ویزای کار دانمارک

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی ویزای کار در دانمارک
  • ویزای کار در دانمارک
  • مدارک مورد نیاز کار در دانمارک
  • نرخ بیکاری در دانمارک
  • مشاغل مورد نیاز 2020 دانمارک
  • میزان حقوق در دانمارک
  • نحوه کاریابی در دانمارک
  • مؤسسات کاریابی در دانمارک
  • بررسی ویزای همراه دانمارک
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در دانمارک
  • سخن پایانی کار در دانمارک

ویزای کار دانمارک و مقدمه ای بر آن

  ویزای کاری دانمارک، نحوه مهاجرت کاری به دانمارک و چگونگی دریافت ویزای کار دانمارک در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار خواهد گرفت. اما چرا دانمارک؟ آیا کشور دانمارک کشوری مناسب برای مهاجرت کاری می باشد؟ آیا دریافت ویزای کاری دانمارک به راحتی امکان پذیر است؟ آیا با ویزای کاری دانمارک می توان اقامت دائم این کشور را دریافت کرد؟ این ها مسائلی هستند که متقاضیان مهاجرت در ذهن خود می پرورانند. موسسه حقوقی ملک پور در این قسمت می تواند کمک رسان شما باشد و نقش پررنگی در خصوص مهاجرت شما داشته باشد. شما می توانید در خصوص مهاجرت کاری به دانمارک و دریافت اطلاعات خاص در خصوص ویزای کاری دانمارک، با موسسه حقوقی ملک پور   تماس حاصل کرده و از مشاوره تلفنی رایگان ما استفاده کنید. در انتها نیز می توانید از بخش پرسش و پاسخ این سایت سوالات خود را مطرح کنید و اطلاعات مهاجرتی خود را بیفزایید.

شرایط عمومی ویزای کار دانمارک:

پادشاهی دانمارک، کشوری در اتحادیه اروپا و حوزه اسکاندیناوی که به عنوان شادترین کشور دنیا انتخاب شده است. واحد رسمی پول این کشور کرون دانمارک بوده و پایتخت این کشور، کوپنهاگ می باشد. جمعیت این کشور حدود 6 میلیون نفر می باشد که در مکانی واقع شده اند تا با کشور های نروژ، آلمان و سوئد همسایه باشند. این کشور در ناحیه شمالی کره زمین واقع شده و اگر با سرمای محیطی مشکل دارید، ممکن است طی شرایطی این کشور را انتخاب نکنید. اما اگر کسی واقعا بخواهد مهاجرت کند، دمای هوا خیلی تاثیری در انگیزه و انتخاب شخص نخواهد داشت. این کشور بر اساس نرخ بیکاری پایین خود، می تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت کاری باشد. اما در ابتدا باید دانست که این کشور در چه حدودی می تواند برای یک شخص متقاضی مهاجرت،‌ کمک رسان باشد. موسسه حقوقی ملک پور با داشتن بیش از 15 سال سابقه درخشان در حوزه مهاجرت و فعالیت های حقوقی بین المللی، می تواند چراغ راه شما باشد. از این رو در ابتدا باید به انواع ویزای کاری دانمارک بپردازیم.

دانمارک

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور دانمارک

ویزای کار در دانمارک:

عموما دریافت ویزای کاری دانمارک، از دو طریق می باشد. این ویزا که از معروف ترین ویزا های کاری اروپا می باشد، GR1 نام دارد. این ویزا برای اتباع ایرانی بسته شده است و به شما عزیزان توصیه و پیشنهاد نمی شود که برای این نوع ویزا اقدام کنید. برای دریافت یک ویزای جست و جوی کار مناسب تر، می توانید برای کشور های اروپایی مثل اتریش، آلمان یا حتی آفریقای جنوبی اقدام کنید. در ادامه به بررسی شرایط این ویزا می پردازیم.

  • ویزای GR1:

    این نوع ویزای کاری کشور دانمارک، به مانند اقامت کاری کانادا از طریق اسکیلد ورکرز می باشد. سیستم این نوع ویزا بر اساس جدول امتیاز بندی می باشد که شخص باید امتیازات مناسب را دریافت کند. سن مناسب متقاضی، تحصیلات مناسب در جهت شغل، سابقه کاری مناسب و سطح زبان مکفی برای این نوع اقامت مناسب می باشد. اعتبار این ویزای کاری دانمارک، به مدت دو سال بوده است.

  • اقدام از طریق job offer (پیشنهاد شغلی):

    متقاضی ممکن است از کارفرمای معتبر در کشور مقصد مثل دانمارک، دعوتنامه شغلی داشته باشد. دریافت پیشنهاد شغلی مناسب، باید با تاییدیه اداره کار و مهاجرت کشور مقصد یعنی دانمارک همراه باشد. عموما این پیشنهاد شغلی باید با طی شدن مدت زمان های معمول مثل سه ماه در خاک کشور مقصد و سه ماه دیگر در قاره اروپا منتشر شود. بعد از آن که شخصی مناسب کارفرما پیدا نشد، شخص می تواند از کشور های دیگر کاندید شود. سوابق کاری مناسب، سن و تحصیلات در جهت سابقه کار، از عوامل تاثیر گذار در دریافت پیشنهاد شغلی می باشد.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار دانمارک

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار دانمارک

مدارک مورد نیاز کار در دانمارک:

از اصلی ترین مراحل یک مهاجرت، تهیه مدارک و ارائه آن است. دریافت ویزای کاری دانمارک نیز از این قاعده مستثنی نیست. زمانی که مدارک شخص کامل باشد و به ترتیب در پرونده ارائه شود، نقصی از طرف مامور سفارت تذکر داده نمی شود. در این زمینه کارشناسان ما می توانند به شما عزیزان کمک کنند. چرا که با داشتن وکلای بین المللی زبده و ماهر، شانس بیشتری برای اخذ ویزا خواهید داشت. در ادامه تعدادی از مدارک مورد نیاز شما را برای شما ذکر کرده ایم.

  • پاسپورت
  • مدارک تحصیلی با ترجمه رسمی (شامل تمامی مدارک تحصیلی قبلی از جمله دیپلم 12 ساله، کارشناسی و ...)
  • مدارک سابقه کاری
  • مدارک شناسایی (شناسنامه و ...)
  • تاییدیه مدارک پزشکان از وزارت بهداشت و سلامت دانمارک
  • مدرک زبان معتبر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تکمیل و ارائه مدارک ویزای کاری دانمارک، می توانید با مشاورین ماهر موسسه تماس حاصل فرمایید.

نرخ بیکاری در دانمارک:

وقتی شخصی می خواهد ویزای کاری دانمارک را دریافت کند، اولین نکته ای که به ذهنش خطور می کند، این است که آیا منسب شغلی تعیین شده ای برای وی در دانمارک موجود است؟ آیا می توان این تضمین را داد که شخص بتواند شغل مورد نظر خود را بیابد؟ این ها از مسائلی هستند که هر متقاضی مهاجرت به هر کشوری از طریق کار در ذهن خود می پروراند. این نگرانی از آنجا می آید که هر چه نرخ بیکاری کشوری به نسبت جمعیت آن کشور در سطح کمتری باشد، قطعا امکان پیدا کردن شغل برای شخص خارجی و مهاجر نیز بیشتر است. خبر خوش برای متقاضیان مهاجرت این است که نرخ بیکاری کشور دانمارک از سال 2010 همواره در حال نزول بوده و سیر کاهشی را طی کرده است. پس می توان گفت که این کشور برای مهاجرت مناسب است.

نرخ بیکاری در دانمارک

مشاغل مورد نیاز 2020 دانمارک:

افرادی که به دنبال دریافت ویزای کاری دانمارک می باشند، در ذهن خود این موضوع را می پرورانند که اگر بتوانند وارد کشور دانمارک شوند، بهتر است که چه شغلی را برای خود در نظر گیرند. این یک سوال کاملا طبیعی و منطقی است. چرا که هر شخصی برای آینده خود نگران است. کشور دانمارک از زمره کشور های پیشرفته به حساب می آید. از آن جایی که در کشور های پیشرفته عموما افراد می توانند مشاغلی را انتخاب کنند که بیشتر جنبه های فنی و مهندسی دارد، می توان این اطلاعات را به شما عزیزان داد که این مشاغل شاید به جهت کارآمدی بیشتر در این سبک از کشور ها، بیشتر به کار می آید و شخص در خصوص یافتن شغل با شرایط بهتری مواجه می باشد. موسسه حقوقی ملک پور با در نظر گرفتن علم و سطح سواد کارشناسان، در چندین سال اخیر بهترین مشاغلی که می توانید بیابید و از رفاه بیشتری برای یافتن شغل برخوردار شوید را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

مشاغل مورد نیاز 2020 دانمارک
مهندس مکانیک مهندس IT
مهندس ساختمان پزشک
مهندس محیط زیست دندانپزشک
مهندس انرژی پرستار
مهندس برق برنامه نویس و توسعه دهنده سیستم ها
آموزگار ابتدایی و راهنمایی حسابرس
روانشناس تحلیل گر کسب و کار

میزان حقوق برای کار در دانمارک:

مسئله دیگر در خصوص دریافت ویزای کاری دانمارک، این است که شخص در مراحل قبلی شغل مورد نظر خود را پیدا می کند. اما این شغل، با چه در آمدی برای متقاضی همراه است؟ آیا درآمد شخص کفاف زندگی خود را در کشور دانمارک می دهد؟ از آنجایی که اکثر مهاجرین به همراه خانواده خود مهاجرت می کنند، آیا این هزینه ها می تواند یک زندگی را مدیریت کند؟ آیا شخص می تواند یک درآمد استاندارد داشته باشد؟ یکی از مواردی که می تواند هر شخص متقاضی مهاجرت را در زمینه کار و شغل ترغیب کند، درآمد ها و سطح رفاه اجتماعی می باشد. موسسه حقوقی ملک پور می تواند با در نظر گرفتن تحقیقات میدانی و تئوری برای شما عزیزان، این موضوع را در نظر بگیرد که با کار کردن در کشور دانمارک، در چه حدودی می توانید هزینه های خود را مدیریت کنید. جدول زیر به راحتی می تواند پاسخ تمامی سوالات شما را بدهد.

عنوان شغلی متوسط حقوق سالانه

(کرون دانمارک)

حسابدار 250.000
معمار 400.000
مدیر بازاریابی 427.000
پرستار 330.000
مدیر تولید 720.000
مهندس نرم افزار 476.000
آموزگار 300.000
طراح UX 378.000
توسعه دهنده وب 339.000
مدیر فروش 535.000
مشاور محیط زیست 205.000
روزنامه نگار 264.000

نحوه کاریابی در دانمارک:

زمانی که شخص در خصوص ویزای کاری دانمارک می خواهد اقداماتی انجام دهد، در ذهن خود این موضوع را دارد که چگونه می تواند در این کشور شغلی را بیابد؟ از کجا باید شروع کند؟ آیا می توان قبل از ورود به دانمارک شغل و شرکت مورد نظر خود را بیابد؟ به طور کلی موسسات کاریابی می توانند کمک شایانی را به شما عزیزان انجام دهند. به این صورت که کاریابی ها به دو صورت می باشد. یا شخص به صورت حضوری در کشور دانمارک به سراغ تحیقات میدانی خویش می رود، یا به صورت آنلاین. می تواند سایت ها و مقالات کاریابی را انتخاب کند و شغل و شرکت مورد نظر خود را در شهر مورد نظر بیابد. البته که سطح زبان شخص و سابقه کاری در حیطه تحصیلی خود و همچنین تحصیلات وی در این زمینه بسیار تاثیر گذار است.

مؤسسات کاریابی در دانمارک:

همانطور که در بخش قبلی بدان اشاره کردیم، موسسات کاریابی برای دریافت ویزای کاری دانمارک بسیار تاثیر گذار هستند. این موسسات در واقع با شرکت های کارفرما قراردادی دارند و می توانند شغل مورد نظر را برای متقاضی پیدا کنند. این موسسات در قبال کاری که برای فرد پیدا می کنند، عموما هزینه هایی دریافت می کنند. البته این قانون در شهر ها و کشور های مختلف تفاوت دارد. چرا که ممکن است از کارفرما این هزینه دریافت شود و یا از نیروی استخدامی. موسسه حقوقی ملک پور با تحقیقات فراوان توانسته است موضوع کاریابی را در کشور دانمارک برای شما عزیزان حل کند. در ادامه به بررسی برخی از سایت های کاریابی برای دریافت ویزای کاری دانمارک می پردازیم.

شما می توانید با مراجعه به این سایت ها از اطلاعات کافی مشاغل و نحوه مراجعه به کارفرمایان و همچنین میزان مشاغل موجود در شهر های مختلف کشور دانمارک با خبر شوید.

موسسات کاریابی در دانمارک
Forbundet Kommunikation og Sprog Human Power

Nordic Guru ApS

Manpower
Avignon Hartmanns
Jobcenter Kobenhavn Capax Recruitment

بررسی ویزای همراه در دانمارک:

اشخاصی که به دنبال دریافت ویزای کاری دانمارک می باشند، اگر به صورت خانوادگی بخواهند اقدام کنند، باید شرایط خود را منطبق با شرایط پذیرش خانواده در کشور دانمارک همراه سازند. در ابتدای امر باید بپردازیم که به چه شخصی همراه گفته می شود. فرزندان شخص اصلی که زیر 18 سال هستند و همچنین همسر قانونی وی که قصد مهاجرت و اقدام را به همراه شخص اصلی دارد. این افراد به صورت همراه می توانند در کنار شخص اصلی حضور یافته و از شرایط زندگی در کشور دانمارک استفاده کنند و ویزای دانمارک را دریافت کنند. عموما افرادی که در کشور دانمارک اقدام می کنند، می توانند اجازه کار تمام وقت داشته باشند و فرزندان زیر 18 سال نیز می توانند در مدارس دولتی کشور دانمارک تحصیل رایگان داشته باشند. این مقاله به صورت اختصاصی در خصوص ویزای کاری دانمارک نگارش شده و هر گونه کپی و رو نوشت از آن پیگرد قانونی خواهد داشت. پس در کشور دانمارک،‌ همراهان می توانند همزمان و به راحتی وارد کشور دانمارک شوند و از امتیازات خاصی برخودار باشند.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در دانمارک:

افرادی که به دنبال دریافت ویزای کاری دانمارک هستند، ‌اصلی ترین نکته ای که در ذهن خود می آورند، این است که چگونه اقامت دائم یا تابعیت کشور دانمارک را دریافت کنند؟ آیا می توان با کار کردن در کشور دانمارک اقامت دائم و یا تابعیت این کشور را دریافت کرد یا خیر.  موسسه حقوقی ملک پور در این موضوعات مطرحی، می تواند بهترین و موثق ترین پاسخ را به شما متقاضیان ارائه می دهد.

هر شخصی که به مدت 8 سال در کشور دانمارک قانونی حضور داشته باشد، می تواند برای دریافت اقامت دائم درخواست دهد. اما اگر در این کشور حضور ندارد و با پیشنهاد شغلی وارد این کشور شده اند، بعد از دریافت اقامت خود می توانند به دنبال این موضوع باشند. زمانی که یک شخص در کشور دانمارک مشغول به تحصیل می باشد، می تواند برای الحاق همراهان نیز درخواست همراهی دهد و خانواده خود را به همراه خود داشته باشد. برای دریافت تابعیت کشور دانمارک شخص باید به مدت 9 سال در این کشور حضور داشته باشد. همچنین دانستن زبان رسمی در حد پیشرفته نیاز است.

کار در دانمارک و سخن پایانی:

ویزای کاری دانمارک، نحوه مهاجرت کاری به دانمارک و چگونگی دریافت ویزای کار دانمارک در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار گرفت. کشور دانمارک کشوری برتر در زمینه های مهاجرت کاری و تحصیلی می باشد که همواره بهترین شرایط الحاق همراهان و همچنین شرایط فرد اصلی را برای مهاجرین در نظر گرفته است. از این رو متقاضیان زیادی هستند که هر ساله از طریق کار یا تحصیل توسط موسسه حقوقی ملک پور به این کشور مهاجرت می کنند. دانمارک کشوری می باشد که موسسه ملک پور به شما عزیزان از طریق تحصیل و یا کار پیشنهاد می کند. اگر خواهان دریافت ویزای کاری دانمارک هستید، می توانید با تماس با کارشناسان ماهر و زبده موسسه حقوقی ملک پور اطلاعات مهاجرتی خود را افزایش داده و آگاه شوید که چگونه می توان ویزای کاری دانمارک را دریافت کرد. همچنین در انتهای این بخش نیز می توانید از قسمت پرسش و پاسخ استفاه کنید و سوالات مهاجرتی خود را بپرسید تا افراد صاحب علم بدان پاسخ دهند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه ویزای کار دانمارک

✅ شرایط جذب نیروی کار در دانمارک برای ایرانیان چگونه است؟

ویزای کاری دانمارک، از دو طریق می باشد. یکی از معروف ترین ویزا های کاری اروپا GR1 نام دارد. که برای اتباع ایرانی بسته شده است. راه دوم به دست آوردن پیشنهاد کار از کارفرمایی در دانمارک است.

✅ عمده مشاغل موجود در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک 2020 مربوط به چه حوزه ای می باشد؟

مشاغل در حوزه فنی و مهندسی و هم چنین مشاغل حوزه پزشکی عمده مشاغل مورد نیاز دانمارک 2020 است.

✅ کارفرما در چه صورت می تواند با آگهی کار در دانمارک ، افراد خارجی را استخدام کند؟

در صورتی که در کشور دانمارک یا در حوزه اتحادیه اروپا فرد واجد شرایط پیدا نشود، با آگهی کار در دانمارک می توان افراد خارجی را استخدام کرد.

مدارک ویزای کار دانمارک برای ارائه به سفارت دانمارک برای اخذ ویزای کار چه مدارکی هستند؟

مدارک هویتی متقاضی، پیشنهاد یا قرارداد کار با کارفرمای معتبر، مدارک تحصیلی و کاری از جمله مدارک ویزای کار دانمارک برای  ارائه به سفارت دانمارک است.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      اگر از راه دور اقدام به کاریابی می کنید موسسات کاریابی می تواند به شما کمک کند. راه دیگر این است که در این کشور تحصیل کنید و پس از تحصیل فرصت کاریابی خواهید داشت.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *