ویزای کار سنگاپور

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی ویزای کار در سنگاپور
  • ویزای کار در سنگاپور
  • مدارک مورد نیاز کار در سنگاپور
  • نرخ بیکاری در سنگاپور
  • لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021
  • میزان حقوق در سنگاپور
  • نحوه کاریابی در سنگاپور
  • مؤسسات کاریابی در سنگاپور
  • بررسی ویزای همراه سنگاپور
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در سنگاپور
  • ویزای کار سنگاپور و سخن پایانی

ویزای کار سنگاپور و مقدمه ای بر آن

 ویزای کار سنگاپور و شرایط و قوانین کلی دریافت ویزای کار سنگاپور در این مقاله به طور کامل تحلیل می شود. آیا امکان مهاجرت به سنگاپور از طریق کار در این کشور وجود دارد؟ نحوه کاریابی در سنگاپور به چه صورت می باشد؟ جهت دریافت ویزای کار سنگاپور چه مدارکی مورد نیاز می باشند؟ در این مقاله سعی بر این خواهد بود که نشان داده شود آیا کشور سنگاپور مقصد مناسب جهت مهاجرت کاری می باشد یا خیر؟ سنگاپور یکی از کشورهایی می باشد که در سال های گذشته پیشرفت های فراوانی در زمینه های مختلف داشته است. همین مسئله بسیاری از هموطنانمان را به اخذ ویزای کار سنگاپور ترغیب می کند. موسسه حقوقی ملک پور همیشه به دنبال ارائه به روز ترین و صحیح ترین اطلاعات مهاجرتی در مورد کشورهای مختلف جهان می باشد. در راستای همین سیاست، شما عزیزان می توانید از طریق تماس با موسسه به صورت رایگان با کارشناسان با تجربه مهاجرتی ارتباط گرفته و مشاوره دریافت کنید.

شرایط عمومی ویزای کار سنگاپور:

قدم اول جهت مهاجرت کاری به سنگاپور و دریافت ویزای کار سنگاپور شناخت این کشور و بررسی شرایط عمومی آن می باشد. سنگاپور با جمعیتی بالغ بر 5 میلیون و 600 هزار نفر و مساحتی حدود 722 کیلومتر مربع، کوچک ترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد. سنگاپور در جنوب شبه جزیره مالایی و در همسایگی کشورهای اندونزی و مالزی واقع شده است. پایتخت کشور سنگاپور، شهر سنگاپور می باشد. سنگاپور به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که دارد به یکی از مهم ترین بنادر دنیا مبدل شده است، تا جایی که به چهارمین مرکز اقتصادی در جهان تبدیل شده است. واحد پول این کشور دلار سنگاپور می باشد. در سنگاپور نیز همانند کشورهای دیگر جهان، شش روش جهت مهاجرت و کسب اقامت وجود دارد. این شش روش تولد، ازدواج، پناهندگی، کار، تحصیل و سرمایه گذاری می باشند. در ادامه مهاجرت کاری و اشتغال در سنگاپور بررسی می شود.

سنگاپور

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور سنگاپور

ویزای کار در سنگاپور:

جهت دریافت ویزای کار سنگاپور شخص متقاضی باید یک پیشنهاد کاری معتبر از یک کارفرمای سنگاپوری داشته باشد. در صورت داشتن این پیشنهاد کاری شخص می تواند جهت دریافت ویزای کار سنگاپور اقدام کند. ویزای کار سنگاپور انواع بسیار متفاوتی دارد که در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم:

  • Employment pass :

     ویزای ویژه نیروهای متخصص خارجی و مدیران اجرایی که متقاضی باید حداقل 3600 دلار حقوق ماهیانه داشته باشد.

  • Entrepass :

    این ویزا مختص کارآفرینان و اشخاصی می باشد که قصد راه اندازی استارتآپ در سنگاپور را دارند.

  • S Pass :

    ویزایی برای افراد با تخصص متوسط و درآمد ماهیانه 2 هزار و 300 دلار

  • Work Permit for foreign worker :

    برای مهاجرین متقاضی اشتغال در ساخت، تولید، معدن، خدمات و کشتی سازی

  • Work Permit for confinement nanny :

    ویژه پرستاران کودک می باشد.

  • Work permit for perfoming artiste :

    به منظور اشتغال در مراکز تفریحی و هتل هاست.

مدارک مورد نیاز کار در سنگاپور:

پس از دریافت پیشنهاد کاری مورد نظر از سنگاپور، اکنون باید جهت دریافت ویزای کار سنگاپور به صورت رسمی اقدام کرد. در این مرحله شخص باید مدارک کاملی را ارئه کند تا موفق به دریافت ویزای کار سنگاپور شود. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت دریافت این ویزا بیان شده اند:

  • گذرنامه معتبر
  • تکمیل فرم درخواست
  • دعوت نامه و پیشنهاد کاری معتبر از کارفرما
  • دو قطعه عکس
  • گواهی سلامت پزشکی
  • رزومه کاری و تحصیلی

نرخ بیکاری در سنگاپور:

یکی از مهم ترین عواملی که باید قبل از انتخاب یک کشور به عنوان مقصد مهاجرت کاری بررسی شود، نرخ بیکاری در آن کشور است. باید بررسی شود که آیا شرایط اشتغال در آن کشور برای مردم خود آن کشور مناسب است؟ تنها در این صورت می توان به آن کشور به عنوان مقصد مهاجرت نگاه کرد. سنگاپور نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. اصولا کشورهای جنوب شرقی آسیا، با وجود تراکم جمعیت، نرخ بیکاری پایین دارند. این نرخ بیکاری پایین نشأت گرفته از رشد اقتصادی، توسعه کارخانه ها و تولیدات عظیم و نیاز شدید به نیروی کار می باشد. در نمودار زیر مشاهده می شود که نرخ بیکاری سنگاپور در ده سال گذشته بسیار پایین می باشد. این نرخ پایین نشان از وضع مناسب اشتغال در سنگاپور می باشد.

نرخ بیکاری در سنگاپور

لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021:

همان گونه که بیان شد، اشخاصی که به دنبال دریافت ویزای کار سنگاپور هستند در قدم اول باید یک پیشنهاد کاری معتبر در این کشور یافت کنند. بنابراین بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در این قسمت می تواند مهم و اساسی باشد. اشخاص از این طریق با شناختن نیاز موجود در بازار کار سنگاپور، به صورت هدفمند به دنبال اشتغال خواهند بود. در سنگاپور مشاغلی از قبیل مدیر مالی، مدیر تولید، مدیر ساخت و ساز، نیروهای درمانی، نیروی متخصص IT و رسانه های دیجیتال، مهندس برق، مهندس شیمی و همچنین مدیر فروش و بازاریابی دارای تقاضای بسیار بالایی هستند. این مقاله توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور گردآوری و نگارش شده است. بنابراین هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع از نظر قانونی و شرعی صحیح نمی باشد.

میزان حقوق برای کار در سنگاپور:

طبیعی است که مهم ترین موضوع در بحث اشتغال، میزان درآمد باشد. بسیاری از افراد به هدف بهبود بخشیدن به وضعیت مالی زندگی شان مهاجرت می کنند. در سنگاپور میانگین درآمد به صورت سالیانه 67 هزار دلار سنگاپور می باشد. در جدول زیر تعدادی از مشاغل و درآمدهای آن ها آورده شده است:

ردیف شغل حداقل حقوق میانگین حقوق حداکثر حقوق
1 حسابدار 48.000$ 57.000$ 75.000$
2 مهندس برق 59.000$ 62.000$ 65.000$
3 مهندس مکانیک 59.000$ 62.000$ 65.000$
4 مدیر تولید 180.000$ 203.000$ 225.000$
5 مدیر فروش 75.000$ 83.000$ 90.000$
6 مدیر کنترل کیفیت 75.000$ 95.000$ 115.000$
7 مدیر IT 105.000$ 115.000$ 165.000$
8 مدیر پروژه 100.000$ 120.000$ 180.000$
9 معمار 105.000$ 128.000$ 150.000$
10 مدیر بازاریابی 150.000$ 155.000$ 160.000$

نحوه کاریابی در سنگاپور:

جهت دریافت ویزای کار سنگاپور متقاضی باید دعوت نامه کاری از سنگاپور داشته باشد. بنابراین موضوع نحوه کاریابی در سنگاپور اهمیت پیدا می کند. شخص در صورتی می تواند یک دعوت نامه کاری معتبر و با ارزش پیدا کند که رزومه پر باری داشته باشد و همچنین حرفه و تخصص وی در لیست مشاغل مورد نیاز موجود باشد. بنابراین در قدم اول شخص باید لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور در سال 2020 را بررسی کند. سپس باید بتواند یک رزومه خوب کاری و تحصیلی بنویسد و ارائه کند. روش های متفاوتی از قبیل سایت های کاریابی، موسسات کاریابی و همچنین روزنامه های محلی به منظور کاریابی در سنگاپور وجود دارند. در صورتی که رزومه شغلی و علمی مناسبی داشته باشید ولی در موضوع کاریابی به مشکل برخوردید، پیشنهاد می شود در خصوص ویزای جست جوی کار در آلمان مطالعه بفرمایید تا بتوانید بدون داشتن پیشنهاد کاری، به آلمان مهاجرت کاری داشته باشید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

مؤسسات کاریابی در سنگاپور:

همان طور که در بخش های بالا بیان شد، داشتن دعوت نامه کاری و پیشنهاد کاری معتبر از یک کارفرمای سنگاپوری، لازمه دریافت ویزای کار سنگاپور می باشد. مسائل مهم برای کارفرما و مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا نیز بررسی شد. راه های زیادی جهت دست یابی به پیشنهاد کاری در سنگاپور وجود دارد. یکی از این روش ها مراجه به سایت شرکت های بزرگ در این کشور می باشد. با معرفی خود و ارائه رزومه، می توانید درخواست کار در این شرکت ها را ثبت کرد. راه دیگر موسسات کاریابی و همچنین سایت های اینترنتی این موسسات می باشد. موسسات کاریابی نقش عمده ای در جذب نیروی کار ماهر به داخل این کشور دارند. شما در این موسسات نیز می توانید رزومه و درخواست خود را ثبت کنید. این موسسات اطلاعات و رزومه شما را به کارفرمایان مختلف ارائه می کنند و در صورت نیاز، از شما دعوت به عمل می آید. در ادامه تعدادی از این موسسات کاریابی در سنگاپور معرفی شده ند:

موسسات کاریابی در سنگاپور
 Randstad Singapore
Employment Agencies In Singapore – SMART RECRU
SG Recruiters Group Pte Ltd
Multiway Employment Pte Ltd – Singapore Top Employment
SG Recruiters Group
Permanent Personnel Services Pte. Ltd
ER Employment Agency
RGF Talent Solutions Singapore
ER Employment Agency

یکی از راه های عمده اشتغال در سنگاپور و دریافت ویزای کار سنگاپور، دریافت اجازه کار بعد از تحصیل در این کشور می باشد. البته در صورتی که به دنبال تحصیل در خارج از کشور با امکان اشتغال بعد از تحصیل باشید، کشورهایی مانند فنلاند، اتریش و یا هلند به شما پیشنهاد می شود.

بررسی ویزای همراه در سنگاپور:

افرادی که ویزای کار سنگاپور را دارند، با استفاده از ویزایی به نام (Dependant Pass) می توانند خانواده خود را در سنگاپور به همراه داشته باشند. در این فرآیند خانواده شامل همسر، فرزندان زیر 18 سال و همچنین فرزندان زیر 21 سال در صورت اثبات وابستگی می باشد. یکی از الزامات استفاده از این امتیاز، درآمد ماهیانه حداقل 6 هزار دلاری برای متقاضی اصلی کار در سنگاپور می باشد. جهت دریافت ویزای همراه برای خانواده در سنگاپور ارائه مدارک زیر الزامی می باشد:

  • سند ازدواج
  • گواهی تولد فرزندان
  • گذرنامه معتبر
  • تکمیل فرم درخواست
  • نامه بانکی تمکن مالی
  • ارائه محلی برای زندگی
  • اثبات درآمد ماهیانه مورد نظر در سنگاپور

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در سنگاپور:

می دانیم که یکی از روش های دریافت اقامت و تابعیت در یک کشور، مهاجرت از طریق کار می باشد. متقاضیانی که در حال اشتغال در سنگاپور هستند اقامت موقت کاری دارند. در صورتی که بخواهند این اقامت به اقامت دائم تبدیل شود، باید حداقل 3 الی 4 سال در این کشور کار و زندگی کرده باشند. البته کشور سنگاپور در زمره کشورهای مهاجر پذیر قرار نمی گیرد. همین امر باعث می شود که فرایند اعطای اقامت دائم به مهاجرین در سنگاپور، از روال معمول موجود سخت تر و طولانی تر شود. شخص در صورتی که اقامت دائم سنگاپور را به دست‌ آورده باشد، پس از گذشت حداقل 2 الی ۳ سال از زندگی در سنگاپور و همچنین تسلط به یکی از زبان های رایج در سنگاپور ( مالایی، انگلیسی، چینی و تامیل) می تواند جهت دریافت تابعیت سنگاپور و پاسپورت سنگاپور اقدام کند. پاسپورت سنگاپور چهارمین گذرنامه معتبر جهان محسوب می شود. با دارا بودن این پاسپورت می توان به 131 کشور جهان بدون ویزا سفر کرد.

ویزای کار سنگاپور و سخن پایانی:

ویزای کار سنگاپور، قوانین ویزای کار سنگاپور و همچنین شرایط دریافت این ویزا در این مقاله مورد نقدی علمی قرار گرفت. همان گونه که گفته شد، جهت دریافت ویزای کار سنگاپور، متقاضی می بایست با ارائه رزومه کاری قوی جهت دریافت یک دعوت نامه کاری معتبر اقدام کند. همچنین شخص در صورت دریافت این ویزا می تواند خانواده خود را نیز به همراه داشته باشد. البته با توجه به اینکه شخص جهت اشتغال در سنگاپور نیاز است که با زبان های محلی رایج در این کشور آشنا باشد، جهت مهاجرت کاری کشورهایی مانند اتریش، آلمان و کانادا پیشنهاد می شوند که بتوانید با زبان های بین المللی اشتغال داشته باشید. در مجموع در این مقاله به دنبال پاسخگویی به سوالات رایج در خصوص مهاجرت کاری به سنگاپور و ویزای کار سنگاپور بودیم. در صورتی که سوال دیگری در این خصوص داشته باشید، می توانید آن را در یخش دیدگاه انتهای همین صفحه مطرح کنید. همچنین می توانید از طریق تماس با موسسه با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره مهاجرتی دریافت کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه ویزای کار سنگاپور

اخذ ویزای کار سنگاپور در چه صورت امکان پذیر است؟

جهت اخذ ویزای کار سنگاپور شخص متقاضی باید یک پیشنهاد کاری معتبر از یک کارفرمای سنگاپوری داشته باشد.

✅ چه مشاغلی جزو لیست مشاغل مورد نیاز سنگاپور 2021 می باشد؟

در سنگاپور مشاغلی از قبیل مدیر مالی، مدیر تولید، مدیر ساخت و ساز، نیروهای درمانی، نیروی متخصص IT و رسانه های دیجیتال، مهندس برق، مهندس شیمی و همچنین مدیر فروش و بازاریابی دارای تقاضای بسیار بالایی هستند.

✅ متوسط درآمد کار در سنگاپور چه میزان است؟

درآمد کار در سنگاپور میانگین به صورت سالیانه 67 هزار دلار سنگاپور می باشد.

شغل های پردرآمد در سنگاپور کدامند؟

مدیر تولید، مدیر پروژه و مدیر IT از جمله شغل های پردرآمد در سنگاپور هستند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *