لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در لیختن اشتاین
  • ویزای کاری لیختن اشتاین
  • مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار در لیختن اشتاین
  • نرخ بیکاری در لیختن اشتاین
  • لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین 2021
  • میزان حقوق و درآمد در لیختن اشتاین
  • نحوه کاریابی در لیختن اشتاین
  • مؤسسات کاریابی در لیختن اشتاین
  • بررسی ویزای همراه لیختن اشتاین
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در لیختن اشتاین
  • لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین و سخن پایانی
لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین

لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین، چگونگی و نحوه کاریابی در لیختن اشتاین، شرایط کار در لیختن اشتاین برای ایرانیان، و دیگر موضوعات و عناوینی که به هر شکل با موضوع لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین مرتبط می باشند را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. لیختن اشتاین از کشور های ثروتمند و کوچک در قاره سبز می باشد. این کشور با اقتصادی قوی در رده دوم بالاترین سرانه تولید ناخالص داخلی در سطح جهان قرار دادرد و این کشور عملا بدهی ملی ندارد. موسسه حقوقی ملک پور با تسلط و تبحر در زمینه انواع مهاجرت ها و اخذ ویزا از روش های مختلف، به شما عزیزان متقاضی خدمات ویژه ای ارائه می نماید. شما این امکان را خواهید داشت تا با برقراری تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان با کارشناسان این موسسه به مشاوره بپردازید.

شرایط عمومی کار در لیختن اشتاین:

لیختن اشتاین یک کشور محصور در خشکی است، این کشور یکی از کوچکترین کشورهای جهان در اروپا است. همچنین چهارمین کشور کوچک اروپا می باشد. با این وجود این کشور علی رغم اندازه کوچک یکی از بالاترین سرانه های های تولید ناخالص داخلی در جهان را دارد. سیستم آموزشی لیختن اشتاین عالی است. این کشور دارای 100٪ سطح سواد است. کشور لیختن اشتاین پر از مناظر دیدنی و جذاب طبیعت است. جهانگردی سهم عمده ای در اقتصاد دارد. به دلیل رشد اقتصادی، شهروندان لیختن اشتاین از یکی از بالاترین سطح دستمزدها در سراسر اروپا بهره مند می شوند. لیختن اشتاین بالاترین دستمزد در اروپا را برای کارگران خود فراهم می کند. درآمد شهروندان لیختن اشتاین وقتی با متوسط ​​حقوق ناخالص شهروندان آلمان مقایسه می شوند، حدود 15000 دلار درآمد بیشتری دارند. در حالی که این کشور سطح دستمزد بالایی دارد، اما در این کشور هزینه های زندگی نیز بالا می باشد.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور انگلستان

ویزای کار لیختن اشتاین:

پیرو موضوع لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین به شرایط اخذ ویزای کاری لیخت اشتاین خواهیم پرداخت. متقاضیان برای کار در لیختن اشتاین نیازمند دریافت ویزای کار می باشند. درخواست ویزای لیختن اشتاین در مقایسه با مراحل درخواست ویزا برای برخی دیگر از کشورها روند پیچیده ای نیست. به طور کلی برای دریافت ویزای کار مراحلی باید توسط متقاضی کار طی شود. مهمترین بخش در بحث اخذ ویزای کار لیختن اشتاین دریافت پیشنهاد کار از سمت کارفرما در این کشور می باشد. پس از اخذ پیشنها کار از سمت کار فرما می توان برای اخذ ویزای کار اقدام نمود. بنابراین قرارداد کاری و نامه دعوت به کار از سمت شرکتی معتبر در این کشور از مدارک مهم و ضروری برای انجام این کار می باشد. مدارک و اسناد بیشتری باید از سمت متقاضی برای دریافت ویزای کار تهیه و ارائه شود که در ادامه مقاله در بخش های بعدی به توضیح کامل آن خواهیم پرداخت.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج

فایل صوتی این ویدئو

مدارک مورد نیاز ویزای کار در لیختن اشتاین:

همان گونه که در مطالب بالا ذکر شد متقاضیان مهاجرت کاری به لیختن اشتاین برای اخذ ویزای کاری این کشور نیاز است تا مدارک و اسناد مورد نیاز ارائه شود که در این قسمت به آن ها خواهیم پرداخت. نیرو های کاری و افراد متخصصی که موفق به دریافت دعوت نامه کاری از سمت یک کارفرما در لیختن اشتاین می شوند در قدم بعد و برای مهاجرت به این کشور باید برای اخذ ویزای کاری لیختن اشتاین اقدام نمایند و مدارک و اسناد مورد نیاز را به سفارت این کشور تحویل دهند و در خواست خود را برای اخذ ویزای کاری لیختن اشتاین ثبت کنند. در ادامه مدارک و اسناد مورد نیاز جهت ارائه به سفارت لیختن اشتاین را برای شما عزیزان قرا داده ایم:

تکمیل فرم درخواست ویزای کار لیختن اشتاین همراه با امضای متقاضی

گذرنامه دارای اعتبار با صفحات خالی

دو قطعه عکس با استاندارد های بین المللی

قرار داد کاری منعقد شده با کارفرما در لیختن اشتاین

عدم سو سابقه کیفری

ارائه دعوت نامه کاری

ارائه اسناد و مدارک سوابق کاری ارائه مدارک تحصیلی

نرخ بیکاری در لیختن اشتاین :

یکی از موضوعات مهم و قابل بررسی در رابطه با موضوع لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین و کار و مهاجرت به این کشور بررسی نرخ بیکاری می باشد. قطعا کشور های که نرخ بیکاری بالایی دارند نمی تواند به عنوان یک مقصد مناسب جهت کار انتخاب شوند. لیختن اشتاین یکی از کشور های کوچک اروپایی می باشد که با نرخ بیکاری زیر 2 درصد از پایین ترین نرخ های بیکاری در سطح جهان و اروپا به شمار می رود که این موضوع را با نمودار زیر نشان خواهیم داد. نرخ بیکاری در این کشور در سال 2019 از 1.50 به 1.9 در صد سال 2021 رسیده است که می توانیم به این نتیجه برسیم که در این کشور با این درصد پایین از نرخ بیکاری، هیچ نیروی بیکاری وجود ندارد. 

لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین2021:

در این بخش از مقاله به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین می پردازیم. اطلاع از مشاغل مورد نیاز این کشور و همچنین زمینه کاری و شغلی فرد متقاضی از مسائل مورد بررسی در این مقاله است. از آنجا که متقاضیان کار در این کشور مستلزم اشنایی نسبی با شرایط کار و لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین می باشند، بنابراین برای اطلاع از شرایط لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین، تعدادی از مشاغل را در جدول زیر مشاهده می کنید.

لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین2021
اساتید دانشگاه
خلبانان
مدیران بازاریابی
مدیران بانک
مدیران مالی
جراحان
مهندسان
حسابداران

میزان حقوق و درآمد برای کار در لیختن اشتاین:

بعد از اهمیت دانستن نرخ بیکاری در انگلستان و لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان، نکته حائز اهمیت، میزان حقوق در انگلستان است. بررسی سالانه نشان می دهد که  متوسط حقوق در انگلستان برای زنان و مردان 29.900 پوند در سال است که شامل حقوق کار تمام وقت و نیمه وقت نیز می شود. برای کسانی که تمام وقت کار می کنند متوسط حقوق 35.423 پوند در سال و 12083 پوند در سال برای مشاغل نیمه وقت است. در جدید ترین بروزرسانی که اخیرا انجام شده است، آمار حقوق و دستمزدها بطور متوسط 3.6 درصد افزایش داشته است و حقوق تمام وقت به طور متوسط 36,611 پوند در سال و حقوق کار نیمه وقت 12,495 پوند در سال افزایش داشته است. در جدول زیر میزان حقوق ارائه شده است:

عنوان شغلی متوسط حقوق در یک ماه
مدیریت  یورو 4003
کشاورزی،  صنایع غذایی  یورو 3738
هنر و فرهنگ یورو 4187
بانکی  یورو 5987
صنعت خودرو یورو 4828
صنایع شیمیایی یورو 4894

نحوه کاریابی در لیختن اشتاین:

آلمانی زبان رسمی لیختن اشتاین است و احتمالاً شما برای یافتن شغل در همه موقعیت های شغلی این  کشور به تسلط کامل به زبان آلمانی نیاز خواهید داشت. بهترین فرصت برای استخدام در لیختن اشتاین یافتن شرکتی است که مایل به استخدام شما باشد. کاریابی درارتباط با لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین از روش های مختلفی امکان پذیر است. بهترین روش برای انجام این کار ارتباط با موسسات کاریابی است. شیوه کار این موسسات به گونه ای است که رزومه فرد متقاضی را دریافت می کنند و طبق شرایط شغلی و سابقه کاری فرد، شغل مورد نظر را به او معرفی میکنند. موسساتی در کشور لیختن اشتاین به منظور کاریابی وجود دارند که در بخش های بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد. 

مؤسسات کاریابی در لیختن اشتاین:

در ادامه موضوع مقاله لیست مشاغل مورد نیاز در لیخت اشتاین به بررسی موسسات کاریابی در این کشور زیبا خواهیم پرداخت. گفته شد که برای مهاجرت و کار در کشور لیختن اشتاین اخذ دعوت نامه کاری از سمت یک کارفرما از الزامات می باشد. متقاضیان جویای کار که از شهروندان خارج از اتحادیه اروپا می باشند باید برای کاریابی در این کشور به صورت غیر مستقیم اقدام نمایند. از رایج ترین روش های کاریابی در لیختن اشتاین مراجعه به وب سایت ها، موتور های جست و جو و موسسات کاریابی در لیختن اشتاین می باشد. افراد جویای کار و واجد شرایط که تمایل دارند تا در لیختن اشتاین به کار بپردازند باید مدارک و رزومه کاری خود را برای موسسات کاریابی در لیختن اشتاین ارسال نمایند تا کارفرمایان در صورت نیاز با آن ها ارتباط برقرار نمایند و پس از انجام مصاحبه اولیه و تایید برای فرد دعوت نامه شغلی ارسال شود.

موسسات کاریابی در لیختن اشتاین
Universal Job AG
Vogt Tempo Job Anstalt
Manpower
Job 4 You – Nendeln
Arbeitsmarkt Service Liechtenstein
Job Service JS Anstalt

بررسی ویزای همراه در لیختن اشتاین:

اخذ ویزای کار یکی از مهمترین مسائل در بحث کار و لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین می باشد. شخص متقاضی پس از اخذ ویزای کار می تواند برای همراه خود نیز درخواست ویزا دهد که منظور از همراه همسر و فرزند زیر سن 18 سال می باشد. شرایطی برای اخذ ویزای همراه وجود دارد که آن شرایط این موضوع می باشد که قبل از به اتمام رسیدن سومین سال کاری شخص متقاضی درخواست خود برای ویزای همراهانش را ارائه دهد. اسناد و مدارکی برای انجام این کار لازم است. مدارک مربوط به ازدواج برای اثبات رابطه بین دو شخص لازم و ضروری می باشد. همراهان متقاضی میبایستی توسط شخص متقاضی در این کشور بیمه شوند. فرزندان این شخص اجازه تحصیل در مدارس این کشور را خواهند داشت همچنین همسر نیز اجازه کار دارد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در لیختن اشتاین:

شرایط کاری و لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم و هم اکنون در این بخش به موضوع اقامت و تابعیت در لیختن اشتاین می پردازیم. در کشورهای اروپایی همچون المان و اتریش پس از پنج سال کار و زندگی اقامت دائم به متقاضی کار داده می شود. اما در کشور لیختن اشتاین به این صورت است که به دلیل سخت بودن اخذ ویزای کارو همچنین داشتن مجوز کار بدون اجازه زندگی، اخذ اقامت و تابعیت روندی سخت و غیر ممکن است. البته برای افرادی که از اتحادیه اروپا و یا کشور سوئیس به لیختن اشتاین می آیند طی شرایطی خاص می توانند اقامت این کشور را دریافت نمایند. بنابراین برای دریافت اقامت از طریق کار بهتر است برای کشورهای آلمان و یا اتریش  با شرایط بهتر وراحت تری به نسبت این کشور اقدام نمایید.

لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین، کاریابی در لیختن اشتاین ، شرایط کار در لیختن اشتاین برای ایرانیان و سایر موضوعات مربوط به مقاله لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت. لیختن اشتاین کشوری با اقتصاد قوی می باشد و از ثروتمند ترین کشور های اروپا به شمار می رود. متقاضیان جهت مهاجرت کاری به لیختن اشتاین نیاز است تا در ابتدا در این کشور از سمت یک کارفرما به کار دعوت شوند و با دریافت دعوت نامه شغلی می توانند جهت اخذ ویزای کاری این کشور اقدام کنند. متقاضیانی که موفق می شوند به این کشور مهاجرت کاری داشته باشند می توانند با 5 سال کار و زندگی در این کشور به اقامت دائم دست یابند. شما می توانید مقالات مرتبط با لیست مشاغل مورد نیاز لیختن اشتاین و سایر مقالات مرتبط با امور مهاجرتی را در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور مطالعه نمایید. متقاضیان عزیز شما این امکان را دارید تا با تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان مشاوره مهاجرتی دریافت نمایند. در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال می توانید در انتهای این مقاله در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *