لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا

آنچه در این مقاله می خوانید

  •  شرایط عمومی کار در استرالیا
  • ویزای کاری استرالیا
  •  مدارک مورد نیاز ویزای کار در استرالیا
  • نرخ بیکاری در استرالیا
  • لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021
  • میزان حقوق کار در استرالیا
  • نحوه کاریابی در استرالیا
  • مؤسسات کاریابی در استرالیا
  • بررسی ویزای همراه استرالیا
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در استرالیا
  • لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و سخن پایانی
لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا ، کاریابی در استرالیا توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در این مقاله مورد بررسی و تحقیق علمی قرار گرفته است.

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا ، مراحل ویزای شغلی و شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار در این مقاله مورد بررسی و تحقیق علمی قرار گرفته است. آیا می دانید لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021 چه مشاغلی می باشد؟ شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا چیست؟ شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا چگونه است؟ ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی یا بدون اسپانسر شغلی چگونه است؟ شرایط کاریابی در استرالیا به چه صورت است؟ مهاجرت به استرالیا همیشه جزو کشورهای داغ در بحث امور مهاجرت بوده است و مهاجرت به استرالیا از طریق کار جزو پر تقاضا ترین روش های مهاجرت می باشد. برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار قطعاً مقالات ما در خصوص شرایط ویزای کار و مهاجرت کاری به استرالیا را مطالعه فرمودید و یکی از بخش های مهم بررسی لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا می باشد. با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021 می توانید شانس خود را جهت دریافت ویزای کار استرالیا و مهاجرت کاری به استرالیا بررسی کنید. همینطور جهت مشاوره رایگان و ارزیابی شرایط خود می توانید با دفاتر مؤسسه  حقوقی ملک پور همکار ملک پور اتریش در سراسر جهان تماس حاصل فرمایید. در این مقاله لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

شرایط عمومی کار در استرالیا:

استرالیا بزرگترین کشور اقیانوسه می باشد که در اوایل سال 1700 توسط اکتشاف گران هلندی کشف شد که نام این منطقه را هلند جدید نامیدند. در سال 1770 قسمت های شرقی استرالیا توسط انگلستان مورد سکونت قرار گرفت. استرالیا 6 استان دارد که این کشور با توجه به مساحت زیاد و جمعیت کم از نظر تراکم جمعیت جزو کمترین ها در دنیا می باشد. استرالیا از نظر مناظر طبیعی، طبیعت دست نخورده ای دارد و از صحراهای داغ و سوزان تا جنگل های بارانی و مرطوب بخشی از طبیعت این کشور محسوب می شوند. درآمد استرالیا از منابع طبیعی، معادن، صنعت، آموزش بین المللی و … می باشد. بزرگترین شهر استرالیا شهر سیدنی است ولی پایتخت سیاسی این کشور شهر کانبرا است. زبان رسمی این کشور زبان انگلیسی است و جمعیتی در حدود 25 میلیون نفر دارد. همینطور استرالیا به علت گستردگی فعالیت های تجاری، جمعیت مناسب و شرایط جغرافیایی مناسب تقریباً در تمامی بخش های اقتصادی فعالیت مناسبی دارد و به همین علت لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا لیست گسترده، بزرگ و جامعی را شامل می شود. در این مقاله می توانید اطلاعات کاملی در خصوص ویزای مهارت استرالیا و مراحل ویزای شغلی استرالیا را مطالعه کنید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

کار در استرالیا درباره استرالیا جمعیت استرالیا مساحت استرالیا واحد پول استرالیا زبان رسمی استرالیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور استرالیا

ویزای کار استرالیا:

مهاجرت به استرالیا با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا در ابتدا نیازمند اطلاع از روش ها و انواع ویزاهای کاری استرالیا است. ویزاهای کاری استرالیا به ویزاهای موقت و دائم تقسیم می شوند. ویزاهای موقت کاری برای افرادی است که برای مدت موقت تمایل به کار در استرالیا توسط یک کارفرمای مشخص را دارند و در صورت لغو قرارداد کاری به کشور خود باز خواهند گشت و یا انواع ویزاهای کوتاه مدت دیگر که ویزاهای فصلی و … نام دارند و برای مدت مشخصی می باشند. در کنار ویزاهای موقت برخی ویزاها بلند مدت هستند. اصلی ترین روش کار در استرالیا از طریق روش مهارت می باشد که نظیر آن در کانادا و نیوزلند نیز مشاهده می شود. در استرالیا ویزای مهارت در سال های گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته و قوانین و مشاغل به کرات تغییر کرده اند. در این کشور ویزاهای کار در استان های مختلف ممکن است متفاوت باشد و ساب کلاس های متفاوتی دارد. در انواع ویزای کار استرالیا برخی نیاز به پیشنهاد شغلی دارند و برخی از ویزاهای کاری نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند. برای اکثر ویزاهای کاری و ساب کلاس های استرالیا باید از سیستم امتیاز بندی گذشت و شخص باید با سایر رقبا و متقاضیان وارد یک لیست شوند و در صورتی که امتیاز آنها از سایر افراد بالاتر باشد، شانس مناسبی جهت انتخاب شدن و اقامت و کار در کشور استرالیا دارد. تحصیل، سن، سطح زبان و سوابق کاری، امتیازات شخص را مشخص خواهند کرد و رشته شخص نیز با توجه به بودن یا نبودن در لیست مشاغل مورد نیاز در روند پرونده بسیار تاثیر گذار است. دو نمونه از ویزاهای کاری پر طرفدار در استرالیا ساب کلاس های 189 و 190 می باشد که در ادامه در خصوص شرایط اخذ ویزای 186 استرالیا و شرایط  اخذ ویزای 190 استرلیا اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

البته برای اینکه انواع ویزای کار و مهارت استرالیا را بشناسید و بدانید کدام نوع ویزای مهارت استرالیا برایتان مناسب تر است، با یک وکیل مهاجرت استرالیا مشاوره کرده و در این خصوص اطلاعات لازم را کسب کنید.

شرایط اخذ ویزای 186 استرالیا:

 این ویزا یک ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی استرالیا می باشد. از شرایط اخذ ویزای 186 استرالیا داشتن اسپانسر است و این ویزا برای متخصصانی که دارای یک اسپانسر هستند قابل تهیه است. اسپانسر کارفرمایی است که توسط اداره مهاجرت استرالیا مورد تایید قرار گرفته است. ویزای 186 استرالیا یک ویزای اقامت دائم برای افراد متخصصی است که توسط کارفرمای مورد تأیید اداره مهاجرت استرالیا اسپانسر شده‌اند. این ویزا به شما اجازه می‌دهد از طریق یکی از روش‌های تعریف شده در استرالیا کار کنید. انواع ویزای 186 استرالیا شامل موارد زیر است.

  • تبدیل اقامت موقت استرالیا؛
  • ورود مستقیم؛
  • توافق کاری مخصوص کارفرمایان خاص که با دولت استرالیا قرارداد دارند.

شرایط لازم برای اخذ ویزای 189 استرالیا:

یکی دیگر از انواع ویزای کار و مهارت استرالیا، ویزای ساب کلاس 189 می باشد. ویزای 189، ویزای مهارت استرالیا بدون نیاز به داشتن اسپانسر است. از آنجا که ویزای کار و مهارت استرالیا بر اساس سیستم امتیازی است، کسب امتیازات لازم برای نیروی کار ماهر از جمله مهمترین شرایط لازم برای اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا می باشد. این ویزا نیز یکی از انواع ویزای اقامت دائم استرالیا است. در صورتی که متقاضی امتیاز مورد نیاز برای اخذ ویزای کار استرالیا در ساب کلاس 189 را به دست آورد می تواند مدارک و درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نماید. یکی دیگر از نکات مهم در مبحث شرایط لازم برای اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیااین است که متقاضی پس از به دست آوردن امتیازات لازم، ۶۰ روز فرصت دارد تا ویزای خود را دریافت نماید.

شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا:

این نوع ویزا نیز ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی استرالیا می باشد. کسب امتیازات لازم از جمله شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا می باشد. یکی دیگر از شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا این است که متقاضی پس از اخذ ویزای sub class 190 می بایست تا 2 سال بعد از ورود به استرالیا، در ایالتی که از آن اسپانسرشیپ دریافت نموده مشغول به کار شود. در صورت رعایت شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا و اخذ ویزای اقامت دائم استرالیامتقاضی پس از 4 سال می توانید برای دریافت تابعیت درخواست خود را ارائه دهد.

پادکست توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط ورود به استرالیا با پیشنهاد کار

مدارک مورد نیاز ویزای کار در استرالیا:

برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار و بررسی لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا جهت استخدام، یکی از مراحل ویزای شغلی نهیه مدارک است. به طور کلی بسته به نوع ویزا دریافتی و نوع روش و ساب کلاسی که شخص از طریق آن ویزای مهارت استرالیا را دریافت می کند، مدارک مورد نیاز متفاوت می باشد و با توجه به روش مد نظر، باید مدارک تهیه شوند ولی به طور کلی برخی از مدارک برای تمامی روش های مهاجرت کاری به استرالیا باید تهیه شوند که در این بخش این لیست فراهم شده است.

  • پاسپورت با اعتبار کافی
  • 2 عکس پرسنلی از شخص و اعضای خانواده وی
  • در صورتی که شخص اسپانسر شغلی دارد نامه کاری
  • مدرک ایلتس یا PTE
  • مدارک تحصیلی و ارزیابی شده و تائید شده به همراه ترجمه ریز نمرات
  • در صورت متاهل بودن سند ازدواج و شناسنامه فرزندان
  • گواهی عدم سوء پیشینه

باز هم توجه شود مدارک فوق، مدارک کلی و جامع می باشد و بسته به نوع ویزا مراحل ویزای شغلی متفاوت است و ممکن است مدارک دیگری مورد نیاز باشند. در این رابطه مشاوره با یک وکیل مهاجرت استرالیا که از تجربه و اعتبار کافی برخوردار است ضروری است.

نرخ بیکاری در استرالیا:

نرخ بیکاری در کشور استرالیا با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021 بسیار مناسب می باشد. در کشور استرالیا نرخ بیکاری رو به کاهش بوده است و در این سالهای اخیر روند اقتصادی و کاری استرالیا شریط مناسبی داشته است. در کشوری که نرخ بیکاری پایین میباشد و اتباع آن کشور از نظر کار دشواری و مشکل ندارند بستر برای استخدام نیروی خارجی فراهم می باشد و کارگران و نیروهای متخصص خارجی در صورت کسب امتیاز مورد نیاز برای اخذ ویزای کار استرالیا ، می توانند در رشته های مختلف مشغول به کار شوند. در کشور استرالیا نرخ بیکاری در سال های گذشته در نرخ مشخص حدود 5 درصد بوده است که این ثبات اقتصادی بی نظیر است.

 این مقاله توسط تیم حقوقی موسسه ملک پور تهیه شده است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع از آن شرعاً و قانوناً حرام می باشد و قابل پیگیری قانونی است. در خصوص کاریابی در کشور استرالیا با این که شرایط و نرخ بیکاری پایین و مناسب می باشد ولی بازهم باید لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021 بررسی شود زیرا برخی مشاغل ممکن است از شرایط کاری مناسب در استرالیا برخوردار نباشند ولی در کشور دیگری شرایط مناسب و عالی داشته باشند.

نرخ بیکاری استرالیا

مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021:

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا به 3 حالت متفاوت مشخص شده اند. بستگی به میزان نیاز، لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا به 3 بخش متفاوت تقسیم می شوند که هر شغل نیز ممکن است در ساب کلاس های خاصی قرار بگیرد.

  • لیست مشاغل مورد نیاز تخصصی کوتاه مدت (STSOL): این لیست برای مشاغلی می باشند که در زمان مشخص و کوتاه مدتی ممکن است جزو مشاغل پر تقاضا در استرالیا باشند و ممکن است به زودی این مشاغل از این لیست خارج شوند.
  • لیست مشاغل مورد نیاز تخصصی متوسط و بلند مدت (MLTSSL): این مشاغل ، مشاغلی هستند که در لیست بلند مدت و یا متوسط استرالیا قرار دارند و به زودی احتمالا از لیست مشاغل مورد نیاز خارج نخواهند شد.
  • لیست مشاغل مورد نیاز در برخی استان ها (ROL) : این لیست مشاغلی میباشد که این مشاغل تنها در استان های خاصی و توسط کارفرما امکان اقدام و درخواست دارند و در تمامی مناطق استرالیا مورد تقاضا نیستند.

برخی از مشاغل و نوع لیست مورد تقاضا آنها در جدول زیر مشخص شده است:

رشته نوع لیست ساب کلاس ها نیاز به تائیدیه از سازمان خاص
مدیریت مهمانداری STSOL 190, 407, 489 (S/T), TSS (S) VETASSESS
مدیریت تبلیغات STSOL 190, 407, 489 (S/T), TSS (S) AIM
تکنسین کشاورزی Regional 407, 489 (S/T), TSS (M)* VETASSESS
مهندس معمار MLTSSL 186, 189 (PT), 190, 407, 485 (GW),489 (F), 489 (S/T), TSS (M) AACA
مهندس الکترونیک MLTSSL 186, 189 (PT), 190, 407, 485 (GW),489 (F), 489 (S/T), TSS (M) مهندسین استرالیا

میزان حقوق برای کار در استرالیا:

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا با توجه به حقوق دریافتی در این کشور مشخص شده است. مشاغلی که کمبود نیروی کار در آن بخش بیشتر می باشد، درآمد و حقوق نیروی کار و دستمزد ها بالاتر می باشد. در کشور استرالیا متوسط درآمد سالیانه 91600 دلار می باشد. پایین ترین درآمد در استرالیا در سال 12400 دلار استرالیا می باشد که برای زندگی متوسط مناسب است ولی میزان سطح درآمد متوسط در این کشور برای فردی که دارای تخصص می باشد بسیار مناسب است. شرایط زندگی و رفاه در استرالیا جزو بهترین ها در دنیا می باشد. طبق آمار نیز بالاترین میزان حقوق در استرالیا 405.000 دلار در سال می باشد. برخی از مشاغل در استرالیا درآمد های مشخص تری دارند که در لیست زیر گردآوری شده اند.

مشاغل متوسط درآمد ساعتی به دلار
پرستار رسمی 42
مدیر عملیات 134
حسابداری 42
نجار 45
مدیر پروژه 149
کمک فروشنده 25
رسپشن پزشکی 27
مدیریت فروشگاه 70
ویتر 22

نحوه کاریابی در استرالیا:

اطلاع از لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا ، شانس شخص را جهت ارزیابی شرایط خود برای کاریابی بالا می برد. ولی اطلاع از لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا بدون اطلاع از روش های کاریابی تاثیر زیادی ندارد. در صورتی که شما از طریق ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی استرالیا اقدام کرده اید، کاریابی یکی از مراحل ویزای شغلی در استرلیا می باشد. چرا که داشتن کارفرما یا اسپانسر شغلی برای برخی از انواع ویزای کار و مهارت استرالیا الزامی است. جهت کاریابی در استرالیا مراحل خاصی را باید گذراند. برخی از مراحل کاریابی در استرالیا :

  • بررسی شرایط کار در رشته مورد نظر در بازار کار استرالیا
  • بررسی شرایط و نوع ویزا دریافتی با توجه به شرایط خود
  • آماده سازی رزومه و تهیه کردن نامه کاری که این مرحله بسیار مهم می باشد. رزومه ای زودتر جواب می گیرد که مختصر و مفید و کامل باشد.
  • توانایی کار با تکنولوژی و نرم افزارهای مختلف : با توجه به اینکه مصاحبه ها از طریق اسکایپ و وبینار می باشند نحوه کار با این نرم افزار ها بسیار مهم می باشد.

البته موارد دیگری نیز بسیار مهم می باشند که معمولاً شخص در زمان کاریابی به آنها پی می برد و یا می تواند با یک مشاور حقوقی صحبت کند تا جزئیات روش های کاریابی در استرالیا برای شخص بررسی شود.

مؤسسات کاریابی در استرالیا:

با توجه به اینکه طلاع از روش های کاریابی موثر است و شانس شخص را جهت دریافت ویزای کاری استرالیا بالا می برد، بهتر است در خصوص مراکز و موسسات کاریابی در استرالیا نیز صحبتی شود. برخی از موسسات کاریابی در استرالیا به صورت آنلاین فعالیت دارند و برخی نیز به صورت حضوری در کشور استرالیا این کار را انجام می دهند. همانطور که می دانید در اکثر روش های مهاجرت به استرالیا از طریق کار، اخذ ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی استرالیا امکان پذیر است. بنابراین یافتن یک کارفرما که به متقاضی پیشنهاد کار دهد بسیار مهم می باشد. با توجه انواع ویزای کار و مهارت استرالیا، امکان اخذ ویزا بدون داشتن پیشنهاد شغلی و کاریابی تنها برای افراد خیلی خاص و رزومه های خیلی خاصی امکان دریافت اقامت وجود دارد، بنابراین بررسی وب سایت های کاریابی بسیار موثر می باشد. شخصی که رزومه و سطح زبان سطح پایین تری دارد نیز می توانند با داشتن پیشنهاد شغلی بدون رسیدن به امتیازات بالا اقامت کاری استرالیا را دریافت کنند.

سایت های شغل یابی توضیحات
Job Centre Australia یکی از وب سایت های کاریابی در استرالیا که بدون دریافت منفعت و سود به صورت رایگان برای کاریابی در این کشور به متقاضیان کمک می کند.
seek این وب سایت نیز یکی از بزرگترین وب سایت ها و موسسات کاریابی استرالیا است که قدم به قدم مراحل کاریابی را کمک و مدیریت می کند.
jobsearch این موتور جستجوگر شغل نیز توسط خود دولت استرالیا مدیریت می شود.

بررسی ویزای همراه در استرالیا:

شخص اصلی پس از اینکه مراحل ویزای شغلی خود را طی کرد و موفق به اخذ ویزای کار و مهارت استرالیا شد، می توانید برای ویزای همراه اقدام کند. استرالیا جزو کشورهایی می باشد که اهمیت و ارزش بالایی برای خانواده قائل است و در صورتی که شخص بتواند ویزای کار استرالیا را بگیرد و حقوق وی در حد ساپورت کردن و حمایت از خانواده اش باشد، می تواند با خانواده خود به استرالیا مهاجرت کند. البته ویزاهای همراه مختلف می باشند. ویزای کار همراه شخصی که ویزای کاری استرالیا دریافت کرده است با ویزا همراه برای نوع تحصیلی و یا ویزاهای کار دائم و کوتاه مدت متفاوت است. موضوعی که بسیار مهم است، این است که در صورت بررسی لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و دریافت پیشنهاد کاری و دریافت اقامت کاری استرالیا شخص می تواند خانواده خود را نیز به همراه خود به کشور استرالیا همراه داشته باشد. برای درخواست ویزا همراه بسته به نوع ویزا درخواستی مدارک مورد نیاز متفاوت می باشد. مدارک عمومی درخواست ویزا همراه عبارتند از:

  • مدرک ازدواج و سند ازدواج
  • پاسپورت
  • مدرک اقامت شخص اصلی و یا پیشنهاد شغلی
  • گواهی تولد فرزندان و شناسنامه
  • عکس پرسنلی

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در استرالیا:

قطعا افرادی که پس از بررسی لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و در صورتی که امتیاز مورد نیاز برای اخذ ویزای کار استرالیا را به دست آورده و مراحل ویزای شغلی استرالیا را با موفقیت طی کرده باشند، تمایل به دریافت اقامت دائم و پاسپورت و حق شهروندی دارند. دریافت حقوق شهروندی و پاسپورت امری بسیار مهم می باشد. زیرا پس از بازنشستگی و یا اخراج از کار مربوطه و یا سایر اتفاقات دولت مربوطه از اتباع خود حمایت خواهد کرد. قوانین استرالیا برای اقامت دائم توسط کار متفاوت است و معروف ترین روش اخذ اقامت دائم از طریق ویزا کار مستقل 189 می باشد. در این روش شخص از ابتدا با اقامت دائم وارد کشور استرالیا می شود. در روش های استانی معمولا فرد باید چند سال در استان مربوطه کار کند تا اقامت دائم را دریافت کند. ولی در ویزا 189 از ابتدا با اقامت دائم وارد کشور استرالیا خواهد شد. طبق قوانین این کشور اعطای تابعیت نیز روش های مختلفی دارد که در صورتی که شخص بتواند اقامت دائم این کشور را دریافت کند و به مدت 12 ماه به طور اقامت دائم در این کشور زندگی کند، می تواند پاسپورت استرالیا را درخواست بدهد. استرالیا جزو سریع ترین کشورها جهت دریافت پاسپورت می باشد. در خصوص روش های اخذ پاسپورت و اقامت دائم در تمامی کشورها نیز می توانید ویدئو کامل گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت را تهیه و مشاهده بفرمایید.

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و سخن پایانی:

 لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا ، مراحل ویزای شغلی و شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. ویزای کاری استرالیا امتیاز بندی می باشد و لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و لیست مشاغل تخصصی این کشور، تاثیر بسیاری بر روی ارزیابی پرونده و شرایط دارند و می توان گفت بدون ارزیابی رشته و شغل شخص، امکان ارزیابی دقیق پرونده وجود ندارد. به همین جهت توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام بررسی های لازم به انجام آید و در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا به صورت کامل ارزیابی انجام شود. جهت این کار مشاورین موسسه حقوقی ملک پور آماده کمک به شما می باشد. البته باید این مورد نیز همیشه در نظر قرار گرفته شود که امکان تغییر قوانین در کشور استرالیا زیاد می باشد و هر سال امتیازات و لیست مشاغل مورد نیاز ممکن است تغییر کند به همین علت همیشه آپدیت باشید. همینطور جهت ارزیابی شرایط و دریافت مشاوره رایگان می توانید با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما شما عزیزان را راهنمایی کنند. سوالات خود را نیز می توانید در بخش پرسش و پاسخ وب سایت مطرح کنید تا کارشناسان به سوالات شما پاسخ دهند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا

انواع ویزای 186 استرالیا کدامند؟

    • تبدیل اقامت موقت استرالیا؛
    • ورود مستقیم؛
    • توافق کاری مخصوص کارفرمایان خاص که با دولت استرالیا قرارداد دارند.

ویزای اقامت دائم استرالیا بدون نیاز به اسپانسر شغلی کدام است؟

ساب کلاس 189 نوعی از ویزای کار استرالیا است که داشتن اسپانسر از شرایط لازم برای اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا نمی باشد.

امتیاز مورد نیاز برای اخذ ویزای کار استرالیا در ساب کلاس 190 چه امتیازی است؟

حداقل امتیاز مورد نیاز برای اخذ ویزای کار استرالیا در ساب کلاس 190، امتیاز 65 می باشد.

✅ متوسط درآمد سالیانه مشاغل در استرالیا چه میزان است؟

در کشور استرالیا متوسط درآمد سالیانه 91600 دلار می باشد.

✅ بر اساس لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021 چه مشاغلی در استرالیا مورد نیاز است؟

مشاغلی چون پرستاری، حسابداری، نجار و مدیر فروش از جمله مشاغل مورد نیاز در کشور استرالیا است.

✅ آیا امکان ویزای همراه در ویزای کاری استرالیا وجود دارد؟

در صورت بررسی لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و دریافت پیشنهاد کاری و  اقامت کاری،  شخص می تواند برای خانواده خود را درخواست الحاق دهد.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      ویزاهای کار در استرالیا برخی نیاز به پیشنهاد شغلی دارند و برخی از ویزاهای کاری نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند. برای اکثر ویزاهای کاری و ساب کلاس های استرالیا باید از سیستم امتیاز بندی گذشت و شخص باید با سایر رقبا و متقاضیان وارد یک لیست شوند و در صورتی که امتیاز آنها از سایر افراد بالاتر باشد، شانس مناسبی جهت انتخاب شدن و اقامت و کار در کشور استرالیا دارد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *