پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمدترین  مشاغل در اسپانیا و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در اسپانیا
    • IT
    • مهندس مکانیک
    • پزشکی
    • مدیر فروش
    • وکیل
    • متخصص ارتودنسی
    • قضات
    • مدیر پروژه
    • مدیر بازاریابی
    • خلبان
  • پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا و سخن پایانی

پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا

پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا، درآمد مشاغل در اسپانیا و بهترین مشاغل در اسپانیا در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. درآمد مشاغل در اسپانیا چقدر است؟ بهترین مشاغل در اسپانیا چه مشاغلی هستند؟ پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا کدامند؟ در حالی که بازار کار در اسپانیا خوب نیست، ولی در این کشور صنایع و بخش های شغلی خاصی وجود دارند که در جستجوی کارگران ماهر هستند. اگر مهاجری هستید که به دنبال جابجایی و یافتن کار در اسپانیا هستید، اول باید مطمئن شوید که مهارت لازم را برای انجام مشاغل پر درخواست این کشور را دارید. ما در این مقاله به طور جامع به پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا و بهترین مشاغل در اسپانیا برای مهاجران می پردازیم. شما عزیزان در پایان مطالعه این مقاله که توسط متخصصان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ به نگارش درآمده می توانید از کارشناسان ما در خصوص پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید.

پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا و شرایط عمومی آن:

اسپانیا کشوری مستقل بوده و از اعضای اتحادیه اروپا است. این کشور در شبه‌ جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. سرزمین اصلی اسپانیا از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق، از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم مرز است. اسپانیا با داشتن ۵۰۵.۹۹۲ کیلومتر مربع وسعت، پنجاه و دومین کشور بزرگ جهان است. اسپانیا کشوری چندزبانه است و اسپانیایی یا اسپانیولی زبان رسمی تمام کشور به حساب می‌آید. مادرید پایتخت و بزرگترین شهر اسپانیا می باشد. جمعیت اسپانیا حدود ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون نفر است و واحد پول این کشور یورو (EUR) است. بازار کار در اسپانیا با سختی هایی همراه است و اسپانیا یکی از بالاترین نرخ های بیکاری را در اروپا دارد. در حالی که مشاغل موجود در اسپانیا زیاد نیست، برخی از صنایع به نیروهای ماهر نیاز دارند. صنایع مهندسی، فناوری اطلاعات، مراقبت های بهداشتی و مهمان نوازی بهترین فرصت های شغلی را ارائه می دهند. اگر به دنبال کار در اسپانیا هستید، به یاد داشته باشید که بیشتر فرصت های شغلی در مادرید و بارسلونا است. بیشتر مشاغل شما را ملزم می کند که به زبان اسپانیایی صحبت کنید. حداقل درآمد مشاغل در اسپانیا 1،050 یورو و حداکثر 11،400 یورو در ماه است، که بسته به شغل شما این مبالغ می تواند متفاوت باشد. نمودار زیر رشد حداقل درآمد مشاغل در اسپانیا را در چند سال اخیر نشان می دهد.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

لیست مشاغل پر درآمد در اسپانیا:

برای مهاجران دلایل زیادی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد از جمله مشاغل مورد نیاز این کشور که با کمبود نیروی ماهر مواجه هستند یکی از این دلایل است. اگر قصد دارید برای کار به اسپانیا بروید، لیست محبوب ترین مشاغل مورد تقاضا در اسپانیا را که مشاغل پر درآمد در اسپانیا هستند را باید بررسی کنید. در این کشور شرکت های چند ملیتی بسیاری مستقر بوده که اغلب به مشاوران تجاری نیازمند هستند. در سطح صنعت در بخش های بانکی و سرمایه گذاری و همچنین بیمه مشاغلی هستند که بالاترین حقوق را پرداخت می کنند. از این رو، مدیران کسانی هستند که بیشترین درآمد را در اسپانیا دارند. این افراد توسط متخصصان بهداشت، دانشمندان و روشنفکران دنبال می شوند. در ادامه 10 شغل را که پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا هستند را بررسی می کنیم.

IT:

IT جزء مشاغل مورد نیاز در اسپانیا و همچنین یکی از مشاغل پر درآمد در اسپانیا است. اگر شما مهارت کافی را در بخش فناوری دارید، مشاغل بسیاری از جمله مدیر IT و مشاغل دیگر در اسپانیا در دسترس هستند. شما با مورد آزمایش قرار گرفتن در زمینه های نرم افزار، برنامه نویسی و توسعه iOS و Android می توانید استخدام شوید. محدوده حقوق برای این مشاغل از 2،510 یورو تا 7،010 یورو در ماه قابل تغییر است.

وکیل:

وکالت از پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا است. اگرچه در اسپانیا فقط یک دسته وکیل وجود دارد، اما در عمل حرفه وکالت به دو حرفه وکیل و نمایندگان دادگاه تقسیم می شود. برای وکیل شدن در اسپانیا حتما باید حداقل مدرک کارشناسی حقوق داشته باشید. وکلا برای کار باید در کانون وکلا ثبت نام کنند. در نتیجه، وکیلی که می خواهد به صورت دائمی در اسپانیا فعالیت کند، باید در کانون وکلای دادگستری اسپانیا مربوط به منطقه ای که وی اقامتگاه حرفه ای یا اصلی خود را در آن مستقر می کند، ثبت نام شود. هنگامی که یک وکیل در کانون وکلای دادگستری محلی ثبت نام کرد، می تواند به عنوان وکیل در هر نقطه از اسپانیا فعالیت کند. حقوق ماهیانه وکلا در اسپانیا متغیر است و از 3،380 تا 10،100 یورو است.

مهندسی مکانیک:

مهندسان مکانیک جزء مشاغل مورد نیاز در اسپانیا هستند. برای مشغول به کار شدن در این مشاغل شما باید تحصیلات و تجربه لازم برای انجام کار را داشته باشید. آشنایی و صحبت کردن با زبان اسپانیایی نیز می تواند به شما بسیار کمک کند. زیرا می توانید با همکاران خود به خوبی ارتباط برقرار کنید. محدوده حقوق برای این مشاغل از 1،370 تا 4،020 یورو می باشد.

پزشکی:

پزشکی یکی از پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا است. اسپانیا دارای یک سیستم بهداشتی جهانی است و به عنوان یکی از بهترین سیستم های بهداشتی در جهان شناخته می شود. دستیارهای بهداشتی، متخصصان مراقبت از کودکان و متخصصان مراقبت از سالمندان از مشاغل مورد نیاز در اسپانیا بوده که بیشترین تقاضا را دارند. کسانی که در این حوزه در اسپانیا کار می کنند ماهانه از 4،880 تا 14،700 می توانند حقوق دریافت کنند.

مدیر فروش:

مدیر فروش از پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا است. مدیر فروش مسئول درخواست و آشنایی مؤثر با کلیه حساب های موجود در بخش های بازار کار خود است، مسئول افزایش درآمد با افزایش تولید حساب های موجود است. وی همچنین مسئول گزارش و ردیابی حساب ها در پایان ماه است. برای اینکه مدیر فروش شوید به مدرک تحصیلی مرتبط با این شغل نیاز دارید. در صورتی که سابقه کاری خوبی داشته باشید شانس موفقیت شما در این حوزه بیشتر است. حقوق ماهیانه مدیر فروش در اسپانیا از 2،340 تا 7،080 یورو متغیر است.

متخصص ارتوندنسی:

کار با دندان ها و فک های نامرتب اصلی ترین عملکرد ارتودنسی است. این شغل یکی از پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا است. هنگامی که دندانپزشک معیارهای واجد شرایط بودن کار در اسپانیا را برآورده می کند، باید مراحل صدور مجوز را دنبال کند. برای متخصصان اتحادیه اروپا، EEA، سوئیس که می خواهند در این کشور کار کنند، سطح زبان اسپانیایی C1 و به رسمیت شناختن عنوان پزشک و متخصص از وزارت بهداشت اسپانیا مورد نیاز است. برای متخصصان غیر اتحادیه اروپا مدارک دندانپزشکی شخص باید مطابق با قوانین اسپانیا و توسط وزارت آموزش اسپانیا همسان سازی یا معادل سازی شوند. حقوق این شغل ماهانه بین 2،730 تا 8،040 یورو است.

قاضی:

یکی دیگر از پر درآمد ترین مشاغل در اتریش قاضی می باشد. افراد برای کار در این رشته باید ابتدا به سپری کردن دوره حقوق بپردازند و در این رشته با بالا ترین نمره فارغ التحصیل شوند. پس از پایان دوره افراد باید دوره قضاوت که به مدت چهار سال می باشد را در کشور اتریش سپری کنند. این دوره ها توسط دادگاه های عمومی، دادگاه ها در زندان ها و دیگر داد سرا ها در این کشور اجرا می شوند. افراد برای این کار باید حتما تابعیت کشور اتریش را داشته باشند و به همین دلیل مهاجرین تا زمانی که تابعیت اتریش را دریافت نکرده اند اجازه کار در این رشته را ندارند. درآمد در شغل قضاوت به طور متوسط 5920 تا 18 هزار یورو در ماه می باشد.

مدیر پروژه:

کسانی که می خواهند در یکی از پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا یعنی مدیر پروژه مشغول به کار شوند، به تجربه کاری و تسلط به زبان اسپانیایی نیاز دارند. مهارت های ارتباطی قوی و توانایی تفکر سریع برای حل مشکلات در زمان واقعی در این موقعیت ضروری است و مهارت های سازمانی و توجه دقیق به جزئیات نیز مهم است. از آنجایی که یک مدیر پروژه می تواند در زمینه های مختلفی مدیریت کند و این شغل گسترده است، متقاضیان باید مدرک تحصیلی متناسب با حوزه شغلی مد نظر را داشته باشند. حقوق ماهیانه برای این شغل در بازه 1،750 تا 4،900 یورو قرار دارد.

مدیر بازاریابی:

مدیر بازاریابی نه تنها یکی از پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا است بلکه یکی از پر درآمدترین مشاغل جهان نیز می باشد. اگر می خواهید در اسپانیا مدیر بازاریابی شوید حداقل مدرک کارشناسی را نیاز خواهید داشت. در صورت داشتن مدرک کارشناسی ارشد و تجربه کاری بیشتر شما در این کار موفق تر خواهید بود. یک مدیر بازاریابی در اسپانیا ماهانه 1،880 تا 5،420 یورو درآمد دارد.

خلبان:

از پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا می توان شغل خلبانی را نام برد. خلبانان همانطور که می دانید باید از سلامت کامل روحی و جسمی برخوردار باشند تا بتوانند این شغل را اخذ کنند. همچنین دوره تحصیلی خود را به بهترین نحو ممکن پشت سر گذاشته باشند و مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشند. کسی که به عنوان خلبان در اسپانیا کار کند ماهیانه 2،070 تا 6،000 یورو درآمد کسب می کند.

پر درآمد ترین مشاغل اسپانیا
مشاغل پر درآمد محدوده درآمد توضیحات

IT

از 2،510 تا 7،010 یورو با مورد آزمایش قرار گرفتن در زمینه های نرم افزار، برنامه نویسی و توسعه iOS و Android می توانید در این شغل استخدام شوید.

مهندس مکانیک

از 1،370 تا 4،020 یورو برای مشغول به کار شدن در این شغل شما باید تحصیلات و تجربه لازم برای انجام کار را داشته باشید.
پزشکی از4،880 تا 14،700یورو دستیارهای بهداشتی، متخصصان مراقبت از کودکان و متخصصان مراقبت از سالمندان از مشاغل مورد نیاز در اسپانیا بوده که بیشترین تقاضا را دارند.
مدیر فروش از 2،340 تا 7،080 یورو برای اینکه مدیر فروش شوید به مدرک تحصیلی مرتبط با این شغل نیاز دارید. در صورتی که سابقه کاری خوبی داشته باشید شانس موفقیت شما در این حوزه بیشتر است.
وکیل از 3،380 تا 10،100 یورو برای وکیل شدن در اسپانیا حتما باید حداقل مدرک کارشناسی حقوق داشته باشید. وکلا برای کار باید در کانون وکلا ثبت نام کنند.
متخصص ارتودنسی از 2،730 تا 8،040 یورو هنگامی که دندانپزشک معیارهای واجد شرایط بودن کار در اسپانیا را برآورده می کند، باید مراحل صدور مجوز را دنبال کند.
قضات از 4،130 تا 12،400 یورو برای قاضی شدن در اسپانیا حتما باید آزمون داد و سابقه کاری در این خصوص بسیار پر اهمیت است.
مدیر پروژه از 1،750 تا 4،900 یورو کسانی که می خواهند در یکی از پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا یعنی مدیر پروژه مشغول به کار شوند، به تجربه کاری و تسلط به زبان اسپانیایی نیاز دارند.
مدیر بازاریابی از 880 تا 5،420 یورو اگر می خواهید در اسپانیا مدیر بازاریابی شوید حداقل مدرک کارشناسی را نیاز خواهید داشت. در صورت داشتن مدرک کارشناسی ارشد و تجربه کاری بیشتر شما در این کار موفق تر خواهید بود.
خلبان از 2،070 تا 6،000 یورو خلبانان باید دوره تحصیلی خود را به بهترین نحو ممکن پشت سر گذاشته باشند و مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشند.
پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا و سخن پایانی:

پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا، درآمد مشاغل در اسپانیا و بهترین مشاغل در اسپانیا در این نوشتار بررسی شد. در این مقاله مشاغل پر درآمد در اسپانیا را طوری گنجاندیم و ارزیابی کردیم که شامل مشاغل مورد نیاز در اسپانیا نیز باشد و با یک تیر دو نشان را زده باشیم. مشاغلی در زمینه هایی چون وکالت، خلبانی، پزشکی، قضات نه تنها در اسپانیا پر درآمد هستند بلکه در جهان نیز پر درآمد می باشند. لذا با توجه به مراحل سخت اخذ ویزای کار اسپانیا مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ به شما پیشنهاد می کند که برای کار در پر درآمدترین مشاغل سایر کشور ها چون اتریش و آلمان مراجعه کنید و از طریق سایت ما مقالات مربوط به این کشور ها را دنبال کنید. پس از مطالعه این نوشتار شما می توانید برای اخذ مشاوره رایگان در خصوص پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا با مشاورین ما تماس بگیرید. علاوه بر این در کادر ثبت دیدگاه می توانید به ثبت دیدگاه و سؤالات خود بپردازید و درصد رضایت خود را از مقالات مجموعه ما، با امتیاز دهی ستاره ای نشان دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمدترین مشاغل در اسپانیا

درآمد مشاغل در اسپانیا چقدر است؟

حداقل درآمد مشاغل در اسپانیا 1،050 یورو و حداکثر 11،400 یورو در ماه است، که بسته به شغل شما این مبالغ می تواند متفاوت باشد.

بهترین مشاغل در اسپانیا که پر درآمد هستند کدام اند؟

پزشکان، قضات، وکلا و مهندسان فناوری اطلاعات بالاترین درآمد را در اسپانیا دارند و جزئی از بهترین مشاغل این کشور به حساب می آیند.

مشاغل مورد نیاز در اسپانیا کدامند؟

IT، مهندسی مکانیک، مشاغل مدیریتی چون مدیر فروش و مشاغل حوزه پزشکی از مشاغل مورد نیاز در اسپانیا هستند.

✅ اشتغال به کار در مشاغل پر درآمد اسپانیا چگونه ممکن است؟

پس از اینکه راجع به پر درآمدترین مشاغل اسپانیا آگاهی کسب کردید، در صورت داشتن شرایط می توانید از روش های کاریابی در اسپانیا که شامل آژانس های کاریابی و سایت های کاریابی هستند، استفاده کرده و برای ثبت درخواست خود اقدام نمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *