ویزای کار آمریکا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی ویزای کار در آمریکا
  • ویزای کار در آمریکا
  • مدارک مورد نیاز کار در آمریکا
  • نرخ بیکاری در آمریکا
  • مشاغل مورد نیاز 2020 آمریکا
  • میزان حقوق در آمریکا
  • نحوه کاریابی در آمریکا
  • مؤسسات کاریابی در آمریکا
  • بررسی ویزای همراه آمریکا
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در آمریکا
  • سخن پایانی کار در آمریک

ویزای کار آمریکا و مقدمه ای بر آن

ویزای کار آمریکا ، مهاجرت به آمریکا از طریق کار و همچنین اخذ اقامت و تابعیت آمریکا از طریق کاریابی در این کشور در این نوشتار مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. از چه طریق می توان موفق به اخذ ویزای کار آمریکا شد؟ شرایط دریافت ویزای کار آمریکا چیست؟ کاریابی در آمریکا از چه طریقی میسر می باشد؟ در این نوشتار برآنیم تا تمامی نکات و مطالب مهم در رابطه با ویزای کار آمریکا را خدمت شما سروران شرح نماییم. کشور آمریکا به دلیل شرایط اقتصادی و نظام آموزشی بسیار قوی، مورد توجه مهاجران بسیاری است. مهاجرت به آمریکا و پاسپورت آمریکا از دیرباز متقاضیان بسیاری داشته است. به همین روی سعی بر این نهادیم تا در رابطه با کار در این کشور که از جمله پرطرفدار ترین مباحث است اطلاعات کامل و دقیقی خدمت شما سروران ارائه نماییم.

 اگر تمایل به مهاجرت به آمریکا دارید و نمی دانید از کجا باید شروع کرد، می توانید موضوع مرتبط را با استفاده از کلید واژه ملک پور در گوگل جستجو کنید. سپس مقالات متعدد موسسه حقوقی ملک پور در این رابطه را مطالعه نمایید. همچنین در صورتی که با مطالعه این مقاله همچنان سوالاتی در این باب دارید می توانید در قسمت پرسش و پاسخ همگانی و یا قسمت دیدگاه های انتهای همین مقاله مطرح نمایید تا در زمانی بسیار کم به سوالات شما پاسخ داده شود. اگر تمایل دارید اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید و یا شرایط خود را به جهت انتخاب راه درست مهاجرت بررسی نمایید، به خطوط موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.

شرایط عمومی ویزای کار آمریکا:

کشور آمریکا یا بهتر است بگوییم ایالات متحده آمریکا از جمله پهناورترین کشورها از نظر مساحت و پرجمعیت ترین کشورها می باشد. کشور آمریکا به واسطه صنایع متعدد، اقتصاد قوی و تاثیر گذار در کل دنیا و همچنین مسائل سیاسی نقشی تعیین کنند در کل دنیا ایفا می کند. به سبب سرعت بالای پیشرفت در همه زمینه های علمی و اقتصادی و آموزشی متقاضیان بسیاری، سودای مهاجرت به آمریکا را در سر می پرورانند. جمعیت آمریکا به صورت تقریبی معادل 328 میلیون نفر است و مساحت این کشور پهناور  در حدود 9.840 هزار کیلومتر مربع می باشد. ویزای کار آمریکا می تواند به دلیل شرایط مناسب اقتصادی و وجود صنایع پر رونق موجب اخذ اقامت و تابعیت این کشور گردد. همین امر می تواند علاقه بسیاری جهت کسب ویزای کار آمریکا باشد. آب و هوای ایالات متحده آمریکا با توجه به وسعت پهناور آن در منطقه های مختلف این کشور متفاوت می باشد. به طوری که در برخی مناق بسیار گرم و خشک، برخی مناق مرطوب و معتدل و برخی دیگر از مناطق دارای آب و هوایی بسیار سرد و کوهستانی می باشد. زبان انگلیسی زبان رسمی کشور آمریکا است. آمریکا چهارمین کشور پهناور دنیا از نظر مساحت است و همچنین سومین کشور پرجمعیت دنیا محسوب می شود. آمریکا در بسیاری از زمینه ها رتبه اول را در دنیا تصاحب کرده است. کشور آمریکا در بسیاری از زمینه ها اولین ها را به خود اختصاص داده که اقتصاد یکی از آنها می باشد. شاید جالب باشد بدانید به سبب پیشرفت های چشمگیر این کشور در زمینه های متعددی مانند علم و فناوری و همچنین کیفیت بالای زندگی و اقتصاد مطلوب این کشور سالانه پذیرای مهاجران بسیاری از سراسر جهان می باشد. اگر تمایل دارید در رابطه با چگونگی مهاجرت به آمریکا و اخذ پاسپورت آمریکا اطلاعاتی کسب نمایید مطالعه این نوشتار را از دست ندهید.

امریکا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور آمریکا

ویزای کار در آمریکا:

ویزای کاری آمریکا انواع متعددی دارد. هر کدام از انواع ویزاهای کاری آمریکا تحت شرایطی خاص به متقاضیان اعطا می شود که تنها با دارا بودن شرایط لازم متقاضیان موفق به کسب آن می گردند. افرادی که شرایط ویزاهای کاری آمریکا به شرح زیر را نداشتند می توانند از طریق ویزای تحصیلی آمریکا وارد این کشور گردند و با یافتن کار مناسب وارد بازار کار این کشور گردند. از جمله انواع ویزاهای کاری آمریکا و الزامات آن عبارتند از:

انواع ویزا توضیحات
ویزای های تخصص حرفه ای H-1B متقاضیان ویزای کار آمریکا با توجه به نوع تخصص خود می توانند درخواست این ویزا را به سفارت آمریکا ارائه دهند. این ویزا به متقاضیانی تعلق می گیرد که با در دست داشتن مدارک تحصیلی مرتبط و همچنین سوابق کاری مرتبط جهت اخذ این ویزا برای کار در پروژه های دولتی و تولیدی مشترک توسط وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اقدام می کنند. این نوع از ویزای آمریکا مهاجرتی می باشد و متقاضی پس از مدت مشخصی می توان اقامت دائم آمریکا را دریافت نماید.
موافقت نامه تجاری ویزای H-1B1 این نوع از ویزای کار آمریکا به متقاضیانی تعلق می گیرد که از اتباع شهرهای شیلی و یا سنگاپور باشند. متقاضیان به جهت اخذ این نوع ویزا باید مدرک تحصیلی کارشناسی و 4 سال سابقه کاری مرتبط به رشته تحصیلی خود داشته باشند. این نوع از ویزای آمریکا مهاجرتی می باشد و متقاضی پس از مدت مشخصی می توان اقامت دائم آمریکا را دریافت نماید.
ویزای کارگر موقت کشاورزی ویزای H-2A این نوع از ویزای کار آمریکا تنها در فصول خاصی به متقاضیان ارائه می گردد و موقت می باشد و تنها در رابطه با مشاغل مرتبط با کشاورزی ارائه می گردد. لازم به ذکر است که این نوع ویزا توسط دولت آمریکا تنها برای شهروندان کشورهای خاصی در نظر گرفته می شود. این نوع ویزا آثار مهاجرتی و اخذ اقامت کاری برای متقاضیان نخواهد داشت.
ویزای کارگر غیر از کشاورزی ویزای H-2B این نوع از ویزای کار آمریکا نیز به صورت موقت به کارگران اعطا می شود و تنها برای کارگران در مشاغل کشاورزی محدود نمی شود و در زمینه سایر مشاغل می باشد. این نوع ویزا نیز به شهروندان کشورهای خاصی در نظر گرفته شده است. این نوع ویزا آثار مهاجرتی و اخذ اقامت کاری برای متقاضیان نخواهد داشت.
شرکت در برنامه های بین المللی و فرهنگی ویزای Q-1 این نوع از ویزای کار آمریکا به متقاضیانی اعا می گردد که به قصد آموزش علمی و یا آموزش فرهنگ و سنت های خود در کشور آمریکا به این کشور سفر می کنند و به صورت کلی در برنامه های بین المللی و تبادل فرهنگی فعالیت دارند. این نوع ویزا آثار مهاجرتی و اخذ اقامت کاری برای متقاضیان نخواهد داشت.
ویزای وزشکاری و یا عضویت در تیم ویزای P-1 این نوع ویزا به ورزشکارانی اعطا می شود که در غالب شرکت در مسابقات بین المللی و یا عضویت در تیم های ورزشی کشور آمریکا وارد این کشور می شوند. این نوع ویزا آثار مهاجرتی و اخذ اقامت کاری برای متقاضیان نخواهد داشت.
ویزای هنرمندان نوع ویزای P-2 این ویزا به فعالینی که بین دو سازمان در ایلات متحده و همچنین کشورهای خارجی مشغول به فعالیت هستند اعطا می گردد تا تردد به آمریکا برای آنها آسان تر گردد.
ویزای هنرمندان و سرگرمی P-3 این ویزا به افرادی اعا می شود که در غالب فعالیت های هنری مثل شرکت در یک تئاتر و یا فیلم و … قصد ورود به کشور آمریکا را دارند. لازم به ذکر است که متقاضیانی که مدرس رشته های مختلف هنری هستند و البته در سطح بین المللی شناخته شده اند، نیز می توانند از این ویزا استفاده کنند.
ویزای کار آموز یا بازدید کننده ویژه ویزای H-3 این نوع ویزا به متقاضیانی اعطا می گردد که به قصد کار آموزی وارد کشور آمریکا می شوند. این نوع ویزا دارای شرایط و الزامات خاصی می باشد که یکی از آنها نبود شرایط لازم برای کارآموزی متفاضی در کشور خود می باشد.
انتقال نیروی کاری در شعبات شرکت ویزای L این نوع از ویزای کار آمریکا به متقاضیانی ارائه می شود که شاغل در شرکتی باشند که تمایل به افتتاح یکی از شعبات خود در آمریکا را دارد. لازم به ذکر است متقاضی باید در طی 3 سال اخیر یک ماه در آمریکا کار کرده باشد.
فردی با توانایی ویژه نوع ویزای O این نوع از ویزای کار آمریکا به متقاضیانی اعطا می گردد که دارای سوابق درخشانی در زمینه های علمی، هنری، آموزشی، ورزشی و یا دستاورد های فوق العاده هستند. اعطای این نوع ویزا نیز در شرایط خاص و به تعداد بسیار محدود میسر خواهد بود .

لازم به ذکر است که اخذ انواع ویزای آمریکا به دلیل قوانین وضع شده توسط رئیس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا برای شهروندان ایرانی میسر نخواهد بود.

مدارک مورد نیاز کار در آمریکا:

متقاضیانی که تمایل به اخذ ویزای کار آمریکا دارند باید از این مطلب آگاهی داشته باشند که ارائه مدارک صحیح و به موفق تاثیر بسزایی در موفقیت در پرونده و اخذ ویزای این کشور دارد. به دلیل حساسیت بسیار در پروسه اخذ ویزا پیشنهاد می کنیم مراحل این پروسه را تحت نظارت وکلای مسلط به قوانین مهاجرتی سپری نمایید موسسه حقوقی ملک پور آماده است تا شما سروران را در این پروسه و پروسه های نظیر آن یاری رساند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند به صورت آنلاین در سایت سفارت این آمریکا درخواست وقت سفارت خود را ثبت نمایند. مدارک لازم مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری کشور آمریکا عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس
  • مدارک تحصیلی
  • سوابق کاری مرتبط با رشته تحصیلی
  • مدرک زبان مرتبط با ویزای کاری
  • گواهی عدم سوء سابقه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • تمکن مالی
  • رسید فیش پرداختی فرم ویزا
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • مدارک هویتی نظیر شناسنامه و کارت ملی

نرخ بیکاری در آمریکا:

نرخ بیکاری در هر کشور ارتباط مستقیمی با بازار کسب و کار و اقتصاد هر کشوری دارد. اگر تمایل دارید با نیت کاریابی وارد یک کشور گردید به نرخ بیکاری آن کشور توجه ویژه ای داشته باشید. چرا که هر چه میزان نرخ بیکاری یک کشور پایین تر باشد نشان دهنده اقتصاد سالم و پویای آن کشور خواهد بود. نرخ بیکاری نشان از این دارد که از تعداد مشخصی از شهروندان هر کشور چه میزان از آنها صاحب مشاغل و در نهایت صاحب درآمد هستند و همه اینها نشان از این دارد که چقدر اقتصاد یک کشور داری پیشرفت می باشد. کشور آمریکا به دلیل دارا بودن صنایع متعدد، اقتصاد پویا و فعال و همچنین داشتن رونق بالای کسب و کار می تواند مقصد مناسبی به جهت کار باشد. نرخ بیکاری کشور آمریکا در سال2020 معادل 3.6 درصد می باشد، که نشان از این دارد که از هر 100 نفر حداقل 96 نفر از شهروندان این کشور صاحب شغل و درآمد هستند. پس اگر متقاضیان بسیاری تمایل به اخذ ویزای کار آمریکا را دارند می توان گفت خارج از تصور نخواهد بود. در ادامه نمودار نرخ بیکاری آمریکا را در سال های اخیر می توانید مشاهده نمایید.

نمودار نرخ بیکاری در امریکا

مشاغل مورد نیاز 2020 آمریکا:

متقاضیانی که تمایل به دریافت ویزای کار آمریکا دارند باید به این نکته توجه نمایند که آیا کشور آمریکا در زمینه تخصص کاری آنها نیاز به نیروی کاری دارد یا خیر؟ چرا که نیاز بازار کار به نیروی متخصص در مشاغل مورد نیاز این امکان را به متقاضیان می دهد که با جستجوی کار، موفق به دریافت پیشنهاد کاری مرتبط با تخصص خود گردند. کشور آمریکا در سال 2020 به نیروهای متخصص در زمینه های شغلی زیر نیاز دارد.

مشاغل مورد نیاز 2020 آمریکا
زمین شناسان زمین شناسان آب
مهندسی جوش بیهوشی
روانپزشک عمومی روانپزشک قانونی
مهندسی نفت مهندسی حفاری
مهندسی مایع مهندسی ابزار و کنترل

مهندسی هوا فضا

مهندسی برق
مهندسی کنترل مهندسی شیمی
مهندسی معدن و زغال سنگ مدیر عملیاتی
مهندس نرم افزار مهندسی ژئوتکنیک
تحلیل گر امنیت اطلاعات مهندسی پنل مخزن
روانپزشک مهندسی مکانیک ژئو
پزشکی اضطراری توسعه دهنده وب
زنان و زایمان تحلیلگر داده
پرستاران متخصص ژئوتکنیک
رادیو گرافی های پزشکی مهندسی مکانیک خاک
پرستاران مهندسی ژئوتکنیک معدن
رادیو گرافی های پزشکی

میزان حقوق برای کار در آمریکا:

میزان حقوق دریافتی برای مشاغل مختلف از جمله موارد بسیار مهمی است که همه افراد توجه ویژه ای به آن دارند چرا که متقاضیان با درآمد ماهیانه خود قادر به تامین هزینه های زندگی خود و خانواده شان هستند. متوسط دستمزد ساعتی در آمریکا معادل 42 دلار است که بدین معنی است که به صورت متوسط هر فرد با یک ساعت کار در کشور آمریکا می تواند 42 دلار درآمد داشته باشد. در ادامه می توانید میزان حقوق مشاغل مختلف را مشاهده نمایید.

عنوان شغلی میانگین درآمد (دلار آمریکا)
معلم دبستان 60،400
معلم دبیرستان 71،300
صندوقدار 47100
مدیر فروش 137،000
نماینده فروش 58،600
مهندس زیست پزشکی 76،900
داروساز 104،000
روزنامه نگار 87،600
وکیل 130،000
مامور پلیس 66،900
برنامه نویس / برنامه نویس 73،700
مدیر فناوری اطلاعات 131،000
مهندس شبکه 76300
تکنسین کامپیوتر 65100
مدیر منابع انسانی 125،000
دندانپزشک 219،000
متخصص تغذیه 192،000
تکنیسین آزمایشگاه 63،000
پرستار 71،700
حسابدار 58،900
دستیار حسابداری 58،400
مدیر حسابداری 113،000
حسابدار 44.900
حسابدار خبره 79،400
خزانه دار شرکت 153،000
تحلیلگر مالی 93،800
مدیر مالی 168،000
حسابرس داخلی 91،500
مهندس هوافضا 100،000
کنترل کننده ی ترافیک هوایی 87،100
مهماندار هواپیما 77800
خلبان 101،000
معمار 82،700
مکانیک 46،700
مدیر شعبه بانک 123،000
معلم 68200 دلار
مترجم 79،400
تحلیلگر کسب و کار 110،000 تومان
مدیر توسعه تجارت 128،000 تومان
مدیر پروژه 106،000 تومان
مهندس عمران 78،600 تومان
مدیر پروژه ساخت و ساز 107،000 تومان
مدیر بهداشت و ایمنی 56،700 توما
مهندس عمران 77100 تومان
مهندس برق 82،500 تومان
مهندس 80،700 تومان
مهندس مکانیک 81،900
مدیر اجرایی 200،000 تومان
مدیر ارشد مالی 177،000 تومان
مدیر کل 148،000 تومان
مدیر پروژه 99،400

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق دریافتی در سال های اخیر را با هم مقایسه نمایید.

میزان حقوق در سال های اخیر در آمریکا

در نمودار زیر می توانید قیاس میان نیروی کاری خانم و آقا در میزان حقوق دریافتی را مشاهده نمایید.

نحوه کاریابی در آمریکا:

ویزای کار امریکا انواع مختلفی دارد که بسته به نوع ویزای دریافتی امکان ورود به کشور آمریکا و جستجوی کار نیز برای متقاضیان وجود دارد. متقاضیانی که تمایل به یافتن کار مناسب در کشور آمریکا دارند می توانند با ارتباط گرفتن با موسسات کاریابی معتبر در این کشور با ارسال رزومه کاری و تحصیلی خود به کمک موسسات کاریابی به دنبال کار مناسب بگردند. البته لازم به ذکر است به دلیل ممنوعیت ورود ایرانیان و همچنین عدم امکان اخذ ویزای کاری کشور آمریکا این مطلب برای شهروندان ایرانی کمی تا قسمتی ناممکن خواهد بود. البته می توان امیدوار بود که قوانین تغییر کند تا موفق به اخذ ویزاهای کشور آمریکا شد. اگر تمایل به اخذ ویزای کاری دارید می توانید روش های ویزای جستجوی کار اتریش، ویزای جستجوی کار آلمان و یا اسکیل ورکر کانادا را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید در بهترین کشورهای جهان موفق به کاریابی و در نهایت اخذ اقامت دائم و پاسپورت گردید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

مؤسسات کاریابی در آمریکا:

همانطور که در پاراگراف قبل ذکر شد متقاضیانی که موفق به اخذ ویزای کار آمریکا می شوند می توانند به کمک موسسات و سایت های کاریابی موفق به کاریابی در کشور آمریکا شوند. در ابتدا متقاضیان باید رزومه کاری و تحصیلی خود را به این موسات ارسال نمایند تا بسته به تخصص متقاضی کار مناسب را برای وی بیابند. حتی متقاضی می تواند از طریق ایمیل قبل از ورود به آمریکا مکاتبات لازم را انجام داده و رزومه کامل خود را ارسال نماید تا قبل از ورود وی پروسه کاریابی در این کشور آغاز گردد. در ادامه می توانید با برخی از موسسات و سایت های کاریابی معتبر در آمریکا آشنا شوید.

سایت های کاریابی در آمریکا موسسات کاریابی در آمریکا
Careerbuilder Aerotek
Monster Pridestaff
Linkedin جاب اسپرینگ آمریکا
Indeed Workbrige associate
Loftin Staffing Services موسسه کاریابی نشنال ایونت
Kforce موسسه کاریابی بالا بوستا آمریکا
Robert Half
TEKsystems

بررسی ویزای همراه در آمریکا:

ویزای همراه در هر یک از انواع ویزا از اهمیت ویژه ای برای متقاضیان برخوردار می باشد. همراهان به همسر و معمولا فرزندان زیر 18 متقاضی اطلاق می گردد. در صورتی که متقاضی به واسطه ویزای کار آمریکا وارد این کشور شد و موفق به یافتن کار مناسب گشت می تواند پس از 1 الی 2 از دریافت کارت اقامت کاری خود درخواست الحاق خانواده را به اداره مهاجرت این کشور تسلیم نماید. لازم به ذکر است که همراهان متقاضی ویزای کار کشور آمریکا می توانند به تحصیل رایگان و یا حتی کار در آمریکا بپردازند و خدماتی که یک شهروند عادی آمریکا دریافت می کند، دریافت نمایند. در ادامه مدارک لازم به ذکر ویزای همراه خدمت شما سروران شرح داده خواهد شد.

  • پاسپورت همراهان
  • عکس
  • فرم درخواست ویزای تکمیل شده
  • ارائه مدارک مبنی بر تولد فرزندان ( در صورت داشتن فرزندان)
  • سند ازدواج
  • اثبات تمکن مالی برای تامین خانواده
  • اثبات داشتن محل اسکان برای خانواده

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در آمریکا:

متقاضیانی می توانند به واسطه دریافت ویزای کار آمریکا موفق به دریافت کارت اقامت دائم و پاسپورت این کشور شوند که پس از ورود به واسطه ویزای کاری موفق به کاریابی شوند و حداقل سه سال در آمریکا زندگی و کار نمایند و مهم تر از همه مالیات بپردازند. لازم به ذکر است که ویزای کاری آمریکا به شهروندان ایرانی تعلق نمی گیرد و شهروندان ایرانی در حال حاضر به دلیل قوانینی که توسط ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا وضع شده امکان دریافت انواع ویزاهای این کشور را یا ندارند و یا به سختی و طی نمودن مسیر های پر پیچ و خم میسر می گردد که با رهنمودهای وکلای مهاجرتی مسلط به قوانین این امر شاید امکان پذیر باشد. اگر تمایل به دریافت پاسپورت آمریکا دارید باید بدانید که پس از 3 سال که موفق به اخذ کارت اقامت دائم آمریکا شدید پس از 2 الی 3 سال با اثبات تسلط به زبان آمریکا و قبولی در آزمون های مبنی بر شناخت تاریخ و فرهنگ این کشور می توانید به این مهم دست یابید. لازم به ذکر است با اخذ ویزاهای کاری مهاجرتی این امکان وجود دارد که به تابعیت رسید و ویزاهای غیر مهاجرتی این قابلیت را ندارند .

ویزای کار آمریکا و سخن پایانی:

ویزای کار آمریکا ، انواع ویزای کار آمریکا و همچنین مشاغل مورد نیاز آمریکا 2020 در این نوشتار مورد بررسی علمی قرار گرفت. علاقمند به دریافت ویزای کار آمریکا هستید؟ متاسفانه برای شهروندان ایرانی در حال حاضر در دسترس نمی باشد. اگر دارای مدارک عالی تحصیلی و سوابق کاری درخشان هستید و تمایل به اخذ ویزای کاری کشورهای پیشرفته را دارید این امکان برای شما سروران فراهم است تا با استفاده ویزاهای جستجوی کار وارد کشورهای مطرح اروپایی گردید و به دنبال کار بگردید و در نهایت وارد بازار کار شوید. در صورتی که با مطالعه مقاله ویزای کار آمریکا همچنان سوالاتی در این راستا برای شما سروران موجود است می توانید در بخش پرسش و پاسخ همگانی و یا بخش دیدگاه های همین نوشتار مطرح نمایید تا در زمانی کوتاه به پاسخ کامل دست یابید و یا می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه ویزای کار آمریکا

پيدا كردن كار در آمريكا از چه طریقی میسر می باشد؟

متقاضیانی پیدا کردن کار در آمریکا می توانند با ارتباط گرفتن با موسسات کاریابی معتبر در این کشور با ارسال رزومه کاری و تحصیلی خود به کمک موسسات کاریابی به دنبال کار مناسب بگردند.

✅ توجه به لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا 2020 در هنگام اخذ ویزای کار آمریکا چه ضرورتی دارد؟

نیاز بازار کار به نیروی متخصص در مشاغل مورد نیاز این امکان را به متقاضیان می دهد که با جستجوی کار، موفق به دریافت پیشنهاد کاری مرتبط با تخصص خود گردند.

✅ میزان درآمد شغل ها در آمریکا  چه مقدار است؟

متوسط درآمد شغل ها در آمریکا  ساعتی 42 دلار است. به صورت متوسط هر فرد با یک ساعت کار در کشور آمریکا می تواند این درآمد را داشته باشد.

بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا چه شغلی می باشد؟

مشاغل موجود در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا 2020 به دلیل نیاز به نیروی کار، قطعا جزو بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا برای کاریابی می باشند.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام دوست عزیز.
      در حال حاضر با توجه به روابط دو کشور، امکان گرفتن هر نوع ویزای کار برای پاسپورت ایرانی تقریبا بعید است.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *