لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا

آنچه در این مقاله میخوانید

  •  شرایط عمومی کار در آمریکا
  • ویزای کاری آمریکا
  •  مدارک مورد نیاز ویزای کار در آمریکا
  • نرخ بیکاری در آمریکا
  • لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا 2021
  • میزان حقوق کار در آمریکا
  • نحوه کاریابی در آمریکا
  • مؤسسات کاریابی در آمریکا
  • بررسی ویزای همراه آمریکا
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در آمریکا
  • سخن پایانی کار در آمریکا
✅  لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا ✅ نحوه کاریابی در لیست شغل های مورد نیاز آمریکا ✅ میزان حقوق کار در آمریکا در این مقاله علمی توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور مورد بررسی قرار گرفت.

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا و مقدمه ای بر آن

 لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا، شرایط استخدام در لیست شغل های مورد نیاز آمریکا و نحوه مهاجرت کاری در آمریکا در این مقاله به صورت تخصصی و علمی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. اما چرا آمریکا؟ آیا کشور آمریکا به مشاغل مختلفی نیاز دارد؟ شرایط استخدام کاری در آمریکا به چه صورت است؟ لیست مشاغل مورد نیاز در آمریکا چیست؟ چه مشاغلی در این لیست قرار دارند؟ این ها مسائلی هستند که در این مقاله به آن ها به صورت تخصصی و علمی خواهیم پرداخت. آمریکا همواره از چند دهه پیش مقصد بسیاری از مهاجران بوده است. این موضوع بیانگر برتری کشور آمریکا برای مهاجرت است. اما آیا آمریکا کشوری مناسب برای مهاجرت می باشد؟ مؤسسه  حقوقی ملک پور در این مقاله انواع پرسش ها و سوالات شما را در خصوص مهاجرت به آمریکا بررسی می کند و شرایط دریافت ویزای کار آمریکا و توضیح لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا 2021 را برای شما تحلیل می کند.

شرایط عمومی کار در آمریکا:

ایالات متحده آمریکا، کشوری برتر در قاره آمریکای شمالی که با کشور های کانادا و مکزیک هم مرز است. کشوری فدرال با جمعیت 330 میلیون نفری که قلمرو ای بزرگ در قاره آمریکا تشکیل داده است. چند ملیتی و چند فرهنگی بودن این کشور، آن را به مقصدی مناسب برای مهاجرین تبدیل کرده است؛ اما آیا شرایط ورود همگان من جمله ایرانی ها به این کشور مهیا ست؟ زبان رسمی این کشور انگلیسی بوده ولی به قدری که این کشور چند ملیتی و چند فرهنگی شده است، که زبان های متخلفی همچون اسپانیایی یا لاتین، فرانسوی، چینی و… در این کشور یافت می شود.

واشنگتن دی سی به عنوان پایتخت کشور آمریکا قلمداد می گردد و از شهرهای مهم آن می توان از نیویورک، هیوستون، فیلادلفیا و … نام برد. واحد پول کشور آمریکا دلار است. در این مقاله به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا 2021 خواهیم پرداخت تا بتوانیم تخمین بزنیم که آیا شرایط مهاجرت به آمریکا فراهم و مهیا می باشد یا خیر.

امریکا

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور آمریکا

ویزای کار آمریکا:

برای بررسی شرایط ویزای کار آمریکا بایستی در ابتدای امر به بررسی انواع ویزاهای کاری آمریکا بپردازیم. به طور کلی تعداد ویزاهای کشور آمریکا زیاد می باشد. در جدول ذیل شما عزیزان می توانید انواع ویزای کار آمریکا را مشاهده فرمایید. ویزای کشور آمریکا دارای دو گونه ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی می باشد که خود به چندین نوع ویزا اطلاق می گردد. ویزای غیر مهاجرتی اقامت موقت می باشد؛ در صورتی که ویزاهای مهاجرتی، سبب اخذ گرین کارت یا اقامت دائم آمریکا می گردد.

ویزای غیر مهاجرتی

در بخش ذیل به بیان برخی از ویزاهای غیر مهاجرتی کاری آمریکا می پردازیم:

  • ویزای H1B

    ویزای H-1B یک ویزای غیر مهاجرتی می باشد که متقاضیان این نوع ویزا بایستی یک پیشنهادی برای اشتغال از یک کارفرمای ایالات متحده داشته باشند. موقعیت شغلی پیشنهادی متقاضیان بایستی در یک حرفه تخصصی باشد، این بدان معناست که یکی از شرایط لازم در این نوع ویزا داشتن سوابق تحصیلی لیسانس یا بالاتر می باشد. این نوع ویزا متقاضیان بسیار زیادی دارد.

  • ویزای L-1

     ویزای غیر مهاجرتی L-1 برای کارکنانی است که برای یک شرکت خارجی که وابسته به یک شرکت آمریکایی است صادر می گردد. کارمندان با استفاده از ویزای L-1 می توانند از شعبه شرکت خارجی به شعبه شرکت آمریکایی منتقل می شوند. یا افرادی که دارای ویزای L-1 می باشند می توانند توسط شرکت خارجی به منظور ایجاد یک دفتر آمریکایی به ایالات متحده آمریکا منتقل شوند.

  • ویزای O-1

    ویزای O-1 ویزای غیر مهاجرتی می باشد که برای افرادی که توانایی های خارق العاده دارند و در زمینه تحصیلیشان حرفه ای می باشند صادر می گردد. برای اثبات این موضوع بایستی متقاضی، حقوق بالا دریافت نماید، بایستی دارای دستاوردها یا جوایز شناخته شده باشد. یکی از شرایط لازم برای این نوع ویزا نیز داشتن پیشنهاد شغلی می باشد.

ویزای مهاجرتی

هرساله حدود 140,000 ویزای مهاجرتی کاری برای متقاضیانی که با اثبات می کنند شغلشان در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا ذکر شده است، صادر می گردد. افرادی که از طریق ویزای کار اقدام می کنند، می توانند گرین کارت یا اقامت دائم خود را دریافت نمایند. در بخش ذیل به بیان برخی از ویزاهای مهاجرتی کاری آمریکا می پردازیم:

نوع ویزای کاری آمریکا شرایط دریافت ویزای کار
متقاضایان دارای توانایی های فوق العاده ویزای E1 برای افرادی که در زمینه های علمی، هنری، فرهنگی، تجارت یا … دارای توانایی های فوق العاده ای هستند می توانند با رعایت لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا برای این نوع ویزا اقدام کنند.
اساتید برجسته و محققین علمی نیز می توانند با اثبات داشتن شغلی در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا و داشتن سوابق حرفه ای به مدت 3 سال در زمینه های تدریس یا تحقیقات علمی که در دنیا شناخته شده است برای اخذ این نوع ویزا اقدام نمایند.
مدیران چند ملیتی که توسط یکی از شعبات شرکت های آمریکایی در کشور های دیگر یا توسط کارفرمای آمریکایی به کار گرفته شده اند نیز می توانند با در صورت مطابقت با لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا به این کشور مهاجرت نماید.
ویزای E2 این ویزا برای افرادی که در اولویت دوم هستند و دارای حداقل مدرک لیسانس یا بالاتر می باشند و مهارت های استثنایی در زمینه علوم و هنر دارند، صادر می گردد.
ویزای E3 این ویزا اولویت سوم استخدام کارگران ماهری که داری حداقل 2 سال آموزش و تجربه کاری مناسب هستند صادر می شود.
ویزای E4 این ویزا در اولویت چهارم می باشد و بیشتر برای کارمندان سابق آمریکا، برای برخی از کارمندان بازنشسته سازمان های بین المللی و .. صادر می گردد.
ویزای E5 این ویزای کار در اولویت پنجم قرار دارد و برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند صادر می گردد.

مدارک مورد نیاز ویزای کار در آمریکا:

همانطور که خاطر نشان کردیم یکی از شرایط لازم برای بدست آوردن ویزا کار آمریکا، وجود شغل فرد در لیست شغل های مورد نیاز آمریکا و داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمایی در این کشور می باشد. این موضوع پیچیده ای می باشد؛ زیرا کارفرما بایستی مجوز کاری لازم را دریافت نماید و اثبات نماید که برای آن جایگاه شغلی در کشور آمریکا نیروی بیکار با حداقل حقوق وجود ندارد. در قسمت ذیل شما عزیزان می توانید مدارک و شرایط اخذ ویزای آمریکا را ملاحظه فرمایید.

  • داشتن گذرنامه معتبر که دارای حداقل 6 ماه اعتبار است.
  • تکمیل نمودن فرم های مربوط به اخذ ویزای کار آمریکا مانند DS-260 و ...
  • ارائه نمودن 2 قطعه عکس استاندارد.
  • اسناد هویتی و مدنی متقاضی
  • فرم های مربوط به معاینات پزشکی که اثبات کننده سلامت فرد می باشد.
  • پشتیبانی مالی از طرف کار فرما در آمریکا
  • ارائه مدارک تحصیل یا کاری طی سال های گذشته
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی در صورت لزوم
  • داشتن حامی مالی در آمریکا

از آنجایی که یکی از شرایط دریافت ویزای کار آمریکا، داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای آمریکایی است و این موضوع دشوار می باشد؛ توصیه می گردد در رابطه با شرایط ویزاهای جستجو کار اتریش و آلمان تحقیق فرمایید.

نرخ بیکاری در آمریکا:

نرخ بیکاری به عنوان شاخصی است که یک دید کلی از وضعیت بیکاری در کشور ها ارائه می نماید. نرخ بیکاری در آمریکا به عنوان درصد افرادی که در جستجوی کار هستند و نمی توانند شغل خود را بیابند تعریف می گردد. به طور کلی بیکاری به دلایل اقتصادی یا به صورت طبیعی در کشوری ایجاد می گردد. نرخ بیکاری با نرخ رشد اقتصادی رابطه معکوسی دارد، چنانچه اقتصادی رشد نماید باعث کاهش نرخ بیکاری می شود و چنانچه اقتصادی در رکود اقتصادی باشد میزان نرخ بیکاری افزایش می باید. اما گاها برخی از کشورهایی که دارای رکود اقتصادی نیستند نیز ممکن است نرخ بیکاری بالایی داشته باشند که این موضوع حاکی از بیکاری طبیعی است. لذا برای بررسی نرخ بیکاری آمریکا به عنوان تاثیر گذار ترین موضوع از لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا به بیان نمودار نرخ بیکاری می پردازیم.

نرخ بیکاری آمریکا به صورت میانگین برای ژانویه 2020 در حدود 3.6 درصد برآورد گردیده است. در نمودار ذیل شاهد این موضوع هستیم.

نمودار نرخ بیکاری در امریکا

در جدول ذیل عزیزانی که قصد کار در آمریکا را دارند می توانند میزان نرخ بیکاری در برخی از شهرهای مهم آمریکا را مشاهده فرمایند.

شهر نرخ بیکاری
کارولینای جنوبی 2.3
یوتا 2.3
ورمونت 2.3
هاوایی 2.6
ویرجینیا 2.6
آلاباما 2.7
آیووا 2.7
ماساچوست 2.8
فلوریدا 3
جورجیا 3.2
کانزاس 3.2
میسوری 3.3
تنسی 3.3
اوکلاهما 3.4
مریلند 3.5
نیوجرسی 3.5
تگزاس 3.5
آرکانزاس 3.6
کارولینای شمالی 3.7
کالیفرنیا 3.9
میشیگان 3.9
نیویورک 4
اوهایو 4.2
واشنگتن 4.3
آلاسکا 6.1

مشاغل مورد نیاز آمریکا 2021:

افرادی که قصد دارند از طریق ویزای کاری وارد آمریکا شوند یا برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت می نمایند، بایستی از لیست شغل هایی که پرتقاضا می باشد و آمریکا نیاز دارد آگاهی یابند. بیشتر شغل های مربوط به مراقبت های بهداشتی و فناوری اطلاعات در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا تعریف می گردد. بنابراین افرادی که روش تحصیل را برای مهاجرت به آمریکا انتخاب می کنند، بهتر است در این زمینه های شغلی تحصیل کنند. امکان تبدیل ویزای تحصیلی به کاری در آمریکا نیز تحت شرایطی فراهم است. افرادی که با برآورده نمودن لیست مشاغل مورد نیاز در آمریکا قصد مهاجرت به این کشور را دارند می توانند از طریق لیست شغل های مورد نیاز آمریکا در برخی از مشاغل که در جدول ذیل آورده شده است اطلاعات کافی را دریافت دارند.

شغل میزان درآمد رشد پیش بینی شده برای استخدام تا سال 2024
پرستار خانگی 22,600 38 درصد
فیزیوتراپی 84020 35 درصد
پرستار 68450 16 درصد
مهندس نرم افزار 98270 19 درصد
تحلیل گر امنیت اطلاعات 90282 19 درصد
کار درمان 81910 27 درصد
توسعه دهنده وب 66130 24 درصد
تحلیگر داده 111267 16 درصد
مدیر عملیاتی 97730 7 درصد
متخصص سونو گرافی 64280 26 درصد

پادکست توضیحات کارشناس ارشد موسسه ملک پور در خصوص تبدیل ویزای تحصیلی به کاری در آمریکا

میزان حقوق برای کار در آمریکا:

یکی از تاثیر گذارترین مسائلی که در تصمیم افرادی که قصد دارند با دستیابی به لیست مشاغل مورد نیاز در آمریکا به این کشور برای کار مهاجرت نمایند، موضوع میزان درآمد مشاغل گوناگون می باشد. اگرچه میزان هزینه های زندگی در آمریکا نسبت به کشورهای دیگر مقداری بالاتر می باشد، میزان درآمد ها نیز در آمریکا وضعیت مطلوبی را دارد. به طور متوسط میزان درآمد یک فرد در آمریکا 7150 دلار قلمداد شده است به این معنی که 50 درصد از افراد درآمد کمتر از این مبلغ و 50 درصد افراد درآمدی بالاتر از این مبلغ را دریافت می دارند. میزان حقوق در برخی از مشاغل پایین تر و در برخی از مشاغل بالاتر می باشد. کمترین میزان حقوق نیز 990 دلار و بیشترین حقوق 32000 دلار در ماه می باشد. میزان حقوق و دستمزد در شغل هایی که در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور تعریف می گردد بیشتر است.

عزیزانی که قصد دارند با اثبات داشتن مدراک و لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا به این کشور مهاجرت نمایند در جدول ذیل می توانند به صورت متوسط میزان حقوق مشاغل مختلف را مشاهده نمایند.

عنوان شغلی متوسط حقوق سالانه
حسابدار 4910 دلار
تحلیلگر مالی 7،810 دلار
مدیر مالی 14,000 دلار
دستیار اداری 3،950 دلار
طراح گرافیک 5،120 دلار
عکاس 4،820 دلار
مهندس هوافضا 8،360 دلار
مهماندار هواپیما 6،480 دلار
خلبان 8،450 دلار
معمار 6،890 دلار
مکانیک 3،890 دلار
معلم 5،690 دلار
تحلیلگر کسب و کار 9،140 دلار
مدیر توسعه تجارت 10،700 دلار
مدیر پروژه 8,800 دلار
پرستار بچه 4،680 دلار
معلم مهد کودک 5،010 دلار
مهندس عمران 6,550 دلار
مدیر پروژه ساخت و ساز 8،880 دلار
مهندس برق 6،870 دلار
مهندس 6،730 دلار
مهندس مکانیک 6،820 دلار
مدیر اجرایی 16،700 دلار
مدیر ارشد مالی 14،700 دلار
مدیر کل 12،300 دلار
مدیر پروژه 8،280 دلار
مدیر هتل 10،800 دلار
دندانپزشک 18200 دلار
تکنیسین آزمایشگاه 5،250 دلار
پرستار 5،980 دلار
تکنسین کامپیوتر 5،430 دلار
برنامه نویس 6،140 دلار
مدیر فناوری اطلاعات 10،900 دلار
مهندس شبکه 6،360 دلار
وکیل 10،800 دلار
داروساز 8،640 دلار
صندوقدار 3،920 دلار
معلم دبیرستان 5،940 دلار

نحوه کاریابی در آمریکا:

اولین قدم برای مهاجرت کاری به آمریکا یافتن شغل مناسب مرتبط با تخصص فرد می باشد و سپس بایستی فرد با پیدا نمودن حمایت کننده مالی یا کارفرما که یکی از لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا می باشد به این کشور مهاجرت نماید. در گام اول بایستی متقاضی بداند چه نوع شغلی می خواهد به دست آورد و شرایط بازار کار در آمریکا برای همه شغل ها را بداند و نسبت به مشاغلی که در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا می باشد اطلاعات کافی را کسب نماید. در گام دوم متقاضی بایستی شرکت های مناسب را مورد هدف قرار دهد و بر اساس تخصصی که دارد، شرکتی را پیدا نماید که حداقل تا 80 درصد با انگیزه های فرد و مهارت های وی مطابقت داشته باشد و در شغل های گوناگون به نیروی کار نیاز داشته باشد.

گام بعدی برای پیدا نمودن کار در آمریکا تهیه نمودن رزومه قوی و ارسال کردن برای شرکت هایی است که حامی مالی می شوند و که این مهم از طریق مؤسسات یا سایت های کاریابی مانند Linkedin و ایجاد نمودن پروفایل قوی در آنها قابل انجام است. در بخش بعدی به بررسی مؤسسات مختلف کاریابی در آمریکا می بپردازیم.

مؤسسات کاریابی در آمریکا:

افرادی که با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا قصد مهاجرت به این کشور را دارند بایستی برای سایت های مختلف کاریابی یا مؤسسات کاریابی روزمه خود را ارسال نمایند. یکی از مؤسسات کاریابی معتبر در امریکا مؤسسه اپل وان آمریکا می باشد و از سال 1964 فعالیت خود را آغاز نموده است. این مؤسسه دارای شعبه های مختلفی در آمریکا می باشد. مؤسسه کاریابی رابرت هلف آمریکا از دیگر مؤسسات کاریابی آمریکایی می باشد که در لس آنجلس واقع شده است. عزیزانی که قصد کار در آمریکا را دارند می توانند از طریق مؤسسات مهم آمریکا به این مهم دست یابند، شما عزیزان می توانید در جدول ذیل مؤسسات مختلف کاریابی را مشاهده فرمایید. این مقاله به وسیله مشاورین مؤسسه حقوقی ملک پور نگارش گردیده است و کپی برداری از آن بدون ذکر کردن منبع، خلاف اصول اخلاقی می باشد.

Workbrige associate مؤسسات کاریابی
جاب اسپرینگ آمریکا
مؤسسه کاریابی نشنال ایونت
مؤسسه کاریابی بالا بوستا آمریکا
Pridestaff
Aerotek
Indeed سایت های کاریابی برای جستجو کار در آمریکا
Monster
Careerbuilder
Linkedin

بررسی ویزای همراه در آمریکا:

افرادی که با رعایت لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا موفق به اخذ انواع مختلف ویزاها می گردند، می توانند برای همراه هان خود درخواست ویزا نمایند. به طور کلی در قانون آمریکا همراه یا وابستگان به همسر و فرزندان زیر 21 سال اطلاق می گردد. در ویزاهای غیر مهاجرتی که به صورت موقت صادر می گردد و بعدا به گرین کارت تبدیل می گردد، همسر متقاضی اصلی اجازه کار ندارد و از نظر اقامتی نیز دارای اقامت موقت می باشد. افرادی که از طریق ویزاهای مهاجرتی به آمریکا ورود پیدا می کنند و گرین کارت یا اقامت دائم آمریکا را دریافت می دارند، می توانند برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود نیز برای گرین کارت درخواست نمایند. در ویزاهای مهاجرتی همسر نیز اجازه کار دارد. یکی از مهمترین مسائل برای درخواست ویزای همراه، داشتن تمکن مالی مناسب برای پوشش هزینه های زندگی افراد خانواده می باشد. لذا فرد اصلی بایستی دارای حقوق مکفی باشد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در آمریکا:

همانطور که خاطر نشان کردیم افراد با در نظر گرفتن لیست مشاغل مورد نیاز در آمریکا می توانند برای دو نوع ویزای غیر مهاجرتی(موقت) یا ویزای مهاجرتی (گرین کارت یا اقامت دائم ) اقدام نمایند، همچنین ذکر نمودیم پیدا کردن حامی مالی یکی از مهم ترین مسائل می باشد و متقاضیان نبایستی انتظار داشته باشند که از همان ابتدا از طریق کارفرما برای گرین کارت درخواست نمایند. افرادی که با اخذ ویزای غیر مهاجرتی وارد آمریکا می گردند، اقامت 1 ساله کاری دریافت می نمایند و معمولا برای اقامت دائم 5 الی 7 سال بایستی در آمریکا مشغول به کار باشند. برای اخذ تابعیت آمریکا، بایستی افراد اقامت دائم آمریکا را کسب نموده باشند، زبان انگلیسی را به خوبی صحبت نمایند، در زمان اقامت خود مرتکب جرم و جنایتی نگردیده باشند و قوانین و تاریخ این کشور را بدانند که بتوانند تابعیت این کشور را اخذ نمایند. افرادی که با داشتن لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا یا از طرق تحصیل یا سرمایه گذاری به آمریکا مهاجرت می نمایند و پاسپورت این کشور را دریافت می نمایند می توانند به 171 کشور دنیا سفر نمایند.

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا ، شرایط استخدام نیروی کار در آمریکا در لیست شغل های مورد نیاز آمریکا و نحوه مهاجرت کاری در آمریکا در این مقاله به صورت تخصصی و علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کشور آمریکا کشوری برتر می باشد که عمده مهاجرین قصد عزیمت به این کشور را دارند. اما دریافت ویزای این کشور نیز مهم است. کشور آمریکا با اتخاذ سیاست های جدید مهاجرتی، قوانین سخت گیرانه ای را برای اتباع کشور ایران در نظر گرفته است. با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا و کشور های اروپایی، می توان به این نکته رسید که همان مشاغلی که کشور آمریکا به دنبال آن است، در اروپا نیز موجود می باشد. پس با درایت و اتخاذ تصمیم مناسب، بهتر است برای کشور هایی مثل آلمان، اتریش، کانادا و… اقدام کرد و ویزای کاری گرفت. در صورتی که در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا سوالاتی داشتید، می توانید با مؤسسه حقوقی ملک پور(ملک پور اتریش) تماس بگیرید و اطلاعات مهاجرتی خود را افزایش دهید. همچنین در انتهای متن می توانید در بخش ثبت پرسش، سوالات خود را مطرح کنید تا افراد صاحب علم بدان بپردازند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا

✅ انواع ویزاهای کاری آمریکا کدامند؟

ویزای کاری آمریکا دارای دو گونه ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی می باشد. ویزای غیر مهاجرتی اقامت موقت می باشد؛ در صورتی که ویزاهای مهاجرتی، سبب اخذ گرین کارت یا اقامت دائم آمریکا می گردد.

✅ بر اساس آخرین آمار نرخ بیکاری در کشور امریکا به چه میزان است؟

نرخ بیکاری آمریکا به صورت میانگین برای ژانویه 2020 در حدود 3.6 درصد برآورد گردیده است.

✅ بیشترین مشاغل مورد نیاز در آمریکا در چه حوزه هایی است؟

در لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا بیشتر شغل های مربوط به مراقبت های بهداشتی و فناوری اطلاعات تعریف می گردد.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      از آنجایی که یکی از شرایط دریافت ویزای کار آمریکا، داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای آمریکایی است این موضوع دشوار می باشد؛

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *