لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در انگلستان
  •  ویزای کاری انگلستان
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار در انگلستان
  • نرخ بیکاری در انگلستان
  • لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021
  • میزان حقوق در انگلستان
  • نحوه کاریابی در انگلستان
  • مؤسسات کاریابی در انگلستان
  • بررسی ویزای همراه انگلستان
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در انگلستان
  • لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان و سخن پایانی
✅ لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان ✅میزان حقوق در انگلستان ✅نرخ بیکاری در انگلستان توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در این مقاله به صورت علمی مورد بررسی قرار می گیرد.

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان، میزان حقوق در انگلستان، نرخ بیکاری در انگلستان و شرایط اخذ ویزای کاری کشور انگلستان در این مقاله به صورت علمی مورد بررسی قرار می گیرد. از سال 1945، مهاجرت به انگلستان بر اساس قانون تابعیت انگلیس، به ویژه از جموری ایرلند و از امپراطوری سابق انگلیس به ویژه هند، پاکستان، کارائیب قابل توجه بوده است. با توجه به اینکه کشور انگلستان دارای شریط خوب اقتصادی است و نرخ بیکاری در این کشور پایین است، از این رو اکثر کسانی که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند، بدلیل کم هزینه بودن، مهاجرت کاری را انتخاب می کنند. سوالاتی که برای آنها بوجود می آید از جمله: لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان چیست؟ میزان حقوق در انگلستان چقدر است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ داده ایم و لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان را تشریح کردیم.

شما عزیزان می توانید بعد از مطالعه این مقاله و در صورت داشتن سوالی با مشاوران ما در سایت موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مجرب ما، شما را بطور رایگان راهنمایی کنند.

شرایط عمومی کار در انگلستان:

انگلستان نام یکی از چهار کشور تشکیل دهنده پادشاهی متحد بریتانیای کبیر است. واحد پولی این کشور به پوند است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است. مرزهای زمینی با ولز در سمت غرب و اسکاتلند در سمت شمال مشترک است. انگلستان بزرگترین کشور جزایر بریتانیا است. منطقه ای که اکنون انگلستان نامیده می شود برای اولین بار در دوره پالئولیتیک توسط انسان های مدرن سکونت داشته اند. یک قبیله آلمانی، نام انگلستان را از شبه جزیره آنگلیا انتخاب کرده است. انگلستان در قرن دهم به یک کشور واحد تبدیل شد. انقلاب صنعتی انگلستان در قرن 18 آغاز شد و جامعه خود را به اولین کشور صنعتی جهان تبدیل کرد. جمعیت انگلستان 54,316,600 نفر است. پایتخت کشور انگستان شهر زیبای لندن است و نظام حکومتی انگلستان، نظام مشروطه و پارلمانی است. ویزای کاری انگلستانTIER  هستند. برای دریافت ویزای کاری، باید از کارفرما یا شرکتی معتبر در انگلستان پیشنهاد شغلی دریافت کنید.

کار در انگلستان مساحت و جمعیت انگلستان درباره انگلستان پایتخت انگلیس زبان رسمی انگلیس

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور انگلستان

ویزای کار انگلستان:

انگلستان وضعیت اقتصاد خوبی دارد و به همین دلیل کسانی که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند، مهاجرت کاری به انگلستان را ترجیح می دهند. یکی از روش هایی  که افراد برای کار در انگلستان می توانند انجام دهند، بررسی لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان و بر اساس آن اخذ ویزای کاری است. برای اینکه در انگستان وارد بازار کار شوید، ابتدا باید پیشنهاد شغلی ( JOB OFFER) از کارفرمایی در انگلستان یا از شرکتی معتبر در این کشور دریافت کنید و سپس اقدام به دریافت ویزای کاری انگلستان کنید. نام ویزای کاری کشور انگلستان TIER  هستند که عبارتند از:

  • (Trier 1 (Excepyional talent ویزا درجه یک ، استعداد استثنایی:

    این نوع ویزا برای افرادی است که به عنوان رهبر علوم، علوم انسانی، مهندسی، پزشکی، هنر و دیجیتال شناخته می شوند. این نوع ویزا سالانه به میزان  1000 مورد صادر می شود و تا 5 سال اعتبار دارد و می تواند تا 5 سال دیگر تمدید شود.

  • (Tier 2 General (Skilled Worker کارگر ماهر:

    برای کارگرانی که دارای مهارت بالای کاری هستند، برای مهاجرت به انگلیس ایجاد می شود. برای ایجاد یک برنامه تحت ویزا Tier 2 ، شما باید یک پیشنهاد کار اشتغال از یک کارفرما که حامی معتبر در انگلستان است و یک گواهی معتبر حمایت مالی داشته باشید.

  • (Tier2 (intra – company transfer ویزا درجه 2 انتقال داخل شرکت:

    این ویزا، ویزایی برای کسانی  است که کارفرمای خارج از کشور، آنها را به شرط حمایت مالی به اداره انگلستان تحویل داده است. اعتبار این نوع ویزا بستگی به نوع ارائه شده می تواند بین 6 ماه تا 9 سال باشد

  • (Tier 2(Minister of Religion ویزا درجه 2 – وزیر دین:

    این نوع ویزا برای کسانی است که به شرط حمایت مالی، شغل خود رادر یک جامعه ایمانی ارائه داده اند. این ویزا تا 3 سال اعتبار دارد و قابل تمدید است .

  • (Tier 2( sportperson ویزا درجه 2 برای افراد نخبه ورزشی:

    این نوع ویزا برای ورزشکارانی صادر می شود که شرایط آنها مورد تایید هیئت مدیره ملی ورزش باشد. اعتبار این نوع ویزا 3 سال است و می تواند برای 3 سال دیگر نیز تمدید شود.

  • Tier 5)Temporery worker ) ویزا درجه 5 کارگر موقت

    این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود که به عنوان داوطلب خیریه، شخص ورزشی یا کار خلاق، کارگر مذهبی، در بورس دولتی یا به عنوان بخشی از توافق نامه بین الملل مشغول کار موقت هستند، صادر می شود. اعتبار ویزای کار موقت بسته به هدف بین 1 تا 2 سال اعتبار دارد.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار تحصیل در انگلستان

فایل صوتی این ویدئو

مدارک مورد نیاز ویزای کار در دانمارک:

زمانی که پیشنهاد شغلی خود را از کارفرما یا شرکتی معتبر در انگلستان دریافت کردید ، می توانید اقدام به اخذ ویزای کاری انگلستان کنید. همچنین می توانید درخواست ویزای کار در انگلستان را در مرکز درخواست ویزای انگلستان در کشور خود انجام دهید . مدارکی که باید تحویل دهید بستگی به نوع ویزای درخواستیتان دارد . اگر متقاضی ویزا درجه 2 عمومی هستید، مدارک مورد نیاز آن عبارتند از:

  • گذرنامه معتبر یا شناسنامع مسافرتی
  • شواهد و اسنادی مبنی بر اینکه می توانید خود را از نظر مالی برای مدت زمان اقامت خود در کشور انگلستان پشتیبانی کنید .به عنوان مثال :صورت های بانکی یا تایید حامی
  • اثبات توانایی به زبان انگلیسی
  • اثبات پرداخت هزینه اضافی خدمات درمانی

دیگر شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری انگلستان عبارتند از :

  • از کارفرمایان دارای مجوز که در انگلستان به عنوان حامی شما عمل می کنند ، پیشنهاد تایید اشتغال دریافت کنید
  • دارای گواهی حمایت مالی باشید که توسط کارفرمای شما صادر شده است
  • تصویب کردن ارزیابی مبتنی بر امتیاز.

نرخ بیکاری در انگلستان:

کسانی که قصد مهاجرت به کشور انگلستان را دارند به دو نکته اساسی باید توجه کنند: نرخ بیکاری در انگلستان و لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان. نرخ بیکاری در هر کشوری بیانگر نیروی آزاد و وضع اقتصادی آن کشور است. هر چه نرخ بیکاری پایین تر باشد، شانس استخدام در آن کشور بالاست . نرخ بیکاری در انگلستان طبق آخرین آمار  3.8% است که این بدین معنی است که وضع اقتصادی این کشور خوب است. نمودار نرخ بیکاری کشور انگلستان در زیر ارائه شده است :

نرخ بیکاری در انگلستان

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021:

همانطور که اشاره کردیم افرادی که قصد مهاجرت کاری به کشور انگلستان دارند، اولین نکته ای که برای آن ها اهمیت دارد، لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان است. انگستان با توجه به نظام حقوقی که در کشور اجرا می کند شرایط کار را برای کسانی که دارای مدرک مهندسی و پزشکی یا حسابداری هستند راحت تر کرده است. مشاغل مورد نیاز در انگلستان به شرح زیر است:

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021
دانشمندان بیولوژیک و بیوشیمی متخصصین طراحی وب و توسعه
دانشمندان فیزیک متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات
مهندسان عمران پزشکان پزشکی
مهندس مکانیک روانشناسان
مهندس برق دامپزشکان
مهندسی الکترونیک رادیوگرافی پزشکی
مهندسی طراحی و توسعه کاردرمانگران
مهندسی تولید و فرایند متخصصین گفتار و زبان
مهندسانی که حرفه شان در هیچ کجا طبقه بندی نشده است. پرستاران
تحلیل گران کسب و کار، معماران ، طراحان سیستم متخصصان آموزش دوره متوسطه
برنامه نویسان ، متخصصان توسعه نرم افزار فعالان اقتصادی ، اقتصاددانان، آمارشناسان
مددکاران اجتماعی نقشه برداران کمیت
مهندسین کنترل کیفیت و برنامه ریزی نوازندگان
پیراپزشکان افسران، تهیه کنندگان وکارگردانان هنری
هنرمند طراحان گرافیک
رقاص و رقصنده جوشکار
سرآشپزها

میزان حقوق برای کار در انگلستان:

بعد از اهمیت دانستن نرخ بیکاری در انگلستان و لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان، نکته حائز اهمیت، میزان حقوق در انگلستان است. بررسی سالانه نشان می دهد که  متوسط حقوق در انگلستان برای زنان و مردان 29.900 پوند در سال است که شامل حقوق کار تمام وقت و نیمه وقت نیز می شود. برای کسانی که تمام وقت کار می کنند متوسط حقوق 35.423 پوند در سال و 12083 پوند در سال برای مشاغل نیمه وقت است. در جدید ترین بروزرسانی که اخیرا انجام شده است، آمار حقوق و دستمزدها بطور متوسط 3.6 درصد افزایش داشته است و حقوق تمام وقت به طور متوسط 36,611 پوند در سال و حقوق کار نیمه وقت 12,495 پوند در سال افزایش داشته است. در جدول زیر میزان حقوق ارائه شده است:

عنوان شغلی متوسط حقوق در یک سال
مدیر پروژه 41,808   پوند
تحلیل گر تجارت 39,127   پوند
مهندسی داده 46،665   پوند
مهندسی نرم افزار 41,100   پوند
مهندسی مکانیک 33,765    پوند
حسابدار 36,171    پوند
طراح گرافیک 25,543    پوند
توسعه دهنده نرم افزار 35,247   پوند
تحلیل گر داده 30,323   پوند
دستیار اجرایی 39,163   پوند

نحوه کاریابی در انگلستان:

همانطور که اشاره کردیم انگلستان به دلیل اوضاع اقتصادی خوبی که دارد، متقاضیان اقدام به کار در این کشور می کنند.30%  نیروی کاری کشور انگلستان را، افراد خارجی تشکیل می دهند. برای اینکه بتوانید مشغول به کار در انگلستان شوید باید دارای مدرک تحصیلی بالایی باشید و تسلط به زبان انگلیسی داشته باشند. کاریابی در انگلستان به دو صورت انجام می شود:

  • کاریابی به صورت مجازی :

    در این نوع کاریابی همانطور که از نامش پیدا است، بصورت مجازی است. بدین صورت که حضور شما برای پیدا کردن کار در انگلستان نیاز نیست. شما می توانید به سایت های کاریابی در انگلستان مراجعه کنید و لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان را در آنجا جستجو کنید . همچنین می توانید روزمه خودتان را در آنجا آپلود کنید و از این طریق کار متناسب با رشته و مهارت خودتان را بیابید.

  • کاریابی به صورت حضوری :

    در این نوع کاریابی، نیاز به حضور خودتان است. بدین صورت که خودتان می توانید به مؤسسات کاریابی واقع در انگلستان بروید و حضوراً روزمه تحویل دهید و کار متناسب با رشته خود پیدا کنید.

مؤسسات کاریابی در انگلستان:

زمانی که شما برای کار به مؤسسات معتبر کاریابی در انگلستان مراجعه می کنید هم می توانید لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان را ببینید و اینکه آن ها در مورد شرایط کار و مدارک مورد نیاز برای اخذ کار، شما را راهنمایی می کنند. در مؤسسات کاریابی یک سری مدارک از شما دریافت می شود. از جمله: مدرک تحصیلی، روزمه، پاسپورت. در جدول زیر مؤسسات کاریابی معتبر و حیطه فعالیتشان ارائه شده است:

نام موسسه حیطه فعالیت
Propel یک موسسه کاریابی با تمرکز بر مشاغل دیجیتالی و بخش فناوری در لندن است.
Huntress موسسه کاریابی هانترس به استخدام افراد ماهر در پشتیبانی IT ، اداری، حسابداری و امور مالی اختصاص دارد. این گروه افرادی که دارای تخصص بالا و آموزش دیده هستند را استخدام می کنند.
Silicon Milk Roundabout سیلیکون یک موسسه کاریابی استارتاپ اختصاصی است که در ارائه طیف وسیعی از خدمات استخدامی برای شرکت های فناوری تخصص دارد.
Satigo یک موسسه کاریابی است که مدلی را طراحی کرده که به آنها این اجازه را می دهد که افراد متخصص را برای مشاغل فناوری استخدام کنند. خدمات استخدامی که ارائه می دهند شامل : انتخاب شغل، کاریابی شبانه روزی، بررسی CV ، مشاوره حقوقی، آماده سازی برای مصاحبه، مدیریت، تحلیل روند بازار، آموزش و مشاوره مهارتی.
Deerfoot IT RESOURCES یک موسسه  کاریابی مشاوره ای است که در زمینه کمک به راه اندازی های مبتنی بر فناوری اطلاعات متمرکز است. به منظور استخدام افراد در حیطه فناوری اطلاعات برای طیف وسیعی از مشاغل بزرگ و کوچک، اختصاص داده شده است.

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

بررسی ویزای همراه در انگلستان:

کسانی که قصد دارند به کشور انگلستان مهاجرت کنند و بعد از بررسی لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان، موفق به دریافت شغل متناسب با شرایط و مهارتشان شدند و در آنجا مشغول بکار شدند، می توانند بعد از گذشت 10 ماه از اقامت کاریشان درخواست ویزای همراه دهند. ویزای همراه شامل اعضای خانواده (همسر و فرزندان) است. همراه فرد شاغل، اجازه کار در کشور انگلستان را ندارد. این مقاله توسط مشاوران موسسه حقوقی ملک پور تدوین گردیده و هرگونه کپی برداری، شرعاً حرام است. مدارک مورد نیاز ویزا همراه به شرح زیر است :

  • عکس واضح اعضای خانواده
  • اثبات تمکن مالی برای فرد شاغل
  • اثبات داشتن محل زندگی فرد شاغل
  • پرینت حساب بانکی
  • پاسپورت اعضای خانواده فرد شاغل

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در انگلستان:

کسانی که اقدام به مهاجرت کاری به انگلستان می کنند، خواهان اخذ اقامت و تابعیت این کشور هستند. زمانی که افراد در کشور انگلستان مشغول به کار شوند، می توانند بر این اساس ویزای کاری، اقامت 5 ساله بگیرند. اگر بتوانند  5 سال دیگر اقامت کاریشان را تمدید کنند می توانند برای اقامت دائم انگلستان اقدام کنند. در مدت  زمان اقامت کاریشان اگر مرتکب هیچ نوع جرمی نشدند و همچنین مالیات کشور انگلستان را پرداخت کرده باشند، بعد از گذشت 2 سال از دریافت اقامتشان با شرایط تسلط کامل به زبان انگلیسی می توانند برای اخذ تابعیت این کشور اقدام کنند.

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان ، مؤسسات کاریابی، میزان حقوق بر اساس لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان در این مقاله به صورت علمی مورد بررسی قرار گرفت. همانطور که در این مقاله توضیح دادیم کشور انگلستان به دلیل اوضاع اقتصادی خوب و نرخ بیکاری پایینی که دارد، توجه مهاجرانی که قصد مهاجرت کاری دارند را به کشور انگلستان جلب کرده است. شما عزیزان می توانید بعد از مطالعه این مقاله، چنانچه سوالی داشتید، به سایت موسسه حقوقی ملک پور مراجعه کنید تا مشاوران مجرب ما شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند. همچنین در پایین مقاله می توانید سوالات خود را ثبت کنید، تا مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگو شما عزیزان باشند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان

✅ با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان، امکان کار در چه زمینه هایی راحت تر است؟

انگستان با توجه به نظام حقوقی که در کشور اجرا می کند شرایط کار را برای کسانی که دارای مدرک مهندسی و پزشکی یا حسابداری هستند راحت تر کرده است.

✅ متوسط حقوق افراد شاغل در کشور انگلستان چه میزان است؟

متوسط حقوق در انگلستان برای زنان و مردان 29.900 پوند در سال است که شامل حقوق کار تمام وقت و نیمه وقت نیز می شود.

✅ آیا امکان ویزای همراه در ویزای کاری انگلستان وجود دارد؟

بله، افرادی که در انگلستان مشغول بکار شوند، می توانند بعد از گذشت 10 ماه از اقامت کاریشان درخواست ویزای همراه دهند.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      برای دریافت پیشنهاد کار باید فردی متخصص باشید که کارفرما نتواند فرد با این تخصص را در کشور بیابد و یا اینکه در انگلستان تحصیل کرده باشید تا شانس خوبی برای دریافت پیشنهاد شغلی و دریافت ویزای کاری داشته باشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *