها در عمان به منظور کار در این کشور دارای اهمیت است. شما همراهان عزیز می توانید به منظور آشنایی با جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های سطح اول جهان به وب سایت ها و مقالات موسسه حقوقی ملک پور مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در عمان می توانید با مشاورین خبره این موسسه تماس حاصل فرمایید.

پر درآمد ترین شغل ها در عمان و شرایط عمومی آن:

عمان با نام رسمی سلطان نشین عمان کشوری پادشاهی در شرق شبه جزیره عربستان و دارای مساحت 309,500 کیلومتر مربع است. پایتخت کشور عمان شهر مسقط و واحد پول این کشور ریال عمان می باشد. عمان با کشور های عربستان سعودی و امارات مرز زمینی و با ایران مرز دریایی دارد. جمعیت کشور عمان بیش از 4 میلیون نفر است که زبان رسمی این مردم عربی می باشد. با ذخایر بیش از 55 میلیارد بشکه نفت خام این کشور 22 امین کشور جهان و 7 امین کشور منطقه از لحاظ ذخایر نفتی می باشد. کشور عمان بیشتر درآمد خود را از راه نفت به دست آورده است و مقصد بیشتر نفت خام عمان کشور های چین، تایلند، کره جنوبی و ژاپن می باشد. کالا های صادراتی مهم در عمان نفت خام، ماهی، فلزات و پارچه است. کشور عمان برای جذب سرمایه گذاران و شرکت های خارجی مالکیت صد درصدی و همچنین وام های کلان با سود کم را در نظر گرفته است. همچنین برای ورود مواد اولیه کارخانه ها به کشور عمان معافیت های گمرکی در نظر گرفته شده است. کشور عمان یکی از ثروتمند ترین کشور های خاورمیانه با جمعیتی کم است. کم ترین میزان درآمد در عمان در چند سال گذشته دچار افزایش شده است و به بیش از 400 ریال در ماه رسیده است. از این رو هر ساله مهاجران زیادی به دلیل کار به کشور عمان مهاجرت می نمایند. نمودار زیر نشان دهنده میزان افزایش درآمد در کشور عمان می باشد:

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در عمان

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در عمان

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

لیست مشاغل پر درآمد در عمان:

به دلیل شرایط اقتصادی مناسب در کشور عمان و همچنین جمعیت کم و درآمد در عمان، هر ساله تعداد زیادی نیروی کار ماهر جهت کار در این کشور مهاجرت می کنند. به همین دلیل افراد باید با لیست پر درآمد ترین شغل ها در عمان و همچنین بهترین شغل برای مهاجرت به عمان آشنا شوند. به دلیل وجود تخصص ها در این زمینه افراد با بررسی این لیست می توانند در صورت داشتن این گونه تخصص، رفاه خود را در صورت کار در کشور عمان بسنجند. پر درآمد ترین شغل ها در عمان به شرح زیر می باشد:

پزشک:

یکی از پر درآمد ترین شغل ها در عمان و همچنین در جهان رشته پزشکی است. این رشته به دلیل حساسیت و همچنین مدت زمان طولانی تحصیل در تمام نقاط دنیا دارای اهمیت است. افراد برای کار به عنوان پزشک در کشور عمان باید حتما مجوز کار دریافت کنند. متقاضیان خارجی باید بیش از 3 سال سابقه کاری داشته باشند و دوره های مورد نیاز پزشکی را سپری کنند. همچنین برای تحصیل در این رشته افراد باید به مدت 6 سال در کالج سلطنتی کشور عمان مشغول به تحصیل شوند. متقاضیان کار به عنوان جراح باید حداقل 10 سال سابقه کار داشته باشند و برای تحصیل در این زمینه 5 سال دیگر در زمینه تخصصی باید تحصیل نمود. پس از پایان تحصیلات افراد باید در بیمارستان ها دوره های کار آموزی خود را سپری کنند. محدوده درآمد در این زمینه شغلی در عمان ماهیانه 3.5 تا 9.9 هزار ریال در ماه است.

دندان پزشک:

یکی از پر طرفدار ترین شغل ها در عمان رشته دندانپزشکی می باشد. به دلیل افزایش جمعیت در کشور عمان این رشته هر ساله تعداد زیادی درخواست برای جذب نیروی متخصص ارائه می نماید. افراد دارای صلاحیت برای کار به عنوان دندانپزشک باید دوره های تخصص دندانپزشکی که به مدت 8 سال است سپری کنن و پس از آن باید بتواند به عنوان کار آموز در یکی از کلینیک های دندانپزشکی در کشور عمان مشغول به کار شوند. پس از پایان دوره ها متقاضیان کار به عنوان دندانپزشک باید در آزمون OMSB نمره قبولی را برای دریافت مجوز کسب نمایند. متقاضیان خارجی همچنین در صورت داشتن مدرک دندانپزشکی باید به مدت دو سال قوانین و مقررات را در این کشور سپری کنند و در آزمون شرکت نمایند. درآمد در این این زمینه شغلی 1.9 تا 5.3 هزار ریال است و به همین دلیل رشته دندانپزشکی بهترین شغل برای مهاجرت به عمان شناخته می شود.

وکیل:

یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در عمان وکالت می باشد. افراد در این رشته وظیفه حمایت از افراد و یا شرکت های کشور عمان در دادگاه را بر عهده دارند. افراد برای داشتن صلاحیت باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه حقوق دریافت کنند. پس از پایان تحصیلات افراد باید در دادگستری ثبت نام کنند. برای کار آموزی متقاضیان دارای مدرک لیسانس 2 سال و دارندگان مدرک فوق لیسانس 1 سال را در یکی از مراکز وکالت باید سپری کنند. داشتن وکالت یکی از شرکت های بین المللی در این کشور به عنوان سابقه کار محسوب نمی گردد. پس از پایان دوره های آموزشی فرد می تواند به عنوان وکیل در این کشور مشغول به کار شود. درآمد در عمان برای این زمینه کاری 2.4 تا 6.7 هزار ریال در ماه است.

قاضی:

افراد متقاضی رشته قضاوت در کشور عمان باید حتما تابعیت این کشور را داشته باشند. از این رو واجدین شرایط برای کار در این رشته ابتدا باید مدرک تحصیلی خود را در رشته حقوق در کشور عمان دریافت نمایند. پس از دریافت مدرک دانشگاهی، افراد باید به عنوان کار آموز در وزارت دادگستری مشغول به کار شوند. پس از سپری کردن دوره های کار آموزی فرد می بایست در آزمون های این رشته نمره قبولی را دریافت نماید. درآمد ماهیانه در زمینه قضاوت 2.9 تا 8.3 هزار ریال در ماه است.

خلبان:

یکی از حساس ترین مشاغل در دنیا رشته خلبانی می باشد. درآمد در زمینه خلبانی در کشور عمان به نوع هواپیما و خط هوایی که فرد برای آن کار می کند بستگی دارد. از این رو افراد برای کار به عنوان خلبان در عمان باید دانش کافی در زبان انگلیسی و عربی داشته باشند. همچنین باید افراد در دوره های خلبانی شرکت کرده و مدرک خلبانی خود را دریافت کرده باشند. متقاضیان خارجی در صورت داشتن مدرک خلبانی و سابقه کار در این زمینه می توانند پس از سپری کردن چند دوره کوتاه در این زمینه به کار در رشته خلبانی مشغول شوند. درآمد در این زمینه کاری 1.4 تا 3.9 هزار ریال در ماه است.

استاد دانشگاه:

استادان دانشگاه وظیفه پرورش و آموزش افراد برای آینده می باشند. استادان دانشگاه در عمان ماهیانه بین 1.7 تا 4.7 هزار ریال در ماه درآمد دارند. افراد برای داشتن صلاحیت در زمینه استاد دانشگاه باید مدرک دکتری دریافت کرده باشند. همچنین در زمینه تخصصی مورد نیاز این افراد باید دارای چند مقاله بین المللی و معتبر داشته باشند. در کنار آموزش، استادان دانشگاه وظیفه تحقیق و توسعه در این کشور را دارند و می توانند با تحقیقات خود برای دانشگاه افتخار آوری کنند. برای کار به عنوان استاد دانشگاه افراد باید در آزمونی که هیئت علمی دانشگاه مربوطه بیشترین نمره را کسب نماید. داشتن سابقه تحصیل به منظور کار در دانشگاه های عمان می تواند امتیاز مثبتی در این زمینه محسوب گردد.

مدیر بازاریابی:

به دلیل وجود شرکت های بین المللی در کشور عمان، مدیران بازاریابی در جایگاه خوبی در این کشور قرار دارند. مدیران بازاریابی وظیفه تحلیل و بررسی بازار و همچنین رهبری تیم های بازاریابی را بر عهده دارند. افراد برای کار در این زمینه باید مدرک لیسانس در زمینه بازاریابی داشته باشند. در کنار داشتن مدرک تحصیلی افراد برای کار در این زمینه شغلی باید سابقه کار بیش از 5 سال در خصوص بازاریابی داشته باشند. این افراد در کنار مدیریت می توانند بازاریاب برای کمک به شرکت استخدام نمایند. این رشته یکی از پر طرفدار ترین شغل ها در عمان می باشد و شرکت های بین المللی برای کار در این زمینه بازاریاب های با سابقه را استخدام می کنند. درآمد در عمان به طور ماهیانه برای این رشته 1.2 تا 3.5 هزار ریال در ماه می باشد.

مدیر بانک:

یکی از پر طرفدار ترین شغل ها در عمان مدیر بانک می باشد. وظیفه مدیر بانک نظارت و بررسی منابع و تجهیزات مالی، رهبری کارمندان بانک و استخدام کارمندان برای شعبه بانکی می باشد. افراد پیش از هر اقدامی برای کار به عنوان مدیر بانک باید تابعیت کشور عمان را داشته باشند. همچنین افراد باید دارای مدرک لیسانس در زمینه مالی یا مدیریتی و همچنین بیش از 5 سال سابقه کار در بانک داشته باشند. متقاضیان کار در این رشته شغلی باید قدرت رهبری و همچنین قابلیت کار انفرادی را داشته باشند. محدوده درآمد ماهیانه به عنوان مدیر بانک 2.2 تا 6.3 هزار دینار است.

مدیر ارشد اجرایی:

مدیر ارشد اجرایی یا مدیر عامل بالاترین رتبه در شرکت است. وظیفه عمده افراد در این زمینه کاری جهت کلی کسب و کار و مدیریت عملیات و منابع شرکت می باشد. البته نقش مدیر ارشد اجرایی در هر شرکت و سازمانی متفاوت می باشد. افراد برای داشتن صلاحیت در زمینه مدیر اجرایی باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مدیریت یا اقتصاد داشته باشند و مدت سابقه کار در شرکت های مختلف فرق دارد اما باید بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه تخصص مورد نیاز در کارنامه کار فرد ثبت شده باشد. محدوده درآمد در عمان در این زمینه به طور ماهیانه 2.1 تا 5.9 هزار ریال است.

مدیر ارشد مالی:

مدیران ارشد مالی به عنوان یکی از اصلی ترین قسمت ها در شرکت به منظور رهبری تیم های مالی می باشد. هدف از این رشته شغلی برای تصمیم گیری و رهبری تیم های مالی، اطمینان از سود و زیان شرکت و ارائه مشاوره به مدیر عامل و هیئت مدیره برای سرمایه گذاری و کسب و کار و همچنین تعیین بودجه برای حمایت از دستیابی به اهداف استراتژیک می باشد. افراد برای داشتن صلاحیت در این زمینه کاری باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه های مالی و همچنین بیشتر از 7 سال سابقه کار به عنوان کارمند مالی را داشته باشند. محدوده درآمد ماهیانه در این زمینه شغلی 1.9 تا 5.7 هزار ریال در ماه است.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

پر درآمد ترین مشاغل عمان
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب یورو توضیحات
پزشک 3.5 تا 9.9 هزار پزشکان باید به مدت 6 سال در این کشور تحصیل کنند و برای تبدیل شدن به جراح باید حداقل 10 سال سابقه کار یا 5 سال تحصیل در این زمینه را در کارنامه داشته باشند.
قاضی 2.9 تا 8.3 هزار افراد برای کار در این زمینه باید تابعیت عمان را داشته باشند و مدرک لیسانس در زمینه حقوق را دریافت کرده باشند. پس از آن باید به عنوان کار آموز در وزارت دادگشتری مشغول یع کار شوند.
وکیل 2.4 تا 6.7 هزار افراد در صورت داشتن مدرک لیسانس حقوق 2 سال و مدرک فوق لیسانس 1 سال به عنوان کار آموز در یک شرکت وکالتی مشغول شوند.
مدیر بانک 2.2 تا 6.3 هزار مدیران بانک وظیفه رهبری کارمندان بانک را برعهده دارند. این افراد باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مدیریت و بیش از 5 سال سابقه کاری داشته باشند.
مدیر ارشد اجرایی 2.1 تا 5.9 هزار مدیر ارشد اجرایی بالا ترین مقام در شرکت است. افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مدیریت یا تخصص شرکت و همچنین بیش از 10 سال سابقه کار در بخش های مدیریتی داشته باشند.
مدیر ارشد مالی 1.9 تا 5.7 هزار اصلی ترین بخش مالی در شرکت است و افراد برای داشتن صلاحیت باید حداقل مدرک لیسانس و بیش از 7 سل سابقه کار در زمینه مالی داشته باشند.
دندانپزشک 1.9 تا 5.3 هزار افراد برای کار در این زمینه باید 8 سال در دوره های تخصصی و کار آموزی را سپری کنید. پس از سپری کردن دوره ها افراد باید در دوره های OMSB شرکت کنند و نمره قبولی را کسب کنند.
استاد دانشگاه 1.7 تا 4.7 هزار افراد برای کار در این زمینه باید در زمینه تخصصی خود مدرک دکتری داشته باشند. همچنین داشتن سابقه تدریس می تواند امتیاز مثبت در این زمینه داشته باشد.
خلبان 1.4 تا 3.9 هزار افراد برای کار در این زمینه باید به زبان عربی و انگلیسی مسلط باشند. همچنین باید افراد دوره های خلبانی را در این کشور سپری نمایند.
مدیر بازاریابی 1.2 تا 3.5 هزار برای کار به عنوان مدیر بازاریابی افراد باید در این زمینه حداقل مدرک لیسانس و سابقه کار بیشتر از 5 سال داشته باشند.
پر درآمد ترین شغل ها در عمان و سخن پایانی:

پر درآمد ترین شغل ها در عمان ، درآمد در عمان، بهترین شغل برای مهاجرت به عمان و پر طرفدار ترین شغل ها در عمان مورد بررسی قرار دادیم. عمان کشوری ثروتمند در شرق شبه جزیره عربستان است. این کشور دارای شرایط مساعد برای جذب سرمایه گذاران و شرکت های خارجی می باشد. از این رو درآمد در عمان در چند سال گذشته دچار افزایش شده است. از این رو به دلیل رفاه مناسب در این کشور افراد زیادی هر ساله برای کار به این کشور مهاجرت می کنند. بهترین شغل برای مهاجرت به عمان به دلیل درخواست بالا و درآمد بالا تر دندانپزشکی می باشد. از این رو پر طرفدار ترین شغل ها در عمان شغل های مالی و همچنین پزشکی می باشد. شما همراهان عزیز می توانید در صورت دریافت مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در عمان با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از جدید ترین روش ها در خصوص مهاجرت به کشور های مختلف به بررسی مقالات در وب سایت های این موسسه بپردازید. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در عمان با ارائه آن در قسمت دیدگاه ها، جواب سوال خود را در کم ترین زمان ممکن دریافت کنید. شما می توانید رضایت خود را با ثبت امتیاز پنج ستاره اعلام نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمدترین شغل ها در عمان

✅کم ترین میزان درآمد در عمان چقدر است؟

کم ترین درآمد در عمان به 400 ریال در ماه رسیده است.

بهترین شغل برای مهاجرت به عمان در چیست؟

بهترین شغل برای مهاجرت به عمان با توجه به حجم تقاضا و میزان درآمد دندانپزشکی می باشد.

پر درآمد ترین شغل ها در عمان در چه دسته ای قرار دارند؟

پر درآمد ترین شغل ها در عمان در دسته سلامت و مالی قرار دارند.

پر طرفدار ترین شغل ها در عمان دارای چه شرایطی هستند؟

پر طرفدار ترین شغل ها در عمان دارای درآمدی بالا و میزان درخواست مناسب می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *