مشاغل و رشته های پولساز در سوئد

آنچه در این مقاله میخوانید

  • مشاغل و رشته های پولساز در سوئد
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در سوئد
    • پزشکی
    • طراحی صنعتی
    • روابط بین المللی
    • ریاضیات
    • مهندسی مکانیک
    • فیزیک
    • حقوق
    • مهندسی نرم افزار
    • حسابداری و مالی
    • دندانپزشکی
  • مشاغل و رشته های پولساز در سوئد و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در سوئد

مشاغل و رشته های پولساز در سوئد و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در سوئد ، درآمد در سوئد و شغل های پر درآمد در سوئد را در این نوشتار مورد بررسی علمی قرار می دهیم. متوسط درآمد در سوئد به چه میزان می باشد؟ شغل های پر درآمد در سوئد در کدام دسته قرار دارند؟ آیا کار در سوئد در زمینه مشاغل پولساز موجب دریافت تابعیت می گردد؟ مدت تحصیل در زمینه حقوق در کشور سوئد به چه میزان است؟ در ادامه این نوشتار به این سوالات و نکات مهم در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در سوئد می پردازیم. سوئد کشوری در شمال اروپا و در حوزه اسکاندیناوی با اقتصادی توسعه یافته و یکی از بهترین کشور ها برای زندگی می باشد. دانشگاه های کشور سوئد بسیار معتبر و پذیرش دانشجویان بین المللی در اکثر این دانشگاه ها وجود دارد و افراد می توانند پس از تحصیل به کار در سوئد مشغول شوند. شما همراهان عزیز می توانید جهت بررسی شرایط مهاجرت به سایر کشور ها، به بررسی مقالات دیگر در سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در سوئد می توانید با مشاورین این موسسه تماس حاصل نمایید.

شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در سوئد:

سوئد با نام رسمی پادشاهی سوئد کشوری در شمال اروپا و در جزیره اسکاندیناوی با مساحتی 450،295 کیلومتر مربع می باشد. سوئد از غرب با نروژ، از شمال شرق با فنلاند، از شرق با خلیج بوتنی، از جنوب شرق با دریای بالتیک و از جنوب با دانمارک همسایه است. پایتخت و بزرگ ترین شهر سوئد، استکهلم و وجه رایج در این کشور کرون سوئد می باشد. جمعیت سود بیش از 10 میلیون نفر می باشد که بیش از 7.9 میلیون نفر از آن ها متولد این کشور هستند. زبان رسمی در این کشور سوئدی و این کشور دارای تراکم جمعیت پایینی است و 85 درصد مردم در سوئد در بخش جنوبی زندگی می کنند. سوئد هشتمین سرانه تولید ناخالص داخلی را در جهان دارد و جایگاه خوبی در جنبه ای مختلفی همچون کیفیت زندگی، آزادی شهروندی، بهداشت، رفاه و توسعه انسانی دارا است. اقتصاد کشور سوئد بر پایه صنعت و وابسته به صادرات می باشد. نرخ بیکاری و تعداد افراد زیر خط فقر در کشور سوئد بسیار پایین می باشد. دانشگاه های کشور سوئد جزو برترین دانشگاه ها در دنیا تلقی می شوند و دانشجویان بین المللی با داشتن شرایط مناسب می توانند در آن ها تحصیل نمایند. درآمد ماهیانه در سوئد در چند سال اخیر دچار رشد شده است و محدوده درآمد افراد در ماه از 11,400 تا 201 هزار کرون در ماه رسیده است. متوسط درآمد در سوئد بیش از 41 هزار کرون در ماه است.. همچنین به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری و همچنین کم بودن جمعیت، درخواست برای نیروی کار متخصص در این کشور بالا می باشد. به همین دلیل افراد و متقاضیان خارجی می توانند پس از تحصیل در مقاطع مختلف، به کار در سوئد مشغول شوند. از این رو، نمودار زیر تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد در سوئد را نشان می دهد:

درآمد در سوئد رشد درآمد در سوئد بر اساس تحصیلات

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور سوئد

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در سوئد

فایل صوتی این ویدئو

لیست مشاغل و رشته های پولساز در سوئد:

از آن جایی که زندگی در کشور سوئد دارای شرایط مناسبی است و دانشگاه ها در این کشور دارای شرایط مناسبی می باشند، لذا افراد می توانند با کار در سوئد در مدتی معلوم تابعیت این کشور را دریافت نمایند. از این رو افراد می توانند با دانستن شغل های پر درآمد در سوئد و همچنین رشته های تحصیلی پولساز، بهترین راه را برای مهاجرت و دریافت تابعیت سوئد انتخاب نمایند. لیست مشاغل و رشته های پولساز در سوئد به شرح زیر می باشد:

طراحی صنعتی:

به دلیل پیشرفت و گستردگی صنعت، طراحی صنعتی به یکی از مشاغل و رشته های پولساز در سوئد تبدیل گشته است. افراد در این زمینه با طراحی خود محصولات تولیدی، بسته بندی و یا نوع تبلیغات در زمینه محصولات سر و کار دارند. درآمد طراحان صنعتی بیش از 588 هزار کرون در سال می باشد که میزان آن با توجه به نوع محصول، تعداد محصول طراحی شده و همچنین بزرگی شرکت متفاوت است. از این رو افراد برای کار در زمینه طراحی صنعتی باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه طراحی صنعتی که بین 3 تا 4 سال به طول می انجامد را دریافت نمایند. برای تحصیل در این زمینه افراد باید به زبان سوئدی و انگلیسی تسلط کافی داشته باشند.

طراحی صنعتی در سوئد مشاغل پولساز در سوئد

پزشکی:

پزشکی یکی از شغل های پر درآمد در سوئد و همچنین در اکثر کشور های دنیا می باشد می باشد. تحصیل و کار در زمینه پزشکی نسبت به سایر مشاغل می تواند حساس و سخت باشد. از این رو افراد برای کار و تحصیل در زمینه پزشکی باید مدرک زبان سوئدی با نمره 3 و بالا تر داشته باشند تا بتوانند برای تحصیل درخواست ارائه کنند. متوسط درآمد در سوئد در زمینه پزشکی در ماه 106 هزار کرون می باشد که با توجه به میزان تحصیلات و نوع تخصص می تواند افزایش یابد. دوره تحصیل برای کار در سوئد در زمینه پزشکی 6 سال به عنوان پزشک عمومی می باشد که هزینه این مدت بیش از 1.1 میلیون کرون می باشد. افراد می توانند برای کار در زمینه تخصص های گوناگون، به 4 سال تحصیل در زمینه تخصص بپردازند. تخصص های پر درآمد  مرتبط با پزشکی در سوئد:

تخصص های پر درآمد مرتبط با پزشکی در سوئد
جراح پلاستیک پزشک عمومی
متخصص قلب متخصص اطفال
اورولوژی جراح مغز و اعصاب
متخصص چشم متخصص رادیولوژی
پزشکی در سوئد مشاغل پر درآمد در سوئد

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در سوئد برای پزشکان

فایل صوتی این ویدئو

روابط بین المللی:

روابط بین المللی یکی از شغل های پر درآمد در سوئد می باشد که بیشتر بر روی روابط خارجی و کار در سفارت خانه ها و روابط دیپلماتیک تمرکز دارد. افراد برای تحصیل در این زمینه باید به زبان انگلیسی و سوئدی تسلط داشته باشند. رشته روابط بین الملل به افراد این اشتیاق را می دهد که پس از دریافت مدرک لیسانس که 3 سال به طول می انجامد، مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز دریافت بنمایند. متوسط درآمد افراد در زمینه روابط بین المللی به بیش از 784 هزار کرون در سال می رسد که به سابقه کار فرد مربوط است. افراد می توانند در زمینه های زیر به کار در سوئد در زمینه روابط بین المللی بپردازند:

زمینه های مرتبط با رشته روابط بین الملل در سوئد
پخش کننده خدمات کشوری افسر خدمات دیپلماتیک
افسر تحقیقات اجتماعی دولت تحلیلگر اطلاعات
افسر توسعه سیاست مشاور امور عمومی

ریاضیات:

به دلیل پیشرفت و افزایش داده ها در دنیای امروزی، میزان تقاضا برای تحلیلگران داده ها و علم ریاضی افزایش یافته است. به همین دلیل ریاضی دانان به عنوان یکی از مشاغل و رشته های پولساز در سوئد در نظر گرفته می شوند. از این رو افراد می توانند در شته های متنوعی در زمینه های مختلف به کار مشغول شوند. مدت زمان لازم برای تحصیل در زمینه لیسانس ریاضیات 3 سال و به صورت تمام وقت می باشد. درآمد در زمینه ریاضیات برای افراد تازه کار و افرادی که به تازگی دوره های تحصیلی خود را به پایان رسانده اند، 509 هزار کرون در سال می باشد که با افزایش سابقه کار، این میزان نیز افزایش می یابد. افراد می توانند در زمینه های معلم ریاضی، تحلیلگر داده و علوم کامپیوتر در سوئد مشغول به کار شوند.

ریاضیات در سوئد

مهندسی مکانیک:

اقتصاد کشور سوئد بر پایه صنعت و تولیدات ماشین آلات و لوازم متنوع می باشد. به همین دلیل مهندسی مکانیک یکی از شغل های پر درآمد در سوئد به حساب می آیند. افراد می توانند با داشتن تخصص در این زمینه در صنایع گوناگونی همچون تولید قطعات خودرو، خودرو سازی و کارخانه های تولید محصولات به کار در سوئد مشغول شوند. افراد برای دریافت مدرک لیسانس در زمینه مهندسی مکانیک باید 3 سال به صورت تمام وقت در دانشگاه های سوئد به تحصیل مشغول باشند. درآمد در سوئد در زمینه مهندسی مکانیک بیش از 46 هزار کرون در ماه می باشد که میزان آن با توجه به صنعت های مختلف و سابقه کار فرد می تواند متفاوت باشد.

مهندسی مکانیک در سوئد

فیزیک:

دانشگاه های متعددی در زمینه فیزیک در کشور سوئد وجود دارند و افراد با تحصیل در این زمینه می توانند مشاغل مناسب و پر درآمدی را درخواست نمایند. از این رو افراد متقاضی می توانند پس از پایان دوره 3 سال در مقطع لیسانس در زمینه فیزیک، در رشته های متنوعی در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل مشغول شوند. همچنین افراد می توانند با دریافت مدرک دکتری در زمینه فیزیک و انجام تحقیقات علمی، در یکی از دانشگاه های معتبر در زمینه فیزیک مشغول به تحصیل گردند. از این رو درآمد فیزیکدانان در سوئد به طور متوسط ماهیانه 91 هزار کرون است که می تواند با توجه به صنعت متفاوت باشد. از این رو افراد می توانند در مشاغل زیر به کار در سوئد بپردازند:

مشاغل مرتبط با رشته فیزیک در سوئد
فناوری اطلاعات ارتباطات
اکتشافات فضایی علوم زیستی
پزشکی داروسازی
تولید انرژی الکترونیک
فیزیک در سوئد رشته های پولساز در سوئد

حقوق:

رشته حقوق یکی از محبوب ترین رشته های دانشگاهی در بین دانش آموزان در سوئد و همچنین جزو شغل های پر درآمد در سوئد به حساب می آید. از این رو افراد می توانند در زمینه های متفاوتی همچون وکالت مشغول به کار شوند. برای تحصیل در زمینه حقوق افراد باید به زبان سوئدی تسلط کامل داشته باشند. چرا که تمامی مطالب در این زمینه به زبان سوئدی می باشد. مدت زمان لازم برای دریافت مدرک حقوق در زمینه کارشناسی 4.5 سال می باشد و افرادی که این مدرک را دارند باید به مدت 2 سال در سوئد به تحصیل مشغول شوند. متوسط درآمد در سوئد برای کار در زمینه های حقوق به 88 هزار کرون در ماه می رسد که بر اساس نوع کار و سابقه این میزان متفاوت است.

حقوق در سوئد رشته های پولساز در سوئد

مهندس نرم افزار:

مهندسی نرم افزار در تمام شرکت ها و موسسات موجود در سوئد کاربرد دارد و حتی افراد می توانند به صورت مستقل در این زمینه مشغول به کار شوند. متخصصین در زمینه مهندسی نرم افزار در یکی از پر تقاضا ترین مشاغل در سوئد می باشد و متخصصین خارجی می توانند از این طریق به سوئد مهاجرت کنند. از این رو برای تحصیل در زمینه مهندسی نرم افزار در زمینه کارشناسی افراد باید به مدت 3 سال مشغول به تحصیل باشند. درآمد مهندسین نرم افزار در سوئد ماهیانه در حدود 44 هزار کرون می باشد که این میزان می تواند بر اساس شرکت و سابقه کار متفاوت باشد. چند نمونه از مشاغل مرتبط با مهندسی کامپیوتر به شرح زیر است:

مشاغل مرتبط با رشته مهندسی نرم افزار در سوئد
برنامه نویس وب توسعه دهنده وب
تحلیلگر امنیت برنامه نویس نرم افزار
متخصص شبکه توسعه دهنده نرم افزار
مهندس نرم افزار در سوئد

حسابداری و مالی:

مسائل مالی و کار در بخش حسابداری و مالی در تمامی شرکت ها و کارخانه ها در کشور سوئد تقاضای بالایی دارد. از سوی دیگر افراد با داشتن مدرک تحصیلی در این زمینه می توانند در زمینه های گوناگونی مانند بازاریابی و زمینه های مدیریتی پس از داشتن سابقه کار استخدام شوند. از این رو، برای تحصیل در زمینه مالی و حسابداری افراد باید به زبان انگلیسی و سوئدی تسلط کافی داشته باشند و به مدت 3 سال در یکی از دانشگاه های کشور سوئد مشغول به کار شوند. درآمد حسابداران و کارمندان مالی در سوئد به طور متوسط 46.5 هزار کرون در ماه است که میزان آن با توجه به سابقه کار و مرتبه شغلی متفاوت است.

حسابداری در سوئد مشاغل پر درآمد در سوئد

دندانپزشکی:

دندانپزشکی یکی دیگر از شغل های پر درآمد در سوئد به حساب می آید. به دلیل افزایش جمعیت و کیفیت سطح بهداشت در کشور سوئد، این زمینه کاری با تقاضای بالایی رو به رو است. از این رو افراد برای کار در سوئد در زمینه دندانپزشکی باید مدرک تحصیلی این رشته را داشته باشند. برای تحصیل در زمینه دندانپزشکی افراد باید مدرک زبان سوئدی داشته باشند و به مدت 3 الی 4 سال در این زمینه به تحصیل مشغول باشند. افراد می توانند با تحصیل در مقطع ارشد به کار در زمینه های تخصصی دندانپزشکی مانند ایمپلنت و جراحی دندان مشغول شوند. درآمد دندانپزشکان در سوئد بیش از 69 هزار کرون در ماه می باشد که میزان آن به موارد گوناگونی همچون سطح تخصص بستگی دارد.

دندانپزشکی در سوئد
مشاغل و رشته های پولساز در سوئد
مشاغل و رشته های پولساز درآمد بر حسب کرون توضیحات
پزشکی 1.1 میلیون یکی از رشته های پر درآمد در سوئد به حساب می آید و افراد می توانند پس از سپری کردن 6 سال در زمینه تحصلی، به کار در این رشته مشغول شوند. همچنین دوره های تخصص پزشکی در سوئد 4 ساله می باشند.
طراحی صنعتی 588 هزار به دلیل گستردگی صنعت و تولید، این زمینه دارای تقاضا در بازار کار سوئد می باشد و افراد می توانند پس از پایان دوره 4 ساله در لیسانس مشغول به کار شوند.
روابط بین المللی 784 هزار برای تحصیل در این رشته افراد باید به زبان انگلیسی و سوئدی تسلط کافی داشته باشند و طول دوره تحصیل در این زمینه 3 سال است. همچننی افراد می توانند در سفارت خانه ها مشغول به کار شوند.
ریاضیات 509 هزار این رشته در دنیای امروزه کاربرد فراوانی دارد و افراد می توانند در زمینه تحلیل داده مشغول به کار شوند. دوره تحصیلی در زمینه ریاضیات در مقطع کارشناسی 3 سال می باشد.
مهندسی مکانیک 46 هزار مهندسان نکانیک اهمیت بالایی در صنایع محتلف از جمله ماشین سازی دارند. افراد برای کار در صنایع مختلف باید به مدت 3 سال در مقطع کارشناسی به صورت تمام وقت مشغول به تحصیل باشد.
فیزیک 91 هزار دوره تحصیل در زمینه فیزیک 3 سال می باشد و افراد می توانند با دریافت مدرک دکتری در دانشگاه های سوئد به تدریش مشغول شوند. همچنین این رشته در صنایع گوماگونی کاربرد دارد.
حقوق 88 هزار این رشته در بین شهروندان سوئد بسیار محبوب است و افراد برای تحصیل در آن باید به زبان سوئدی تسلط کامل داشته باشند. برای کار در زمینه های قضایی افراد باید دوره کارشناسی حقوق را در 4.5 سال و افرادی که این مدرک را دارند باید 2 سال در سوئد مشغول به تحصیل شوند.
مهندسی نرم افزار 44 هزار یکی از رشته های پر تقاضا در سوئد می باشد و افراد می توانند به صورت مستقل یا تمام وقت در سوئد به کار مشغول شوند. مدت تحصیل در زمینه لیسانس در این رشته 3 سال می باشد و متخصصین خارجی می توانند در این زمینه به سوئد مهاجرت نمایند.
حسابداری و مالی 46.5 هزار تمام شرکت ها در سراسر دنیا به حسابدار خلاق نیازمند هستند به همین دلیل یکی از رشته های پر تقاضا در دنیا و سوئد محسوب می شود. مدت تحصیل در زمینه حسابداری 3 سال می باشد و افراد باید به زبان انگلیسی و سوئدی مسلط باشند.
دندانپزشکی 69 هزار درآمد دندانپزشکان در سوئد به تعداد بیماران بستگی دارد. طول دوره تحصیل در زمینه دندانپزشکی 4 سال می باشد و برای تحصیل در این زمینه افراد خارجی باید مدرک زبان سوئدی خود را دریافت نمایند.
مشاغل و رشته های پولساز در سوئد و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در سوئد ، درآمد در سوئد، کار در سوئد و شغل های پر درآمد در سوئد را در این نوشتار مورد بررسی قرار دادیم. سوئد کشوری بزرگ و ثروتمند و با جمعیت نسبتا پایین می باشد. صنعت در این کشور جایگاه به خصوصی دارد و اقتصاد سوئد در پایه صنایع ماشین آلات و تولیدات صنعتی است. دانشگاه های کشور سوئد در سطح بین المللی می باشند و افراد می توانند با تحصیل در این دانشگاه ها شغل مناسب با درآمد بالا کسب نمایند. از این رو افراد با کار در کشور سوئد می توانند پس از سپری کردن مدتی معلوم، تابعیت این کشور را دریافت نمایند. شما همراهان گرامی می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در سوئد با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس تلفنی ایجاد نمایید. همچنین به منظور دریافت جدید ترین روش های مهاجرتی می توانید، به بررسی سایر مقالات در وب سایت های این موسسه بپردازید. شما می توانید در قسمت دیدگاه ها سوالات مربوط به مشاغل و رشته های پولساز در سوئد مطرح کنید تا کارشناسان ما جواب آن ار در کم ترین زمان ممکن برای شما ارسال نمایند. با ثبت امتیاز پنج ستاره می توانید رضایت خود را از این نوشتار اعلام کنید. این نوشتار توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور جمع آوری گشته است و کپی برداری از آن حرام و پیگرد قانونی دارد.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در سوئد

✅متوسط درآمد در سوئد به چه میزان می باشد؟

متوسط درآمد در سوئد بیش از 41 هزار کرون در ماه می باشد.

شغل های پر درآمد در سوئد در کدام دسته قرار دارند؟

زمینه های پزشکی و فیزیک بیشترین درآمد را برای متقاضیان به ارمغان می آورند.

✅برای کار در سوئد در زمینه مشاغل پولساز چه شرایطی لازم است؟

افراد با داشتن تحصیلات در یکی از مشاغل پولساز و داشتن سابقه کار و سطح زبان مناسب می توانند برای جستجوی کار در این کشور از طریق موسسات کاریابی اقدام کنند.

✅مدت تحصیل در زمینه حقوق در کشور سوئد به چه میزان است؟

مدت تحصیل در زمینه حقوق در سوئد در حدود 4.5 سال می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *