موسسات کاریابی در استرالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در استرالیا
  • نرخ بیکاری در استرالیا
  • لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021
  • میزان حقوق مشاغل در استرالیا
  • بررسی روش های کاریابی در استرالیا
  • مؤسسات کاریابی در استرالیا
  • ویزای کار استرالیا
  • مدارک ویزای کار در استرالیا
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در استرالیا
  • موسسات کاریابی در استرالیا و سخن پایانی
موسسات کاریابی در استرالیا

موسسات کاریابی در استرالیا و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در استرالیا، حقوق کار در استرالیا، شغل های پر درآمد استرالیا، شرایط کاریابی در استرالیا، معرفی موسسات کاریابی در استرالیا را در مقاله موسسات کاریابی در استرالیا به صورت علمی و تخصصی مورد بررسی قرار خواهیم داد. حقوق کار در استرالیا به صورت متوسط برای هر سال چه مقدار می باشد؟ شغل های پر درآمد استرالیا کدامند؟ بهترین راه برای پیدا کردن کار در استرالیا کدام روش می باشد؟ ممکن است شما عزیزان نیز این سوالات را در ذهن خود داشته باشد. ما در مقاله موسسات کاریابی در استرالیا سعی داریم تا ابهامات شما عزیزان را در خصوص کار در استرالیا و نحوه کاریابی در این کشور را رفع نماییم. موسسه حقوقی ملک پور به شما دوستان متقاضی که خواهان مهاجرت به کشور های سطح اول جهان می باشید خدمات ارائه می نماید. شما می توانید پس از تماس به دفاتر موسسه، به صورت رایگان با کارشناسان موسسه به مشاوره بپردازید.

شرایط عمومی کار در استرالیا:

کشور استرالیا یکی از بزرگترین کشورهای جهان می باشد که در کوچک ترین قاره جهان واقع شده است. کانبرا پایتخت کشور استرالیا می باشد و شهر های سیدنی و ملبورن از مهم ترین شهر های استرالیا می باشند. می توان به جرات کشور استرالیا را یکی از برترین و تاثیرگذار ترین اقتصاد های دنیا نامید. این کشور فوق العاده زیبا با وجود نرخ بیکاری پایین و شرایط خوب اقتصادی در هر سال افراد بی شماری را از گوشه و کنار دنیا به سمت خود جذب می کند. یکی از اصلی ترین و کم هزینه ترین راه های مهاجرت به کشور استرالیا، مهاجرت از طریق کار می باشد. مهاجرت کاری به کشور استرالیا مانند کشور کانادا بر اساس سیستم امتیاز بندی می باشد و متقاضیان مهاجرت به استرالیا باید با توجه شرایط خودشان امتیازات لازم را در سیستم امتیاز بندی استرالیا برای مهاجرت کاری به این کشور به دست آورند. در ادامه به صورت کامل شرایط کاریابی در استرالیا را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

نرخ بیکاری در استرالیا:

نرخ بیکاری در هر کشور، یکی از اصلی ترین مواردی است که افراد متقاضی باید قبل از اقدام به مهاجرت به بررسی آن بپردازند. در این بخش با قرار دادن نرخ بیکاری در کشور استرالیا متوجه خواهیم شد که نرخ بیکاری در این کشور به چه میزان می باشد. باید گفت افرادی که تمایل دارند تا مهاجرت کاری به استرالیا داشته باشند باید بدانند این کشور از شرایط اقتصادی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. با توجه به آخرین آمار منتشر شده از نرخ بیکاری استرالیا این کشور در ماه مارس سال 2021 نزدیک به 5.6 درصد بوده است که پایین ترین آمار در یک سال گذشته می باشد. با نگاهی به نمودار زیر می توانید نرخ بیکاری کشور استرالیا را در یک سال گذشته مشاهده نمایید.

نمودار نرخ بیکاری در استرالیا

لیست مشاغل مورد نیاز در استرالیا2021

در ادامه مقاله موسسات کاریابی در استرالیا به بررسی لیست مشاغل استرالیا خواهیم پرداخت. استرالیا از کشور های مهاجر پذیر می باشد که به دلیل کمبود نیروی کار ماهر، هر ساله نیرو های کاری بسیاری تمایل دارند تا جهت ورود به بازار کار به آن مهاجرت کنند. یکی دیگر از مسائلی که متقاضیان پس از تصمیم بر مهاجرت به استرالیا باید مورد بررسی قرار دهند و این بررسی می تواند به اشخاص در راه مهاجرت به استرالیا کمک بسیاری کند بررسی لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا می باشد. همان طور که اشاره شد کشور استرالیا در مشاغل خود با کمبود نیروی کاری ماهر مواجه است و این می تواند یک نکته مثبت برای افراد واجد شرایط باشد. افراد پس از بررسی لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا، در صورتی که رشته کاری آن ها جز مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد می توانند برای مهاجرت کاری به این کشور اقدام نمایند. در ادامه نام برخی از مشاغل مورد نیاز استرالیا را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021
حسابدار
مدیر تبلیغات
مهندس هوانوردی
خلبان هواپیما
مهندس کشاورزی
مهندس تعمیر و نگهداری هواپیما
متخصص بیهوشی
برنامه نویس
معمار
مهندس پزشکی
قایق ساز و تعمیرکار
گیاه شناس

میزان حقوق مشاغل در استرالیا:

در ادامه مقاله موسسات کاریابی در استرالیا به بررسی میزان حقوق و درآمد مشاغل در این کشور می پردازیم. بررسی میزان حقوق و درآمد در مشاغل مختلف برای افرادی که تمایل دارند تا به سایر کشور ها مهاجرت نمایند یک موضوع جذاب می باشد. اطلاع از حقوق و میزان درآمد در استرالیا به فرد متقاضی این امکان را می دهد تا حدودی با شرایط درآمد در این کشور آشنا شوند. قابل ذکر است میزان حقوق و درآمد در مشاغل مختلف در استرالیا به شدت متغیر است. حقوق مشاغل در استرالیا به موضوعات مختلفی بستگی دارد، مواردی مانند سطح تحصیلات، سابقه کاری، میزان سختی کار، شهر محل کار و… از مهم ترین موضوعاتی هستند که در افزایش حقوق یک نیروی کار تاثیر مستقیم دارند. افرادی که دارای تحصیلات عالیه و سوابق کاری بالا می باشند می توانند در شغل های پر درآمد استرالیا مشغول به کار شوند. به صورت میانگین و متوسط حقوق و درآمد مشاغل مختلف در استرالیا برای هر سال کار در این کشور 90.800 دلار استرالیا می باشد، حداقل حقوق در این کشور برای یک سال کار 23000 دلار استرالیا و حداکثر حقوق سالانه 405.000 دلار کانادا می باشد. در ادامه این عنوان جدولی از حقوق و درآمد در کشور استرالیا را برای شما قرار داده ایم:

مشاغل میزان درآمد سالانه(دلار استرالیا)
دفتر دار 42.800 دلار استرالیا
تحلیل گر مالی 122.000 دلار استرالیا
عکاس 50.800 دلار استرالیا
مهندس هوافضا 114.000 دلار استرالیا
خلبان 160.000 دلار استرالیا
مربی مهدکودک 36.000 دلار استرالیا
مهندس عمران 88.800 دلار استرالیا
مدیر پروژه ساخت و ساز 155.000 دلار استرالیا
مهندس برق 93.000 دلار استرالیا
مهندس مکانیک 91.800 دلار استرالیا
دندان پزشک 214.000 دلار استرالیا
تکنسین آزمایشگاه 72.800 دلار استرالیا
پرستار 72.600 دلار استرالیا
توسعه دهنده، برنامه نویس 93.900 دلار استرالیا

بررسی روش های کاریابی در استرالیا:

در ادامه مقاله موسسات کاریابی در استرالیا در این بخش به بررسی نحوه کاریابی در این کشور خواهیم پرداخت. همانگونه که گفته شده مهاجرت به استرالیا از طریق کار بر اساس سیستم امتیاز بندی می باشد. متقاضیانی که از طریق ویزای کار ساب کلاس 189 اقدام می کنند می توانند بر اساس ویژگی های فردی با کسب امتیازات لازم بدون دریافت پیشنهاد کاری به استرالیا مهاجرت کاری داشته باشند. اما در دیگر ویزا های کار کشور استرالیا نیاز است تا فرد در این کشور از سوی یک کارفرما پیشنهاد کاری دریافت کنند و همراه با پیشنهاد کاری و کسب امتیازات لازم برای اخذ ویزای کاری استرالیا اقدام کنند. کاریابی در کشور استرالیا یکی از مهم ترین مراحل مهاجرت کاری به این کشور محسوب می شود. می توان گفت بهترین روش برای جستجوی کار در این کشور مراجعه به سایت ها و موسسات کاریابی در استرالیا می باشد. کارفرمایانی که در کشور استرالیا به نیروی کاری نیاز دارند، با دادن اطلاعات از شغل و نیروی کاری مورد نظر به موسسات کاریابی در استرالیا درخواست خود را برای جذب نیرو اعلام می کنند. افراد جویای کار نیز با ارسال رزومه و مشخصات خود برای موسسات کاریابی در استرالیا برای پیدا کردن کار در استرالیا درخواست می دهند. در صورتی که فرد واجد شرایط باشد می تواند به انجام مصاحبه با کارفرما بپردازد و پس از تایید توسط کارفرما برای اخذ ویزای کار استرالیا اقدام نماید. همچنین افراد می توانند با ارسال رزومه کاری خود برای شرکت های استرالیایی شانس خود را برای کاریابی در این کشور امتحان کنند.

موسسات کاریابی در استرالیا:

تا این بخش به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا، میزان حقوق و پر درآمد ترین شغل ها در استرالیا، نرخ بیکاری در استرالیا و دیگر موضوعات مختلف در باب موسسات کاریابی در استرالیا پرداختیم. گفته شد که متقاضیان مهاجرت از طریق کار به استرالیا باید بتوانند امتیازات لازم را در سیستم امتیاز بندی این کشور اخذ نمایند همچنین اشاره شد که تنها در یکی از ویزا های کاری کشور استرالیا (ساب کلاس 189) افراد می توانند بدون دریافت دعوت نامه کاری و با کسب امتیازات لازم به استرالیا مهاجرت نمایند. در سایر ویزا های کاری کشور استرالیا افراد می بایست از طرف یک کارفرما در استرالیا دعوت نامه کاری دریافت کنند. برای دریافت دعوت نامه کاری افراد می بایست در ابتدا به جستجوی کار از طریق سایت ها و موسسات کاریابی در استرالیا بپردازند و با ارسال رزومه کاری برای این موسسات کاریابی شانس خود را در زمینه کاریابی امتحان کنند. در ادامه نام برخی از موسسات کاریابی در استرالیا را برای شما قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در استرالیا سایت های کاریابی در استرالیا
Australian Staffing Agency Adzuna
Australia Wide Engineering Recruitment CareerOne
GoHospo – Job Recruitment Agencies in Australia CareerJet
Manpower Services Australia Pty Ltd-Parramatta Gumtree
Australia Wide Engineering Recruitment Indeed Australia

ویزای کار استرالیا:

در این بخش ویزای کار استرالیا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. ویزا های کاری کشور استرالیا به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی ان ها خواهیم پرداخت:

ویزای ساب کلاس 457:

این ویزا برای نیرو های کاری ماهری می باشد که توسط یک کارفرما در استرالیا تایید شده باشند. فرد باید بتواند به مدت زمان 4 سال در کشور استرالیا کار کند و کارفرما باید در این مدت زمان کار فرد را تایید نماید.

ویزای ساب کلاس 189:

این ویزا این امکان را به افراد می دهد تا بدون داشتن دعوت نامه کاری و بر اساس قابلیت های خود مانند مدرک تحصیلی حداقل لیسانس، مدرک زبان آیلتس، سابقه کاری مرتبط و سن مناسب، تمکن مالی و.. بتوانند با کسب امتیازات لازم  ویزای کاری استرالیا را کسب کنند.

ویزا های نام برده تنها ویزا های کاری استرالیا می باشند که برای شهروندان ایرانی قابل اخذ می باشند. افراد در هر دو برنامه باید بتوانند امتیازات لازم را در سیستم امتیازبندی کسب نمایند تا مجاز به مهاجرت کاری به استرالیا شوند.

حداکثر امتیازات بر اساس ویژگی های فردی به شرح زیر می باشد:

ویژگی ها شرایط حداکثر امتیازات
سن 25 تا 32 سال 30 امتیاز
مدرک تحصیلی مدرک دکترا 20 امتیاز
مدرک زبان(آیلتس) حداقل نمره 8 در هر مهارت 20 امتیاز
سابقه کار بیشتر از 8 سال 15 امتیاز

مدارک ویزای کار استرالیا:

در مقاله موسسات کاریابی در استرالیا به بررسی حقوق کار در استرالیا، لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا، پر درامد ترین شغل ها در استرالیا، معرفی موسسات کاریابی در این کشور و ویزای کاری استرالیا پرداختیم. استرالیا از مرفه ترین کشور های حال حاظر در جهان می باشد که با نرخ بیکاری پایین، شرایط اقتصادی قوی، طبیعت بسیار زیبا و فرهنگ غنی یکی از انتخابات مناسب برای مهاجرت به شمار می آید. متوجه شدیم که افراد متقاضی به مهاجرت به استرالیا می توانند از طریق ویزا های کاری این کشور و با کسب امتیازات لازم از شرایط خود با داشتن پیشنهاد کاری و یا بدون پیشنهاد کاری می توانند به این کشور مهاجرت نمایند. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری کشور استرالیا را برای شما قرار داده ایم که می توانند با ارائه مدارک خود به سفارت استرالیا درخواست خود را برای اخذ ویزای کاری این کشور بدهند:

ارائه مدارک شناسایی و هویتی همراه با ترجمه رسمی و معتبر

نامه گواهی عدم سو پیشینه همراه با ترجمه رسمی

نامه سلامت پزشکی متقاضی

ارائه مدرک زبان

پاسپورت دارای اعتبار

دعوت نامه کاری(ساب کلاس 457)

ارائه مدارک ازدواج در صورت تاهل

تمکن مالی لازم

اقامت و تابعیت در استرالیا از طریق کار:

بدون شک زندگی در استرالیا می تواند یک تجربه بی نظیر برای متقاضیان مهاجرت به این کشور باشد. افرادی که موفق می شوند تا از طریق اخذ ویزای کاری به استرالیا مهاجرت نمایند بی شک قصد دارند تا با زندگی و کار در این کشور به تابعیت استرالیا دست یابند. باید گفت که این امکان برای نیرو های کاری وجود دارد تا پس از ورود به استرالیا با کار و زندگی در این کشور به این مهم دست یابند. افرادی که موفق می شوند تا ویزای کاری کشور استرالیا را اخذ نمایند در همان بدو ورود اقامت دائم این کشور را اخذ می نمایند و می توانند با گذشت 3 الی 5 سال برای اخذ تابعیت این کشور اقدام نمایند. از اصلی ترین شرایط اخذ تابعیت استرالیا تسلط به زبان رسمی این کشور، پرداخت به موقع مالیات بر درآمد، عدم ارتکاب جرم و جنایت و قبولی در آزمون اعطای تابعیت می باشد. مقاله موسسات کاریابی در استرالیا توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور اتریش) تهیه و تدوین شده است و هر نوع کپی از این مطالب خلاف با مقررات می باشد.

موسسات کاریابی در استرالیا و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در استرالیا، لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا، حقوق کار در استرالیا، شغل های پر درآمد استرالیا و سایر عناوین مرتبط با موضوع موسسات کاریابی در استرالیا در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. استرالیا از کشور های تراز اول جهان می باشد که عواملی چون نرخ بیکاری پایین، سطح بالای کیفیت زندگی، اقتصاد قوی و … این کشور را از اکثر کشور های جهان متمایز کرده است. افراد متقاضی به کار در استرالیا می بایست بتوانند امتیازات لازم را در سیستم امتیاز بندی جهت اخذ ویزای کاری استرالیا اخذ نمایند. افراد می توانند با ارسال رزومه کاری برای موسسات کاریابی در استرالیا برای اخذ دعوت نامه از سمت کارفرما اقدام نمایند تا بتوانند با کسب امتیازات بالاتری جهت اخذ ویزای کاری استرالیا اقدام نمایند. موسسه حقوقی ملک پور از بهترین موسسات مهاجرتی ایران بهترین خدمات را در زمینه مهاجرت های قانونی مانند کار، تحصیل و سرمایه گذاری ارائه می نماید. شما می توانید پس از برقرار نمودن تماس به دفاتر موسسه با کارشناسان خبره و کاربلد ما به مشاوره مهاجرتی بپردازید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در استرالیا

✅ مشاغل مورد نیاز استرالیا کدامند؟

برخی از مشاغل مورد نیاز استرالیا بدین شرح می باشد: حسابدار، مهندس پزشکی، معمار، برنامه نویس، خلبان و… می باشد.

✅ متوسط حقوق مشاغل در استرالیا برای هر سال کار چه مقدار است؟

به صورت میانگین و متوسط حقوق و درآمد مشاغل مختلف در استرالیا برای هر سال کار در این کشور 90.800 دلار استرالیا می باشد

✅ ویزا های کاری استرالیا به چند دسته تقسیم می شوند؟

ویزا های کاری استرالیا به چندین نوع مختلف تقسیم می شود که مهم ترین آن ها ساب کلاس های 457 و 189 می باشد.

✅ اصلی ترین شرایط برای مهاجرت کاری با استرالیا کدامند؟

متقاضیان برای کسب امتیازات لازم در برنامه مهاجرت کاری استرالیا نیاز است تا شرایط سنی مناسب، مدرک تحصیلی حداقل لیسانس، مدرک زبان آیلتس و سابقه کار مرتبط داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *