لیست مشاغل مورد نیاز هلند

آنچه در این مقاله می خوانید

  • شرایط عمومی کار در هلند
  •  ویزای کاری هلند
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار در هلند
  • نرخ بیکاری در هلند
  • لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021
  • میزان حقوق کار در هلند
  • نحوه کاریابی در هلند
  • مؤسسات کاریابی در هلند
  • بررسی ویزای همراه هلند
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در هلند
  • لیست مشاغل مورد نیاز هلند و سخن پایانی
✅ لیست مشاغل مورد نیاز هلند ✅شرایط کلی دریافت ویزای کاری هلند در این مقاله توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور  مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد.

لیست مشاغل مورد نیاز هلند و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز هلند ، شرایط کلی دریافت ویزای کاری هلند و ویزای همراه هلند در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. آیا کار در کشور هلند منجر به اخذ اقامت می شود؟ لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021 کدام است؟ نحوه کاریابی در هلند چگونه است؟ در این مقاله قصد داریم به طور کامل در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021 بحث کنیم. تمامی موارد در این خصوص از جمله مدارک مورد نیاز، نرخ بیکاری در این کشور و وضعیت اقامت و تابعیت از طریق کار در هلند بررسی خواهد شد.

شما عزیزان می توانید در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید به وب سایت مؤسسه  حقوقی ملک پور  مراجعه فرمایید و به صورت کاملا رایگان اطلاعات خود را در زمینه مهاجرت کاری به انواع کشورها افزایش دهید. همچنین می توانید از طریق مشاوره تلفنی رایگان با مشاورین این موسسه، شرایط خود را برای مهاجرت بررسی کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا از لیست شغل های مورد نیاز هلند و کار در این کشور آگاه شوید.

شرایط عمومی کار در هلند:

هلند کشوری است که در شمال غربی اروپا قرا گرفته است. این کشور عضو اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد. جمعیت این کشور حدود 16 میلیون نفر است. این کشور با آلمان و بلژیک هم مرز است و پایتخت این کشور شهر آمستردام است. زبان مردم هلند بسیار شبیه زبان آلمانی است. مردم این کشور به زبان داچ صحبت می کنند. البته تقریبا همه مردم به زبان انگلیسی مسلط هستند و زبان دوم آن ها انگلیسی است. این کشور از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار است و نرخ بیکاری در کشور هلند پایین است. کشور هلند مهد گل می باشد و یکی از ارکان اقتصادی آن صادرات گل می باشد. افراد برای این که در این کشور کار کنند دانستن زبان انگلیسی خیلی به آن ها کمک خواهد کرد.

 اشخاصی که اقامت دائم اروپا را دارند، می توانند به راحتی در کل اتحادیه اروپا از جمله هلند کار کنند. این کشور از لحاظ زیبایی های طبیعی شهرت زیادی دارد و مناظر زیبای آن خصوصاً باغ های پرورش گل در این کشور همه ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست. بدیهی است با توجه به تمام این خصیصه ها افراد زیادی قصد مهاجرت به این کشور و زندگی در آن را داشته باشند. یکی از روش های مهاجرت به کشور هلند از طریق ویزای کار است که در سرفصل های بعدی به طور کامل به موضوع لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021 و کار در این کشور خواهیم پرداخت.

شرایط عمومی هلند درباره هلند پایتخت هلند جمعیت و مساحت هلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور هلند

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

ویزای کاری هلند:

برای این که شخصی در این کشور کار کند، در ابتدا می بایست ویزا کار دریافت کند. برای دریافت ویزای کار می بایست شغل شخص جز لیست شغل های مورد نیاز هلند باشد. ویزای های کاری کشور هلند 3 نوع هستند که به اختصار در مورد آن ها توضیح خواهیم داد.

  • ویزای کار کوتاه مدت:

    این نوع ویزا به افراد اجازه این را می دهد که به مدت 3 ماه در این کشور کار کنند. اخذ این نوع ویزا برای ایرانیان بسیار دشوار است و این ویزا جز گروه C تقسیم بندی می شود.

  • ویزای MVV:

    این نوع ویزا به افرادی تعلق می گیرد که برای پیوستن به اعضای خانواده اقدام کرده اند و در صورتی که ویزا دریافت کنند با اجازه کار از دولت این کشور می توانند به کار تمام وقت مشغول شوند.

  • ویزای GVVA:

    این نوع ویزا می تواند برای ایرانیان مناسب باشد زیرا برای افراد خارجی صادر می شود. برای اخذ این نوع ویزا شخص می بایست پیشنهاد شغلی دریافت کند و یک کارفرمایی در کشور هلند به وی پیشنهاد کار دهد. هرچند که این روش می تواند محقق شود ولی چندان راحت نخواهد بود زیرا شغل درخواستی ابتدا می بایست در کشور هلند و اتحادیه اروپا آگهی شود و اگر شخصی پیدا نشد در آن صورت است که می توان این شغل را به یک شخص خارجی پیشنهاد داد. در صورتی که شخص بخواهد شانس خود را در این روش اقدام کند بهتر است شغل وی در لیست مشاغل مورد نیاز هلند باشد.

مدارک مورد نیاز ویزای کار در هلند:

برای این که افراد بتوانند ویزای کار هلند را دریافت کنند می بایست از قبل مدارکی را آماده کنند، تا زمان اقدام با مشکل خاصی مواجه نشوند. مراحل آماده سازی مدارک ممکن است در ابتدا کار زمان بری به نظر نرسد اما گاهی مدارک تحصیلی و سوابق کار، زمان بر خواهد بود. لیست مشاغل مورد نیاز هلند و مدارک مورد نیاز به اختصار در این بخش توضیح داده شده است. در صورتی که می خواهید مدارکتان به خوبی بررسی شود، قبل از اقدام برای دریافت ویزا حتما با وکلای مجرب مؤسسه حقوقی ملک پور مشورت بفرمایید. لیست مدارک مورد نیاز به شرح زیر می باشد:

  • پاسپورت معتبر
  • ارائه مدارک مربوط به هویت
  • ارائه نامه پیشنهاد کار از کارفرما
  • نامه تمکن مالی
  • مدرک زبان
  • مدارک تحصیلی به همراه ترجمه آن ها
  • برای دریافت ویزا می بایست وقت ویزا از قبل گرفته شود و نامه دریافت وقت را به همراه داشته باشید.
  • کلیه سوابق کاری به همراه ترجمه آن ها
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا

نرخ بیکاری در هلند:

همانطور که قبلا توضیح داده شد ، کشور هلند از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار است و نرخ بیکاری در این کشور پایین است. بنابراین پیدا کردن کار در هلند در صورتی که شخص تخصص داشته باشد و شغل وی در لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021 باشد شانس کاریابی در هلند را افزایش خواهد داد. اشخاصی که پیشنهاد شغلی ندارند می توانند از طریق تحصیل اقدام کنند. این افراد بعد از تحصیل یک سال فرصت دارند تا به دنبال کار بگردند و در صورت دریافت کار می توانند اقامت خود را به اقامت کاری تغییر دهند. این فرصت خوبی است تا بتوانند در مدت زمان تحصیل خود به صورت پاره وقت کار کنند و با محیط کار بیشتر آشنا شوند. در نمودار زیر می توانید نرخ بیکاری را در این کشور مشاهده کنید. همانطور که مشاهده می کنید نرخ بیکاری در کشور هلند بین سال های 1991 تا سال 2019 مورد بررسی قرا گرفته و دارای میانگین 4.9 درصد است.

نرخ بیکاری در هلند

لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021

در سرفصل های قبلی توضیح دادیم که قبل از اقدام برای کار و تحصیل در هلند ابتدا می بایست از لیست مشاغل مورد نیاز هلند که توسط دولت این کشور ارائه می شود آگاه شد. حتی در صورتی که افراد قصد تحصیل در این کشور را دارند درصورتی که آگاهانه و با آینده نگری به این موضوع نگاه کنند بهتر است رشته تحصیلی آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز هلند باشد. در این صورت است که شخص بعد از تحصیل شانس بیشتری برای دریافت کار خواهد داشت. در مورد پیدا کردن کار هم به همین شکل خواهد بود و افراد در صورتی که در این مشاغل سابقه کار داشته باشند و به زبان انگلیسی و هلندی مسلط باشند قطعا به راحتی کار پیدا خواهند کرد. لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021 در این بخش در قالب یک جدول به نمایش درآمده است.

لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021
دامپزشکی مهندس کامپیوتر، برق ، شیمی ، مکانیک
معماری پزشکی
فیزیوتراپی شنوایی سنجی
برنامه ریزی مشاوره
منابع طبیعی مهندس IT

میزان حقوق برای کار در هلند:

پس از بررسی لیست شغل های مورد نیاز هلند، به بررسی میزان حقوق و درآمد کار در این کشور می پردازیم. چرا که میزان درآمد همواره مورد توجه متقاضیان کاریابی در هلند بوده است. میزان حقوق دریافتی در کشور هلند به فاکتور های زیادی بستگی دارد ازجمله سن ، میزان تخصص و مهارت کاری ، نوع شغل و عوامل دیگر. افراد می توانند در هلند 40 ساعت در هفته کار کنند. ساعات کار در این کشور مانند بقیه کشور ها معمولا از ساعت 9 صبح تا تا 5 بعد از ظهر است. از آنجایی که انگلیسی زبان دوم مردم این کشور است. افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند می توانند به راحتی کار کنند و با مردم ارتباط برقرار کنند. این موضوع می تواند یکی از مزایای کار در هلند به حساب بیاید.  میزان حقوقی دریافتی در این کشور بسته به عواملی که گفته شد بین ماهی 2000 یورو تا ماهی 8000 یورو متغیر است. در این جدول شما می توانید میزان حقوق افراد را بسته به شغل آن ها مشاهده کنید.

عنوان شغلی درآمد ماهیانه
پزشک 3200
مهندس IT 2700
وکیل 2300
مدیریت 2300
مترجم زبان 2050
مدیر پروژه 7900

نحوه کاریابی در هلند:

برای پیدا کردن شغل مناسب و کاریابی در هلند باید به مؤسسات کاریابی در این کشور مراجعه کرد و یا رزومه کاری خود را برای این مؤسسات ارسال کرد. سایت های EXPATICA ، EURES وUWV سایت های کاریابی در کشور هلند هستند. مجوز کار بعد از گذشت 5 هفته برای افراد صادر می شود. مجوز کار توسط سازمان IND صادر می شود. مراحل پیدا کردن کار در کشور هلند برای افراد خارجی خصوصاً ایرانیان کار پیچیده ای خواهد بود بنابراین گاهاً افراد برای تحصیل در این کشور اقدام می نمایند و پس ار گذراندن دوره های تحصیلی برای کار اقدام می نمایند. حتی افراد می توانند به کار درحین تحصیل بپردازند و از این طریق وارد بازار کار شوند. این روش می تواند باعث شود افراد با سهولت بیشتری بعد از تحصیل به کار مشغول شوند. آشنایی با لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021 می تواند در انتخاب رشته تحصیلی به افراد کمک کند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

مؤسسات کاریابی در هلند:

پیدا کردن کار در هلند با وجود مؤسسات و سایت های زیادی که برای کاریابی وجود دارند کار چندان سختی نیست. افراد می توانند رزومه کاری خود را برای این مؤسسات کاریابی ارسال نمایند و از این طریق کار مورد نظر خود را پیدا کنند. موسسه حقوقی ملک پور می تواند در مراحل دریافت ویزا در صورت داشتن پیشنهاد شغلی شما را راهنمایی کند و شانس دریافت ویزا را با توجه به 15 سال سابقه در زمینه اخذ ویزا افزایش می دهند. اما این موسسه حقوقی خدماتی در زمینه کاریابی در هلند را برای شما عزیزان انجام نمی دهد. داشتن دانش کافی در خصوص مهاجرت کاری و لیست مشاغل مورد نیاز هلند، می تواند کمک زیادی به افراد متقاضی کار در این کشور کند. روزنامه های ND و NRC برای کاریابی در این کشور هستند. از وب سایت های کاریابی می توان به stepstone و National Vacature Bank اشاره کرد. افراد می توانند رزومه کاری خود را برای این مؤسسات ارسال کنند تا کار مربوط به تخصص خود را بیابند.

بررسی ویزای همراه هلند:

در مورد لیست مشاغل مورد نیاز هلند و ویزای همراه هلند باید گفت افرادی که به سبب ویزای کار به کشور هلند وارد می شوند نمی توانند در ابتدا خانواده خود را با خود همراه کنند. اما پس از این که وارد کشور هلند شوند و کارت اقامت خود را دریافت کردند می توانند برای الحاق به خانواده درخواست دهند. این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک پور همکار ملک پور اتریش تهیه شده و کپی از آن غیر قانونی است. اعضای خانواده می توانند ویزای MVV دریافت کنند. همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد اصلی می توانند از طریق ویزای همراه هلند وارد این کشور شوند. اگر همسر متقاضی دارای تخصصی باشد که در لیست شغل های مورد نیاز هلند وجود دارد، شانس  یافتن کار نیز خواهد داشت. برای درخواست الحاق به خانواده شخص متقاضی می بایست تمکن مالی خود را نشان دهد و به اثبات برساند که می تواند هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده اش را متقبل شود. همسر شخص پس از ورود به این کشور می تواند مجوز کار دریافت کند و با کار تمام وقت مشغول شود. شخص متقاضی می بایست نشان دهد که حداقل ماهیانه 1700 یورو در آمد دارد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در هلند:

لیست مشاغل مورد نیاز هلند و وضعیت تابعیت هلند در این مبحث مورد بررسی قرار می گیرد. اخذ اقامت و در نهایت تابعیت کشور هلند می تواند محقق شود در صورتی که افراد در این کشور به کار مشغول شوند و بتوانند بیمه و مالیات پرداخت کنند. در این شرایط بعد از تمدید اقامت کاری به مدت 5 سال اقامت دائم این کشور را اخذ خواهند کرد. در مورد لیست مشاغل مورد نیاز هلند و وضعیت تابعیت باید گفت در صورتی که 5 سال از دریافت اقامت دائم گذشته باشد، شخص می تواند برای تابعیت درخواست دهد. به طور کلی اقامت دائم و تابعیت یک کشور از لحاظ قانونی تفاوت زیادی با هم ندارند. افراد در صورتی که تبعه یک کشور باشند حق رای خواهند داشت. برای درخواست تابعیت شخص حتما می بایست به زبان هلندی مسلط باشد. در ضمن افرادی که اقامت دائم اروپا را دارند می توانند بدون منع قانونی در سایر کشورهای اتحادیه اروپا به کار کردن مشغول شوند.

لیست مشاغل مورد نیاز هلند و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز هلند ، شرایط کلی دریافت ویزای کاری هلند، ویزای همراه هلند و نحوه کاریابی در هلند در این مقاله بررسی شد. ما سعی کردیم تمام شرایط لازم را در خصوص اخذ ویزای کار بررسی کنیم و شما دوستان عزیز را تا حد ممکن راهنمایی کنیم. همانطور که در مورد لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021 توضیح داده شد اخذ ویزای کار هلند برای ما ایرانیان به آسانی میسر نمی شود. بنابراین پیشنهاد می شود افرادی که قصد کار در این کشور را دارند از طریق تحصیل اقدام بفرمایند. زیرا برای اخذ ویزای کار نیاز است شخص از یک کارفرما در کشور هلند پیشنهاد شغلی دریافت کند. اخذ تابعیت هلند از طریق ویزای کار نیز می تواند پس از گذشت 10 سال محقق شود. شما عزیزان می توانید در صورتی که واجد شرایط ویزای کار هستید از طریق ویزای جستجوی کار اتریش برای این امر اقدام بفرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت موسسه حقوقی ملک پور مراجعه فرمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید. اگر می خواهید شرایط شما به صورت تخصصی بررسی شود، می توانید مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید و از تجربیات مشاورین مجرب این موسسه حقوقی بهره مند شوید. شما می توانید در پایان مقاله لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021 نظرات و پیشنهادات خود را درج بفرمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز هلند

✅ چه مشاغلی در کشور هلند بیشتر مورد نیاز است؟

رشته های مهندسی از جمله مهندس کامپیوتر، برق ، شیمی و مکانیک از مشاغل مورد نیاز کشور هلند می باشد.

✅ میزان حقوق در کشور هلند به چه عواملی بستگی دارد؟

میزان حقوق دریافتی در کشور هلند به فاکتور های زیادی بستگی دارد ازجمله سن ، میزان تخصص و مهارت کاری ، نوع شغل و عوامل دیگر. 

✅ آیا امکان ویزای همراه هلند در ویزای کاری هلند وجود دارد؟

افراد پس از این که وارد کشور هلند شوند و کارت اقامت خود را دریافت کردند می توانند برای الحاق به خانواده (همسر و فرزندان زیر 18 سال) درخواست دهند.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      تقریبا همه مردم به زبان انگلیسی مسلط هستند و زبان دوم آن ها انگلیسی است. بنابراین شانس کاریابی با تسلط به زبان انگلیسی امکان کاریابی وجود دارد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *